Komentarze użytkownika adek504

Znaleziono 3525 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 14 z 89 (komentarze od 521 do 560):

@Dziadyga napisał: "minusy to gra Saki,według mnie przeciętnie dziś kolejny raz no i ta stracona bramka,szkoda jej."

A co było z grą Saki?
Zagrał bardzo dobry mecz, zabrakło mu jedynie konkretu w liczbach, ale też dobrze kreował, utrzymywał się przy piłce i zdobywał przestrzeń, a powinniśmy tylko się cieszyć z tego że nie jesteśmy uzależnieni od liczb jednego pilkarza

Jak oni tu się ręki dopatrzyli

@arsenallord napisał: "Gyokeres pojedzie na mundial"

Jako kibic wycieczka do USA pewnie będzie spoko dla niego

@fabregas1987 napisał: "Czyli potencjalnie do końca roku bez naszego zawodnika sezonu do tej pory? Świetnie, przynajmniej będzie na na co zrzucić winę jak nas City złapie"

A czemu ma nas złapać? Jak zwykle ten pesymizm

@arsenallord napisał: "Według mnie nieważne z kim ta kadra zagra to i tak jedyne szanse ma, że zagra u siebie."

Bez przesady, finał baraży to 1 mecz, a w takim może wydarzyć się wszystko, z Turcja, Włochami czy Dania na wyjeździe nie będziemy faworytem, ale jest szansa na remis i karne np
Z Ukrainą pewnie w Polsce byśmy grali więc defakto tutaj akurat sytuacja win win

Może byc gorący mecz jakbyśmy trafili w finale barażu na Ukrainę

@arsenallord napisał: "Bardzo słaby przykład. Każdy piłkarz chce grać w LM i to dla wielu najważniejsze rozgrywki, a taki mecz z Bayernem, który na ten moment wygląda obok nas najlepiej w Europie, to świetny przykład na pokazanie swojej siły w Europie. Na takie mecze w sezonie się czeka."

Ale ja się z tym zgadzam i pisałem też czy to przed Slavia czy przed Olypiacosem ze wcale nie będzie tak dużo zmian w skladzie jak tu wiele osób przewidywało, bo Ci piłkarze chce grać w tych elitarnych rozgrywkach

Podałem po prostu przykład, ze wlasnie topowe kluby jednak często kalkulują i ze na ten moment sezonu najwięcej ważą mecze ze Spurs I z Chelsea, wiec zapewne to one będą miały priorytet w sztabie i jak jakiś piłkarz będzie potrzebował rotacji to możliwe ze w tym środkowym meczu

@arsenallord napisał: "mierzyć w trzy zwycięstwa, a nie wybierać sobie co jest ważniejsze. Czy mecz z Bayernem, Tottenham czy może z Chelsea. Zacznijmy być wreszcie TOPowym klubem a nie tylko tam aspirować"

Wiesz to ładnie brzmi ze musimy mierzyć w 3 zwycięstwa i tak powinno byc, ale uważam ze jednak topowy klub musi trochę kalkulować

W tym momencie jest tak, ze każda strata punktów w PL może boleć bardzo, przy czym mecz z Bayernem jest akurat po środku i tam ewentualną strata jest mniej bolesna
Wiadomo podłoże psychologiczne i mentalne też dużo daje odnosząc takie zwycięstwo, ale mecz z Bayernem to nie jest ciężar finału LM kiedy każdy najważniejszy zawodnik wychodzi nawet z "urwana noga"
Jak ktos będzie gotowy tylko na 180min w tym tygodniu to powinien wyjść na Spurs i Chelsea, a z Bayernem odpocząć

Dla przykładu, rok temu LFC mimo przewagi w lidze na FA Cup wystawiło bardzo duże rezerwy i się przejechali, a przecież to jest topowy klub, ale ktos przekalkulował ze praktycznie od listopada do lutego grali co 3 dni i jednak ważniejsze jest ugrać PL i LM kosztem większej rotacji w FA CUP

Dlatego czym innym jest mierzenie w 3 zwycięstwa, a czym innym jest chłodna kalkulacja

@krzykus1990 napisał: "Co za bzdury. Puki co nie mamy zapewnionej nawet gry w fazie pucharowej a jeśli przegramy z Bayernem i np Interem może się okazać, że nie będziemy grać dopiero w 1/8 finału tylko w 1/16 dodatkowe dwa spotkania dodatkowe zmęczenie i narażanie się na kontuzje, których nam nie brakuje!!!"

W zeszłym sezonie 11 pkt wystarczało do awansu, a 16 do wyjścia z top8

Mamy na 99.9% awans dalej i bardzo duże prawdopodobieństwo na top8, bo z Kairatem powinny byc 3pkt

Nie mówię o odpuszczaniu meczu z Bayerenm, ale w tym momencie dużo ważniejsze są mecze ze Spurs i Chelsea

@DyktatorArsene napisał: "Arteta i nie wymuszone rotacje.. raz na ruski rok może i się wydarzy. Ta szeroka kadra jest Mikelowi potrzebna do gaszenia pożarów gdy podstawa wypadnie. Gabriel, Timber Rice Saka to będą pewnie zawsze grać wszystko jak leci."

A jak sobie wyobrażasz rotacje? Bo według mnie juz dosyć dobrze były robione w tym sezonie
To nie będzie nagle tak, ze Ci piłkarze będą grac raz w tygodniu i tyle, bo oni dalej są ambitni i chcą grac wszystko, a wyniki kreują najlepsi gracze, wiec czy to Guardiola czy inni najlepsi trenerzy rzadko bardzo mocno rotują, a starają się zwłaszcza w takiej lidze jak PL wyciskać maksa za skladu

Dla tych co już też tak panikują przed Spurs przypomnę z że oni też mają mecz w LM i to z PSG, a sytuację w LM mają gorsza od nas i kadrowo też mają nieciekawie takze pomimo braku Gabriela dalej jesteśmy dużym faworytem

@krzykus1990 napisał: "Raz, że nieoficjalnym nie ma co wierzyć a dwa no jest jednak szok i cios bo przecież wypada na trzy arcytrudne spotkania."

3 arcytrudne, ale tylko dwa bardzo ważne, z Bayernem o ile prestiżowo jest ważne, tak finalnie nawet porażka może niewiele zmienić

@vitold napisał: "Chyba tylko ja jedyny jestem spokojny o naszą obronę, a większość tutaj sra pod siebie xD"

Większość tutaj panikuje przy każdej okazji xd

A potem te same osoby co panikują przy każdej kontuzji mówią że w sumie to kontuzjami nie można tłumaczyć tego, że zespół nie był w stanie walczyć o najwyższe cele czyli tworzy się pewna sprzeczność

@M4rcin napisał: "Tylko ja bardziej żałuje 3 punktów straconych z liverpoolem niz 2 punkty z sunderlandem?
Z live wystarczyło zagrać o 3 punkty bez strachu, docisnąć ich gdy konate robił błedy co mecz a my wyszliśmy z nadmiernym szacunkiem i grą na wynik"


Mecz meczowi nierówny...
Kilka dni temu bardzo dobry Real z nimi przegrał
Oni też inaczej na nas grali

Jaki jest sens ciągle rozpamiętywać ten mecz?
Trzeba myśleć o kolejnych

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 08.11.2025, 17:17

Trzeba ich szybko napocząć, bo w ataku nie ma gdzie szukać impulsu z ławki za bardzo

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:57

@thegunner4life napisał: "Zależy jak na to patrzysz, bo wydać kasę trzeba, żeby się w La Liga utrzymać. To jest priorytet.

Dlatego jak Państwo odciąża Cię z najdroższej części biznesu i funduje Ci infrastrukturę stadion i zaplecze to jest trochę łatwiej.

I na Polskie realia te 25 mln euro to jest kosmos, tylko przełóż to teraz na La Ligę i ich składy, a wtedy rewelacji już nie ma.

Natomiast, żeby nie było zgadzam się z Tobą co do tego, że kupno 20 ręczników i wkręcenie żarówki mogli ogarnąć."


No, ale ja cały czas o tym pisze, nie mówię zeby caly budżet na transfery przeznaczyć na remonty, ale 24 mln czy 25 mln na transfery to nie jest kolosalna roznica, a można za to kosmetycznie odnowić niektóre rzeczy na stadionie

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:51

@thegunner4life napisał: "Więc jak Rayo w odróżnieniu od Polskich klubów, nie ciągnie cycka z państwa, a dostali w 2024 za La Liga 40 mln euro, tylko tam pensje są inne, utrzymanie murawy, oświetlenia, zaplecze techniczne, sztab medyczny to może wyglądać to potem tak, że nie ma już kasy na stadion i nowoczesną szatnię."

Co do tego jeszcze, to to samo Rayo wydało 25 mln na transfery czyli prawie tyle co cała ekstraklasa

Chyba mi nie powiesz, ze nie mogli zwyczajnie jednego zawodnika kupić tańszego o mln euro i z tego porobić takie biezace sprawy jak światło w pokoju trenerów czy gdzieniegdzie odmalowac

To juz nie jest kwestia pieniędzy, a kwestia olania tych spraw

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:47

@thegunner4life napisał: "Więc jak Rayo w odróżnieniu od Polskich klubów, nie ciągnie cycka z państwa, a dostali w 2024 za La Liga 40 mln euro, tylko tam pensje są inne, utrzymanie murawy, oświetlenia, zaplecze techniczne, sztab medyczny to może wyglądać to potem tak, że nie ma już kasy na stadion i nowoczesną szatnię.

Co prawda, masz rację żarówka powinna być, kupienie 20 ręczników i pomalowanie tego najtańsza farbą(pomieszczenia) to nie są koszty miliardowe i tutaj wstyd dla Prezesa i niech się nie tłumaczy, jakby mu zależało to sam, by te 20 ręczników w Pepco kupił.

Natomiast wracając do piłkarzy Lecha, oni dalej graliby na takim stadionie jak ma te Rayo, gdyby nie to że wszyscy im się dorzucamy do roboty."


No, ale to dokładnie o to w tym wszystkim chodzi, nikt tam nie mowi w tym materiale, ze brakuje wanny z hydromasażem i innych wymysłów tylko podstawy, do której wystarczy trochę chęci

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:35

@thegunner4life napisał: "To nawet obok poważnego pucharu nie stało. To są rozgrywki jak stary Puchar Intertoto.

Jak LE nikt nie traktuje na wyższym poziomie poważnie, to jak te rozgrywki nazwać? Puchar pocieszenia, żeby takie kluby właśnie jak Lech mogły tam sobie pograć.

Poważnie pieniądze, za wygranie tego jest chyba 3 mln euro."


A czy Uefa nie opakowuje tego ładnie, nie branduje swoją nazwa itd?

Raków też nie może grac na swoim stadionie, bo jakiś standardów jednak w tym pucharze wymagają, wiec z punktu poziomu piłkarskiego nie jest powazny, ale organizacyjnie wygląda powaznie

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:34

@alexis1908 napisał: "nie to jest śmieszny puchar europejski wrzucony na siłę żeby tak tragiczne drużyny jak Lech czy Legia miały szanse ale i tak dają dupy . Co ma do rzeczy ? To że ta szatnia Rayo jest idealna na poziom piłkarski jaki prezentują ."

Wrzucony na siłę, ale firmowany logiem uefa i powinny byc chyba jakieś standardy spełniane tym bardziej przez klub top5

Zresztą mi najbardziej chodzi o zachowanie Polaków w tym wszystkim

Sytuacja A, kilkanaście lat temu orzyjezdzaja do nas druzyny z Europy, my mamy gruzowe stadiony, o Boże jaki wstyd, cała Europa się z nas śmieje

Sytuacja B, my dojechaliśmy na pewien poziom, mamy skok cywilizacyjnych, jedziemy na zachód i zostajemy tam szatnie jak z prlu

Nagle narracja jest, ze nie można wyśmiewac, a prezes klubu zasłania się bieda, a tak naprawdę to zwykła niechlujność, bo założenie światła to nie jest milionowy wydatek

Nauczmy się szacunku do samych siebie, bo tak to to nigdy w Europie nie będzie nas szanowal

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:23

@alexis1908 napisał: "ja mimo wszystko zamiast jakiś standardów szatni wolałbym żeby te patałachy z polskiej ligi potrafili w piłkę grać ;)"

A co ma jedno do drugiego?
To, ze ktos jest lepszy w piłkę to ma go zwalniać z jakiś ram i pewnej schludności?

To nie są rozgrywki podworkowe tylko powazny puchar europejski, w ktory UEFA też wkłada jakiś pieniądze i aż dziw ze taki stadion spelnia te wymagania

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 12:07

@arsenallord napisał: "Nie. Ja nie lubię naśmiewania się z biedy. Mam inne standardy."

Z biedy?
Klub którego kadra jest wyceniana na 88 mln i kupił zawodników zamiast 25 mln, a nie ma światła w wymaganym pokoju dla trenerów w szatni gości?

Czy nie ma na zestaw 15 takich samych ręczników?

Serio, ale to juz jest jakaś ironią nazywania ich biednymi, może są biedni w skali LA Liga, ale nie w skali Europy

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:58

@arsenallord napisał: "Nie dogadamy się. Ty tylko o Rayo, a ja o Lechu. Mi chodzi tylko o to żałosne zachowanie tego klubiku co wszystko ma na tacy."

Ja nie mówię tylko o Rayu, mówię o zachowaniu naszego narodu, które Ty powieliles i wyśmiałeś to, ze ktos ma czelność czegoś oczekiwać na takim poziomie

To nie jest Mlodawia i rozgrywki międzyszkolne, ze wiadomo gdzie nie ma pieniędzy, tylko LKE i klub z drugiej najbogatszej ligi świata i jednego z bogatszych krajów w Europie

Co więcej, tu bardziej chodzi o chęci zeby poprawić parę rzeczy niskim kosztem niz wydawanie grubych milionów zeby z kranu płynęła whyski

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:55

@alexis1908 napisał: "co takiego strasznego było w tej szatni Rayo ? Grały tam Barca Real Atletico i nikt afery nie robił rozumiem że wielkie gwiazdy z polski są przyzwyczajone do luksusu ale może lepiej żeby nauczyli się w piłkę grać bo największy wstyd to oni przynoszą ."

W mojej wypowiedzi nie chodzi o gwiazdy z Polski tylko o to jak jest to odbierane we własnym kraju, zamiast się szanować jako naród i przyznać rację, ze w takich rozgrywkach w takim kraju to powinno wygladac inaczej to my się śmiejemy z naszych rodaków ze maja czelność to wytknąć wielkiemu zachodowi

A jak w latach wcześniejszych do 2010 przyjeżdżała Europa na nasze gruzowe stadiony to nikt jakos nas nie bronił ze nie ma pieniędzy tylko byl wstyd na całą Europe

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:46

@arsenallord napisał: "Strasznie to spłaszczyłeś. Rayo to najbiedniejszy klub La Ligi. Tam pieniądze dzieli między sobą Real i Barcelona. Trochę dostanie Atletico a reszta grosze które trzeba jeszcze podzielić. Na papierze druga najbogatszya liga, ale tak szczerze najmniej sprawiedliwa dla reszty. Ja nie bronię Rayo bo taka szatnia to wstyd dla takiego klubu. Podejrzewam, że nie jeden klub z okręgówki w Polsce ma lepsze."

No, ale sam sobie odpowiedziałeś, może nie dostają tyle co Barca czy Real, ale chyba można parę drobniaków wygrzebać żeby coś odmalowac, wymienić światło czy ogarnąć detale, tu bardziej chodzi o chęci niz pieniądze nawet

@arsenallord napisał: "mi o pokorę. Jak Lech przegrał ostatnio z hydraulikami to jakoś cisza, nikt się nie odzywał."

Z tego co ludzi pisali to przed meczem na Giblartarze też byl taki filmik o stadionie i rzeczywiście

Nie rozumiem co ma pokorą do tego żeby wymagać pewnych cywilizacyjnych rzeczy w tak rozwiniętym klubie jak Hiszpania

@arsenallord napisał: "bardziej, że ponoć sam Lech gra na licencji Amici Wronki , a stadion wybudowało im miasta a nie sam klub. Tak czytałem , ale nie siedzę w polskiej piłce to nie daje ręki uciąć, że tak jest.
Pokory trochę."


Nie wiem co to ma do rzeczy, ja rozumiem, ze w Hiszpani miasta mogą nie chcieć się dokładać do infrastruktury sportowej, ale nikt tu nie mówi o jakiś luksusach tylko żeby te powieszenia wyglądały lepiej niz w Polskiej okręgówce, a na to chyba stać klub z ligii Hiszpanskiej

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:28

@arsenallord napisał: "Co znowu Lech Poznań i ci dziennikarze z nim związani z mieczyków wstydu przynieśli. Dramat. Gwiazdeczki. Szkoda, że Rayo nie wygrało 6-0."

A ja to widzę zupełnie inaczej

I może warto zeby Polacy zaczęli siebie szanować, jakby z zachodu do nas tak przyjechali i by zastali taka szatnie to od razu by bylo, ze przyjechali do jakiś brudasów, a stadion by nie byl dopuszczony do gry

I nie mówimy, ze Lech pojechał do jakiegoś biednego kraju i biednego klubu tylko do klubu grającego w drugiej najbogatszej lidze, wiec taki klub powinien mieć te parę Euro zeby chociaż zadbać o światło czy ręczniki, albo jako taki wygląd

Jak na Emirates nie bylo ciepłej wody to od razu była afera na całą Europe

Szanujmy się jako naród i wymagajmy od innych tego czego od nas wymagaja, a nie wyśmiewamy ze ktos wytyka błędy tam gdzie są i brak profesjonalizmu

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:23

@Ups147 napisał: "Bo po prostu uważam,że nie jest to prawda. Gramy tak jak chcemy grac, taki mamy styl i trzeba to zaakceptować, a nie oszukiwać się, że byśmy grali zupelnie co innego, tylko Ci rywale się murują."

Ale to też nie jest prawidłowe sformułowanie, bo widać bylo zwłaszcza to rok temu na LM I PL

W PL każdy murował i ciężko bylo przełamać defensywę, w LM odważniej na nas wychodzili i się kończyło kilkoma bramkami

Albo przykład CP, które jest ofensywnych zespole, a jednak nie przyjechało grać otwartej piłki, albo City które po 1 bramce murował niemiłosiernie

Staramy się grać na swoich zasadach i o tym świadczy to ze nawet przy 4:0 nie gramy frywolnie i nieodpowiedzialnie, ale też nie jest tak ze postawa przeciwnika nie ma wpływu na to co gramy, bo myślę, ze tych bramek mogłoby byc dużo więcej gdyby nie to, ze najczęściej do pierwszej bramki to w ogóle nie ma miejsca, a taki Saka jest potrajany

Komentowany temat: Walka na górze tabeli: Sunderland kontra Arsenal 07.11.2025, 11:00

@Ups147 napisał: "zgodzę się, to nie jest tak, że drużyny przeciwko nam murują cały mecz. Nawet Burnley w drugiej połowie się otworzyło tylko my nie bardzo chcieliśmy z tego korzystać. Strzelamy bramkę albo dwie i nam to wystarcza, taki mamy styl, nie gramy jak City czy Live w prime, że wciskamy rywalowi ile się da, to jest skuteczne, ale nie oszukujmy się, że my byśmy robili więcej tylko ten przebiegły przeciwnik się zabunkrowal w polu karnym."

Akurat City Guardioli też czasem miało podobna strategie, bo nie sztuką jest jechać każdy mecz na pełnej mocy i potem na wiosnę nie mieć siły

Tam gdzie jest szansa niewielkim nakładem sił wbić więcej goli to to robimy (Atletico, Leeds), ale po co się szarpać z Burnley jak nie ma takiej potrzeby bo 3 pkt będą

Dla przykładu Liverpool rok temu tak cisnął na jesień i nawet jak było 4:0 to oni szli szaleńczo po 5:0 i nagle się okazało że na wiosnę brakowało sił i odpadali ze wszystkich rozgrywek, a w PL dojechali słabością innych

Za Klopoa też często tak było, że zylowal ten zespół, a na wiosnę był problem

Komentowany temat: Arsenal triumfuje w Pradze: Trzy gole i czyste konto 06.11.2025, 12:45

@Matelko napisał: "Wiem, że temat był już wałkowany ale kiedy jesteśmy na szczycie to: jeżeli Arsenal ma wygrać tylko jedno trofeum, co wybierasz: Premier Legue czy Ligę Mistrzów?"

Generalnie to LM, bo nie mamy jej, ale obecnie mam wrażenie ze wygrać PL jest trudniej, bo w LM musisz punktowo trafiać z forma na kilka meczow, a w PL musisz czasy sezon jechać rowno i stabilnie, a każdy gorszy moment może kosztować drogo

Komentowany temat: Arsenal triumfuje w Pradze: Trzy gole i czyste konto 06.11.2025, 10:42

@thegunner4life napisał: "Nie wiem co chcesz i nie chce mi się nad tym zastanawiać."

A widzisz, czasem warto wyjść poza ramy własnego umysłu, poszerza to horyzonty ;)

No i może wtedy niektórzy by zrozumieli, ze jak ktos nie gada tylko ze puchary się liczą i nic więcej to nie znaczy ze on ma w nosie puchary

No, ale może zbyt wiele wymagam od niektórych, takie czasy

Komentowany temat: Arsenal triumfuje w Pradze: Trzy gole i czyste konto 06.11.2025, 10:29

@thegunner4life napisał: "Dla mnie możesz czerpać radość nawet z tego, że Saka prosto kopnie piłkę. Ja chce zobaczyć w tym roku Arsenal z Barcą najlepiej w fazie pucharowej za tych wszystkich Xavich, transfery itd.

I w finale jak wreszcie zdobywamy trofeum."


No, ale to myślisz, ze ja nie chce zobaczyć jak w końcu zdobywamy trofeum?

Po prostu nie rozumiem tego demonizowania dobrych i radosnych momentów sezonu

Jak nie zdobędziemy trofeum to wtedy będziemy dywagować co jest nie tak, co dalej itp

Po co rozpoczynać takie dyskusje jak do końca sezonu jeszcze daleko, narazie jest dobrze i trzeba się z tego cieszyć, po co juz sobie dokładać jakieś "ale"

Komentowany temat: Arsenal triumfuje w Pradze: Trzy gole i czyste konto 06.11.2025, 10:15

@thegunner4life napisał: "W 2006 Arsenal nie stracił żadnej bramki do finału. Nie strzelił nam Real Madryt, Juventus, Villarreal (w ogóle inna drużyna na tamte czasy).

A w finale Almunia puścił szmatę przy swoim słupku i GG nikt tego nie pamięta nawet tylko ja pamiętam Barcelonę z pucharem."


W sumie w dwóch zdaniach sam sobie zaprzeczyłeś
Bo jednocześnie się rozpisujesz o czystych kontach Arsenalu itd, a potem ze nawet tylko Ty pamiętasz tylko Barce z pucharem

Wiem jak puchary są ważne i zmieniają optykę, ale na litość pilka często też jest tu i teraz i pewnie za 10 lat nikt nie będzie pamietal, ze w październiku to jedyny strzał celny oddał Nketiah na naszą bramkę, ale w tym momencie jest to frajda i powód do dumy kibiców i radości
Dlatego też zawsze powtarzam, ze z piłki trzeba czerpać radość caly rok, a nie raz na 10 miesięcy jak wręczają puvhary

Tak dla przypomnienia, dla tych co wieszcza wymienianie całego składu to dalej jest magia LM I tacy piłkarze jak Eze pomimo ze grają dużo to z racji tego ze dopiero teraz zaczęli grać w LM to pewnie maja parcie na każdy mecz

Jak dla mnie to będą zmiany, ale nie aż tyle co na Brighton

Raya, White, Saliba, Hincapie, MLS, Noorgard, Rice, Nwanerii, Saka, Merino, Eze

A może jeszcze np Rice na 6 i wtedy Eze z Nwanerim na 8, ale to by bylo bardzo ofensywnie

@Furgunn napisał: "Nwaneri to na jakieś wypożyczenie powinien pójść, pod warunkiem że nie będziemy mieć plagi kontuzji, inaczej zostanie ofiarą szerokiej kadry. Na ten moment jeden ze słabszych zawodników u nas."

Ja bym się nie bawił przy tego typu talentach w wypożyczenia, bo to jest gracz ktory coś juz pokazal i szkoda go dawać do Evertonu czy innego klubu gdzie dwa razy mu coś nie wyjdzie i przyspawaja go do ławki

Jak juz to lepszy taki model jak robi Real, sprzedać go za jakąś kwotę i wstawić klauzulę odkupu, wtedy klub X będzie miał w głowie jednak to ze zapłacił jakieś pieniądze i żeby inwestycja się zwróciła to trzeba dawać minuty temu zawodnikowi

@ksowa90 napisał: "a kto tam z City ucieka na puchar narodów afryki?"

Jest dwóch kandydatów
Marmoush i Ait nouri
Więc dużego problemu nie maja

@alexis1908 napisał: "Tottenhamem ;) Ale to nie będzie walka tylko odjedziemy do nowego roku na tyle że spokojnie dogramy 2 połowę sezonu ."

Oby, fajnie byłoby oglądać taka spokojna wiosnę, ze czuć juz w kościach to mistrzostwo i zespol sobie dogrywa spokojniej 2 połowę sezonu

Ciekawe właśnie z kim finalnie będziemy walczyć o tego mistrza

City zawsze wiosnę miało lepsza, jak Haaland nie wypadnie to te ich nowe transfery mogą się juz lepiej wdrożyć i nowy system jeszcze lepiej zadziałać i mogą byc groźni

LFC ma bardzo krótka kołderkę, wiec u nich znowu albo będzie ich ratować zdrowie piłkarzy, albo odpadnięcie szybki z LM chociaż myślę, ze oni raczej wiosny nie będą potrafili zrobic dobrej przez to ze większość ważnych piłkarzy musi grać od deski do deski i wyjdzie zmęczenie tak jak w poprzednim sezonie

@amiapsycho napisał: "sonda o nastroje;
A)Nakręcacie się na mistrza
B)Nakręcacie się, że nie dowieziemy jak w poprzednich latach
C)Za wcześnie na cokolwiek"


Ja bym to nazwał, stonowanym nakręcaniem się na mistrzostwo, bo nasza gra pozwala w to wierzyć, ale z naciskiem na myśleniu o następnym meczu, bo ta liga pokazuje ze chwilą dekoncentracji i zamiast lidera masz środek tabeli

@Artetaballer napisał: "Do nas jak już miałby ktoś z nich dołączyć, to albo Mbappe/Vini na LS, albo Mbappe na 9. Lepszy byłby Francuz ze względu na swoją uniwersalność."

Mbappe na LS i Kane na 9, ale to by chodziło

Atak Mbappe, Kane, Saka marzenie na tą chwilę

@Be4Again napisał: "Jednak kilka spotkań równie dobrze mogło zakończyć się remisem...

Już to mówiłem, ale poprawki się wprowadza najłatwiej jak jest dobrze, a nie jak już jest za późno..."


Wiadomo lepiej dobijać przeciwnika i nie liczyć na 1:0, ale to też nie jest tak, ze w tych spotkaniach bylismy o wlos od remisu

Ja bym to określił inaczej, bo wiele osób mam wrażenie ze czuje nasz prime w tym momencie i boi się kryzysu, a ja bym to nazwał ze w tym momencie to my dopiero się rozpędzamy i ważne ze te punkty przychodzą, a jeżeli gigantyczna ukosc kontuzji nas ominie to prime tego sezonu ujrzymy dopiero na wiosnę

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady