Komentarze użytkownika kamo99111
Znaleziono 7440 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 56 z 186 (komentarze od 2201 do 2240):
@XandeR:
Nie ma to sensu moim zdaniem. Skoro PL i jej kluby tyle lat pracowały na swoje wyniki finansowe to dlaczego ich teraz ograniczać? To tak trochę jakby wprowadzić maksymalne ceny na produkty w sklepach. W dłużej perspektywie zadziała to hamująco na gospoarke. Tak samo w dłuższej perspektywie takie ograniczenia by wpłynęły negatywnie na rozwój klubów w PL. I prawda jest taka że oprócz City to chyba większość klubów mieści się w FFP (w przeciwieństwie do takiego Realu czy PSG).
@Jakubhaba11 napisał: "Real psg barcelona czy bayern albo inter na milion procent nie wygraliby premier league"
No właśnie i to mnie zdumiewa - na polu europejskim kluby ligi angielskiej wypadają tak sobie. Ale jakby jakikolwiek inny topowy klub wciągnąć do PL to nie jest powiedziane ze zdobyłby mistrzostwo. Czyli co eksploatacja zawodników?
@Marcinafc93 napisał: "Liga Angielska już na dobre odjechała resztą lig, nawet zespoły z dołu tabeli mogą więcej wydać niż mistrz Włoch."
Tak czy inaczej nie przekłada się to na zwycięstwa w LM i LE... niby Liga Angielska może ściągnąć praktycznie każdego piłkarza i trenera ale jednak zawsze jest jakiś Real czy Bayern, czy do niedawna Barcelona co krzyżowała plany klubom z Anglii. Ciekaw jestem jak to się dalej ułoży. Jakby nie było jest tak jak mówisz- liga angielska coraz bardziej odjeżdża pod względem finansowym. Pytanie czy będzie się to pokrywać z poziomem sportowym. I mówię tu oczywiście o tych topowych zespołach. Bo wiadomo że inne ligi to są ligi jednej, dwóch lub trzech drużyn w zależności od ligi. Może to jest właśnie to w lidze hiszpańskiej, włoskiej, niemieckiej czy francuskiej jest mala rywalizacja a co za tym idzie zawodnicy są mniej wyeksploatowani? Co o tym myślicie?
Jak dla mnie ktoś na pozycję 8 to mus. Bez tego ktokolwiek by nie przyszedł to okienko będzie średnie. Obok napastnika jest to dla nas najbardziej newralgiczna pozycja. Było to widać po Parteyu. Kiedy miał formę nasza gra wyglądała super. W momencie kiedy gral słabo albo miał kontuzje No to gra sie sypała. Oczywiście można uznać że do Środka można przesunąć Odegarda albo Vieire. Ale ten pierwszy miał okazję zaprezentować się już w środku i tak średnio to wyglądało. Z kolei Fabio to dla mnie bardziej SPO i nie wiem czy cofnięcie go zda egzamin.
Moje priorytety na to okienko:
1. ŚN
2. ŚP
3. Zastępstwo dla Tierneya
4. Zastępstwo dla Saki
@ZakochanyPilkarz napisał: "Wyobraźcie sobie? To musi by. Dobra żona! :)"
Kazda jest dobra przed slubem :-D a po ślubie będzie marudzenie do kwadratu :-D także carpe diem!
A tak z drugiej manki to gratulacje i powodzenia :-)
@amiapsycho: aaa no to zmienia postać rzeczy :-D
@amiapsycho napisał: "Jakby Nketiah odpalił i strzelił 20 goli w następnym sezoni, a Jesus w nowym klubie(u nas) strzeliłby połowe mniej - to Gdybynierzy cieszylibyście się, że Nketiah dobry piłkarcz, czy lament ze Jesus niewypał?"
Cieszylibyśmy się, że Eddie King i lamentowali że Jesus niewypał...
Słabe to pytanie trochę i pokazuje jak się szufladkuje userow - albo jesteś z nami albo przeciwko nam. Ja rozumiem, że niektórzy przesadzają i krytykują wszystkich i wszystko co się da albo odwrotnie. Ja jednak uważam że jeżeli ktoś gra słabo to trzeba to mówić wprost a jeżeli ktoś gra dobrze to należy chwalić i tyle.
@fabregas1987:
Niekoniecznie :-) To, że Jesus będzie grał głównie w PL nie znaczy, że będzie totalnie wykluczony z innych rozgrywek... Nie wiem czy pamiętasz ale w pierwszym wspólnym sezonie Lacy i Auby (chyba też pierwszy sezon Emeryego) szli łeb w łeb z bramkami. Myślę, że niekoniecznie musi być super przewaga Jesusa w stylu Eddie 10 bramke a Jesus 25.
@fabregas1987 napisał: "ja tez nie mam nic przeciwko przeedluzeniu kontraktu z Eddiem, ale 20-25 goli w sezonie? Serio masz wobec niego takie oczewiwania? To ile ma strzelić Jesus, 35?"
Zauważ, że dodałem we wszystkich rozgrywkach... W tym sezonie będzie to Premier League, Puchar Europy, Puchar Anglii i Puchar Ligi. W pucharze Europy będzie grał zapewne pierwsze skrzypce w początkowych fazach gdzie grają największe ogóry. Będzie mógł więc natrzaskać trochę tych brameczek. To samo tyczy się PA i Pucharu Myszki Miki :-) A w PL też kilka dołoży. Stąd myślę, że ten wynik jest osiągalny dla niego. W samej PL niech zrobi wynik dwucyfrowy a będę zadowolony.
A ja się bardzo cieszę, że Eddie zostaje :-)
1. Jest to nasz wychowanek a tych nigdy za wielu.
2. Nie musimy sprowadzać napastnika nr 2, czyli gotóweczka idzie na inny cel transferowy.
3. Końcówkę sezonu miał dobrą. Pokazał, że potrafi znaleźć sie w polu karnym w odpowowiednim miejscu i czasie. A w dodatku nie odpuszcza i idzie do końca co tez się chwali. In minus na pewno jest to, że sam nie potrafi ukręcić czegoś z niczego i jest uzależniony od podań partnerów. Jednakże przy odpowiedniej drugiej lini (a wszystko wskazuje że będzie dużo lepsza niz w poprzednim sezonie) może wykręcić całkiem ładne liczby - 20-25 goli we wszystkich rozgrywkach myślę że jest realne.
4. Gramy w LE więc nie potrzebujemy dwóch równorzędnych napastników. Jeżeli pierwszym wyborem będzie Jesus to Eddie na końcówki PL i puchary będzie idealny.
Podoba mi się jeszcze jedna rzecz, że Arsenal w końcu wrócił do korzeni i sprowadza młodych zawodników. Dodatkowo po odejściu Lacy, Auby i Ozila nie będzie kominów płacowych. Dzięki temu nawet jak któryś się nie sprawdzi to będzie szansa na chociażby odzyskanie włożonej kasy. Teraz ogromnym problemem było to, że nasze 'gwiazdeczki' zarabiały ponad stan grając słabo i był problem z ich sprzedażą za godziwą gotówkę. Kluby patrzyły bowiem, że oprócz odstępnego stracą majątek na tygodniówki...
No jakby ploteczki się potwierdziły to będziemy mieli świetny skład na przyszły sezon.
BR: Ramsdale, Turner, Hein
PO: Tomyiasu, Hickey
ŚO: Gabriel, White, Saliba, Holding
LO: Tierney, Martinez
6: Partey, Elneny, Lokonga
8: Tielemans, Xhaka
PS: Saka, Raphinia
10: Odegaard, Vieira
LS: Martinelli, ESR
N: Jesus, Nketiah, Balogoun
wyoutować też można dużo: Pepe, Cedric, Tavares, Runnarson, Bellerin, Mari, Torreira, Maitland-Niles Nelson, Guendouzi (ten ostatni już jest out, nie wiem co z Marim). Częśc kasy więc się zwróci.
Ogólnie z takim składem jesteśmy w stanie walczyć na wielu frontach, a pierwszy garnitur będzie w stanie powalczyć o t4. No czekam z niecierpliwością na kolejne dni okienka.
@sickstick napisał: "Czyli wszystko jasne, LO, ŚP, N oraz tajemniczym transferem nr 4 okazuje się być Vieira."
A była jakaś plotka w tej kwestii? Jeżeli tak to kto ją puścił?
@Dominik17: Zgadzam się, że trzeba mieć pozycje zdublowane. Jednakże pozycja 10 akurat ze wszystkich najmniej tego wymagała. Na dzień dzisiejszy mieliśmy tam Ode i ESR. Przyjście Portugalczyka spycha Emila do pozycji skrzydłowego, a więc pozycji która imo nie jest dla niego optymalna.
Na początek wolałbym napastnika bo tam obecnie jest wielka bieda. Z Eddim za daleko nie zajedziemy. Drugą pozycją do wzmocnienia jest ŚP bo tam co prawda jest więcej zawodników ale mniej jakości. Jako trzecią do wzmocnienia wskazałbym LO/LP, a dopiero wtedy szukać dublerów.
No ale cóż jak to mawiają IN MIKEL WE TRUST!! :D
Bardziej mnie martwi jego pozycja CAM. Oznacza to tylko tyle, że ESR albo na stałe zagości na pozycji skrzydłowego albo out :-(
Na dzień dzisiejszy to chyba wygląda tak:
_____________________Nketiah/???_____________________
Martinelli/ESR________Ode/Vieira___________Saka/Pepe
Fajnie by było jakby się jeszcze udało pociągnąć tego Tielemansa i Jesusa. Środek pola i ofensywa nabrałyby wtedy jakiegoś kształtu.
A ja powiem tak Arsenalowi daleko do City czy Live i jeszcze długo tak pozostanie...
Wystarczy spojrzeć jak zorganizowane są transfery. Bo nie czarujmy się ale od nich wiele zależy. Live i City już się powzmacnialo zawodnikami uznawanymi za topowych. Nawet u kur widać jakieś ruchy. A u nas? Cisza. I tak będzie do połowy okienka po czym dostaniemy jakieś 2 zapchajdziury + jeden transfer w deadline day i na tym się skończy.
Już od tyłu lat te transfery są nasza kula u nogi. Ile już sezonów przez to zmarnowaliśmy? Nic a nic nasi nie uczą się na błędach. Nawet ostatnia zima ich nic nie nauczyła. Sądzę że 2 transfery w zimie dałyby nam t4. I niestety dopóki się nie ogarniemy z transferami dopóty będziemy się tułać na miejscach 5-8!
@damianARSENAL: to tylko poglądowe.... równie dobrze mógłby hasać z Saka po obu stronach... Chciałem tylko ująć mniej więcej zarys... ;-) równie dobrze można powiedzieć "ESR" drugi skład? ;-)
Jak dla mnie taki składzie byłby optymalny:
_____________________Jesus____________________
_____________________(Nketiah)_________________
Martinelli____________Odegard_____________Saka
(Nelson)_____________(ESR)____________(Gnabry)
______________Tielemans______Partey____________
_______________(Xhaka)_______(Elneny)___________
Zinchenko______Gabriel______White____Tomyiasu
(Tierney)_______(Saliba)_____(Holding)___(Molina)
_____________________Ramsdale__________________
______________________(Turner)___________________
W odwodzie zostawić Tavaresa, Lokonge i Balogouna. Mamy wtedy sklad na 25 osób + jakieś młodziki w stylu Patino, Azeez itd. Oczywiście nie jest to jeszcze skład beż dziur i wad ale na pewno pozwoliłby na walkę na kilku frontach. Jak dla mnie celem numer jeden na przyszły sezon to t4, awans do LM i final LE. Tylko taki zestaw uznam za udany sezon. Jeżeli to nie zostanie osiągnięte to według mnie pierw kopa powinien dostać EDU a zaraz za nim Arczi :-)
Najlepszy piłkarz sezonu? Gabriel Magalhaes
Największy postęp w tym sezonie względem ubiegłego? Nketiah
Najsłabszy piłkarz sezonu? Pepe
Największe rozczarowanie sezonu? Lacazette
Najlepszy transfer? Ramsdale
Najgorszy transfer? Tavares
Gol sezonu? Xhaka vs United
Gdybyśmy weszli do LM to byłbym przeciwny pozostaniu Nketiaha. Elneny z kolei byłby dobry na puchary bo nawet jak nie gra to nie marudzi. Jednakże Liga Europy zmienia trochę moje podejście. Eddie ogorom bramy ładować potrafi dlatego na początkowe fazy LE i puchary będzie jak znalazl. Elneny też z ogorami grać potrafi dlatego spoko że zostaje. Kadra na przyszły sezon powinna wyglądać tak:
GK: Ramsdale, Turner
PO: Tomiyasu, 2PO
ŚO: White, Holding, Gabriel, Saliba
LO: Tierney, Tavares
ŚP(6): ŚP1, Xhaka, Elneny
ŚP(8): Partey, ŚP2
PS: Saka, PS2
ŚPO: Oodegard, ESR
LS: Martinelli, LS2
N: N1, Eddie, Balogoun
Nie chce wyrokować kogo kupic na dane pozycje bo jeszcze mało wiadomo przez to że nie jesteśmy w LM. Tak to można było myśleć czy lepiej na napastnika brać Lautaro czy Jesusa. Czyli na dzień dzisiejszy potrzebujemy 6 wzmocnień kadry: zmiennika dla Tomyiasu na prawą obronę, kogoś do pary dla Parteya (np Tielemansa) oraz kogoś na jego zmiennika, zmiennika dla Saki i Martinellego. Koniecznie trzeba wyoutować wszystkich co są na wypożyczeniu (oprócz Balogounq który może być 3 napastnikoem) oraz Pepe. Tak to bym widział.
Jak dla mnie bardzo dobry ruch. Nie gramy w LM, a Eddie ogorom strzelać potrafi. Dlatego musimy kupić jakiegoś koksa na pierwszy team a Eddie puchary i początkowe fazy Ligi Europy.
@Beliar84 napisał: "I tak Arteta uklecil zespol z przecietnych pilkarzy na miare walki o LM. 5 miejsce to cos ekstra co dal trener dysonujac tymi nazwiskami. Kontuzje Tirneya oraz Parteya byc moze spowodowaly ze 4 miejsca nie osiagnelismy. Jeszcze dodac nalezy braki wna pozycji napastnika. Mamy bramki opierac na 20 letnim Sace?
Bedzie lepiej."
Jak mnie irytują takie komentarze... Chciałbym, auwazyc, że większość obecnego składu to już dzieło Mikela. Mógł dobierać innych zawodników skoro teraz mówimy " miejsce to cos ekstra co dal trener dysonujac tymi nazwiskami. ". To samo tyczy się kontuzji. Gadanie że kontuzje Tierneya i Parteya połozyly nam mecz to są głupoty. Było styczniowe okienko i jakoś Newcastele potrafiło ściągnąć Bruno za 30 baniek. Jak dla mnie każdy dokłada w tym klubie cegiełkę do tego że od kilku lat nie ma t4. Obecnie nawet na nie nie zasługujemy. Przegrywamy wszystkie najważniejsze batalie i taka druzyna nie ma prawa grac w LM. Dodatkowo wczoraj znowu zobaczyłem ten bezjajeczny zespół. Mecz oddany beż walki, zespół zagubiony bojacy się grać pilka tylko wszystko wybijane na oślep. Tu wina leży po stronie Mikela bo to on powinien przygotować zespół mentalnie i taktycznie żeby wszystko grało jak należy.
Prawda jest taka że jesteśmy słabi. Gramy wolno jak jakaś druzyna z B klasy. U nas nie ma dynamiki, nie ma woli walki. Jesteśmy bezjajeczni i prawda jest taka że nie zasługujemy na LM bo w najważniejszych momentach zawodzimy. Brakuje nam przede wszystkim środkowych pomocników szybkich i kreatywnych bo Xhaka I Elneny to co najwyżej lawka rezerwowych. Na bokach jest potrzebny jakiś koks. Martinelli, Saka czy ESR są spoko ale tu brakuje kogoś takiego przebojowego kto robi cyfry. Brakuje bramkostrzelnego napastnika. Tak na prawdę ta drużyna może w połowie jest zbudowana. Tym bardziej dziwi mnie brak transferów w zimie. I wiedziałem że to się zemści i się nie pomyliłem. No cóż jedziemy dalej mam nadzieję że chociaż w lecie zakupimy odpowiednich grajków i powalczymy chociaż o zwycięstwo w LE. Bo wątpię aby w przyszłym sezonie udało się złapać do t4. United I Tottenham już słabsi nie będą, Newcastle się wzmocni bo mają siana bardzo dużo po przejęciu. Myślę więc że conajmniej 5 drużyn będzie na top poziomie - City, Live, United, Chelsea, Tottenham. Tym bardziej mam pretensje do Artety i Edu że nie było żadnych transferów w zimie...
Generalnie sprawdza się to co pisałem w jakimś komentarzu po okienku. Arteta z Edu postawili wszystko na jedną kartę. Zdecydowali nie zrobić transferów i przenieść środki na letnie okienko transferowe. Było to o tyle ryzykowne, że nasza kadra jest bardzo wąska na ten moment. No i teraz to się mści. Jeżeli rzeczywiście Kieran wyleci do końca sezonu, a Thomas będzie się leczył kilka tygodni to jesteśmy w ciemnej... Wystarczy już, że gra z Lacą to jak gra w 10. Mając jeszcze na boku obrony Tavaresa i dziurę w środku (bez Parteya) to możemy się pocałować tam gdzie słońce nie dochodzi.
Chyba będzie trzeba grać 3-5-2, tylko kim?
_________Laca_______Martinelli________
Saka_____Oodegard_____ESR_____Pepe
________________Xhaka________________
________Gabriel___White___Holder_____
________________Ramsdale____________
Ewentualnie wykorzystać uniwersalność White,a i grać tak:
_________________Laca_________________
Martinelli__________ESR___________Saka
____________Xhaka______Ode___________
White_____Gabriel_____Holder____Cedric
_______________Ramsdale______________
W tym drugim "drzewku" można by jeszcze zamienić Lace z Martinellim, Saka na lewo, a na prawej Pepe. Generalnie mam wrażenie, że Laca przejął pałeczkę "naczelnego sabotażysty" za Aube. Koleś notuje taki zjazd jak mało kto. Jeszcze do niedawna można mu było wybaczyć brak bramek poprzez waleczność i wypracowane sytuacje innym (chociażby ruchem bez piłki). Na ten moment, niestety dla nas, jest parodysta. Nie dość, że marnuje chyba wszystkie setki to na dodatek w jego grę wkradło się mnóstwo niedokładności. Zakończenie tego sezonu w t4 będzie prawdziwym cudem. Tym bardziej, że na rozkładzie na te 9 meczy mamy jeszcze: na 9 meczów Chelsea, Totki, United I West Ham. A więc prawie połowa z bezpośrednimi konkurentami do t4. No ale zobaczymy. Dopóki piłka w grze...
Laca to jest dramat. Z nim w składzie to tak jakbyśmy grali w 10.
No cóż... wychodzi teraz brak transferow w zimowym okienku. To jest to co pisałem - t4 jest w zasięgu o ile unikniemy kontuzji. Niestety nie uniknęliśmy.
@Marcinafc93 napisał: "A ile Liverpool budował skład, aby tak grać? Także, radzę poczekać"
Jasne. Co nie zmienia faktu, że z takim rywalem sytuacje Ode czy Martinellego MUSZĄ zostać wykorzystane. Bez tego nie ma co nawet myśleć o remisie.
To jest różnica między nami a Live. Czerwonka jak ma sytuacje To je kończy, a my jak mamy sytuacje To je marnujemy!
To musi być bramką!!
Saka dziś tragiczny jest.
Jak dla mnie decydujące będą mecze z bezpośrednimi rywalami do t4 tj. Diabły i Kuraki. Optymalnie będzie zgarnąć 7 pkt, czyli wygrana z United oraz wygrana i remis z Totkami. To powinno nas mocno przybliżyć do pierwszej czwórki. Obecnie jesteśmy w bardzo komfortowej sytuacji gdyż jesteśmy na 4 miejscu oraz mamy parę meczów mniej niż wcześniej wspomniane drużyny. Teraz trzeba ciułać punkciki. Fajnie by było zgarnąć 1pkt w środę ale o to będzie bardzo ciężko. Mimo, że podopieczni Kloppa nie grają ostatnio fajerwerków to z Czerwonką mamy problemy żeby zwyciężać. Oby szczęście nam dopisało.
Pierwsza jedenastka nabiera coraz lepszych kształtów, a wielu zawodników z meczu na mecz się rozkręca. Na dzień dzisiejszy mamy 13 zawodników z których możemy coś zlepić. Jeżeli będziemy chcieli grać w LM to musimy się wzmocnić oraz poszerzyć dość mocno kadrę.
@arsenallord napisał: "Trochę słabe żeby po takim czasie pracy jako największy atut Artety ludzie pisali że zrobił czystki. Jak w tym sezonie nie zrobi TOP4 to powinien odejść. Przespał okienko transferowe i takie są fakty. Wiele razy pisałem o nim i taczce ale już poczekam do końca sezonu bo szansa na LM jest. Ale jak nawali to out jak najszybciej"
A ja napiszę w trochę w innym tonie niż pisałem po okienku i stanę trochę w obronie Mikela.
Czystki to bardzo duże osiągnięcie w Arsenalu na ten moment. Mieliśmy wielu słabych (lub bez formy) zawodników na wysokich kontraktach, których ciężko było opchnąć gdziekolwiek nawet za darmo. Dodatkowo atmosfera w szatni była tragiczna. Syf jaki Arteta musiał posprzątać po poprzednikach to ogromne osiągnięcie. Tym bardziej, że bez tego nawet nikt by dzisiaj nie śmiał mówić o t4. I można mówić, że to dzięki wsparciu właściciela itd. Ale jednak Mikel przekonał Kroenkego do swoich wizji.
Co do przespania okienka też nie do końca się zgodzę. Próbowali ściągnąć Vlahovica ale ten wybrał Juve. Zaraz powiesz pewnie, że było wielu innych grajków do pozyskania. Ja jednak twierdzę, że nie sztuką jest ściągnąć jakiegoś Isaka za 90 milionów. Bo potem będzie powtórka z mnóstwem szrotu w składzie. Znowu będziemy się bujać z zawodnikami na wysokich kontraktach, którzy nie dają zbyt wiele drużynie. Tym bardziej, że Arsenal to nie City i musimy być bardziej ostrożni w wydatkach. Nie możemy sobie pozwolić na wtopy transferowe jak to miało miejsce za końcówki Wengera i Gazidisa oraz za Emeryego. Tu bardziej można wytykać Edu, że nie potrafi w negocjacje.
Zgodzę się jednak z tym, że brak t4 w tym sezonie będzie dużym rozczarowaniem. Tym bardziej, że bez tego raczej nie mamy szans na jakieś lepsze wzmocnienia (bo teraz zawodnicy raczej patrzą na to żeby występować w tych elitarnych rozgrywkach, a także będziemy mieć mniej pieniedzy) oraz w przyszłym sezonie będziemy mieć większą konkurencję. Conte pouklada Totki po swojemu w okienko, United też na pewno będzie lepiej przygotowane (teraz wiele się mówi o tym że słabe wyniki są spowodowane m.in. kiepskim okresem przygotowawczym w wykonaniu Ole), a należy też pamiętać że co sezon mamy jakieś drużyny z życiowa formą jak Np. Leicester, West Ham, AV itd. Dlatego to może być nasza duża szansa na przestrzeni wielu lat żeby powrócić do czołówki.
A ja po wczorajszym meczu jestem pesymista... Uwydatniło się to o czym pisałem podczas okienka transferowego - brak środka pola i napastnika jest aż nadto widoczny. Oczywiście fajnie ze wygraliśmy ale przez braki w kadrze niejeden mecz pewnie w tym sezonie przegramy(i nie mówię tylko o zespołach pokroju City czy Live). Niesprowadzenie konkretnego ŚP lub N zminimalizował nasze szanse na t4 i ugranie czwartego miejsca uznam za ogromny sukces.
Wczorajszy mecz utwierdził mnie także w przekonaniu że nasi środkowi pomocnicy są siebie warci. Xhaka to jest dzban i Partey to też jest dzban. Z tym że Ghanczyk nadawałby się jeszcze na ławę do rotacji. Granitka natomiast należy wsadzić wpoerwszy lepszy pociag wyjeżdżający z Londynu i pożegnać ładnie.
@Dzulian:
Pożyjemy zobaczymy. Po tym co widziałem na przełomie grudnia-stycznia to obstawiam że będziemy na końcu na 6/7 miejscu. W t4 znajdą się City, Live, Chelsea United/Totki my z Whu będziemy bić się o 6 miejsce.
Oczywiście dodam że pierwszy nasz skład w postaci i formie jak z City nie jest najgorszy. Ale warunki są 3 - Laca, Partey i Xhaaka muszą geac na 200% możliwości.
@Dzulian:
Poza tym napisałem że wszystkie kluby z czołówki powzmacnialy swoje słabe punkty. A to różnica z tym co napisałeś. Bo United I WHU mogli uznać, że mają odpowiednią jakość kadry...
My tego powiedzieć nie możemy o czym świadczą same wypowiedzi Artety że aby walczyć z czołówka musi mieć 22 równorzędnych zawodników do dyspozycji... a ilu my mamy? 16? Z bramkarzami 18? No to na pewno poszalejemy. Zaraz będą jakieś covidy, kontuzje, spadki formy No i cóż Arteta z Edu i Merte będą musieli buty z kołków ściągać albo bedziemy grać kadra u-18. Świetna wizja na resztę sezonu.
@Dzulian:
No właśnie u nich tylko środek. Jak Ragnickowi uda się ogarnąć taktykę i Pogbe mogą się pozbierać na drugą część. My na dzień dzisiejszy nie mamy ani środka (jedynym zawodnikiem którego bym widział na ławce zresztą to Partey który zagra dobrze raz od wielkiego dzwonu. Reszta to średnio lub słabo. O Xhace i Faronie nie będę się wypowiadal bo tu już zostało napisane chyba już wszystko). W dodatku nasz napad w tym momencie wyglada jak u drużyny walczącej o utrzymanie a nie t4. Laca to się podobny parodysta robi do Auby (tyle że jeszcze coś powalczy ale o strzelaniu bramek zapomnijmy), a Nketiah to sam nie wie co robi na boisku... także powodzenia. Zobaczymy co będziesz gadał na koniec sezonu jak zajmiemy 7 miejsce, znowu nie będzie pucharów i albo nie będzie kasy na odpowiednie wzmocnienia albo zawodnicy będą się na nas wypinać bo będą woleli iść do klubów z LM czy LE.
@Dzulian:
To teraz pomysl logicznie czy Chelsea z United rzeczywiście potrzebują wzmocnień?? Jak dla mnie mają odpowiednie pierwsze 11 i odpowiednią głębie (w szczególności Smerfiki).
@GreKa:
Co do uwag do Edu myślę, że sprawniejszy DS byłby w stanie zbic trochę ceny za niektórych zawodników, a także wynegocjować odpowiednie kwoty out, a nie oddawać wszystkich za darmo jak leci. Co do Totkow. Jak Kukusevski albo Bentancur strzela nam bramkę w Derbach to będziesz plakal, że czemu się nie wzmocniliśmy....
Co do koszulek.... już gdzieś kiedyś był artykuł że to baja jest bo dużo zabiera też sponor itd. Jedyny plus finansowy tego transferu to zejście z tygodniowki Gabona. Aczkolwiek chyba było to wliczane w budżety?
Dobra to teraz mój punkt widzenia.
1. Tym okienkiem najprawdopodobniej uwaliliśmy sobie t4. Praktycznie wszystkie kluby z czołówki powzmacniały swoje słabe punkty. My natomiast straciliśmy głębie składu. Nawet taki Everton, który w żaden sposób na ten moment nie jest dla nas konkurentem zrobił wszystko żeby druga część sezou była lepsza. I pomimo tego, że nie walczą o t4 mogą nam namieszać wygrywając z nami. Ten sezon może być ostatnim w którym jest "tak łatwo" o t4. Tottenham i United nie będą wiecznie słabi. Conte jako menadżer w Totkah i Ragnick jako DS w United prędzej czy później ogarną temat. I nawet jak nie będą bili się o majstra to będą na pewno mocnymi kandydatami do czołowej czwórki. W dodatku nie można bagatelizować innych klubów jak AV, Leicester, WHU, Everton oraz Newcastle (jak nie spadną to w lecie mogą zrobić ciekawe wzmocnienia że swoim potencjałem finansowym). Także wszyscy się wzmacniają i liga jest coraz bardziej wyrównana. Zaraz się okaże, że w lecie musimy zrobić 10 transferów qby mieć odpowiednią głębie co w tym klubie jest raczej niemożliwe.
2. Edu jako DS to jest kpina. Koleś nie potrafi negocjować ani transferów in ani out. Oddajemy wszystkich za darmo, a jak ktoś ma przyjść to musimy wpłacać kluzule albo płacić horrendalne kwoty. Inaczej nici z transferów. Oddanie Auby za darmo to śmiech na sali po prostu. Kupujemy goscia za 60 baniek a oddajemy za darmo. Ja rozumiem że Gabon bez formy, z wysoką tygodniowka i robi kwasy No ale bez przesady. Jakby nie było to jeden z lepszych snajperów w historii. Na moje to już lepszy był Sanlehhi niż Edu. Problem w tym że Hiszpan miał wolną rękę i Emery nie miał nic do gadania przy transferach. Sądzę ze gdyby układ był taki że Arteta mówi Raulowi kogo chce to ten by mu go sprowadził z lepszym skutkiem niż Edu.
3. Mam jednak nadzieję, że Aubameyang to będzie nauczka dla klubu i nikt już nie dostanie gwiazdorskiego kontraktu bo będzie grał pod to przez pół roku jak mu się kontrakt konczy (tak było z Ozilem i tak było z Auba). Mam nadzieję że teraz już będziemy kupować zawodników którzy będą walczyć za ten klub.jak pokazał Arteta w lato można takich zawodników znaleźć bo bądź co bądź wszystkie letnie nabytki dają radę. Mam nadzieję że obecną wąska kadra popchnie też do przodu nasza młodzież w stylu Patino. Powinni oni mieć teraz więcej szans na grę w PL.
Jak dla mnie większą porażka niż brak transferów jest oddawanie zawodników za darmo.... tego nie zrozumiem nigdy. Liverpool potrafił takie drewna jak Andy Caroll sprzedawać za godziwa sumkę... My mamy problem żeby złamanego funta otrzymać za jednego z najlepszych strzelców w historii (tak wiem ze jest bez formy ale tak czy inaczej oddanie go za darmo to jest po prostu porażka naszego sztabu). Jedyny pozytyw tej sytuacji to odejście tego patalacha i zwolnienie tygodniowki. Mam nadzieję, że Gabon to ostani zawodnik z takim kontraktem. Oby od tej pory gwiazdorskie kontrakty otrzymywali zawodnicy którzy na to zasługują.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Jakubhaba11 napisał: "Real psg barcelona czy bayern albo inter na milion procent nie wygraliby premier league"
Pod tym względem szkoda że nie będzie takiej ligi najlepszych drużyn. Ale takiej całkiem osobnej oderwanej od lig krajowych jak i europejskich. Wtedy możnaby jednoznacznie określić które drużyny rzeczywiście wioda prym wEuropie :-D