Komentarze użytkownika losnumeros

Znaleziono 15886 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 3 z 398 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:39

Chciałbym zobaczyć Gyokeresa, Eze i Haverzta w ustawieniu 4-2-3-1 z typową 10. Dlaczego? Havertz to typowa 10 i cofnięty napastnik lub PS, Eze może grać jako LS i 10, natomiast Gyokeres jako N i LS. Oni mogą rotować się między pozycjami i to mógłby być bardzo duży atut.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:31

Gdybyśmy z City i Live zagrali tak samo jak w drugiej połowie dzisiejszego meczu to zapewne mielibyśmy komplet punktów. Obrona sobie radzi i Raya też na linii jest bardzo dobry. Tak kończy się gra na minimalizm

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:30

@Marzag napisał: "Prawie wszyscy są, jest jeden na napadzie co nie jest, i moim zdaniem nasi obrońcy za wolno piłką operują, Mosquera w tym czasie co Saliba 3x się przymierzał do podania piłki zdążył by 4 piłki zagrać"

Kłopotem jest nasza 2 linia pomocy i brak przyspieszenia w budowaniu akcji, obrońcy wyprowadzają piłkę a nie ją rozgrywają.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:27

@Marzag napisał: "Nikt mu nie każe grać cofniętej 9, wystarczy że mu piłka po przyjęciu nie będzie odskakiwała na 2 metry, jak wygra ze 2-3 pojedynki siłowe z obrońcami w meczu i jak będzie się pokazywał do zagrania mu piłki regularnie w meczu."

Tutaj masz rację, to widać. Tak samo widać że odbija się od zawodników rywala. On nie jest niski, wzrost to nie wszystko. Siłownia i nogi robią swoje

Spójrz na sytuację jak w meczu z NF Gyokeres dostał podanie i ruszył z połowy boiska na bramkę rywala. Dzida do przodu a nie kalkuluje i wyhamowanie kontry. Tego ciągu brakuje u większości naszych zawodników, oprócz nowych nabytków.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 22:20

@Marzag napisał: "Saka vs City, Calafiori przykładowo mu tu zagrywa prostopadłą która nie dotarła, ale Calafiori się spodziewał że Saka poszuka sobie miejsca by mu zagrać takie podanie i dlatego je dostał. A zwróćcie uwagę na tych powtórkach jak się ustawia"

Grając na boku obrony, jako pomocnik czy skrzydłowy oraz robiąc kontrę to logiczne że jak zagrywasz piłkę do kolegi to pokazujesz się do podania. Nic odkrywczego, podstawy piłki nożnej

@Marzag napisał: ". A zwróćcie uwagę na tych powtórkach jak się ustawia Gyokeres, mu się nie da podać piłki praktycznie. Bo musiałby wygrać pojedynek z dwoma obrońcami jak on z jednym sobie nie radzi."

Gyokeres to nie jest typ napastnika jak Firmino, Laca, Giroud czy Havezrt który grał z musu na 9 i mają robić miejsce innym a za bramki odpowiadają skrzydłowi. Szwed to napastnik o którym każdy marzył jak grali Giroud czy Laca. Teraz? Nie gra cofniętej 9 to jest zły. Masz rację, Gyokeresa brakowało jak Mikel miał gorszą kadrę i potrafił jechać z przeciwnikiem jak chciał, ale brakowało egzekutora w pola karnym, ale za to był ten tytaniczny Havertz z swoją grą i zmarnowanymi sytuacjami.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 19:19

Jak to było? Mikel punktuje z czołówka? To 2 najlepszych rywali wyjaśniło go w ciągu 5 kolejek. Mecz jeszcze trwa

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 19:09

@enrique napisał: "Ok, pora na Plan B."

Ten plan B został wykorzystany w przerwie meczu

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 19:08

@arsenallord napisał: "Katastrofa mecze. Nawet pół 100% sytuacji. Wydany miliard w błoto z panem trenerem"

Kasa nie jest wydana w błoto, Mikel swoje też zrobił i widać że pewnego poziomu raczej nie przeskoczy. Slot pokazał że mając ten sam skład drużyna potrafi odżyć. Za Kloppa w ostatnim sezonie zawodnicy grali średnio, przyszedł nowy trener z innym podejściem i pyklo. To już nie będą czasy Fergusona czy Wengera gdzie trener będzie w klubie 15 lat. Piłka zmienia się i zapewne Ferguson miałby bardzo duży problem z obecnym pokoleniem

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 19:03

Zadam bardzo ważne pytanie. Gyokeres przychodził z założeniem strzelania bramek tak? To w końcu ma strzelać bramki czy grać jako fałszywa 9 i robić miejsce do kogoś innego?

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:55

@kamo99111 napisał: "Eze to polka wyzej od Ode..."

Spokojnie dostosuje się do poziomu taktyki, na razie gra swoją przebojowość z poprzedniego klubu ;)

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:54

2 połowa coś pięknego, brawo Mikel

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:53

@dzamil napisał: "my gramy u siebie jak chcemy byćmistrze m to trzeba gwałcić takie city a nie ze duzo lepiej jest względem meczu z liverpoolem"

Trzeba grać w każdym meczu jak teraz 2 połowę. Na pewno widać poprawę w przerwie meczu w przeciwieństwie do meczu

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:51

Czas zmienić taktykę i ustawianie na 4-2-3-1. Ok gramy 4-3-3 z czego niby 2 pomocnik z środka pola ma być tą 10 w swoich strefach, to nie jest to samo

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:48

Eze dla mnie przypomina Kazika, nie przeszkadza mu piłka przy nodze, wspaniała technika i kontrola nad piłką

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:45

Na pewno jest duży plus w przeciwieństwie do meczu z Live. Zmiany i bardziej ofensywa gra

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:42

Brawo. Więcej zrobili niż w 1 połowie

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:42

@Sandbead napisał: "A gdzie chcieliście dać Sakę jeżeli nie za Madueke"

Saka na PS. Madueke tam nie nadaje się, Gabi jak Gabi coś wyjdzie mu na x meczów, a Trosard to idealny joker o którym Miekel zapomniał i wystawił go w 1 składzie

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:41

@Arsenal2004 napisał: "Doku złapał forme, widać po nim że dobrze się czuje na boisku"


Ostatnia bramka dała mu wiarę i skrzydła

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:38

@Ranczomen napisał: "Po prostu Arteta wie, jak Madueke wygląda na lewym skrzydle."

Każdy wie

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:33

@Marzag napisał: "Koń by się uśmiał"

Koń obróciłby się tyłem, nasrał i poszedł w długą jak na oglądać taki paździerz

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:26

@Elastico07 napisał: "Tak się zachowuje prawdziwy kapitan a nie odegard panienka.Bramka na konto saliby"

Z tym zgodzę się odnośnie kapitana. Bramka nie wiem na czyje konto, wyszli 3 vs 2 i lipa. Gabriel i Haland byli praktycznie na tej samej linii jak zaczęła się akcja z bramka. Zobacz jak sprintem biegł Haland do przodu a jak sobie truchtał Gabriel do obrony i nie twierdzę że to jego wina

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:21

Gabriel jakby przy bramce wracał tak jak dyskutuje teraz to może by bramka nie wpadła

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:17

Bramkarz ma inne zadania niż grać nogami i rozgrywać piłkę

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:13

@Garfield_pl napisał: "Ze Donnaruma jeszcze żółtka nie dostał, to jest jakiś żart"

Ciekawe czy tak samo będziesz pisał odnośnie Raya xd

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:04

U nas mógłby być Ronaldo i Messi w swoim prime, a i tak byłoby ciężko w ataku

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:01

@Szogun napisał: "Oni są tak ob...,że nawet ani podań ani przyjęć nie potrafią a co mówić o składnych akcjach."

Najbardziej osrany to jest trener, ryba psuje się od głowy

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 18:00

@pablofan napisał: "Jak napastnika nie było tak dalej nie ma. Madueke gra te piłki na przed pole z końca, ale do kogo? Kolejny już mecz, a nic tu nie jest dopracowane"

Tutaj powinien zaatakować pomocnik z głębi pola. Jakby piłka poszła w pole karne to byś pisał gdzie jest napastnik i co robi na 16 metrze

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:56

Mikel mając gorszy skład, grał zdecydowanie lepsza piłkę i ofensywną niezależnie od rywala, był ciąg na bramkę. Od tamtego sezonu wychodzę z założenia że dla Mikela najważniejsze jest nie stracić bramki i strzelić tylko bramkę

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 21.09.2025, 17:52

@FlameDood napisał: "Przegrana przebitka w środku pola zrobiła swoje i za wolny powrót pozostałych zawodników."

Tylko przy tej przebitce byli Haland i Gabriel, nie dość że Gabriel przegrał tą walkę ( nie mam o to pretensji) to nawet nie chciało mu się zapierdal** do obrony z myślą jakoś to będzie. Haland wygrał walkę i rura do przodu

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 20.09.2025, 14:14

@Garfield_pl napisał: "Może to przez psią karmę?"

Weź spójrz na siebie i co robisz, bo chyba jesteś narcyzem. Dobrze wiesz o czym pisze, dostałem kilka ciekawych info na priv od osób których nie znam. Ty jak zwykle wyprzesz się wszystkiego i pokażesz swoją najlepszą wersję.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 20.09.2025, 13:10

Taki post na FB mi wyskoczył: Ostatni raz Chelsea wygrała na Old Trafford 12 lat temu.

To składy z tamtego meczu.

Czujecie się staro?
https://www.facebook.com/share/16y4tfxrrK/

Mam 30 lat a czuję się staro, taki Lampard czy Giggs zjadają obecnych piłkarzy, wtedy nie liczyła się fryzura czy kasa, tylko charakter

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 20.09.2025, 12:28

@Marzag napisał: "Ale to tylko @Be4Again i teraz Ty o tym piszecie"

Nie. Bardzo dobrze pamiętam jak graliśmy wcześniej i dlaczego Ty, Ja oraz inni kibicujemy Arsenalowi. Pamiętam te komentarze, dobrze że Mikel przyszedł będzie zachowana filozofia gry itp. Nagle okazuje się że niektórym pasuje styl ala Mourinho z którego była beka

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 20.09.2025, 12:26

@Marzag napisał: "Jeśli komuś nie zależy na golach i asystach a zadowala się dryblingami to pewnie tak. Ja wolę gdy piłkarz jest konkretniejszy."

Jeśli komuś nie zależy na pucharach a zadowala się wygranymi z City czy Realem to pewnie tak. Ja wolę gdy trener wygrywa Ligę lub LM. Skoro Mikel dostał taki duży kredyt zaufania to mam nadzieję że Madueke też będzie pod specjalną ochroną przez około 2 lata jak nie lepiej, tak samo Gyokeres

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 20.09.2025, 11:57

Madueke, Gyokeres i Eze dają mi jakąś nadzieję jak wcześniejsi nasi zawodnicy którzy grali na tych samych pozycjach u nas ( Sanchez, Auba) tylko niestety część osób tak przyzwyczaiła się do MA i jego beznadziejnego stylu gry obecnie ( pamiętam jakie były tutaj komentarze odnośnie stylu gry i po 2/3 latach okazuje się że te standardy zmieniają się i już nie trzeba oglądać kreatywnej piłki i tylko szukać problemu w sędziach oto) że dla nich to jest coś złego. Ci trzej zawodnicy wprowadzili jakaś świeżość i coś innego do naszego zespołu. Madueke robi wiatr na skrzydle ( nawet Saka miał z tym problemy), Gyokeres jak nastawi się na atak to dzida do przodu i potrafi bardzo dobrze odnaleźć się w polu karnym, Eze ma przebojowość i zmysł gry ( trochę Kazika mi przypomina).

Pamiętam jak grał Laca czy Giroud i jaka była z nich beka i napastnik jest od strzelania bramek. Gdy trenuje nas MA to okazuje się, że łowca bramek nie jest potrzebny tylko typowa cofnięta 9 jak kiedyś Laca, Giroud czy Firmino w live, to jest dopiero hipokryzja. Pozycja nr 10 nie musi wyginąć jak dinozaury, tylko trzeba nowości i jaj do takiej taktyki. Większość uparła się na 4-3-3 i że LO schodzi do środka lub inne pomysły. Tak ciężko spróbować inną taktykę i element zaskoczenia? To wtedy trzeba tworzyć nowe schematy i próbować zmian w treningach, wiadomo że na początku to może odbić się czkawką, ale chyba taka jest piłka nożna i inne sporty żeby próbować czegoś innego a nie podążać za trendem bo co pomyślą inni.

Co do Haverzta. Jeśli gość miałby być u nas napastnikiem to potrzebujemy 2 zawodników w swoim prime ( Sanchez LS i na PS nie wiem kogo dać). Saka ma bardzo duże możliwości, odnoszę wrażenie że chłopak pod Mikelem nie rozwinie tego egoistycznego podejścia: mam piłkę, wiem co potrafię to próbuje i odnoszę wrażenie że Saka w innej drużynie mógłby mieć zdecydowanie większą swobodę w ataku do podjęcia decyzji. Niestety u nas wygląda tak jakby zawodnicy mieli zakaz dryblingów, szybki kontratak i liczy się tylko powolna gra z oklepanymi schematami. Wystarczy popatrzeć na reakcję Mikela przy 2 strzelonej bramce przeciwko NF. Kiedyś Mikel skakał z radości, a po tej bramce miał minę jakby mecz miał przegrać.

Komentowany temat: Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao 17.09.2025, 22:29

Bije się w pierś odnośnie Madueke gdzie napisałem że to odpad i strata kasy. Na PS wygląda idealnie i na LS bardzo ciężko mu szło.

Odnośnie nowych nabytków, widzę jedno: Madueke, Gyokeres i Eze mają ten ruch do przodu na gazie, nie ma kalkulowania czy lepiej wycofać piłkę: próby gry 1 vs 1 i atakowanie. Zobaczcie sytuację gdzie bestia w środku pola pobiegł z piłką na bramkę. Widział że jest okazja to ciąg na bramkę, a nie spowalnianie akcji i najgorsze że nasi w tym momencie nie próbowali za nim nadążyć.

Gyokeres to typowy napastnik i jego zadaniem jest strzelanie bramek, a nie klepanie piłki. To jest typowy napastnik a nie gracz jak kiedyś Laca z którego była beka a teraz w sumie niektórym pasuje taka gra Haverzta.

Nie wiem jaki Mikel ma pomysł na tą drużynę, ale mając gorszych zawodników grał lepsza piłkę dla oka. Wiem że nowi zawodnicy potrzebują zgrania, tak jest z każdym i to jest loteria.

Mnie martwią nadal kontuzje, jest gorzej niż za Wengera i uważam że są błędy w przygotowaniu do sezonu oraz granie zawodnikiem który ledwo wyleczył się lub gra z blokadą. W żużlu jest podobnie zawodnicy jadą z blokadą, z nogą która przed chwilą była w gipsie ( za krótko) lub z złamanym nadgarstkiem ( lewym bo tam jest mało pracy), tylko w przeciwieństwie do piłki nożnej żużlowcy mają określony czas na zarabianie pieniędzy i nie w takich kwotach jak piłkarze

Komentowany temat: Piero Hincapie wypożyczony do Arsenalu 07.09.2025, 19:11

@Simpllemann napisał: "Gwoli ścisłości - Lewandowski nie zakończył kariery reprezentacyjnej. Powiedział jedynie, że nie zagra w kadrze do momentu, gdy trenerem będzie Probierz."

Mój błąd, przepraszam. Jak to wygląda wśród innych zawodników. Jakbyś czuł się że zawodnik który tak mówi, nagle powraca do reprezentacji i jest kapitanem? To ma być autorytet?

Wiem jakie cyrki dzieją się w PZPN itp, ale część naszych zawodników nie jest lepsza pod tym względem

Komentowany temat: Piero Hincapie wypożyczony do Arsenalu 07.09.2025, 19:06

Niektórzy nie rozumieją co napisał @arsenallord: Gość zakończył karierę reprezentacji, nagle powrócił i z tyłka dostaje kapitana. Jaki to jest wzór? Strzela bramki i musi być kapitanem za to? Jak mają czuć się inni w reprezentacji ?

Ronaldo ma swoje ego, jemu zależy żeby reprezentować Portugalię w przeciwieństwie do kilku naszych zawodników i ta afera z kasą po MS. Dodam więcej. Leo Beenhaker miał do dyspozycji trudniejszych rywali w eliminacjach do Euro i potrafił awansować z tzw sierotami gdzie większość wyśmiewała tych zawodnikach. Powiem wprost, tamta kadra miała więcej charakteru i jaj niż obecne gwiazdeczki którzy uważają się że jak grają za granicą to są lepsi

Komentowany temat: Piero Hincapie wypożyczony do Arsenalu 02.09.2025, 22:00

@Damper napisał: "Będzie bardzo źle, ale nie udawajmy też, że o styl tutaj chodzi. Bo ten styl bez żadnego trofeum i tak nie uratuje Mikela w oczach kibiców"

Na ten sezon cel jest jeden i poboczne zadanie. Wygranie LM lub PL oraz fajnie jakby wpadł krajowy puchar. Tylko wszystko zależy od Mikela i jego podejścia. Chociaż potrafimy grać na 0 z tyłu, to nie jesteśmy jak kiedyś Mourinho zabójczy w kontrze. Tak samo jak 2 sezony temu zamiast dążyć do strzelenia większej ilości bramek, pozostajemy w minimalizmie.

Pomysł na 1 połowę z Live był bardzo dobry i swoje zrobiliśmy. Tylko zabrakło planu B, niestety trzeba przyznać że Live bardziej przycisnęło w drugiej połowie i stwarzali zagrożenie. Natomiast my ruszyliśmy do ataku po stracie bramki.

U nas brakuje zawodników którzy wezmą ciężar gry na swoje barki w kluczowym momencie, wyrwę się z schematu i oddam strzał z pola karnego lub pójdę w drybling. Brakuje nam trochę tych indywidualiści i zaskoczenia.

Komentowany temat: Piero Hincapie wypożyczony do Arsenalu 02.09.2025, 21:28

@Damper napisał: "Nikogo w ostatecznym rozrachunku nie będzie obchodził dobry styl, jeśli nie pójdzie za tym trofeum"

Jak nie będzie stylu ani pucharów, to będzie dobrze?

Komentowany temat: Piero Hincapie wypożyczony do Arsenalu 02.09.2025, 21:26

@sWinny napisał: "Kilka spotkań za nami. Co sądzicie o naszym nowym napastniku?
Łatwego życia nie miał, ale wydaje mi się, że Kai by np dużo więcej wyciągnął w meczu na Anfield.
Gyo wydaje się na razie ociężały. Oby nie było powtórki jak z Kiwikiem."


Jak będzie wyglądał jak w meczu z Leeds, gdzie dostał podanie i jedyną jego kalkulacją był drybling i oddać strzał to da radę. Niestety Konate pokazał swoje możliwości i bestia została zjedzona. Tylko mam obawy odnośnie Mikela, bo odnoszę wrażenie że on nawet Ronaldinho zabroniłby dryblingu.

Patrząc na 3 naszych zawodników: Eze na LS, Gyokeres N i Havertz na 10, to może być niezłe kombo. Dlaczego? Mogą wymieniać się pozycjami, Gyokeres wchodzi na LS i widać że dobrze czuje się tam, Havertz wchodzi jako N a Eze schodzi do środka. Moim zdaniem to może być niezłe kombo jak zgrają się. Wiem że narzekałem na Haverzta, gość grając typowo na 10, dałby jeszcze więcej. Na siłę próbuje się grać takim samym ustawieniem jak większość, bo to modne jest i inni tak grają. My mamy nie być jak inni.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady