Komentarze użytkownika radzio_TRN
Znaleziono 2730 komentarzy użytkownika radzio_TRN.
Pokazuję stronę 49 z 69 (komentarze od 1921 do 1960):
Kur.wa, ale to jest żałosne, znowu Arsenal jak patałachy bez wiary w zwycięstwo. Van Persie niech już zrezygnuje z bicia tych wolnych. Zawsze ustawia piłkę jak profesor tylko po to żeby przestrzelić 30 metrów nad bramką. Jestem rozczarowany i zażenowany. Jedyny pozytyw to Fabregas, fajnie że chociaż próbuje strzelać z dystansu. Innego zagrożenia nie stwarzamy. W takim tempie Bolton spokojnie dowiezie sobie zwycięstwo.
Nie rozumiem, a skąd niby mamy wziąć to przekonanie?
Obronić nie obronili, bo aktualnym mistrzem jest Chelsea, ale mnie też bawią te złudzenia. Skoro nie potrafimy zdobywać punktów u siebie z drużynami z dna tabeli, nie potrafimy być konsekwentni i po strzeleniu bramki zaczynamy grać jak patałachy, to jak możemy oczekiwać, że wygramy wszystko do końca.. Szczytem desperacji jest liczenie na wpadki United..
Nie wiem o co się czepiasz Seraphee, przecież w komentarzach i tak jest śmietnik, więc skoro niektórzy lubią sobie głośno pomarzyć, to czemu nie.. ;>
Jak znów nie wygrają, to chyba popadne w lekką depresję, od pewnego czasu czuję się jak kibic jakiegoś Fulham..
Można sobie gdybać.. co by było, gdybyśmy.. nie byli tacy poj3banie łatwi do sprowadzenia na ziemię. W Anglii nie widzę innego zespołu, który by tak frajersko tracił punkty.. Jeśli już Chelsea, MU remisują.. to z reguły po faktycznie słabej grze.. W naszym przypadku jest tak, że ciśniemy i w innych okolicznościach mogłoby być 5-0 dla Arsenalu, ale jednak jest jedynie remis.. Co do słów Wengera, nie wierzę mu. Mówi tak od sporego czasu, ale wciąż konsekwentnie robi swoje, ta jego romantyczna wizja.. Nie docierają do niego argumenty.. A tak potrzeba doświadczenia i zwycięzców.. Jak powietrza.. Każdy to widzi..oprócz Wengera. Musi coś zmienić w tej polityce! Nie kręci mnie bycie większą wersją Ajaxu.. Chyba mało kogo to kręci..
Oho, zaczyna się to samo co co sezon. Najpierw, że mamy pieniądze i jeśli będzie trzeba to kogoś kupimy, potem dodaje, że nie będzie rewolucji kadrowej. Potem temat ucichnie, a na koniec Wenger skwituje, że nie znalazł nikogo odpowiedniego. Tak jest co roku, mam nadzieję, że teraz się mylę.
Przecież on ciągle ma kontuzję łydki.. Usłyszę słowa "kontuzja łydki" i mam przed oczami Diabyego. Niech go sprzedadzą, to jest zwykły bloker jak Denilson. Ma przebłysk raz na 15 spotkań, poza tym tylko kontuzje. W dodatku Diaby to idiota przez którego zachowanie nieraz były kłopoty.
Moja czarna lista:
- Denilson
- Almunia
- Diaby
- Rosicky
- Bendtner
Żałosny? A co on takiego "żałosnego" powiedział? Ja nie zauważyłem w tej wypowiedzi żadnego, absolutnie żadnego obraźliwego tekstu pod adresem Arsenalu. Co, że powiedział, że teraz Chelsea jest głównym rywalem United? No fakt, to przecież takie dziwne, że wierzy w swój klub.. Zresztą patrząc na ostatnie wyniki Arsenalu, które są poniżej wszelkiej krytyki, szczególnie mnie taka wypowiedź nie dziwi. Jednak nie rozumiem bezsensownych wjazdów na Checha, tylko dlatego, że nie jest z Arsenalu..
Ta, za te ich gole w 93 minucie powinniśmy im podziękować.. Bo mamy się od kogo uczyć. Ja wolę wygrać w doliczonym czasie niż stracić punkty po 90 min. walenia głową w mur. MU strzela nawet w ostatniej chwili i nieważne czy to się komuś nie podoba - to ich ogromna zaleta.
Nasri na pewno nie zasłużył, niby czym? Połową sezonu? Jeśli ktoś to Tevez, ew. Nani..
Nie bądźcie śmieszni z tym "wystarczy wygrać wszystko do końca", bo słyszę to od miesiące. Na prawdę to powiedzonko już się żałosne robi.
Brakuje Arszawina, nie ma kto strzelić z dystansu..
Ogólnie chętnie zobaczyłbym jakiegoś nowego, ale dobrego napastnika. Czas pożegnać Bendtnera, nic z niego nie będzie, może w innym klubie się odnajdzie.. Vela też nie błyszczy na wypożyczeniu. Szkoda, bo liczyłem, że będzie robił podobny show do Sturridge'a.. Niestety.. Chamakh rzecz jasna zasługuje na kolejny sezon szansy. Nie jest i nie będzie naszym pierwszoplanowym snajperem, ale jako uzupełnienie składu bywa bardzo pożyteczny. Kogo bym widział za Bendtnera? Hm, jest kilka opcji, najbardziej kuszącą wydaje się być Gameiro, lub Hulk, z tym, że ten drugi będzie kosztował krocie..
Nie zgadzam się z sugestiami, że powinniśmy się pozbyć Arszawina. Dla mnie te spekulacje to nonsens.
Mannoe jak najbardziej wystarczy za Almunię. I tak sobie nie pogra, bo jest dwóch Polaków.
Squillaci ostatnio mnie pozytywnie zaskoczył. Przy takiej dyspozycji, spokojnie nadaje się na rezerwowego obrońcę.
Boli cholernie brak zmiennika dla Songa. Denilson to partacz i należy się go jak najszybciej pozbyć. Chętnie powitałbym właśnie tego gościa z Ajaxu, lub M'Ville - wtedy nawet pozycja Songa byłaby zagrożona.
Rosicky od dłuższego czasu pokazuje, że to już nie ten poziom co kiedyś. Niech idzie sobie pograć do jakiegoś słabszego zespołu, może tam jeszcze się odnajdzie.. W obliczu powrotu Vermaelena, nowy środkowy obrońca nie wydaje się być palącym priorytetem. 2 solidne transfery - DP i napastnika oraz pozbycie się odpadków - oto to, czego moim zdaniem tu brakuje.
Arsenal_1886 - jeszcze pożegnać Rosickiego, Denilsona, Almunię i byłaby bajka..
Zobaczymy jak to będzie wyglądało po przejęciu klubu przez Kroenke.. Co prawda gwiezdnej rewolucji bym się nie spodziewał, ale może dojść do paru zmian takich jak pozbycie się piłkarzy zbędnych i kupno kogoś wartościowego w ich miejsce.. Zobaczymy, Kroenke ma prawo wymusić na Wengerze delikatną zmianę polityki..
Zaskoczenie.. nie wiedziałem nawet, że Danny Fiszman poważnie chorował.. To stąd te niespodziewane zmiany w zarządzie..
Cóż.. dziękujemy za te wszystkie lata panie Fiszman!
Ja pierd... niech założą jakąś gazetkę i tam sobie rozprawiają o wynikach MU. Niedawno gadka, że muszą patrzeć tylko na swoje wyniki, teraz wygrali jeden mecz i znów się zaczyna.
Przytaczanie sytuacji z meczu z Barceloną jest trochę nie na miejscu, bo tam zawalił sędzia..
To tak jakby mieć pretensje do ojca za to, że miesiąc temu popił sobie z kolegami z pracy, a teraz ochrzania 14letniego syna, że wrócił do domu napi3rdolony.
Nie wiem kiedy oni się wreszcie czegoś nauczą. Sami są sobie winni tych wszystkich wpadek, bo sami sobie owijają sznur wokół szyi.
Najpierw są buńczuczne zapowiedzi, nakręcanie się.. ogólnie bojówka na całego, ale potem zdarza się wpadka. Zaczynają zdawać sobie sprawę z tego, że jednak nie zawsze potrafią wygrać, że wcale nie są tak mocni, jak im się wydawało. Zamiast zostawić to za sobą i grać dalej swoje, zaczynają analizować terminarze MU i Chelsea. Sami nakładają na siebie olbrzymią presję, której potem nie są w stanie sprostać z kilku powodów. Po pierwsze MU wciąż ją podnosi, po drugie, brak zawodników potrafiących wygrywać i zachowujących zimną krew w kluczowych momentach. Spirala się kręci. Wenger zachowuje się dokładnie tak samo, jak zawodnicy.
Dopóki grali swoje, bez szumnych gróźb, wszystko szło gładko. Dopiero kiedy pojawiła się presja, ugięły im się nogi. Dlatego nie pochwalam takich wypowiedzi. Rozumiem, że to ma być forma motywacji, ale w naszym przypadku taka motywacja działa całkiem na odwrót. Niech po prostu grają swoje, bez zbędnych wypowiedzi. Brawo Wilshere, właśnie dołożyłeś swoją cegiełkę do i tak już ogromnej presji zwyciężania w każdym kolejnym meczu. Jeśli dzień wcześniej Manchester też wygra, to nasi znów spanikują.
Taa, znów ta sama śpiewka, wyszedł jeden mecz i od razu wszyscy się puszą jak pawie. Przydałoby się trochę opamiętać.
Ehh, już myślałem, że będzie szansa na podwójną koronę, wraz z Emirates Cup ;p
Rozpisałem ci komentarz na kilkadziesiąt linijek i twierdzisz, że to "brak zdania"? Po prostu niektórzy, być może w tym wypadku większość, mają inne zdanie. Nie wiem dlaczego rościsz sobie prawa do jedynego słusznego poglądu.
Nie masz żadnej gwarancji, że ta polityka obecnie prowadzona się sprawdzi. Stajesz w jej obronie, bo po prostu czujesz, że jest słuszna. Ja mam całkowicie inne zdanie na ten temat. Raczej nie ma sensu się dalej kłócić, bo możemy wymieniać argumenty do jutra, a i tak żadna ze stron nie zmieni stanowiska.
Po prostu uszanujmy odmienne opinie. Fajnie, wymieniliśmy się spostrzeżeniami, jest ok. Dla ciebie koncepcja Wengera jest jak najbardziej słuszna, dla mnie to czysty obłęd. Możemy sobie dyskutować, czas pokaże co stanie się dalej.
Pozdro
Nie o pieniądze w sensie, że "nie mamy wystarczająco dużo pieniędzy, aby pozwolić sobie na takie transfery". Co do reszty, podtrzymuję to, co napisałem wcześniej.
wito 88 - Kilka uwag.
" Bo moim celem nie jest sie klocic o to na ile lat ta druzyna ma starczec tylko sam fakt ze do tego zmierzamy zeby zbudowac klub "w miare" samowystarczalny. Oczywiscie nie wyklucza sie tu transferow ale wyklucza na pewno wydatki rzedu 35mln+ "
A więc siedzisz w zarządzie? Sam zgarniasz kasę z dochodów Arsenalu, że tak zaciekle bronisz tej polityki? Stajesz po stronie prezesa skąpca, chcesz, aby Arsenal wydawał grosze, bo to jest moralne? Chyba żartujesz, Arsenal ma kupę kasy i małe długi. Ten klub zgarnia krocie, ale niektórzy ludzie tworzą fałszywą otoczkę konieczności oszczędzania. Nowy stadion? Duża część długu już się spłaciła, poza tym taka marka jak Arsenal nigdy nie padnie finansowo. O to bym się nie martwił.
"Z tego co Wenger tworzy zdawałem sobie już dawno sprawę ale milo było o tym poczytać jako potwierdzenie przypuszczę. Poza tym otworzyło oczy tym co są za leniwi żeby się zastanowić trochę nad tym co ten człowiek wyprawia."
A więc nie przytaczaj mi jakichś artykułów, które są najzwyczajniejszymi spostrzeżeniami ludzi takich samych jak ja, czy ty. Ja mam swoje zdanie i "ładny" artykuł nie sprawi, że je zmienię.
"Nie ulegam autorytetom ale wierze w to co robi Boss. Przyszedł do klubu, udowodnił ze jest jednym z najlepszych a następnie się wziął za sama gospodarkę klubu żeby stworzyć coś jeszcze większego. Widać ze ten człowiek podbija sobie poprzeczkę z każdym osiągniętym sukcesem."
Stawia sobie poprzeczkę? A czy on czasem nie bawi się w swoje koncepcje będąc całkowicie pewnym swojej posady? Zarząd czerpie z tego ogromne korzyści, więc stoi za nim murem. Sam Wenger być może stawia sobie poprzeczkę, lecz robi to wielkim kosztem innych ludzi, którzy przeżywają te niepowodzenia najwyraźniej znacznie głębiej niż on sam.
"Podałem przykład Barcelony żeby pokazać ze korzystają oni w dużej mierze ze szkółki bo wydawało ci się to takie nieprawdopodobne. Wiem tez jakich transferów dokonują - cóż, nie jest to ich najlepsza strona, ale trzeba tez dodać ze mogą sobie pozwolić na wydawanie takich sum. "
Moje pytanie brzmi: Myślisz, że Wenger jest najmądrzejszy na świecie? Skąd przypuszczenie, że włodarze Barcelony są głupsi, że stosują politykę konkretnego uzupełniania składu? Poza tym, znów wspominasz o finansach. Przemyśl sobie, czy naprawdę w to wierzysz.. Arsenal to gigant. Arsenal ma kasy jak lodu, może sobie pozwolić na kupno Cristiano i dalej funkcjonować bez zarzutów. Nie o pieniądze tu chodzi.
"Przykład Ajaxu trochę chybiony bo owszem mieli świetna szkółkę ale jak widać klub z Eredevise finansowo nigdy nie sprosta klubom z PL, Realowi czy Barcie stad myślę można usprawiedliwić to ze wielcy zawodnicy uciekają do wyżej wypisanych. Ale kiedyś, kiedy pieniądz jeszcze tyle dla zawodnika nie znaczył owszem, Ajax odnosił wielkie sukcesy właśnie dlatego ze ta wyśmienita szkółka dawała im chociaż przez parę lat potężnych grajków (zanim odeszli). "
Przykład Ajaxu dlatego, że to chyba jedyna drużyna, która pasuje do twojej koncepcji (i tej domniemanej Wengera). Żaden inny liczący się klub nie prowadzi takiej polityki. Rozumiem, że nie zawsze zdanie większości jest prawidłowe, ale ja w przeciwieństwie do ciebie, nie uważam Wengera za wszechwiedzącego.
Tak, Barcelona rzeczywiście tak ufa swoim talentom, ufa im tak bezgranicznie, że co sezon sprowadza co najmniej 2 gwiazdy do pierwszego zespołu. Tylko najwybitniejsze talenty wybijają się do pierwszego składu. I o to w tym chodzi.
Skoro rozumujesz na poziomie 5-latka, tzn. wierzysz we wszystko, co ci napiszą, to już nie mój problem. Widocznie jesteś osobą bardzo łatwo dającą sobą kierować. Ulegasz autorytetom, nieważne co powiedzą.
Ajax praktycznie co sezon wydaje jakąś wielką gwiazdę. Gdyby to było takie proste, to już byśmy ich widzieli na szczycie.
Czekam na dobry przykład.
Yhym, a podasz mi przykład takiej drużyny??
Niech przejmie ten klub ktoś ogarnięty, dbający nie tyle o własną kieszeń, co właśnie o prestiż klubu.. Jak widzę grubasa Hill-Wooda, to mi się nóż w kieszeni otwiera, po ostatniej wypowiedzi brak cenzuralnych słów żeby go określić. Więc Kroenke? Proszę bardzo, niech tylko pospieszy Wengera.
Widzę, że sam jesteś grubasem i poczułeś się wielce urażony. Śmieciu. Trochę szacunku? Mam szanować kogoś, kto nazywa mnie głupcem?
Jak to z naszymi piłkarzami 2 miejsce to sukces?? To kto na tym boisku gra, piłkarze, czy trener? Gdyby nie mieli umiejętności na poziomie 2 miejsca, to by na nim nie byli, proste. Teraz i tak mamy szczęście, że Chelsea dołuje, bo byśmy się bili z City o trzecie.
Zniszczył mnie tekst, że Wenger buduje drużynę na dekady. Może od razu na stulecia? Albo tysiąclecia? Wiesz co to jest dekada? Nie da się zbudować drużyny na dekadę, a co dopiero na dekaDY. Można zbudować zespół, który będzie na szczycie 3-4, nawet 5 lat.. ale to wymaga inwestycji.. uzupełniania składu wartościowymi zawodnikami. Nie zbudujesz takiej ekipy od tak sobie, samymi talentami. Mam wrażenie, że wielu osobom na tej stronie wyżarły mózg jakieś Football Managery (swoją drogą świetna gra), które mimo wielu podobieństw są oderwane od rzeczywistości.
Hill-Wood pokazuje jakim jest prostakiem. On śmie nazywać niezadowolonych kibiców głupcami? Postradał rozum? Za kogo on się uważa? Nie żyjemy w czasach faraonów. Lada chwila - za rok, góra dwa - kibice zrobią mu meksyk, ciekawe jak wtedy będzie grubas śpiewał.
Co do tego pięknego stylu.. Pięknie to my graliśmy na Highbury, pamiętam jak jeszcze Ashley szalał na lewej stronie.. zresztą za to zacząłem kibicować Arsenalowi.. ale teraz? Raz lepiej, raz gorzej, ale na pewno nie tak jak kiedyś.. Myślę, że jest kilka ładniej grających drużyn, np. Villarreal..
Trzeba przyznać, że po tych 2 żałosnych miesiącach aż chce się żyć dzięki temu zwycięstwu. Druga sprawa to właśnie Jens. Fantastycznie. Niestety nie miałem sposobności obejrzeć spotkania na żywo, ale czekam na obszerne skróty. Szkoda, że tak późno zaczęliśmy grać.. No cóż, nie pozostaje nic innego, jak zdać się na ślepą wiarę, choć jeśli wygramy Premier League, to się zdziwię.. w każdym razie humor poprawił się niesamowicie ;))
No i pięknie, wierzę, że Jens wprowadzi w tych chłopaczków nowego ducha. Kto jak kto, ale on na pewno potrafi.
A więc jednak, ta kamienna gęba Jensa po błędach Almunii była uzasadniona =)
Ten mit o pięknie grającym Arsenalu też zaczyna mi już wychodzić bokiem. Czasem gramy dość ładny futbol, jasne, że lepiej ogląda się taki Arsenal niż np. MU, ale bez przesady. Na prawdę ładnie graliśmy kilka lat temu, teraz zdarzają się mecze ładniejsze i brzydsze, a np. ten ostatni z Blackburn był szczytem nudy. Zresztą, kogo obchodzi ładna gra, skoro zespół nie odnosi zwycięstw. Styl powinien być dodatkiem, trofea celem głównym, niestety u nas jest na odwrót.
Gigi - Masz rację co do tego, że Mourinho wydaje się być rozwiązaniem krótkoterminowym, ale spójrz na to z drugiej strony. On pokochał Chelsea, pokochał Anglię. Teraz tuła się po świecie, zdobywając trofea z innymi zespołami, ale wciąż wspomina, że pragnie wrócić do Premier League. Dajmy mu warunki do pracy, a zostanie na kilka solidnych lat.. a później? Może właśnie Guardiola? Albo Blanc? Nic nie wiadomo, a Wenger wieczny nie będzie, na pewno nie przy takim rozwoju wydarzeń, jaki widzimy od kilku lat. Także ja jestem za Mourinho, choć jeśli Wenger przyzna, że pora zastosować inną politykę transferową, to dam mu czas i myślę, że większość również.
Gigi - Guardiola.. być może kiedyś.. póki co, nie mam do niego przekonania, co prawda udowadnia, że jest świetnym psychologiem, ale nie prowadził nic oprócz Barcelony.. tak więc póki co, pozostaje on dla mnie menadżerem z potencjałem, ale na pewno nie z reputacją. Chodziło mi o Mourinho, moim zdaniem najlepszego menadżera obecnych czasów. Chce on niebawem wrócić do Premier League, moim zdaniem byłby obecnie jedyną osobą zdolną zastąpić Wengera. Owszem, zapewne potrzebowałby kilku transferów, pewnie znacznie wzmocniłby obronę, może też atak. Nie sądzę, że np. taki Fabregas chciałby odejść widząc, że trenuje go Mourinho, czarnoksiężnik trenerki, cudotwórca, który potrafił wygrać LM ze średnim Interem i jeszcze średniejszym Porto.
Oczywiście największym moim marzeniem jeśli chodzi o Arsenal jest to, aby Wenger poszedł po rozum do głowy i nieco zmienił swoją politykę.
Ehh, żenada Wenger, żenada to nawet mało powiedziane..
Co to ma być? To jest Arsenal, czy zespół pokroju Evertonu, dopiero próbujący dostać się do prawdziwej stawki?
Trochę dziwnie się teraz czuję, bo przypisywałem Wengerowi cechy, których widocznie on nie posiada.. Ambicja, mentalność zwycięzcy? Dziwić się, że nasi piłkarze nie posiadają tych cech, skoro sam "guru" jest pizdusiem? Z całym szacunkiem panie Arsene, ale teraz to już jest przegięcie.
Złożysz gratulacje Manchesterowi? Zadaj sobie pytanie, czy zrobiłeś wszystko, absolutnie wszystko, aby go powstrzymać. Jak na moje to po prostu bawisz się w swoje koncepcje, bo wiesz, że i tak nikt cię stąd nie wypie.doli, choć takimi wypowiedziami tylko utwierdzam się w przekonaniu, że tak powinno się stać.
Ogólnie to wypowiedział się jak menadżer jakiegoś Wolves. Nigdy, przenigdy nie słyszałem czegoś takiego z ust genialnych menadżerów jak Mourinho, czy Sir Alex.
Skoro nasze ambicje sięgają "daj z siebie wszystko", to przy polityce transferowej Wengera można spodziewać się tylko równi pochyłej. Nie wiem czy nasz menadżer zdawał sobie sprawę, że dał tą wypowiedzią prawdziwe pole do popisu jego krytykom. Niech dalej Denilsonek daje z siebie wszystko, na pewno coś wygramy. Ehh, dziwne. Przypisywałem temu człowiekowi wielką inteligencję i przebiegłość, a po jego czynach mogę jedynie stwierdzić, że jest krótkowzrocznym naiwniakiem. Czy on nie widzi, że sam niszczy wszystko, co uzyskał już dość dawno temu? Te jego dawne sukcesy wciąż przemawiają na jego korzyść, ale wszystko ma swój limit.
Ciężko będzie go zastąpić. Podołałby temu tylko wybitny menadżer, bo w Arsenalu panuje strasznie specyficzny klimat. Mi przychodzi tylko jedno nazwisko i chyba każdy wie o kogo chodzi.
beny, w moim rankingu Sir Alex jest na drugim miejscu, właśnie za Mourinho, który jest po prostu niemal czarodziejem.. Widzimy w tym sezonie czym jest Inter bez niego. Real ma prawdziwy skarb, jeśli Perez zapragnie się go pozbyć, to strzeli sobie w łeb. Co do Wengera, jego najnowsza wypowiedź o definicji sukcesu mówi wszystko.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Jak można było dopuścić do tego, żeby na ławce siedzieli właściwie sami partacze? Pierwszy skład pada już na ryj, nie wytrzymuje obciążenia sezonem, bo Wenger j3baniec nikogo dobrego do rotacji nie kupił.