Komentarze użytkownika pablofan

Znaleziono 4902 komentarzy użytkownika pablofan.
Pokazuję stronę 68 z 123 (komentarze od 2681 do 2720):

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 23.07.2024, 13:38

@Damper: nie wiem po co w ogóle jest tu przytaczana Tomka tygodniówka i wmawianie, że jest to blokowanie lepszego transferu. Barcelona na przestrzeni ostatnich lat udowodniła, że jeżeli się kreatywnie podejdzie do księgowości w kwestii pensji, to problemu nie stanowi.
Wszystko jest kwestią umowną. Partey ma rok umowy i wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują, że zostanie, a MA nie wykonuje stanowczych ruchów w celu jego „zwolnienia” z kontraktu.
Na tapecie są zawodnicy, którzy zawodzą jak zina, edie czy Kiwior, choć ten ostatni na średniaków się nadaje, oraz ci, którzy siedzą na ławce Nelson i ESR, i może Ramsdale.
Pozostała część zawodników z szerokiego składu trzeba uznać za takich, którzy mimo wszystko są w planach MA. Czyli Vieira, jorgi i Partey. Nawet nasz drugi ulubiony połamaniec Tomijasiu.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 23.07.2024, 12:56

Ja jestem zdania, że tylko szaleniec może pozbyć się Parteya. Jest z nim jak jest, ale 15 milionów za niego, i to pewnie rozbite na raty, jest niczym w porównywaniu z tym co chłop może nam dać.
Pół sezonu na pewno rozegra więc lepiej go puścić za free za rok lub ew. Przedłużyć kontrakt na lepszych warunkach aniżeli się go pozbywać, ponieważ drugiego takiego jak on to ze świecą szukać.
Dobry przykład z timberem ktoś podał. Partey jest już w składzie i klub ryzykuje tylko to, ze chłop wypadnie na kilka miesięcy, ale jednak to ryzyko można zminimalizować. Dobre praca z zawodnikiem, odpowiednia rotacja i a nuż będzie dostępny cały sezon.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 23.07.2024, 12:47

@Garfield_pl: „ Kieran Tierney is also highly likely to leave”
Chyba mieli na myśli sick leave. Nikt go już nie zechce. Kroi się powrót do celticu za grosze, ale to najprędzej zimą. O ile w ogóle.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 23.07.2024, 11:32

@malyglod
@Damper: pełna zgoda. Napastnik na razie nie jest konieczny. Chcieli Sesko bo idealnie pasował do potrzeb MA. Według mnie Słoweniec to taki drugi Havertz i rozumiem dlaczego probowali go ściągnąć. Za rok pewnie po niego wrócą, ale kwota to wystrzeli w kosmos jeśli kolejny sezon będzie miał udany.
Natomiast w przyszłym roku na 90% opuszcza nas Partey i Jorginho, a zastępców nie ma. Im szybciej kogoś połapią do środka tym lepiej dla drużyny.
Większość z nas przed sezonem jako priorytet do wzmocnienia traktowała pozycję skrzydłowego oraz SP/DP i ewentualnie kogoś na LO.
Sztab jednak zrobił wszystko, aby wzmocnić pozycję, która faktycznie była najsłabszym ogniwem w zeszłym sezon, i mam nadzieję, że ten Kalafior bedzie conajmniej tak dobry jak White.
Gra w obronie, oraz budowanie przewagi od tej strefy dla MA ma kluczowe znaczenie i czuje, że póki Arsenal nie wzmocni się odpowiednimi zawodnikami w tej części boiska, to nie mamy co liczyć na kogoś do ofensywy.
@ozzy95: Generlanie żelazna „11” już się ukształtowała i choć z reguły 3 pozycje były w ciągłej rotacji to jednak MA nie lubi za bardzo rotować. Zgodzę się, że MA próbuje być bardziej elastyczny, ale co do wyborów od 1 minuty to nie będzie niespodzianek. Jeśli Kalafior pokaże się z dobrej strony to praktycznie cały sezon będziemy grać kalafior-Gabriel-Saliba-white. Następnie w pomocy potrzebny jest ktoś, kto zastąpi Kaia, ponieważ na 100% zabetonuje pozycję fałszywej 9tki na szpicy w tym sezonie. Duża część osób spiera się o jego skuteczność, ale polecam porównać ją ze skutecznością Osimhena i Niemiec przebija Nigeryjczyka, więc tym bardziej nie ma sensu rozprawiać o nowym napastniku. Zresztą sam MA mówił, że priorytetem jest „ulepszenie” tych zawodników, których już mamy, a skuteczność z pewnością się u Kaia poprawi. (Dryndnie do Kloppa i coś mu poradzi ;))
Z kolei na LS widzę Jezusa z Trossardem, ew. GM11, który będzie też zastępował Sake na PS.
Wzmocnienie ławki ma dać Artecie większe możliwości w trakcie gry aniżeli ustawianie składu pod konkretnego rywala.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 22:32

@Damper: Równie dobrze mogę pudelka poczytać ;)

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 22:31

@Spejsik: zgadzam się.
W dodatku okazało się, że ligowe ograniczenia finansowe mają większą moc sprawczą niż FFP od UEFY, które dotyczyły z reguły maluczkich, a wielkich omijało szerokim łukiem.
Co więcej, jakiś czas temu czytałem artykuł, że kluby mają już dość płacenia agentom chorych prowizji, ponieważ zabiera to pieniądz z obrotu pomiędzy klubami.
Eldorado nigdy nie trwa wiecznie. Możliwe, że powoli stajemy się świadkami faktycznego „wyrównania” sie szans pomiędzy finansowymi hegemonami, a resztą liczących się klubów w europejskich futbolu.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 22:23

@Damper: po Olmo nikt się nie zgłosił gdy miał klauzulę wykupu 60 baniek. Barcy nie liczę jako poważnego gracza, więc mimo dobrego turnieju, parcia na rynku na Olmo jakoś nie ma.
Cos czuje, że to okienko w cale nie musi być tak fascynujące jak te w minionych latach. Anglicy ograniczeni PSR-em nie rzucają już tak kasa jak wcześniej, a arabskim tworom gorączka zakupowa nieco zelżała.

Komentowany temat: Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 20:05

@Damper: ja obstawiam, że nie kupią nikogo :) no chyba, że ta zbiórka naiwniaków z tik toka faktycznie przyniesienie im jakiś konkretny zastrzyk gotówki.
Bez konkretnych sprzedaży oni nie są w stanie kupić kogokolwiek. Mogą mówić co chcą, ale xavi za bełkot roboty by nie stracił.
Nawet sam fakt złożenia jakiejś śmiesznej oferty za olmo 20 lipca, swiadczy o tym, że nie stać ich na takie transfery. Chyba, że ktoś się zgodzi na platnosc rozłożona na 10 lat lub wielokrotne bonusy.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 21.07.2024, 18:44

@marcin04c: mało realne. Chyba, że FFP ich nie dotyczy, co w sumie po części jest prawdą.
Niby chcą Osimhena, Nevesa, teraz mainoo, no i jeszcze wiszą z kilkadziesiąt baniek Mpaypalowi. Łącznie to z pół miliarda w jedno okno ;)

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 21.07.2024, 12:10

@Mastec30: najwidoczniej sztab wie lepiej i więcej niż my na temat przydatności tych chłopaków w kontekście pierwszego składu :)
premier league to nie la lipa, oraz tak jak szkółka arsenalu, to nie la masia. Poza Saka i Powiedzmy, że ESR, nikt się wyróżniał na tyle, aby móc grać pierwsze skrzypce lub chociaż odciążyć zawodników pierwszego składu od czasów Wilshera. Jest Eddie i Nelson, ale to zawodnicy, którzy poza tym, że pamiętają czasy wengera mają marginalny wpływ na grę zespołu, więc nie wiem skąd to twoje oburzenie. Z pustego nawet Salomon nie naleje.
Mamy teraz czasy, że wystarczy iż jakiś młodzik 4x prosto kopnie piłkę i już agenci rzucają kwotami w milionach. Choć już wiele było przypadków gdzie czas weryfikował takich gości, to i tak mają to w dupie. Liczy się hajs i odpowiedni moment. Umiejętności, talent? Moim zdaniem obecnie jest to drugorzędna sprawa.
Przykład Fatiego, ferrana torresa, januzaja, bojana krikicia, van de beeka czy wielu, wielu innych, potwierdza regułę.
Ktoś w mlodym wieku zagra kilka fajnych spotkań i później czas go zwyczajnie weryfikuje, ale dzięki PR-owi przez kilka lat jest jeszcze wstanie pociągnąć na tej reputacji i jakoś sie ta kariera turla.
Arsenal jest obecnie na ostatnim etapie odbudowy, ten sezon musi zostać zwieńczony jakimś większym sukcesem bo tak zakładał plan, i nie ma w nim już miejsca na eksperymenty. Ostatnie 4 lata były docieraniem się najważniejszych ogniw i tworzeniem trzonu zespołu. Nie obyło się bez większych bądź mniejszych zmian, ale mamy już zespol od, którego możemy oczekiwać sukcesów.
Według mnie to nie jest pora, aby eksperymentować z młodzieżą. Owszem, mogą kogoś zastąpić w jakimś mniej istotnym spotkaniu, ale w zeszłym sezonie taki przywilej otrzymał Saguro (czy jak mu tam) w pucharze i byłem mega rozczarowany jego występem. Nwaneri też się pokazał i jego występ był bardziej obiecujący, ale to pozycja Ode, więc ciężko oczekiwać częstych zmian.
Nie jesteśmy Barcelona, która tonie w długach i rozlicza się za dość niejasną przeszłość przez co musi korzystać ze swoich wychowanków, ale każdy dobrze pamięta, że bardzo długo mieli na nich mocno wywalone. Nie ma co narzekać na MA i sztab bo zmierzamy w dobrym kierunku.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 21.07.2024, 10:14

@OldGunner87: bardziej by pasowało dołożyć niż zdjąć ;)

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 21.07.2024, 09:37

@Mastec30: nie znam tych juniorów, ale z tego co się orientuję to Skely może grać na pozycji Patino. Trzeba po prostu zalożyć, że gość jest na sprzedaż. Nie ma co sobie robić nadziei przy każdym juniorze jaki wyjdzie ze szkółki co tak było za Wengera i w sumie nikt nie osiągnął odpowiednio poziomu by reprezentować Arsenal. Taki Eddi to wciąż się kopie po czole, i choć serce się kroi, to jednak mało kto go chce w klubie.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 18:51

@Garfield_pl: wygląda na to, że muly idą va bank. W przyszłym sezonie już będą rozliczać sezony od 22/23 i ciekawie może nie być. Jak nie awansują do LM to mogą być cyrki, choć z pewnością jakaś kasa im wpadnie za LE, ale przy tych wydatkach i kosztach to muszą nieźle licznik podkręcić.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 18:21

@gregory3213: ponoć Bolonia nie ma problemu z tą Klauzulą, to co oni chcą tam dogadywać? XD

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 18:19

@enrique: widziałem te zestawienie. Najbardziej rzuca się w oczy dość znacząca różnica minut na boisku :)

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 17:20

Jak w końcu działają te zasady PSR? Pytam bo muły przewala zaraz kolejne 200 baniek na transfery w przeciągu 3 lat… strzelam, że łącznie wydadzą w tym okresie coś ok. Pół miliarda! Dodatkowo pensje jedne z najwyższych, a i tak sobie śmiało działają. Dodatkowo kolejny raz zawyżają oferty na rynku…

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 10:55

@Damper: Nico ma taką klauzulę, ale gdyby nie ona to by wołali conajmniej 100 baniek

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 10:53

@Rynkos7: po części się zgodzę, ale co ci po dwóch młodych zawodnikach, którzy nic nie wnoszą do składu?! Masz Vieire, Nelsona, raz jakiś sanguro zastąpił Sake i szału nie było. Partey mimo tego, że większość sezonu był poza boiskiem, wchodzi na murawę i otrzymujesz conajmniej solidny poziom umiejętności. Pensję ma jaka ma, ale każdy wie, że przed przyjściem do Arsenału był to okaz zdrowia, więc kto by się spodziewał? Nie ma się co czepiać o pensje bo Arsenal pod tym względem ma zdrową politykę, a na rynku zawodnika o zbliżonych umiejętnościach i to za rozsądną kasę, można szukać jak wiatru w polu.
Partey musi zostać. Za 20 czy 15 milionów to my możemy sprzedać ogórków typu właśnie Vieira, Eddie czy Nelson, ale nie Tomka imprezę, który jak nikt inny w zespole potrafi z głębi pola przecinać podaniami szyki rywala i uspokajać grę w strefie obronnej.
W dodatku przed sezonem było mówione, że bez transferów out nie będzie in, więc pozbywanie się takiego gracza jak Partey bez odpowiedniego zastępstwa jest bez sensu.
Pogra jeszcze rok i może pod koniec sezonu zejdzie z tygodniówki i zostanie? Kto wie.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 11:43

Ja się nie zdziwię jak w ostateczności skończymy z Gallagherem. Chelsea ma parcie by go sprzedać w dodatku jakoś nie wiążą z nim większych nadziei co sprawia, że transfer jest do zrealizowania bez większych przeszkód. Chwilo brak chętnych, ale im dłużej będzie bryndza w kwestii sprowadzenia kogoś do środka, to biorąc pod uwagę częstotliwość transferów z Chelsea, nie jest to w cale mało realne.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 11:04

@pablofan: majątki*
Hehe

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 11:04

@fabregas1987: kibice ponoć robią na niego zrzutkę… klub przez lata był opierdzielany z hajsu, zawierano lewe umowy, prywatne majtki rozrastały się kosztem klubu, a kibice wpadli na pomysł, że się dołożą do transferu… karuzela śmiechu. Nie dość, że w tej Hiszpanii korupcja i wszelkie machlojki są na porządku dziennym, to jeszcze to nikomu nie przeszkadza, a co więcej, ludzie wpadają na pomysł by dodatkowo tą patologię wspierać xD myślałem, że u nas jest kiepsko, ale w Hiszpanii to całe nie jest lepiej ;D

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 09:36

Widzieliście memy porównujące nasze wyjazdówki do dezodorantu Axe africa ?;D identyko jak dwie krople wody hehe. Poza tym bohomazem pod pachą to wszystko się zgadza ;p

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 17:17

@1886gunner1886: że chłop się zmarnuje jak hojlund jeśli muły zagrają kolejny kiepski sezon

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 12:14

Naszemu działu ds. marketingu polecam teraz podpisać umowę z crunchips i chipsy o smaku chakalaka promować. Te kolorowe idealnie się do tego nadają.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 12:10

Właśnie zobaczyłem koszulki Romy na nowy sezon… kto
W tym adidasie odpowiada za twory dla arsenału bo gość jest do wyautowania.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 12:04

@Adi17: dla mnie te pioruny z zeszłego sezonu na domówce były odpychające… sztosem była faktycznie była ta czarna z 22/23 i myślałem, że to pójdzie właśnie w takim kierunku. kupno tamtej koszulki wiązało się z niekiedy z cudem, więc nie wiem jak można tak strzelać sobie w kolano gdy głównym wyznacznikiem sukcesu jest wynik finansowy.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 11:55

@Rynkos7: co więcej, już od wielu lat moda idzie w stronę minimalizmu. Nawet jakaś część klubów przeszła rebranding, aby jak najbardziej uprościć swoje „logo” by dostosować je do współczesnych trendów w modzie. Przykład Juventus, a my dostajemy od dwóch sezonów jakąś „sraczke”.
Real takiej ku*y nie sprzedaje, a Adidas na koszulce też widnieje.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 18.07.2024, 11:42

Adidas chyba sabotuje sprzedaż koszulek Arsenalu… bardzo wielu kibiców chciało powrotu czarnej wyjazdówki, ale to co dostaliśmy, to jakiś żart x.x
Wygląda jak jakaś podróba sprzedawana przez jakiegoś szamana na jakimś afrykańskim bazarze

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 18:40

@Adamarsenal1: typowo włoskie. beczka śmiechu z tego klubu. Pretensje teraz mają, że wcześniejsza umowa im się nie podoba, którą sami zaproponowali i zaakceptowali XD po czym frustracje wylewają na kupującego…
Na miejscu Basel olałbym tą Bolonię ciepłym moczem i czekałbym na rozwój wydarzeń bo na pewno ktoś się znajdzie na kalafiora, i ten ktoś też nie będzie jakoś za bardzo przepłacał.
Chytry dwa razy traci. Bolonia ma przed sobą trudny sezon, a słabe wyniki im sprzyjać nie będą.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 11:52

@dan: mają prawie cały skład do wymiany więc działają. Ponoć tak, ale Yoro nie chce do mułów i czeka na Real.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 11:46

@Be4Again: „Thomas grał jako typowy ŚPD, a Declan grał "piętro" wyżej, bardziej jak 8mka”

To fakt, ale nie wiem czy Rice faktycznie się do tego nadaje. Jest świetny w tym co robi, szczególnie imponuje jego umiejętność zdobywania przestrzeni z piłką przy nodze, ale wystarczyło żeby Partey wrócił na boisku, żeby dostrzec znaczącą różnice w budowaniu akcji. Pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że faktycznie jakiś plan na to mają i obecny stan rzeczy nie jest wynikiem jakiejś nieporadności z naszej strony, i nie zostaniemy tylko z tym co jest bo rzeczywiście nie wygląda to kolorowo.


@Be4Again: „ Jednak jak pozostanie Thomasa pozbawiło nas kupna Luiza czy Onany, na dodatek nie kupimy nikogo do ataku, a jedynym wzmocnieniem będzie Kalafior to będzie to fatalny wybór.„

Partey zdrowie ma jakie ma, ale jeśli faktycznie wpłynęła kiepska oferta za Tomka, to ja się zgadzam, że nie było sensu go sprzedawać bo za 20 baniek nikogo równie dobrego się nie kupi.
Nie wydaje mi się, że na Luiza mieliśmy jakikolwiek wpływ lub czy w ogóle składaliśmy ofertę. Facet przeszedł tam ze swoją partnerką i wygląda na to, że nawet by nie rozważał innych opcji. Sam sposób dokonania transakcji przez oba kluby świadczy o zdecydowaniu wszystkich stron. Myślę, ze nawet jeśli Edu wysłał zapytanie o Luiza, to odpowiedź go mocno zniechęciła.
Z Onana jest tak, że więcej jest newsów o tym gdzie on nie trafi niż faktycznych ofert. Czytałem, że niby AV go zgarnie, ale jeśli tak jest faktycznie,, to oznacza, że my się nim po prostu nie interesujemy.
Zgadzam się z tym, że przyjście samego kalafiora wydaje się mocno przygnębiające, ale ponoć ma obsadzić LO jak i SO, a więc pozycje,, które było trzeba wzmocnić przed sezonem. Także jakaś część planu zostanie zrealizowana, ale na obecny moment jestem tak samo roczarowany jak ty.
Po sezonie Edu czy MA wypowiadali się, że priorytetem jest sprzedaż i jak na razie idzie im to jak po grudzie:/ więc trzeba się uzbroić mocno w cierpliwość bo wygląda na to, że bez odejść nie będzie znaczących „przyjść”.
Oczywiście, w ostateczności, MA może dać grać zawodnikom z akademii, o co tak bardzo wielu ma pretensje do MA. Jakby na to nie patrzeć, są już dwa czy trzy transfery in ;D

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 11:03

@Be4Again: i to jest też bardzo dobra argumentacja by w końcu przestać przepłacać za gości, którzy mają chwilowy przebłysk formy na wielkich turniejach.
Ligę zna i faktycznie jest to atut, ale na tą pozycję potrzebny nam playmaker z krwi i kości, a nie zawodnik do zbierania drugich piłek. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłby gracz, który świetnie wywiązuje się z tych dwóch zadań, ale takiego ze świecą szukać :/ dlatego ja jestem za tym, aby partey został i ewentualne środki zaoszczędzić na kolejne okno. Może w Realu zaczną się robić kwasy i ktoś będzie do wyjęcia za rozsądne pieniądze ;)

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 10:56

Ponoć PSG wykłada 130 milionów na Osimhena ;D mówiłem, że to po Chelsea jedyny desperat, który może sobie na taki ruch pozwolić.
Cała liga w zapaści przez te zawirowania z kontraktem medialnym, a oni wydają równowartość prawie połowy tego kontraktu na dość niepewne wzmocnienie, choć na ligę francuską wystarczy. Ciekawe jak będą omijać to FFP w tak bardzo niesprzyjających warunkach.
P.S
Jak są zwolennicy Onany w Arsenalu, to co powiedzieli byście na takiego Ugarte? Gość jeśli chodzi o cechy fizyczne na podobnym poziomie, ale z pewnością lepszy w destrukcji niż onana. Ponoć muły za 60 baniek
Chcą go wyciągnąć.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 17.07.2024, 10:37

@Be4Again: należy dodać, że Simmons w tym roku nigdzie nie odejdzie z PSG. Czytałem, że jego wykupienie z PSV było na dość specyficznych warunkach. Jeśli PSG sprzeda Holendra w tym oknie to kasę za transfer zgarnia PSV. Kolejna rzecz, że chłopak jakieś umiejętności ma, ale mnie osobiście jego charakter nie pasuje do arsenalu. Taki B. Fernandes vol. 2.
Jeśli chodzi o Onane, to po obejrzeniu paru spotkań Belgii na tych ME twierdzę, że ewentualna wymiana Parteya na Onane byłaby czymś w rodzaju zamiany siekierki na kijek. Nawet jak spojrzycie na kompilację jego zagrań to nie wiem czy nawet 5 podań do przodu się znajdzie.
Coraz bardziej urealnia się scenariusz, że bez sprzedaży zawodników z ławki, nie zakupimy nikogo nowego.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 16.07.2024, 00:48

@artur759: a skąd wiesz, że to były/są główne cele dla klubu?
Jedynie o Sesko się zgadza bo sami zainteresowani się wypowiadali, a reszta to niepotwierdzone ploty.
Generalnie wolną rękę na rynku już ma tylko PSG i Bayern Monachium. Z czego tylko niemiecki klub jest rozsądny i opiera się na zrównoważonej polityce. Natomiast w Hiszpanii fory ma Real i bardzo długo się to nie zmieni, ale do nich co drugi zawodnik chce przejść. W dodatku system finansowy ligi jest tak skonstruowany, aby ich jak najbardziej premiować.
O klubach z Seria A nie będę się wypowiadał, ale przy obecnych zasadach jakie narzuca PL nie zdziwię się jeśli angielskie kluby zaczną robić deale właśnie w podobnej formie co zdecydowanie utrudni pozyskiwanie najlepszych graczy bo przez ostatnie lata, to właśnie kluby z Anglii „karmily” rynek, i z pewnością ciężko mniejszym klubem będzie obniżać swoje oczekiwania, a a tym samym większym robić kilka dużych transferów w jedno okno.
Obawiam się, że przy tych zasadach PSR klubu z PL zaczną tracić na konkurencyjności, a takie sztuczne twory jak PSG zaczną pojawiać sie jak grzyby po deszczu w bardziej sprzyjających dla nich ligach.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 15.07.2024, 19:19

@Spejsik: edu przypala gdy komuś na talerz trzeba wyłożyć ;p

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 15.07.2024, 18:44

Czyli powoli spełnia się mój czarny scenariusz w kwestii przychodów za transfery, choć Tavares niby poszedł za więcej niż obstawiałem, pytanie tylko ile w tym gwarantowanej sumy. Za Lokonge możemy w ogóle nic nie dostać.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 23:39

@enrique: ponoć w Szkocji wręcz na odwrót ;D

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 23:36

@enrique: ja jestem ciekaw jakby układała się współpraca Olmo, Saka, ode. Hiszpan po raz kolejny pokazał, że ma cholernie dobre odejście od obrońców w polu karnym. Dużo przestrzeni nie potrzebuje, aby znaleźć sobie miejsce na strzał lub po prostu minąć obrońcę. Nasza dwójka natomiast świetnie potrafi ze sobą współpracować na właśnie małej przestrzeni i taki Olmo mógłby być ciekawym elementem układanki

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 23:32

@Damper: dziura w środku. Taki miał wkład w grę. Zobacz raz jeszcze jak Hiszpanie budowali swoje akcje, jak nie Olmo, to yamal inicjowali atak będąc wspieranymi przez Fabiana czy rodriego/zubiego. Często z centralnej części rozrzucali piłki na boki czy po prostu zamykali Anglików w okolicach swojego pola karnego.
A Anglicy? Bez przerwy były szarpane akcje, żadnych schematów, środek kompletnie nie funkcjonował. Może z dwie piłki Juda kojarzę co rozrzucił na bok z czego
Jedną skopał w bardzo prosty sposób. Podajże kiepskie podanie do shawa. Różnice było widać gołym okiem. Samo bieganie i indywidualne proby ciągnięcia gry do przodu, to za mało, aby sięgnąć po mistrza.

Następny mecz
Ostatni mecz
Ipswich - Arsenal 20.04.2025 - godzina 15:00
? : ?
Arsenal - Brentford 12.04.2025 - godzina 18:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool32237276
2. Arsenal321712363
3. Nottingham Forest32176957
4. Newcastle31175956
5. Manchester City32167955
6. Chelsea32159854
7. Aston Villa32159854
8. Bournemouth321391048
9. Fulham321391048
10. Brighton321212848
11. Brentford321271343
12. Crystal Palace3111101043
13. Everton328141038
14. Manchester United321081438
15. Tottenham321141737
16. Wolves321051735
17. West Ham32981535
18. Ipswich32491921
19. Leicester32462218
20. Southampton32242610
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland213
A. Isak206
C. Wood183
B. Mbeumo165
Y. Wissa152
C. Palmer147
O. Watkins146
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady