Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6547 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 152 z 164 (komentarze od 6041 do 6080):
Wg mnie po meczach naszych z L'poolem i To'hamem będziemy mieć odpowiedz czy mamy mistrza czy nie. Póki co to tylko gdybanie.
patryk_arsenal >
jak nie gra Song, to nasza pomoc w ogóle nie broni. D i D nie są DP. Potrzebujemy doświadczonego DP i N.
V Persie jest chyba vicekapitanem jeśli się nie mylę, więc ma prawo.
Można by im wypożyczyć Coquelina lub Frimponga. Wg mnie taka opcja jest dobra dla obu stron
M'Vila to dobra opcja. I nawet taka w typie Arsenalu, młody, uzdolniony, do tego Francuz. Coś może z tego być. Może sporo kosztować ale Arsene ma na to swoje sposoby, np transfer wiązany bądz wypożyczenie kogoś od nas.
Osobiście jednak bym wolał kogoś starszego, bardziej doświadczonego, kto mógłby grać na DP razem z Songiem w ciężkich meczach.
Nasri123456->
dlatego że nasi napastnicy razem w lidze nie mają nawet 25 bramek.
szczególnie druga wiadomość o M'Vilii jest pocieszająca
obczajcie to:
anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=194994
anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=194998
Póki co jednak trzeba kupić DP, niech I on ( jeśli go nie wypożyczymy ) jak i reszta naszej pomocy uczy się grać w defensywie, bo widać tu wielkie braki.
Jak chce iść jego drogą to ona wiedzie przez wypożyczenie.
Cesc wcale nie zagrał rewelacyjnie. Nie powiem, dogrywał świetne piłki, ale bronić to on nie potrafi. Nie mobilizował też zespołu, w trudnym momencie po stracie bramki nie wziął rozgrywania na siebie, nie wymusił faulu, nie przetrzymał odpowiednio piłki, tylko przyjęcie i długa piłka do Persiego na uwolnienie.
Z Liverpoolem w takiej formie będzie ciężko, ale wierzę, że najtrudniejsze za nami.
Gdyby wrócił do formy z początku sezonu to może zostać, ale od piłkarza na tyle doświadczonego trzeba wymagać więcej w kluczowej części sezonu. Jak na razie dla mnie, choć bym tego nie chciał, jest do sprzedania.
Właśnie potwierdza się że potrzeba kogoś doświadczonego, nawet nie tyle Lehmanna co graczy z pola. Młodzi od razu uznają ich wskazówki za cenne. A od kogo ma się uczyć np Fabs. I nie chodzi mi tu o rzemiosło piłkarskie ale o umiejętność krzyknięcia na zespół, zmotywowania, odpowiedniego ustawienia się na boisku, zarządzenia pressingu. Tego np Fabregas nie ma się od kogo uczyć niestety.
* nie zmieni
Wg nie nic się nie zieni jeśli chodzi o politykę klubu.
dawid_neo->
no i sam sobie przeczysz, bo wzmacniający nas Verma przyszedł z eredyvisie.
Jeszcze raz mówie, nie chodzi o gwiazdy ale o realne wzmocnienia doświadczonymi graczami.
dawid_neo->
o Vermelenie każdy kto zna Eredevisie wiedział że ma potencjał, Song i Fabs masz rację. Ale oni na razie nam nie dali sukcesów. Chłopaki nie mają nawet 25 lat i niestety nie mają się od kogo uczyć. Nie ma nikogo starszego, bardziej doświadczonego. Może nie lepszego piłkarsko, ale umiejącego podpowiedzieć jak się ustawić, krzyknąć na zespół kiedy trzeba.
Wczoraj jak cisnął Blakpool po strzeleniu gola na 2:1 pomyślałem, gdzie jest Fabregas, nasz lider?
To taka chwila, kiedy on musi, po prostu musi krzyknąć na resztę, przetrzymać piłkę, wymusić faul. Przejąć inicjatywę po prostu. A tego nie było. Podobnie w wielu innych meczach, np. z Tottenhamem. Po to więc są doświadczeni gracze.
samir87->
Wenger nie kupuje, ale nie o kasę chodzi. Przecież co sezon i tak wydaje minimum 15 mln. Chodzi o jego wizję, ze stworzy zespół wbrew krytyce sposobu w jaki to czyni. I my go popieramy, ale nie bezkrytycznie.
Nie gwizadorzy, bo ci kosztują po 50 mln ale doświadczeni, ograni zawodnicy, którzy z marszu wzmocnią zespół. Nie lubie pisać o nazwiskach, bo to nie FM. Ale proszę:
DP - Diarra ( Real ), Van Bommel ( Milan )
N - Lopez ( Lyon ), Di Vaio ( Bolognia ), Bent ( A.Villa ).
To oczywiście są tylko przykłady, nie chce akurat tych konkretnych nazwisk. Chodzi mi o doświadczonych graczy, trzymających pewien wysoki poziom od kilku lat.
Ja bym na DP widział np...... Diarre z Realu :) Ale wątpię czy Boss by go chciał
dawid_neo->
doświadczonych klasowych napastników jest na rynku w cholere. Nasz jedyny klasowy to Persie, MU ma 3, Chelsea 3, Liverpool 2. Poczekajmy na wyprzedaż w Realu, albo jak pisałem wyłóżmy 20 mln na napastnika, 15 na DP a sprzedajmy Rose, Vela, Denilsona, Diabyego jak się nie obudzi.
O Frimpongu nic nie wiesz, widziałeś chociaż jego 10 meczy z silnym rywalem? Potrzebny nam jest DP z prawdziwego zdarzenia, a nie tylko zmiennik Songa, czy Jacka.
U nas potrzeba tylko paru wzmocnień, 2-3 transfery doświadczonych graczy. Wg mnie kluczem jest doświadczony DP i bramkostrzelny napastnik. Jakieś 35 mln minus to co zarobimy ze sprzedaży, czyli takie wydatki jak co sezon, ale nie na młodych perspektywicznych ale na doświadczonych.
dawid_neo->
jaki atak mamy? Beniek to może jeszcze, Chamakh-od kilku miesięcy lipa, jedynie v Persie daj radę ale jest kruchy. To wszystko jeśli chodzi o środek ataku. Skrzydłowi są w porządku, ale przydałby się klasowy napastnik.
Wg mnie problemem jest nie tyle brak zawodników, co ich niedoskonałości. Chodzi mi o pomocników. Dokładniej o ich grę obronną. Od kilkunastu spotkań zauważam co następuje:
- brak umiejętnego pressingu, zawężenia pola gry, pressing bardzo nieskoordynowany a więc nieskuteczny.
- brak Songa równa się 80% piłek prostopadłych dochodzi do napastnika rywala.
- zbyt mała ilość pomocników odpowiada za destrukcję, co często prowadzi do sytuacji sam na sam napastnika rywala z naszym obrońcą.
Uważam, że to właśnie nasza nieumiejętność gry defensywnej w pomocy jest, oprócz seryjnie marnowanych sytuacji bramkowych i jednostajnego rozgrywania piłki, przyczyną naszych słabszych meczy.
Zobaczymy jak to wpłynie na klub i samą drużynę. Ja bym się nie spodziewał rewelacji, to nie jest przecież ktoś nowy.
Właśnie brak kreatywności, czyli bezsensowne, jednostajne klepanie jest przyczyną naszych ostatnich "sukcesów".
Jeśli chodzi nam o osłabianie swojego zespołu to powinniśmy Arshavina sprzedać. Jeśli chcemy się wzmacniać to powinien zostać.
Mecz z Blackburn był jak szereg innych, nawet wygranych przez nas meczy. Bezsensowne, jednostajne klepanie na 20 metrze pod bramką rywala. Przewidywalność podań, brak ruchu, wychodzenia na pozycję. Brak nagłego przyspieszenia akcji, strzału z dystansu, zamiast tego podania do boku. Jak to jest że nawet ja, taki bądź co bądź laik, wiem jakie będą zagrania naszej drużyny, i mogę je przewidzieć. Kiedyś cechowała nas nieprzewidywalność podać, brak schematów, nagłe przyspieszenia. A teraz jednostajne klepanie bez sensu, byle się pozbyć piłki.
ArseFan->
masz 100% racji. Nasi zawodzą tylko w najtrudniejszych chwilach, kiedy już są o krok od sukcesu, bo brak ich kogoś kto ich poprowadzi do zwycięstwa.
3 doświadczonych - DP, N, i może OP. Pozbyć się Denilsona, Diabyego, Rosy lub Veli. To wszystko. Żadnej większej rewolucji. W finansach też wyjdziemy jak co roku.
Wszystko fajnie, pięknie, ale w piłce nie chodzi by grać ładnie i promować młodzież, ale wygrywać. Nie rozumiem tego uporu Wengera i niektórych kibiców. Przecież nikt nie chce psuć tego co dobre. Mówienie, że z roku na rok będzie lepiej jest bez sensu. Albo walczymy teraz albo w ogóle nie wychodźmy na boisko.
Mnie nie podnieca budowanie drużyny za małe pieniądze, czy odwrotnie - gigantyczne sumy. Zgadzam się z Wengerem, że w większości się przepłaca za piłkarzy. Ale to jeszcze nie powód żeby nie wzmacniać drużyny. Bo póki co od kilku sezonów graczy większego formatu zastępują ci mniejszego formatu. A ponadto nikt mi nie wmówi, że mamy wartościowych zmienników. Mamy coraz silniejszą, bardziej doświadczoną drużynę, ale czemu jej nie wzmocnić jeszcze bardziej?
Przecież on też wykłada miliony, o czym on gada? Może nie po 50 mln, ale za 20 zamiast kupować 2-3 zawodników do uzupełnienia składu może kupić jednego do wzmocnienia. Np. kogoś takiego jak Nasri jeśli chce młodego, choć wg mnie brakuje nam 3 doświadczonych, starszych graczy.
Ten wywiad byłby dobry, jakbyśmy skończyli ligę na 2 miejscu ale nie teraz. Teraz jest decydujący moment, pełna mobilizacja, a nie gadanie jak przegramy, to się nic nie stanie. Entuzjazm do pracy, bycie w Top Four nie zastąpią sukcesów. Teraz jest moment na potrząśnięcie zespołem! Jest przecież jeszcze szansa, nawet niezła na 1. miejsce.
Ten wywiad jest nie na miejscu, nie teraz.
A ja nie uważam żebyśmy koniecznie potrzebowali obrońcy. Bramkarza już bardziej, ale tylko z najwyższej półki. Nie rozumiem natomiast czemu nie dostrzega się naszych ewidentnych braków w ataku. Rozumiem, że mamy dobrych napastników, ale oni nie zdobyli dla nas nawet 50% bramek w sezonie. Rozumiem, że ich zdobywanie jest rozłożone na cały zespół ( szczególnie na skrzydłowych ) ale wg mnie aż prosi się o porządnego napastnika a nie jakiegoś Benka, Vele czy Chamakha. Oni są dobrzy, ale nie zapewnią 20 bramek w sezonie. I nie piszcie, że zabraknie dla nich miejsca, albo dla Persiego bo to śmieszne. Potrzebujemy wzmocnień w ataku i tyle. Co do obrony to po prostu ostatnio mamy w tej formacji sporą rotację, podobnie jak w bramce, stąd problemy.
Cahilla możnaby sprowadzić, ale jak odejdzie Sqill albo inny środkowy obrońca. Elma nie potrzebujemy. Potrzebujemy zdecydowanie doświadczonych, grających na przynajmniej międzynarodowym poziomie DP i N.
maks20->
masz dużo racji w tym co piszesz. Część zawodników nie spełniła pokładanych w nich nadziei i powinni odejść z klubu. Ale to nie do końca tak, że Wenger stracił swój talent. Wg mnie Kościelny, Szczęsny, Ramsey, Jack, Nasri to wzmocnienia klubu spośród młodych - niedawno przybyłych do pierwszego składu. Poza tym to doświadczenia i wygrywane trofea kształtują zespół, taki Keown od razu też nie był gwiazdą.
Poza tym Wenger nie jest nieomylny, i nigdy nie był. Tak się go kreuje tylko. Zawsze miał nosa do transferów ale też się parę razy pomylił, także w przeszłości o czym nikt nie chce pamiętać. Gwiazdami mięli też być jakieś 10 lat temu: Upson, Boa Morte, Manninger, Pennant, Stepanovs, Łużny, Jeffers, Cygan, Senderos i nie byli. Ale o tym się zapomina bo w klubie były sukcesy i gwiazdy. Teraz jest tego niewiele więc szuka się winnych.
Prawdę mówiąc to nie rozumiem niechęci niektórych polskich kibiców do Tottenhamu. Tam w Londynie to co innego, tam są pewne zaszłości. Ale tutaj? Niechęć spowodowana jest chyba tylko tradycją angielską. Chociaż rozumiem, że jakiegoś klubu można ot tak nie lubić. Ja osobiście nic nie mam do kogutów, kiedyś jak grał tam Gignola nawet ich ciut lubiłem. Natomiast podoba mi się jak powoli zaczyna się ten zespół budować, zagrażać Top Four. To dobrze. Przez to Liga Angielska jest jeszcze lepsza.
On nigdzie teraz nie pójdzie, ale obawiam się że jak tak dalej będzie - że inni się na potęgę wzmacniają a my nie - to to zacznie być problem. Poodchodzą od nas najlepsi zawodnicy.
Ja mam prośbę do naszych piłkarzy - mniej gadania, więcej grania. Po co te słowa, wystarczy jak wygracie przekonująco mecz.
Ja bym spróbował taki wariant z Benkiem z przodu i Persim jako cofniętym napastnikiem, lub nawet ofensywnym pomocnikiem. Przecież Holender oprócz wszystkich cech dobrego napastnika ma też dobre rozegranie, przegląd pola, odpowiednie tempo podań i świetny strzał z dystansu. Nie wiem czemu zawsze musi grać na szpicy jak potrafi atakować z głębi pola i rozgrywać. Coś jak kiedyś Bergkamp.
Ale albo chcemy być czołowym klubem w Europie albo nie. Tegoroczna LM pokazała nasze miejsce. Pewnie że żal tych młodych ale nie każdy musi u nas dostać szansę. Spójrz na takiego Jerome Thomasa - u nas się nie przebił, ale nieźle mu idzie w WBA chyba. Takie życie. Wg mnie i tak z tymi graczami co mamy Wenger osiągnął bardzo dużo. Z zespołu na 4-5 miejsce utrzymał czołowy zespół PL.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Czeczenia->
to tylko pokazuje, że dzisiejsza medycyna, odpowiednie prowadzenie zawodnika itd. pozwalają na grę na najwyższym poziomie graczom grubo po 35 roku życia. I bardzo dobrze. A my żegnamy się z 30-latkiem mówiąc, że jest za stary na Arsenal. Wg mnie nie patrzy się w metrykę tylko na umiejętności. Dobrym przykładem jest tu Milan, ale oni przegięli tak jak my, tyle, że w drugą stronę.