Komentarze użytkownika losnumeros
Znaleziono 15186 komentarzy użytkownika losnumeros.
Pokazuję stronę 45 z 380 (komentarze od 1761 do 1800):
@Marzag napisał: "Havertz mimo ze jest wartosciowym pilkarzem to nie jest kims od kogo oczekuje sie ze bedzie strzelal wiele bramek, on nie jest typowa dziewiatka i sam gry nie pociagnie. Tylko Saka i Odegaard w naszym zespole sa takimi pilkarzami."
On w tym momencie tylko nadaje się na atak. To już nie będzie 10 czy rozgrywający
@Marzag: W tym że najpierw piszesz że nie mamy ofensywy, bo brakuje Ode. Później piszesz że Havertz rozwija się znakomicie, a po tym piszesz że nie ma kto strzelać bramek
@Damper napisał: "Weź się chłopie zdecyduj. Jak Ci dałem przykład Saki to mi wyskakujesz, że już wcześniej zadebiutował, mimo iż przytoczyłem fakt, że za Artety strzelił pierwszego gola w EPL, co samo w sobie świadczy o tym, że dopiero wchodził. Z drugiej strony masz Nwaneriego, którego Arteta wprowadził od juniora- no ale tutaj optyka Ci się już zmienia i piszesz, że nie pokazał wystarczająco dużo, żeby powiedzieć, że Arteta go rozwinął. Czyli pewnie Sakę rozwinął Emery a Nwaneriego czy Lewisa Skellyego trenowały do tej pory ufoludki."
Ty nie rozumiesz. Saka dostawał już szansę i widać było że chłopak ma potencjał. Saka nie zostal odkryty za kadencji Mikela. Czaisz o czym pisałem?
Odnoszę wrażenie jakbyśmy nawet spadli z ligi za kadencji Mikela, to Marzag i tak znalazłby wytłumaczenie że to nie wina trenera
@Marzag napisał: "Zarzucanie Artecie braku elastyczności taktycznej świadczy o ignorancji. Arteta to bardzo elastyczny trener. To że nie strzelamy wielu bramek ostatnio nie jest wynikiem tego że gramy jednym stylem a dlatego że brakuje jakości z przodu, i nieważne jakby tego nie poukładać to z powodu słabej formy Martinellego, Trossarda który sobie nie radzi na swojej obecnej pozycji, braku Odegaarda dalej musimy polegać na Sace i stałych fragmentach."
@Marzag napisał: "Na przyklad z Kaia Havertza, który został skreślony przez cały świat po graniu w Chelsea."
Sam sobie przeczysz
@Dziadyga napisał: "Mnie tylko śmieszy,że wielu na tej stronie robi z Mikela Boga."
Idąc takim myślenia, to Xabia Alonso to najlepszy trener w historii. W 1 sezonie wygrana ligi bez porażki, zdobycie pucharu i porażka w LE. Lepszy niż Ferguson
@kamo99111 napisał: ". I odnoszę wrażenie, że tak jak on motywuje czasem piłkarzy (mówię o tych nietuzinkowych metodach), tak mam wrażenie, że takiej mowy motywacyjnej potrzebuje teraz on sam."
Komentarz trafiony w samo sedno, idealna puenta. Co do Mikela, odnoszę wrażenie że skończyły mu się pomysły i wiedza Guardioli za czasów gdy był asystentem. Ktoś dzisiaj dobrze napisał że czas aby Mikel też zaczął się rozwijać się, a nie grać tylko 1 pomysłem i jest lipa
@M4rcin: Martineli to był i jest bardzo dobry talent, ale do takich zawodników potrzeba szkoły Wengera/Fergusona lub Kloppa, niestety Mikel nie umie sobie radzić z wszystkimi
W poprzednim sezonie, takie Newcastle byłoby zjedzone z lekko 1-3, ale tej gry nie ma. 0 dynamiki, zaskoczenia w ataku, wymiany pozycji i brak pressingu po stracie piłki. W tym sezonie widzimy inny zespół
@Furgunn: To nie do Ciebie miało być
@losnumeros napisał: "Najlepiej dać 1 mld na transfery i wtedy napisać że to jest najlepszy trener na świecie. Mało razo było tak że każdy chciał Trossarda w podstawie, a później pisali że lepiej niech wchodzi z ławki. Nie oczekuje że Mikel ma zrobić z juniora samych CR7 czy Messi, ale widzę że część osób ma problem z zrozumieniem tematu rozwoju juniorów od podstaw odkąd trenerem jest Mikel"
To nie do ciebie miało być, wybacz
@Furgunn napisał: "Oczywiście, że tak. Jednak Arteta niechętnie korzysta z młodych zawodników. Dziś wszedł Nwaneri w bardzo trudnych okolicznościach i to wejście mimo cennego doświadczenie, nie wiele mu pomoże. Lepiej byłoby go wrzucić od pierwszych minut, jakoś trzeba ten środek rozruszać póki nie ma Ode."
Najlepiej dać 1 mld na transfery i wtedy napisać że to jest najlepszy trener na świecie. Mało razo było tak że każdy chciał Trossarda w podstawie, a później pisali że lepiej niech wchodzi z ławki. Nie oczekuje że Mikel ma zrobić z juniora samych CR7 czy Messi, ale widzę że część osób ma problem z zrozumieniem tematu rozwoju juniorów od podstaw odkąd trenerem jest Mikel
@Damper napisał: "Ale teraz pierdzielisz. Saka za kadencji Artety strzelił swoją pierwszą bramkę w Premier League, ale już wszyscy wcześniej wiedzieli, że to będzie światowej klasy gracz. Nie ośmieszaj się. Arteta zrobił z niego gracza światowej klasy, nikt inny."
Saka dostawał szansę i nawet za kadencji Emeryego było pisane że chłopak będzie zajebistym piłkarzem. Tak Mikel go rozwinął. Jednak jest duży problem u niektórych i nie potrafią czytać o co spytałem się odnośnie juniorów!!!
@Marzag: Talent swoją drogą, ale najważniejsza jest dyscyplina i charakter. Nawet z średniego gracza można zrobić zajebistego piłkarza, ale do tego trzeba też mieć odpowiedniego trenera: Ferguson, Wenger, Mourinho, Klopp
@Marzag napisał: "A, bo ty myślisz że dobry trener to powinien wziąć pierwszego lepszego chłopaczka z ulicy i z niego zrobić Henrego, Ronaldo albo Messiego. No to tak nie dziala, pilkarze musza jeszcze miec talent i chec we wlozenie w rozwoj duzo czasu i energii zeby to sie udalo.
Piszesz jakby Arteta nigdy nie zagral zadnymi piłkarzami z mlodziezowego Arsenalu, a przecież to by było kłamstwo."
Gdzie coś takiego napisałem? Słucham?? Pokaż mi jednego zawodnika z akademii który wszedł do 1 drużyny i coś znaczy o sile zespołu za kadencji Mikela? Mam na myśli juniorów od momentu gdy dołączył Mikel!! Gdzie jest wielki talent Patino?
@Furgunn: Masz rację, ale rozwój młodych też jest potrzebny, żeby była zachowana równowaga.
@Damper napisał: "Czyli Saka był starym zawodnikiem, ok. A Nwaneri trenuje w innym klubie z innym trenerem- ok."
Nie starym, ale taki który już coś grał i każdy wiedział że będzie to światowej klasy gracz. Nwenari na razie dostał kilkadziesiąt minut i nie ma co pisać że jest to chłopak który już coś pokazuje
@Marzag: Weź idź na spacer, bo te chłodne powietrze dobrze wpłynie na ciebie.
@Marzag napisał: "Saka sobie nieźle radzi, kojarzysz? Willock, Emile Smith-Rowe, Iwobi też sobie miejsce w premier league znaleźli."
XD, ale to nie są zawodnicy których Mikel rozwinął od podstaw i jedynie na kogo miał wpływ i dobrze go rozwija to jest Saka
@Barney napisał: "No nie wiem , jak mają odpadać tak jak z Bayernem to dla mnie jest cos nie tak."
Już z Porto były problemy, a grał tam 40 letni Pepe który chyba lepiej wyglądał w dogrywce niż część naszych zawodników
Rozwoju młodych zawodników
Mam inne pytanie. Zawsze słynęliśmy z akademii i rozwoju piłkarzy. Teraz? Wydaje mi się że jesteśmy w 4 literach i nie ma jakieś równowagi w drużynie. Patino fajny talent i gdzie jest?
@Barney napisał: "To ile chcecie trzymac Artete jesli nic nie bedzie wygrywal 2-3 lata jeszcze?"
Do momentu aż przejdzie na emeryturę i dzień później jeszcze, co roku niech dostaje około 150/200 mln na transfery.
@Garfield_pl: Mniejsza z tym. Jak dobrze kojarzę to gdy Saliba dostał czerwo, to na następny dzień była podobna sytuacja w meczu chyba Live Chelsea?
Jak Ode wróci do gry, to nie znaczy że z miejsca piłeczka będzie hulać w ofensywnie. Chłopak już długi czas nie gra i nie wiadomo w jakiej będzie dyspozycji. Przeraża fakt że znowu ( wypadł Cazorla) rozgrywanie piłki i cała drużyna jest uzależniona od 1 gracza.
Może to zły przykład, ale w obojętnie jakiej pracy czy wojsku, wypada jedno ważne ogniwo, to zespół sobie radzi dalej, wiem przykład z kapelusza może być beka
@Garfield_pl: Nie nam Twittera, jakoś sobie znajdę
@Garfield_pl napisał: "Bednarek fauluje bliżej bramki niż Saliba i zostaje z żółtą na boisku, no dramat to sędziowanie , Joelinton za blokowanie wznowienia brak żółtej"
Masz gdzieś filmik z tej sytuacji?
@Marzag napisał: "To mnie akurat wcale nie dziwi, nie byłby to pierwszy raz jak czegoś oczywistego nie zauważyłeś.
Odegaard ostatnie spotkanie rozegrał 31 sierpnia."
Dzisiaj trolujesz czy co innego? Rozumiem jakby wypadł Havertz, Saka, Trossard, Jesus, Martineli i musieliby grać juniorzy w ataku. Nam wypadł jeden zawodnik z środka pola, to skoro nasza gra opiera się na 1 zawodniku, to chyba pokauzje że Mikel nie ma innego pomysłu na grę i nie wie co robić.
@Marzag napisał: "Nam się skurczyła chwilowo siła ofensywna, ale za moment Odegaard wraca a wraz z nim wszystko wróci do normy."
Jak nam się skurczyła? Jakoś nie zauważyłem tego, przecież nie graliśmy zawodnikami w wieku juniorskim, tylko głębia składu i podstawowymi zawodnikami. Przypomnę że na początku sezonu z Ode też jakoś dobrze nie wyglądaliśmy, a po takim czasie nie wiemy w jakiej dyspozycji może być Norweg.
@Marzag napisał: "I rozumiem, że chciałbyś tego samego u nas, żebyśmy zmienili Artete na trenera który sprawi że granie w LM będzie spełnieniem naszych marzeń i to wszystko w 2 lata! :P"
Nie zrozumiałeś treści komentarza
@Marzag napisał: "jednego z najlepszych trenerów świata"
Arteta i jeden z najlepszych trenerów świata, wygrałeś dzisiaj i można się rozejść. Do najlepszych to jeszcze bardzo dużo mu brakuje.
@Garfield_pl napisał: "Będziemy strzelać więcej i z gry :) zapraszam wtedy , bo przecież będziesz jak będą zwycięstwa?"
Tak, będę. Tylko na razie trzeba ogarnąć środek pola, bo nasze akcje w ofensywie polegają na zagraniu do skrzydła i wbicie piłki w pole karne i liczenie na SFG i na tym koniec.
Żeby była jasność, teraz nie chce zwolenienia Mikela, bo to byłby absurd. Po sezonie, dlaczego nie? Wszystko zależy co pokaże w następnych meczach i czy będziemy pieli się w tabeli ligowej czy spadać. Na razie z taką grą to o TOP4 będzie bardzo ciężko
@Garfield_pl napisał: "pan odklejka dostaje przepustki tylko jak przegrywamy xD"
Pan różowe okulary xd, wszyscy widzą że od samego początku jest męczenie buły. Wcześniej obrona była żelazna i coś wpadało po SFG. Teraz nawet obronę mamy dziurawą, ale zagrożeni jakieś są z SFG, ale co mecz nie będziemy z tego strzelać 2 bramek
Może jeszcze obudzą się, tylko znowu sami sobie komplikujemy sytuację w lidze. Wiadomo że inne drużyny też pogubią punkty, ale to Mikel musi coś zrobić z tą drużyną bo nie ma żadnego pomysłu na grę. 0 dynamiki i zaskoczenia jak to pokazywali w poprzednich sezonach
@Marzag napisał: "Po pierwsze Ty nigdy tej cierpliwości nie miałeś"
Prawie 5 lat, grubo wydane prawie 800 mln na transfery i masz czelność pisać o cierpliwości!! Dajmy mu jeszcze kolejne 5 lat i miliard na transfery, czekajmy bo może w końcu coś zatrybi. Przypomnę że raz TOP4 i mistrzostwo Anglii przegraliśmy my sami, gdzie mieliśmy odpowiednią przewagę i zesrali się na samym końcu mety.
@Marzag napisał: "Ty od 3 sezonów piszesz że się Arteta skończył tylko my tego nie widzimy XD"
Nadal się tego trzymam i wychodzi na moje. Ile mamy mistrzostw i pucharów europejskiej w gablocie? Żebyś nie był zdziwiony jak po tym sezonie kilku zawodników stwierdzi że chcą odejść, bo nic nie wpada do gabloty
@Fanatic napisał: "Trzeba przyznać że też Salah i Manę mocni się przyczynili do sukcesów LFC czy OBA działające skrzydła i do tego van dijk ale mamy Salibe, mamy sake ale nie mamy napadziora i drugiego skrzydła
Moim zdaniem Arteta to bardzo dobry trener ale chyba Edu trochę odstaje poziomem jeżeli chodzi o zarządzanie, zmarnował okienko tego lata."
Zgadzam się z tym po części. To chyba trener mówi jakich chce zawodników? Patrząc po transferach, to Mikel dokonał samych błędnych wyborów, bo zamiast zbudować równowagę to wzmocnił pozycje które są bardzo dobrze obsadzone. Ten Sterling to nie wiem po co przyszedł, mogli rozbić bank na kupno napastnika lub skrzydłowego
Odpowiemy w następnym meczu xd. Tak poważnie, to odnoszę wrażenie że prime Mikela kończy się po mało, to już nie są czasy gdzie trenerzy będą siedzieć 15/20 lat w klubie. Max 5/7 sezonów i przychodzi zjazd drużyny i widać to było po Kloppie. Guardiola to inna bajka, bo gościu bez kasy w City tak długo nie siedziałby, w 8 lat wydał 1,5 mld na transfery.
@Fanatic napisał: "Liverpool kloppa też miewał gorszy okres i liczę że Arteta dalej będzie tu managerem w następnym sezonie bez względu na pozycję w lidze, brakuje nam drugiego skrzydła i napadziora, Jak saka nie wyczaruje to nic się nie dzieję, widać brak Martina w środku pola"
Tylko Klopp z średnich piłkarzy potrafił wydobyć maksimum, coś co Mikel nie umie. Klopp w 8,5 roku wydał 950 mln na transfery, Mikel prawie w 5 lat 800 mln. Przypomnę że Live też miało niezły burdel w drużynie




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 33 | 24 | 7 | 2 | 79 |
2. Arsenal | 33 | 18 | 12 | 3 | 66 |
3. Manchester City | 34 | 18 | 7 | 9 | 61 |
4. Nottingham Forest | 33 | 18 | 6 | 9 | 60 |
5. Newcastle | 33 | 18 | 5 | 10 | 59 |
6. Chelsea | 33 | 16 | 9 | 8 | 57 |
7. Aston Villa | 34 | 16 | 9 | 9 | 57 |
8. Bournemouth | 33 | 13 | 10 | 10 | 49 |
9. Fulham | 33 | 13 | 9 | 11 | 48 |
10. Brighton | 33 | 12 | 12 | 9 | 48 |
11. Brentford | 33 | 13 | 7 | 13 | 46 |
12. Crystal Palace | 33 | 11 | 11 | 11 | 44 |
13. Everton | 33 | 8 | 14 | 11 | 38 |
14. Manchester United | 33 | 10 | 8 | 15 | 38 |
15. Wolves | 33 | 11 | 5 | 17 | 38 |
16. Tottenham | 33 | 11 | 4 | 18 | 37 |
17. West Ham | 33 | 9 | 9 | 15 | 36 |
18. Ipswich | 33 | 4 | 9 | 20 | 21 |
19. Leicester | 33 | 4 | 6 | 23 | 18 |
20. Southampton | 33 | 2 | 5 | 26 | 11 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 18 |
A. Isak | 21 | 6 |
E. Haaland | 21 | 3 |
B. Mbeumo | 18 | 6 |
C. Wood | 18 | 3 |
Y. Wissa | 16 | 3 |
O. Watkins | 15 | 7 |
C. Palmer | 14 | 8 |
Matheus Cunha | 14 | 4 |
J. Mateta | 13 | 2 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Dziadyga napisał: "A jakie on kluby i fundusze miał? Oprócz PSG,ale tam też zawsze były zepsute gwiazdki.
W Villi widać jego kunszt,patrząc na fundusze i kogo tam zastał po Stevenie G.W każdym klubie też potrafił perełki młode znaleźć.
Więc nie dostał u nas ani funduszy,ani zaufania i jeszcze wypalone,przereklamowane gwiazdy.Gra nie powalała,ale miał badziewiakow.Arti ma samych swoich a murarka idzie na podobnym poziomie jak u Emerego."
Może zarząd dał chore ambicje że miał zdobyć w krótkim czasie majstra lub trofeum? Zapewne jakby dostał odpowiedni czas i fundusze jak Mikel, to też mógłby u nas dużo zdziałać lub nie, tego nie dowiemy się już. Widać jedno, że bez presji Emery sobie radzi i widać że Mikel też nie ma nałożonej presji, dlatego czuje się zbyt pewnie na swoim stanowisku. Gość dobrze nawija makaron na uszy, jak politycy.