Komentarze użytkownika adek504

Znaleziono 3219 komentarzy użytkownika adek504.
Pokazuję stronę 9 z 81 (komentarze od 321 do 360):

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 24.10.2025, 12:14

@miki9971 napisał: "Kanonierzy, mam pytanie - bo nie ogarniam a nie mogę znaleźć w necie jakiejś łopatologicznej strony.

Czechy mają 42,300 pkt w rankingu
Grecja, 39,112
Polska 38,375

To jest w tysiącach pkt? czy po prostu 38 i 375 tysięcznych po przecinku?

Ile pkt dostajemy za wygranie spotkania itd?"


To jest po prostu w pkt czyli jest ich 38 i po przecinku końcówka

Bodajże, za wygraną jest 1 pkt, a za remis chyba 0.5, ale jest to dzielone na ilość druzyn które federacja mogła wystawić, czyli defekto za zwycięstwo do rankingu krajowego jest 0.250 pkt

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 18:20

@Mastec30 napisał: "To nie są pełne dane tylko szukanie i wymyślanie na siłę byle tylko za wszelką cenę uniknąć krytykowania. I to jest właśnie zaglaskanie bo co by nie zrobili to krytyki unikniesz za wszelką cenę"

A może w drugą stronę to jest krytykowanie bo tak łatwiej?
Bo w sumie nie trzeba się nad niczym zastanawiać i można krytykować, a w środku może być milion zależności

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 15:11

@Mastec30 napisał: "Dlatego się czasami ciężko z tobą rozmawia. Tu nie trzeba mieć pełnych danych żeby wiedzieć że lepiej inwestować w rozwój młodego niż pchać gościa któy się już nawet na PL nie nadawał"

No właśnie trzeba mieć pełne dane, bo czasem może lepsza opcja jest opcja wychowawcza, a nie zagłaskanie młodego tzn skoro jest słabszy od Sterlinga na treningu to nie będzie grał tylko dlatego ze jest młody

Zobacz jak w Ekstraklasie źle zadziałał przepis o młodzieżowcy, młodzieżowcy zawodnicy zaczęli mieć warunki cieplarniane i grać za pesel, a nie za umiejętności, a jak kończyli wiek albo wyjeżdżali za granicę to się okazało ze nikt im składu nie będzie dawal i trzeba walczyć o swoje czyli coś czego nie zaznali, bo przepis im to gwarantował

Ja po prostu swoją ocenę sytuacji zaczynam od analizy czy dana decyzja mogła wynikać z różnych czynników, których nie widać na pierwszy rzut oka, a mam wrażenie ze wiele osób zaczyna krytykę nawet nie poświęcając chwili na to czy mogło się coś wydarzyć czego nie widać od razu

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 13:59

@Mastec30 napisał: "No ZInchenko nie był dostępny a Kiwior w tamtym okresie też zastępował Gabriela. MLS zagrał dopiero jak był jedyną opcją na LO. Sprawdził się i potem jak wrócili inni to już grał ale nie dostał szansy wtedy kiedy były inne wybory. To już jest po prostu fakt nie opinia."

Nie zgodzę się, pierwsza poważna szansa z LFC wszedł na 14 min, byl dostępny Zinchenko, potem mial kontuzje, z Monaco wszedl od początku, a byl dostępny Tierney, a w kolejnych meczach stopniowo już byli dostępni na jego miejsce Kiwior, Tiermey i Calafiori
Więc to nie buło tak, ze Arteta już nie miał żadnego wyboru i musiał postawić na młodego, a po drugie to i tak duża ilość debiutow młodych zawodników wiąże się z tym ze klub albo ma problem z kontuzja albo braki na danej pozycji

@Mastec30 napisał: "nie ma tych pucharów a mamy absurdy typu wystawienie Sterlinga w pierwszym składzie na CP pod koniec sezonu kiedy Nwaneri siedzi i dostaje 4 minuty. To już chyba lepiej dać pograć młodemu zamiast cisnąć gościa któego za chwile u nas nie będzie."

A nie zastanowiłeś się nigdy czemu tak mogło być? Bo ja widzę dużo powodów dla których tak mogło być i nie jestem w stanie tego określić nie będąc wewnątrz klubu. Dla przykładu może Sterling wyglądał dużo lepiej na treningach niz Nwanerii i właśnie tym zaszłym na skład, albo może młody poczuł się tak pewnie, ze potrzebny byl kubeł zimnej wody, ze nie ma już składu na stałe
Nie ukrywam szkoda, ze Sterling grał kosztem Nwaneriego, ale nie mam pełnych danych na to z jakich powodów, ale jestem w stanie wyobrazić takie scenariusze dlaczego Nwaneri nie grał i są one dla mnie logiczne tym bardziej, ze zjechał na koniec sezonu znacznie z forma

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 13:10

@Mastec30 napisał: "Nie no jednak trochę chodzi o zaufanie bo MLS w grudniu z miejsca wszedł do składu i grał świetnie - znaczy że umiejętności miał. No ale na Fulham miejsca w składzie nie dostał bo Arteta wolał zagrać z Parteyem na PO i Timberem na LO co całkowicie zaburzyło budowanie akcji i w efekcie stracił punkty."

No ale co to znaczy też zaufanie? Jak MLS wszedłem do składu to byl dostępny i Kiwior i Zinchenko czyli co powiemy, ze Arteta ma większe zaufanie do młodych niz do starszych?

Według mnie po prostu umiejętności MLS zaczęły przeważać nad kombinacjami z przestawianiem składu i to się zrobiło kluczowe
Zresztą chyba najpierw MLS pokazal się dobrze w meczu z Monaco a potem dopiero pograł w lidze, ale tu się mogę mylić

@Mastec30 napisał: "takich przykładów jednak jest kilka i dobrze je znasz bo mam wrażenie że my tą samą rozmowe mamy raz na kilka tygodnii i te argumenty padają :D"

No mamybta sama rozmowę co jakiś czas :D Bo mam wrażenie, ze masz mocna potrzebę zeby klub rozwijał młodych, to jest fajne ale uważam ze nie powinno być dominujące w klubie ktory walczy o najwyższe trofea, bo sam też dużo piszesz ze maja być puchary
No i u nas jeszcze widać ze akademia też nie jest topową, bo nasi wychowankowie nie grają za dużo w różnych klubach z topu, a raczej są to pojedyncze przypadki w klubach pokroju Monaco

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 11:06

Trossard odchodzić, sprzedajemy Havertza/Gyko w zależności kto gorzej się zaprezentuje i sprowadzamy Alvareza i Semenyo, ależ to by byl plan

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 23.10.2025, 11:00

@Mastec30 napisał: "On może być takim Fodenem naszym. On też chodził do składu dość powoli ale Guardiola miał zaufanie i konsekwetnie na niego stawiał. Pytanie czy Arteta będzie miał zaufanie bo on zazwyczaj młodych miał na koncu listy"

Nie potrafię zrozumieć powielania tego stereotypu, ze Arteta nie ma zaufania do młodych, bo tu nie chodzi o zadne zaufanie, a umiejętności
My nie jesteśmy PSV czy Benfica zeby naszym celem bylo promowanie młodych, to ma być dodatek i jak ktos się prawidłowo rozwinie to tylko na plus

Jeżeli Nwaneri jest dobry to się obroni, a jeżeli nie to szkoda, ale ważniejsze są wyniki i grać ma najlepszy

Jeszcze dla kontry to Foden dalej w weiwku Nwaneriego mial znacznie mniej wstępów w PL

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 19:15

@AtheneWins napisał: "Wspaniały performance całego zespołu. Widać ducha drużyny, a tego nie było od 2011 roku :)"

Nie no bez przesady, tego ducha drużyny i ta aurę to już widać od 3 lat, a nie od niedawna

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 12:40

@Ech0z napisał: "Dobra dobra wszyscy się cieszą a mnie martwi to co się wczoraj wydarzyło. Wygrywamy jeden z większych meczów w sezonie gramy pokaż a stadion pustoszeje od 70 minuty. I wiem możecie tłumaczyć że korki, że środek tygodnia. Z PSG na naszym stadionie był piknik, w szoku byłem jak słaby doping i atmosfera może być w klubie który czekał dekadę na półfinał LM. To będzie główny czynnik dlaczego kolejny rok nic nie zdobędziemy. Kibice którzy potrafią tylko narzekać. Może to problem najwyższych cen biletów i na mecze chodzą tylko banany dlatego taka słaba atmosfera ale dla mnie to Żenada i pierwszy raz w tym sezonie wątpię w to że cokolwiek zdobędziemy"

Mieszasz trochę tutaj dużo wątków

Po pierwsze od dawna wiadomo, ze kibice na Emirates raczej nie tworzą wielkiej atmosfery, ale przynajmniej z poziomu telewizora wydaje się, ze to wszystko idzie w coraz lepszym kierunki i I tak jest lepiej niz kilka lat temu

Z PSG oczywiście bylo słabo, ale to też chyba kwestia, ze niestety ta publika jeszcze jest taka która łatwo złamać i złamał ją pierwszy gol, ale z Realem ludzie chwalili jak ten stadion żył

Co do wychodzenia to też kiedyś byłem taki ortodoksyjny, jak to idziesz na mecz ukochanego klubu i wychodzisz wczesniej przecież to zniewaga, ale jednak jak rozbierzesz to na czynniki pierwsze i ze każdy z tych kibiców to indywidualna historia to zdajesz sobie sprawę, ze właśnie mecz byl rozstrzygnięty, a często te parę minut może dać duża oszczędność czasu na resztę wieczoru tym bardziej ze to środek tygodnia

No, a to zdanie, ze to będzie kolejny czynnik dla którego nic nie wygramy to już zupełna abstrakcja, bo o ile rzeczywiście trybuny pomagają to jak nie masz umiejętności to też nic nie dadzą, warto budować w klubie lepsza kulturę kibicowania i to się dzieje, ale to nie będzie żaden czynnik w tym momencie

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 12:01

@GunnerKaspi napisał: "Jak się zapatrujecie na niedzielne spotkanie z Palace? Zrobilibyście max 2 zmiany w pierwszym składzie, czy nieco więcej porotowali? Ja mam zagwozdkę, bo z jednej strony gramy u siebie co jest olbrzymim plusem ale z drugiej strony przyjeżdża Palace, które jest na prawdę solidne. Na wyjazdach pokonali w tym sezonie Ville i zremisowali z Chelsea. Pokusiłbym się raczej o pierwszy garnitur, może 2 zawodnikom dał odpocząć, a potem mamy 3 łatwe mecze. Brighton w pucharze, Burnley w lidze i Slavie w LM - tutaj widzę pole do wielu rotacji i mam nadzieję też pierwsze minuty Dowmana w lidze mistrzów."

Na CP pewnie wyjdzie pierwszy garnitur, jedyne zagadki to LS i LO, bo zarówno MLS i Martinelli dali argumenty zeby ich wystawić
O ile Calafiori jest mocny i to jest ciężki orzech tak Trossard oprócz gola raczej słabo, więc ja bym pewnie wyszedl Calafiorim i Martinellim, a w 60 min Tross i MLS

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 10:40

@Dzulian napisał: "Żaden z naszych nowych nabytków nie miał od początku postawionej tak wysoko poprzeczki jak Szwed.
Mamy dopiero 8 kolejkę a Gyokeres już od 3-4 jest regularnie biczowany.
Jakby w ogóle nie miał prawa mieć czasu się nauczyć nowego systemu i nowych kolegów"


Myślę, że Rice miał wyżej postawiona poprzeczkę, ale tam różnica była taka, że on praktycznie od pierwszego meczu pokazał to co najlepsze dlatego w ogóle nie było żadnego ale po jego transferze

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 10:33

@vitold napisał: "Życzę Kaiowi jak najwiecej goli :)"

To cieszę się, że zmieniłeś podejście, bo pamiętałem jeszcze to z czasów przed sezonem


Tego sobie i nam również życzę, żeby obaj strzelali jak szaleni i grali super a wybór był pod względem który jest bardziej super, a nie który jest mniej slaby

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 10:28

@vitold napisał: "Kai Havertz - 11 goli w 57 spotkaniach LM w karierze / 3983 minuty

Gyokeres - 11 goli w 8 spotkaniach LM w karierze / 844 minuty

Czyste fakty. 8-)"


A czy nie można zwyczajnie się cieszyć bez umniejszania własnym piłkarzom?

Równie dobrze można odwrócić sytuację, że w wieku Havertza Gyko nie miał nawet meczu w LM rozegranego

Cieszmy się, że Szwed strzelił, a w razie jak będzie miał słabsza chwilę albo będzie potrzeba zmiany taktyki w ataku będzie Havertz do wystawienia

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 10:22

@Joker_224 napisał: "Ale wczoraj MLS poszedł jak prime Partey do przodu, dzieciak powinien być rolowany w pomocy bo na obronie włącza mu się pajacerka a'la Zinchenko"

Ja bym inaczej to określił, bo Zina był zwyczajnie słaby w grze 1:1, a MLS jest dosyć dobry w tym aspekcie, po prostu ma czasem jeszcze odcinki prądu i fauluje niepotrzebnie, ale w bronieniu jest naprawdę dobry

Komentowany temat: Demolka na Emirates Stadium: Arsenal 4-0 Atletico! 22.10.2025, 09:08

@damianARSENAL napisał: "Fajnie wczoraj wyglądał Julian Alvarez, sprowadziłbym go w lato bo pewnie z nami nie będzie już Trossarda i Jesusa :)"

No ten Alvarez wyglądał jak piłkarz z innej bajki na tle Atletico

Gość zasługuje na grę w naprawdę mocnym klubie i coś czuję, ze w lato może iść do Arsenalu, PSG albo Barcy

Komentowany temat: 3. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Atletico Madryt 21.10.2025, 23:11

@Czeczenia napisał: "Ale, że TVP pokaże treści +18 o tej godzinie, to się nie spodziewałem. Gwałt na Atletico."

Dlatego że strzelaniem czekaliśmy do 22 xd

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 15:01

@alexis1908 napisał: "nie po prostu nie cenię Havertza jak strzeli 25 bramek w sezonie przynajmniej to może zmienię nim opinie ."

No, ale to nazywaj rzeczy po imieniu, po prostu masz do niego coś indywidualnie i to rzutuje na realna ocenę, bo mecz ktory druzyna zagrała słabo opisujesz ze on nas wyrzucil z pucharu

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 14:59

@alexis1908:
A i co do tamtego wystepu Havertza to przypomnę, ze bodajże kilka dni wcześniej nasi świetni "kibice" grozili jego partnerce śmiercią itd
Takze nawet jak grał słabo to ja mu się nie dziwię, ze mógł mieć chaos w glowie

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 14:56

@alexis1908 napisał: "Gabriel zawalił przy golu i strzelił bramkę , Ode nie strzelił karnego fakt karnego którego być nie powinno , ale z metra pudłował Niemiec"

No ale gdyby nie zawalił np to byśmy wygrali, można tak gdybać w nieskończoność

To co wypisujesz to jest takie podejście z najgorszego Januszexu, jak wygrywamy to wszystko fajnie, wspólny sukces, a jak jest źle to indywidualnie wytykamy palcem czyja to wina

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 14:46

@alexis1908 napisał: "Fa Cup ;)"

A to on tam sam grał? Ode karnego nie strzelił, Gabriel zawalił przy golu itd

To nie jest sport indywidualny

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 14:38

@alexis1908 napisał: "Ciekawe z jakich rozgrywek nas w tym roku Havertz wyrzuci hmm ? Ale przynajmniej dochodzi do sytuacji to się liczy"

A z jakich nas tak wyrzucał?

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 14:02

@thegunner4life napisał: "Ten mecz z Fullham nie był ani fatalny, ani wspaniały był właśnie w kolorze szarym. No i nam się ciężko gra z nimi."

Dokładnie

I też nie uważam, ze SFG nas uratował, tzn na papierze wiadomo tak to wygląda, ale tworzyliśmy sobie sytuacje z gry i powinno coś wpaść I możliwe ze gdyby nie rozny to coś by wpadło później

Nie ma co rozstrzac, ważne ze 3 pkt I teraz pelne skupienie na Atletico, bo to znowu pewnie będzie ciężki mecz do oglądania, ale bardziej przez postawę przeciwnika niz nasza

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 13:22

@Dzulian napisał: "to 0,80 xG więc z gry Chelsea wypracowała mniejsze grając u siebie. Gdzie Fulham zaliczyło 3 porażki wyjazdowe w tym sezonie"

No to tym bardziej lepiej wypadamy

Ja wiem, ze nasza gra w meczu z Fulham to nie byl prime Wengera pod wzgledem joga bonito, ale nie demonizujmy w drugą stronę jak @Be4Again
Sytuacje oprócz różnego były i spokojnie przy lepszym celowniku można bylo wygrać 3:0, trochę też magii też bylo, bo parę razy Saka czy Trossard zagrali niekonwencjonalne piłki, a Eze piłki prostopadle

Ta akcje bramkowa Calafioriego też wyglądała fajnie, szkoda ze tam byl Spalony

Generalnie taki zwykły mecz w piłce, bez fajerwerków, ale z paroma fajnymi sytuacjami i zagrniami

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 13:05

@Be4Again napisał: "Bullshit, Chelsea wypracowała 2.43 XG i wygrała z nimi 2:0 30.08.2025."

Dopisałem, ze jednak pomyłka i Chelsea wypracowala wyższe
Jednak na 8 meczów, tylko 1 raz mieli wyższe xg przeciwko i to na wyjeżdżę

Naprawdę już nie róbmy z tego meczu takiego, ze oprócz tego różnego nic sobie nie stworzylismy, bo tak nie bylo

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 12:31

@Mastec30 napisał: "33 lata to znowu nie jest taki totalnie koniec kariery. Może liczb z poprzedniego nie powtórzy ale nawet jakby miał zrobić połowe z tego to i tak będzie topką w Anglii. Z tym kończeniem mu kariery w Anglii to ja się jeszcze jednak wstrzymam."

Niby 33 lata to nie jest w tych czasach dużo, ale z metryka największe problemy zawsze mają gracze bazujący na szybkości

CR7 potrafił się temu przeciwstawić idąc na 9, a u Salaha raczej może to ciężko wyglądać, na napastnika średnio się nadaje, prędzej na 10, ale tutaj tez mają Sobo i Wirtza I ciężko jeszcze tam pchać Salaha

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 11:42

@GunnerKaspi napisał: "Myślicie, że kto w tym sezonie będzie dla nas większym zagrożeniem w kontekście mistrzostwa i dlaczego?
City czy Liverpool,"


Jak pokazują ostatni 3 kolejki mocne wróżenie z fusów
Dopiero co LFC byl już koronowany na mistrza, a teraz są w grubym dołku

City, ze zaczęło i już bylo ze po zawodach, a teraz mają razem z nami najlepsza formę

Tu jest tyle zmiennych ze ciężko coś przewidywać
Co jak Haaland się wysypie? Ich drugi najlepszy strzelec to samobój, a reszta ma po golu

A w LFC Co jak w końcu Salah sobie przypomni jaks się gra, a Isak złapie formę?

Ja uważam ze mistrzostwo rozegra się w tej trójce i bardzo chce żebyśmy byli to my I uważam ze mamy najlepsza sytuacje bo nie jesteśmy zależni od indywidualności, ale do tego daleka droga

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 11:31

@Nicsienieda napisał: "Zaskok, 4 porażki mają. Ale podobali mi się w defensywie."

Sorry, mała pomyłka, Chelsea miała więcej, ale AV i Bornemouth już tylko 1.11

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 11:30

quote]@Barney napisał: "Te sytuacje gyoka to srednie byly , brawo za strzal z trudnej pozycji za to dobitke to Martinelli powinien skonczyc."

Dla tej klasy napastnika to powinien być co najmniej 1 gol z tych sytuacji

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 11:28

@Be4Again napisał: "Spalony się nie liczy, jedna sytuacja"

Ale była wypracowana

@Be4Again napisał: "Gyo jak uderzał z bliskiej odległości ponad bramką bardzie wynikała z błędu obrońcy i indywidualnej inicjatywy Szweda niż była efektem naszej "kreatywności". Ta druga z prawej strony gdzie posłał piłkę w bramkarza to fakt, to był dobra akcja. Zapomniałem o niej, jednak to nadal jest akcji ofensywnych jak na lekarstwo... a rywal od drugiej połowy grał rezerwowymi stoperami... którzy są klasy Holdinga (Cuenca i Diop)."

Jeszcze była sytuacja, gdzie dostał piłkę od Saki, odwrócił się i uderzył, Leno obronił, a potem Martinelli dobijał i też obronił

@Be4Again napisał: "celnych, z których XG wynosiło mniej niż 2 tylko pokazuje, że to nie były jakieś rewelacyjne sytuacje. To po prostu mało."

Nikt w tym sezonie z Fulham nie wypracował większego xG niz my
Naprawdę nie szukajmy dziury w całym tam gdzie jej nie ma, mecz powinien być zabity na 2:0, ale się nie udało, co więcej napastnik którego tu tak wszyscy wywolwyali i twierdzili ze będzie zbawieniem zmarnował 3 sytuację które powinny zamknąć ten mecz już wczesniej

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 11:07

@Be4Again napisał: "Poza cornerem tak naprawdę nie stworzyliśmy sobie dogodnej sytuacji bramkowej."

Jak to nie?
Dwie sytuację Gyokeresa z czego była dobitka przy jednym Martinelliego i jeszcze sytuacja Saki w drugiej połowie
Oraz gol po niedużym spalonym Calafioriego

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 10:53

@thegunner4life napisał: "Problem będzie w maju jak ten pragmatyzm skończy się pustką, bo wtedy ani nie ma radości z oglądania tego, ani trofeum. Ja nie ukrywam, nie jestem Ultrasem Arsenalu nie mieszkam 5m od Emirates i nie posiadam Gold Membershipa. Dla mnie to po jakieś części rozrywka. I chciałbym oglądać jak mój klub gra fajną piłkę."

Ale to też jest demonizowanie jakbyśmy grali najgorsza piłkę na świecie

Po prostu nasze mecze nie są szalone, nie ma jazd od jednej do drugiej bramki, a hity często są zabetonowene, ale też nie można mówić ze to jest wina jednego trenera, bo Real czy PSG wyszły z nami grać w piłkę i były to fajne mecze dla postronnego kibica

City i LFC wyszli z nami grać w szachy i się betonować i już nie bylo tak fajnie, ale to nie tylko wina Artety ze tak wyglądały te mecze, bo Guardiola i Słot też nic nie zrobili zeby były atrakcyjne

Po prostu każdy wie, ze z Arsenalem nie ma co iść na grę w otwarte karty, bo obronę mamy najlepsza na świecie, a atak jak ma trochę miejsca to coś wcisnie

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 10:46

@thegunner4life napisał: "To źle Cię zrozumiałem. Nie chodzi mi oto, że Arteta na Anfield z City czy Bilbao wyszedł przestraszony, tylko pojechał tam zdobyć remis i wyszedł asekuracyjnie najbardziej jak mógł. Grał defensywnie i brzydko. W tych trzech meczach zdobyliśmy 4 pkt. razem."

Nie zgodzę się ze pojechal tam zdobyc remis, bo czym innym jest wystawienie środka, ktory jest bardziej fizyczny a mniej techniczny, ale to my graliśmy wyżej to my kreowaliśmy więcej sytuacji w pierwszej połowie z LFC itd, tak nie wychodzi druzyna którą nie chce wygrać

Po prostu nasza chęć zwycięstwa nie była za wszelką cenę
Inna rzecz, ze nie bylo w tych meczach naszych dwóch największych kreatorów czyli Saki I Ode, a nowy kreator Eze byl kilka dni w klubie

Ja rozumiem zachwyty postronnego kibica nad PSG czy Barca, ale to też ma drugie dno

Po pierwsze Barca jak nie ma Yamala czy Raphiny to już nie jest tak cudowna i wspaniałą, a nasi kibice kaza nam grać w okrojonym skladzie nawet cudownie, po drugie widać trochę, ze w obecnym Arsenalu jest mega ciśnienie na trofeum, a co za tym idzie mocniej wszystko jest sprowadzane do wyniku niz radości z footballu

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 10:24

@SunTzu napisał: "ja mam wrażenie, ze tu nie jest grupa tylko caly legion "kibicow", ktorzy nie sa fanami Arsenalu tylko Arteta outowcami, Gyo outowcami, outowcami kogokolwiek komu powinie sie noga, uruchamiajacymi sie tylko po porażkach i jedyne co robia to jeki i narzekania"

A ukoronowaniem tego podejścia byli ludzie w zeszłym sezonie, którzy pisali zeby Liverpool wygrał z City, bo wtedy kibice Arsenalu przestaną wierzyć w mistrzostwo i się skończą promyki nadzieji na tej stronie

Dla mnie rzecz nie do pojęcia

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 10:19

@thegunner4life napisał: "To niech sobie o tym dyskutują, nie ma mojego posta gdzie napisałem, że Arteta wychodzi osrany. Pisałem, że wychodził zbyt zachowawczo, asekuracyjnie na pewno też, że nie dało się tego oglądać i że nie podoba mi się taka gra. Bo mi się nie podoba. Mogłem też pisać, że na Anfield pojechał po remis, nazywać to tartakiem itd"

No, ale przecież odpowiadałeś mi, a ja ewidentnie odpowiadałem na to, ze Arteta wyszedl z pełnymi majtami

Pisałem, ze mi się nie podoba środek Zubi, Rice, Merino ale to nie jest równoznaczne z tym ze wyszliśmy przestraszeni

Jak już o czymś piszesz to sam powinieneś wiedzieć do jakiej dyskusji się wlaczasz

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 08:55

@thegunner4life napisał: "jak czekasz 40 minut na pierwszy strzał swojej drużyny, bo ja pamiętam te wszystkie trzy mecze, to nie jest raczej COŚ po środku. Oczy od tego krwawiły. Odcienie szarości były w sobotę z Fullham."

To co mają powiedzieć kibice LFC, jesteś mistrzem Anglii przyjezdza do Ciebie zespol ktory rok temu odstawiłeś i murujesz własną bramkę licząc na kontry

My mieliśmy 6 strzałów i 1 celny, chociaż jakieś zagrożenie próbowaliśmy stwarzać
Oni mieli 2 niecelne strzały
Dodatkowo to by graliśmy bez Saliby, Ode i Saki czy Havertza

W meczu z City przeciwnik oprócz jednej akcji też nie pokazal za wiele, przyjechali do nas jak beniaminek, zrobic jedna fartowna kontrę i zamurować się

Naprawdę największym problemem w tyc meczach nie byl środek pola, a podejście przeciwników do czego oczywiście mają prawo

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 08:35

@artur759 napisał: "Długoterminowo jeśli chcemy nie tracić głupich punktów, to nasi ofensywni zawodnicy muszą być w stanie cześciej zdobyrwać golę z gry zamaist SFG."

Myślę, ze i to przyjdzie długoterminowo
Mamy chyba bodajże 2 xg w lidze nie licząc sfg czyli sytuację są stwarzane, ale ciągle czegoś brakuje, co w końcu pewnie zostanie przelamane

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 08:33

@thegunner4life napisał: "Bo według twojej narracji teraz, na każdy mecz w którym Arteta wyszedł Zubi-Rice-Merino, a jest to środek pola wybornie drewniany służący do karczowania lasu, to jest wina tylko tego, że przeciwny trener zdecydował się murować no i Arteta musiał tak z nimi grać."

To jest jakieś błędne wyciąganie wniosków z moich wypowiedzi
Po pierwsze nie pochwalam takiego środka, bo za mało w nim kreatywności i polotu, ale to nie znaczy ze wyszliśmy na te mecze bronić wyniku, bo tak nie bylo w żadnym z nich

Nie wyszliśmy też siedzieć we własnym polu karnym i czekaliśmy na najniższy wymiar kary

Co ciekawe z tych 3 meczów w których tak wyszliśmy najodważniej na nas ruszyło Bilbao

No i mam wrażenie, ze u niektórych pomiędzy brazylijska samba, a obrona Częstochowa nie ma nic pomiędzy zresztą tak jak wszędzie, albo jest czarne albo białe a nie zauważa się odcieni szarości

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 20.10.2025, 07:39

@lordoftheboard napisał: "wychodzenie tartakiem w środku to proszenie się o kłopoty"

Dalej nie widziałem wyjścia z pełnymi majtkami na City, co innego jest wystawić gorszy skład technicznie, a co innego wyjść z pełnymi majtkami

Dla mnie definicja takiego sformułowania to jest jak wychodzisz na mecz i grasz bardzo nisko w obronie i liczysz, że może cudem uda się zgarnąć 1 pkt czyli to co robi na nas 90% drużyn, a od tego sezonu nawet LFC czy City

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 19.10.2025, 22:25

@Marzag napisał: "Ludzie myślą, że Merino to defensywny pomocnik xd"

A to już w ogóle hit, no ale czasem czytając niektóre opinie mam wrażenie że ludzie oglądają inna dyscypline

Komentowany temat: VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 19.10.2025, 22:22

@thegunner4life napisał: "Wez odstaw juz bongo daj odpocząć"

Od czego? Od przełamywania narzekania?

Ja rozumiem, że środek z Merino jest asekuracyjny, ale Arteta nie wyszedł ani na City ani na LFC okupywac własne pole karne, a dokładnie to w większości tych dwóch meczów zrobili Slot i Guardiola, tacy super trenerzy i utytułowani, a boją się Artety z betonowym środkiem i siedzieli we własnym polu karnym

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady