Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6579 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 66 z 165 (komentarze od 2601 do 2640):

Komentowany temat: Spurs pokonują Arsenal 2:1 i zdobywają północny Londyn 03.03.2013, 19:00

Porażka boli, ale dziś byliśmy gorsi. Nie graliśmy o wygraną, a o remis. I nawet tego nie osiągnęliśmy. Trudno, trzeba grać dalej.

Komentowany temat: Bitwa o północny Londyn, czyli Spurs - Arsenal! 03.03.2013, 13:50

Oggy.

1. Tak Mancini jest ok, ale sposób funkcjonowania klubu mi nie odpowiada. Np płacenie 250 p/w, przepychanki z Tevezem czy Balotellim czy kupowanie Rodwella czy Sinlcara i marnowanie ich talentu. Przykłady mogę mnożyć.
2. Bogarde. Winston. Poczytaj jak nie pamiętasz. Albo Roque Santa Cruz albo Wayne Bridge. Przykłady mogę mnożyć.
3. Co to za odpowiedź - taki jest Kapitalizm? Kapitalizm jest taki jacy są ludzie. A to nie oznacza, że jak ktoś sypnie kasą to trzeba rozgrywki do innego kraju przenosić. Projekty Superligi mają już swoją historię. Poczytaj, to nie jest nowy pomysł - ligi dla "najlepszych".
4. Tak Kuala Lumpur. Nie wiem gdzie wyczytałeś, że uważam się za lepszego od mieszkających tam ludzi, ale skoro tak twierdzisz to ja cię nie będę przekonywał. Chcą sobie mieć prestiżowe rozgrywki w Dubaju, Abu Dzabi czy na Seszelach. Niech założą ligę, ściągną graczy, pompują pieniądze przez 50 lat to i może zdobędą prestiż.
5. Ilu my mamy wychowanków? Albo graczy których ukształtowaliśmy? Co sezon wydajemy 2, 3. A nie 2-3 na 10 lat. Czujesz różnicę? Mogę wymieniać, ale ponoć kibicujesz temu klubowi więc takie nazwiska jak Ljungberg, Fabregas, Vieira, Adams, Anelka, Parlour czy ostatnio Jack chyba nie powinny być dla ciebie zaskoczeniem.

Komentowany temat: Bitwa o północny Londyn, czyli Spurs - Arsenal! 03.03.2013, 13:24

Mi sposób funkcjonowania nowobogackich klubów zupełnie nie odpowiada.
Zmiany trenerów w trakcie sezonu, 2 błędy i już rewolucja w składzie, transfery poprzepłacane, dawanie po 250 tyś p/w graczom zasługującym na połowę mniejsze zarobki itd. To jest zwyczajne psucie piłki i to nabiera tempa kuli śniegowej. Za 3-5 sezonów takich jak Sqilacci będzie w każdej kadrze kilku, bo będą siedzieć dla pieniędzy ( chyba że się ich zwolni płacąc odszkodowania ).
Tragiczna pogoń za pieniędzmi. To może w przyszłości przenieść rozgrywki do Dubaju czy Kuala Lumpur. A co, skoro już teraz w takiej Anży piłkarze wpadają tylko na mecze, a mieszkają w Moskwie. Albo Superliga albo w ogole tylko tournee po Azji zamiast ligi? Można by to przecież jakoś ładnie nazwać - np Puchar Świata albo Klubowe Mistrzostwo Świata i trzepać kasę. To będą najbardziej prestiżowe rozgrywki. Tylko dla kogo?

Ciekaw jestem, ile taka Chelsea ( przez 10 lat ), PSG przez 3, MC przez 3 wychowała zawodników - wychowanków? Mi przychodzi na myśl Lampard, Cech, Drogba i Terry. A i tak wychowankiem jest chyba tylko ten ostatni.

Komentowany temat: Wenger pozostaje ostrożny w kwestii dużych transferów 03.03.2013, 13:06

No i Chelsea wygrała LM. I co z tego? Abramović jest w klubie 10 lat, jego celem jest wygrana LM. Wydaje na to jakieś 100 mln na sezon i po 10 latach mu się udaje i to z dużym fuksem. Ten klub to zabawka bogatego dziecka, który nie wie na co wydawać pieniądze.
Ten sezon pokazuje ich prawdziwą wartość. Szczególnie postawa w LM. Obrońca trofeum. A to jak potraktowali RdM to najlepiej świadczy o Abramowiczu.
Oczywiście, nie twierdzę, że my sportowo jesteśmy lepsi czy gorsi. Ale sposób funkcjonowania takiej Chelsea jest dla mnie nie do przyjęcia.

Komentowany temat: Zmiana właściciela w Arsenalu? 03.03.2013, 09:24

Mam nadzieję, że zarząd wie co robić. Nowi inwestorzy? Czemu nie! Nowy PSG - nie!

Komentowany temat: System goal-line od przyszłego sezonu w Premier League 01.03.2013, 11:41

Problem wcale nie jest taki prosty, jak wielu myśli.

Wprowadzenie technologii do sportu to też ( oprócz oczywistych korzyści, zwiększenia uczciwości, przejrzystości itd. ) spore ryzyko.
Najmniejszym wydaje się sama technologia goal - line. Ale powtórki? Na pierwszy rzut oka - super. Tylko, że jak spojrzeć dalej, to kto niby ma decydować o rozpatrywaniu powtórki? Sędzia? Przecież i teraz decyduje. Ile razy na mecz? Każdej decyzji? Tylko bramek czy też fauli lub autów? Czy sam ma podejmować decyzję o oglądaniu powtórki, czy może poprosić go o to np. trener? Albo sędzia liniowy, który akurat widział incydent? Poza tym każda decyzja może być przecież kontrowersyjna i godna rozpatrzenia, ponownej analizy na powtórce. A więc na pewno ucierpi płynność gry.
A może, powiedźmy, każdy zespół ma 3 powtórki w zapasie i może poprosić o wykorzystanie ich w dowolnym momencie gry? Np w 89, 90 i 92 minucie?
Poza tym, kto podejmie decyzję, co widać na powtórce? Sami często po meczach ( mając kilka powtórek z różnych ujęć ), już na spokojnie nie jesteśmy w stanie ocenić danej sytuacji. A co dopiero śedzia ( sędziowie ), przy uciekającym czasie, przy 70 tyś niezadowolonych kibiców i protestujących zawodników i trenerów.

Problem jest poważny. Pewnie dlatego tyle trwają dyskusje.

Komentowany temat: Czekając na wschód słońca 27.02.2013, 13:38

cynar.

nie znam szczegółowo ostatniej historii Liverpoolu ( przyczyn ich przejściowych problemów ), ale Liverpool nawet bez LM, top4 itd to wielki klub. Kilka słabszych sezonów tego nie zmieni, bo każdy zespół ma lepsze i gorsze momenty w swojej historii.

Wg mnie u The Reds przydałaby się stabilizacja na ławce trenerskiej. Dać trenerowi czas, 2-3 sezony, niech buduje w spokoju drużynę bez większego względu na wyniki. Przy określonym budżecie transferowym ( nawet na poziomie średniaka ligowego ) można się rozwijać. Ale do tego potrzebny jest mądry trener ( wierzę, że Rodgers ma zadatki na takiego ) mający poparcie zarządu i zaufanie kibiców.

My mamy Papcia. Facet ma swoje odpały, ale gwarantuje swoją pozycją, że będzie trzymał poziom, że poradzi sobie z problemami w ten czy inny sposób. Że nawet niewielkim kosztem przeprowadzi zespół przez każde pole minowe. Że nie ucieknie jak nie będzie trofeów, że jak zespół się posypie, to on go pozbiera.

Komentowany temat: Przed The Emirates stanie pomnik Bergkampa 27.02.2013, 13:20

Mój ulubiony zawodnik. Od niego zacząłem kibicować Arsenalowi.

Komentowany temat: Czekając na wschód słońca 26.02.2013, 21:03

Łódź nie jest czerwona, biała czy czerwono biała itd. Jest szara. Szczególnie o tej porze roku.

Komentowany temat: Czekając na wschód słońca 26.02.2013, 20:51

A niech sobie kolega lubi kogo chce. Trochę empatii nie zaszkodzi, każdy jest inny.

Komentowany temat: Czekając na wschód słońca 26.02.2013, 20:43

Naprawdę fajny artykuł. Nie tylko tu i teraz się liczy.

Komentowany temat: Hill-Wood o letnim oknie transferowym 26.02.2013, 20:24

Tak jak się spodziewałem, 90% komentarzy w podobnym stylu.
Widzę, że ktoś porównuje nas do Realu i liczy na takie same wpływy z reklam. Chyba ze znajomością historii piłki na bakier. Porównywać jednokrotnego finalistę LM do 9 krotnego zdobywcy?
Liczenie na wielkie transfery ( Wood Hill jest prezesem jakieś 30 lat i jeszcze takich nie zrobił ).

sebasz

nie przetłumaczysz

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 14:53

pauleta19

nie uwzględniając meczów pucharowych ostatnie wyniki w lidze :
Tottenham na 5 spotkań 2xremis i 3 zwycięstwa
Arsenal na 5 spotkań: zwycięstwo, remis, 3xzwycięstow

Forma jest więc podobna. Choć większy komfort psychiczny mają chyba rywale. Do tego ich stadion.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 13:09

Topek.

ok, jakby chciało ci się kiedyś szukać, to podeślij mi pw.
Zresztą istotne jest dla mnie meritum, statystyka jest tylko dowodem.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 13:03

Napisałeś:
"Odbiorów Mikel ma w granicach 2.3 na mecz" a ja pisałem o Obi Mikelu - 2.6. Stąd 0,3.

Dlatego dalej poprosiłem o top5 DP ligi, żeby Twoja odpowiedz była statystycznie podparta.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:58

Przecież ja nie twierdzę, że Arteta powinien grać wszystkie mecze, łoł!

Jak masz dostęp do statystyk odbiorów to prosiłbym cię o napisanie mi, podesłanie linka 5 najlepiej odbierających DP.
Choć zdaję sobie sprawę, że to nie jedyny czynnik decydujący o wartości gracza na tej pozycji.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:55

Topek.

duża mi różnica, 0,3. To niby czym się mam podpierać żebyś nie zarzucił mi wymyślania faktów?

PS. Nie odpowiedziałeś też na moje pytanie.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:53

Oggy.

Podolski to dla mnie tzw. półnapastnik. W systemie 442 może by się sprawdzał lepiej. Nie ma dryblingu, szybkości, prawej nogi, często drepcze zamiast biegać, ale jest niezły w grze z klepki. Dobrze współpracuje z obroną ( zarówno w ataku jak i broniąc ), potrafi wrzucić. Ja bym go w skali 1-10 ocenił na 7. ( albo 1 jak mu się nie chce ).
W ogóle to trochę brakuje u nas zawodników obunożnych, szczególnie widać to na bokach.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:48

Mi nie chodzi o statystyki z tej czy innej strony. Chodzi o tendencję, dla mnie ten nieszczęsny Arteta nie stanowi problemu, choć pewnie mógłby mieć więcej odbiorów, przejęć, przechwytów itd. On naprawdę nie jest u nas najsłabszym ogniwem. Zresztą, żebyśmy się dobrze rozumieli, ja nie szukam "ofiar" wśród poszczególnych graczy. Nie piszę, że np Ramsey czy Giroud jest winny i dalej już byłoby super. Raczej staram się ułożyć coś na kształt wykresu naszych problemów. I stwierdzam, że mamy poważniejsze niż niedociągnięcia w grze Artety.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:43

Topek.

ale uznajesz, że Arteta jest w top5 DP tej ligi?

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:38

Obi Mikel jest jeszcze gorszy - 2.6 odbioru na mecz. Do tego skłonność do faulowania rywala w niebezpiecznych rejonach boiska. Brak gry do przodu, bo to i nie jego rola.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:35

Oggy.

to inny typ graczy. W ogóle Ramires z racji swojego ciąg na bramkę i waleczności jest teraz ustawiany nieco wyżej.
Arteta gra nieco bardziej finezyjnie, braki fizyczne nadrabia sprytem. Zresztą mi nie chodzi o porównanie, który lepszy. Chodzi o pokazanie, że Arteta to czołowy DP w lidze. Że nie on stanowi problem. Bo wg mnie to jest jednym z mocniejszych ogniw tego zespołu. Natomiast mam duże zastrzeżenia do gry skrzydłami ( wynikających po części z braków poszczególnych graczy ). Skrzydłowych i obrońców bocznych.
Oczywiście i napastnik i środek obrony nieco kuleje, mogłoby i powinno być lepiej. Ale żeby w klubie pokroju Arsenalu z 6 bocznych obrońców i skrzydłowych ( razem ) pojedynek 1:1 potrafił wygrać 1-2 naszych graczy, dośrodkować celne 3 razy w meczu - 1 gracz?

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:28

Na pewno brakuje nam liderów. Kogoś kto poderwie zespół. Krzyknie, zmobilizuje, ustawi, podpowie. A przede wszystkim swoją grą podniesie kolegów na duchu, poderwie do walki. Jest jeden Jack. Przydałby się ktoś taki także w obronie ( Verma ). Tyle, że jakoś w tym sezonie jest w słabszej piłkarsko formie. A to na pewno nie podnosi jego autorytetu.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:22

Frytek.

co? Arteta mało mobilny? Facet gra praktycznie od pola karnego naszego do pola karnego rywala. Cały czas jest pod grą. Nie unika jej, nie chowa się za plecami rywala jak czasem Poldi czy Theo.
Nie ma penetrujących podań, strzałów z dystansu ale to dlatego, że każda jego strata jest równa kontratakowi rywala. On musi grać ostrożnie. Do tego ma statystycznie 3.4 odbioru na mecz, gdzie np Ramires ma 3.2, Carrick - 2.3, a Barry - 2.1.
Poza tym on nas nieźle ustawia przy bronieniu ( druga linia ). Rzadko tracimy bramki po ataku pozycyjnym rywala.
Naprawdę, Arteta to nie problem.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 12:05

Oggy.

nie wytłumaczysz tego, bo musisz rozrysować warianty kontrataku przeciwnika, uwzględniając ilość przeprowadzających ten kontratak.
A tak serio wiem o co ci chodzi. Ale wiem też, że błędy są integralną częścią tej dyscypliny sportu. Nie było zespołu, który kończył ligę na 0 z tyłu. My i tak w tym sezonie poprawiliśmy ten aspekt gry. Choć niektóre straty bramek nadal stoją mi przed oczami, bo sami je powodowaliśmy.
Większy problem dostrzegam w ataku. 20 sytuacji - 0 bramek. 25 okazji, 1 bramka. Oczywiście to boli kibica mniej, niż 1 okazja rywala i 1 bramka w plecy.
Niemniej trzeba pracować nad jednym i drugim.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 11:42

Oggy

ale ja nie próbuję kogoś usprawiedliwiać czy tłumaczyć. Indywidualne błędy, nie trzymanie pozycji itd mogą wynikać z różnych przyczyn. Ja piszę, że granie 20 a 100 meczy to jest różnica w rozumieniu się. Do tego gracze jak Arteta mają swoje nawyki wynikające z gry latami na innej pozycji.
Atakowanie 7 zawodnikami zawsze musi powodować luki w niektórych sektorach boiska. A z kolei przy przeciwniku broniącym się całą drużyną musisz angażować we własny atak także graczy odpowiadających za naszą defensywę.
Jednym słowem ja nie stawiam diagnoz, ja staram się po prostu opisać problem.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 11:31

Dreamcast.

na pewno jedno łączy się z drugim. Ale my angażujemy do ataku nawet naszego DP - Artetę. Powiem więcej, większość oczekuje od niego kluczowych zagrań a nie ostrożności.

Zresztą dobra gra w obronie w początkowej części sezonu mogła być - paradoksalnie - spowodowana grą Mannone w pierwszym składzie. Zawodnicy wiedząc, że mają za plecami niepewnego bramkarza z wszelką cenę starali się nie dopuszczać do sytuacji strzeleckich dla rywali.
Zresztą a początku sezonu graliśmy też nieco szybciej z przodu. Nie wiem, może wychodzi zmęczenie, brak dynamiki w kluczowych momentach?

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 11:26

Oczywiście, u nas gorzej jest z psychiką graczy, z ich pewnością siebie. Bo to przychodzi wraz ze zwycięstwami i się samo napędza.
Po dwóch porażkach w pucharach trudno oczekiwać od graczy dobrego morale. Dlatego ten mecz z AV był tak ważny.
Ale teraz są derby. Mecz dla większości wyjątkowy, jeden z klasyków ligi. Do tego zawodnicy są po tygodniu przerwy, odpoczęli. Nie mamy poważnych braków kadrowych, kontuzji. Nie widzę powodów dla których mielibyśmy obawiać się rywala. Tym bardziej, że jest jak najbardziej w naszym zasięgu.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 11:18

Oggy

masz rację, nam problemów nie brakuje. Ale takie rzeczy jak błędy indywidualne, złe ustawianie się, brak ruchu czy brak zrozumienia jest do wyeliminowania ( nie za pomocą transferów ) a ciężką i mozolną pacą na treningach. I niech ci zawodnicy zagrają ze sobą 100 meczy, to się będą rozumieli. A tak zawodnicy stanowiący trzon zespołu ( Giroud, Cazorla ) a do tego Podolski są graczami nowymi, nie wspominając o Monrealu. Do tego gra Per.
Porównując z poprzednim sezonem to 4-5 graczy jest graczami nowymi w składzie ( nowymi w składzie, a niekoniecznie w klubie ). To po prostu musi być widać na boisku.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 10:53

Borekenema

dlatego często piszę, że nic nie wiemy w kwestii, jak będzie wyglądała tabela na koniec sezonu. Po prostu PL jest nieprzewidywalna. Za 3-4 kolejki możemy nie dyskutować o zajęciu 4 miejsca, ale naszym marzeniem może być Liga Europy albo przeciwnie, 2 miejsce.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 10:48

adrian12543

katastrofą to jest to, że życzy się swojemu klubowi słabej pozycji w lidze, żeby "wreszcie się coś ruszyło z transferami".
Ja nie wiem, niby od kilku lat nie ma trofeów, a co sezon jest jakieś przeświadczenie, że to ten przełomowy sezon.
Jakie są niby za tym argumenty?

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 10:34

ArseneAl

po pierwsze jeszcze nie odpadliśmy, choć najpewniej odpadniemy. Po drugie takie biadolenie jak to jest u nas źle a u innych dobrze jest zwyczajnym kłamaniem.
Spójrz sobie na inne kluby PL. Który gra we wszystkich rozgrywkach? Który wygra LM, CoC ( wygrał ), PL i FA Cup?
Tak podziwiany tu Tottenham? Może Chelsea, bo ma cudotwórcę Hazarda? Albo MC z najlepszym trenerem Mancinim?
Jedynie MU się trzyma, ale chyba tylko ze względu na stabilizację na ławce i w kadrze.

Chodzi mi o to, że narzekamy ( kibice Arsenalu ) na każdym kroku a i tak te czarne scenariusze ( ligowy średniak, pasmo porażek, kontuzje ) nie sprawdzają się. Oczywiście, jak ktoś stawiał nas w roli faworyta w starciu z Bayernem, to mógł się zawieść.

Komentowany temat: Cazorla zapewnia Kanonierom zwycięstwo, Arsenal 2-1 AV 26.02.2013, 09:23

Ciekaw jestem, czy którykolwiek z komentarzy sprzed 8,6 czy 4 tygodni ( z pisanych tam czarnych scenariuszy ) się spełnił w 100%. Póki co to wszystko pisanie palcem po wodzie. Nie wiemy nic jak będzie wyglądała tabela na koniec sezonu.

Poza tym. My wygrywamy 2:1 z AV to ludzie piszą, że strasznie wymęczone zwycięstwo. Tottenham wygrywa 2:3 z WH, to niby jest to pokaz ich mocy?
Zresztą do zdobycia jest jeszcze 33 pkt. Wszystko jest jeszcze możliwe.

Komentowany temat: Arsenal ogłasza swoje wyniki finansowe 26.02.2013, 08:35

No i fajnie. Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej. Trzeba po prostu poczekać
Latem liczę ( jak wielu ), że części niepotrzebnych zawodników się pozbędziemy. Mam nadzieję, że dojdzie 1-2 wartościowych nowych graczy i 1-2 młodzików z rezerw.
No i przede wszystkim, że nikt z ważnych graczy nie odejdzie. Może nie będzie to ekipa na mistrzostwo, ale stabilność zaprocentuje.

Komentowany temat: Arteta o nowej roli Cazorli 25.02.2013, 10:38

Przydałby się skrzydłowy, dobry technik z dryblingiem. To jeśli chodzi o pomoc. Wg mnie DP nie jest konieczny, przynajmniej póki zdrowy jest Arteta. W ogóle trochę nie rozumiem tych pretensji o dyspozycję Mikela.
Rosicky jeszcze odegra ważną rolę w końcówce tego sezonu.

Komentowany temat: Arteta: Nie obwiniajcie Wengera 25.02.2013, 08:02

Nie chcę się czepiać, ale:
" To nieprawdopodobne, że nie wygraliśmy tego starca - powiedział Arteta.
Powinno być "starcia" albo "dla tego starca" :)

Komentowany temat: Bale: Jesteśmy lepsi od Arsenalu 24.02.2013, 20:34

Różnica jest taka: Arsenal w swoim najsłabszym sezonie jest mniej więcej na poziomie Tottenhamu w jego najlepszych czasach. Dziękuję. Skończyłem.

Komentowany temat: Mancini krytykuje Wengera 24.02.2013, 16:33

Tak, przecież Mancini wie jak załatwiać takie sprawy. Szczególnie jego saga z Tevezem czy Balotellim wybitnie pokazuje, że zna się na rozwiązywaniu sporów. Na trenerce też się zna jak nikt inny. 100 mln czy 200 mln. Co za różnica. Zawsze przecież można odpaść z LM.
Niech wytrzyma choć 4-5 lat w PL, to będzie miał prawo do krytykowani innych.

Komentowany temat: Robben: Arsenal będzie miał problem z zatrzymaniem Jacka 24.02.2013, 14:21

To, że Arsenal ostatnio nie zdobywa trofeów NIC nie znaczy. Patrząc z perspektywy: jest dobra drużyna, są wyróżniający się młodzi zawodnicy ( talenty na skalę przynajmniej europejską ), jest odpowiednia baza szkoleniowa, nowy stadion, coraz większa stabilność finansowo - organizacyjna. Klub jest praktycznie samowystarczalny finansowo, do tego podpisał ostatnio korzystniejsze umowy sponsorskie. Będzie dobrze.
To, że niektórzy znają sukcesy Arsenalu tylko z opowiadań, to nie znaczy, że w przyszłości ich nie będzie.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 23.02.2013, 23:22

AlexVanPersie

nie przesadzajmy. Abou musi ustabilizować formę, rozegrać 20-30 meczy, niezłapawszy kontuzji. Nie ma co go porównywać do JAcka, choćby ze względu na warunki fizyczne i koordynację ruchową. Fakt, prezentuje styl patyczaka, nieco się gubi, ale jest jednym z tych naszych graczy, którzy potrafią wziąć na siebie ciężar gry, nie boi się odważnych zagrań ( chyba że ma strzelać ), prostopadłych piłek. Często gra na jeden kontakt i jego drybling ( choć nieco chaotyczny ) często pozwala minąć 2-3 rywali, co próbuje u nas tylko Jack i Cazorla.
Niech tylko będzie zdrowy, o resztę się nie martwię. Nawet jako rezerwowy jest dobry. Na pewno nie obniża poziomu drużyny. Mam nadzieję, że ten obecny uraz to pikuś.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady