Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 16920 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 13 z 423 (komentarze od 481 do 520):

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 14:19

Ten wolny z kapelusza xd

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 13:48

@Bartek_: Dobre :D

Dziękuję

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 13:46

Dla skazanych zamiast wyroku x lat, to oglądnie naszych meczów przez tylko 24h, resocjalizacja będzie udana xd

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 12:03

Dlatego najlepiej nie mieć żadnych oczekiwań wobec naszej drużyny, lepiej się miło zaskoczyć niż pisać następny sezon będzie nasz i tak od ponad 20 lat. Słońce świeci, delikatny wiaterek, weekend, zara rowerek jak wygramy to będzie plus, jak potracimy punkty to potracimy, nie mamy na to wpływu, a wkurzać się bo gwiazdy zapomnieli wyjść na boisko lub jak gra się w piłkę to nie ma sensu, oni i tak za chwilę będą klepać się po plecach a nie przejmować wynikami czy kibicami. Milego dzionka

Komentowany temat: Havertz bohaterem! Arsenal wygrywa ze Sportingiem 08.04.2026, 08:17

@Marcel90: Hejterzy beda ta sytuacje rozpatrywali jako "setke" , kij ze tam bylo naprawde malo miejsca i Havertz musial idealnie przyjac pilke i od razu uderzyc

Dlaczego od razu hejterzy? Z drugiej strony są to zawodnicy na najwyższym poziomie, więc przyjęcie takiej piłki i wykończenia to trzeba wymagać a nie cieszyć się że piłka mu nie odskoczyła. Podanie, wyjście na pozycję i wykończenie klasa światowa

Komentowany temat: Havertz bohaterem! Arsenal wygrywa ze Sportingiem 07.04.2026, 23:46

@determinat00r napisał: "Wystarczy, że coś tylko zrobi źle z Bournemouth i narracja zmienia się diametralnie XD"

To wtedy: Panie i panowie, astrologowie ogłaszają tydzień upadku Haverzta. Populacja komentarzy Marzaga zwiększa się cztorokrotnie

Komentowany temat: Ćwierćfinał Ligi Mistrzów: Sporting vs Arsenal! 07.04.2026, 23:36

@Szogun napisał: "Wnioski z meczu. Po pierwsze, dobrze, że mamy rasowego bramkarza. Po drugie, jesteśmy totalnie bez żadnego działu kreacji i gramy tak zachowawczo, że patrzenie na te mecze aż boli. Po trzecie, nasza defensywa nie jest już monolitem, gubimy się nieraz po bardzo prostych akcjach. Po czwarte, nasz tak zwany kapitan popełnia fatalne błędy, nie jest już kreatorem, nie daje temu zespołowi praktycznie nic, a jego brak wyczucia gry jest nader widoczny. Po piate nie było dzisiaj widać, czy gramy z Sakom, czy bez. I to jest największy ból, bo ten chłopak byłby naprawdę gwiazdą, a Arteta zrobił z niego zawodnika klasy gorszej średniej, także to o czymś świadczy. Po szóste wejście nawet takich zawodników jak Dowman, Martonelli i Kai (który prezesował,ustawiał się do podan) i chociaż nikt dzisiaj nie błyszczał, ale pokazywał, że może grać nieszablonowo. Martinelli oraz Havertz dają to, że ta gra może wyglądać jakoś i że ci gracze coś potrafią, tylko Arteta trzyma ich w ryzach nie wiadomo po co? Tak meczu z lepszymi rywalami nie wygramy, ponieważ dajemy im sytuacje strzeleckie, a sami nie kreujemy prawie niczego. Co gorsze tego się nie da oglądać. Jeśli zaraz kończymy sezon z pucharem, to będzie świetnie, lecz na dłuższą metę to jest po prostu nie do przyswojenia, jak można tak zepsuć zespół i stworzyć z niego taki twór, który nie może zainteresować postronnego widza a raczej ludzie masowo odchodzą od telewizora nawet kibice."

Idealna puenta tego seoznu, można sie rozejść

Komentowany temat: Havertz bohaterem! Arsenal wygrywa ze Sportingiem 07.04.2026, 23:33

Panie i panowie, astrologowie ogłaszają tydzień króla Havertza wielkiego. Populacja Havertza zwiększa się

Komentowany temat: Ćwierćfinał Ligi Mistrzów: Sporting vs Arsenal! 07.04.2026, 20:37

@arsenallord: Ciekawe czemu ten wielki i potężny Havertz no potrafi wygryźć tego fatalnego Gyo

Marzag dzisiaj żałoba

Komentowany temat: Ćwierćfinał Ligi Mistrzów: Sporting vs Arsenal! 07.04.2026, 16:43

@KapitanJack10: Dlaczego do tej układanki nie dodałeś trenera i przerwy?

Komentowany temat: Ćwierćfinał Ligi Mistrzów: Sporting vs Arsenal! 07.04.2026, 16:41

@adek504: ja nie twierdzę że Arteta nie wie co robi, tylko że jako kapitan okrętu sam nie wygrał jeszcze tego mistrzostwa, widział to od środka, ale to nie to samo jak Ty temu przewodzisz
Dlatego mam nadzieję że to osiągnie i będzie tylko lepiej

Tutaj zaskoczę ( może też innych ) i sam byłe zdziwiony ( aż tak nie śledzę żeby o tym pamiętać).Mikel Arteta wygrał ligę jako zawodnik i miało to miejsce z Rangers Glasgow 2002/2003

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 16:39

@alexis1908: I gitara. Co do obecnych czasów i ewentualnie trenowanie Fergusona to byłaby krótka piłka, nie podoba się trening to wypad bo to on wiedział co jest dobre a nie rodzic. Ciężko mi sobie wyobrazić Fergusona I Wengera w obecnych czasach. Zupełnie inne pokolenie i podejście, sam pochodzę z pokolenia gdzie lepiej mieć 100% zaangażowania i 50% umiejętności niz 100% umiejętności ale 50% zaangażowania, to charakter decyduje bardzo mocno

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 16:30

@alexis1908: Guzik wiesz. Ferguson dotrzymywał słowa i puszczał zawodników dalej tak samo było z CR7. Już widzę jak Pep i Mikel trenują ciężkie charaktery hahaaa. Tony Adams za Mikela byłby wyrzucony z drużyny

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 15:47

@adek504: Arteta i Pep do tamtych czasów nie mieliby podejścia, tak samo Ferguson w obecnych czasach miałby bardzo ciężko. Już widzę to zwalnianie Fergusona bo on wymaga od zawodników, a zawodnicy płaczki będą gadać jak to im źle bo ktoś od nich coś wymaga

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 15:25

@Dziadyga:
No jak się nie da,jak jesteśmy tacy fantastyczni we wszystkim jak tu często czytam to już w kwietniu można było zdobyć :D

Tacy fantastyczni że kibice własnego klubu mają gdzieś puchar krajowy, piękne ambicje do bycia najlepszymi.

Rozumiem kryzys w City, bo Pep już swoje tam jest i może być znudzenie materiałem. To że my obniżyliśmy loty? Czym to usprawiedliwiać? Ilością meczów na pełnych obrotach których nie było?

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 14:58

@Marcinafc93: Eze wraca do gry :)

My już z Spurs nie będziemy grać

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 06.04.2026, 14:54

@KapitanJack10: No dla nas już nieistotne, bo nas w nich nie ma ;)
Dopóki mamy o co grać, to nie ma co płakać. Wygrajmy tę ligę i każdy będzie miał głęboko w tyłku te CC i FA
A jeśli mielibyśmy przegrać ligę, bo jesteśmy podłamani ćwierćfinałem FA Cup, to byłby najgłupszy sposób na przegranie ligi


Tyle wygraliśmy Fa cup w ostatnich latach, ze faktycznie to nieistotny puchar dla nas był i może będzie w przyszłości. Mamy szeroką kadrę? Mamy. To że zawodnicy są bez formy to wiemy kogo wina jest. To szukanie usprawiedliwienia że lepiej odpaść i mieć mniej meczów to wstyd, takie ambicje kibica? Ambicje że lepiej odpuścić 2 najważniejsze rozgrywkami w kraju dla ligi? Super podejście, to dlaczego z takim podejściem są aspiracje do bycia najlepszymi? To przeczenie jest

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 18:45

@Rafson95: Jeszcze 2 lata temu strzelaliśmy mase goli, graliśmy ładnie, szybko i ofensywnie.

Zapomniałem dodać, do tamtej układanki brakowało tego co na początku 1 połowy sezonu czyli żelazna defensywa z SFG, wtedy byłaby to zabojcza maszyna nie do pokonania, wiadomo jakieś wpadki byłyby .

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 18:38

@Rafson95: Przyszedłby bardziej ofensywny trener to by się mogło nagle okazać, że ma kto u nas strzelać gole

Jakby tutaj był Klopp to nasi chyba brali L4, bo wiadomo że u Kloppa wybieganie i dać z siebie 100% to była podstawa, to że nie szło mu niestety w różnych finałach to inna bajka. U nas nie widzę wybiegania i oddania serca, a po błędach po których padają bramki głupie uśmieszki i nic więcej

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 18:28

Po kilku pierwszych meczach część osób ( ze mną) pisali że z taką grą nic nie wygramy, bo prędzej czy później przestaną wpadać przepychane bramki. Stało się to co było pisanie, dla jasności nie mam z tego radości. W drugiej części sezonu obrońcy z Raya na czele niestety dostosowali się do poziomu reszty drużyny i takie są fakty, a najgorsze że drużyny już wiedzą jak grać przeciwko nam i tutaj nie ma przypadku. Do 1 połowy sezonu można było wyróżnić obrońców i Declana. Obecnie? Nikt nie zasługuje na wyróżnienie, bo każdy popełnia proste błędy. Piłka nożna to też gra błędów i niestety Nie ma tam nikogo kto by ich podniósł mentalnie i tutaj przydałby się jakiś motywator bo Mikel tego nie umie, jest obesrany gdy przychodzą decydujące mecze . Guardiola w finale pucharu myszka miki rozegrał jak chciał Mikela i chyba wtedy wybił mu jakiejkolwiek puchary z głowy, obym się mylił ( wiem zagraliśmy cudowne 15/20 min i nic to nie dało, a w 2 połowie wyglądaliśmy jak amatorzy, nawet gorzej bo amatorzy zostawiliby serce na boisku). Nie chce mi się słuchać kolejnych wysrywow typu: odpowiemy w następnym meczu, wiemy co musimy zrobić itp. Cały czas te same gadki i błędy, a niektórzy na to łapią się. Chciałbym raz usłyszeć od trenera lub zawodnika: tak zawiedliśmy i to nasza wina. Zapewne tego nie doczekamy się, a zawodnik który tak powie to Mike go skreśli.

Czy mamy słaby skład? Moim zdaniem nie, tylko nie wiem co oni robią na treningach i dlaczego na siłę gra się kontuzjowanymi zawodnikami lub wpycha się ich do składu od razu? Każdy ofensywny zawodnik już nie raz pokazał że potrafią grać i strzelać, w tym sezonie wyglądamy jak paralitycy, śmiem twierdzić że zawodnicy z AMP daliby więcej w ofensywie ( jajca, fantazja mnie poniosła). U nas problem duzo bardziej złożony i tutaj chyba przydałby się w tym momencie taki Ferguson lub Moruinho z swoich najlepszych lat żeby wstrząsnąć porządnie tą drużne z trenerem na czele. My musimy wygrać ligę lub LM, bo inaczej to może będzie początek końca, my tego mistrzostwa lub LM potrzebujemy jak: ryba wody, roślina światła czy ferdek kiepski piwa xd.

Waszym zdaniem średnie zespoły grają lepiej czy czołówka zatraciła swoje zdolności? O ile Guaridole można zrozumieć ( tyle lat w w jednym klubie i swoje wygrał), tak inne zespoły na czele z nami? Odnoszę wrażenie że drużyny nauczyły się nisko bronić i trzeba znaleźć inny sposób gry niż to gramy i dlatego też Pep ma problemy.

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 17:27

@alexis1908: Nie, napisałem że nie jesteśmy w stanie zdobyć 4 pucharów a nawet 3 i takie są fakty.

Tutaj racja i fakty są takie że mamy problem zdobyć 1 puchar a co dopiero mówić o 2

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 16:09

@alexis1908: Nie rozpaczam tylko stwierdzam fakty które są bardzo proste, puchar krajowy to też bardzo ważne rozrywki czego niektórzy nie rozumieją, z pucharu myszki miki rozumiem odpaść, z Fa cup i jeszcze cieszyć się z tego? To już jest absurd i mamy nazywać się topkiem gdzie odpuszczamy krajowy puchar, już widzę jak Bayern, Real, City cieszą się że odpadli z krajowego pucharu ich kibice pieją z radości i skupiają się tylko na lidze bo w sumie tylko to jest ważne, absurdy sięgają tutaj ku granice i to jest niemożliwe co stało od pięknej gry do grania gówna i odpadnie z pucharów

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 15:41

@kamo99111: Mądry zrozumie, a inni będą szukać wymówek lub wbijać szpilkę w utd lub spurs, w sumie nawet spurs wygrali ligę europy. Ten sezon zbyt bardzo przypomina 15/16 gdzie lisy wygrały ligę i w tym sezonie czołówka też gra jedno wielkie gówno, gdyby tuta my lub City grali tak jak 2 sezony i sezon temu to byłaby przepaść między 1 zespołem a reszta, oczywiście my jak zawsze musimy dostosować się do rywali zamiast grać swoje, w tym sezonie każdy zawodników na czele z Mikelem dali tyłka, jedyny gość dzięki któremu jesteśmy w grze to Jover i SFG działały do momentu

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 15:25

@alexis1908: no nie trwa podobne gadanie od 20 lat bo dopiero od 4 się liczymy znowu o mistrzostwo, a jeśli dowieziemy mistrzostwa na na prawdę mało mnie interesuje to fa cup bardziej mi szkoda Carabao bo tam przegraliśmy finał.

Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Nie cieszysz się z Fa CUP bo dostaliśmy becki tak samo jak w nic nie znaczącym pucharze. Widzę że część osób kibiców naszej drużyny ma swoje kryteria czyli: puchar myszki miki > fa cup oraz top2 > puchary. W sumie mogli zostawić Wengera bo nic nie zmienia się w gablocie

Komentowany temat: Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 05.04.2026, 11:29

Tak czytam komentarze i nie wierzę w to co widzę u niektórych osób ! Jak można cieszyć się że odpadliśmy z FA CUP? Rozumiemy odpaść z pucharu myszki miki i być zadowolonym. Obecnie? Puchar krajowy to drugi najważniejszy puchar w środowisku piłkarskim na krajowym podwórku i przyciąga ludzi na stadion czy przed TV, sam oglądam nawet finał pucharu Polski. Cieszą się osoby które wbijają szpilkę innym że nie mają menatlu i co z was za kibicie, to po meczu niektórzy „pokazali” ten mental jak się cieszą z odpadnięcia i skupiamy się tylko na lidze. Polecę klasykiem: Polacy nic się nie stało, a nie czekaj: Kanonierzy nic się nie stało, Arteta nic się nie stało. Właśnie że się stało, wstyd i kompromitacja ta drużynie mentalnie robi pod siebie, City rozjeżdża Live a my jak zwykle musimy pokazać z tego co słyniemy najbardziej czyli zesrac się metr przed kiblem. Idąc tokiem rozumowania u niektórych to w następnym sezonie proponuję oddać juz walkowery w każdym z pucharu i tylko skupić się na lidze, żeby chłopcy nie czuli presji i zmęczenia

Komentowany temat: Kto z Arsenalu zagra w przerwie reprezentacyjnej? 26.03.2026, 21:58

Dlatego kiedyś pisałem że mieliśmy wspaniałego selekcjonera który zwał się Leo Beenhakker i gdyby on był cały czas na stanowisku to zapewne mielibyśmy medal na euro, oczywiście leśne dziadki swoje bo oni są najmądrzejsi, ogólnie uważam że reprezentacja z poprzednich czasów mimo braku umiejętności mieli charakter i zdecydowanie trudniejsze mecze czy eliminacje

Na chłodno po meczu, puchar myszki i przebolałbym tą porażkę gdyby nasi zostawili serducho na boisku oraz byłaby walka. 1 połowa jeszcze uszła i było ok, gdyby nie zmarnowana setka Havertza to mecz byłby zupełnie inny. Niestety 2 połowa to deklasacja City i nasi wyglądali jak dzieci we meble, dosłownie nikt nie wyszedł na boisko i nawet Mikel został w szatni, najgorsze że City nić wielkiego nie zagrało żeby nas tak stłamsić

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 23.03.2026, 01:08

https://youtu.be/3U169AYJY38

Obejrzałem sobie powtórkę setki Havertza w zwolnionym tempie, w tej akcji zagrało wszystko oprócz wykończenia. Genialna klepka na 1 kontak ( przypomina wenegraball), ale wykończenie dramatyczne. Havertz nawet nie spojrzał na bramkarza mógł strzelić od razu po długim lub między nogami, a on glowa w dół i w ogóle nie wiedział gdzie jest bramkar, w momencie którym cały czas przymierał się do strzału bramkarz od razu ruszył żeby skrócić kąt, to chyba była najważniejsza interwencja w meczu, jakby wpadła bramka to mecz byłby zupełnie inny z wygraną lub przegrana.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:49

@Nicsienieda: Nic tylko bić brawo.

@Nicsienieda: Kepa masturbował się przy piłce, żeby zagrać do Gabriela, który kończył ze stratą przy długiej piłce albo maks piłką do Hincapie, który tak samo tracił.

Jego puentą było to jak miał piłkę przy nodze, gracze City go nie atakowali a nasi czekali sobie jakby Kepa miał zrobić drybling przez cale boisko. Suma sumarow była taka, że Kępa złapał piłkę w ręce i oddał ją do bocznego obrońcy hahaaaa

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:06

@Mickeylo: Mi się wydaje że nawet nie tyle co był to zły strzał, tylko za długo z nim zwlekał przez to bramkarz na tyle skrócił kąt że Havertz już nie miał jej jak zmieścić.

Samo sedno. Akcja z pierwszej piłki to było coś pięknego , przyjął piłkę i zamiast oddać strzał to pozwolił zbliżyć się bramkarzowi bo piłkę holował i czekał na bramkarza i dlatego wyszła lipa. Nasi w prostych sytuacjach podejmują złe decyzje

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 22:03

@praptak: Panie, też nie wiem. Wcześniej była ofensywa I wylewy w obronie. Teraz do pewnego momentu defensywa i SFG z wylewanie ataku. Kiedy dostaniemy konkretny model zespołu? Dzisiejszy mecz a szczególnie druga połowa powinna być pokazywana młodym pod tytułem jak nie grać w finale.

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:54

@praptak: Gdyby połączyć grę ofensywną z poprzednich sezonów plus aktualna grę defensywa z SFG z początku sezonu, to mielibyśmy maszynę nie do zatrzymania. Nie wiem dlaczego Mikel uprał się na minimalizm. Ci zawodnicy potrafią grać i już to pokazali, ofensywa wygląda beznadziejnie

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:40

@praptak: Imo bardzo dobre powiedziane. Można rozkładać to na czynniki pierwsze i mędrkować, ale to dosłownie tak aktualnie wygląda.

Już wiem czego Mikel nie parkował. Powinni spróbować medytacji, żeby zeszło z nich ciśnienie i związane jaja w decydujących meczach. Może jakiś medzec z wschodu?

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:38

@adek504:
Tu nie chodzi o frekwencję, krytykujesz zespół który jest w ścisłym topie światowym w najpopularniejszej dyscyplinie, a zachwycasz się zespołem z niszowego sportu że w drugiej lidze wygrali

Tu jest zero logiki

Gdyby nie Unia Leszno to nie byłoby żużlu, bo w większości to oni promują młodych. Wiez że mają najwięcej mistrzostw wygranych i wygrali lige 4 razy z rzędu? Spadli, ale był plan naprawy i to zrobili, a nie nakręcają makaron na uszy

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:33

@Garfield_pl: Oj przytrafiają się różne choroby, ale wiem że z tego coś będzie. U nas Mikel i zawodnicy dużo mówią, a mało robią. Dzisiaj był finał. Widziałeś kogoś komu zależało na wygraniu? Ja nikogo takiego nie widziałem.

@adek504: Frekfencja potrafiła być wyższa niż w ekstarlidze, więc argument nie trafiony. Pozatym od samego początku było wiadomo że będzie awans

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:28

@praptak: W sumie rozumiem. No to może chociaż, w końcu jakiś mały kielonek na zgodę? Ale tutaj znowu będzie kość niezgody – zagrycha… :p

Do zgody zawsze, nawet ostanio kupiłem fajną koszulkę w pepco z Garfieldem oraz pikachu, co tam

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:22

@Garfield_pl: Jakby losnumeros był tutaj częściej i wypowiadał się nie jedynie po porażkach, to bym mu nawet ogarnął ciekawe odmiany koktajlowe i nie tylko :) ale potem czytasz jego komentarz, i no nie zasługuje, a co dopiero na pomoc w zbiorach xD

Dziękuję nie trzeba. Można mieć najlepszą odmianę, jak stosuje się chemię do niby ochrony to już nie jest to samo

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:19

@Garfield_pl: Nie, po prostu potrafię sobie to życie tak zorganizować, że mam na wszystko czas, również na pasje swoją:)

Też tak robiłem i żałuję, Arsenal nie jest ważny. Podam inny przykład. Jeżdżę na żużel na mecze Uni Leszno i widać że 2 zawodników są zaangażowani z pełną determinacją, a nie opowiadają bajki typu: musimy coś zmienić, wyciągniemy wnioski itp. Janusz Kołodziej i Grzegorz Zengota ( wychowanek falubazu) jak zawala mecz to przyznają się do błędu i pójdą z kibicami w ogień. Niestety to ostanie pokolenie żużlowców którzy też utożsamiają się z kibicami bo chcą a nie muszą jak większość, tego nie rozumiesz bo wystarczy wrzucić *******y typu: musimy wyciągnąć wnioski, kocham Arsenal od urodzenia i niektórzy mają mokro w gaciach

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:11

@praptak: Nieładnie wujek, nieładnie

Wiem, słaby żart przepraszam

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 22.03.2026, 21:10

@Garfield_pl: Czyli ważniejszy jest Arsenal niż twoje życie

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady