Komentarze użytkownika howareyou

Znaleziono 6048 komentarzy użytkownika howareyou.
Pokazuję stronę 83 z 152 (komentarze od 3281 do 3320):

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 19:07

@Charlie, bac
Dokładnie, Clichy sysa ostro. Może się uczyć od Gibbsa ostatnio.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 18:50

@Gigi
Zgadzam się z tobą w 100%. To miałem na myśli. Nie mamy lepszego piłkarza - gra Andriej. Vela jest fatalny, bez obrazy dla jego fanów, sam go lubię, ale żaden z chłopaka piłkarz na EPL.

Co do optymalnego składu - Chamakh się do mojego nie łapie. Theo robi kolosalną różnicę momentami, zresztą teraz to widać. Pomoc tak samo, a atak:

Theo - RvP - Arshavin

z takim składem raczej nie ma drużyny, z którą nie moglibyśmy grać jak równy z równym. Tylko, że taka gra nie wystarcza, gdy w bramce stoi:

a) Gość, którego te duchy w Hertfordshire chyba tak nastraszyły rok temu, że się boi piłki złapać.

b) Gość, który nigdy tego nie umiał.

Komentowany temat: Clichy: Mecze wyjazdowe mogą być kluczowe 26.09.2010, 18:46

@Gunner48
Po prostu strzeliliście dwie bramki, a straciliście trzy.

W następnym meczu życzę wam 5:0 i jeszcze z 3:0 z w kolejnym. :)

Komentowany temat: Savić: Wenger jest w Arsenalu bogiem 26.09.2010, 18:45

Vela, Denilson, JET, Rosa, Eboue (chociaż jest beznadziejny ostatnio) i SZCZĘSNY (choć w to raczej nie wierzę) od pierwszych minut. Błagam, Arsene.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 18:37

@fabregas1987
Ja bym oddał wszystko za zdrowego Theo... Nasri przeszedłby do środka i gra może by się jakoś kleiła. Chamakh mnie też rozczarowuje, liczę, że będzie grał ławkę, jak wróci RvP.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 18:34

@mrozioCFC
Nie. Wiadomo jedno - Cesc to geniusz, ale musi być zdrowy z tydzień przed meczem... a ja wróci dzień przed, to poczaruje z pół godziny a później będą problemy. W każdym razie Samir Nasri to ostatnio nasz najlepszy piłkarz - jego się powinniście bać najbardziej... choć samemu raczej nie stwarza zagrożenia - potrzebuje współpracy - a Theo ani Robina nie ma, więc musimy liczyć na Ruska i właśnie Fabsa.

@IceMan
Ja jestem rozdarty. Andriej nie wykorzystuje w pełni swoich umiejętności. Jest bardzo szybki, a ostatnio rzadko w ogóle biega. Na pełnej szybkości potrafi dograć idealną prostopadłą piłkę, co było widać, gdy grali RvP i Walcott... Teraz Andriej zagra idealnie do nogi w pole karne, a tam będzie stał Chamakh, który umie jedynie odegrać do tyłu... Mecz z Chelsea będzie ciężki.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 18:27

Zgadzam się z IceManem.

Arshavin gra bardzo dobrze w tym sezonie, nie wiem, po co się go czepiacie. Nie mamy lepszego zawodnika na jego pozycję. Vela jest beznadziejny, z całym szacunkiem - jak się prowadzi 4:0 to i Almunia w ataku może gole strzelać. Andriej asystuje bardzo często i nawet jeśli czasem traci piłki, to zdarza się tak, że mało kto w naszej drużynie potrafi błysnąć tak dokładnym zagraniem jak on.

@Charlie
Chyba chodziło ci o lewą obronę, a nie prawą. Zgadzam się jednak co do Ashleya.

@mrozioCFC
Również się nie mogę doczekać meczu z wami. Chciałbym zobaczyć w nim Theo, RvP i Cesca razem, choć to niestety niemożliwe. W każdym razie, może chociaż Hiszpan wróci...

Skład na mecz z Chelsea (Partizan mnie nie interesuje, i tak wyjdziemy z grupy na 1. miejscu):

Almunia (wracaj chłopie do formy)
Sagna - Squilaci - Vermalen - Gibbs
Song
Cesc - Rosicky
Nasri - Chamakh - Arshavin

zmiany:
Wilshere -> Rosa

Dalej - nie mam pojęcia. Może Diaby za kogoś.

Chamakh ma być użyteczny, po cholerę ten chłopak zbiega do skrzydła, skoro speedem nie przerasta Bendtnera?
Song ma przestać się bawić w box2boxa, to DMF, a nie środkowy pomocnik.
Nasri ma grać twardo, jak w meczu z Bragą. Rywal innej klasy, ale nie każdy zawodnik Chelsea jest Drogbą...
Wilshere - to samo.
Rosa - to samo.
Arshavin jak zwykle będzie sporo tracił, ale błyśnie kilkoma zagraniami.

Skład jest w porównaniu z optymalnym bardzo słaby, ale Chelsea nie jest tak silna, żeby nie można było jej pokonać...

PS - właśnie się na orliku dowiedziałem o wyniku Boltonu z United - brawo Wanderers! :)

Komentowany temat: Galeria: Arsenal - WBA 26.09.2010, 14:12

Fotka numer 2 - Theo w koszulce Gaela... :P

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 14:05

@sebasz
Zgadzam się z całym twoim komentarzem na tamtej stronie.

Jak można mówić, że mamy słabych rezerwowych? Nie możemy mieć w kadrze 100 zawodników. A tych, których mamy na ławce, mamy i tak nie gorszych, niż powiedzmy United. O ile w Manchesterze na ławce siedzą Carrick i Gibson - u nas jest Rosa i Diaby/Wilshere. Oni mają Owena, Hernandeza i Machedę. Chelsea ma Sturridge'a i Kalou- my Velę, Theo i Bendtnera. Oni Johnego Evansa i Wesa Browna. Chelsea w ogóle nie ma obrony - my za to mamy Squilaciego/Lorą i Djorou. Aż tak źle wypadamy? Może w obronie dość średnio, ale ofensywne formacje mamy sto razy lepsze. Tylko jest problem - ci z naszej ławki muszą grać pierwszy skład, a na ławce zostają... Denilsony, Djorou etc. Nie ma rozwiązania tego problemu. Jedyny problem, który MOŻNA rozwiązać to BRAMKARZ. (i ewentualnie zmiennik dla Songa - tu kwestia sporna, czy Denilson to defensywny pomocnik) Przez to (GK) cierpimy jednak najbardziej. To jest jedyna rzecz, za którą możemy w tej chwili krytykować Wengera. Oprócz czysto taktycznych błędów jak Eboue na prawym ataku (wtf?!), Diaby od 1 minuty pod kontuzji czy też unikanie jak ognia wystawiania Tomasa Rosickiego, wszystko jest z nami w porządku.

@Arsenal1994
Dobrze, że United jeszcze nie prowadzi... Kto wie, może Bolton jakimś fuksem jeszcze wygra ten mecz.

@pawlo930
Bez komentarza.

@evelred
Zgadzam się co do Songa. On nie gra box2boxa dlatego, że Wenger mu kazał... on widział cholerną nieporadność Diabiego, cofniętego Jacka/Rosę, bezużytecznego Chamakha i jedynego Nasriego, który się starał. Alex po prostu spróbował pomóc ofensywie, bo ona sama sobie nie radziła. Wypadliśmy na tym kiepsko, przecież graliśmy na końcu jednym stoperem, no ale cóż... Alex i tak ma u mnie + za ten występ.

Komentowany temat: Graham: Arsenal potrzebuje klasowego bramkarza 26.09.2010, 13:53

Thx cpt. obvious!

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 13:02

@maks20
Zupełnie się nie zgadzam, nasz podstawowy skład to zlepek fenomenalnych zawodników akurat. Z WBA niestety nie mogli oni zagrać.

Bezproduktywny Arshavin - wymień chociaż 4 bardziej produktywnych piłkarzy Arsenalu w tym sezonie. Cesc, może Nasri... i?

Kościelny opuścił boisko dlatego, że Wenger postanowił zaatakować. (zmienić formację na bardziej ofensywną) Dlatego zmienił go napastnik - Vela. Nie zszedł dlatego, że sobie nie radził.

Diaby zszedł natomiast, bo nie był w formie. (dopiero wrócił po kontuzji). Jeżeli jednak patrzymy na JEDNO miejsce obok Cesca w pomocy - Diaby jest obecnie naszym 3 lub 4 zawodnikiem na tą pozycję. Są Nasri, Rosa i Jack.

Squilaci to świetny transfer, nie ma się co go czepiać. Sto razy lepszy, niż stary Campbell.

Kościelny również nie wygląda na wiele gorszego, niż Gallas (a będzie lepszy) - zagrał kilka znakomitych spotkań... Jest mniej ograny, błędy robił, ale on musi się przystosować. W defensywie brakowało Vermaelena.

Clichy - zgadzam się, słabiutki. Gibbs jest obecnie lepszy.

Sagna - Ilu jest w lidze lepszych prawych obrońców?

Zobaczycie, wróci Theo, wróci Cesc, na obronie zagra bezbłędny Vermaelen i będziemy znowu spokojnie wygrywać mecz za meczem. Później może dołączy jeszcze na jakiś czas Robin i wcale nie musi być z nami źle. Jedyne, o co musimy się martwić - to BRAMKARZ.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 12:52

@Gigi
IMO Kościelny jeszcze w tym sezonie albo najpóźniej za rok przebije się do pierwszego składu, po prostu brak mu właśnie tego "ogrania", a talent ma wielki. I tak będzie rotacja nawet w defensywnych formacjach, przecież to Arsenal - tutaj kontuzje nie oszczędzają nikogo. :)

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 12:46

@Alex
Ze Spursami też zremisowali, a byli o wiele lepsi w tym meczu. Tottenham cudem obronił 1 punkt.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 12:31

Przepraszam, ale nazywanie Squilacciego cienkim to kpina. Bardzo solidny i doświadczony zawodnik, IMO to on będzie grał obok Vermaelena. (na zmianę z Kosserem, ale do pierwszego składu stawiałbym raczej na Sebastiena).

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Arszawina 26.09.2010, 12:27

Odpowiedź na trzecie pytanie - classic Arshavin. :P

Cóż, trudno się nie zgodzić. Andriej zagrał akurat całkiem przyzwoicie, ale to nie wystarczyło. Oby z Chelsea coś trafił.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 26.09.2010, 00:31

@Kosmo
Wiesz dlaczego można przeczytać takie komentarze? Odpowiedź jest dość oczywista - bo kibice Kanonierów nie darzą Barcelony sympatią. Niektórzy wręcz jej nie lubią.

Wiem, że niektóre komentarze są wręcz chamskie i czasem nawet wulgarne, ale takich nie warto nawet czytać. Nasze negatywne nastawienie to jednak nic dziwnego.

W każdym razie - kibice Arsenalu na tej stronie komentujący mecze innych ekip to nic specjalnego. Tutaj bez przerwy toczą się dyskusje nie tylko na temat naszej drużyny, ale także całej angielskiej, ba - europejskiej piłki, tak więc niczym nowym jest komentowanie tutaj przez nas spotkań innych klubów.

Jednak wywody nt. waszych spotkań przez was to nie to samo, gdyż raczej nie jest to strona poświęcona Barcelonie. Nietrudno też zauważyć, że komentujecie raczej te wygrane spotkania, bo po spotkaniu z Herculesem jakoś nie mogłem się wiadomości z waszej strony dopatrzeć. :P

W każdym razie, każda sensowna dyskusja jest dobra.

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com 25.09.2010, 19:37

Brawo, świetny pomysł. Oceny redakcji to coś świetnego, bo zazwyczaj redaktorzy to bystre osoby, które w przeciwieństwie do Sky Sports - oglądają mecz.

Zgadzam się z nimi w 100%, oceny bardzo dobre. Samemu dałbym wręcz identyczne. Doceniony wkład Arshavina w grę, bardzo wysoko Nasri, udupieni słabi dziś Kościelny, Diaby, Eboue czy Vela - i wszystko jasne. Liczę, że po każdym meczu oceny będą tak trafne! :)

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:31

@Charlie, Ahmed
Pewnie, dobra dyskusja to zawsze coś miłego. Fajnie, że umiecie to robić w normalny, cywilizowany sposób... :)

@Arlo
Mógłbym się bardzo rozpisać na ten temat, bo może i masz trochę racji. W zupełności się z tobą nie zgodzę, bo nasze granie w taki sposób może być nie tylko bardzo efektowne, ale również efektywne. W każdym razie, styl gry nie jest naszym największym problem. Mógłbym stwierdzić, że to nasz największy plus. Problemem są kontuzję, które za wszelką cenę musimy wyeliminować. Porównajmy składy:

dziś:

Almunia
Sagna - Kościelny - Squilacci - Clichy
Song
Nasri - Diaby
Eboue - Chamakh - Arshavin

optymalny:

Almunia
Sagna - Vermaelen - Squilacci - Gibbs
Song
Cesc - Nasri
Theo - Van Persie - Arshavin

Jest różnica?

Ja jestem pewien jednego - panowie z drugiego wymienionego przeze mnie składu razem są o wiele bardziej skuteczni, niż ci z dzisiejszego. Gdy grają oni, to tej gry w "kwadrata" nie widać tak bardzo, a i mnóstwo bramek pada. Wniosek jest prosty... Nie brakuje nam niczego, z wyjątkiem solidnego GK. (wtedy Manu numer 2 - bo bronić też czasem potrafi całkiem nieźle) Przeróżne urazy naszych piłkarzy to za to coś, co wyeliminować należy jak najszybciej... tylko, jeden szkopuł - często zależy to od naszego sztabu czy też klubu w bardzo małym stopniu... i właśnie przez to jesteśmy często bezradni.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:16

@Ahmed
Nie zgadzam się.

Vermaelen JEST LEPSZY od Terrego, a Squilaci JEST LEPSZY od Alexa. Laurent też jest lepszy, niż Brazylijczyk. Chelsea ma za to kapitalnych skrzydłowych obrońców i o niebo lepszego GK, nie mówiąc już o defensywnym stylu gry i takich graczach jak Essien w pomocy - dlatego tracą mało bramek.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:10

@Aaarsenal
Niby masz rację. Znaczy, zgadzam się pod tym względem, że według mnie obok Vermaelena w wyjściowej jedenastce powinien grać Squilacci. Laurent ma jeszcze czas. Za zły transfer jednak NA PEWNO go nie uznam.

Terry to średni przykład - on w końcówce tamtego sezonu był wręcz fatalny. :P

@mixerMU
Nie ma szans, to Robin. On nigdy nie wraca wcześniej. Jest wręcz odwrotnie. Ja to się boje, ze on i w meczu z wami nie zagra, bo coś sobie znowu zrobi...

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 19:08

@ala_05
Zbyt wiele wymagasz od niektórych. Czytanie ze zrozumieniem? Bez przesady!

@Charlie
Nie oglądałem niestety tamtego spotkania, więc nie.

Nie rozumiem, jak ktoś, kto ma choć minimalne pojecie o naszej drużynie może pisać, że "przegramy z Chelsea, nie mamy szans na mistrza" etc. Straszne głupoty. Czy przegramy z Chelsea - przekonamy się za tydzień. Jedno jest pewne, nawet jeśli przegramy - my znowu zagramy bez ok. 4-5 kluczowych piłkarzy i kilku rezerwowych, a oni tylko bez 2-3 graczy.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:59

@Aaarsenal
Tym razem się zgodzę, od początku z Chelsea powinni zagrać Nasri i Cesc. (lub Rosa, jeśli Fabregas nie będzie zdrowy) Jack to jeszcze nie to.

@TheGunners
Nie ma co płakać po Solu i Gallasie, Squilaci i Kosser to świetne transfery.

@Szogun
Również się zgadzam, gdyby to on mógł wejść na boisko zamiast Veli, to wynik mógłby być inny.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:40

@cavlary
Niektórym trzeba specjalnie tłumaczyć, że Arshavin to jeden z naszych najlepszych piłkarzy, ale oni i tak nie zrozumieją. Według nich lepszy jest Vela, ba, nawet Eboue na ataku jest bardziej efektywny... Szkoda się produkować, jak Andriej nie trafi 4 bramek, to jest najgorszy na boisku, trzeba się przyzwyczaić.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:12

Omg, ci krytkanci Arshavina mnie dobijają...

Diaby dzisiaj nie potrafił piłki kopnąć, razem z Eboue plątał się o własne nogi, Vela nie wiedział, na jakiej gra pozycji + spowalniał akcje, Chamakh przebijał momentami "przyspieszenie" Berbatova, Almunia pokazał grę w stylu Fabiana, ale kto zbiera najwięcej krytyki? No jak to kto, Rusek, który nie tylko asystował, ale grał na prawdę całkiem dobry mecz. Gdyby razem z nim, Nasrim i Songiem zagrał ktoś jeszcze, to pewnie wynik byłby inny.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:06

No, stało się - razem z Chelsea dołączyliśmy do grona "The (Almost) Invincibles"... :[

Walczyliśmy do końca... Nasri perfekcja, reszta gorzej lub o wiele gorzej. Nawet najlepszym zdarzają się wpadki... Kto wie, może jutro United sprawi taką "niespodziankę" jak my, Chelsea i Spurs. A później... no cóż, trzeba będzie pokonać Smurfy.

Dziś brakowało Theo (gdyby on był, to Eboue mógłby spokojnie oglądać mecz z ławki), Cesca (j/w, tylko, że Diaby), Vermaelena czy też Robina. Kontuzje zbierają żniwo, niestety. Choć szczerze - nawet ta 11stka, która wybiegła dziś na Emirates, powinna bez większego problemu pokonać WBA.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 18:00

Cmon panie arbitrze, przedłużaj aż nie trafimy.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:56

Nasri - bóg!

Arshavin nie zasługuje na Arsenal? Po Nasrim i Songu jest chyba najlepszy dziś.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:42

@Gunner
Na ławce, bezużyteczny Vela zmienił Lorąta.

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:40

Nasri to nasz NAJLEPSZY piłkarz ostatnio. Fenomenalny jest nawet w tym meczu!

Komentowany temat: Kompromitacja na Emirates! Arsenal 2-3 West Brom 25.09.2010, 17:38

No tak, Almunia wrócił do formy. Po pierwszej połowie byłem nim zachwycony, ale teraz...

Teraz liczymy na cud.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:33

@ntn_17
Takich 6 latków jak Chamakh, Kosser i Squilacci?

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:31

@kibic_FCB
Tak się składa, ze nie. :P
Ty za to na livescore oglądałeś chyba obydwa.

Vela -> Laurent, Arsene zaszalał.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:27

@Barney
Weź skończ, po każdym straconym golu tak dramatyzujesz?

@bmwz5
Jeśli nic się nie zmieni, to pewnie Carlos wejdzie na ostatnie 10-15 min.

@titi
atdhe dobrze działa.

@kibicFCB
"Każdy ma swojego Herculesa"

ale nie każdy ma swojego Ovrebo. :)

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:23

@bmwz5
Po co Vela? Przegrywamy, a nie wygrywamy 4:0!

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:20

Rosa i Jack zaraz wejdą. Wreszcie.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:18

Teraz chociaż Wenger wcześniej zdejmie Bułę i Diabiego.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:17

Tak kur..., to się stało. Almunia wraca do "formy".

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 17:11

Liverpool przegrywa już 2-1. Dwa gole Benta.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 16:59

@eSSo
Do Arshavina zawsze są pretensje, nawet jeśli gra bardzo dobry mecz. Trzeba się przyzwyczaić.

Nasri to w ogóle nie powinien też wolnych wykonywać, również je powinien bić Arshavin (pod nieobecność RvP, Cesca, Denilsona czy nawet... Vermaelena)

W drugiej połowie zmiana za Diabiego i Eboue (Rosa i Jack/Vela, błagam) i WBA zostaje zniszczone.

Komentowany temat: Wypunktować beniaminka, czyli Arsenal vs West Brom! 25.09.2010, 16:56

@sirtimon
Pewnie, że tak.

@Zimny1988
Tak, Manuel jest ostatnio w świetnej formie. Fabianowi brakuje do niego lat świetlnych.

Z reguły jesteśmy zawsze lepszym teamem w drugiej połowie, więc się nie martwię. Damy radę, WBA nie będzie tak dobrze grać przez cały mecz, w dodatku na pewno Wenger zrobi w szatni małą "suszarkę". :)

PS Sagna się dziś na głowy z Chamakhiem chyba zamienił. :D

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady