Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6545 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 78 z 164 (komentarze od 3081 do 3120):
Panowie przecież rywal jest dziś naprawdę słaby. Nie wywiera na nas żadnej presji. Trudno wyciągać jakiekolwiek wnioski. Trzeba się cieszyć meczem i tyle.
Słaby rywal, ale i z takimi gubiliśmy punkty. Fajnie że jest skuteczność i spokojne prowadzenie, ale przydałoby się większe zaangażowanie i koncentracja zarówno w obronie jak i w ataku.
To może być ciekawe ustawienie ataku
Ja i tak najbardziej cenię cięte riposty Wojtka Kowalczyka w nce ;)
Sorry, ale Giroud też technikę ma dobrą. Też gra świetnie tyłem do bramki. Tyle, że my tych jego umiejętności nie wykorzystujemy, bo on zwyczajnie nie ma do kogo odgrywać, chyba że do tyłu. Dlatego przydałby się u nas zawodnik/zawodnicy szybcy, zwinni, techniczni. Na skrzydło lub jako podwieszony napastnik.
Zresztą im większa różnorodność, tym więcej opcji.
Co do transferu Llorente. Ja do niego nic nie mam, na pewno byłby wzmocnieniem. Tyle, że jego transfer niesie też inne skutki:
1. Mamy w ataku "dwie wieże" a nie potrafimy dośrodkować
2. Taki transfer wykluczy inny zakup napastnika, technicznego, zwinnego.
3. Może się zmienić nieco nasz styl - tzn. zaczniemy grać długą piłką, czego i tak nie potrafimy.
Piootrus.
masz rację. Na najdroższych nas nie stać, ale jest w Europie jakieś 10 klubów, które z różnych powodów mogą sobie pozwolić na takie transfery. To: FCB, Real, PSG, MU, MC, Chelsea, Bayern i może któryś z włoskich klubów.
beliar87
nie bardzo jestem przekonany do graczy z Ameryki Płd. Chodzi o charakter.
Piootrus
bez przesady. Jesteśmy nadal czołowym klubem europejskim, tyle że w lekkim kryzysie. Zresztą piłkarze patrzą na kilka rzeczy: że to klub PL, że gra w LM, że zarobią ~ 90 tyś tyg i że gra tu Jack, Cazorla, Verma, że jest dla niego miejsce w składzie.
Oczywiście masz rację, że mając np Rooneya i 150-200 tyg takiemu MU jest łatwiej. Ale bez przesady.
Trzeba podwyższać pensje ( w rozsądnych granicach ) dla wartościowych piłkarzy, to jeszcze od niejednego gwiazdora usłyszymy: "Zawsze chciałem grać w Arsenalu" :)
Co do samego transferu Llorente. Wydaje mi się, że potrzebujemy raczej szybkiego, technicznego napastnika. Liorente to bardziej typ Girouda.
Theo świetnym piłkarzem wcale nie jest. Jest dobry i tyle. Poprawił nieco dośrodkowanie i opanowanie pod bramką, ale to ten sam Walcott, który w niejednym meczu prześpi 75 minut. Niemniej przy obecnym braku skuteczności naszego zespołu wyróżnia się na plus. Dlatego jest jednym z najlepszych w obecnym Arsenalu.
Oczywiście sprzedawanie go przy obecnej polityce transferowej Arsenalu to głupota, ale może jest taka konieczność, skoro chce odejść.
Niemniej skoro ma się coś zmienić w polityce klubowej to sytuacja z Walcottem jest najlepszą na pokazanie, że zaczynamy na poważnie traktować kibiców.
Najlepszy sposób na uciszenie hejterów to wygrać teraz parę spotkań. Naprzód Arsen`e!
Kaczaza
toż to straszne. Zostaniemy bez piłkarzy!
Jasne, a Bundesliga jest lepsza od PL. Jakbym czytał sport na onecie czy wp.
Zaczęło się.
aaron.
Podolski przyszedł po promocji w Koeln więc mógł wynegocjować więcej. Poza tym Walcott też rewelacyjny nie jest. Często też przechodzi obok meczu.
A niech idzie jak mu tu źle. Posiedzi na ławie to zrozumie, że są lepsi od niego. Pewnie zdobędzie jakieś trofeum walnie się do niego przyczyniając ( grając w końcówkach ). Satysfakcja gwarantowana. Grunt że jest trofeum i co wnukom opowiadać.
Trzeba pamiętać, że wysokie pensje dla niektórych graczy to wynik tego, że byli wolnymi graczami. Nie musieliśmy za nich płacić to wynegocjowali wyższą tygodniówkę. To normalne.
bobslej22
trzeba spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy. Tzn. nie tyle przez pryzmat tego sezonu, co w perspektywie przyszłego. Dlatego piszę o ogrywaniu młodych, przedłużaniu kontraktów.
Co do transferów zgoda. Typ napastnika - też wolałbym kogoś zwinnego, bo jesteśmy raczej drużyną gającą ( teoretycznie ) szybko i po ziemi.
Giroudto mało - racja, ktoś w typie Aguerro ( podkreślam że nie on ) do tego koniecznie skrzydłowy. Zresztą taki typ Aguerro to zawodnik mogący też pohasać na skrzydle.
Jednym słowem napastnik/skrzydłowy. Uniwersalność w cenie. Oby nie skończyło się tylko na młodym do ogrania. Potrzeba wzmocnień na już. Najlepiej w liczbie mnogiej.
bobslej22
Wenger mówi różne rzeczy, żeby nie wywoływać na swoich zawodnikach presji.
Zresztą Giroud - król strzelców i Cazorla to chyba niezłe transfery? Gorzej Poldi.
A to że odejdzie Persie było wiadomo. Zarząd go sprzedał żeby coś jeszcze zarobić, a Wenger mówił, że on wolałby klasę światową mieć u siebie.
Ja tu się nie chcę wymądrzać a tym bardziej kłócić o szczegóły.
Ja widzę to tak. Mimo tych porażek, mimo słabej gry, trzeba zewrzeć poślady i w szatni ( nie w mediach ) wyjaśnić sobie wszystkie bóle.
Grać jak najlepiej w lidze, LM postarać się, ale odpadnięcie jest raczej wliczone. Puchar Anglii się zobaczy. W każdym razie liga najważniejsza, top4 priorytetem.
Ustalić kogo się pozbyć a kogo zakupić. I działać w tym temacie już zimą. Po prostu to będzie kolejny przejściowy sezon ( który to już? ).
I ogrywać młodych ( Eisfeld, AOC, Jack, Gibbs, Carl ). I przedłużyć kontrakty z tymi co wiążą swoją przyszłość z AFC.
Po sezonie przyjdzie czas na rozliczenia.
Oggy
A Evans albo Smaling są lepsi od Pera? Wątpię.
Co do zrywania kontraktów. My liczymy każdy grosz na transfery, na pensje, a ty chcesz oddać zawodnika za darmo i mu jeszcze zapłacić? Gratuluję.
Arsha i SS free i jakieś 5 mln z tytułu kontraktów dla nich do rączki? To jest biznes.
Poza tym jakie wzmocnienia? Zaha? Chyba raczej uzupełnienie składu młody talent.
Nas po prostu nie stać obecnie na rywalizowanie z najbogatszymi.
Co oczywiście nie usprawiedliwia kompromitacji z Bradford czy innymi ogórami.
Nasze miejsce to top 4. I taki jest stan na dziś.
dariopmi.
Walcott nie zasługuje na więcej niż 100 tyś. Po prostu. Jest za słaby. A to że obecnie zdarza mu się być u nas jednym z lepszych tylko udowadnia naszą słabość.
Co do Vermy. Za zeszły sezon opaskę byś mu dał a za ten już nie? A jakby Jack zagrał piach przez 4-5 meczy to co, zabrałbyś mu kapitana?
Poza tym. Co do rewolucji i tonącego okrętu. Jak okręt tonie to się go łata. A nie rozpiernicza do końca i kupuje nowy. No chyba że ktoś ma kasę.
Dennis_Bergkamp_
tak, to trwa za długo. Ale to nie jest gra, nie da się wywalić połowy składu, bo się nie sprawdził. To proces, a czynniki nie są zawsze zależne od Wengera. Zresztą jak ma sprzedać Arshę czy SS jak popytu brak. Zresztą jak nikogo w ich miejsce nie kupi, bo nie ma kasy na to. Zastąpi ich np Miquelem czy Akpomem. Sorry ale oni są naraze tylko ambitni. Tylko.
Z drugiej stron. MU poradził sobie z kryzysem, ale np L`pool już nie. A mają nowego managera, wydali dużo kasy. Albo MC. Znów odpadli z LM, a przecież mało kto wydawał ostatnio tyle co oni. A tu taki blamaż.
Co do Pera. Taka jest piłka. Przewrotna. Jakby Wenger słuchał kibiców, to Pera w tym sezonie w Arsenalu byśmy nie obejrzeli. I każdy by twierdził, że to drewno i wyśmiewał ten transfer.
pronik
proste rozwiązania dostrzegasz. Dogadali się i trzepią kasę? Naprawdę tak sądzisz?
Co do Ramseya. Racja, gra dzięki Wengerowi. Ale skąd wiesz jak prezentuje się na treningach.
Zresztą co tam Ramsey. A Sagna co ostatnio gra. Albo Podolski. Albo AOC ( wczoraj nie liczę ). Albo inni. To nie tyle problem sportowy co psychiczny. Przecież ci gracze nie zapomnieli jak się gra. Po prostu część z zawodników ucieka przed odpowiedzialnością, chowa się za innymi. Stąd np. obrońcy muszą rozgrywać, skrzydła są niewidoczne itd.
Dennis_Bergkamp
ja też już trochę lat obserwuję ten klub. I być może jest te wielki kryzys, bo jest zarówno sportowy ( słaba gra ), organizacyjny ( niby finanse coraz lepiej, ale brak kasy na transfery i pensje na poziomie ) a i pewnie gorsza atmosfera w drużynie.
Ale, sam przyznasz, Wenger już parę podobnych kryzysów przeszedł. Kłótnie w drużynie, odejścia prawdziwych liderów, nawet przenosiny na nowy obiekt. Ja mu fam, bo się do tej pory zawsze podnosiliśmy. Inny trener nie daje takiej gwarancji, tym bardziej taki z łapanki w trakcie sezonu.
AFC1208
nie. Tu się nie zgodzimy. To jest taki zespół, który może wygrać lub przegrać każdy mecz.
Zawodnicy mają umiejętności, ale nie potrafią ich regularnie prezentować. Problem leży w głowach poszczególnych graczy.
pronik
sorry, ale w latach świetności Arsene też tak robił zmiany. Tu nie o to chodzi.
Poza tym on naprawdę nie ma łatwo. Pracuje w określonych warunkach ( nie może kupić wszystkich których che ). A proces tworzenia drużyny jest ...., procesem a więc trwa. I nie pomaga w tym jak zarząd sprzedaje czołowych graczy. Przecież Wenger mówił, że on by np Persiego nie sprzedał. Że to klasa światowa. Tak samo nie pomoże wywalenie trenera.
Dennis_Bergkamp
zawsze jak są porażki to i atmosfera siada i są wzajemne pretensje. Nawet pierdoły urastają do rangi wielkich problemów. Nie wiem oczywiście jak jest rzeczywiście w szatni zespołu. I nie wiem na ile trenerzy panują nad tym.
Z jednym się zgodzę. Tu potrzeba lidera i grupy która mu zaufa w szatni i na boisku.
Niemniej uważam, że Wenger nie raz i nie dwa miał podobne problemy przez kilkanaście lat pracy tym klubie. Poradzi sobie.
AFC1208
Fakt, kompromitacja straszna. Ale trzeba grać dalej i udowodnić, że to przypadek. Po prostu. Na rozliczenia przyjdzie pora po sezonie.
Bo w obecnej chwili wygranie kilku meczy jest najlepszą odpowiedzią drużyny a wszechobecną krytykę.
AFC1208
mnie nie interesuje teraz puchar. Nawet ja coś jakimś cudem zdobędziemy, to chyba tylko fuksem. Mnie interesuje gra. I ta ma być coraz lepsza. Na trofea kiedyś przyjdzie czas. Teraz klub jest w takiej a nie innej sytuacji, ale nie przesadzałbym z pesymizmem. Trzeba zewrzeć poślady i grać skutecznie w lidze. Tyle.
Jest jedna zaleta tej kompromitacji. Można skupić się na innych rozgrywkach.
bergkamp55
akurat w temacie transferów do klubu to Wenger rzadko się myli. Może ostatnio częściej są to niewypały, ale on jak nikt potrafi wynaleźć i oszlifować diament.
niski93
poruszasz na raz kilka tematów, z których każdy ma inną przyczynę.
Wenger to też 5:2 z Tottenhamem, pamiętny powrót z Chelsea w poprzednim sezonie, postawienie się City.
Facet zasługuje na szacunek, mimo obecnego kryzysu w klubie. Problemem jest mentalność poszczególnych graczy, nie ich umiejętności piłkarskie.
Dla mnie to brakuje kreatywnych skrzydeł. Jak rywal ustawi autobus to jedynym wyjściem jest szybkie rozciągnięcie gry i indywidualne zagrania ( lub z trójkącie ) na skrzydłach. A u nas ani szybko nie rozgrywamy, ani nasi skrzydłowi i boczni obrońcy nie są skuteczni i kreatywni w ofensywie ( brak kiwki na małej przestrzeni, nieudane dośrodkowania, zwlekanie z decyzją aż rywal wróci ).
Ja tam nadal wierzę w umiejętności Wengera. Ten facet już nie raz zbierał ten syf do kupy i jakoś to grało.
Fakt, ma swoje dziwne przyzwyczajenia. Ale sorry, to nie jego wina, że zawodnik nie potrafi celnie strzelić w bramkę albo boi się starcia z 4 ligowym obrońcom.
Może i zaangażowane było. Może i umiejętności są. Ale ci zawodnicy chyba nie wierzą w siebie. Wg mnie to problem psychiczny zespołu.
Dajmy na to taki Sagna. Jest pod bramką rywala ( 4 ligowego obrońcy ) i zamiast starać się cokolwiek samemu ( kiwka, zagranie w trójkącie ) to albo dośrodkowuje ( strasznie niecelne ) albo schodzi na lewą nogę ( którą nic nie gra ) albo wycofuje piłkę. Jest bezradny. Żadnego przekonania że się uda. A przecież nawet jak straci, to ma za sobą 80 metrów boiska. I tak z każdym zawodnikiem.
Niech się nauczy dośrodkowywać i grać cokolwiek lewą nogą.
Jak odejdzie ( oby jednak nie ) i nawet jak coś zdobędzie to tylko dzięki swoim nowym kolegom. Sam swoją ostatnią grą niewiele wnosi nawet do słabego ostatnio składu Kanonierów.
Tragiczny ten wczorajszy mecz. Niby praktycznie najmocniejszy skład a gra żałosna. Już nawet nie chodzi o porażkę, ale o styl. Wieczne klepanie, zero ryzyka, jeden patrzy się na drugiego, strach w oczach przed najsłabszym przeciwnikiem.
Obecnie na Arsenal jest jedna metoda. Przycisnąć nas przez 25 minut, a potem defensywa. Tak się gra z Arsenalem i albo wygrywa albo remisuje.
Piłkarze ( nie tyle Wenger co właśnie grajki ) powinni się wstydzić.
Z drugiej strony bez szybkiej gry piłką i porządnego rozciągnięcia gry nic nie ugramy. Mamy strasznie słabe skrzydła. Nasz najlepszy ( phi! ) Walcott w każdym innym klubie top4 byłby najwyżej rezerwowym. Boczni obrońcy nie potrafiący dośrodkować dwa razy celnie w meczu!
My nie tyle potrzebujemy napastnika co wzmocnienia boków. Choć oczywiście Giroud jest sam a dalej przepaść.
Arsenalfcfan
ale żeś się na niego uwziął. Inni jakoś lepiej nie grają.
NAsi zawodnicy mają tzw. prob,em mentalny. Nie wierzą w powodzenie, stąd wolniejsza gra, liczenie że kolega dogra a nie ja, granie na kilka kontaktów, brak ryzykownych zagrań i przewidywalność. Jednym słowem brak cochones.
*Young
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Wg mnie napastnik, szybki, techniczny to priorytet Tak samo skrzydłowy. Można oczywiście znaleźć 2 w 1, ale i cena będzie pewnie kosmiczna.
Walcott zagrał nieźle, ale po:
1. nie jest napastnikiem ( nie ma odpowiednich przyzwyczajeń, nawyków )
2. Jest wątły, słaby fizycznie
3. Jest osamotniony w starciu z silnym, szybkim obrońcą w typie Kompanego.
4. Bardziej przydaje się na skrzydle lub jako drugi napastnik.
Niemniej, mimo że Reading zagrało naprawdę słabo, mecz na plus dla Theo. Kilka razy się pokazał, nawet utrzymał piłkę tyłem do bramki, zrobił miejsce ściągając obrońców, strzelił bramkę. Świetnie na początek.