Winterburn: Obawiam się tego sezonu

Winterburn: Obawiam się tego sezonu 01.07.2011, 13:55, IceMan 59 komentarzy

Nigel Winterburn przyznał, że poważnie obawia się o postawę Kanonierów w przyszłym sezonie, bowiem odejście Ceska Fabregasa oraz Gaela Clichy'ego jest już przesądzone, a przyszłość Samira Nasriego też stoi pod poważnym znakiem zapytania.

Legendarny obrońca Arsenalu uważa, że Arsene Wenger musi wydać pokaźną kwotę na angielskich zawodników, jeśli zamierza konkurować w najbliższych rozgrywkach z takimi klubami jak Chelsea, Manchester United oraz Manchester City.

- Martwię się o najbliższy sezon. Dwaj piłkarze - Fabregas oraz Clichy - na pewno odejdą. Mam szczerą nadzieję, że przynajmniej Nasri pozostanie w północnym Londynie.

- To trzej zawodnicy, którzy w ostatnich latach mieli ogromny wpływ na grę zespołu. Słyszałem, że dwóch z nich na pewno opuści Arsenal i to już w najbliższych dniach, a o przybyciu nowych graczy na Ashburton Grove nic nie słychać.

- Pojawiają się tylko nieliczne informacje, według których do szatni przy The Emirates zawitają w przyszłym tygodniu góra dwaj piłkarze, więc to jest jakimś pozytywem. Nikt jednak nie wie, kim ci zawodnicy będą.

- Arsene musi kupić dwóch lub trzech Anglików, którzy tchną w tę drużynę duch walki. Jeśli uda się Wengerowi połączyć niezłomny charakter z ofensywnym stylem gry, sukcesy się pojawią. Jeśli natomiast Francuz tego nie zrobi, Kanonierzy na pewno nie wygrają mistrzostwa.

- Wszyscy główni konkurenci o tytuł się wzmacniają, a Arsenal nie jest w stanie w tej chwili na równi z nimi rywalizować.

Nigel WinterburnPremier League autor: IceMan źrodło: Talksport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
TOmm1 komentarzy: 121504.07.2011, 16:40

"Obawiam się tego sezonu" nie tylko Ty... ;x

thegunner4life komentarzy: 891802.07.2011, 07:30

Jeżeli oni odejdą do klub nam się posypie.. zobaczcie co się stało z The Reds jak sprzedali trzon swojej drużyny ;/ i my robimy tak samo wszystkich na raz. Brawo wenger jeżeli ten Twój plan 5 letni zakłada rozwalenie Arsenalu i walke o LE to jesteś na dobrej drodze.

ArsenalTheBest komentarzy: 102601.07.2011, 18:49

Ja też się obawiam i próbuje być optymistą :/

Leehu komentarzy: 1049601.07.2011, 18:21

@HellSpawn: Nie ma graczy nie zastąpionych. Też chcę żeby Fabs został i puki nie będzie oficjalnej informacji w tej sprawie to będę wierzył że nasz El Capitano nie odejdzie, ale te plotki stają się coraz bardziej prawdopodobne. Nasri też mógłby zostać. Clichego też mi szkoda, ale jak przejdzie do City to troszkę kaski wpadnie i może uda się utrzymać Samira. Z Fabregasem jest ten problem że on jest na tyle zmotywowany żeby opuścić Arsenal że żadne pieniądze go nie przekonają nawet jakbyśmy mogli mu zaproponować tyle co wspomniane $ity taki już typ gracza. Trzeba mieć nadzieję że Ci anonimowi piłkarze którzy przyjdą będą strzałami w 10 i okażą więcej lojalności klubowi, który ich wyprowadził na salony.

HellSpawn komentarzy: 618501.07.2011, 18:04

Liczę na pozostanie Fabregasa.. Nasri może iść bo takich jak on jest kilku zawodników, a drugiego Fabregasa nie znajdziemy nigdy przez najbliższe 15 lat...

HusarzAFC komentarzy: 150201.07.2011, 17:36

Jak tak dalej będzie to przyszły sezon może skończyć się dla nas tragicznie.

Pegaz komentarzy: 57701.07.2011, 17:20

Nie jesteś jedyny Nigel.

arsenal_londyn_fan komentarzy: 18601.07.2011, 17:15

Dobrze mówi!Wenger powinien sprowadzic na ich miejsce ,nie młokosów którzy moga sieprzydać za kilka lat.na miejscu Arsena spróbowałbtm pozyskać np:Bale.

KubasFCB komentarzy: 30901.07.2011, 17:13

@imprecis

W tej kwestii się z Tobą zgodzę. Jest to jeden z nielicznych, aczkolwiek fundamentalnych błędów Wengera. W krótkim czasie klub opuściło zbyt wielu doświadczonych zawodników, a na ich miejsce nie było prawdziwych mentalnych następców.

Sama idea planu Arsena nie jest wykonywana źle, bo dalej twierdzę, że postawa tego zespołu w pojedynkach z gigantami Premier League, biorąc pod uwagę nakłady na wzmacnianie i utrzymywanie składu jest co najmniej imponująca. Błąd tkwi w samych jej założeniach. No, a zabieranie się do rozwiązania problemu przez weryfikację założeń, to najczęściej zaczynanie od samych podstaw. Myślę, że zajmie to jakieś 2-3 lata, do momentu, kiedy frustracja fanów sięgnie zenitu i będzie musiała dokonać się rewolucja, być może nawet podziękowanie za wszystko Wengerowi. Do tego czasu jednak, zarząd, właściciele, udziałowcy niekoniecznie są zmartwieni taką, a nie inną sytuacją - oni na klubie zarabiają, czerpią autentyczne zyski. Decyzja pomiędzy utrzymywaniem się w czołówce, nie wygrywając, jednak zarabiając, a wygrywaniem i byciem na minusie, wcale nie jest dla nich taka oczywista.

KubasFCB komentarzy: 30901.07.2011, 16:57

* mają doświadczenie

KubasFCB komentarzy: 30901.07.2011, 16:56

@imprecis

Uważasz brak otwarcia na rynki azjatyckie za przykład złego zarządzania marką? Wg mnie, na tyle ile może Arsenal jest popularyzowany za granicą. Kwestia udania się tam na tournee jest już bardziej problematyczna i osobiście nie dziwię się Wengerowi, że do tej pory od tego stronił. Kanonierzy w ostatnich latach wyglądali słabo wydolnościowo pod koniec sezonu, wyjazd do Azji na przygotowania nie pomoże ani trochę zwłaszcza, że to będzie pierwszy raz, o ile się dobrze orientuję. W Barcelonie i Realu po takim pierwszym wyjeździe później wielu miało zastrzeżenia co do jakości takiego przygotowania. Teraz Arsenal zarobi trochę więcej kasy, ale negatywny skutek tego wyjazdy może przynieść olbrzymie konsekwencje w przypadku, odpukać, braku awansu do LM, zwłaszcza że w Premier League coraz więcej ekip do tego aspirujących. Wiem, że cała czołówka europejska w takie zarobkowe wyjazdy się bawi, ale oni już w tym doświadczenie. Oczywiście, że kiedyś należałoby zacząć, ale nie wiem, czy to akurat jest odpowiedni moment, kiedy presja po 6 latach bez trofeów jest olbrzymia.

malyglod komentarzy: 648501.07.2011, 16:35

A co do oceniania jakim psychologiem jest Wenger ( że fatalnym ) nie zgodzę się.
Nieprzypadkowo Mourinho i Boas odnieśli początkowe sukcesy w Porto. Ale The Special One od tego czasu miał praktycznie nieograniczone możliwości finansowe, a Wenger nie. Zresztą nawet one nie gwarantują sukcesu, o czym już pisałem ( obecnie Real ). Nowatorstwo Mou to połączenie niesamowitej konsekwencji w obronie z siłą i żelazną dyscypliną na boisku. Wg mnie on nie jest jakimś szczególnym psychologiem, tylko jego sukcesy ustawiły go w odpowiedniej pozycji do jego zawodników, którzy każde jego słowo spijali z jego ust, bo widzieli tego efekty.
Wg mnie problemem może być że Wenger zbyt się przywiązał do swoich wychowanków, jest dla nich zbyt dobrym ojcem, zamiast od czasu do czasu krzyknąć czy wstrząsnąć zespołem pozbywając się zbędnych graczy.

malyglod komentarzy: 648501.07.2011, 16:28

imprecis->
jeśli chodzi o zarządzanie marką, zgadzam się z Tobą. Można było zrobić to lepiej, by Arsenal w najdalszych zakątkach świata, w Ameryce i w Azji lepiej się kojarzył i sprzedawał.
Co do zarządzania finansami, myślę że to inni powinni z nas brać przykład.
Co do transferów - też uważam że za szybko odmłodzono drużynę, że pozwolono zbyt wielu liderom odejść zbyt szybko. I te roczne kontrakty dla 30-letnich graczy to jakieś nieporozumienie.
Zgadzam się ze raz na powiedzmy 2 sezony przydałoby się big name za 25-30 mln. Są z tego same plusy

lordalastor komentarzy: 115701.07.2011, 16:10

ja też się obawiam bo jak popatrze jakie wzmocnienia przeprowadzają inne drużyny to brak słów jak nie kupimy z 2-3 piłkarzy światowego poziomu to się zaczne obawiać że skończymy przyszły sezon gdzieś na 6 miejscu

kslonee komentarzy: 30901.07.2011, 16:03

i wkoncu pytanie ,jak tu grac o mistrza pozbywajac sie w tym samym czasie najlepsych graczy??

kslonee komentarzy: 30901.07.2011, 16:00

zreszta kogo mozna zamienic za Nasriego?? kogo niby kupimy , lepszego ?? zenada

kslonee komentarzy: 30901.07.2011, 15:59

serio jak Nasri odejdzie to Wenger i caly ten zarzad to podle psy ,jak mozna sprzedac Nariego do MU?? banda kundli, mam dosc tych cyrkow, nie ma kasy, nie ma nic, tylko zarabiac im sie marzy, zero trofeow, szmaty z zarzadu ,kraonke i wenger tez,

adaminho77 komentarzy: 332501.07.2011, 15:54

Jak nie utrzymamy Fabregasa, Nasriego i nie zaszalejemy na rynku transferowym to ja też się będę obawiał. :|

scKanonier94sc komentarzy: 318901.07.2011, 15:52

Gdzie w koncu Fabs odchodzi?

KubasFCB komentarzy: 30901.07.2011, 15:48

@imprecis

Bardzo dobrze zarządzany klub powinien potrafić utrzymywać się w ścisłej czołówce jednej z najlepszych lig świata, wydając na wzmocnienia zdecydowanie najmniej spośród wielkiej czwórki (już piątki?), do tego jeszcze przez długi okres czasu mając poważnie obciążony budżet budową nowego stadionu. IMO analizując sytuację na trzeźwo, z perspektywy ekonomicznej ten klub zarządzany jest wzorowo, wolny jest od kosmicznych długów charakterystycznych dla największych angielskich marek na tej płaszczyźnie, a i sportowo wcale takiej tragedii nie ma, bo biorąc pod uwagę środki rok w rok przeznaczane na wzmacnianie i utrzymywanie składu, w zestawieniu z Manchesterami, Chelsea, czy ostatnio też LFC, chłopaki Wengera radzą sobie znakomicie. Względnie, pamiętajcie. Jedynym poważnym błędem Wengera w pewnym momencie było zdanie się w zbyt dużej mierze na młodzieńczy entuzjazm swoich podopiecznych pozbawiając ekipę doświadczonych grajków.

Być może faktycznie istnieje gdzieś granica, której stosując ten model sportowy nie można przekroczyć, jak wytrwanie w dobrej formie do końca sezonu, konfrontacja z gigantami w LM, ale wydaje mi się, że zarząd i poniekąd Wenger są tej granicy świadomi. Być może w końcu zdecydują się na rewolucję, ale do tego potrzeba jeszcze 2-3 lat zbijania kokosów finansowych wynikłych z obecnego modelu funkcjonowania klubu.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4801.07.2011, 15:38

@Kondzio Elite

Słuszna uwaga. W dodatku Villa przez hiszpańskie media był przez długi okres czasu kreowany na nowego gracza Realu.

malyglod komentarzy: 648501.07.2011, 15:11

imprecis->
Myślisz, że jakby wydał na transfery trochę więcej to to od razu gwarantuje nam puchar czy mistrzostwo? Jeśli tak by było to każdy by tak robił i mięlibyśmy 10 mistrzów w sezonie. Transfery nie dają gwarancji sukcesu. Spójrz na Chelsea czy Liverpool w minionym sezonie, ile oni kasy wydali niepotrzebnie. Chelsea chyba z 80 mln, Liverpool niewiele mniej i co? Liverpool nawet w pucharach nie gra.
Powiem tak, w piłce wszystko się zmieniło, stanęło na głowie, gdy pojawili się bogacze z Rosjii i Bliskiego Wschodu. Z ich pieniędzmi nie jesteśmy w stanie konkurować.
Co do wizerunku, pamiętasz jak wyglądał Arsenal 15 lat temu, bo ja kojarzę. Był średniakiem z aspiracjami. Graham i Wenger stworzyli ten klub na nowo.
Co do poprawy wizerunku marki się zgadzam, ale pieniądze z tego nie są pewną gwarancją sukcesu. Kiedyś też mieliśmy Inamoto i co?

malyglod komentarzy: 648501.07.2011, 14:56

imprecis->
nie mogę się zgodzić z takim postawieniem sprawy. Nie wiem jak ludzie w klubie, czy są w pełni kompetentni czy nie, nie mnie to oceniać, bo i żadnych podstaw ku temu nie mam, oprócz doniesień dziennikarskich.
Ale co do Wengera to nie rozumiem, czemu uważasz, że jego metody są staromodne ( XX wieczne )? Przez to że w ostatnich 6 latach sytuacja w klubie ułożyła się tak a nie inaczej? Czy coś by się zmieniło w Twoim postrzeganiu, jakbyśmy w tym okresie wywalczyli np raz CC? To już by było wszystko dobrze?
Ja też mam różne pretensje do Wengera ( o transfery, taktykę ) ale nie mogę odmówić mu, że nie jest na czasie. Przecież on w tym wieku zdobył 2 razy mistrzostwo, 3 razy był wicemistrzem, 3 razy zdobył Puchar Anglii, grał parę razy w finale PA i PL oraz raz w LM. To mało?

KondzioElite komentarzy: 618701.07.2011, 14:46

A ja się właśnie obawiam Kroenke. Szef AST to dobrze ujął. Stan ani razu póki co (od momentu przejęcia Klubu) nie wypowiedział się publicznie.

AlexVanPersie komentarzy: 806401.07.2011, 14:44

Nigel to nie jest ktoś anonimowy, on coś wie.

Ta zapowiedź odejścia Cesca jest niepokojąca.

KondzioElite komentarzy: 618701.07.2011, 14:41

@damcioo
Poprzedniego lata pisali przez całe tygodnie, że już Mata podpisuje kontrakt z FCB. I co? No tak, Juan nadal gra w Valencii. ;P

damcioo komentarzy: 58501.07.2011, 14:36

dlatego nie jestem pewien ale kazda plotka ma ziarnko prawdy

KondzioElite komentarzy: 618701.07.2011, 14:35

@damcioo
Orange Sport to kolejny szmatławiec wierzący w każdą plotkę.

KondzioElite komentarzy: 618701.07.2011, 14:34

@imprecis
Ale Nigel? Z jakiej okazji?

thegunner4life komentarzy: 891801.07.2011, 14:31

Ja bym chciał taki transfer, wenger idzie do Wisły Kraków, a do nas przychodzi jakiś nowy terener z chęciami, pomysłami, energią, i taki który nie liczy każdej złotówki obsesyjnie(nie mówię, ze ma szastać kasą na lewo i prawa, wystarczy że raz na 10 lat wyda te 50 mln w ten sposób długi się nie narobią).

malyglod komentarzy: 648501.07.2011, 14:22

Niektórzy z Was piszą w takim tonie jakby się nieodwracalnie coś waliło a Wenger oszalał zaślepiony własną wizją i pieniędzmi. Pojawiają się głosy nawołujące by odszedł. Wszystko to jest oparte na plotkach tylko i wyłącznie. Więcej dystansu i wiary w Klub. Nie dzieje się nic szczególnego.
Nawet jak odejdzie Fabs ( co myślę, że nastąpi ) i Clichy ( niech idzie, znajdą się lepsi ) to na pewno zostanie Nasri i reszta zespołu.
Wenger nie jest głupi i nie oszalał. On jest managerem jednego z najlepszych klubów w najlepszej lidze od 15 lat! Zna się na rzeczy i nie pozwoli, by ktoś lub coś zniszczył jego dzieło. Opamiętajcie się i poczekajcie na oficjalne informacje. Nie jesteście, z całym szacunkiem dla Was, mądrzejsi od niego, nie macie jego doświadczenia w prowadzeniu drużyny. Sorry, ale nastolatek z doświadczeniem z FM-a nie może wiedzieć lepiej. Ochłońcie, nic się wielkiego nie dzieje.

damcioo komentarzy: 58501.07.2011, 14:21

Orange sport chłopcze orange sport.
Nie wiem kto to mowił bo taki gruby wypowiadal się że jeśli zarząd sprzeda Ceska to Wenger zglosi wypowiedzenie, bo to od niego wszystko zaczynał i nie chce zniszczyć sześćioletniej pracy .
PS nie wiem czy to Prawda ale jęsli tak jest trzeba szukać Trenera

xGun komentarzy: 45001.07.2011, 14:19

Dopóki nie zobaczę oficjalnej informacji na stronie Arsenalu, lub fcb o transferze Cesta, dopóty nie uwierzę w ten transfer...
Cesc ma cztery lata ważnego kontraktu - głupotą byłoby go sprzedawać za kwotę mniejszą niż 50mln Ł.
Kataloński klub ma poważne kłopoty finansowe i nie stać ich w tej chwili na taki wydatek...
Stąd mamy te gierki słowne i zalew bzdurnych newsów...

songoku95 komentarzy: 2348501.07.2011, 14:10

no nie tylko ty nigel nie tylko ty:/

fabri04 komentarzy: 338501.07.2011, 14:08

"Dwaj piłkarze - Fabregas oraz Clichy - na pewno odejdą."

Sory Winterburn, ale "na pewno" to zostaw sobie na inną okazję... Prawda jest taka, ze nikt nie wiem, kto odejdzie a kto zostanie.

sidtsw komentarzy: 303501.07.2011, 14:04

a gowno prawda ze Cesc i Clichy odejda.. tego narazie nie wiemy a juz ich wszyscy sprzedali.. Wenger juz wiele razy mowil ze media pisza bzdury

klozio komentarzy: 6201.07.2011, 14:04

*mam

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41201.07.2011, 14:03

Nigel - nie tylko ty się obawiasz.

klozio komentarzy: 6201.07.2011, 14:03

Mam nadzieje że Samir zostanie ale jeśli jest to prawda co mówi damcioo że jeżeli Cesc odejdzie to odejdzie i Arsene to lepiej juz szukajmy nowego trenera. Mama jednak nadzieje że przyszły sezon jednak bedzie dla nas udany ten klub na to zasługuje ale zeby tak było to musi tez się zmienić myslenie ludzie na samym szczycie Arsenalu takich jak pan Peter Hill-Wood. Jednak nic na to nie wskazuje.

In Arsene we trust. Are we?

KondzioElite komentarzy: 618701.07.2011, 14:02

@damcioo
Kto Ci takich herezji naopowiadał?
Tak w ogóle, chyba nie ma innej osoby tutaj, z którą bym się w tylu sprawach nie zgadzał co z tobą.

arekm07 komentarzy: 20201.07.2011, 14:00

Sory za spam niechcaco!!

arekm07 komentarzy: 20201.07.2011, 14:00

Chłop ma racje

arekm07 komentarzy: 20201.07.2011, 14:00

Chłop ma racje

arekm07 komentarzy: 20201.07.2011, 14:00

Chłop ma racje

damian199656 komentarzy: 762601.07.2011, 14:00

Ma rację. Wszyscy sugerują Wengerowi, żeby robił transfery, a ten...

damcioo komentarzy: 58501.07.2011, 13:59

100% Racji Ale jesli Cesc Odejedzie Wenger mowił że zgłosi wypowiedzenie .
Więc nie rozumiem kto nas będzie trenował

Nasri żęby chodziaż został

arsenallord komentarzy: 29569 newsów: 11701.07.2011, 13:58

Ciężko się z nim nie zgodzić

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6