Komentarze użytkownika adek504

Znaleziono 3548 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 27 z 89 (komentarze od 1041 do 1080):

@kamo99111 napisał: "Więc skoro jeden zawodnik ma słabszy okres, a drugi – młodszy – gra nierówno, ale błyszczy i daje nadzieję... to naprawdę nie było powodu, żeby trzymać go na ławce. Tym bardziej że ofensywa potrzebowała odświeżenia."

No właśnie nie do końca, Nwaneri miał fajne wejście, ale potem zgasł

Od 1 kwietnia
Nwanerii 295 min i 1G1A co daje 0.62

Odegaard 941 min i 2G 4A co daje 0.57
W tym czasie Odegaard występował też w meczach z Realem i PSG (fakt zagrał tam fatalnie, ale w takich meczach też trudniej o liczby, więc naprawdę ta różnicą nie mówi nic o tym że Nwaneri by zagrał dużo lepiej)

@kamo99111 napisał: "Oczywiscie robil... ale nominalnie to jest ŚPO. Mysle, ze przy formie Odegaarda z zeszlego sezonu można bylo spokojnie dać szanse młodemu ;-)"

No, ale co to za porównanie
Jak dasz nominalnego LO na pozycję LS i zaczniesz go porównywać z kimś na LO to wiadomo, że ten co grał na LS ma znacznie łatwiej w zdobywaniu goli i asyst

Nwaneri ok 2/3 meczów rozegrał w linii ataku, więc miał naturalnie większą szansę na zdobywanie liczb

@pawel_1986 napisał: "chelsea, kury, muły, city, live, sroki. Może wreszcie maestro Arteta będzie miał okazję zmierzyć sie z większą ilością drużyn bez kryzysu bo umówmy się wszystkie wymienione poza City i Live w poprzednich sezonach były tu tylko wyśmiewane."

No to np można też mówić, że mistrzostwa Guardioli czy Kloppa się nie liczą bo w sumie walczyli między sobą tylko?

Rozumiem, że jak mamy zdobyć mistrza to w sezonie kiedy my City i LFC zdobędziemy 90+ pkt, a Chelsea, MU, Spurs i Newcastle +80 i to będzie prawdziwą weryfikacja

@arsenallord napisał: "Przecież jak Zubi był na boisku to Odegaard robił dokładnie to samo co zawsze"

Na początku z Milanem rzeczywiście tak to wyglądało natomiast im dalej w mecz stopniowo Zubi zaczynał rozgrywać od tyłu

Dlatego dziwią mnie decyzję o braku zgrywania tej taktyki
Chyba że teraz na te dwa następne sparingi już ma wychodzić galowy środek

@Rynkos7 napisał: "Tak, ale Zinchenko to też był jeden z lepszych piłkarzy w naszym zespole w pewnym momencie."

Zinchenko był jednym z lepszych przez jeden sezon, ale nie był najlepszym przez dwa sezony, więc pewna różnica skali

@Rynkos7 napisał: "W pre-seasonie zresztą potrafili brylować tacy piłkarze jak Zelalem"
Przecież sam sobie odpowiedziałeś na to, że Ode wcale niekoniecznie musi brylować w presezonie żeby grać dobrze w sezonie, a Dwomam wcale niekoniecznie musi być dobry w lidze jak gra dobrze w sparingach

Ode też nie wyglądał tak tragicznie zwłaszcza w meczu z Milanem gdzie atak zabrał mu dwie asysty

Natomiast nie rozumiem decyzji Artety o wczorajszej grze Norgaarda w pierwszym składzie, bo to znowu było powielenie środka z zeszłego sezonu kiedy to Ode się wracał głęboko po piłkę
Może potraktował Spurs jako mocnego rywala i liczył, że nie będą się bronić głęboko w polu karnym po golu, ale w takim wypadku powinien wstawić Zubiego w 45 minucie

Generalnie ten sparing że Spurs obfitował w dziwne decyzje

@Rynkos7 napisał: "Ta drużyna wchodzi już na taki etap, że Martinelli i Odegaard stają się tym samym kim stał się Zinchenko czy Gabriel Jesus."

Martinelli niestety tak, ale narazie do takiej oceny Ode to jeszcze brakuje
Gość miał pół sezonu gorszego i nie było u niego jak u Martinelliego że tylko jeden sezon top, ale zagrał dwa takie gdzie był naszym najlepszym piłkarzem, więc pokazał pewna regularność

@arsenallord napisał: "Połowicznie się zgadzam. Z ostatnią częścią twojego komentarza. Ale nie zgadzam się, że Chelsea,United dużo wydały i są gdzie są. To jak uczeń dostaje jedynkę na sprawdzianie i tłumaczy się, że to nic ważnego bo wszyscy dostali. City, LFC wydali miliony i swoje wygrali. Podobnie Real czy PSG w LM."

Zawsze medal ma dwie strony dlatego dobrze jest porównywać wydatki do sytuacji wśród innych

Bo powiedzenie: Arteta wydał najwięcej w historii klubu brzmi ciekawie i po samym takim stwierdzeniu chciałoby się powiedzieć, że powinien mieć największe sukcesy

Ale jak już porównasz do środowiska w którym się teraz znajduje czyli np właśnie wydatki Chelsea czy MU, a słabszy zespół to znaczy że jednak same pieniądze nie dają gwarancji i trzeba mieć umiejętności w rekrutowaniu za te pieniądze i trenowaniu piłkarzy za te pieniądze

A panuje często takie przekonanie jakby te pieniądze dlay mu samograja i nawet sadzając tam Brzeczka powinniśmy mieć kilka mistrzostw

Jak to z perspektywy czasu to i ocet słodki
Gervinho przez cały pobyt w Arsenalu (dwa sezony) 11 bramek
Martinelli w tym swoim najbardziej krytykowanym sezonie 23/24 8 bramek
A gdzie tu porównywać do jego najlepszego

@ozzy95 napisał: "hmm no de facto ostatnie lata to były głównie wyścigi dwóch koni, ostatni właściwie taki mocno naciągany, nie było wielkich przetasowań. Wygrywało City, które było cały czas i od początku blisko nas. Liverpool w zeszłym sezonie wskoczył na 1 miejsce w 6 kolejce, potem lidera oddał na jedną kolejkę w 9 rundzie gier, a potem wskoczył tam ponownie w 10 i lidera nie oddał do końca. Poprzeczka w ostatnich latach PL jest zawieszona tak wysoko, że jakiś jeden słaby mecz, albo seria może na wszystkim zaważyć, przynajmniej tak było w sezonach 22/23 i 23/24."

Nie do końca, tzn rzeczywiście ostatnie 3 lata w rundzie wiosennej rzeczywiście zostawało najczęściej dwóch do walki, ale tam też np LFC mając 5 pkt przewagi nad nami potrafiło stracić do nas 7, a wszystkich i tak wyprzedziło City, albo my potrafiliśmy roztrwonić przewagę

Natomiast w rundzie jesiennej działo się więcej, tzn np jak przyszedł Postecoglu to po 10 kolejkach bodajże to on był liderem i było już zastanawianie się czy Tottenham zrobi ligę bez porażka itp

Dlatego takie dywagacje, że wtedy to już musimy być gdzieś, a wtedy to już musimy mieć ileś punktów są raczej jak wróżenie z fusów, bo sezon różnie się układa

Oczywiście trzeba jak najmocniej cisnąć i zdobywać jak najwięcej pkt, ale tak samo jak po x kolejkach z przewaga kilku pkt nie ma nas co koronować tak samo w odwrotnej sytuacji nie ma co mówić że po sezonie

@Be4Again napisał: "Ciężko mówić o "mistrzu jesieni" w zimie lub na wiosnę..."

W ligach które grają systemem jesień wiosna zawsze się mówiło o mistrzu jesieni wraz z końcem połowy rozegranych spotkań

Nie ma czegoś takiego jak runda zimowa

Masz rundę jesienną i wiosenna

@arsenallord napisał: "Nie zgadzam się. Lider w fej kolejce daje przewagę nad rywalami. Nie trzeba gonić."

Nie dają za to pucharu, tak uwielbiany tu argument ;)

@Be4Again napisał: "EPL utarł się podział na jesień, okres przedswiąteczny i boxing day (w tym sezonie tego podobno ma nie być) i po prostu druga część sezonu. Zawsze o jesieni mówiło się do okresu sprzed boxing day, przeważnie do przerwy na reprezentację w grudniu."

Pierwsze słyszę, a trochę już oglądam PL
Jedyne co kojarzę to często się mówiło o tym kto był liderem na święta, ale nie słyszałem nigdy, że jesień to się kończy wczesniej

Nie rozumiem tych licytacji, wtedy to musimy mieć tyle pkt, a wtedy to musimy być liderem itp

Bardzo bym chciał żebyśmy byli liderem od 1 do ostatniej kolejki, ale historia pokazuje że potrafią się dziać różne przetasowania w trakcie sezonu, straty i odrabianie pkt
I jedyne czego oczekuje to 1 miejsca na koniec sezonu, bo lider w 17 kolejce nic nie daje

@Be4Again napisał: "Sezon 22/23 po GW16 (kolejka zamykająca jesień) mieliśmy 2pkt przewagi nad City. Jak sezon 25/26 po GW 16 będziemy mieć 2pkt straty do lidera to będziemy mieć realną szansę na mistrzostwo. Jak to będzie 6-7pkt to będzie po zawodach. Możesz sobie robić screen.

Sezon 23/24 jesień zamykał po GW17 i wtedy liderem był Arsenal, a nie Liverpool.

Jesień zaczyna sie 21.12"


Co to za jakieś nowe określenie jesieni

Runda jesienna to 19 kolejek tak samo jak wiosenna
Sezon 22/23 to inny przypadek, bo był mundial i nie było grania od połowy listopada do stycznia

Sezon 23/24 po 19 kolejkach był bodajże liderem Liverpool jeśli dobrze pamiętam

@Gofer999 napisał: "Już wchodzi narracja o tym, że starta punktów na początku sezonu jest do nadrobienia i nie ma co się tym przejmować. :D:D:D:D:D:D:D:D"

A może, oho już wchodzi narracja że stracimy punkty na początku sezonu? xd

@vitold: no, ale co, wina Artety że Trossard po 20 min doznał kontuzji? To miał go zmienić po 10?

Saka rzeczywiście za długo grał, ale z tego co ludzie pisali to podobno kontuzja wynikała z kopniaka w udo, a nie z przemęczenia

Zresztą jak spojrzeć na zmiany w tych meczach przedsezonowych to w meczu z Milanem dużo było w 45min, w meczu z Newcastle w 60, a w meczu ze Spurs w 77

Wygląda to jak jakiś plan na celowe zwiększanie obciążeń

@Kiepomen napisał: "Arteta nie znosi takich graczy - Pepe który został przyspawany do ławki nawet po świetnych występach jest tego idealnym dowodem."


A to wcale nie było tak, że Pepe okazał się cienki i nie nadaje się do gry na najwyższym poziomie co pokazała historia jego dalszej kariery?

@Kiepomen napisał: "Martinelli kiedyś też jeszcze miał ten błysk, ta nieprzewidywalność.. teraz? Błagam, łeb w dół do linii na zamach i wrzutka z prawej."

Rozumiem, że Arteta stoi z kijem nad nim na treningach i jak podniesie głowę to go bije?

@Kiepomen napisał: "Saka w zasadzie też robi prawie zawsze to samo, chyba że ma 1v1 to idzie w drybling. Gość zabił w każdym jakąkolwiek kreatywność"

Saka robi to samo, przeciwnicy go potrajaja, a i tak kręci bardzo dobre liczby, to może niech ktoś powie tym obrońcom co Saka robi tak samo to go wreszcie zatrzymaja

@Joker_224 napisał: "nawet jeśli Eze ma ten X faktor fajnej gry do przodu to Arteta to przygasi. Tak było z Nwanerim, wchodził i się bawił, niekonwencjonalny, a później? Posiedział na ławce i wchodził już pod schemat"

No tak, bo to wcale nie było tak, że ligowi rywale po jego dobrych występach zaczęli go zauważać i podwajać?

Rozumiem, że to że Saka jest np co roku lepszy to oznaka tego że się buntuje w stosunku do Artety i nie daje się zamknąć w schematy

@arsenallord: ale wiesz, te same osoby co dzisiaj narzekaja na późne zmiany, po meczach z Milanem i Newcastle nie pisały że fajne szybkie zmiany
Te same osoby co dzisiaj pisza, że Ode słabo (akurat rzeczywiscie zagrał bardzo słabo) po meczu z Milanem nie pisały, że dobrze, że dał dwa ciasteczka, które powinny sie skonczyc golem, że uderzał groźnie

@Nicsienieda napisał: "Wpływał na sędziego, niepotrzebne spiny, napięty jak struna. Przesadnie mi to nie przeszkadza, ale nie ma że nie ma."

a no to jak w sparingu się tak napinał to troche pzesada, bez sensu

@Marzag napisał: "Dla niektórych się nawet skończył po tym sparingu XD niezła psychoza"

Czyżby nowy rekord końca sezonu? xd

@Czeczeniec napisał: "Arteta dzisiaj po raz kolejny pokazał swój śliski charakter. Mógłby się zachowywać jak dupek, gdyby miał jakieś trofea w gablocie albo przynajmniej drużyna pokazywałaby coś ciekawego na boisku"

Tak z ciekawości, czym to się objawiało że pokazał swój śliski charakter?

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 19:14

@Er4s napisał: "go zapamiętam najbardziej z dwumeczu z PSG gdzie graliśmy w 10 przez to co wyprawiał on i jego szef nie ściągając go z boiska."

Fakt z PSG akurat zagrał bardzo słabo

@Er4s napisał: "tam dał kilka asyst w meczach o pietruszkę na koniec sezonu nie zaburza mi tego jak słaba to była kampania w jego wykonaniu."

No ale co to za wybiórczość? Czyli rozumiem, że dla Ciebie szeroko pojętą końcówka sezonu to mecz z PSG i wcześniej mecz z Realem

Jeżeli gość robi w 6 meczach w lidze 5 udziałów w bramkach grając na 8 to naprawdę jest dobry wynik, czego Ty oczekujesz że zrobi średnio po 2 udziały w bramce na mecz i będzie na koniec miał 38 goli i 38A?

@Er4s napisał: "Oczywiście tak jak pisałem niżej - to jest kapitan, gwiazda zespołu, gość od którego Arteta zaczyna skład. On nie może na 3/4 sezonu zapadać w przeciętność. Nie ten poziom, nie ten klub."

Jak Ty to wyłączyłeś? Po pierwsze 1/4 sezonu się leczył, kolejna 1/4 sezonu do stycznia zagrał przyzwoicie, potem przyszedł ten najgorszy okres i ostatnia 1/4 sezonu była naprawdę dobra(z wyłączeniem akurat na te mecze z PSG), więc finalnie cały sezon był dla niego słaby, bo przyzwyczaił że normalny poziom to jakieś double double, ale też nie idźmy w skrajność w drugą strone

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 19:00

@Er4s:
Sorry ucięło mi

Widzisz to jest właśnie ta ocena sytuacji
Tymczasem Martin kończący sezon
W ostatnich 6 meczach w lidze 1G 4A i można do tego jeszcze dodać ta "asystę" z LFC co od słupka się odbiło i Merino strzelił

W presezonie też nie ma aż takiej tragedii jak piszesz

Z Milanem miał dobre wejście i fajne piłki dawał i nie bał się strzelać
Z Newcastle ciężko mi ocenić, bo tak pół okiem oglądam i dzisiaj też tak pół okiem, ale było widać że dzisiaj akurat dosyć słabo

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 18:59

@Er4s napisał: "Jak Odegaard wejdzie w sezon, pierwsze 2-3 mecze tak jak kończył ubiegły i jak wygląda w pre-season to musi usiąść na ławce. W innym wypadku Arteta jest betonem."

Widzisz to jest właśnie ta ocena sytuacji
Tymczasem Martin kończący sezon
W ostatnich 6 meczach w lidze 1G 4A i można do tego jeszcze dodać ta "asystę" z LFC

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 18:55

@Er4s napisał: "Nie no stary zaklinasz fakty. Ode miał słaby cały sezon. Bardzo słaby."

To że miał cały sezon słaby to nie oznacza, że w każdym meczu grał słabo, biorąc pod uwagę że tak naprawdę wrócił na początku listopada bodajże i od tego czasu mieliśmy dobra serie i on też w miarę dobrze grał, dopiero w styczniu zaliczył słaba formę, chociaż to też tak właśnie wyglądało w kratkę, że potrafił zagrać np pierwszą połowę w meczu z Leicester na poziomie Sterlinga, żeby drugą połowę grać jak profesor

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 18:33

@pawel_1986 napisał: "Ty powinieneś się zastanowić w jakim miejscu byliśmy kiedyś. Może Twój wiek na to nie pozwala. Czy ja mam prawo według Ciebie porównywać tylko do złego okresu za późnego Wengera i epizodu Emerego???? Nie mogę porównywać do sukcesów za czasów papcia? Co to jest w ogóle za mentalność."

Oczywiście powinni się porównywać do najlepszych i najlepszych osiągnięć, ale jak klub przez 15 lat nie zaznał 1/2 LM i bodajże też ok 15 lat nie przebił w lidze 80 pkt, które realnie pozwalają myśleć o mistrzostwie to jak przychodzi gość i doprowadzą cię do takiego miejsca gdzie długo nie było klubu to wypadałoby mieć jakąś refleksje

Zrozumiałym jakby na koniec Wenger jeszcze robił mistrzostwo, potem byśmy wpadli w tą dziurę i wydostali się z niej
Ale nasz kryzys pucharowy nie trwa tylko 5 lat tylko 20 i niestety to powinien być wyznacznik że nie od razu wszystko przyjdzie

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 17:20

@pawel_1986 napisał: "Skoro jesteś taki krytyczny to oceń wreszcie negatywnie Odegarda, Martinellego i wszystkich innych, którzy przyczyniają sie do braku sukcesów w drużynie."

Pisałem, że przydało by się wymienić Martinelliego, bo potrzeba nam wzmocnienia na LS
Ale jeżeli oczekujesz ode mnie krytyki w stylu, że to jest zawodnik na B klasę to się nie doczekasz, a mam wrażenie że tylko taka krytyka jest akceptowana, bo według niektorych trzeba jechać tylko z kimś do spodu

Co do Ode to tez przyznawałem że miał słaba formę, ale znowu nie będę jechał, że miał cały sezon słaba bo tak nie było, ani że się do niczego nie nadaje i trzeba go sprzedać

@pawel_1986 napisał: "Dodatkowo oceń nasz mizerny styl i wypowiedź się o założeniach taktycznych na kolejny sezon. Bądź wreszcie obiektywny i nie wyolbrzymiaj wielkiego Artety bo póki co to Wenger coś wygrał z tą drużyną a ten mały Hiszpan nie zdobył niczego."

Tak samo ze stylem, mówiłem że był z nim problem, ale po pierwsze znowu to nie dotyczyły całego sezonu i druga rzecz to były kontuzje które miały na to wpływ

Tak samo nie wyolbrzymiam Artety, czy ja mówię że to najlepszy trener na świecie?
Zrobił dobra robotę z nami i narazie mam odczucie że jeszcze dalej zrobić, a nie czuje po prostu żeby był dostępny ktoś kto zrobi lepsza albo po prostu uznaje to za większe ryzyko niż zostawiennie go

Mam wrażenie, że w Twoim światopoglądzie nie ma nic pomiędzy, albo jedziesz z kimś do spodu albo Twoja krytyka się nie liczy i wywyzszasz kogoś

Zastanów się w jakim obecnie miejscu jesteśmy klubem i czy na pewno to jest miejsce żeby jechać z naszą sytuacja tak ostro czy może jednak dalej jest więcej pozytywowy a tych negatywów jest znacznie mniej

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:44

@Ups147 napisał: "Czyli będziemy się zawsze oglądać jak inne kluby zmieniają trenerów i coś ugrywaja, bo dopiero jak ugraja to się okazuje, że to by był upgrade? Czasem trzeba zaryzykować żeby coś ugrać. Ten sezon powinien być decydujący, albo wygrywamy, albo coś zmieniamy. Ciężko znaleźć jakiś klub z topu, który po 7 latach niczego nie szuka zmian."

Nic nie mówiłem się o oglądaniu na innych, po prostu podałem przykład, że Ci trenerzy akurat dobrze się pokazali w ostatnim sezonie

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:32

@pioafc napisał: "Nie ma sensu - Adek dalej trzymałby Xaviego w Barcelonie tak jak robi to z Artetą.

Gdzie jest teraz Xavi a gdzie jest Barcelona po objęciu przez Flicka wszyscy wiemy."


A czy Arteta zaliczył tak wyraźny regres jak Xavi, bo chyba niekoniecznie?

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:30

@Ups147 napisał: "Heh z trenerami jest tak, że szybko się zmieniają opinie. Podejrzewam, że rok temu byś powiedział, że Enrique to gorszy trener od Artety, tak samo Flick po przygodzie z reprezentacja Niemiec."

No, a tak nie działa w piłce? Wyglądasz jakbyś coś nowego odkrył
2 lata temu nikt Martinelliego nie chciał wymieniać, a teraz nikt nie chce go w zespole

Rok temu Enrique nie pokazał nic wielkiego w PSG, a w tym zbudował świetnie ten zespół i na ten moment pewnie byłby upgradem względem Artety, tak samo z Filckiem, który słabo wyglądał w repce, a udowodnił w Barcy że potrafi

Za rok równie dobrze może się okazać, że Arteta zdobywa puchary, a dwójka panów nie i ktoś będzie chciał wtedy Artete wymieniać na nich?

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:27

@Dziadyga napisał: "No to jeszcze Ci odpowiem i koniec na dziś.To można na to miejsce wsadzić byle kogo tak szczerze i czekać 40 lat aż hurtowo będą trofea.A tak się nie da,musi być jakieś ultimatum czasowe,że faktycznie do 4-5 lat chcemy drużynę wygrywającą.Ja tam nawet nie widzę,żeby Mikel miał jakąkolwiek presję nałożoną."

Bo myślę, że mylisz presję z "chora presja"
Myślisz, że po latach dramatu w tym klubie i tym, że gramy w takiej lidze, a nie np w lidze francuskiej gdzie jeden zespół ma znaczną przewagę, zarząd ma nagle nałożyć chora presję, że albo mistrzostwo albo wypad?
Arteta w każdym z 3 sezonów realnie walczył o mistrza (w ostatnim może mniej, ale były też ku temu powody) i myślę, że to jest argument który utrzymuje go na stanowisku, bo jakby np zaczęła się gra typu top4 to trofeum to przy obecnych ambicjach klubu by już poleciał

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:21

@Ups147 napisał: "topu czyli kogo tak z ciekawości?"

No według mnie trenerzy, ktorzy w tym momencie wchodzą i robią upgrade względem Artety to Guardiola, Klopp, Enruiqe, Flick i chyba tyle

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:20

@Dziadyga napisał: "I o to mi chodziło,bo ciągle ludzie mają czekać cierpliwie a Ja się zapytałem ile i kiedy te trofea powinny nadejść to Ty mi mówisz,że mi nie powiesz.I okej może za 10-15 lat trafi się seria 2 mistrzów z rzędu,ale przy takim składzie który słaby nie jest to inny managerowie może szybciej by to ogarnęli"

A Ty rozumiesz, że piłka jest strasznie dynamiczna?
Co chciałbyś powiedzieć Artecie, no panie Arteta ma pan czas do roku 20XX i wtedy jak nie będzie trofea to wypad nieważne co się dzieje
Przychodzi ten rok, Arteta robi wypad, a okazuje się że na rynku nie ma dostępnego nikogo lepszego i co dalej

Jesteśmy w tym momencie, że dalej jest naszym trenerem, rozegramy następny sezon i będzie zastanawianie się co dalej czy to ma sens czy nie itd

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:15

@Dziadyga napisał: "Co on jako piłkarz wielkiego wygrał"

A co wygrał Mourinho jako piłkarz? Co to jest za argument?

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:14

@Dziadyga napisał: "Ale adek ci powie,że proces najważniejszy, oczywiście też powie,że w trofea celuje,tylko nigdy nie dowiedziałem się,ile jeszcze lat ma ten mityczny "proces" trwać,bo mi się wydaje,że już 1-2 lata temu powinno widać te efekty.A tu nic w gablocie a i gra z roku na rok coraz gorsza.Nie ma nikt konkretnego argumentu ile jeszcze cierpliwości."

Nie wiem czy warto z Tobą rozmawiać, jak Ty co drugi komentarz pokazujesz że nie czytasz tego co ja piszę
Praktycznie nigdy nic nie mówię o procesie, to Ci co krzyczą zwolnić Artete głównie mają to na tablicy
Według mnie zamysł został osiągnięty, bo klub został przywrócony do topu, a teraz kwestią jest zdobywania trofeów

A ile jeszcze Arteta ma być u sterów to Ci nie powiem, bo gdyby był dostępny trener że ścisłego topu to bym powiedział że fajnie zmieniajcie, bo warto mieć najlepszego fachowca, a jeżeli nie ma takiego kogoś, a Arteta walczy o najwyższe cele to nie czuje że to jest moment do podejmowania ryzyka że zmiana

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:11

@pioafc napisał: "Nie - zwolniłbym go po tym jak wypuścił rekordową przewagę i sam chciał odejśc uważając, że nie dowiezie."

Jaka rekordowa przewagę?
Tam były bodajże 8 pkt i mecz zaległy, to nie jest żaden rekord

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:06

@pioafc napisał: "Ja bym go wywalił 2 sezony temu. I jestem w tym konsekwentny."

Czyli byś go zwolnił po naszym najlepszym sezonie wtedy od 14 lat i pierwszym awansie do LM od bodajże 7?
Ma to sens

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:03

@pioafc: no dobrze, ale nie rozumiem co chcesz przez to przekazać?
Zwolnić teraz Artete?

Komentowany temat: Arsenal 3-2 Newcastle: drugie zwycięstwo w Singapurze 31.07.2025, 16:02

@pawel_1986 napisał: "Ok to czekam na te argumenty :D Masz je zawsze, na każdą naszą ułomność."

Widzisz to jest chyba Twój najlepszy problem, bo wiele mówiłem też wiele razy że coś było źle zrobione, ale dalej to jest kwestia skali

Jak był czerwiec to mówiłem, że nie ma się co spinać na transfery bo jest jeszcze czas, ale jak Gyokeres przyszedł po rozpoczęciu okresu to też pisałem, że należy się łyżka dziekciu do tego dobrego okienka, że było to zrobione 2 tygodnie za późno

Natomiast Ty wjeżdżasz właściwie tylko zawsze z negatywna opinia, ten zły tamten zły, ten do wyrzucenia

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady