Komentarze użytkownika Rynkos7
Znaleziono 8772 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 4 z 220 (komentarze od 121 do 160):
@Nicsienieda napisał: "Ty twierdzisz, że dużo i Slot to spec. A ja nie. Przy czym ja twojej opinii nie obrażam."
No właśnie nie. W żadnym komentarzu nawet nie napisałem czy to dużo czy nie. Fakt jest taki, że poprzedni sezon to w części zasługa Slota, a jak duży podział tego sukcesu dzieli się na Slota i Kloppa dopiero okaże się po może 3 lub 4 latach bo 2 miesiąca słabszej dyspozycji to zdecydowanie zbyt mało aby nagle z niego robić "Baristę" a jak pisałem Liverpool w ostatnich sezonach Kloppa to była jednak 3 siła Premier League a Slot zdobył z tą drużyną tytuł.
@Garfield_pl napisał: "Dyskutował bym akurat w tym przypadku;) ale widać dalej nie rozumiesz:)"
Czemu zawsze kiedy tobie/wam brakuje argumentów to kończy się to komentarzem typu "widać nie rozumiesz", "nie ogarniacie piłki" itp.?
@Garfield_pl napisał: "To nie skrajność, tylko jakby to samo co teraz dzieje się w live , miało miejsce w AFC, to te same osoby, tak jak kibice lfc jechaliby po Artecie i drużynie, jednocześnie chcąc tak grać"
Czy zdajesz sobie sprawę, że praktykujesz dokładnie to samo? Po 2 miesiącach słabszego okresu Liverpoolu (z którym o ironio przegraliśmy) mówisz, że sukces Liverpoolu w poprzednim sezonie to w sumie zasługa Klopp, a Slot to to i tamto.
@Garfield_pl napisał: "A swoją drogą, przebudowa lfc to ,jedno, ale tak jak mówiłem, poziom Slota dopiero zobaczymy, czy go potwierdzi czy jednak mistrzostwo to był głównie sukces drużyny Kloppa i formy Salaha:) "
W takim razie FA Cup to sukces Emery'ego.
@Power10 napisał: "@Mizzou:
Podeślij link do tego"
https://pl.canalplus.com/oferta-online/el-clasico?uap=171763
@Womanizer:
Chłopak przestrzelił się o rok jednak nie zmienia to sedna jego wypowiedzi.
@Womanizer napisał: "Arteta pracuje od 22 grudnia 2019.
Na czysto licząc to równo 2020. Do 7 lat to jeszcze sporo brakuje :)"
To zmienia postać rzeczy.
@Dzulian napisał: "Najpierw to niech on zacznie punktować chociaż na top4 , bo jeszcze jak zbierze w cytryne od AV i City to w końcu zegar zacznie tykać.
Do 20 kolejki jak się nic nie zmieni to może być po chłopie.
Tam nikt sobie nie pozwoli stracić 150 mln z braku Ligi Mistrzów przy takich wydatkach"
Ale co to ma w sumie do tego co napisałem? Będzie po chłopie to będzie. A jak będzie do 20 kolejki miał 1 miejsce to wtedy co? Zapytamy wróżbitę Macieja?
@Mastec30 napisał: "Bo coraz mnie ludzi tutaj ogarnia piłkę. Więcej jest populizmow jak też ze Slotem i Kloppem. Liverpool czekała rewolucja od dłuższego czasu i właśnie też za Kloppa ją przeciągali w czasie. I to jest główną przyczyna tego co się tam u nich dzieje. Zrobili na hejnał coś co powinni robić przez 2/3 okna. Równie dobrze Klopp też by tak cieniowal gdyby to on miał przeprowadzać tą rewolucje. Zresztą jak pokpili sprawę po sezonie 21/22 to też mieli okres gdzie kręcili się w dole tabeli."
Co oni zrobili na hejnał?
@Nicsienieda napisał: "Spotykam się z tą samą ripostą od początku sezonu, ale jakby tak coraz rzadziej."
Bo zwyczajnie nikomu nie chce się odpowiadać na takie głupie wnioski wysuwane po 2 miesiącach sezonu. Na tego typu stwierdzenia przyjdzie czas po 3-4 latach kiedy będzie widać efekty dalszej pracy Slota. To tak jakby kibic Liverpoolu napisał, że Arteta to barista a pierwsze puchary z Arsenalem, które wygrał to efekt spadku po Emery'm. Na ten moment Slot ma tytuł mistrzostwski a nie przypominam sobie aby w poprzednich 2 latach Klopp ten tytuł zdobył.
@Nicsienieda napisał: "Po prostu to była jeszcze robota Kloppa, i za to szacun Niemcowi."
Kompletna bzdura i w sumie najgłupsza rzecz, która się tutaj pojawia w komentarzach na temat Liverpoolu.
@Garfield_pl napisał: "Kilku gagadkow w sumie tutaj, domagało się tego , co obecnie gra lfc, ciekawe co by po takiej serii mówili xD"
Po co w taką skrajność od razu uderzać. Liverpool w poprzednim sezonie obok PSG i Barcelony to była najładniej i najefektywniej grająca drużyna w Europie i prezentująca się zdecydowanie lepiej od Arsenalu. Wygrali Premier League a my póki co tylko o tym marzymy, więc co w tym śmiesznego? Przecież każdy zespół ma swoje wzloty i upadki. Poprzedni sezon był ich a może ten będzie nasz? Jak 3 lata temu powiedziałem, że chciałbym aby Arsenal grał jak City to teraz będzie beka w stylu "hehe, patrz jak teraz gra te City"? W ogóle nie rozumiem tego typu komentarzy.
Gabriel asysta. Piękny to piłkarz jest.
@Marzag napisał: "I tu znów Gyokeres prawie piłkę stracił przez słaba technikę nie potrafiąc opanować piłki. Musi to poprawić to mu znacznie łatwiej będzie"
Ciiiiiii
Gyokeres zamyka morde Ma....
Ktoś chyba highlights'y Henry'ego ostatnio oglądał
@praptak napisał: "Bo wolę po angielsku. Nie no masz rację ale wkurzają mnie te reklamy ^"
Akurat spoko. Dobrze wiedzieć, który lek jest na upławy a który na ból głowy co aby ich potem w aptece nie pomylić jak Ciebie kobieta na takie zakupy wyśle.
@praptak:
Przyjacielu. na sport.tvp.pl masz normalną transmisję a Ty na jakichś streamach oglądasz :(
@Be4Again:
Tak. Mi bardziej chodziło o fakt, że ja osobiście w życiu bym nie postawił tezy, że Zubimendi jest lepszy od Thomasa. Można dyskutować, który piłkarz bardziej obecnie do nas pasuje, albo który jest lepszy w rozegraniu i tutaj rzeczywiście można stawiać wyższość Zubiego nad Thomasem. Jednak Thomas ma wiele cech, w których przeważa względem Zubimendiego. Sam również pamiętam jak często wchodził do składu i robił różnicę i zawsze był przynajmniej w tym Top3 zawodników naszej drużyny. Niesamowity piłkarz moim zdaniem i zawsze można było na niego liczyć. Fakt, że był szklany i obecnie nie do końca wpasowuje się w taktykę Artety to już jak mówisz głębszy temat.
@Be4Again:
Ja w ogóle nie zgodzę się z twoim porównaniem Zubiego do Thomasa. To trochę jak porównywać gruszkę do pietruszki. W ogóle inny typ zawodnika, pełniącego inne rolę w drużynie. Thomas to był typowy defensywny pomocnik z wieloma cechami pomocnika box-2-box. Taki a la Kante. Zubimendi to regista. Zawodnik typem przypominającego Pirlo czy Jorginho a może nawet Krossa. Zubimendi bardziej pasuję do naszej drużyny względem Thomasa (tylko mając na względzie ostatni rok) ze względu na to, iż czy by się waliło i paliło to na 8 grał Rice, zawodnik który jednak w rozegraniu i kreacji jest słabszy niż Zubimendi, ale równie dobry bądź może lepszy w utrzymaniu się przy piłce a już na pewno w odbiorze. Mamy dwóch świetnie uzupełniajacych się zawodników. Gdy grał Thomas obok Rice'a to często brakowało tam kreatywności a sami mieli zbyt wiele cech wspólnych. To wyglądało tak, że Arteta miał dwóch równie świetnych piłkarzy, których ciężko było posadzić na ławce mimo, że nie do końca do siebie pasowali, a suma korzyści z tego rozwiązania w dalszym ciągu przewyższała nad wadami. Thomas obok Rice a Thomas przy Xhace i Odegaardzie w peaku to był zupełnie inny zawodnik. Topowy zawodnik na swojej pozycji. Gość potrafił samym przyjęciem piłki przejść z obrony do ataku i minąć kilku zawodników. Mimo tego ostatni rok miał świetny. Po prostu nie do końca pasuje do obecnej układanki Artety. Trochę krzywdzące dla niego są te wszystkie stwierdzenia i próby zdyskredytowania go bo przecież chłop wracał po kontuzji i z miejsca stawał się najlepszym piłkarzem w drużynie. A nie ma też co porównywać tylko tego poprzedniego sezonu bo tam wiele rzeczy nie funkcjonowało najlepiej. Saka i Odegaard grali znacznie słabiej, kontuzje na LO, impotencja w ataku itd. a Thomas jednak przez większość czasu był tym, który nie zawodził.
Trzydziesty jak liczba bramek, którą Gyokeres strzeli w tym sezonie w Premier League.
@Marzag napisał: "True. Myślę, że w kolejnym oknie letnim znów kupimy napastnika."
Też mam takie nieodparte wrażenie, że lato 2026 to znowu poszukiwanie nowego napastnika. Alvarez, który ostatnio się tutaj pojawił to fajna opcja, ale moim zdaniem to nie profil, którego szuka Arteta.
Rozumiem krytykę Gyokeresa, ale co w tej całej dyskusji robi Havertz już nie bardzo. To tak jakby debatować nad tym czy Lokonga był lepszy od Elneny'ego. Havertz jest powodem, dla którego do tego klubu trafił Gyokeres. Jeżeli Szwed nie odpali i się nie sprawdzi to będzie trzeba szukać jego następcy a nie szukać zbawienia w Havertzie.
@Damper napisał: "A Ty ile razy jeszcze będziesz się kreował na zdystansowanego mędrca, który jest ponad tym wszystkim?"
A Ty jak długo jeszcze będziesz takim hipokrytą i narzekał na płaczków i lamenciarzy i jednocześnie robił to samo kiedy tobie to będzie pasowało?
@arsenallord
Paradoks tej strony w ostatnich dniach jest taki, że ludzie którzy jeszcze nie tak dawno najczęściej narzekali na płaczków i lament na stronie po zwycięstwach teraz od dołu do góry spamują płaczem na temat Gyokeresa mimo tak świetnego weekendu. Niesamowite zjawisko.
@Marcel90 napisał: "Ewentualnie Twoja pamięć jest rzadsza niż fryzura Chamakha na koniec jego historii w Arsenalu."
Dobre. Muszę to sobie zapamiętać xd
@arsenallord napisał: "Gyokeres nie ma problemu z fizycznością bo to ma kapitalne, ale z koordynacją. On czasem wygra na lekko pojedynek, ale ma problem z równowagą."
Też mam takie wrażenie, że ta równowaga + błędna ocena sytuacji na boisku tj. gdzie znajduje się rywal itp.
@Marzag napisał: "Strzelił w swoim 9 spotkaniu i był młodym talentem z Francji. Gyokeres tu nie trafił jako talent, tylko jako ktoś kto będzie od razu strzelał bramki."
Przychodził w wieku 22 lat i to z Juventusu a nie z Lorient czy Nantes jako Mistrz Świata. Na pewno nie był to "młody talent" xd
@lordpat napisał: "Ja tak o Gyo pisałem po pierwszym meczu a na piłce się nie znam."
Ehh. Tutaj nikt nie zna się na piłce bo w końcu często pada argument, że właśnie dlatego komentujemy na k.com zamiast trenować Arsenal :>
@darek250s napisał: "Nie wiem jak to nazwać. Myślę, że syndrom powrotu Havertza i pudlowania z 5 metrów zmieni wam perspektywę."
Gyokeres gra fatalnie, ale zgadzam się, że perspektywa tego, że ma go zastąpić Havertz jest tak samo kusząca jak zjedzenie psiej karmy... Chociaż losnumeros pewnie patrzy na to zupełnie inaczej
Gyo dzisiaj indywidualna odprawa pomeczowa mam nadzieję bo jest co analizować. Beznadziejny mecz.
@varatas napisał: "Aktualnie różnicy dużej nie ma między nimi, z tym, że Sesko góruje w powietrzu i wnosi więcej do gry kombinacyjnej."
Dlatego w drużynie mamy Havertza, więc Sesko niech sobie tam kopie w Manchesterze.
@maniekuw napisał: "przecież na tej stronie to chyba nikt nie był tak jechany jak Havertz ze swoich początków"
Gyokeres jest dzisiaj słusznie krytykowali bo gra beznadziejnie, ale niektórzy delikatnie przekraczają granice "dobrego smaku" mam wrażenie
@varatas:
Dzisiaj cała strona zasrana płaczem na temat Gyokeresa od ludzi, którzy z reguły są pierwsi do wyzywania innych od płaczków i narzekania, że po zwycięstwie jest lament na stroni. Niesamowity paradoks.
@Marzag napisał: "Ostatnio tak gnębiony fizycznie jak Gyokeres w Arsenalu był Fabio Vieira"
@Marzag napisał: "To prawda, ale Gyokeres w przeciwieństwie do do Havertza daje powodu by nazywać go beztalenciem"
@Marzag napisał: "No właśnie, a za Gyo to bezpodstawnie bo NIC NIE ROBI xd"
@Marzag napisał: "Nie chciał Saka ryzykować, sam podszedł do karnego zamiast dawać go Gyokeresowi. Dziś Szwed może skończyć bez strzału na bramkę."
@Marzag napisał: "Gyokeres zamiast bestią to się okazał bestie każdej defensywy która gra przeciw nam."
@Marzag napisał: "Trwa poszukiwanie środkowego obrońcy w premier league z którym Gyokeres byłby w stanie wygrać pojedynek fizyczny. Póki co mamy 7 mecz i się jeszcze nie znalazł taki.."
To już nie jest normalne...
@Marcinafc93 napisał: "Dodam jeszcze, że trzeba się przyzwyczajać do takiego już stylu, a nie pięknej ofensywnej gry, jak to ma dać na mistrzostwo, to ja to kupuje"
Nie każdy przeciwnik będzie wychodził do nas z otwartą gardą i dużo meczów będzie tak wyglądać. Dzisiejszy mecz jest całkiem dobry zważywszy na "warunki" jakie postawił przeciwnik.
@Be4Again napisał: "Już nawet karnych mu nie dają …"
Saka ma dzisiaj jubileusz, 200 mecz, więc może dlatego.
@varatas napisał: "To, że właśnie komentujesz pod postem o dzisiejszym meczu? xD Dobrze się czujesz, czy Gyokeres ci już na mózg padł."
Człowieku, jesteś idiotą czy tylko udajesz? Napisałem, w odpowiedzi do innego użytkownika że m.in Sesko w tym sezonie jest krytykowany tak samo jak Gyokeres a ty mi o dzisiejszej kolejce coś piszesz i o ocenach tych zawodników jakby ta kolejka podsumowywała sezon w ogóle nie wspominając o fakcie, że minęło ledwo 45 minut. O co tobie w ogóle chodzi.
@varatas napisał: "No, ale co to ma do tego co napisałem? Mówię co dzisiaj, a nie wtedy. Już nie musisz tak szukać wymówki od razu na zawołanie :D"
A co ma dzisiaj do całego obecnego sezonu?
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Garfield_pl napisał: "Nie, ja to mówiłem już w zeszłym sezonie, że Slota będzie można ocenić po tym sezonie, gdy będzie budował swoją drużynę:)"
Z twoich "ust" kompletnie tego nie kupuje bo Ty wielokrotnie w odniesieniu do Artety pisałeś ile to on okienek nie potrzebuje aby najpierw wprowadzić swoich piłkarzy, swoje wizje itd. a po tym sezonie będziesz już chciał oceniać Slota w ogóle już nie mówiąc o fakcie, że jak źle w tym sezonie Liverpool się nie zaprezentuje to na 2 sezony będzie miał 1 tytuł mistrzowski.