Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 15562 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 16 z 390 (komentarze od 601 do 640):

@Gunnerrsaurus napisał: "Nie spodziewałem się, że Mikelowi oberwie się przez to, że Arnold oddał strzał i natychmiast ruszył ku piłce, a nie stał i czekał co będzie działo się dalej"

Czy ja coś pisałem że Mikelowi ma się oberwać? Zaraz napiszesz że to miałem na myśli. Rozchodzi się o to że Live przypomnia dzisiejszy nasz mecz z City, gdzie potrafiliśmy ich zdominować. Ważne

@Gunnerrsaurus napisał: "Złotą piłkę mu."

Mikelowi dla najlepszego trenera

Arnold oddał strzał i natychmiast ruszył ku piłce, a nie stał i czekał co będzie działo się dalej

Live pocisnelo

@Dziadyga: Nie ma co tłumaczyć, niektórzy myślą że wróci Saka i będzie git. Nie będzie, bo nawet z Fulham były problemy, oczywiście z Saka w składzie zapewne byłoby 6-9 pkt starty do Live. Gramy jak ślimaki i taka jest prawda, z zespołu który potrafił rozmontować rywala za pomocą szybkiej gry staliśmy się nudni

@Ranczomen: Tak serio, fajny grajek na LO, który radzi sobie bardzo dobrze z Salahem. Kalafior nie potrafi grać w obronie, Skelly jest młody i widać trochę weszła presja u niego

@Ranczomen napisał: "Zgadzam się, bardzo niedofinansowana pozycja w ostatnich latach."

Ten Nuno jest taki zajebisty w obronie, że w ataku rywale sami będą robić autostradę. Myślę że to może też być rozwiązanie nawet w ataku

@sWinny napisał: "Oglądałem wcześniej trochę Barcelonę, teraz Lpool z PSG i każda z tych drużyn będąc bliżej bramki rywala stara się grać coraz szybciej, grać z pierwszej piłki, wykorzystywać wolne przestrzenie, szybkie kontry itd.
Totalnie nie rozumiem, czemu u nas nie idziemy w taką grę. U nas dochodzimy do bramki rywala, robimy ten 'zamek' po obwodzie i męczymy bułę... Totalnie tego nie rozumiem.

Swoją drogą to świetny mecz na anfield. Niesamowita intensywność"


Nie Tylko Ciebie to martwi. Niektórzy myślą że wróci Saka i będzie git, nie będzie. Dlaczego? Bo gramy jak ślimaki i wątpię że zobaczę takie prostopadle do boku przy bramce dla PSG u nas.

@Ranczomen napisał: "Ta i bardzo fajny profil bocznego obrońcy"

Masz rację, myślę że to jest nasze najbardziej brakujące ogniwo LO

@Ranczomen napisał: "Gdybym był czarny to chciałbym być jak Nuno Mendes."

Tak dobrze kryje Salaha, dlatego?

@Armata500 napisał: "A co do Sesko/Williamsa, to spójrz na komentarz Executera trochę niżej."

Żeby nie było że narzekam, tylko stwierdzam fakt: znowu mamy za młody skład któremu brakuje doświadczenia. Nie twierdzę że te transfery będą złe, bo do nich nie doszło. Tylko znowu martwi wiek zawodników. Pisałem ostatnio, zapewne to ciężkie do zrealizowania ale najbardziej chciałbym zobaczyć u nas na ataku Harry Kane i to byłoby wzmocnienie od razu

@arsenallord napisał: "Jednak radość taka jaką widziałem nie jest w moich standardach. Oczywiście każdy takie sytuacje przeżywa inaczej i staram się zrozumieć jednak popierać nie będę."

Czy ci zawodnicy byli jakoś spokrewnieni z lekarzem, żeby przeżywać żałobę? Bardziej rozumiem jakby klub poprosił o przełożenie kolejnego meczu ( to raczej chyba nie możliwe w LM).

Komentowany temat: Gallas bezlitosny wobec Artety 11.03.2025, 20:26

@ZielonyLisc napisał: "Gallas ma rację, czysta brudna prawda."

Tylko niektórzy tej prawdy boją się

Komentowany temat: Gallas bezlitosny wobec Artety 11.03.2025, 19:39

Miód dla uszu, brawa za taką wypowiedź. Chciałbym zobaczyć jak Gallas robi wywiad z Mikelem, to byłyby bardzo trudne pytania dla Mikela.

@Rynkos7 napisał: "Harvetza nawet nie będę komentował bo moim zdaniem tu na ma nad czym dyskutować. Chłop nie jest 8 i nigdy nie będzie. To jest podwieszony napastnik, 10, ofensywny pomocnik itd. Żaden z niego b2b."

Dlatego jeśli Havertz ma grać, trzeba byłoby przejść na ustawienie 4-2-3-1 z czego ŚPD to Rice i SP Ode.

Myślicie że jutro Mikel trochę porotuje składem?

@KapitanJack10 napisał: "Jak inaczej mam to rozumieć? Ja ci piszę, że nie ma sensu obwiniać publicznie piłkarzy, których obwinia się w szatni, a ty piszesz, że nic to nie daje, bo piłkarze dalej robią rzeczy nie tak.

Oczywiście, że dalej będą robić rzeczy nie tak, bo wpływ przemów w szatni i wypowiedzi w mediach jest marginalny. Szukanie w tym przyczyny problemów, albo myślenie, że zmiana w tym aspekcie te problemy wyeliminuje jest po prostu naiwna.
A jeśli chodzi o media, to jest to sfera, gdzie nic nie poprawisz, możesz tylko zepsuć. Konflikty stworzone przez media, nigdy nie były pożądane i dlatego większość trenerów w wywiadach mówi jak politycy, albo ściąga presję. I chyba tylko my mamy z tym problem."


Nie oczekuje że on ma ich zgnoic tak żeby nie zostawić na piłkarzach suchej nitki, ale lekka krytyka typu: nasi napastnicy powinni być bardziej skuteczni pod bramką rywala itp. Patrząc na nasz zespół to mam duże wątpliwości czy jest jakieś gnojenie w szatni. Zaraz pewnie będzie pytanie co taki atak agresywny ma mieć na celu? Chociażby to żeby pokazać większe zaangażowanie, agresje.

@KapitanJack10 napisał: "A to jest zdanie, przez które szkoda z tobą rozmawiać. Wyskakujesz z jakąś wadą Artety, twierdzisz, że jest ona przyczyną wszystkiego, a jak się ktoś z tobą nie zgodzi, to jest fanbojem Artety i go ubóstwia i w ogóle nie widzi żadnych wad.. Tak jest łatwo rozmawiać nie?
To, że Arteta święty nie jest, nie oznacza, że można mu z dupy przypisać jakąkolwiek wadę i nazywać fanbojami każdego, kto się w tej kwestii nie zgadza."


Może to tak wygląda, tak samo jak inne tłumaczenia typu: Mikel był asystentem i dopiero uczy się, liga francuska jest słaba i Emery nawet z PSG nie wygrał LM, inny trener nie daje takiej pewności jak Mikel, kontuzje, sędziowie itp. Mikel swoje zrobił i doceniam go za to, ale uważam że to na razie tylko dobry trener. 2 razy walczyliśmy o mistrzostwo i na tym kończą się super osiągnięcia, w LM żadnego finału i tak samo w FA CUP ( wygrał raz i to na początku swojej przygody, gdzie bardziej to był efekt nowej miotły, ale wygrał i nikt mu tego nie zabierze). Drużyny sam też nie ogarniał bo miał do pomocy Edu. Na 3 najważniejsze rozgrywki tylko w lidze potrafiliśmy nawiązać walkę o najwyższe cele. Niestety zespół w tym sezonie zrobił moim zdaniem regres, zawodnicy z środka pola i ataku pokazali już że umieją grać w piłkę a zaliczyli niezły zjazd i widać że jest to spowodowane zmianą stylu gry naszego zespołu. Męczymy bułę niemiłosiernie i nawet z Saka lepiej to nie będzie wyglądać, gramy po obwodzie bez szybkiego przyspieszenia gry i przeciwnicy wiedzą jak mają ustawić sie. Niestety u Mikela nie widać szansy na zmianę gry drużyny, jest uparty jak osioł i nie próbuje nic zmienić z grą/ustawieniem drużyny, nie ma żadnego planu B tylko cały czas gramy to samo aż chyba nasi zawodnicy są tym znudzeni

@Theo10 napisał: "Daj spokój. Tu nie chodzi o to, żeby Arsenal grał lepiej, a jakiś konkretny piłkarz wrócił do formy, tylko żeby znaleźć kozła ofiarnego, a najlepiej kilku i ich publicznie upokorzyć."

Kolejny który nie rozumie i dlatego szuka wymówek, że mur w meczu z UTD był za daleko ustawiony. Wiecznie wymówki, zamiast spojrzeć w prawdzie oczy i powiedzieć jasno: zawodnicy są bez formy. Doceniam to co zrobił Mikel, ale nie można być ślepym żeby nie widzieć jego błędów w tym sezonie i jak większość graczy obniżyła loty

@KapitanJack10 napisał: "Czyli Ode nie ma formy a Trossard jest na spalonych, bo Arteta ich nie krytykuje w mediach?"

Ręce lecą i szkoda słów na to. Wiem że mam swoje odpaly, ale teraz wyskakujesz jak filip z konopi i myślisz że będziesz zabawny, ale nie jesteś. Tak, wina tego że nie skrytykował. Ogólnie wszystko jest złe, a Mikel to najlepszy trener na świecie, Ferguson powinien mu buty czyścić i oddać swój tytuł.

@alexis1908 napisał: "Ale ty jesteś odklejony cała ofensywa zaliczyła zjazd a gdzie ty masz w tym sezonie całą ofensywę jak nie ode połamany to saka jak nie saka to Martinelli jak nie Martinelli to Havertz ciężko się gra jak co chwila ktoś z podstawowych atakujących wylatuje . Czy pomoc zaliczyła zjazd może Rice gra ciut słabiej niż rok temu ale i tak jest klasa światowa problemem pomocy jest że Ode gra słabszy sezon a to był nasz mózg w poprzednich sezonach ."

Zadam inne pytanie. Czy jak wyleciał Saliba, to Gabriel obniżył loty? Nie obniżył, ale natomiast cała ofensywna wygląda bardzo słabo i tutaj nawet kontuzje nie mają nic wspólnego

@KapitanJack10 napisał: "Po kiego grzyba trener ma wyjść do mediów i zrugać publicznie zawodników, których zrugał 5min wcześniej w szatni? Co to da? Piłkarze nie są dziećmi i są profesjonalistami. Dobrze wiedzą, że zagrali kaszanę i w szatni też na pewno im to trener przypomniał. Wiedzą też, że wybielanie ich na konfach jest to tylko PR, a nie głaskanie po główce, a trener, który ich broni w rzeczywistości jest na nich wściekły."

Jakoś tego nie widać. Trossard nadal ma problemy z spalonymi, Timber nadal wyrzuca piłkę z autu jakbyśmy grali na czas, Ode już dawno powinien usiąść na ławce itp

Żeby była jasność, nie oczekuje że Mikel ma zgnoic kogoś w wywiadach tak żeby ponim nie zostawił suchej nitki. Tylko chodzi o rozsądną ocenę. Zobaczcie jedno jakieś niecały miesiąc temu Mikel mówi że nadal jesteśmy w trakcie walki o mistrzostwo itp, teraz dostał podobne pytanie i ucieka. Dlaczego ucieka? Bo dobrze wie że to jego wina, a można było nadrobić punkty do live i większość dobrze wie o tym. Jak można nadrobić punkty, skoro wszyscy zawodnicy w pomocy i ataku grają poniżej oczekiwań, jakby zagrali 2 sezony ponad swoje możliwości i jest kicha. My nawet już z SFG nie strzelamy bramek, gdzie wcześniej jakby był rzut rożny w ostatniej minucie meczu to byłbym przekonany że wpadnie bramka. Zawodnicy zanotowali zjazd i to trochę wina Mikela i taktyki. Z zespołu który był agresywny, pewny siebie, szybkie wymiany podań, staliśmy się zespołem który klepie piłkę od jednej strony boiska do drugiej i czeka na cud, nawet nie ma tej agresywności w zespole. Wiem że to jest gdybanie, ale większość dobrze o tym wie: gdyby nie trener od SFG to zapewne mielibyśmy z 5/6 pkt mniej jak nie lepiej

@adek504 napisał: "No tak, bo fachowiec przychodzący w tym momencie co Arteta by zrobił mistrzostwo
Emery był niby fachowcem, a szału nie zrobił"


Mikel w żadnym innym klubie nie dostanie takiego czasu i funduszy żeby nic z tego nie było i taka jest bolesna rzeczywistość.

@KapitanJack10 napisał: "Tak pomyślałem, że z Artetą w Arsenalu jest jak z występem Rayi z United. Jak popatrzeć na całość, to fenomenalny występ, bliski ideału. Natomiast popełnił jeden błąd i to nie jakiś wielbłąd, ale wielu uznało, że bramka idzie na jego konto.
I ta bramka zaważyła o wyniku meczu. Całe otoczenie miało ogromny wpływ na wynik, nie tylko Raya, ale łatwo zrzucić winę na Davida.
Z Artetą jest podobnie. Ogólnie zrobił coś niesamowitego, ale gdzieś po drodze zrobił błąd, który okazał się przechylać szalę. Nikt nie widzi 89pkt, jeśli potrzeba było 91. Wszyscy zobaczą te 2pkt, których brakło.

Możemy wymienić dobry element, który od czasu do czasu popełnia kluczowy błąd, żeby wyeliminować te błędy, tylko ryzyko jest duże. Jeśli dookoła jest sporo drobnych, mniej lub bardziej widocznych problemów, to chyba warto zająć się nimi, bo efekt może być równie pozytywny, a ryzyko mniejsze."


Bardzo dobre spostrzeżenie. My zagraliśmy 2 bardzo dobre sezony i tylko w lidze, a nasi zawodnicy wyglądają jakby byli zmęczeni lub osiągnęli swój sufit możliwości. Tylko nie rozumiem jednego, coś co działało bardzo dobrze w poprzednich sezonach zmieniło się na manilizm: strzelić jedną bramkę i nie tracąc żadnej, słaby pressing i liczenie na SFG. Cała pomoc i ofensywna w porównaniu do poprzednich sezonów ma zjazd.

Tak, warto zająć się elementami do poprawy, ale tego u nas nie widać. Cały czas gramy to samo i uparcie Merino będzie grał na 9 bo wyszedł mu jeden dobry mecz z ławki gdzie miał dzień konia. Oczywiście nie neguje jego gry, bo coś tam zagra i gra z przymusu. Serio nie mamy żadnego 18/19/20 letniego zawodnika na pozycji napastnika w zespole u18 lub rezerwach?

Co do punktacji, o tym będziemy pamiętać my a nie cały świat. Jak za 5 lat spytasz się kto był wicemistrzem Anglii w sezonie 22/23 i 23/24 to myślę że większość wskaże błędną decyzję bo nikogo nie będzie obchodziło 2 miejsce ( oprócz nas kibiców tej drużyny), dodam coś lepszego: prędzej takie osoby zapamiętaj że Arsenal przegrał finał LE w 18/19. Dlaczego? Większość zakoduje w głowie finał danych rozgrywek niż cała ligę.

@arsenallord napisał: ". Nie boli was dupa i zazdrość do LFC i Slota? Mnie strasznie"

Wiem czemu, bo gość ulepszył zespół który dostał i to bez żadnych transferów. Ok, przyszedł do fajnego składu, ale swoje zrobił i nie gryzie się w język jak chodzi o pudła Nuneza. Aż tyle Live nie oglądam, ale po komentarzach komentatorów w trakcie naszego meczu i jak coś wpadnie mi na FB, to zawodnicy są z niego bardzo zadowoloneni i widać że odżyli, a niektórzy poprawili się w aspektach gry w których byli słabi

Mamy kolejne trofeum, a nie czekaj: MIKEL ARTETA Z PIĄTYM NAJLEPSZYM BILANSEM W HISTORII PREMIER LEAGUE PO 200 MECZACH!

Mikel Arteta dołącza do elity menedżerów Premier League – tylko czterech szkoleniowców w historii angielskiej ligi miało lepszy bilans zwycięstw po 200 spotkaniach:

Pep Guardiola – 146 zwycięstw (73.0%)
Jose Mourinho – 137 zwycięstw (68.5%)
Jürgen Klopp – 127 zwycięstw (63.5%)
Sir Alex Ferguson – 122 zwycięstwa (61.0%)
Mikel Arteta – 118 zwycięstw (59.0%)

Bilans Artety w Premier League:

Mecze – 200
Zwycięstwa – 118
Remisy – 37
Porażki – 45

Dodatkowo Arsenal jest niepokonany w 18 ostatnich spotkaniach przeciwko BIG SIX! Ostatnia porażka? Miała miejsce 26 kwietnia 2023 roku z Manchesterem City czyli dokładnie 684 dni temu!

Premier League Polska FB

@M4rcin napisał: "Zagranie meczu naszego Maestro xdd
https://x.com/OldArsenalFan9/status/1898828586183786860"


@Rynkos7 napisał: ". Te wrzutki przeważnie powstają po 20 klepach w bok i do tyłu, 5 kółkach Odegaarda, 4 wycofaniach Martinellego. Są wynikiem ofiarności i tak często wyglądają tj. są niecelnie, złe"

@Dziadyga napisał: "Ja wiem,że to śmiesznie zabrzmi,ale jest legendą klubu S***s i nie wiem czy by mu zależało na przekreślenie wielu lat na taki transfer.Ja gościa lubię i szanuję,ale właśnie gość ma zasady i transfer mało realny.
To już szybciej by poszedł do Manchesteru jednego lub drugiego zależy od sytuacji."


To nie jest śmieszne i ma coś czego brakuje większości: czyli jak napisałeś zasady. Jeśli dobrze pamiętam to nawet sam Wenger powiedział że żałuje iż tak długo został u nas i to ma być wzór? Tak samo jak Henry, Fabregas, RVP, Nasri itp? U Mikela można podziwiać lojalność i bardzo widać że mu zależy na tym klubie, można powiedzieć że to taki trochę Tony Adams

@Dziadyga napisał: "Nieraz o Kejnie pisałem,może i by sprzedali,może by nawet chciał zagrać,ale "kibice" wiadomo kogo to by mu chyba chatę spalili."

Wcześniej też takie transfery były i jakoś było dobrze. Powiem wprost. Jeśli mamy wydać 100 mln na Sesko lub Gyokeres to jest głupota, mając do dyspozycji Kane za nawet mniejszą sumę i przynajmniej kogoś doświadczonego

@Dominik11 napisał: "A co ma powiedzieć jak mistrza ma już Liverpool."

Piłka była zła

@Garfield_pl napisał: "Bo nie przegraliśmy od 2022?"

Bardziej to UTD ma co świętować niż my

Przykre jest to że Mikel dostał pytanie odnośnie mistrzostwa i ucieka, a wcześniej jak dostawał głupie pytanie o piłkę to produkował się jakby to było coś ważnego. Powinien zrobić odwrotnie lub zgasić dziennikarza jak peta, a tego nie zrobił. Coraz bardziej widoczne jest to że brakuje u nas charyzmy w tych bardzo ważnych meczach i nie mam tu na myśli City bo z nimi nigdy nie mieliśmy kosy. Przychodzą mecze z UTD i jest lipa, w tym sezonie udało nam rozgromić się PSV, ale przypomnijcie sobie jakie były męczarnie z Porto i z 40 letnim Pepe na SO ( który pokazał swoje umiejętności).

Jeśli Kane jest na sprzedaż to powinniśmy go kupić za wszelką cenę, gość sprawdzony w PL i swoje potrafi strzelać i w tyłku mam że grał dla Spurs, to jest napastnik którego potrzebujemy. Wolę jego niż Sesko lub inne wynalazki

@ZielonyLisc napisał: ": czym się przejmujesz, zapomnij i leć dalej, zaraz nowy sezon;)"

Na wstępie nowego sezonu zapominamy i lecimy dalej, będzie kolejny sezon

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 20:16

@sWinny napisał: "tak dokładnie. Bruno dalej potrafi grać z pierwszej piłki i było to widać nawet w tym meczu. Parę razy zagrali z pierwszej w pełnym biegu i mijali w ten sposób bez problemu naszych zawodników. Chciałbym wiedzieć o co chodzi i co to za statystyki. Skąd też takie wnioski trenerów, żeby “zwalniać” grę? Dziwne"

Bruno w tym meczu przypomniał mi Cazorle, od którego zależala cała gra i tempo i niestety tego nie nie widać u nas. Była taka jedna dobra akcja u nas ( nie pamiętam która minuta gry w 1 połowie) gdzie Ode z środka pola poszedł na klepkę i to samo było przed polem karnym w pewnym momencie Merino zabrał piłkę i oddał strzał. Obrońcy UTD stali jakby byli wkręcani w ziemię. Takiego przyśpieszenia brakuje bo to zaskakuje rywala, oczywiście to nasze klepanie piłki też potrafi zrobić swoje, ale niestety trwa to zbyt długo.

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 20:00

@Garfield_pl napisał: "Pokazał mental, którego wielu tutaj na stronie nie ma ;)"

Widać po naszych zawodników jaki mają mental a szczególnie jak Rice strzelił bramkę, , zamiast cieszyć się to powinno iść na środek boiska żeby dobić rywala, znowu nic nie wygramy poważnego i taka prawda. Myślisz że nie chce żebyśmy wygrali mistrzostwo lub LM? Chce i to bardzo, ale nie widać tego po naszej drużynie. Co z tego że potrafimy rozklepac City, jak przychodzą inne "trudniejsze" mecze ( mental) i nagle gramy coś innego bez pomysłu. Jak to komentator ujął "znowu oglądamy Arsenal który kopie piłkę po obwodzie bez pomysłu ( coś w tym stylu powiedział)".

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 19:52

@arsenallord napisał: "Powiedział że zapominają i lecą dalej?"

Wygrałeś dzisiaj

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 19:52

@sWinny napisał: "W trakcie spotkania komentator powiedział, że przez ostatnie 5 lat ilość podań z pierwszej piłki cały czas się zmniejsza przy akcjach bramkowych. Trochę jestem w szoku, ale patrząc na naszą grę wszystko się zgadza ile nasi robią tych kółeczek i ile jest czekania itd.
Znacie może te statystyki, macie może link?"


Też to usłyszałem i na przekór wszystkim Bruno nadal gra swoje, jeśli nic nie pomyliłem.

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 19:45

@Garfield_pl napisał: "U Ciebie na pewno;)"

Ino raz i tylko tyle ;)

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 19:43

Zobaczyliście różnice gry w przypadku Ode i Bruno? Ten drugi robił wszystko żeby zespół zagrał swoje dzięki jego grze i kontroli tempa. Może wyolbrzymiam, ale widać było że to on decyduje o tempie gry jak kiedyś Cazorla.

Komentowany temat: Z wizytą na Old Trafford: United vs Arsenal 09.03.2025, 19:33

Taki był optymizm że wygramy na pewno. Jakbyśmy z Live u nich mieli grać o majstra, to byłaby niezła sraka u nas. Nie potrafimy udźwignąć pewnych meczy i to nie tylko w tym sezonie i kontuzje nie mają żadnego znaczenia

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady