Wenger: Będziemy kontynuować politykę młodzieżową

Wenger: Będziemy kontynuować politykę młodzieżową 25.04.2011, 00:18, 110 komentarzy

Arsene Wenger przyznał, iż może zakupić nowych zawodników w letnim okienku transferowym, ale nie porzuci polityki rozwoju młodych talentów Arsenalu.

Francuz jest dumny, że jego drużyna, której średnia wieku oscyluje wokoło 23 lat, tak długo walczyła na wszystkich czterech frontach. Jednak podobnie jak wielu kibiców, Boss jest mocno rozczarowany, że jego zespołowi nie uda się wywalczyć żadnego pucharu, a minimalna szansa pozostaje już tylko w ostatnich rozgrywkach.

Menedżer ostatnio ujawnił, że jeśli zajdzie taka potrzeba, wyda dużą sumę tego lata, ale ostrzegł jednocześnie, iż sprowadzenie zbyt dużej liczby nowych zawodników może mieć niepożądany skutek. Sprecyzował, że jeśli już będzie kupował piłkarzy, to w taki sposób by nie blokować rozwoju wschodzących talentów wewnątrz Klubu.

- Dalej będziemy kontynuować rozwój młodzieży. Jeśli zdecydujemy się kogoś sprowadzić, to będzie to niezbędny element jakiego potrzebujemy. Myślę, że nie można być odpowiedzialnym, dużym klubem i nie rozwijać młodzieży.

- Dobrze wiem, że zawsze istnieje konieczność poprawy zespołu. Jednak jeśli spojrzeć na nasz sezon to można dojść do wniosku, że nie potrzebujemy dużych zmian.

- Takie działanie byłoby głupie, ponieważ nie wspominając już o meczach z Newcastle i Sunderlandem, gdybyśmy pokonali Liverpool i Tottenham mielibyśmy ledwie 2 punkty straty do United i perspektywę meczu z nimi na The Emirates Stadium.

- Po prostu biorąc to pod uwagę, nie możesz nie dojść do wniosku, że duże zmiany są potrzebne tej drużynie. Przegraliśmy z Barceloną, ale graliśmy w dziesiątkę. Dlatego, że nie zdobyliśmy trofeum, ludzi kompletnie nas niszczą.

Boss odniósł się także do dziennikarzy:

- Jeśli jesteś drugim najlepszym wydawcą prasy w kraju, to nie zamykasz swojej firmy. Żyjemy w świecie, w którym za bycie drugim nazywając cię nikim. To nie jest prawda. To jest współczesny świat, ale to nie jest rzeczywistość.

Arsene Wenger autor: źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Q_Bert komentarzy: 49226.04.2011, 22:55

Wszyscy piszecie że nam nie trzeba rewolucji tylko zakupić 3 ogranych grajków.
Uświadamiam was drodzy mili że w Arsenalu zakupienie takiej liczby starszych panów piłkarzy to już rewolucja!

sparhawk1976 komentarzy: 5326.04.2011, 13:12

Tak jak wszyscy powtarzają - rewolucja w składzie nie będzie - i to samo mówi AW, jak i fani Arsenalu tutaj. I ja tak uważam. Jest potrzebna tylko drobna korekta, Duńską Wieże zamienić na meksykanina Vele (ManUtd pokazuje, że mały szybki wie co robić z wysokimi obrońcami Ligi)

Nam (to tylko moja uwaga) jest potrzebna zmiana ale w łace rezerwowych, nie mamy godnych zmienników graczy pierwszego składu.

No i oczywiście nie widzie przywódcy w składzie, osoby z autorytetem i charyzmą, (są za młodzi) i koło się zamyka.

Poland47300 komentarzy: 37625.04.2011, 19:59

"gdybyśmy pokonali Liverpool i Tottenham mielibyśmy ledwie 2 punkty straty do United i perspektywę meczu z nimi na The Emirates Stadium."

gdybyśmy... trzeba wygrywać, a nie gdybać po fakcie.

schade komentarzy: 386225.04.2011, 19:38

Potrzebujemy co najmniej 2 graczy w 1 składzie w wieku ok. 28-30 lat. Fabregas nie jest urodzonym przywódcą, a potrzeba kogoś kto by umiał zmotywować. Sorry bardzo, ale jeśli 19 letni Jack najbardziej się stara to coś jest nie tak.

wLO komentarzy: 18625.04.2011, 16:29

Fabregas jesli odejdzie to zapraszam za niego kogos pokroju Pastore,moze Arteta,ktorym swego czasu interesowala sie "wielka" barcelona

galon komentarzy: 72725.04.2011, 15:22

zgadzam się z Gigi - priorytet to zatrzymac trzon zespołu - uzepłnić srodkowym obrońcą np Cahil . Wymieniłbym też lewego obrońce bo Clichy juz od 3ech lat nie rozwija się a wrecz uwstecznia . Najlepiej gdyby dołączył do nas kapitan Marsylii - Taiwo bo oprócz umiejętności jest niesamowitym walczakiem i napedza każdy zespół. Ramsey na wyporzyczenie, Diaby i Denilson - dziekujemy ale jesteście za slabi na Arsenal. Tym bardziej ,że zagrania tych "graczy" irytują już chyba nie tylko kibiców ale samych zawodników Arsenalu

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4825.04.2011, 15:12

Nam nie potrzeba rewolucji, jedynie 2-3 klasowych graczy - ktoś na skrzydło/atak, na pewno obrońca. Reszta zależy od tego, kto nasz zespół opuści. Jest przecież ryzyko odejścia Fabregasa, przyszłości Arshavina jakoś pewien nie jestem, w dodatku nie wiadomo co z Clichym ( ostatnio nad jego odejściem bym jakoś strasznie nie ubolewał), w dodatku jeżeli odejdą gracze pokroju Rosicky'ego, Bendtnera, Denilsona, Eboue + część młodych pójdzie na wypożyczenie, to.. nie można tak tego zostawić. potrzebna nam jest równa kadra, więc nawet odejście kilku ochłapów (tym mianem określiłbym przede wszystkim Denilsona i Almunię), trzeba sprowadzić kogoś (jakościowo lepszego) na ich miejsce. Rozwój młodzieży to z pewnością ważny element, jeżeli Arsene pozbędzie się kilku graczy, to szansę na zaprezentowania swoich możliwości (np. w CC) mieliby tacy graczy jak Bartley, Afobe, Frimpong, Coquelin, Vela czyli piłkarze świetnie się zapowiadający (no może Vela ostatnio nie wykorzystywał swoich szans, ale ja bym go nie skreślał. To wszystko jednak nie zaprzecza potrzebie kupna kilku zawodników, którzy z miejsca wskoczą do pierwszej jedenastki. Faktycznie wielkie zmiany są nam niepotrzebne, takowe przyjdą w momencie, gdy odejdzie od nas kilku kluczowych graczy, a już przede wszystkim, ostatnio zawodzący, ale jednak - mózg zespołu, czyli Fabregas.

galon komentarzy: 72725.04.2011, 14:51

i znowu to samo ...Wenger out itd...żal....
Kibicuję Arsenalowi od 12lat i z innej perspektywy oceniam pracę Wenegera niż większość ludzi którzy widząc,że kanonierzy grają pięknie i mają szansę na tytuł "zaczęli kochać ten klub..." Gdyby nie Wenger bilibyśmy się o środek tabeli dzieląc los innych utytułowanych klubów jak Everton (9 mistrzow kraju) czy Sunderland (6). Jest inaczej mimo tego,ze Arsenal wydaje znacznie mniejesze kwoty na transfery a wymieniony wyżej Sunderland to przy nas prawdziwi krezusi! Pytam sie - dlaczego Arsenal do ostatnich kolejek walczył o tytuł....?! Nawet wątpliwa inteligencja wengerouta (tak będę Was nazywał sezonowcy) powinna sobie dac rade z tą zagadką. Ten sezon jest ogromnym rozczarowaniem ale głównie dlatego,ze nie udało się wykorzystać słabości CFC i Utd ,problemów Liv i trwającej cały czas budowy City... NAjbardziej szkoda pucharu ligi ale dobrze,że trofeum trafilo do zespołu który czekał na jakikolwiek puchar 3 razy dłużej od nas... Arsenal w następnym sezonie też nie wygra ligi - nie ma się co oszukiwac - proponuję więc wszystkim wengeroutom - przerzućcie sie na cfc lub utd . Mniej nerwów to Was będzie kosztowało a i my - wierni od lat kibice - nie będziemy musieli się wku...ć czytają cWasze wypociny

mcdarks9 komentarzy: 64025.04.2011, 14:50

Dla takiego klubu jak Arsenal kolejny sezon bez trofeów powinien byc olbrzymim powodem do wstydu. Jednak widac że oprócz kibiców nikt się tym nie przejmuje.Wenger wciaz zyje w swoim matrixie karmiac nas pustymi slowami i glupio sie tlumaczac mysli ze kibice jezeli czekali 6 lat to poczekaja jeszcze troche zanim on zdecyduje przejsc na emeryture i przyjdzie nowy trener ktory bedzie mial jakies ambicje. Bo on chyba uznał ze zdobyl juz z tym klubem wszystko i traktuje go jak swoj prywatny eksperyment.Zamiast kupic kilku doswiadczonych graczy kupuje mlodzikow ktorzy nie sa gotowi do gry na najwyzszym poziomie. puzniej glupio sie tlumaczy ze jestesmy wciaz mloda druzyna i niedoswiadczona. I tak mija kolejny sezon z rozbudzonymi nadziejami . Wenger sypie glowe popiolem a nam pozostaje czekac i modlic sie by wreszcie wykorzystal pieniadze ktore dostanie i konkretnie wzmocnil zespol. Mam nadzieje ze w przyszłym sezonie o tej porze będziemy mieć uzasadnione powody do dumy i radości z naszego klubu...

Szpara komentarzy: 3625.04.2011, 14:28

I co Ci z tej młodzieży mówisz, że jesteś dumny ze ta drużyna jest taka młoda, ale pytam CO Z TEGO!? skoro nie potrafi wygrać żadnego trofeum, a ten mecz z Boltonem jest tego najlepszym przykładem.

arthas74 komentarzy: 234325.04.2011, 13:59

podobno po meczu z Boltonem wzialeś cała wine na ciebie..tylko co z tego, licza sie czyny a nie słowa

Barney komentarzy: 2095025.04.2011, 13:20

Wągier na razie to my nawet drudzy nie jesteśmy.
Kurde czyli znów nie będzie wzmocnień co za lipa.

piter1908 komentarzy: 510425.04.2011, 13:05

nikt nie wymaga abyś przestal to robić ...
tylko nie da się grac samymi małolatami ... kto jak kto ale Boss powinien to wiedzieć ...
manu też wprowadza młodzików ( fabio rafael flether carrick nani ronaldo rooney ) ale są oni wspierani przez rutyniarzy ( giggs scholes keane ) i daje to takie efekty że cały czas walczą o tytuł z dobrym skutkiem ...

wLO komentarzy: 18625.04.2011, 12:47

No i anglicy grali by wtedy(Wilshere,Rodwell,Cahill,Young,Walcott)

wLO komentarzy: 18625.04.2011, 12:46

I mielibysmy miejsce dla mlodych bo transfery do klubu zastapily by odejscia(lepsi za gorszych)

Leehu komentarzy: 1049625.04.2011, 12:44

@adam260095: miałem już schodzić kilka stron dalej kiedy zobaczyłem twój komentarz, który świadczy o twoim poziomie inteligencji, bo takie teksty są na poziomie ludzi którzy piszą na forach daj kamienia, jestem hardcorem itp. Ja się tam np. bardzo cieszę że Wenger mimo porażek dalej będzie pracował z młodzieżą, owszem przyda się kilka takich transferów jak Vermalen czy Kościelny i nie mówię tutaj o pozycji ŚO, po prostu uważam że były to trafione transfery.

wLO komentarzy: 18625.04.2011, 12:44

Ja bym widzial to tak:
OUT:
Almunia,Squilacci,Clichy(trudny wybor)Eboue,Diaby(nie mam do niego przekonania),Denilson,Rosicky,Arshavin,Bendtner
IN:
Cahill,Baines,Srna,jakis dobry srodkowy pomocnik(alternatywa Diabiego)Gourcouff w formie to nawet nawet(duzo pilkarzy tu widze)Rodwell,Young,Hazard,Hulk

to sa bardzo RADYKALNE zmiany:) nie mowie ze calosc ale ja tylko takie alternatywy dalem,stopniowo mozna by wymienic sklad.
Za sprzedaz wszystkich bylo by z 50-60 mln a moze wiecej(EURO liczylem) a koszt to ponad 100 mln Euro(60 ze sprzedazy+50 nasze albo 60)i git masakryczny sklad

kosiara144 komentarzy: 45425.04.2011, 12:33

ok spoko niech wychowuje młodzież taką jak wilshere itp. jestem za ale taki klub jak Arsenal potrzebuje też wielkich transferów żeby być na szczycie bo samą młodzieżą nic nie wygramy nawet jeśli wszyscy będą tak zdolni jak Jack to i tak w decydujących momentach zabraknie doświadczenia .

andrzej93 komentarzy: 119625.04.2011, 12:20

Adamo1006 w 100% się podpisuje

kanonier91 komentarzy: 457025.04.2011, 11:57

cos mi sie wydaje ze sprowadzi jednego klasowego zawodnika...

arsenalbarca komentarzy: 115625.04.2011, 11:49

Mam pomysl jak Wenger moze doprowadzic do tego, ze Arsenal w przyszlych sezonach przescignie MU!

Niech zostanie ich trenerem...

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 225.04.2011, 11:31

Właśnie średnia wieku Arsenalu wynosi 23, i do tego caly czas liczylismy sie w wyscigu o mistrzostwo. pomyslcie co bedzie jak srednia naszego wieku bedzie wynosila 26/27;p

Allkatras komentarzy: 22225.04.2011, 11:27

Eboue bym zostawił... nie wiem czemu ale lubię tego gracza no i właśnie pod nieobecność Sagne potrafi go zastąpić, może nie tak dobrze ale zawsze... Co do Wengera też mi się wydaję że już w Arsenalu się wypala... tylko kto by był lepszy w tej chwili za niego ? Ja bym z chęcią widział Guardiole :P

Adamo1006 komentarzy: 49025.04.2011, 11:23

Kompletnie nie rozumiem użytkowników, którzy domagają się odejścia Wenger'a. Przecież większość z Was zarejestrowała się w tym serwisie, a na pewno już wcześniej zaczęła kibicować NASZEJ drużynie m.in. za prezentowany styl. Czy ktoś z Was zastanawiał się nad tym, jak narodziła się Wasza miłość do Kanonierów? Czy wtedy spojrzeliście na klubową gablotę wysadzoną dziesiątkami pucharów i stwierdziliście: O, ci są nieźli, trzeba im kibicować? Nie sądzę.

Ja też pokochałem tę drużynę za styl i prowadzoną politykę i, choć mam pewien niedosyt z braku trofeów, to nie zamierzam krytykować naszego trenera. Niemniej dodam, że potrzebujemy lidera z prawdziwego zdarzenia, który doda "kopa" młodym chłopakom. No a takiego trzeba po prostu kupić.

Hardej komentarzy: 37225.04.2011, 11:22

w ogóle nie macie pojęcia o czym wy piszecie.. nikt nie zastąpi godnie Wengera. to jest najlepszy trener na świecie.

thegunner4life komentarzy: 899925.04.2011, 11:21

"Dobra Stary to ***** Ci w dupe stary, MIELIŚMY razem wygrywać trofea ale jak nie to ****** nieeeeeee, broni almunia strzelają bendtnery jakieś aa"

Przerobiony kawałek nic śmiesznego. Ogólnie gość powoduje u mnie odruch wymiotny, w nast. sezonie znowu to samo i znowu i znowu i znowu i znowu. Zmienimy nazwę drużyny na GDYBYNIERZY.

adam260095 komentarzy: 11925.04.2011, 11:05

Wenger Out!!!

WojO komentarzy: 225225.04.2011, 10:57

Dziękuje Wengerowi za wszystko co zrobił "kiedyś" dla Arsenalu, ale jak to mówią: "Niech znikną Ci co przeszłością się szczycą, albowiem każda dzi**a też była dziewicą". Jak dla mnie jego czas się skończył i nie mogę już słuchać ściemy, że przez kase na stadion, nie mógł nikogo kupować. Wenger po prostu ma to do siebie, że nie chce tych pieniędzy wydawać, przez 6lat ludzie mogą z nasz szydzić, dzięki "Bossowi".
Powinien przyznać się, że nie daję już rady i po prostu odejść - każdy powinien znać swój czas, jak np. Adaś Małysz. Oczywiście, jako wieloletni kibic The Gunners "lubiłem" sposób gry Wengera, ale obecnie gramy najbardziej przewidywalną piłkę w całej lidze i nie posiadamy piłkarza, który jest w stanie asystować, albo strzelać nawet tą 1 bramkę na mecz. Nie mówię, aby kupować od razu jak man city - bo to jest niepoważne, ale na pewno potrzebujemy: bramkostrzelnego napastnika z jajami, konkretnego skrzydłowego, ofensywnego gracza jak np. VDV, jednego dobrego ŚO i chyba LO, bo podobno Clichy odejdzie, bramkarz myślę nam niepotrzebny, bo Szczesny już jest wielki. Dodatkowo można kupić jeszcze jednego średniego piłkarza, aby była większa konkurencja i alternatywa na nasze kontuzje. SPRZEDAĆ: Eboue, Benthnera, być może (Arshawina) no i na pewno lAmunie...

mitmichael komentarzy: 4924325.04.2011, 10:57

Z mlodych panie trenerze to tylko i wyłacznie Chamberlain - reszta co sie ogrywa, jest na wypozyczeniu w zupełnosci wystarczy.

koszel14 komentarzy: 25525.04.2011, 10:51

do ArsenakFan92 ---> Eboue byś sprzedał !? z tego co wiem ma wielki wpływ na atmosfere w szatni i zawsze zastąpi Sagne. Diaby'ego też byś sprzedał ? może nie jest kluczowym zawodnikiem ale gdy nie ma Songa czy jakiegoś defensywnego pomocnika to potrafi ich zastąpić..

domino178 komentarzy: 243125.04.2011, 10:50

To nie koncert życzeń kogo byś chciał a kogo nie.. O Canalesie zapomnij bo real go raczej nie sprzeda. Bendiego tez nie ma co sprzedawać bo w razie plagi kontuzji (tak jak to bywa ostatnio) nie bedzie miał kto grać... Jesli chcemy grać o puchary musimy miec szeroką kadrę a nie sprzedać pół składu i później lamentować bo Wenger zrobił złe transfery, bo piłkarze sie nie zaaklimatyzowali itp..

ArsenalFan92 komentarzy: 183525.04.2011, 10:42

A Lehmann nie krzyczy w szatni?
Mój plan co do transferów

Sprzedać : Bendtner, Rosicky(nie łapie się nawet w kadrze meczowej), Squillaci, Almunia, Diaby, Denilson(kałamaga), Eboue

Kupić : Sergio Canales, Pablo Sarabia, Garry Cahill, Joa Moutinho, Eden Hazard.

bramkarza nam nie trzeba, mamy jeszcze Fabiana i Wojtka!!

mcdarks9 komentarzy: 64025.04.2011, 10:39

Rożnica miedzy kibicami a Wengerem polega na tym ze on ma wplyw na druzyne a my kibice mozemy sie tylko temu przygladac. Mowa o jakim kolwiek rozczarowaniu z jego strony jest niedorzeczna.Bo niby czym on ma byc rozczarowany?! Tym ze nie wzmocnil odpowiednio druzyny. Zamiast pozbyc sie tych ktorzy sa za slabi na gre w Arsenalu wciaz na nich stawia. I to nas kibicow oskarza sie o krytykowanie tego co sie dzieje. Jak tu nie krytykowac kiedy kolejny raz nie zdobywamy zadnego trofeum .

KondzioElite komentarzy: 618725.04.2011, 10:32

Panie Wenger. My jesteśmy 3 (!) drużyną! Drużyną, która we krwi powinna mieć wygrywanie!
Można kształcić młodzież, wręcz trzeba. Ale k^&*a ile można?!

dnx_the_gunner komentarzy: 35225.04.2011, 10:26

Nie można być odpowiedzialnym, dużym klubem i nie reagować na wzmocnienia największych rywali...Przeciwnicy spać nie będą, bo mają gdzieś kondycję finansową klubów...Trzeba przewietrzyć trochę kadrę bo widać że piłkarze typu Denilson, Bendtner, Clichy, Chamakh na wyższy poziom już nie wejdą, a z obecnym się nie nadają...W Djourou jeszcze wierzę ale po wczorajszym meczu też zaczynam mieć wątpliwości...Squillaci i Almunia, to polityka stawiania na młodych i wychowanków, panie Wenger zastanów się pan po jaką cholerę oni jeszcze siedzą w tej drużynie...Z niektórymi się trzeba pożegnać, dołożyć trochę kasy i kupić w ich miejsce 3-4 nowych zawodników...

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1325.04.2011, 10:23

Osz ty ****isynu!! Wiedziałem, że to powiesz! Nie, nie, nie , nie , nie.. nie mogę już tego słuchać. Wenger daj sobie spokój, odejdź..

tony99 komentarzy: 2225.04.2011, 10:22

Dlatego na blugrana.pl
mówia na nas GDYBYNIERZY
Weneger out!

Ovenoo komentarzy: 72825.04.2011, 10:11

' gdybyśmy pokonali Liverpool i Tottenham ' - tutaj ukazał się nam Wenger w całej okazałości - potrafi tylko gdybać...

Kanonier8 komentarzy: 198325.04.2011, 10:09

Ludzie gadacie takie głupoty że mnie to przeraża. Dla mnie Wenger ma rację... Przez pecha traciliśmy punkty z LFC,KFC, Newcastle i Sunderlandem... Wczoraj podczas meczu z Boltonem, komentatorzy mówili, że Arsenal najwięcej razy trafiał w słupek,poprzeczkę bo aż 20 razy. Więc kto wie jakby było gdyby te strzały trafiały do siatki. Wg mnie wszystko jest okej. Jedyne z czym się zgadzam to z tym, że można by dokonać 3-4 transferów. Najlepiej zawodników z ligi angielskiej bo są oni sprawdzeni w realiach tej ligi i powinny z marszu wejść w rytm meczowy. Takie jest moje zdanie. Nie zmieniać stylu gry bo to przez niego większość osób jest kibicami tego klubu.

TOmm1 komentarzy: 121525.04.2011, 10:03

Przegraliśmy z Barcą bo graliśmy w 10 ? Panie Wenger pół meczu graliśmy w 11 a i tak nie strzeliliśmy nic na bramkę farsy. Jak się stawia autobus zamiast grać swoje to tak jest.

Boss musi zrobić ze 2 większe transfery bo inaczej to za sezon znowu będzie to samo... Widocznym jest, że coś trzeba zmienić. Sprzedać piłkarzy, którzy wyhamowali i widać, że się nie zanosi na ich comeback (Almunia, Denilson, Bendtner) oraz sprowadzić kogoś doświadczonego.

titi_henry komentarzy: 357025.04.2011, 09:56

kamil_malin - W takim razie Wenger jest kiepskim trenerem w tym aspekcie :)

titi_henry komentarzy: 357025.04.2011, 09:55

"Żyjemy w świecie, w którym za bycie drugim nazywając cię nikim" - my juz nawet drudzy nie jestesmy xD

galon komentarzy: 72725.04.2011, 09:51

Wszystkie dziewczęta nawołujące do wyrzucenia Wengera zapraszam do kibicowania CFC ! Tam Wasze miejsce ! albo jeszcze lepiej na kursach szydełkowania. Nie komentowalem na tej stronce przez dlugi czas bo jej poziom niebezpiecznie się obniżał ale teraz sięgnął dna!! Banda dzieciaków która chce zwolnic Wengera a ja się pytam który klub - przy tak małych nakładach - jest cały czas na topie i gra w LM?! To był straszny - pełen upokorzeń - sezon ale czytam o tych wszystkich Murinhio i innych "utytułowanych" trenerach to żal mi was.

A teraz zła wiadomość - Arsenal najprawdopodobniej nic nie wygra jeszce przez wiele lat - moze wiec wrócicie do "kibicowania" utd lub cfc ?

kamil_malin komentarzy: 933225.04.2011, 09:49

@ titi_henry

Co myślisz, że nasi zawodnicy tak nie potrafią grać? Potrafią, tylko muszą zostać odpowiednio pokierowani.

Transfery to jedno, zmiana sposobu grania to drugie i najważniejsze. Musimy pozbyć się słabych punktów zarówno personalnie jak mentalnie oraz taktycznie. A wprowadzić, nowe lub udoskonalić obecne.

malyglod komentarzy: 648925.04.2011, 09:49

Ja zgadzam się na kontynuowanie takiej polityki, bo są jej efekty, ale niewystarczające.
W pierwszej jedenastce ok 5 zawodników bez formy.
Popatrzmy na ławkę we wczorajszym spotkaniu. Nikt kto z niej wchodził nie był wzmocnieniem. Tak więc brakuje jakości i doświadczenia. 3 transfery plus powrót Vermy to już będzie coś. Przez transfery rozumiem wzmocnienia składu na następny sezon a nie w perspektywie 3-4 lat.

patryk_arsenal komentarzy: 77025.04.2011, 09:45

W to nie wątpię. Wenger gdyby zmienił swą politykę nie byłby Wengerem. Ale w tym sezonie nasze młodziaki też troche dają ciała ;/

titi_henry komentarzy: 357025.04.2011, 09:43

kamil_malin - tylko wlasnie nowi zawodnicy sa potrzebni, ktorzy potrafia tak grac i wiedza kiedy tak grac... Ktos kto krzyknie na boisku obok do gracza z druzyny i mu powie, cofnij sie itd..

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 225.04.2011, 09:33

Tak naprawdę to nam nie dużo brakuje lekkie korekty w składzie (bo widać gołym okiem, że brak godnych zmienników ) i dalej to już praca trenera. Niestety nasz trener nie może wejść na wyższy poziom od 6 lat... W jakim innym klubie trener nie zostałby zwolniony po tylu latach bez trofeum...

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 225.04.2011, 09:28

Ślepiec. Ja bym mógł wymienić jeszcze kilka spotkań w,których zabrakło mentaloności zwycięscy !!!! Własnie tego nam brakuje a on tylko chwali swoich chłopców pod niebiosa. !!!!!!!!!!!!!!!!

Mam go dosyć.

Albo powinniśmy zmienić politykę i wysprzedać zawodników za słabych na drużynę, która walczy o mistrzostwo Anglii i kupić dobrych odpowiedzialnych zawodników, którzy odrazu mogliby być wzmocnieniem

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 225.04.2011, 09:26

Ten gość nie szanuje kibiców i tyle w temacie.

"jest dumny z drużyny, że walczyli na 4 frontach" Ja to bym im medal za dzielność wręczył

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com