Komentarze użytkownika michio
Znaleziono 388 komentarzy użytkownika michio.
Pokazuję stronę 9 z 10 (komentarze od 321 do 360):
Kanyeast;
Rooney ma dwa tygodnie na wyleczenie zbitego palca, to nie jest jakaś wielka kontuzja.
Chyba, że się zakatuje z Bayernem, to wtedy rzeczywiście może nie zagrać z Evertonem.
Moyes powinien postawić na Rooneya w lidze, choć po cichu marzy o sprawieniu sensacji. Myślę, że dla Bayernu to będzie ciężki mecz.
Właśnie MU bez RvP i Rooneya poradziło sobie ze Srokami.
Kanyeast;
W meczu MU - Everton złote kalesony stawiam na Czerwonych. Jestem cichym fanem Moyesa i myślę, że pozbiera drużynę do kupy.
Alonso;
Ja również obawiam się o TOP4 i studzę entuzjazm, co każdy przegrany mecz. Myślę, że skończy się na 5-tym miejscu.
Chyba, że MU rzeczywiście się odbudowuje. Jeśli podtrzymają dobrą passę są w stanie wygrać z Evertonem. Wtedy mamy realne szanse na TOP4.
Jest niestety obawa, że Arsenal ukończy sezon na 6-tym miejscu, za Evertonem i MU.
facebook.com/Arsenal/posts/10152144657022713?stream_ref=10
sorry za gwiazdki
pelek; drzemor;
https://www.facebook.com/Arsenal/posts/10152144657022713?stream_ref=10
Brett Mashuro Dear Arsenal Fans, I would like to clarify something that came up in a recent blog concerning the Emirates Stadium debt. There are a few fans on this site who believe that the stadium debt is what has been hindering Arsenal from buying world class, quality players. This is not true, and I will explain below. Please read carefully because those of us who actually do know the facts would hate to have to post this over and over again. The total debt of the construction of the Emirates Stadium is roughly 500 million pounds including add-ons. Arsenal signed an agreement to pay off this debt over a long term, roughly being 20-25m per annum. If this agreement was circumvented in any way, it would incur major penalties, a risk Arsenal were not willing to take and haven’t. Therefore, the target date for the completion of paying it off is around the year 2031. Initially, through investments from companies like the Granada Media Group buying a stake worth 47million (5% shares) at the time, on top of Arsenal making a profit from selling our best players AT THE TIME(Overmars, Petit) we were able to go ahead with the construction. Arsenal secured a £260 million loan from a group of banks led by the Royal Bank of Scotland in April 2003. The cost of building the stadium had risen by 100m pounds during that period, forcing them to issue a bond scheme online via the website which raised several million, courtesy of the fans. Through various endorsement deals from Nike and others, Arsenal were able to continue the construction of the stadium, pay off the annual debt, and still generate a profit. The continual hiking of ticket prices and player sales made this a possibility. It is public knowledge that this accumulated profit has amounted to 70-80m up until now. For the past few years, Arsenal has been making a profit. In 2010, Highbury Square had been fully paid off and began generating profit. Emirates and Puma have signed some really lucrative deals with Arsenal accumulating to 320m pounds. Ladies and gentlemen, contrary to what you have believed about the stadium debt, Arsenal have been in a good position to buy world class players over the last 2 or 3 years. Instead of buying 2 or 3 top players every year, which would have bolstered our squad tremendously, given us a good chance to win silverware, given our existing world class players a reason to stay (RvP, Fabregas), increase fan support and ultimately make even more revenue, Arsene decided to go the cheaper route by buying 6 or 7 cheap players most of whom have ended up as deadwood, all the while sucking the life out of the wage bill and generally having little or no contribution to our club. We had to get RAPED by Man Cty,Liverpool & Chelsea due to this.Let’s be honest,Mertesacker in my opinion he is too slow and only looks good when Kossie is playing beside him.Basically we have had 4 players earning roughly 60-70k a week for 2 years who were written off as deadwood after a couple of games. Do the math, that is a whole lot of money gone to waste. I would go for an idea of spending millions than have a bunch of deadwoods doing nothing but leeching off the wage bill. The same applies to Giroud, Diaby, Bendtner and a whole bunch of other players who just have not come to the party. Wenger is making a massive gamble every time he buys an unknown player, especially now that we have sugar daddy clubs on the rise.When you buy a big name, you get results. When buying unproven, cheap players the gamble is massive, and in our case, if they do end up becoming the next Henry, what do they do? THEY LEAVE ARSENAL, because of the very reasons I have mentioned above. What is even more worrying, is that if Arsenal fail to sign some big names soon and challenge for some silverware, we will have to say farewell to players like Cazorla, Kossie, Wilshere etc. It is time Wenger realizes he cannot keep giving us fans and players false hopes in pretending we are strong enough to challenge for titles with our current mediocre squad. The players and us fans need some kind of reassurance that silverware, or at least ambition to win silverware, is around the corner. Arsene, please do yourself and us fans a favor AND SPEND ON TOP PLAYERS NOW!!! Like If yu agree
I jeszcze przetłumaczona przez translatora nieudolnie na język polski wypowiedź jednego z kibiców. Trochę koślawo to wyszło, ale można zrozumieć o co chodzi i są fajne, niespodziewane neologizmy :)
"Brett Mashuro Szanowny Arsenal Fans , chciałbym coś wyjaśnić , które pojawiły się w ostatnim blogu dotyczącym długu Emirates Stadium . Istnieje kilka fanów na tej stronie , którzy wierzą , że dług stadion jest to, co zostało utrudniania Arsenal od zakupu światowej klasy, jakości graczy. To nie jest prawda , i opiszę poniżej. Proszę przeczytać uważnie , bo ci z nas , którzy rzeczywiście znają fakty nie cierpię tego trzeba pisać w kółko . Całości zadłużenia z budowy stadionu Emirates jest około 500 milionów funtów , w tym dodatków . Arsenal podpisał umowę na spłatę tego długu w długim okresie, mniej więcej jest 20 - 25m rocznie . Jeżeli umowa ta została w żaden sposób obejść , to ponieść poważne kary ,Arsenal ryzyka nie były gotowe do podjęcia i nie mieć . Dlatego teżdocelowy termin zakończenia płacąc go około roku 2031 . Początkowo poprzez inwestycje takich firm jak Granada Media Group kupuje się 47million udziałów o wartości ( 5 % udziałów) w tym czasie , na szczycie Arsenal zysku ze sprzedaży naszych najlepszych graczy w tym czasie ( Overmars , Petit ) byliśmy w stanie przejść kontynuowaniu budowy . Arsenal zabezpieczone 260 mln zł pożyczki od grupy banków na czele z Royal Bank of Scotland w kwietniu 2003 roku . Koszt budowy stadionu wzrosła o 100 mln funtów w tym okresie , zmuszając ich do wydania programu obligacji online za pośrednictwem strony internetowej, która zwróciła uwagę na kilka milionów , dzięki uprzejmości kibiców. Przez różnych kontraktów reklamowych z Nike i innych, Arsenal był w stanie kontynuować budowę stadionu , spłacić dług roczne i nadal generować zysk . Ciągłe wędrówki od cen biletów i sprzedaży zawodników wykonana tamożliwość . Jest powszechnie znane , że skumulowany zysk wyniosła 70 - 80m , aż do teraz . W ciągu ostatnich kilku lat , Arsenal został zysku. W 2010 r., Highbury Plac został w pełni spłacone, a zaczął generować zysk . Arabskie i Puma podpisali kilka naprawdę lukratywne oferty z Arsenalu akumulatorowe do 320m funtów . Panie i panowie , w przeciwieństwie do tego, co uwierzyli o długu stadionie Arsenal był w dobrej pozycji do zakupu światowej klasy graczy w ciągu ostatnich 2 lub 3 lata . Zamiast kupować 2 lub 3 najlepszych graczy w każdym roku , co by się wzmocniła naszą drużynę ogromnie , dał namszansę wygrać trofeum , biorąc pod uwagę nasze dotychczasowe gracze światowej klasy powód pobytu ( RvP , Fabregas ) , zwiększenie wsparcia fanów i ostatecznie dokonać jeszcze więcej przychodów , Arsene postanowił udać się kupując tańszą trasę 6 lub 7 tanie odtwarzacze z których większość nie skończyła się jak balast , a jednocześnie wysysających życie z funduszu płac i na ogół mają niewiele lub nie przyczynia się do naszego klubu . Musieliśmy zgwałcony przez człowieka Cty , Liverpool i Chelsea z powodu this.Let jest być uczciwym , Mertesacker moim zdaniem jest on zbyt wolny i tylko wygląda dobrze , gdy Kossie gra obok him.Basically mieliśmy 4 graczy zarabiają mniej więcej 60- 70K tygodniu przez 2 lata , które zostały odpisane jako balast po kilku grach. Czy matematyki , to jestdużo pieniędzy poszła na marne . Chciałbym pójść do idei wydają miliony , niż mieć kilka deadwoods robi nic, ale pobierają się koszty wynagrodzeń . To samo dotyczy Giroud , Diaby , Bendtner i całą masę innych graczy , którzy po prostu nie przyjść na przyjęcie. Wenger robi masową Gamble każdym razem, gdy kupuje nieznany gracz , zwłaszcza teraz , że mamy cukier klubów tatuś na rise.When kupić duży nazwę , otrzymasz rezultaty. Przy zakupie niesprawdzonych , tanie graczyhazard jest ogromny , w naszym przypadku , jeśli nie kończy się stającobok Henry , co oni robią ? Opuszczają Arsenal, ponieważ właśnie z powodów , o których wspomniałem powyżej. , Co jest jeszcze bardziej niepokojące jest to, że jeśli Arsenal nie podpisać kilka wielkich nazwisk szybko i wyzwanie dla jakiegoś trofeum , będziemy musieli pożegnać się z graczami jak Cazorla, Kossie , Wilshere itp. Czas Wenger zdaje sobie sprawę, że nie może utrzymać dając nam fanów i gracze fałszywe nadzieje w udawanie jesteśmy wystarczająco silne, aby walczyć o tytuły z naszej aktualnej przeciętnej drużyny. Gracze i fani nas potrzebują pewnego rodzaju pewność, że sztućce , lub przynajmniej ambicje , aby wygrać trofeum , jest tuż za rogiem. Arsene , zrób sobie i nam, fanom przysługę i wydać na najlepszych graczy TERAZ ! Jak Jeśli yu zgadzają
"
Wejdzcie sobie na oficjala Arsenalu na FB, jest tam zdjęcie Thierry'ego Henry z odpowiednim podpisem. Ma w tym momencie 1231 lajków.
http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10153689_815332778494157_840108841_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10153689_815332778494157_840108841_n.jpg
kamil_malin;
Kolejny, który szuka formy u Girouda ;p
My teraz jesteśmy na poziomie Srok, którym ostatnio również wyciągnięto kilku niezłych piłkarzy.
Oni okupują górny środek tabeli i jeśli nic się nie zmieni, to staniemy się sąsiadami.
Czas się obudzić....
Hans_Zimmer;
Może nie zawsze mu biznesy wychodzą, ale taki Fabregas kosztował Barcelonę ok. 40 milionów funtów. Na Nasrim Arsenal również zarobił, około 9 milionów, choć tutaj faktycznie dali trochę dupy :)
Niestety od jakiegoś czasu polityką klubu jest sprzedawać młode gwiazdy z zyskiem, starać się wynajdywać na świecie utalentowane dzieciaki, żeby móc z nimi zrobić to samo, a dziury zapychać drewniakami w typie Giroud, Artery czy Sanogo.
Najprościej jest rozdzielić funkcje trenera i dyrektora sportowego, który powinien mieć co najmniej tyle do powiedzenia, co Wenger. Trzeci głos mógłby należeć do włodarzy klubu i po problemie.
Sądzę, że dla właścicieli Wenger to dobra opcja, tanio kupuje, drogo sprzedaje. Kto nie chciałby mieć takiego managera?
Za coś trzeba te wille na Hawajach kupować, nie? :)
thide;
tej, nie przerabiaj mojej kwestii, prawa autorskie... :p
thide;
Wcześniej był trenerem japońskiego Nagoya Grampus, a czemu pytasz? :)
Trequartista;
Brawo. To samo się tutaj dzieje z nazwiskami piłkarzy. Kto miał nie grać w Arsenalu?
Gimbaza nie rozumie, że życie tak nie wygląda, że piłkarza albo trenera wyjmuje się spod choinki, jak prezent od mamy i taty.
praptak;
Obawiam się, że masz rację. Choć ta para powinna być rozłączona Wenger i Giroud zostaną w klubie. Mam obawę, że następny sezon jest także stracony, Wenger kupi kilku młodziaków, będzie ich szykował do sprzedania za miliony za kilka sezonów, klub zarobi, a kibice jak zwykle zostaną wydymani.
Arsenal to świetna marka, ale jeśli nie będzie porządnych zakupów w lecie, to podaruje sobie kibicowanie tej drużynie. Są pewne granice.
Od dziecka kibicowałem Legii, ale Legii Leśnodorskiego nie daje rady oglądać i wspierać. Niestety Arsenal z francuskim zaciągiem drewniaków jest kolejnym kandydatem, żeby spuścić na niego zasłonę milczenia, przynajmniej do momentu rewolucyjnych zmian w drużynie i być może w sztabie szkoleniowym.
Porażająca logika, dzisiaj nie grał Oezil a czytam, że to był zły transfer. Ludzie, halo. Jak Oezil grał Arsenal był liderem. To świadczy o klasie zawodnika, że gdy jest na boisku drużyna osiąga dobre wyniki.
Tak się obawiałem kilka meczów temu, że Arsenal może wypaść z TOP4.
No cóż, klub najwyraźniej musi zaliczyć upadek, żeby coś zrobić i podnieść się z kolan. Żeby tak się stało konieczne są zmiany w składzie.
Na przykład nasi napastnicy:
- Giroud, niedawno ogłosił, że świetnie się czuje w Arsenalu, Francuz z Francuzem się dogada
- Sonogo, również Francuz, Wenger chwalił go za postępy. Faktycznie, dzisiaj nie umie trafić w piłkę, postęp jest, bo wcześniej jej w ogóle nie wdział. Jeszcze 5 sezonów i trafi w światło bramki.
Juventus interesował się nim, zanim zobaczył, jak gra... świetny piłkarz, nie ma co.
Ale do Arsenalu pasuje idealnie, skoro o kilku sezonów nie ma wzmocnień tej formacji.
Brutalna konsekwencja.
Szogun;
Coś Ci się pozajączkowało, bo Wenger trenuje Arsenal od 1996 roku.
Wygląda na to, że trenerzy już dobrze wiedzą, że jak nam się wbije dwa, trzy gole w ciągu pierwszych 15 minut, to mecz jest wygrany.
Wenger nie wie, że oni to skumali?
Qarol;
Mi się najbardziej spodobał Dżagojew. Coż, krew słowiańsko-kaukazka stanowi w końcu o DNA Arsenalu ;)
Arsenalfcfan;
Mam tylko nadzieję, że klub nie sprzeda Oezila. Sądzę, że ani odejście Wengera ani Oezila nie byłoby dobrym rozwiązaniem.
Chyba, że władze klubu uznają, że z Wengerem nie da się współpracować przy wzmocnieniu drużyny. To jedyny powód na tę chwilę, aby rozstawać się z Wengerem.
carlosV;
Giroud sam siebie wstawia do składu?
Myślę, że wystarczy sprowadzić Ronaldo, Bale'a, Robbena, Ribbery'ego, Falcao, Ramosa, Silvę, Casillasa i kilku innych piłkarzy i na pewno będzie super następny sezon :)
KingOfLoyal;
Nic dodać, nic ująć.
Szybki;
Twoim modus operandi jest obrona Wengera za wszelką cenę, oczywiście też tak można, choć fakty mówią jednak co innego.
Wiele osób tutaj pisało, że jest bardzo dużo dobrych zawodników, zablokowanie transferu Suareza tak naprawdę nic nie zmienia, bo można wziąć kogoś innego.
Proponuję dać sobie spokój z fiksasją związaną z Suarezem i spojrzeć na problem szerzej.
To prawda, że Arsenal budował Stadion, ale chyba już go wybudował. Teraz jest czas na działania i nowe okienko transferowe będzie moim zdaniem ostatnim sprawdzianem czy obecni właściciele z obecnym managerem będą chcieli / potrafili wzmocnić drużynę.
Mam taką nadzieję, choć mam też pewne obawy.
Rzecz jasną są kibice, którzy bez względu jak źle będzie w ich drużynie będą kibicować i tłumaczyć władze klubu. Wbrew obiegowym opiniom nie uważam tego, za postawę właściwą. Wierność drużynie jest ważna i gdy idzie źle należy ją wspierać, ale nie można cały czas legitymizować status quo, zwłaszcza, że głos kibiców też ma jakieś znaczenie, zwłaszcza w takiej lidze jak angielska.
Verminator97;
Następny...
CLEVER;
"Przecież takie umowy ustne nic nie znaczą"
Dokładnie, to jest biznes. Trzeba mieć kasę i zabrać się za to odpowiednio wcześniej oceniając swoje szanse w starciu z konkurencją, a nie potem łazić po mediach i gadać, że chciałem, ale się nie udało.
Szybki;
Ten Wenger to ma pecha. Ma kasę w ręku, tylko ktoś ciągle podkłada mu kłody pod nogi. A to Suareza nie chcieli sprzedać, a to Mourinho zablokował transfer.
Facet biega po klubach, już już ma piłkarza i taki zonk.
Niezły z Ciebie bajkopisarz :)
ka2;
idź hipokryto. 100 mln? w 3 lata? No to przeanalizuj np. 2 ostatnie letnie okienka.
w 3 sezony miało być, tutaj nie ma edycji.
a hipokrytów szukaj sobie w domu (w ogóle sprawdź znaczenie tego słowa)
@michio
idź hipokryto. 100 mln? w 3 lata? No to przeanalizuj np. 2 ostatnie letnie okienka.
w 3 sezony miało być, tutaj nie ma edycji.
a hipokrytów szukaj sobie w domu
szymon982;
Z tego, co napisałeś ani Zarząd, ani Wenger nie traktują poważnie kibiców i mediów. Jeśli nie ma kasy na transfery, to się mówi, sorry, nie stać nas w tym sezonie walczymy o środek ligi z nadzieją, że przy odrobinie szczęścia zagramy w LM. Tyle.
Wydatek na Oezila wbija klin w taką teorię, chyba, że ktoś chciał zrobić dobrze agentom i wziąć procent od umów za sprzedaż praw do wizerunku.
kqmil;
Do listy, którą stworzyłeś można dołożyć jeszcze ze 3 razy tyle dobrych zawodników, którzy są do wzięcia za przyzwoite pieniądze.
BTW - Co komu szkodzi, żeby klub wyłożył 100 milionów na transfery? Nie muszą wszystkiego wydawać w jednym sezonie, żeby nie podbijać cen za piłkarzy, ale gdyby z tej kwoty wydawano 1 / 3 co sezon byłby to znak, że władze i Wenger myślą poważnie o rozwoju drużyny.
CLEVER:
" Kogo Chelsea sprowadziła w tym sezonie? Schurrle, Etoo i Williana (nie liczę Maticia bo to niedawno). Arsenal za te pieniądze sprowadził Ozila. Kto na tych transferach wyszedł lepiej?"
To nie takie proste, choć masz dużo racji. Ci gracze dołączyli do już silnej drużyny. Oezil dołaczył do drużyny niestety słabej, której przede wszystkim problem z formacją ofensywną.
Z dzisiejszego punktu widzenia zatrudnienie Oezila, to była istotnie dziwna decyzja - razem z nich powinno przyjść 3-4 graczy o podobnej klasie co on.
Odejście Wengera w sytuacji, gdy drużyna gra taki katastrofalny futbol skończyłoby się dużo gorzej niż dla Manchesteru U.
Problemem jest polityka kadrowa a zaraz za nią ilość kontuzjowanych graczy, których ciągle przybywa.
Zmiana trenera na to nie pomoże.
To cały Arsenal na problem, a nie tylko Wenger.
praptak;
Dokładnie, to był Arsenal, którego się bano - teraz jesteśmy do robienia punktów lepszym.
Niestety tamci zawodnicy zostali sprzedani, więc jasne jest, że od strony zarządzania klubem nie jest wcale dobrze.
Na ich miejsce nie przybyli równie wartościowi.
GambiT"
"A także to, że Wenger ma taką władzę w klubie." - tzn. jaką konkretnie?"
Ma większą władzę niż Guardiola w Bayernie. Nawet tam trener nie zawsze może realizować swoje widzi mi się, Guardiola musiał zaakceptować wiele decyzji Zarządu.
Widzisz różnice pomiędzy tymi dwoma zespołami?
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Koroniarz;
Zajebiste :)