Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6600 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 146 z 165 (komentarze od 5801 do 5840):

Komentowany temat: Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 16:35

A co do oceniania jakim psychologiem jest Wenger ( że fatalnym ) nie zgodzę się.
Nieprzypadkowo Mourinho i Boas odnieśli początkowe sukcesy w Porto. Ale The Special One od tego czasu miał praktycznie nieograniczone możliwości finansowe, a Wenger nie. Zresztą nawet one nie gwarantują sukcesu, o czym już pisałem ( obecnie Real ). Nowatorstwo Mou to połączenie niesamowitej konsekwencji w obronie z siłą i żelazną dyscypliną na boisku. Wg mnie on nie jest jakimś szczególnym psychologiem, tylko jego sukcesy ustawiły go w odpowiedniej pozycji do jego zawodników, którzy każde jego słowo spijali z jego ust, bo widzieli tego efekty.
Wg mnie problemem może być że Wenger zbyt się przywiązał do swoich wychowanków, jest dla nich zbyt dobrym ojcem, zamiast od czasu do czasu krzyknąć czy wstrząsnąć zespołem pozbywając się zbędnych graczy.

Komentowany temat: Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 16:28

imprecis->
jeśli chodzi o zarządzanie marką, zgadzam się z Tobą. Można było zrobić to lepiej, by Arsenal w najdalszych zakątkach świata, w Ameryce i w Azji lepiej się kojarzył i sprzedawał.
Co do zarządzania finansami, myślę że to inni powinni z nas brać przykład.
Co do transferów - też uważam że za szybko odmłodzono drużynę, że pozwolono zbyt wielu liderom odejść zbyt szybko. I te roczne kontrakty dla 30-letnich graczy to jakieś nieporozumienie.
Zgadzam się ze raz na powiedzmy 2 sezony przydałoby się big name za 25-30 mln. Są z tego same plusy

Komentowany temat: Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 15:11

imprecis->
Myślisz, że jakby wydał na transfery trochę więcej to to od razu gwarantuje nam puchar czy mistrzostwo? Jeśli tak by było to każdy by tak robił i mięlibyśmy 10 mistrzów w sezonie. Transfery nie dają gwarancji sukcesu. Spójrz na Chelsea czy Liverpool w minionym sezonie, ile oni kasy wydali niepotrzebnie. Chelsea chyba z 80 mln, Liverpool niewiele mniej i co? Liverpool nawet w pucharach nie gra.
Powiem tak, w piłce wszystko się zmieniło, stanęło na głowie, gdy pojawili się bogacze z Rosjii i Bliskiego Wschodu. Z ich pieniędzmi nie jesteśmy w stanie konkurować.
Co do wizerunku, pamiętasz jak wyglądał Arsenal 15 lat temu, bo ja kojarzę. Był średniakiem z aspiracjami. Graham i Wenger stworzyli ten klub na nowo.
Co do poprawy wizerunku marki się zgadzam, ale pieniądze z tego nie są pewną gwarancją sukcesu. Kiedyś też mieliśmy Inamoto i co?

Komentowany temat: Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 14:56

imprecis->
nie mogę się zgodzić z takim postawieniem sprawy. Nie wiem jak ludzie w klubie, czy są w pełni kompetentni czy nie, nie mnie to oceniać, bo i żadnych podstaw ku temu nie mam, oprócz doniesień dziennikarskich.
Ale co do Wengera to nie rozumiem, czemu uważasz, że jego metody są staromodne ( XX wieczne )? Przez to że w ostatnich 6 latach sytuacja w klubie ułożyła się tak a nie inaczej? Czy coś by się zmieniło w Twoim postrzeganiu, jakbyśmy w tym okresie wywalczyli np raz CC? To już by było wszystko dobrze?
Ja też mam różne pretensje do Wengera ( o transfery, taktykę ) ale nie mogę odmówić mu, że nie jest na czasie. Przecież on w tym wieku zdobył 2 razy mistrzostwo, 3 razy był wicemistrzem, 3 razy zdobył Puchar Anglii, grał parę razy w finale PA i PL oraz raz w LM. To mało?

Komentowany temat: Crerand: Nasri mógłby być rozgrywającym United 01.07.2011, 14:33

Na razie, wg dziennikarzy, wygląda to tak. Przychodzi pan z Barcelony ( City, MU, innych ) do Arsenalu i mówi:
- Chcemy Fabsa ( Clichego, Nasriego ). Macie tu czapkę gruszek i się cieszcie.
- Dziękujemy, że go zabieracie - przedstawiciel Arsenalu.

Eh, ludzie bajki piszą a inni czytają...

Komentowany temat: Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 14:22

Niektórzy z Was piszą w takim tonie jakby się nieodwracalnie coś waliło a Wenger oszalał zaślepiony własną wizją i pieniędzmi. Pojawiają się głosy nawołujące by odszedł. Wszystko to jest oparte na plotkach tylko i wyłącznie. Więcej dystansu i wiary w Klub. Nie dzieje się nic szczególnego.
Nawet jak odejdzie Fabs ( co myślę, że nastąpi ) i Clichy ( niech idzie, znajdą się lepsi ) to na pewno zostanie Nasri i reszta zespołu.
Wenger nie jest głupi i nie oszalał. On jest managerem jednego z najlepszych klubów w najlepszej lidze od 15 lat! Zna się na rzeczy i nie pozwoli, by ktoś lub coś zniszczył jego dzieło. Opamiętajcie się i poczekajcie na oficjalne informacje. Nie jesteście, z całym szacunkiem dla Was, mądrzejsi od niego, nie macie jego doświadczenia w prowadzeniu drużyny. Sorry, ale nastolatek z doświadczeniem z FM-a nie może wiedzieć lepiej. Ochłońcie, nic się wielkiego nie dzieje.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 10:21

Ej ogarnijcie się trochę, a nie już chcecie kogoś wyrzucać. Jeszcze nic nie wiadomo.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:39

Mnie denerwuje tylko jedno. Nie obawiam się że Nasri odejdzie, Clichy jak dla mnie może odejść. Obawiam się o Fabsa.
Sagna mówił, że po sezonie dał im pożegnalne prezenty. Teraz nie prezentował nowych strojów. To nie są dobre symptomy, ale wierzę, że będzie dobrze.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:37

imprecis->
nie wiem, czy brakowało aż tak mało do sukcesu, ale tu się z Tobą zgadzam. Też liczyłem wtedy na poważne transfery, ale z drugiej strony kto mógł przewidzieć że Sqill będzie grał jak Silvestre, a Verma wypadnie na sezon?

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:12

imprecis->
nie mogę się do końca z tym zgodzić. Wenger też funkcjonuje w pewnych zależnościach.
Powtarzam, nie chcę go bronić, bo wg mnie też wykonawców mógł dobrać lepiej.
Ale jeśli masz ograniczony budżet, jak rok temu, jeśli możesz zaoferować piłkarzowi pierwszego składu powiedzmy 50-80 tyś tygodniowo, jeśli nie możesz przekroczyć drabinki płacowej to musisz działać w określonych warunkach. My o tych warunkach nie wszystko wiemy. A jesteśmy pierwsi do oceniania.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:06

imprecis-> racja, trener motywuje, ustala taktykę, koryguje ją w trakcie meczu. Ale sam nie gra. Grają piłkarze. I to oni ponoszą winę za finał CC.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:03

Ja też jestem sfrustrowany brakiem sukcesów i często naszą nieporadną grą. Ja też jestem głodny pucharów - i nie jest to mały głód :)

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 01.07.2011, 00:01

DB10
imprecis->
tak jak pisałem, nie chcę usprawiedliwiać błędów Wengera. Ale ostatecznie grają piłkarze, a finał CC to z obecną kadrą powinniśmy wygrać bez problemu.
Apeluję tylko o jedno. Nie wyciągajcie pochopnych wniosków na podstawie plotek dziennikarskich i nie szukajcie na siłę winnych.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 30.06.2011, 23:50

imprecis->
Wenger popełnił sporo błędów - święta racja. Ale czy jego winą jest, że np. w finale CC piłkarze zagrali jakby bali się że mogą wygrać. Czy to wina Wengera, że Wojtek i Kościelny się zderzyli?

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 30.06.2011, 23:47

Malenki84->
widzisz problemem jest tu to, że wśród użytkowników tej stronki zapanowało zbiorowe szaleństwo i szukanie kozła ofiarnego. Jak nie zarząd, to Wenger, jak nie on to Fabregas. Całkowite zaniżanie poziomu dyskusji. Ślepa wiara w ploty podlana entuzjazmem nastoletniej panienki. Nikomu nic nie wytłumaczysz. Każdy jest żądny krwi. Głos nielicznych wyjątków, ludzi myślących w miarę racjonalnie jest zagłuszony.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 30.06.2011, 23:02

A jak jutro albo w najbliższym tygodniu załatwi transfery Gervinhi i np Samby i przedłuży kontrakt z Samirem to będziecie go na rękach nosić i wychwalać?
Trochę wyluzujcie. Na razie nic się jeszcze nie stało. Ani w sensie pozytywnym, ani negatywnym. Poczekajmy.

Komentowany temat: Rosicky chce zostać na The Emirates 30.06.2011, 22:58

Powiem wam, że jak rok temu zobaczyłem go w przedsezonowych przygotowaniach to byłem pod wrażeniem, bo wg mnie był świetny. Ale potem nie dostawał zbyt wielu szans, wobec czego nie osiągnął szczególnej formy. Ale powinien zostać. Taki zawodnik zawsze się przyda, do tego jest doświadczony, oddany klubowi i mimo że nie oszałamia formą to jako zmiennik jest wartościowym graczem. Podobnie widzę sprawę z Eboue.

Komentowany temat: Wenger nie będzie się spieszył z transferami 30.06.2011, 22:51

A 1.07 okaże się, że Arsene zagrał nam na nosie i są już potwierdzone transfery do klubu.
A tak w ogóle to ten wywiad jest bardzo w jego stylu. Ma specyficzne poczucie humoru. Nic nie jest w ruchu, czekamy, pod koniec lipca coś zobaczymy - oj Arsene, Arsene,, ty stary lisie.

Komentowany temat: Clichy coraz bliżej Manchesteru City 30.06.2011, 20:18

Widzę, że powoli głosy rozsądku przebijają się przez ogólną panikę

Komentowany temat: Galliani: Wycofujemy się, Cesc odchodzi gdzie indziej 30.06.2011, 15:18

A za 1-2 sezony Barcelona nie zdobędzie nawet mistrza ani LM, bo taka jest prawidłowość dziejowa. I wtedy wszyscy dziennikarze, kibice, piłkarze będą nosili w sercu DNA innej drużyny, np Chelsea, Realu czy Milanu.

Komentowany temat: Galliani: Wycofujemy się, Cesc odchodzi gdzie indziej 30.06.2011, 14:53

zonadlapersiego->
zarówno Nasri jak i Cesc mają obowiązujące umowy i plotki o ich sprzedaży to tylko plotki.
Zalecam więcej spokoju na rozpalone głowy. Jeszcze nic nie wiadomo.

Komentowany temat: Manchester City dołącza do walki o Nasriego 30.06.2011, 14:27

damian199656->
bez przesady, aż tak źle nie będzie. Nasri na 100% nie odejdzie. A jutro będzie potwierdzenie pierwszych transferów.

Komentowany temat: Ahmedow: Wiem o zainteresowaniu Arsenalu 30.06.2011, 13:02

Zamieniamy jakość na jakoś :/

Komentowany temat: Fabregas ze spokojem spogląda w przyszłość 30.06.2011, 13:00

O ile się nie mylę Cesc ma jeszcze chyba 4 lata kontraktu, więc jak nie powie wyraźnie, że chce odejść, to nie widzę potrzeby żadnych negocjacji i rozmów w tym temacie. Poza tym co nie przewidzimy, czy za powiedzmy dwa lata będzie chciał odchodzić, bo być może będzie właśnie triumfatorem PL i LM.
Cena zależy tak jak mówisz od sprzedającego i kupującego a także jeszcze innych czynników, jak kontrakt, forma itp. Ale to na razie wygląda tak, że my nie chcemy się go pozbywać, a FCB dyktuje nam za niego niską cenę, wmawiając że za wyższą nie kupią. Nie to nie.

Komentowany temat: Fabregas ze spokojem spogląda w przyszłość 30.06.2011, 12:50

szymonst->
Z roku na rok za Cesca można dostać więcej, nie mniej. Poza tym FCB nie oferuje teraz kokosów, tylko jałmużnę. Z 50-55 mln na stole bym podjął negocjacje.
Ponadto nie przejmowałbym się tym, ile za niego zarobimy za dwa lata, bo jak nic nie wygramy w następnym sezonie to roszady w klubie będą znacznie większe.

Komentowany temat: Fabregas ze spokojem spogląda w przyszłość 30.06.2011, 12:45

RomanAbramov->
jeśli uważasz, że Ramsey już teraz prezentuje taki poziom jak powiedzmy Lampard, Gerrard, o innych czołowych rozgrywających nie wspominając to to jest twoje zdanie. Ja mam inne.
Powtarzam, bez Cesca ( bez wzmocnień, jeśli odejdzie ), w naszej kadrze nie ma prócz Nasriego, zawodnika mogącego go zastąpić.

Komentowany temat: Fabregas ze spokojem spogląda w przyszłość 30.06.2011, 12:36

KubasFCB->
Odpowiedz mi zatem na jedno proste pytanie. Jeśli oczywiście sam Fabs nie naciska na transfer, bo w takim przypadku nie mamy o czym dyskutować. Oto ono:
Po co sprzedawać Fabsa, skoro mamy się wzmacniać, a pieniędzy w klubowej kasie nie brakuje?

Komentowany temat: Fabregas ze spokojem spogląda w przyszłość 30.06.2011, 11:51

KubasFCB->
nie jest do końca tak jak mówisz. Na odejściu Fabsa ucierpimy bardzo, bo to najlepszy rozgrywający i nikt z młodych czy nowych go nie zastąpi.
Oglądałem chyba wszystkie mecze Arsenalu w tym sezonie i powiem tak, odnośnie meczów bez Fabsa:
1. Póki Nasri miał formę to jakoś to funkcjonowało, ale nie było presji bo był początek i środek sezonu i to on ciągnął zespół, nierzadko strzelając decydujące bramki lub asystując.
2. Wilshere nie będzie rozgrywającym, nawet jeśli na takiego będzie kreowany. Wg mnie to nie ten typ, poza tym 19 latek przez 50 meczy nie uciągnie zespołu.
3. Ramsey wcale nie zaliczył wspaniałego powrotu, było w porządku, ale to nie ta klasa co Fabs i jeszcze długo tak nie będzie ( o ile w ogóle ). Jedna bramka niczego nie przesądza. Na razie to tylko rezerwowy. Poza tym on wrócił właśnie wtedy kiedy odpadł Fabs i wcale go godnie nie zastąpił - patrz wyniki meczy.
4. Gdyby nie po prostu fantastyczna forma Persiego to byśmy nawet do LE mieli ciężko się zakwalifikować. Ale on wiecznie takiej życiowej formy mieć nie będzie.

Jednym słowem ucierpimy jak nie wiem co tracąc najlepszego gracza.

Komentowany temat: Oficjalne komplety wyjazdowe na sezon 2011/12! 29.06.2011, 12:11

Też liczę, że 1 lipca będzie już oficjalnie zatwierdzony jakiś transfer, może nawet nie jeden.

Komentowany temat: Parlour: Defoe jak niegdyś Ian Wright 29.06.2011, 12:10

Walcott nie nadaje się do gry na środku ataku jeśli gramy jednym napastnikiem. Jego jedynym atutem jest szybkość, ale jest zbyt wątły w starciach ze środkowymi obrońcami, nie potrafi się zastawić przy przyjęciu czy grać kombinacyjnie na niewielkiej przestrzeni.

Komentowany temat: Parlour: Defoe jak niegdyś Ian Wright 28.06.2011, 22:13

MateuszK4nonier->
1. Obertan jest ustawiany różnie, podobnie jak Vela.
2. W porównaniu Chamakha i Chicharito sam sobie odpowiedziałeś kto jest lepszy. "Pierwsza część sezonu w wykonaniu Marokańczyka, była równie dobra co cały sezon Meksykanina".-mam nadzieję, że się to zmieni.
3. Obyś miał rację z Gervinho. Ale liga angielska jest znacznie bardziej wymagająca niż francuska, co pokazał przykład Chamakha.

Komentowany temat: Parlour: Defoe jak niegdyś Ian Wright 28.06.2011, 21:35

RVP=Rooney
Chamakh

A gdzie doświadczeni, ograni w PL zawodnicy?

KanonierTH1411->
jestem tego samego zdania, że Mata jest podpuchą, by taniej wyciągnąć Gervinho.

Komentowany temat: Parlour: Defoe jak niegdyś Ian Wright 28.06.2011, 20:44

W 100% zgadzam się z Rayem. Dodam tylko, że konieczny jest wielkiej klasy napastnik.

Komentowany temat: Transferowy Zawrót Głowy - 28 czerwca 28.06.2011, 20:40

45 za Neymara oferuje FCB? Podobną kwotę za Sancheza a za Fabsa tylko 30?
PS. Jak jakiś klub ma długi, np FCB, to powinien nieć zakaz transferów.

Komentowany temat: Wielka oferta Realu za Ceska 28.06.2011, 15:21

robson_pikus->
co do sprawy z Matą. Jak tłumaczyłem, to tylko takie zagranie w negocjacjach o Gervinho jest. Nazwisko Maty padło raz nieoficjalnie, a Barcelona zabiera się do Fabregasa od ładnych kilkunastu miesięcy, trąbią o tym na prawo i lewo, zakładają mu koszulką FCB.
Tu nie ma czego porównywać.

Komentowany temat: Wielka oferta Realu za Ceska 28.06.2011, 15:15

Sojusznik->
poprzyj swoją tezę, jeśli taką masz, jakimkolwiek argumentem, a nie zarzucaj głupotę.

robson_pikus->
jak by chcieli go zatrzymać to by to zrobili. Argument o Matce Cesca mnie nie przekonuje. Wiesz to od jego rodziny że tak było czy od wszystkowiedzących dziennikarzy?
PS. Biedny Cesc ukradziony podstępnie za młody przez złego wujka Arsene`a - słyszałem już tą opowieść bodajże od mister Kowalczyka

Komentowany temat: Wielka oferta Realu za Ceska 28.06.2011, 14:48

robson_pikus->
-zagrywka z Matą to tylko podpucha, żeby wymusić na Lille szybszą sprzedaż Gervinho.
-mogła FCB zaoferować Fabsowi taki kontrakt że nie chciałoby mu się jako młodemu chłopakowi opuszczać dom w wieku 16 lat i przenosić się 1000km dalej nie znając słowa po angielsku opuszczać ukochane miasto.

Komentowany temat: Wielka oferta Realu za Ceska 28.06.2011, 14:11

Geble->
dzięki za wyjaśnienie. Mam jednak pewne ale... Pozwól, że odniosę się do twojego tekstu w punktach.
1. Myślenie o przyszłości ma sens, widać Barcelona uczy się na własnych błędach
2. Barcelona nie jest pępkiem świata, jak przekonują dziennikarze - to że chce kogoś kupić jeszcze nie oznacza, że się tak stanie. Dawanie nam jałmużny w postaci 30 mln za gracza który na jakieś 8 sezonów ma zapewnić odpowiedni poziom gry to naprawdę mało.
3. Skoro go FCB ceni, to przydałaby się odpowiednia kwota, bo to FCB chce go kupić, a nie my sprzedać. Więc "straszenie" że więcej niż 30 mln nie dostaniemy nie robi wrażenia. Nie dacie odpowiednio dużo, to cóż, wasza strata.
4. Nie znam żadnej oficjalnej wypowiedzi, w której Fabs stwierdza, że chce nas opuścić. Faktycznie wypowiada się zawsze w tym samym tonie, kocham AFC i BFC ( klub mojego dzieciństwa ).
5. Fabregas nie jest jedynym graczem mogącym zastąpić Xaviego. Zresztą to nie nasz problem, że Xavi z czasem będzie coraz słabszy.

Komentowany temat: Wielka oferta Realu za Ceska 28.06.2011, 13:47

Geble->
to po co Barcelonie Fabregas, skoro ma Xaviego, Inieste, Keite, Affelaya i młodych gniewnych?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady