Komentarze użytkownika adek504
Znaleziono 2773 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 36 z 70 (komentarze od 1401 do 1440):
@Furgunn napisał: "Bo nie mamy :)"
No no, nie mamy xd
3 najdroższy skład na świecie, kadra w pełnym składzie naprawdę jakościowa, ale no nie mamy, masz rację ;)
@Ups147 napisał: "Tak to można było mówić o czasach za Wengera gdzie spłacaliśmy stadion i on faktycznie nie miał budżetu, ale jak od zeszłego sezonu?"
No nie, byliśmy np zespołem po zajęciu miejsc 8, 8, 5 bez LM, więc logiczne że ciężko było przekonywać gwiazdy i gotowych zawodników, ale już rok później po walce o mistrza z City i kwalifikacji do LM zaczęliśmy się liczyć i wzięliśmy np Rice'a
@Furgunn napisał: "Oczywiście masz rację, ale uważam, że pewien brak zdecydowania pozbawił nas tytułu w poprzednim sezonie :)"
Jak już to prędzej w tym sezonie, w zeszłym okno letnie było mocne, a ciężko mówić że zimowe zawalone jak na wiosnę mieliśmy 16 zwycięstw, 1 remis i 1 porażkę
@Furgunn napisał: "Czas pokaże, ale zwiększają swoją szansę co roku sprowadzając kogoś do siebie, nawet jeżeli to jest "5 transferów" xd"
Przecież my dokładnie robiliśmy to samo, zwiększaliśmy co okienko swoje szanse podnosząc jakość zespołu, więc nie rozumiem co oni robią tak lepiej
@Furgunn napisał: "my ile teraz potrzebujemy zawodników na przyszły sezon by ta kadra była w końcu jak należy, a nie zabawy w wymiany 1:1. Napastnik, skrzydłowy, do środka już jest ale Partey musi zostać i tak, jakiś jeden obrońca przynajmniej za ten szpital i bramkarz. To jest minimum przy wierzę w cuda, że będzie bez kontuzji. A gdzie zmiennik dla Ode czy Saki? Ktoś realnie naciekający z ławki?"
Tak naprawdę to napastnik, skrzydłowy i sp, który już praktycznie jest
Bramkarz na 2, ale to nie jest jakiś transfer z kosmosu
Obrońca tylko w wypadku jeżeli Kiwior odejdzie, inaczej raczej nie ma sensu
Naprawdę tu są jakieś wieszczenia, że my nie mamy składu, a po prostu potrzebna jest wymiana tych co są już za słabi bo klub urósł a oni nie i dodanie za nich mocniejszych
@Furgunn napisał: "Żaden z tych klubów nie bierze zawodnika z myślą, że za 5 lat będą z niego ludzie. City potrzebuje napastnika to bierze, live szuka obrońcy? Bierze najlepszego w lidze. To robi różnicę."
Przez kilka lat byliśmy zmuszeni brać zawodników do rozwoju, bo ciężko było kogoś brać na tu i teraz, dopiero od zeszłego sezonu możemy to robić bo wróciliśmy do LM i do walki o najwyższe cele
@Furgunn napisał: "Chelsea ma szansę szybciej wyjść z tego bałaganu i zrobić coś dobrego od nas"
No nie wiem, a co jak się okaże że nie awansują do LM?
Za chwilę brak cierpliwości i może się okazać że Maresca poleci i znowu zabawa od nowa
@Furgunn napisał: "W obecnej piłce nie ma czasu, ani warunków na procesy. Liczą się tylko szybkie działania na rynku, na tu i teraz"
Dziwnym trafem w PL kluby które mają jakąś ciągłość procesów i nie działają na tu i teraz (LFC i City) mają lepsze wyniki niż te dla których nie liczy się proces i działają na tu i teraz (Chelsea, Spurs, MU)
Celowo nie wymieniłem nas, bo oczywiście byś wyśmiał że nie mamy trofeów ;)
@pablofan napisał: "odezwał się ten co nie przeczy rzeczywistości ;)"
Narazie rzeczywistość jest taka że nikt nie odszedł ;)
@pablofan napisał: "Leverkusen coś wygrało i mimo to odchodzą, a my póki co nie mamy nic i mają nie odejść ?:] uwaga w tym kontekście."
Pokazuje tylko, że Leverkusen to nie jest żaden przykład dla nas, bo to nie jest klub który ma pieniądze, żeby pójść do przodu i wzmocnić skład który sobie zbudowali, tyle i aż tyle
@pablofan napisał: "leverkusen zaczęła się „rozbiórka”. Historia jakich wielu, ale jeśli za rok nic poważnego nie osiągniemy, to prawdopodobnie na trenerze się nie skończy."
Przecież sam sobie zaprzeczasz, Leverkusen wygrało coś znaczącego i odchodzą...
To w dużej mierze kwestia pieniądze, bo Leverkusen nie ma ich żeby dojechać do czołówki światowej i się liczyć w walce, a my je mamy
@IPiotrek napisał: "strony to zależy w którym kierunku będzie chciał pójść Arteta. Czy będzie się trzymał stylu w którym najważniejsze to utrzymać zero z tyłu i cierpliwie klepać przed polem karnym oby mieć tylko posiadanie i kontrolę, czy może jednak zagra bardziej bezpośrednio jak Live czy Barca."
Na pewno trochę trzeba uwolnić atak, ale właśnie może to uda się zrobić przez transfery i brak kontuzji
Ale dźwignia też nie może pójść w drugą stronę, bo pomimo piękna meczów Barcy dla postronnego kibica to właściwie jakby komuś powiedzieć że Barca strzeli w dwumeczu Interowi 7 bramek i nie awansuje to chyba by ktoś przed meczem w to nie uwierzył
Naprawdę tam jest znowu tak, że ta obrona jest bardzo naiwna i w ważnym momencie nawet atak nie był w stanie nadrobić tej naiwności
@ZielonyLisc napisał: "Panowie, bawi się ktoś z was w oblikacje państwowe? Ma ktoś z was takowe kupione?"
Obligacje "Zapominamy i lecimy dalej"
Gwarancja że Twoje zyski poleca w górę i będą niezapomniane ;)
Było już jakieś potwierdzenie, że Trossard i Rice nie zagrają z Newcastle?
Bo może jeszcze będą mogli zagrać i nie ma co myśleć jak to będzie bez nich
@Artetaballer napisał: "środkowych pomocników mamy Ode, Zine, (nie wiem jak z Jorginho), MLS, Nwaneri. Także mamy piłkarzy, którzy łącznie ważą z 200 kg i niestety Newcastle uwielbia takie zespoły
W najlepszym wypadku wyjdziemy:
Ode
MLS Jordzi"
A Partey czemu nie?
Dzisiaj tez zwłaszcza druga połowa pokazała, że o ile Timber jest lepszy w obronie to White uwalnia mocniej ofensywę, co akcja obiegał Sake i wchodzi na pełnym gazie
Chyba w przyszłym sezonie powinniśmy grać na bokach obrony zestewami Timber, Calafiori i White LS żeby zawsze jedna ze stron chodziła na obieg
@losnumeros napisał: "Oczywiście że były i tak samo bolały, przypomnij sobie jak wyruchali cfc z Barcą, nas z UTD żeby pokonać the inicibles czy gol Lamparda chyba z Niemcami i zapewne było wiele innych akcji w innych meczach czy ligach, nie zapominaj o tym jak słynny Reiss w Polsce współpracował z fryzjerem. Więc widzisz to co chcesz widzieć"
W sumie śmieszna sprawa wyszła, napisałeś, że przed Varem było mniej błędów, ja przez przypadek napisałem, że przed Varem było mniej błędów, bo chodziło mi o to że było więcej, a Ty zacząłeś bronić tego że przed Varem było multum błędów xd
Są dwie opcje albo tak jak ja za pierwszym razem źle napisałeś o co Ci chodziło albo masz rozdwojenie osobowości xd
@losnumeros napisał: "Powiem więcej co pisałem cały czas, przed varem było mniej błędów, teraz jest var i pokazują jawnie że piłka nożna to mafia. Ciężko to zrozumieć lub część osób tego nie widzi?"
Przed varem nie było więcej błędów, po prostu każdy błąd nie bolał tak mocno, bo było wiadomo, że sędzia ma ułamek sekundy na decyzję, a w momencie jak sędzię może kilka razy oglądać sytuację i i tak podejmuje zła to wtedy narasta frustracjia
@bigMick napisał: "większości się zgadzam, aczkolwiek myślę że presja na Artecie będzie gigantyczna, nie wiem czy nie za duża, aby zdołać wykrzesać z chłopów więcej, bo chyba będą wypruci po tym sezonie"
Oczywiście, że będzie ogromną presją i od pierwszego meczu sezonu będzie musiał pokazać moc, ale czy na nowym trenerze nie byłoby presji?
Tym bardziej teraz kiedy Slot wszedł w pierwszym sezonie i zrobiłby mistrza, znając kibiców każdy by uważał za pewnik że nowy trener też musi wygrać mistrza
@Gofer999 napisał: "No to ta chwila cierpliwości trwa już trochę. :D:D:D"
Niestety zbyt długo xd
Ale widzę też ile się zmieniło od 2020 roku i że to zmierza w dobrym kierunku
@Damper napisał: "To była luźna dywagacja na temat przyszłości- po prostu wyobrażam sobie to tak, że jeśli Arteta już miałby odejść to w jego miejsce chcę fachowca pokroju Inzaghiego, który już coś wygrał, nie jest wypalony i dla którego końcowe fazy LM to jest chleb powszedni"
I taki będzie pewnie kiedyś plan w przyszłości, ale oprócz tego jeszcze musi zgadzać się wizja klubu z wizją trenera żeby przychodził właśnie do zespołu który trzeba ulepszyć a nie budować na nowo, właśnie coś jak Inzaghi który kontynuował wizję Conte pod względem gry
To jest największy błąd Polskich klubów, najpierw jeden trener gra na 4, zwalniają go i biorą trenera który będzie grał 3 bo akurat jest hype na niego, potem go zwalniają i znowu biorą trenera co gra 4 i tak ciągle klub jest w przebudowie
@Gofer999 napisał: "kibicujesz od kiedy? :D:D:D"
Od 2009 roku
@bigMick napisał: "Bo ty patrzysz trochę w innych kategoriach. Wielu kibiców chce, aby Arsenal był najlepszy lub prawie najlepszy na świecie. Ty kibicujesz i jestes zadowolony z bycia w czołówce, Twoje prawo, wiekszosc klubow pilkarskich nie ma nawet prawa powachac pucharu."
Właśnie ja czuję na odwrót, ja kibicuje i chce żeby Arsenal był najlepszy lub prawie najlepszy, ale nie na chwilę tylko taśmowo
Dlatego wolę czasem być cierpliwym i dać szansę dojechać trenerowi do zdobywania hurtowego trofeów niż nagle na ostatniej prostej zmieniać coś
@bigMick napisał: "Problem jest taki, ze Ty innym chcesz wmowic swoje racje, ktos napisze ze 20 lat bez powaznego pucharu, to zaczniesz mowic, zeby patrzec na aktualny stan Totkow, MU czy innej Chelsea, a zapominasz ze przez ostatnie 20 lat mistrzostwa zdazylo wygrac Chelsea, MU, City, Leicester, Liverpool i to kilkukrotnie."
Oczywiście 20 lat bez poważnego trofeum to ujma dla tego klubu, ale o ile od 2004 do 2020 ten klub raczej spadał regularnie po trochu w dołu, aż wylądował na 8 miejscu, tak od 2020 widzę zmianę w zarządzaniu i chęć bycia najlepszym
Na takiej próbce danych wypadamy bardzo dobrze, bo poukładaliśmy bałagan, dojechaliśmy do ścisłej czołówki, jesteśmy atrakcyjny dla topowych piłkarzy, a w tym czasie kluby które w 2020 roku były dużo przed nami, są dużo za nami
@bigMick napisał: "o tym, ze PSG nie wygralo LM (jeszcze), tylko ze oni "istnieja" niezbyt dlugo, Arsenal nigdy nie wygral tego pucharu, a wygrywaly od 1990 roku ten puchar takie tuzy jak crvena zvezda, Marsylia czy Porto. Troche dziwne, ze nigdy nie mial Arsenal sezonu konia?"
Nigdzie nie pisałem o tym, że PSG nigdy nie wygrało LM, napisałem po prostu że nie jesteśmy klubem który wydaje dużo w skali najlepszych klubów świata, tyle i aż tyle
@bigMick napisał: "sie tak przekomarzac do nieskonczonosci, bo kwestia tego jak ktos postrzega Arsenal, jako jeden z wielu czy jako klub, ktory powinien byc w topie swiatowej pilki"
O to chyba chodzi w dyskusji? Domyślam się że wszystkim przyświeca tutaj ten sam cel (chociaż z niektórych komentarzy wynika że bardziej liczy się dla niektórych własne ego), ale każdy może mieć inną wizję na to żeby Arsenal wreszcie wygrywał masowo trofea
Moja wizja wynikająca z obserwacji jest taka, że Arteta wykonał fantastyczna robotę i będzie potrafił postawić ta kropkę nad i, bo z sezonu na sezon łapie coraz więcej tego doświadczenia które zaprocentuje
@Damper napisał: "aby on chciał na siłę dopasowywać piłkarzy pod swoją formację. Dobry trener (a takim jest Inzaghi) potrafi dostosować formację to tych piłkarzy, których ma w kadrze, tak aby wydobyć z nich to co najlepsze. Przejął Inter po Conte, który grał 3-5-2 i miał zawodników pod 3-5-2, więc nie rozwalał tego co jest, tylko dopracował."
Właśnie czytałem gdzieś, że Inzaghi jest mocno nastawiony na grę wahadłowymi i gdzie by nie poszedł będzie to forsować
Może też dlatego ma udany związek z Interem, bo wszedł do zespołu który już tak grał i nie musiał od nowa wprowadzać swojej filozofii, a jedynie ulepszać to co było
@darek250s napisał: "Mistrzostwo plus Liga Mistrzów za chwilę."
Widzę, że dalej swietujesz swoją rację ;)
Ciesze się, że Ty w tym sezonie masz powody do radości, bo niestety kibice Arsenalu jej nie mają, ale jeszcze będą mieli!
@darek250s napisał: "Aktualny kierowca dostał największe wsparcie finansowe w historii klubu."
Strasznie lubisz powtarzać to że dostał największe wsparcie finansowe w historii klubu, ale akurat to nie było wcale trudne jak klub przez lata był bardzo opieszały w wydatkach
Można prz6aczac różne wyliczenie czy odnosić się do bilansu netto, ale Arsenal obecnie nie wydaje dużo więcej niż inne kluby które chcą się liczyć, a co ciekawe wydaje mniej niż Chelsea czy MU
Takie PSG od przyjścia Enrique potrafiło już wydać 700 mln w dwa sezony czyli prawie tyle ile Arteta dostał od początku swojej przygody
@Damper napisał: "Dla mnie to byłby idealny trener po Artecie, zwłaszcza, że Arsenal i Inter łączy bardzo dużo pod względem taktyki, sposobu gry, organizacji, kładzenia dużego nacisku na pracę bez piłki itd"
A według mnie Inzaghi to kompletnie inna bajka, zaczynając od tego, że on raczej nie odejdzie od swojej taktyki z wahadłowymi, więc na wejściu właściwie potrzebny jest zakup 4 wahadłowych (może 3 bo Martinelli jakoś by mógł się odnaleźć), bo widać jak meczaca fizycznie jest to pozycja
Nasza największą gwiazdą, Saka praktycznie od razu staje się bezużyteczne, bo u Inzaghiego nie ma skrzydłowych
Co więcej, Arteta faktycznie też kładzie duży nacisk na grę bez piłki, ale idea jego taktyki jest kontrolowanie meczu przez jej posiadanie i dominację często natomiast u Inzaghiego często ten Inter nie ma piłki i liczy na szybkie wyjścia z atakiem
O ile wielkie uznanie do tego co robi Inzaghi to kompletnie nie pasuje do Arsenalu i w ogóle bym go nie chciał jako następcę Artety
@alexis1908 napisał: "no jak nie ma takiej 9 na rynku przecież Gyokeres też się potrafi cofnąć i wykonać mityczna tytaniczna praca ale jak przychodzi co do czego to jest gdzie powinien i kończy akcje nie jak nasi napastnicy ;) wystarczy pare meczów Sportingu obejrzeć ."
Może masz i rację, nie oglądałem zbyt wiele jego meczów, ale na pierwszy rzut oka przypomina bardziej Haalanda, takiego "konia" który ciągnie z piłką do przodu, jest mocny fizycznie, ale jak drużyna będzie miała problemy jako całość to się okaże, że gramy w 10
No, ale to jest tylko moje zdanie, dlatego nie jestem fanem Gyokeresa i w moim rankingu jest Isak, a potem Sesko
Zobaczymy co klub zrobi i mam nadzieję, że jak nawet wybierze Gyokeresa to ten sprawi że kompletnie nie miałem racji
@DyktatorArsene napisał: "No i tu sie nie zgodze, w lidze trzeba punktowac nawet kiedy nie idzie, czyli strzelic wiecej od przeciwnika a jesli nie masz napadziora to caly zespol musi grac na 100-120%. Kiedy nie idzie to sa straszne meczarnie"
To nie jest do końca prawda, City bardzo dobrze to pokazała też w tym sezonie
Jak nie szło całemu zespołowi to Haaland był bezużyteczny, bo ani nie pomagał w kreacji, a zespół był w całości słaby, więc nie dostarczał napastnikowi piłki
Dlatego uważam, że najlepiej by do nas pasowała 9 pokroju Lewego i Kane czyli taka która jak nie idzie to potrafi rozegrać, a jak idzie to ma bardzo dobre wykonczenie ale mam wrażenie że w tym momencie nie ma kogoś takiego na rynku kto jest perspektywiczny
@DyktatorArsene napisał: "Czyli z kim? Bo nie pamietam"
W sezonie 21/22 właściwie wszyscy grali tam na ataku, Silva, Sterling, Grealish, Foden, Jesus, Gundogan chyba też, więc była tam duża rotacja i właśnie chyba ten Gundogan był najlepszym strzelcem
@DyktatorArsene napisał: "Detale, kazdy wie jakie sa detale. Pomijajac, ze sedziowie lubia nas udupic to nie mielismy prawdziwego napastnika"
Według mnie brak napastnika nie oznacza zakazu zdobycia trofea
W detalach miałem to na myśli, że ciężko stwierdzić czego zabrakło, bo równie dobrze mogło nam dać mistrzostwo to że Son by strzelił sytuację taka jak pewnie strzela 8 na 10 razy
@DyktatorArsene napisał: "Wiadomo jaki Guardiola potrafi byc ale po jakims czasie zrezygnowal z Jesusa jako napastnika i stawial go na skrzydle"
No i z pomocnikiem na ataku też potrafił wygrać Ligę
@Barney napisał: "Uwielbiam brazola ,ale z punktu ekonomicznego to jest zrozumiala decyzja, Trossard z lawki jest dobry i naprawde nawet jak gra kijowo doklada gole i asysty. Dla mnie gracz na poziomie Arshavina i mega liczbowy.
Z tej dwojki wiecej mozna zarobic na Martinellim ,ktory w innym zespole moze wypalic."
Z drugiej strony jeżeli byśmy wymienili Trossarda na jego zupgradowana wersję, tzn takiego który jest trochę szybszy, ale jednak dobry technicznie tak jak Trossard na małej przestrzeni to by mógł byc strzał w 10 na nisko ustawione drużyny, a zostałby Martinelli z innym usposobieniem, idealny skrzydłowy w momencie obrony wyniku, który dobrze broni i może wyskoczyć do kontry
@DyktatorArsene napisał: "No dobrze teraz mielismy ich sporo , nie powiem ale rok temu bylo podobnie tylko mielismy szersza kadre bo byl Nketiah, Vieira, Rowe, Nelson i moze jeszcze kogos pominalem. Tak samo rok temu na Jesusa ani Tomiyasu za duzo nie mozna bylo liczyc.
2 lata temu wystarczylo, ze samego Tomka nie bylo w skladzie i juz caly zespol o jeden poziom nizej w pomocy.
Co roku jest to samo, zawsze kogos nam brakuje. A napastnika to od 3 lat.
Dlatego gadanie o kontuzjach gdzie sami presezonie nie zadbamy o odpowiedni balans mija sie z celem."
Dwa lata temu rzeczywiście skład był jeszcze niezbalansowany i każda kontuzja nas mocno dotykała
Rok temu natomiast nie było tyle kontuzji co teraz , a z pojedynczymi kontuzjami Parteya, Timbera czy innych jest w stanie sobie zespół poradzić i nie tam nie przegraliśmy mistrza przez kontuzje, a przez detale trudne do określenia
Natomiast w tym sezonie jakoś sobie staraliśmy radzić z kontuzjami i naprawdę trzymaliśmy nawet ten dystans do LFC, ale luty kiedy wypadła cała linia ataku nas pogrążył niestety, bo z taką ilością kontuzji w jednej linii to żaden zespół nie jest w stanie sobie poradzić
@DyktatorArsene napisał: "Kontuzje maja wszystkie zespoly. Wynik dobry jak na nasza kadre pomimo kontuzji - tu sie zgodze."
Wystarczy trochę pogrzebać w internecie żeby wiedzieć, że ilość naszych kontuzji była w topie ligi, a już różnica między nami a np LFC była kolosalna
A do tego były takie abstrakcyjne sytuację ,ze w jednym momencie nie było np 4 graczy ofensywnych z 6 albo 3 PO i musiał tam grać SPD
Naprawdę nie potrafię zrozumieć tego umniejszania tej ilości kontuzji
No i skład w pełnym zestawieniu spokojnie był na wygranie LM czy PL
@miki9971 napisał: "A da radę załatwić puchar z napisem - Półfinalista LM 2025? Co by sobie do gablotki wrzucić."
Da się wrzucić do oferty pracy dla najlepszych zawodników jako benefit obok owocowych czwartków - półfinalista LM 24/25
Myślę, że więcej lepszych zawodników skusi niż - zwycięzca LK 24/25 ;)
@Dziadyga napisał: "PRZESTAN PIE**LIC,tyle napisze."
Ahh ta dyskusja na poziomie xd
@arsenallord napisał: "Ciężko powiedzieć. Według mnie przy zdrowym Parteyu i Declanie to Zubi ławka w pierwszym sezonie"
Raczej nie, Zubi to rozwiązanie na uwolnienie Ode i lepszą grę na zespoły mocno schowane
Myślę, że Partey częściej będzie na ławce niż Zubi
@cobi90 napisał: "gdzie w tym wszystkim lewy obrońca? To jest konik Artety na bank ktoś przyjdzie."
Taki konik Artety, że ściągnął na tą pozycję Zine i Calafiorego + Tavares ale to była raczej próba strzału za małą kasę, a może się uda
@mlody323323 napisał: "Jedyne trofeum jakie Arsenal zgarnął w tym sezonie !
https://www.meczyki.pl/sportbuzz/tymczasem-kibice-arsenalu/344741"
Arsenal jedyny klub na świecie gdzie nie można cieszyć się że zwycięstw w pojedynczych meczach xd
Również jedyny klub na świecie, który jak wygrywa to jego przeciwnik zawsze dziwnym trafem był w dołku dopiero po meczu, a nie przed meczem xd
@Mastec30: rzadko się zgadzamy, ale tutaj pełna zgoda
@adek504 napisał: "że skład jest na wygrywanie LE czy LM"
Oczywiście chodziło o PL i LM, ale na wygrywanie LE też oczywiście by starczyło xd
@Rynkos7:
Może rozpisz to jak to rzeczywiście było
Napisałem po prostu, że raptem od 2/3 lat jesteśmy w miejscu gdzie nas nie było 15 lat, a często wydźwięk jest taki, że ten kryzys to trwał od 2020 jak Arteta przyszedł i właściwie to nie zrobił nic nadzwyczajnego i powinien hurtowo zdobywać trofea
Ty potem wtracilesz, że nie ma co się patrzeć za siebie, bo że składu WALCZACEGO O LE to już nic nie zostało, więc normalnie napisałem, że jeszcze dwa lata temu to walczyliśmy prawie tym samym składem o LE i należy zwrócić uwagę jak mocno udało się rozwinąć ten skład
Potem zacząłeś pisać na okretke, że w sumie to że składu który walczył o awans do LE i w sumie to jednak nie wszyscy tylko ten i tamten i tak się kręciła ta rozmowa
A na koniec idealnie po moim komentarzu gdzie napisałem, że skład jest na wygrywanie LE czy LM ty wjeżdżasz z komentarzem, że według mnie to może trzeba sprzedać Sake
@Rynkos7 napisał: "Ej a Saka to też piłkarz z Ligi Europy. Żeby mieć "skład na Ligę Mistrzów" to musimy Anglika sprzedać czy jaki jest szerszy kontekst w przypadku Anglika?"
To tylko potwierdza, że nawet nie chce Ci się przeczytać tego co napisałem, liczy się zadyma ;)
Ale nic mnie już nie zdziwi na tej stronie jak po odpadnięciu z 1/2 LM najważniejsze było święto z tego że część osób miała rację że odpadniemy i naśmiewanie się z tych co wierzyli w awans ;)
@Rynkos7 napisał: "W Premier League w tym sezonie biegał Tierney, więc to logiczne, że nie walczyliśmy o Mistrzostwo. Mamy cały czas skład z Ligi Europy. Proste. Szerszy kontekst"
Znowu czytasz jak chcesz, ja np wiele razy pisałem że kadra w pełni jest wystarczająca na wygranie LM czy PL, ale te dwa puchary zdobywa raptem 2 drużyny z 50 walczących o nie i możesz mieć najlepsza kadra ze wszystkich a i tak nie wygrać
A sednem tego co napisałem, było to że my dopiero od 2/3 lat wróciliśmy do tego poziomu walki o najwyższe cele, a czasem zachowanie jest takie jakby przed Arteta to były cud miód i orzeszki i po prostu narazie nie osiągnął nic nadzwyczajnego w naszym przypadku
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 7 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 6 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
-
Powrót do domu: Jak Arsenal odzyskał wychowanka po 14 latach
- 25.08.2025 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #36: Trzy punkty na trudnym terenie
- 19.08.2025 13 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Ups147 napisał: "A jakoś Partey do nas przyszedł bez LM. Arteta dostał na wejściu właściwie taki budżet jakiego większość klubów nawet z lm może pozazdrościć i swobodnie mogliśmy i wczesniej sprowadzać i gwiazdy, nie tylko od roku jak piszesz"
Partey rzeczywiście był już gotowym produktem, ale z nim też był problem, bo przez jego klauzulę i to że nie dało się nic zbić ani rozbić na raty to nie udało się dograć jeszcze jednego transferu
Właśnie Arteta wcale nie miał od początku takiego super budżetu, w pierwszym pełnym sezonie wydał 80 mln, to jest mniej niż potrafią wydać beniaminkowie
No i kwestia tego, że te gwiazdy też musiały chcieć przychodzić do klubu, a nie jest łatwo przekonać kogoś takimi wynikami
@Ups147 napisał: "ja nie zauważyłem, że to Tobie odpisuje. Po prostu leć dalej, omiń moje komentarze, procesik trwa, wszystko jest w porządku ;)"
Nie no dlaczego, Twoje komentarze są nie do zapomnienia, więc ciężko polecieć dalej ;)