Komentarze użytkownika adek504

Znaleziono 288 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 1 z 8 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 14:11

@Be4Again: @adek504 napisał: "walczy o europejskie trofea"

Miało być udział w europejskich pucharach

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 14:06

@Be4Again napisał: "Ile wydało Leicester 2-3 lata przed zdobyciem mistrzostwa? No właśnie."

No tak do klubu który regularnie walczy o europejskie trofea nie można się porównywać, ale do Leicester które miało strzał jeden na milion i robi spadki i gra o utrzymanie to już można xd

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:55

@Be4Again napisał: "Co to znaczy za darmo? Willian inkasował ponad 200k tygodniowo, Sterling bierze ponad 100k."

Dlatego napisałem w cudzysłowie, na pewno też dochodziła suma odstępnego dla piłkarza i agenta
Ale jak to podsumujesz to taki piłkarz jest pewnie za 10/15 mln, a taki z suma odstepnego też ma pensje swoją

@Be4Again napisał: "Tłumacz sobie to jak chcesz, ale Zina i GJ to finalnie okazały się flopy, jeden sezon i zjazd do bazy, a wydaliśmy na nich ponad 80mln dając dodatkowo GJ kontrakt na poziomie najlepszego zawodnika w klubie.."

Ja dalej uważam że to były dobre transfery, klub który kończy naiejscach 8, 8 i 5 nie gra w LM ma mało zalet w walce o piłkarzy na rynku
A to byli doświadczeni piłkarze którzy znali smak zwycięstwa w PL i dali duży impuls którego potrzebowała ta drużyna

Dla Ciebie wszystko jest zero-jedynkowy i czarno białe, a to nie jest takie oczywiste

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:45

@Be4Again napisał: "Rozumiem, że jak Ty wtopisz 200k w nietrafione akcje na giełdzie to nic sobie z tego nie robisz jeżeli sąsiad uwalił 300k? Musimy patrzeć na siebie, a nie porównywać się do jakiegoś KFC... Jak oni przepalają kasę to My też możemy. Rozumiem, że jak oni nie zdobywają trofeów to my też nie musimy?"

Jak już chcesz robić takie porównania to chociaż opisuj je zgodnie z prawdą
Ty inwestujesz 200 tys i masz duży zwrot, stabilną pozycję, brakuje tej wisienki w postaci trofeów
Twój sąsiad zainwestował więcej i jeszcze stracił na tym, bo jest u niego gorzej niż przed laty

Dodatkowo to pokazuje że sama kasa nic nie daje, można więcej zainwestować i być na miejscu gorszym niż my przed inwestycjami

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:43

Jak już tu tak są robione listy transferów za Artety to też zrobię swoją (mam nadzieję że nikogo nie zapomnę, bo robię z głowy), no i też trzeba uwzględnić wszystkie aspekty
Pomine też transfery z lata, bo mało jeszcze czasu na ocene

Na plus
Raya
Ramsdale
White
Gabriel
Partey
Jorginho
Rice
Ode
Trossard
Timber

Transfery które były spoko, ale bez szału i każdemu bliżej do kategorii na plus niż na minus

Zina
Jesus
Havertz
Tomyiasu
Kiwior


Na minus
Vieira
Mari
Soares
Willian
Marquinos
Nuno
Lokonga

Właściwie z tych poważniejszych transferów tylko Vieira nietrafiony, reszta to jakieś zapycha że, albo początkowe transfery kiedy było szukanie jakości za niskie pieniądze

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:18

@Be4Again napisał: "Willian, Mari, Lokonga, Nuno, Fabio, Kiwior, Tomiyasu, Zina, GJ, Sterling, Soares i póki co Merino."

Chyba Willian, Mari, Lokonga, Nuno, Fabio, Soares, Sterling

Merino ma jeszcze czas żeby się obronić

GJ i Zina to już nie będę się powtarzał i milion razy było tu tłumaczone, że te transfery spełniły swoje założenia, a potem im klub odjechał

Tomyiasu też nie uważam za wpadkę, bo jak gra to dojeżdża, szkoda tych kontuzji

Kiwior też nie jest na minus, ma pewne zalety no i cena niska

Właśnie ta cała lista potwierdza że nieudane są właściwie transfery za "darmo" albo poniżej 20 mln, naprawdę zły klub że w dzisiejszych czasach transfery poniżej 20 mln okazały się slabe

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:14

@Barney napisał: "jeszcze calafiora ,który miał sporo listę kontuzji w Włoszech"

Zgadzam się, ale chodziło mi akurat o tych co mogą zagrać na PO i PS bo w tym momencie na tych pozycjach jest niedobór przez co Timber musi grac wszystko, a na PO nie ma kto wejść dać impulsu jak gra Sterling

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:12

@pawel_1986 napisał: "ja piszę o całokształcie nieudanych transferów Artety. Ktoś tu ostatnio zrobił według mnie dobre podsumowanie i niewiele tam było na plus. Arteta nie kupił Saki i Nwaneriego także nie wiem po co o nich wspominasz"

Z tego co pamiętam to w tym podsumowaniu na minus byly transfery same poniżej 20 mln i Vieira
Taki jest obecnie rynek, że transfer poniżej 20 mln praktycznie nie dają żadnej gwarancji, to jak los na loterii

Natomiast wszystkie transfery powyżej 20 mln wyłączające z tego Vieire były udane, a to też bardzo dobry wynik

Z tych co rzeczywiście tak się łamali przed transferem to był Tomyiasu, Calafiori i Jesus, reszta niestety u nas dołożyła swoją historię kontuzji co się wiąże często z tym że w innych ligach nie ma takiej intensywności

Wspomniałem o Sace i Nwanerim, bo napisałeś że nie ma kim gracz, a ja opisałem sytuację że właściwie w tym momencie mamy mocny niedobór na dwóch pozycjach, a tam tylko jeden z tych graczy którzy są kontuzjowani był z grona tych "polamancow"

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 12:50

@pawel_1986 napisał: "Gdyby nie kupował połamańców i trafiał z transferami wydając 800 baniek to nie byłoby teraz gadki."

Tak, tak stara spiewka...
O ile Jesus i Tomyiasu rzeczywiście mieli swoją historię kontuzji, tak z tych obecnie niedostępnych White, Saka, Nwaneri nie mieli takich, no i dwóch to wychowanków to pewnie też Arteta im coś dosypywał do herbaty żeby odnosili kontuzje xD

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 12:31

@pawel_1986 napisał: "Aaa wybacz zapomnialem o tych detalach u Artety. Tak pieczołowicie buduje skład, że dalej nie ma kim grać."

No tak, bo Arteta mógł sie zabezpieczyć przed tym, że wyleci jednocześnie 2 z 3 PO, albo podstawowy PS i dwóch jego ewentualnych zmienników

Przecież jakby Ateta dokupił 4 PO to pierwszy byś pisał, że co on odwala, tylko obrone wzmacnia

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 11:46

@pawel_1986 napisał: "Była okazja rotować w pucharach i go testować to Arteta wolał odpaść ze wszystkich krajowych rozgrywek. Teraz kiedy my za chwilę możemy wypaść z czołówki będziemy robić na nim eksperymenty."

Przecież rotowal Kiwiorem w pucharach, wiec nie wiem o co chodzi z tym komentarzem
Wielu też oczekiwało awansu w tych pucharach i jakby wystawił Kiwiora na Newcastle i MU to by był najazd na Artete że odpuszcza te puchary
Nie ważne co zrobi narracja musi się zgadzać.

@pawel_1986 napisał: "Teraz kiedy my za chwilę możemy wypaść z czołówki będziemy robić na nim eksperymenty."

Tak, tak już wypadamy z czołówki i za dwa tygodnie będziemy walczyćo top 6 i LE

@pawel_1986 napisał: "Jesli nie ma dobrych lewonożnych środkowych na świecie to może ten uparty osioł Arteta może zmienić zalozenia pod graczy, którzy są dostępni z topu?"

To nietylko upartość Artety, na najwyższym poziomie liczą się te detale, kiedy zawodnik prawonożny grając na LŚO musi mieć tą sekunde wiecej żeby ustawić sie na zagranie prawą nogą
Wiem, że niektórym cziężko to zrozumieć, ale tak jest
A Kiwior to idealny rezerwowy przy takim piłkarzu jak Gabriel, wiec szkoda byłoby go tracić, bo wiązałoby sie to z kolejnym wydatkiem

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 10:10

@Ech0z napisał: "Obyśmy się jak najszybciej go pozbyli"

Dlaczego?
Lewonoznych SO na rynku jest jak na lekarstwo, Kiwior jest zawsze dostępny, wiadomo nigdy nie wejdzie na poziom Gabriela, ale jeżeli gra jako jego backup z doświadczonym obrońca w parze to daje radę

Jeżeli Kiwior nie będzie chciał odejść to jest idealna opcja żeby nie bawić się w najbliższym czasie w szukanie zmiennika Gabriela

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 09:05

@Ech0z napisał: "6.40 na Aston Villa. Przy braku Saliby i Kiwiorze w składzie realny kurs powinien być 2."

Jeżeli na Villę by był kurs 2 to by oznaczało, że na nas pewnie był by większy, a to już by była abstrakcja

Ja nie wiem, tylko kibice Arsenalu potrafią chyba tak umniejszać klubowi, bukmacherzy to nie instytucje charytatywne i skoro tak realnie oceniają szansę AV to chyba coś w tym jest

Tak tylko przypomnę, że nie przegraliśmy u siebie prawie od roku, co prawda to też była Villa, ale tam już w pierwszej połowie powinno być 3:0, więc to też nie był zły mecz

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 14:56

@Adi17 napisał: "Fakty są takie, że Arteta przez 5 lat nie wygrał nic poważnego, a kadra dalej wymaga sporo wzmocnień."

Kadra to wymaga właściwie zakupu LS i N odnoszących poziom i przebijających tych co są no i pewnie SPD zastępujący Jorginho i Parteya, ale teoretycznie ma być ten Zubimendi

To nie jest żadne sporo wzmocnień

Arteta oczywiście jeszcze nic nie wygrał, ale pokazał że umie walczyć o te trofea z utrzymać zespół na poziomie na który wszedł i wprowadził tu top mentalność (chociażby to że nie ma rozkładania nóg przed meczem z topowymi zespołami tylko jest walka i bardzo często zwycięska, rzadko przegrana)

No i oczywiście według mnie Arteta ma to coś żeby wierzyć że uda mu się dołożyć te detale które zadecydują w końcu o trofeach

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 14:37

@Dziadyga napisał: "Ty mi pieprzysz o manipulacji i inflacji jak podawałem wydane kwoty z ostatnich 5 lat,wcześniej nie mogłem,bo Arteta nie był żadnym managerem i kwoty są dosłownie równe.Manipulacja to jest wasza gadka,że tam ile City wydały w 2008 roku i co nas to obchodzi? 27 to jest prehistoria w sporcie i już każdy gracz jest po karierze xD Wtedy też Guardioli nie było a nie mój problem,że wtedy rodzina K sepila kasę w tamtych czasach u nas."

Widzę że nie rozumiesz prostej zależności w biznesie, jak jakaś firma regularnie wydaje pieniądze na ulepszenia i dzięki temu utrzymuje się na szczycie to nie musi mieć nagłego skoku wydatków

A jak jakaś firma została w tyle tak jak Arsenal, bo długo czas nie wydawaliśmy takich pieniędzy jak inne kluby to potrzeba zainwestować więcej kasy w analogicznym okresie jak firma dobrze prosperujaca żeby doszosowac do tego topowego poziomu

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 14:23

@Reamoner napisał: "Nasz najsilniejszy skład za 2 tyg.
---------------------Raya-------------------
White--Saliba-Gabriel-Calafiori
------------Partey-----Rice--------------
Timber------------Ode------------MLS
------------------------KAI-----------"


Co to w ogóle za skład
Zarzuty do Artety o pragmatyzm, tym czasem ma wyjść PO na PS i SPD/LO na LS - przecież to jest jakaś abstrakcja

Skoro ktoś wygląda dobrze do przodu na boku obrony to dlatego bo gra dobrze do przodu analogicznie do bocznych obrońców, ale nie oznacza że będzie wspaniałym graczem na skrzydle

No i to wieczne powielanie, że Partey gra w tej samej linii z Ricem, a Ode przed nimi...

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 12:50

@Embix napisał: "Co najlepsze Lewis-Skelly zaraz nie będzie wąchać murawy i Nwanieri też."

Tak, będą zaraz odesłani do juniorów...

@Embix napisał: "ESR po kapitalnym wypożyczeniu grzał lawę, wskutek kontuzji gracza wskoczył do podstawy i robił liczby i znów ławka"

Przecież ESR to po robieniu liczb złapał kontuzje z której rok się nie mógł wygrzebać, Arteta dawał mu potem jeszcze szansę ale to już nie był ten sam ESR

@Embix napisał: "Arteta nie umie w młodych i z nich korzystać"

Przecież duża liczba graczy to nie były gwiazdy na tu i teraz tylko młodzi z potencjałem, pod Arteta rozwinęli się tacy gracze jak Saliba, White, Gabriel, Saka, Martinelli Tomyiasu, Ode

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 12:27

@Furgunn napisał: "2 punkty to czasami wiesz.. xD"

Wiem, decydują o mistrzostwie xd
Ale jak już tak gdybyśmy to nikt by nie powiedział po wygranej z Chelsea że zdobyliśmy 3 pkt tylko dlatego że to my kupiliśmy Neto, a nie Chelsea tylko by była jazda od rana do wieczora po Artecie że kupił skrzydłowego za 60 baniek, który ma dramatyczne liczby

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 12:20

@Er4s napisał: "O beznadziejne cyfry Neto"

Trudno, takie jest życie

Co Arteta miał go kupić za 60 baniek, tylko dlatego żeby nie zagrał z nami w barwach Chelsea i byśmy mieli 2 pkt więcej?

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 12:09

@kamo99111 napisał: "Szukacie na siłę wytłumaczeń naszej nieudolności i taka prawda. Ostatnio jeszcze Garfield wypisywał, że nie ma problemów z kasa, a teraz nagle jest... ale w zasadzie się nie dziwię, że jest jak jest bo jak się sprowadza zawodników defensywnych do oporu za miliony monet to potem nie ma na wzmocnienia pozycji które tego wymagają. Na LO mamy kilku zawodników z czego najlepszy jest junior, który nic nie kosztował."

Problemów z kasą nie ma, ale co innego jest jak City może wyrzucić potężna kasę na jakiegoś zawodnika i jak nie wypali to w następnym oknie mogą wydać taka sama na kolejnego, a my jak nie trafimy to w następnym oknie tego nie wydamy

Na LO mamy dwóch zawodników tam sprowadzonych, jeden już nie dojeżdża a drugi ma problemy z kontuzjami, więc tylko cieszyć się że młody tam wypalił a nie wiecznie narzekać

@kamo99111 napisał: "niechęć Artety do juniorów jest straszna. Gdyby nie kontuzje I inne perypetie w druzynie to Nwaneri ze Skellym by może łącznie 400 minut zebrali. Już raz juniorzy dupsko mu uratowali, więc tym bardziej się dziwie, że nie dało mu to nic do myślenia."

Arteta nie ma żadnej niechęci do juniorów, tym bardziej że pierwsze 3 sezony to grał najmłodsza drużyna w lidze
Po prostu u niego nie ma czegoś takiego że grasz za metrykę, tylko musisz dojeżdżać poziomem
Czas pokazał że ostatnio żaden junior nie dojeżdżał, bo szczytem tych którzy odeszli jest Ipswich i Monaco, nie robi to szału

@kamo99111 napisał: "Prawda jest taka, że nie umiemy w transfery. Że sprzedazami jest to samo... Chelsea nam wciska Havertza za 75 baniek. My w tym samym momencie takiego zawodnika pewnie byśmy sprzedali za 30.... taka jest różnica. A potem płacz.. Zespoły jak Chelsea, City, Live potrafią nawet chłam opchnac za jakiś porządny hajs... My najczęściej wypożyczamy do zakończenia kontraktu. Nie ma się zatem co dziwić, że potem ffp się nie spina."

Chelsea tego Havertza to sprowadzała za więcej niż sprzedała, a już był ograny w PL i jeszcze młody, więc go cenili

My w tym samym czasie pozbywalismy się kwiatków typu Kolasinac, Mustafi, Sokratis itd
A o tym że Arsenal dostał 30 baniek za Nketiaha który nawet nie mieści się do gry w miernym CP to nikt nie powie bo nie pasuje to do narracji

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 11:54

@Er4s napisał: "Ale nam oczywiście punkty zabrał przebłyskiem."

Prośba o cytowanie wypowiedzi, bo nie wiem do czego to się odnosi

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 11:23

Ostatnio miałem na myśli dwa poprzednie sezony

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 11:22

@thegunner4life napisał: "U nas wiecznie jest dużo kontuzji"

Ostatnio było ich trochę mniej
Nie możesz też budować kadry z zamysłem że będzie tyle kontuzji, bo przecież tu by zjedli Artete jakby kupił 4 PO na wypadek takich sytuacji żeby Partey nie musiał tam grać w meczu z Brighton

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 11:14

@thegunner4life napisał: "Na ten moment nie wygraliśmy jeszcze nic. W dodatku widać, że mamy braki kadrowe praktycznie na każdej pozycji poza bramkarzem. Wszędzie przydałoby się jakieś wzmocnienie albo zmiennik."

Praktycznie na każdej pozycji braki kadrowe?
Tak naprawdę w składzie brakuje napastnika i LS na wyższym poziomie niż są w klubie
Reszta pozycji jest bardzo dobrze obsadzona, a pewnie obraz zamazuje trochę to że zbiegło się dużo kontuzji i np z 4 zawodników które mogą zagrać na PS jest tylko jeden
Z 3 zawodników którzy mogą być backupem dla Saliby jest jeden i nie może zrotowac Saliby bo nie ma kto inny zagrać na POmusi
Z 3 zawodników na PO jest dostępny tylko 1

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 10:06

@Arsenal2004 napisał: "zgoda, tylko City przynajmniej potrafi sprzedać swoich zawodników za dobre pieniądze. My najwięcej 30 mln potrafimy wyciagnąć raz na kilka lat."

A pomysł kogo City sprzedawało, zawodników często w prime i po dobrych sezonach

My sprzedawaliśmy zawodników, którym ktoś dał wysokie pensje, a nic im się nie chciało i nic nie wychodziło

Praktycznie żaden zawodnik od nas nigdzie nie zaistniał, jedynie chyba Auba i Kolasinac, ale to też nie jakieś rolę pierwszoplanowe w piłkarskim świecie

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 10:05

@inwilshereitrust napisał: "Jakbyśmy wydali tyle na Neto i Felixa co oni to Artete by tu na taczkach wywozili"

Ostatnio czytałem tutaj jaka to Chelsea fajna, bo wzięli Neto, a my odpad od nich Sterlinga

Tyle tylko, że Neto kosztował ok 60 baniek i ma dramatyczne liczby, przy nim Havertz to jak promocja

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 22:01

@Garfield_pl napisał: "wuefista OGS blisko Besiktasu, a w sumie nie był najgorszy z perspektywy czasu xD"

Według mnie jemu w United popsuł wszystko transfer CR7
Może nie grali wtedy jakiejś wielkiej piłki, ale trzymali poziom i zajęli 2 miejsce, a drużyna była w miarę ułożona
I przyszedł piłkarz który był ponad nich, który mógł więcej i że skonsolidowanego zespołu zrobiło się United i CR7

Według mnie ogromny błąd wtedy popełnili że chcieli go sprowadzić na siłę żeby tylko nie popsuć legendy, a przypłacili to ogromnym zjazdem drużyny

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 21:58

@bobslej22 napisał: "Utd tylko 7pkt od spadkowej. Ruben konkretny trener . Tam potrzebny był big Sam a nie takie popierdółki . Założę się że brali przykład z Arsenalu że Arteta młody dostał czas i trzeba podobnie ."

Tym bardziej należy docenić to co Arteta zrobił, bo to wcale nie jest takie oczywiste że dasz komuś czas, pieniądze i on będzie sobie sukcesywnie z drużyną progresowal

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 21:48

@coooyg11 napisał: "Jak my z tymi łajzami przegraliśmy…"

Taki urok pucharów, dobry dzień, fura szczęści itp wystarcza czasem żeby awansować

United nic wielkiego z nami nie zagrało, na pewno nie tak dobrze jak z LFC, ale zagrali dwie kontey z czego jedna im padła i bramkarz złapał flow i tyle

Dlatego bardziej cenie zawsze ligę, bo tam jednak musisz udowodnić coś na długim dystansie, co potwierdza że rzeczywiście masz jakieś umiejętności, a nie że Ci się chce raz na jakiś czas

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 20:50

Liverpool od 6 lutego do 16 lutego musi rozegrać 2 mecze, my w tym czasie mamy wolne

Bardzo ważny okres, żeby do tego czasu (3 mecze w lidze) ugrać jak najwięcej pkt, złapać oddech, może jakis transfer do przodu i wejść na najwyższe obroty po tej krótkiej przerwie

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 20:41

@Armata500 napisał: "Kolejne trofeum do gabloty po Emirates Cup, TOP 4 (kilka ładnych lat temu), wicemistrzostwie oraz byciu najlepszym w 2024 roku. Kurde. Szkoda tylko, że to nie daje mistrzostwa"

Śmieszne jest to, że już nie można żadnych statystyk podać bo to się równa z beka "hehe kolejne trofeum do gabloty"

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 20:31

@Reamoner napisał: "Kieran Tierney bez kontuzji to jeden z lepszych LO w PL. Z sentymentem wspominam trójkę Tierney Martinelli Granit ... wtedy nasze lewe skrzydło chodziło jak ta lala, wtedy Martinelli miał 15 bramek i 5 asyst w lidze. Teraz widać co się z nim porobiło kiedy zabrano mu całą asystę."

Akurat wtedy to nie szalał na LO Tierney tylko to był Zinchenko

Rzeczywiście gdyby nie kontuzje to Tierney mógłby być top LO w PL, ale nie przy naszej taktyce, w takim LFC bardzo dobrze mógłby wyglądać gdzie ten LO musi być wydolny i wchodzić do linii koncowej

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 23:38

@grzegorz1211 napisał: "Zaglądam na flashscore i tam Sterling dostał notę 7,3 lepsze noty dostali tylko Ode i Trossard, kto te noty tam ustala, bo to musi być jakiś wybitny fachowiec. XD"

Tam wystawia chyba algorytm oceny, generalnie oceny na flashscorze są często szalone

Dzisiaj dużo zawodników zagrało dobry mecz, więc Sterling na pewno nie znalazłby się w top3, ale na to że grał mało w tym sezonie to i tak uważam że zagrał poprawnie, wiele rzeczy mógł zrobić lepiej, ale też starał się i szarpał, takie wyjściowe 6 mu się nalezy

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 23:33

@Damper napisał: "Ciągle czytam, że z taką grą takie miejsce to jest jakiś cud. OK, to może powiedzcie mi w których konkretnie bezpośrednich meczach rywale byli lepsi od Arsenalu. Bo to, że my gramy słabo w ofensywie to jedno, ale co w takim razie pokazują w ataku nasi rywale w meczach z nami? Najczęściej jedno wielkie "g". Skoro jesteśmy tak słabi, tak żałośni to niech nas cisną, niech z nami jadą."

I to są bardzo mądre słowa, nam brakuje w ataku i jest tam pole do poprawy, ale tak naprawdę było tylko parę meczów kiedy rywal był lepszy, a do tego właściwie to były mecze kiedy głupio złapaliśmy czerwone kartki

Nie ma też w tym sezonie jakiś przepychanych kolanem meczów, a raczej taki w których straciliśmy pkt, a z przebiegu meczu nie powinniśmy

Trzeba to poprawić w drugiej części sezonu i cierpliwie zbierać punkty

@Embix napisał: "kiedy Tierney wchodził to schodził do środka pola i robił jako pomocnik.... Wogóle nie pasował do koncepcji."

No takie życie że jak ktoś nie pasuje do koncepcji to musi odejść
Ja tylko opisałem historię LO za Artety i tego że wcale nie sprowadził ich tyle ile się smieszkuje

@Embix napisał: "tym tokiem rozumowania to jedynego obrońcę i to naciąganego jakiego ściągnął Mikel to Zina (przestawiony przez Guardiolę na tą pozycję) nie liczac tego twojego Tavaresa.
Calafiori to stoper xD"


No widzisz czyli jeszcze lepiej xd

Po prostu męczy mnie już ta narracja, że Arteta będzie ściągał 10 LO, żart jest dobry na raz a nie jak jest powtarzany 1000 razy, wtedy jest irytujący

Arteta ściągnął Zine na LO i chciał żeby Tierney się tam odnalazł
Nie udało się, więc próbował tam Tomyiasu, wyszło z nim, ale ze względu na kontuzje i to że może być też zastępstwem na PO i PSO, nie ma co go liczyć jako tylko LO
Kiwiora ściągał jako backup Gabriela, tylko z konieczności grał na LO
Z Timberem trochę przykład jak z Tomyiasu, który może zagrać wszędzie, no ale przed sezonem ciężko było liczyć że po takiej kontuzji będzie tyle gral
Calafiori wiadomo było od razu że ściąga go na LO, bo byśmy zostali kolejny sezon z Zina i Kiwiorem

A LS wyskoczył jak to się mówi jak Filip z konopi

Reasumując w zależności od narracji można powiedzieć że mamy 100 LO i robić śmieszki, ale zostawmy już to kibicom innych klubów żeby mieli się z czego śmiać jak oglądaja nasze plecy, a kibice Arsenalu powinni rozumieć, że tacy obrońcy jak Timber, Tomyiasu i Kiwior to nie tylko LO, a może przede wszystkim nie LO tylko PO albo SO

@pioafc napisał: "Czyli co? Kolejny lewy obrońca? xD"

2 LO sprowadzonych (nie liczę Tavaresa bo to był los na loterii) to chyba niedużo jak na okres Artety w klubie

@hetfield88 napisał: "poważnie ?
W życiu bym się nie spodziewał.
Jakoś jestem tak zaniepokojony najświeższymi wynikami, brakiem polotu i stylu, tymi wszystkimi kontuzjami,
udziela mi się też (niestety) nerwowy nastrój panujący w na stronie, że nie powiedziałbym że statystycznie jesteśmy w tym samym miejscu co rok temu :0"


Co więcej, rok temu byliśmy po serii meczów porażka AV, remis LFC, porażka WHU, Fulham i LFC w pucharze

Teraz jesteśmy po serii wygrana CP, Ipswich, Brendford, remis Brighton, porażka Newcastle no i odpadnięcie z FA Cup

Wydaje się, że rok temu była gorsza seria
Jedynie gdzie rzeczywiście w tym momencie mamy gorzej to jednak te kontuzje + słabsza forma paru piłkarzy

@Be4Again napisał: "W momencie zakupu Havertz był klasyfikowany we wszystkich możliwych bazach statystycznych jako napastnik. Zagrał u nas w większości spotkań jako napastnik, a nie pomocnik i to ofensywny, a Xhaka grał jako 6/8mka. Więc kto tu próbuje zakrzywiać rzeczywistość? Zastępstwem dla Xhaki był Rice, a nie Havertz. To, że MA wystawia czasem Timbera na LO, a Thomasa na PO to oznacza, że jeden to lewy obrońca, a drugi to prawy obrońca?"

No tak, bo jak już w jakiś portalach sklasyfikowali kogoś jako napastnika to nie można go ściągnąć na inną pozycję

To wystarczy trochę pomyśleć gdzie był sprowadzany Havertz
Odchodzi Xhaka, ściągany jest Havertz w którym Arteta zachwalał jego wejścia z drugiej linii w atak i gre między liniami , coś co jest oczekiwane od lewej 8 w ustawieniu Artety

Rice był ściągany na 6, z założeniem że Arteta będzie chciał z niego wykrzesać więcej ofensywnosci

Pół sezonu praktycznie tam grał, a Rice grał na 6 jednak była to dosyć odważna gra, a dodatkowo Havertz wolno się wdrażał
Na przełomie roku dołożyły się problemy z napastnikiem, bo Jesus ciągle kontuzje, Nketiah dramat, Trossard też bardzo słabo tam grał

Wtedy Arteta zaczął wystawiać Havertza na 9, a Rica'a przesunął wyżej co dało nam nowy impuls, no i tak musiało zostać bo nikt nie mógł zluzować Havertza

Dopiero ostatnio Jesus złapał formę i znowu Arteta chciał wrócić do bardziej ofensywnego ustawienia z Havertzem na 8, co według mnie doskonale by się sprawdzało na słabsze drużyny, no ale kontuzja Jesusa znowu spowodowała że nie da się tego wykorzystac

Reasumując, nie ma pewnie żadnych wypowiedzi wprost Artety że miał być 8, ale jak przeanalizujesz więcej niż portale z wpisana pozycja to zrozumiesz że z wypowiedzi Artety dało się wywnioskować, że piłkarz który jest zachwalany za grę między liniami i wejścia z drugiej linii do ataku pierwotnie był sprowadzany na 8

@Barney napisał: "Nie ważne czy był na napad kupiony ,ale tym bardziej jak wydajesz na pomocnika 75mln to musi być top ,a nie gość po słabym sezonie. I dostał najwyższą tyg w zespole. druga rzecz ,że w pomocy się spisywał bardzo słabo ,a na napadzie drugie pół sezonu dobrze."

Zgadzam się, że 60/65 mln byłoby uczciwsze, ale na tym rynku nawet transfery za 100 mln nie gwarantują jakości

Havertz dla mnie ani nie jest flopem, ani majstersztykiem transferowym, po prostu poprawnym transferem, ale nie był kupowany tu na napastnika, a niektórzy twierdzą jakby Arteta tak tu sprowadzał i przepalił tą kasę

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Aston Villa 18.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool20145147
2. Arsenal21127243
3. Nottingham Forest21125441
4. Newcastle21115538
5. Chelsea21107437
6. Manchester City21105635
7. Aston Villa21105635
8. Bournemouth2197534
9. Fulham2179530
10. Brentford2184928
11. Brighton20610428
12. West Ham2175926
13. Tottenham21731124
14. Crystal Palace2159724
15. Manchester United2065923
16. Everton2038917
17. Ipswich20371016
18. Wolves21441316
19. Leicester21351314
20. Southampton2013166
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland161
C. Palmer136
A. Isak134
B. Mbeumo133
C. Wood121
Matheus Cunha104
Y. Wissa102
N. Jackson93
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady