Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 15079 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 1 z 377 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 25.03.2025, 23:41

@praptak: Masz dostęp do nasiona tytoniu? Z miłą chęcią zrobię eksperyment na ogródku ;)

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 25.03.2025, 23:38

@praptak napisał: "Gdybyś sam zasadził tytoń obok kartofelków to przeszłyby fajkami i pewnie byś nie zjadł"

Powiem więcej, niektórych warzyw nie można siać koło siebie. Tak robię i jakoś nie przechodza zapachami. Tylko dałem opinie odnośnie tytoniu, który jest rośliną jak marihuana

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 25.03.2025, 23:09

@praptak napisał: "Hodowałbym tytoń ale tylko kiedy akurat nie sadziłbym ziemniaków. Można to pogodzić"

Oczywiście że można pogodzić. Jaki problem? Mam drzewka owocowe, ogródek z warzywami i pyrki

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 25.03.2025, 22:09

@praptak napisał: "Pytanko do waperów. Ponoć Logic Compact wycofuje się z rynku a mało uwagi poświęcam tym nowinkom - jak ktoś korzysta z e-fajek to prośba o polecenie czegoś zastępczego w podobnej cenie. Tutaj sprzęt był po koło 7 dych i wkłady po 17złotówek. Dostałem od znajomego jakieś „Use Go” :D ale on sam nie wie czy to gitne a moje zapasy zaraz się skończą. Poratuj radą któryś piękny kawalerze"

Najlepiej zasadzić tytoń i samemu produkować. Te e-papierosy to jest większe świństwo niż zwykłe. Jak ktoś chce palić to kupić normalne papierosy niż te e-fajki

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 25.03.2025, 22:06

@Lamoreaux napisał: "Bo Skelly strzela pierwsza bramkę w karierze, drużynie która przez ostatni@ dekadę zdominowała ligę.
A Świderek strzela Zakonowi Maltańskich Rycerzy, którzy w przerwie od krucjat grają w nogę z drużyną Mieszka I"


Jakie bo? Widzę że narracja działa w w jedną stronę i zawsze jest szukanie usprawiedliwienia bo!

@alexis1908 napisał: "Piłka na środek i strzelamy dalej nie przypominam"

Tego u nas też nie widać, przychodzi ważny gol i jest celebracja, ale tego nie widzisz u nas, ale u innych tak.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 24.03.2025, 22:59

@Lamoreaux napisał: "Kiepskie to zachowanie.
Powinni klepnax Maltę 5-0 z szacunkiem dla przede wszystkim dla siebie.
Klasę się jednak ma albo nie"


No popatrz, a jak nasz zawodnik Skelly robił cieszynke to jest git.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 24.03.2025, 22:34

Co do napastnika widzę tylko 2 zawodników: Issak lub Harry Kane. Issak będzie bardzo drogi, a Harry Kane przez wzgląd na Spurs bardzo wątpliwy. To są pewni zawodnicy którzy w ataku dadzą nam jakoś, w przeciwieństwie do Sesko lub Gyökeres.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 24.03.2025, 22:09

@kaljot napisał: "wy serio ogladacie to gowno xd? ja ogladalem ostatnie mecze za souzy:D a wczesniej nawalka , reszty to sie nie da ogladac..... o 1-0 z malta co za osiągniecie xD
zenada."


Wyniki w reprezentacji Polski robił Leo Beenchakeer. Większość ma beke z pokolenia tamtych piłkarzy, ale żeby awansować na turniej to trzeba było wykazać się.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 24.03.2025, 22:05

@enrique napisał: "O tak, uraz.

W przypadku Lewego uraz nazywa się "zaległy czwartkowy mecz z Osasuną", a w przypadku Casha "powołałem Cię na skutek presji kibiców".

Takie to urazy."


W przypadku Neymara urodziny siostry i balanga do białego rana

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 19:55

@ArsenalChampion: @Dziadyga: XD. Zobaczcie na nasz mecz z WHU.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 16:24

Link do tej akcji: https://x.com/DAZNFutbol/status/1903790866860294392

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 16:19

Widzieliście babola w meczu kobiet Real vs Barcelona? Piłka nożna to jedna wielka mafia i pralnia pieniędzy w której kluby mają swój udział

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:52

@bobslej22 napisał: "nie wiem co gorsze to że jesteś świadomy czy to że jeszcze odpisujesz w taki sposób haha"

Pogadamy nie długo. Bardziej świadomy niż Ty i to Ty będziesz śmiać się z innych żeby zabić swojego ego, bo znowu nic nie wygraliśmy poważnego, ale żeby pocieszyć się to pocisne inne zespoły. Mnie tylko interesuje nasz klub i tylko tyle, ale niektórzy tego nie rozumieją na czele z Tobą. Lepiej pośmiać się z Spurs i UTD, dla zasady

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:42

@alexis1908 napisał: ": Ale do Ciebie nie dociera że nam się cała ofensywa posypała w tym sezonie ? Gdzie był Liverpool 2 sezony temu z kontuzjami wypadli z 4 ? Gdzie jest City w tym roku ?"

No i? Tylko my mamy problemy? Szukasz usprawiedliwienia, żeby pokazać Mikela w jak najlepszym świetle. Niestety tak nie jest. Widzę że u niektórych Mikel to jest guru i lepszy niż Wenger kiedyś.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:34

@bobslej22 napisał: "Nie było mnie długo dosyć. Wpadam a tu ciągle "bryluje" ten co zapomniał tabletek. Fuck"

Ciągle czytam jak to jesteśmy pokrzywdzeni przez: sędziów, kontuzje, inflację itp. Tylko w przeciwieństwie do was doceniam pracę Mikela, a jak przychodzi o coś więcej to szukacie wymówek

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:22

@Marzag napisał: "Poprawiła się, jesteśmy lepiej zorganizowani z Ode na boisku, jedyne czego nam brakuje to błysku w ofensywie a tak to mamy kontrolę totalną w każdej sekcji boiska niezależnie od tego z kim gramy"

Jakoś tego nie widać i jest wychwalanie Havertza. Jak wcześniej był Giroud i Laca, którzy grali to samo co Havertz to o było pisanie że napastnik jest od strzelania bramek. Jak wszystko nagle zmienia się. Haverzt to typowa 10 i tylko tam nadaje się

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:11

@Marzag napisał: "raczej bedzie cos typu:
"To bardziej Barcelona przegrała niż Arsenal wygrał, na miejcu Artety bym się nie cieszył z tego pucharu bo tak naprawdę to nie miał w tym żadnej zasługi i taka jest prawda""


Raczej będzie coś w stylu: wróci Saka i będzie git. Tak samo jak z Ode, wróci Ode i nasza gra poprawi się. Nic nie poprawiło się

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 23:07

@alexis1908 napisał: "Boże ty dziennie musisz się tutaj użalać jaki to Mikel jest be nawet jak Arsenal nie gra ? Mam nadzieję że serio wygramy tą LM dasz nam trochę spokoju od swoich gorzkich żalow"

Bóg nie ma nic w tym spólnego. Popatrz, za to czytam jak Ty i inni chwalicie Mikela i macie beke z innych, chociaż ostatni ważny puchar który wygraliśmy to Fa Cup i chwała za to Mikelowi. Tak cały czas czytam jak nasz klub jest pokrzywdzony.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 22:07

@Ups147 napisał: "Na bank sami zawodnicy wypadli na pomysł, że będą celebrować każdy stały fragment gry po 10 minut, czy zwalniać grę ile tylko można, albo wymieniać milion podań wszerz boiska. Na bank mają wolną rękę co do tego i sobie rozkminiaja w jaki sposób będą męczyć bułę w ten weekend. Gdzie się podział ten szybko grający Arsenal nawet z zeszłego sezonu, gdzie nawet głupi rzut z autu potrafił być zagrożeniem, bo przyspieszał grę."

Nie ma co tłumaczyć. Niektórzy robią z Mikela najlepszego trenera na świecie i śmieją się z innych klubów i lekceważą Bayern rok temu i teraz Real

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 20.03.2025, 22:04

@ArsenalChampion napisał: "Ta fajny był ten happy football za Wengera, a potem 5:0 z liverpoolem, 6:0 z Chelsea. 4:0 z City. Ja wszystko rozumiem atrakcyjny styl gry, bo sam przez to zacząłem kibicować Arsenalowi, ale w pewnym momencie Wenger poprotsu ze swoim futbolem zatrzymał się w rozwoju a inni trenerzy poszli do przodu pod względem taktycznym i potem taki pragmatyczny futbol niszczył go jak chciał"

No popatrz. Teraz potrafimy wygrać z czołówka, ale tylko w lidze i z słabszymi mamy problem. Jak przychodzą LM lub Fa Cup, to nagle nasza drużyna wygląda inaczej niż w lidze. Mikel też zatrzymal się w rozwoju, bazuje w tym sezonie na defensywie i rzutach rożnych.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 19.03.2025, 23:35

@timiiiii: Wszyscy są słabi, a my tylko przegrywamy przez sędziów, inflację i młody skład. Nasz klub to powinien dostać tytuł SIR i być lepszy najlepszym klubem na świecie. Real może nam buty czyścić.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 19.03.2025, 22:06

@Marzag napisał: "rozumiem, że FA Cup to nie trofeum, bo w sierpniu 2020 zostało zdobyte"

Oczywiście że sukces, ale to bardziej efekt nowej miotły niż obecnych umiejętności, ale tego pucharu nikt mu nie zabierze. Czy od tego czasu byliśmy chociaż w półfinale Fa Cup? Nie ( max 4 runda), ale pisanie jest że nawet w tym sezonie liczymy się w walce o mistrzostwo ligi. Prawda jest taka że Mikel miał 2 bardzo dobre sezony w lidze i tylko to, a cała a rewolucja to nie tylko jego zasługa, tylko też innych osób. Odnoszę wrażenie że niektórzy chcą zrobić z Mikela drugiego Wengera

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 23:48

@zdyp napisał: "Be quiet, small man!!!!!!!! ;d"

Czy za stabilizację dają puchary?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 23:31

@praptak napisał: "Prawie wszyscy o napastniku – bo jest potrzebny – ale imo podstawa to usprawnić pomoc ponieważ akcje są przesuwane z trudem i za mało z nich wynika. Cofnąć w końcu Ricea na szóstkę, dorzucić na lewą ósemkę kogoś kto dobrze łączy zadania ofensywne z defensywnymi, na prawą dodać konkurenta dla Ode, uniezależnić się od Norwega który w ogóle nie dostaje bodźców wynikających z presji. Wg mnie Merino to zbyt niski poziom na lewą w Arsenalu (w podstawie) a Havertz jest bardziej cofniętym napastnikiem lub 10. Mega ciekawią mnie priorytety jakie wynikną z naszych ruchów latem, bo znajdą się inne ważne pozycje do wzmocnienia jak choćby skrzydełko."

Dlaczego nagle zmieniliśmy styl gry, który bardzo dobrze funkcjonował w poprzednich 2 sezonach? W tym sezonie nie widzę drużyny, która chce zdominować rywala i wygrać 3:0, a nawet bardziej dobić rywala, tylko gramy na minimalizm. Część osób pisało jak wróci Ode, to zaczniemy grać swoje i lipa. To samo robi się z Saka i jego powrót coś da do ataku, ale nawet z nimi w składzie był remis z Fulham. Musimy zacząć grać szybciej piłka na max 2 kontakty, a tego u nas nie ma.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 23:18

@Rynkos7 napisał: "https://x.com/EduardoHagn/status/1901698572686643349"
Zobaczymy za 2/3 lata. Henry, Fabregas czy RVP. Chyba nawet sam Wenger powiedział że żaluzje zostania w AFC

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 23:03

@Olczyck napisał: "A teraz takie proste pytanie na luzie z matmy jak by w tym momencie każdy by się dowiedział że Liverpool przegra kolejne 5 meczy w lidze to czy Arsenal zdobyłby mistrza?"

Taki jest problem u niektórych, patrzą z pełną chwałą na nasz klub i jest beka z innych, a jak przychodzi co do czego, to szukanie tych samych wymówek od 20 lat i gadki typu : bo inni też mają z nas beke.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 22:45

@ArsenalChampion napisał: "Arsenal nie był w stanie zimą kupić napastnika żeby nie złamać regulacji dotyczących FFP, maksymalnie mogli wydać 40 mln. Stąd była ta oferta 40 mln z Watkinsa i Arsenal więcej nie oferował. Gdyby wydali.wicej to by musieli zaciskać pasa latem. A wiadomo że wtedy będzie więcej opcji"

Kolejne szukanie usprawiedliwienia, jak zawsze

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 17.03.2025, 22:44

@veron napisał: "466 - Days since Arsenal have conceded more than 2 goals in a match.

Chelsea 29 days
Spurs 38 days
City 42 days
United 56 days
Liverpool 83 days

I to jest statystyka we wszystkich rozgrywkach, wiadomo pucharów za to nie dają ale widać jaką mamy stabilizację z tyłu, dołożyć trzeba w końcu jakiegoś koksa na atak ale kto wiem może w LM to wystarczy, patrząc też na nasze wyniki z top 6 w lidze, brak przegranej od bodajże 2 lat"


Nam potrzebny jest kiler typu Harry Kane, a nie szukanie młodych zawodników.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 23:05

@KapitanJack10 napisał: "Mówisz, że ludzie szukają wymówek dla braku tytułów, ale nie są w tym tak dobrzy jak ty w szukaniu powodów dlaczego należy deprecjonować wszystko co dobrego w tym klubie się dzieje." @KapitanJack10 napisał: "I Ty się dziwisz, że ludzie mówią, że tylko narzekasz. Komentarz w żadnym stopniu nie nawiązywał do Arsenalu, ale musiałeś się wtrącić, że u nas jest tragedia. Nikt nie pytał.

A co do komenatrza niżej to aż szkoda odpisywać. AV może się cieszyć z 1/4 LM bo wyciskają więcej niż mogą (my byliśmy 2x z rzędu na 8 miejscu w lidze, ale oczywiście dla nas 1/4 LM nic nie znaczy). Newcastle może się cieszyć z CoC (my nie możemy zaliczać FA Cupu Artecie, bo to był efekt nowej miotły i się nie liczy). Chelsea na 10 miejscu za Tuchela mogła wierzyć w wygranie LM (my nie możemy, bo jak oglądamy mecze, to widać że jesteśmy bez formy)

Mówisz, że ludzie szukają wymówek dla braku tytułów, ale nie są w tym tak dobrzy jak ty w szukaniu powodów dlaczego należy deprecjonować wszystko co dobrego w tym klubie się dzieje."


To Ja pompuje balonik? Zachowujesz się jakbyś pierwszy rok był kibicem AFC i dobrze wiesz jak kończy się presja w naszym wykonaniu. Przynajmniej patrzę realnie na nasz klub i bardzo chce żebyśmy wygrali LM niż ligę, ale nie zanosi się na jedno i drugie. To my jesteśmy AV że mamy cieszyć się z ćwierćfinału LM. Odnoszę wrażenie że ambicje trochę zostały zwiększone niż za Wengera walka o ligę i ćwierćfinał lm

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 22:26

@MarkOvermars napisał: "Fernandes najlepsze lata spędził w United walcząc o utrzymanie w lidze, cudownie xd"

No popatrz, a co zrobili zawodnicy naszego klubu którzy kochali Wengera jak ojca? Odeszli w poszukiwaniu pucharów i tak samo będzie teraz

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 21:36

@Garfield_pl napisał: "Nigdy przez różowe okulary nie patrzyłem, to tylko interpretacja przez desperatów jak Ty ;) mylisz ocenę sytuacji z wymówkami, a ponoć umiesz patrzeć szerzej xD"

To Ja jestem ten zły. Neguje dla zasady i żeby mieć przyjemność, masz rację robię żeby mieć satysfakcję z tego. Spójrz na siebie najpierw, a później na mnie i wtedy oceń, bo najlepiej mieć beke ze mnie dla zasady.

@Garfield_pl napisał: "Już wygrał z dużo słabszą drużyna, ale wtedy Cię nie było;) tak samo jak nigdy Cię nie ma ,gdy jest seria zwycięstw ;) i to racja, nie znasz się na piłce :)"

Mikel wygrał Fa Cup i nic poza tym. Jaki inny puchar możemy przypisać sobie? Lige, LM lub może wygraliśmy FA CUP o którym nie wiem? Może za 2 miejsce dają puchar o którym wiesz tylko Ty i tak cieszysz się?


@KapitanJack10 napisał: "Wolę mieć w marcu matematyczne szanse na tytuł, pewne top 3 i czekać z wypiekami na twarzy na ćwierćfinał LM, niż zgarnąć Carabao i do końca sezonu modlić się, żeby nie wypaść z top6.
Nie bez powodu nazywają ten puchar pucharem pocieszenia. Jak ci się nie udało wygrać nic sensownego, to i Carabao ucieszy, ale myślę, że wielu kibiców Newcastle wolałoby regularnie wchodzić do LM i oglądać swój klub w najlepszej lidze świata, niż wygrać ten puchar.

Ciekawe czy np kibice Aston Villi zazdroszczą Newcastle, czy jednak odliczają dni do dwumeczu z PSG."


Ah ta matematyka, tylko my też nic nie wygramy poraz kolejny, chyba że dla niektórych ważna jest wygrana tarczycy wspólnoty, to wtedy to jest bardzo duży sukces, rywale mają mokre gacie przez te osiągnięcia. AV cieszy się z gry w LM bo Emery wyciąga z nich to co może, a Mikel tego nie robi u nas. AV może bardziej cieszyć się z tego co grają i osiągnięnli, w przeciwieństwie do nas. My jedynie czym możemy się pochwalić to jak 2 razy z rzędu przegraliśmi mistrzostwo.

@adek504 napisał: "Ale kto tu ciśnie bekę z Newcastle? Zasłużenie wygrali i fajnie że tak się cieszą

Ale mi pomimo posuchy pucharowej jesteśmy innego kalibru klubem i w tym momencie tylko zdobycie LM czy PL zdjeloby to ciśnienie"


Nagle zmiana narracji, nie jesteśmy innego kalibru. Tobie i części osób wydaje się że jesteśmy kimś wielkim. My jesteśmy tylko marką i tylko tyle, nie wygraliśmy nigdy pucharu europejskiego, nie wspominając o lidze od 20 lat, a nawet ostatnio nie możemy załapać się do finału FA CUP.

@Gunnerrsaurus napisał: "Dla mnie to sukces. Dobrze pamiętam jak wyglądała sytuacja Arsenalu przed Artetą, nie dostawaliśmy się do Ligi Mistrzów, a w lidze potrafiliśmy nie wygrać 10 meczów z rzędu"

Za ten sukces dają mistrzostwo ligi lub LM? Kiedyś potrafiliśmy wygrywać z słabszymi drużynami, a obecnie tego nie umiemy robić ale ważne że wygraliśmy z City. Za zdemolowanie City też dają puchar?


@Gunnerrsaurus napisał: "Obecne jesteśmy pewniakiem do walki o tytuł, najlepiej poukładaną drużyną, mamy najrówniejszą formę w Anglii, brakuje tylko paru szczegółów, ale nie mam wątpliwości, że w przyszłym sezonie znowu będziemy walczyć o mistrza, jak będziemy mieli trochę więcej szczęścia to go zgarniemy."

Nie jesteśmy żadnym pewniakiem o tytuł, tych szczegółów brakuje nam cały czas. Wiem czyja to wina: sędziów, piłki, inflacji i zawsze będzie ktoś lepszy niż my który ma farta.

@Gunnerrsaurus napisał: "Wolę powolne budowanie drużyny, układanie składu tak żeby wszystko się zazębiało i wprowadzenie klubu na szczyt na wiele lat niż jedno sezonowy wystrzał formy, mistrzostwo, a później ciężkie lata."

Tak będziemy czekać kolejne 20 lat na mistrzotswo i może będziesz cieszyć się że w końcu zagramy w półfinale LM lub finale COC.

Sam sobie zasłużyłem na opinie przez swoje wpisy i takie jest życie, nikt nie mówił że będzie łatwe. W przeciwieństwie do innych osób, nie podbijam swojego ego śmiejąc się z innych klubów gdzie mój klub nic wielkiego nie osiągnął w ciągu 20 lat ( wygrywaliśmy Fa Cup). Szanuje Mikela za to co zrobił, ale część osób widzi w nim jakiegoś zbawcę/mesjasza. Patrzycie tak na niego przez pryzmat że był naszym byłym zawodnikiem i asystentem Pepa. Swoje Mikel zrobił, ale gdyby nie pomoc z klubu i wsparcie to guzik byłoby z tego. Prawda jest taka że z Mikelem tylko liczyliśmy się w walce o mistrzostwo, a jak przychodził decydujący moment to było widać demony Wengera. Szanuje za to co Mikel zrobił i bardzo chce żeby wygrał z nami Ligę lub LM, ale nie widzę tego błysku u niego co u Alonso gdy wgrał ligę.

Przyznam się do błędu jak Mikela wygra ligę lub LM. Czy osoby które robią z Mikela najlepszego trenera, przyznają się do błędu że popełnili błąd?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 20:26

@adek504 napisał: "Czemu zdegradowales Carabao i FA Cup? Te puchary Cię nie usatysfakcjonują? ;)"

Przyznam się do błędu, tylko niech Mikel coś wygra. A nie wygra nic, ale nie znam się na piłce, lepiej cisnąć bekę z innych bo to jest sukces

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 20:23

@Rynkos7 napisał: "dla takich klubów jakikolwiek puchar to ogromny sukces."

Dla nas co jest sukcesem? 2 miejsce i ćwierćfinał LM?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 20:14

@Garfield_pl napisał: "skończysz kiedyś jęczeć?"

Tak, jak Mikel zamknie mi mordę i wygra ligę lub LM. Ty skończysz patrzeć przez różowe okulary i szukać wymówek?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 20:14

@Damper napisał: "No dobrze, ale czy licząc wydatki Artecie usprawiedliwiałeś go, że przez pierwsze sezony jak Arsenalu nie było w LM musiał wydawać na takich zawodników, którzy mogli na tamten moment przyjść? Też miał ograniczony wybór jak Arsenal był poza LM."

Newcastle byli lepsi niż my?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 19:57

https://www.facebook.com/share/p/1BYtRadvvz/

XD

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 19:56

@Damper napisał: "Aha, bo to tej pory to nie dostaje? On ma średnie wydatki na poziomie Artety"

Wziąłeś pod uwagę inflację?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 19:52

@adek504 napisał: "Bo nie zdobyli trofeum od 56 lat, a przed sezonem nie wymienia nikt ich w gronie faworytów do wygrania PL czy LM

Jak to zwykle bywa perspektywa zależy od punktu widzenia"


My w Europie też nic nie wygraliśmy, tak samo jak w lidze. Jedynie Mikel wygrał Fa Cup, dzięki efektowi nowej miotły. Gdzie są te finały pucharu kraju, od wygrania?

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 19:49

@enrique napisał: "Popatrz co się dzieje na stadionie, a na X obczaj streamy z Newcastle. Dla nich to poważny sukces"

Masz rację, to jest puchar i wygrana cieszy.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 16.03.2025, 19:47

@enrique napisał: "To co dzisiaj pokazują piłkarze i kibice NUFC, pokazuje że każdy puchar jest ważny, bez względu na to czy to Carabao, FA Cup, PL czy LM."

Tak serio są 3 poważne trofea: LM, liga i puchar kraju który ma swoją renomę

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Fulham 1.04.2025 - godzina 20:45
? : ?
Arsenal - Chelsea 16.03.2025 - godzina 14:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool29217170
2. Arsenal281510355
3. Nottingham Forest28156751
4. Chelsea28147749
5. Manchester City28145947
6. Newcastle28145947
7. Brighton281210646
8. Aston Villa29129845
9. Bournemouth28128844
10. Fulham28119842
11. Crystal Palace28109939
12. Brentford281151238
13. Tottenham281041434
14. Manchester United28971234
15. Everton28712933
16. West Ham28961333
17. Wolves28651723
18. Ipswich28381717
19. Leicester28451917
20. Southampton2823239
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland203
A. Isak195
C. Wood183
B. Mbeumo154
C. Palmer146
O. Watkins136
Matheus Cunha134
Y. Wissa132
J. Kluivert126
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady