Komentarze użytkownika sebasz

Znaleziono 4984 komentarzy użytkownika sebasz.
Pokazuję stronę 77 z 125 (komentarze od 3041 do 3080):

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 18:51

@radzio TRN
No i to co napisałeś w komencie o 18:26 jest bardzo sensowne i jak najbardziej mogę się z tym zgodzić.

Teraz co Arsenal musi zrobić ?? Widzisz tak mnie ten mecz ( ARS - BAR 2-2 ) wkurzył że ściągnąłem go sobie w całości na kompa i kilka razy przeanalizowałem czego nigdy nie robiłem. Widzisz naszym problemem wokół wielu innych ( jak początkowy strach ,to co napisałem pressing ,oddanie pola itd. ) była SCHEMATYCZNA do bólu gra. Schemat wygląda tak - Bramkarz do stopera ,stoper do Sagny - Sagna po linii do tego który wyjdzie w tamto miejsce. Barcelona dobrze to rozszyfrowała i jak tylko stoper odwracał się z zamiarem zagrania do Sagny to cała drużyna Barcelony wędrowała właśnie w ten sektor gry. Praktycznie za każdym razem traciliśmy w ten sposób piłkę ale i tak graliśmy to samo bijąc w mur. Tak samo z Clichym po przeciwnej stronie. To tak jakby boisko podzielić linią prostopadłą do środkowej na pół od bramki do bramki. Okazywało się że to co napisałem wyżej 90% barcelony w zależności którym bokiem była akcja była po jednej albo po drugiej stronie boiska. Niesamowite i skuteczne. Raz była taka akcja którą pamiętam do teraz - próbujemy właśnie w ten sposób na stronie Clichego ,Cesc dostaje piłkę i z pierwszej no look pass gra do Sagny który jest przy linii na prawej stronie. Patrzę - TUNEL bez nikogo do samego pola karnego i cała barcelona biegnie od Clichhego - takie zagrania to dla ich szok bo łamią schemat. Tak właśnie musimy grać - do Sagny a on do Clichego górą bo tam nikogo nie ma - proste i skuteczne = minęliśmy cały pressing.
Trudno mi się to tłumaczyło słowem pisanym.

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 18:20

@radzio TRN
Spokojnie przecież to tylko koleżeńska pogawędka a co do pressingu no to właśnie nie tylko to co napisałeś jako sztywną definicję. Bo jest to
- uniemożliwienie rozegrania piłki
- zmuszenie do długich podań
- trzymanie przeciwnika z dala od swojej bramki
Ale przede wszystkim jest to odebranie przeciwnikowi PEWNOŚCI SIEBIE. Znaczy to mniej więcej to że jak co dostaniesz podaniem piłkę od kolegi z zespołu i nagle za każdym razem agresywnie okrąża cię 2-3 rywali a tyczy się to głównie pomocników to za każdym następnym razem nie chcesz być przy piłce ,nie wychodzisz na pozycję ,uciekasz wzrokiem od podania ,chowasz się za przeciwnikiem zamiast go zgubić jakimś zrywem a twój kolega ma piłkę i rozkłada ręce bo zaraz okazuje się że nie tylko ty tak robisz ale twoi koledzy też i gra twojego zespołu umiera. Nie ma wychodzenia na pozycję > nie ma podań > nie ma gry = proste.

To dlatego Boss tak trzyma Cesca w drużynie bo on przesiąkł tym że NIGDY nie ucieka od podań czy jest w formie czy nie i chce z niego to przerzucić na innych ( Denilsona Songa Wilshera Ramseya ).

O sobie mogę powiedzieć że tyle że 2-3 lata temu myślałem że o piłce wiem naprawdę dużo ale teraz wiem że nie wiedziałem prawie nic. Teraz wydaje mi się że wiem sporo ale i tak pewnie o sporo za mało. Taki jest futbol.

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 17:56

@radzio TRN

Zacznijmy może od tego :

>> chyba nie sądzisz, że nie wiem od czego jest pressing..

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 17:36

@Boss89

Wstaw sobie jakiś avatar bo po tym dobrze rozpoznaję użytkowników ok ??? Wiesz Ty tu jesteś 26 dni a ja 845 i nie pamiętam wszystkich a jest ich trochę szczególnie nowych a i przewinęło się co niemiara.

Faktycznie kojarzę twój tekst bo to był chyba ten długi komentarz na początku potem news - faktycznie. Zaraz go sobie jeszcze raz przeczytam choć w większości się z nim zgadzałem z tego co pamiętam.

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 17:31

@radzio TRN

>>> ale co nam po pressingu skoro wiadomo, że prędzej czy później przeciwnik i tak stworzy klarowną sytuację którą pięknie ułatwi im nasz Francuzik..

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 17:06

radzio TRN

Muszę Ci wytłumaczyć jedno. Dwóch Vermaelenów i tak nie wystarczy nawet trzech. Wiesz dlaczego ?? Bo jak Messi dojdzie do sytuacji 1 na 1 z obrońcą to prawdopodobnie strzeli bramkę i nie ważne jest czy tym obrońcą będzie Rio Vidić czy Verma czy nawet Terry. Różnicą między Arsenalem a Chelsea czy MU polega na tym że oni praktycznie nie doprowadzają do takich sytuacji a my owszem bardzo często. U nich jest tak że Messi żeby coś zrobić musi najpierw przejść pomocnika a jak to zrobi to dalej przed nim stoi zagęszczony mur defensywy a u nas dobrym przykładem z ostatniego meczu było dopuszczenie Naniego praktycznie w polu karnym do 1 na 1 z Clichym. Nani wrzucił i był gol Messi by poszedł na przebój i też by był gol. W meczach z MU i CFC Messi praktycznie nigdy nie znajdzie się w takiej sytuacji. Mam nadzieję że zrozumiałeś.

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 16:53

radzio TRN

Zobacz jaki twój Vermaelen jest nieomylny.

youtube.com/watch?v=vHM0pKPHh1Q&feature=related

To gra całej drużyny była za słaba a nie pojedynczych zawodników. Co myślisz że Verma wróci po pół roku kontuzji i od razu będzie zatrzymywał pierwszych lepszych Messich ??

Komentowany temat: Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 16:44

BOSS89
Powiem Ci że pressingu to my musimy się nauczyć a nie go poprawić. Nie można poprawić czegoś czego nie ma bo pressingiem nie można nazwać wybieganie pojedynczego zawodnika do pojedynczego zawodnika który akurat jest przy piłce. Jedyny raz gdzie widziałem grę pressingiem całej drużyny to mecz z Chelsea w tym sezonie ale chelsea spokojnie sobie z nim radziła bo był zbyt słabo skoordynowany i zbyt mało agresywny. Gdy barcelona zakłada pressing to zawodnik w momencie przyjęcia piłki ma rywala na plecach ,gdy arsenal zakłada pressing to do zawodnika który właśnie przyjmuje piłkę nasz zawodnik dopiero zaczyna wybiegać. To jest właśnie ta kolosalna różnica.

Obejrzcie sobie te dwa filmiki po 10 razy i będziecie wiedzieć o czym mówię.

youtube.com/watch?v=r-57duMA_78

youtube.com/watch?v=nC9ia5NSkJ4&feature=related

Komentowany temat: Hazard: Wybrałbym Arsenal 17.12.2010, 16:18

@Shearer

A barcelona to jaka jest ?? Sami goście wokoło 1.7 a w realu same byki i co ?? Wynik każdy zna. Arshavin nie ma konkurencji a Hazard mógłby z pewnością być świetnym zmiennikiem i potem zawodnikiem pierwszej 11-stki. W Anglii jest wiele więcej meczy więc można by obdzielić obydwóch.

Komentowany temat: Liga Mistrzów - Arsenal vs Barcelona w 1/8 finału 17.12.2010, 12:49

Właśnie ciekawe co z Fabsem. Chyba chłopak się załamał. Ciekawe co zagra nasz KAPITAN przeciw tym do których chciał przejść.

Komentowany temat: Liga Mistrzów - Arsenal vs Barcelona w 1/8 finału 17.12.2010, 12:28

Wczoraj - nikt nie chce trafić na barcę.
Dziś rano - nikt nie chce trafić na barcę.
Dziś 12:20 - barca ?? super !! na pewno wygramy !!

A to dobre. hehehe

Komentowany temat: Wenger przed losowaniem 17.12.2010, 12:24

Chciałeś Arsene - no to masz !!!

Komentowany temat: Wenger przed losowaniem 17.12.2010, 11:41

@Topek
Pierwsze mecze 15/16 luty. Ale stwierdzenie podreperować dla mnie oznacza transfery bo z tego co mamy nigdy nie powstrzymamy najlepszych. Squillaci np. - kogo on może zatrzymać CR ?? Messiego ?? Wolne żarty.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 17.12.2010, 11:13

@concrete13

Ja mam infa że Fabian i Almunia
niedostępni do końca grudnia.


Otwieram dziś rano gazetę i patrzę a tu od razu tekst się zaczyna od :
"Najwięcej zmartwień mają kibice Arsenal. .... będą dolosowywani niemal do samych mocarzy".

To od licha kim my jesteśmy ?? Myślę howareyou że niestety tak jest bo oni są tak samo bez trofeów jak my ale oni to jednak Real który z góry jest lepszy.

Komentowany temat: Rudnew o rzekomym zainteresowaniu ze strony Arsenalu 16.12.2010, 23:18

@arni

Byle w zimę się drużyna nie rozeszła bo jak patrzę np. dzisiaj na grę to naprawdę to jest fajnie poukładane ,fajnie wychodzi ,są bardzo dobrzy zawodnicy i gra naprawdę może się podobać. Do Lecha trzeba mieć spory szacunek. Zbudowali za drobne świetny team.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 23:06

@ how

Dokładnie ,w tym sezonie sami jesteśmy sobie winni i Wenger ma w tym sporą nie cegiełkę a pustak. Nie mamy zawodników gotowych do powstrzymania najlepszych i zbyt bardzo się oszukujemy i czarujemy rzeczywistość że tak jest. Ruchy transferowe ,polityka kadrowa i trochę pecha i powiem że w stosunku do tamtego sezonu zaliczyliśmy niestety regres. Po wypowiedziach można wysnuć jeden wniosek. Możemy sobie korzystnym losowaniem wydłużyć udział w LM ale o jej wygraniu mowy raczej nie ma skoro boimy się trafić na większość potencjalnych przeciwników.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 22:57

@Maciekkk10

Nie do końca mogę się z Tobą zgodzić. Jeśli chodzi o Real przeanalizuj ich pierwszą XI-tkę.
Casilas - klasa światowa
Arbeloa - niedawno Liverpool
Ramos - mocny fizycznie
Pepe - mocny fizycznie
Carvalho - niedawno Chelsea
Khedira - niedawno liga niemiecka
Ozil - niedawno liga niemiecka
Xabi Alons - niedawno LFC
Ronaldo - niedawno MU

Przytaczasz że grają w hiszpańskiej no i co z tego ?? co z tego że być może a nie wiesz tego ani Ty ani ja czy traciliby pkt i jak dużo. Popatrz na Davida Silve z MC już fizycznie nie odstaje i zrobił się straszny agresior w pozytywnym znaczeniu a miał tu przepaść i zostać stratowany a jest czołowym zawodnikiem ,walczakiem.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 22:32

@Maciekkk10
Czy Real ma słabą defensywę ?? Nie powiedział bym. Stracili w grupie tylko 2 bramki a w lidze 12 z czego 5 wbiła barca ,która zagrała być może najlepszy mecz w historii na tle tak renomowanego rywala. W lidze i LM Real na 21 meczy wygrał 17 i tylko 1 przegrał właśnie z Barcą a nasze statystyki to raczej się do tego nie umywają - samych porażek mamy 7. Bayern w lekkim kryzysie to w sumie nie to co rok temu bo wtedy był trochę finalistą z kapelusza.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 22:24

Jeśli trafimy na Real pierwsze co usłyszymy to słowa Mourinho które podkreślają że nic nie wygraliśmy od 5 lat a nie chciałbym żebyśmy byli tymi na których się przełamali w LM ,a jak na Barcę ta zaraz będzie cała zawierucha z Cescem. Tak źle tak nie dobrze chyba że byśmy awansowali co wydaje się niesamowicie trudne. Pozostaje alternatywa niemiecka. Z drugiej strony Chelsea w tamtym sezonie odpadła z LM chyba 1/8 i wygrała ligę i chyba FA Cup. Zobaczymy co los przyniesie.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 20:24

A Ty patryczku878 tak się spociłeś to czytając że najlepiej skocz pod prysznic lub do wanny.

Absolutnie nie chciałem być nie miły ale formuła Twojej wypowiedzi mnie obraża.

A propos wiadomość z pierwszej ręki Almunia i Fabian niedostępni do końca grudnia.

Komentowany temat: Wojenka Samira z Gallasem trwa w najlepsze 16.12.2010, 20:15

@Mizzou

Nie pij do mnie bo nie ma o co. Ja osobiście byłem trochę zawiedziony tą decyzją Bossa że sprzedaje naszego last Invinicible który był z nami bodajże od 2001r. a zostawia Gallasa który był dużo dużo krócej. Opaska też się Kolo bardziej należała.

Co do aspektu finansowego. Mieć większy zysk. Fajnie brzmi ale wtedy Toure był 4 lata młodszy i mógł jeszcze długo grać a konsekwencją pozostawienia Gallasa było to że w tamtym sezonie pół sezonu pauzował z powodu kontuzji co też nas kosztowało ,odszedł za darmo a konsekwencją tego było wydanie 6 mln extra za marnego Squillaciego i 12,5 za Koscielnego. Gdyby został Kolo mielibyśmy więc kilka baniek extra bo za Gallasa wtedy też byśmy sporo wzięli i nie trzeba by było kupować Squillaciego.

Także ta sprawa nie ma tylko jednego oblicza.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 19:12

@Mizzou

A co konkretnie Ci się nie podoba ?? i dlaczego niby zarozumiały i dziecinny jestem ja a nie On ,choćby spoglądając na jego ostatnią wypowiedź nacechowaną ironią do granic możliwości ,która to powinna zdecydowanie denerwować mnie bo jest czym. Tak w ogóle pisząc o dziecinności to bezpodstawnie strofuje mnie ten który nie ma wpisanej w danych daty urodzenia na podstawie której mógłbym wiekowo stwierdzić z kim rozmawiam.

Koniec i kropka idę na Lecha.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 18:56

@concrete13

Po gruntownym ogarnięciu się mogę stwierdzić dwie rzeczy :
1.Mam rację.
2.Oto przykłady których rzekomo nie podałeś.

1 przykład - sugestia
>>> czy Boss powiedział wygraliśmy 6:0 ..ponieważ zawodnicy Bragi byli amatorami i grali żałośnie lub murawa była zła bo jeden z drugim "pajacem" nie potrafili ją porządnie przygotować ???

2 przykład - insynuacja
>>>to teraz wszystko zrozumiałem,gdyby ta cała sytuacja była skierowana do któregoś z naszych zawodników po spotkaniu ( ARS-BAR) to wtedy co innego - tak ?

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 18:45

@evelred

Bardzo chętnie ale jak On mnie prowokuje do dalszej dyskusji. Zobacz ja już kończyłem to ale znowu coś udowadniał więc co mi pozostało ??
Musiałby oficjalnie zakończyć temat odpowiednim postem lub jego brakiem na który nie odpowiem albo przyznać mi rację w innym wypadku - No way !!!

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 18:35

@concrete13
A każdy kolejny podany przez Ciebie to jak sam zaraz napiszę ( bo nie muszę podpierać się wypowiedziami innych by udowodnić swoje racje ) - Ridiculous flounder.

Komentowany temat: Wojenka Samira z Gallasem trwa w najlepsze 16.12.2010, 18:18

Oddaliśmy Toure a zostawiliśmy Gallasa i daliśmy mu opaskę. Ależ to był fail !!!

A teraz nie ma ani jednego ani drugiego a jest Squillaci. Bravo Arsene.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 18:13

@patryk878
Nie nie mogę.

@concrete13
to wtedy co innego - tak ?

Tzn. co ??
Dla mnie jest różnica między zakładaniem na siłę koszulki barcelony Fabregasowi ( zawodnikowi Arsenalu który ma ważny kontrakt ) ,a mówienie po meczu w którym było się lepszym bez dwóch zdań że się jest lepszym jak by się tego nie powiedziało.

To by było chyba na tyle. Koniec telenoweli.

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 18:02

KanonierTH1411

Problemem Gaela jest to że jego zamysły co chce grać i jak przewyższają jego realne umiejętności no i te głupie błędy które zdarzają się jemu ale np. praktycznie nie Sagni.

Co do mojego wywodu o Vermie na LB. Musisz przyznać że Gibbs nie udźwignie całego sezonu już teraz Ale gdyby był podział : Verma gra pół sezonu na stoperze pół na LB z czego najtrudniejsze mecze gra na LB a teoretycznie łatwiejsze na stoperze a Gibbs łatwiejsze pół sezonu gra na LB to wszyscy są zadowoleni.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 17:51

@ how

Mogę się z Tobą zgodzić ,ALE tak więc po co jest tu wklejany jego tekst i nad nim taka dyskusja zanim ja się włączyłem ?? co jednak mnie raziło w oczy ze względu na całkowity nie obiektywizm a wręcz nagonkę na gościa którego szanuję za to co potrafi zrobić na boisku i nienawidzę za to jaki ma stosunek do Arsenalu bezpośrednio przez swoje wypowiedzi.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 17:47

@concrete13

Aha czyli niebezpośrednio można obrażać a bezpośrednio nie.

A tak w sumie to gdzie tu obraza Diarry ??
>>>Przez cały mecz nie dotknęliście piłki. Masz, teraz możecie ją potrzymać

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 17:36

@KanonierTH1411

Myślę że nie widziałeś zbyt wielu występów Vermy na LB ale na najtrudniejszych przeciwników myślę że byłby to strzał w 10-tkę bo Clichy nie powstrzyma Naniego Anelki nie mówiąc już o CR czy Messim a jak chcemy być najlepsi to musimy mieć zawodnika który temu podoła jak najlepiej a w takich meczach w takiej walce potrzeba siły szybkości i zwrotności oraz dobrego czytania i zawziętości a Clichy z tego ma chyba tylko szybkość. Skład odnośnie Sezonu podałeś podobny więc mógłbym go zaakceptować.

Co do typowego napastnika takiego rasowego nr.9 to moją propozycją już od jakiegoś czasu jest Andy Carrol z Newcastle. Gość młody 21l. a już ma 10 bramek w lidze i stale oraz bardzo szybko się rozwija i jest anglikiem.

Pamiętam jak Ferguson kupował skład na ostatnie 3 mistrzostwa z rzędu i w jakim wieku.
Rio 23l. Rooney 18l. CR 18l. Vidić 23l. Evra 24l. Park 24l. Nani 20l. Anderson 19l. Carrick 24l.

Powinniśmy się kierować tym samym. Oni grają ze sobą kilka lat i teraz dalszą ciągłość w rozwoju zapewniają Smalling Evans Macheda Obertan Raffael którzy teraz się uczą i za jakiś czas przejmą stery.

A u nas to tak na hula hop działa z łapanki.
Po prostu nie mają się nasi od kogo uczyć a Squillaci ich nie nauczy bez jaj. Jeśli chcieliśmy kogoś doświadczonego to powinien zostać Sol do końca kariery i wejść do sztabu tak jak Vieira na asystenta gdyby odchodził Pat bo teraz nasi po prostu nie czują nad sobą bata.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 17:12

@evelred

Różnica polega na tym że jeśli prasa napisała że Xavi to powiedział i to jest złe to napewno jest prawda i gościa bez skrępowania można linczować bo to w końcu największy wróg. Jak było domniemanie ze Cesc opluł trenera Hull to posty były tego rodzaju - Cesc niewinny !! Trener kłamca !! Ale te pismaki opowiadają głupoty !! Nie wierzę że Cesc to zrobił !! Potem okazało się to nie prawdą.

Skąd jesteście tacy pewni że teraz nie jest tak samo a gdyby nawet tak nie było to wy też nigdy nie byliście uszczypliwi ?? Wszyscy święci tylko genetyk zły.

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 17:03

@evelred maniek56 page

A gdybyśmy zaczęli grać tak w obronie.
Sagna - Koscielny - Djourou - Vermaelen
Wszyscy solidni w wieku ok 25l. a więc dobrym.
Na ławce mamy van der Viel22l. ,Sakho20l. ,Gibbs21l.
Teoretycznie mało ale VdV i Verma mogą też grać na stoperze co więcej ławka jest młoda a już na dobrym poziomie.

Do tego jak możecie pisać że 22 i 20 letni zawodnicy są przereklamowani ?? Nie wierzę w to co czytam !!! Jeden jest wicemistrzem świata drugi gra w liderze Ligue1 i są w wieku jak na tamte ligi juniora a są to wielkie talenty które w takim klubie jak nasz mogą wiele się jeszcze nauczyć bo meczy jest dość. A my uprawiamy taką sinusoidę Eboue ma zostać w klubie bo raz gra gorzej ale przecież raz lepiej ,do tego co zauważyłem po wypowiedziach musi zostać bo niezły z niego jajcarz. Clichy to samo zawala w co drugim meczu i absolutnie nie gwarantuje powstrzymania najlepszych prawo skrzydłowych z drużyn przeciwnych ale to w sumie fajny gość i za to powinien grać.

Za dużo się cackamy i na tym tracimy zbyt wiele.

Komentowany temat: Wengeruj to! - Kilka słów od Dona... 16.12.2010, 16:47

Ale przesadzacie !!! Nie mogę ,teraz co nie powie jakiś barcelończyk to zaraz komentujecie i dawaj go na szubienicę. No i co że sobie tak powiedział ? Jaki szacunek co wy wypisujecie za głupoty ?? Jak Wenger po Bradze ( 6-0 ) powiedział barcelona ograła panathinaikos 5-1 ale my też się dziś zabawiliśmy. Czy stwierdzenie zabawiliśmy też to też oznaka braku szacunku ?? Nie no proszę was. A może słowa boisko na OT było o kant d....... rozbić to tez brak szacunku do tych co pracują w MU przy boisku i które jest niezłe. Tu nikt się nie czepia.

Znika obiektywizm a pojawia się chorobliwa stronniczość.

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 16:37

Almunia Eboue Cllichy Squillaci - ci na sprzedaż.
Vela - na wypozyczenie

I szukamy lepszych zawodników.
np. Sakho ,van der Viel

Musimy szukać lepszych zawodników za wszelką cenę bo konkurencja nam odjedzie.

Komentowany temat: Dni Eboue w Arsenalu są już policzone? 16.12.2010, 15:27

ala 05

Powtarzam ,co my mamy z tego poczucia humoru ?? Jest to tak wychwalane ,no niemal pod niebiosa.
Co my zakładamy cyrk ?? czy co ??

songoku95

>>> 5 mln euro xD lol :D

Nie ma to jak ciekawy ,twórczy i naprawdę rzetelny oraz coś sobą reprezentujący komentarz. Brawo.

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 15:23

@Joker 224

RvP zagrał raz w ataku w kadrze i go nie widzieliśmy ponad pół roku z dalszymi komplikacjami.

Co ma piernik do wiatraka ???

Komentowany temat: Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 14:54

Przeklejam fragment swojej wypowiedzi z artykułu o Eboue bo tutaj chyba bardziej pasuje.

Clichy jest za słaby jak na pierwszy skład w naszym klubie. Sorry ale czasami podoba mi się jak gra ,często próbuje walczyć często widząc niemoc kolegów zrobi coś na własną rękę ale często popełnia karygodne błędy w meczach o stawkę.

Żebyśmy mieli szczelną dobrą obronę potrzeba kilku korekt takich jak moim zdaniem transfery i inne zestawienie. Ja proponował bym tak grać z najsilniejszymi.

Sagna / van der Viel - Koscielny - Djourou - Vermaelen

I grać takim czymś stale żeby się zgrało. Wiem napiszecie o wystawieniu Vermy na LB - bluźnierca ale tak gra w reprze i on mógłby powstrzymać takich zawodników grających na prawym skrzydle jak Nani Anelka a przy odrobinie szczęścia także C.Ronaldo czy Messi bo jest silny szybki i zwrotny a Clichy choćby namiastki takiej pewności nigdy nam nie zapewni a przy tym na stoperze mogło by grać dwóch wyższych zawodników.


Co do wymiany na Benzemę to wolałbym jednak pieniądze choć jeśli Karim chciałby przejść może i nie było by to głupie bo to jest snajper jakiego w drużynie nie mamy.

Komentowany temat: Dni Eboue w Arsenalu są już policzone? 16.12.2010, 14:48

@aRamsey
Tracimy w środku obrony ?? No i co z tego skoro nie mamy nawet czego stracić na lewym jej boku. To z tamtej strony tracimy praktycznie większość bramek. To tam nie ma kompletnie pewności.
Liverpool - to na lewej tracimy piłkę i bramkę
Sunderland - klops Clichego
WBA - akcje wywala idą z lewej strony przy koszmarnej grze Gaela
AV - Gael nie wie czy wyjść do zawodnik i bramka
MU - znowu po pechu z Nanim

A to tylko ten sezon. W poprzednim było podobnie.


Gibbs niby miał solidny w występ przeciw MU ale oni i tak nas tedy miażdżyli w tamtym meczu i tylko Almunia grając jak z barcą ratował wynik ale już u siebie to po jego błędach z traciliśmy die bramki.

Komentowany temat: Dni Eboue w Arsenalu są już policzone? 16.12.2010, 14:24

@GONZO84

Tak. Mieć dwóch zawodników na tą samą pozycję po 27l. ( Sagna i Eboue ) to nieporozumienie. Eboue powinniśmy puścić i kupić powiedzmy van der Viela 22l. który jest wicemistrzem świata i mógłby być nowym bodźcem dla Sagny z którym o miejsce rywalizował by naprawdę. Za rok- dwa obaj jeśli zostanie będą pod trzydziestkę a bok obrony to nie jest stoper gdzie można grać znacznie dłużej. W naszej grze boczni obrońcy biegają wzdłuż linii całego boiska a tego żaden stoper w takim wieku jak podałeś Sola by nie wytrzymał.

Tak samo popieram Maikelosika. Clichy tez jest za słaby jak na pierwszy skład w naszym klubie. Sorry ale czasami podoba mi się jak gra ,często próbuje walczyć często widząc niemoc kolegów zrobi coś na własną rękę ale często popełnia karygodne błędy w meczach o stawkę.

Żebyśmy mieli szczelną dobrą obronę potrzeba kilku korekt takich jak moim zdaniem transfery i inne zestawienie. Ja proponował bym tak grać z najsilniejszymi.

Sagna / van der Viel - Koscielny - Djourou - Vermaelen

I grać takim czymś stale żeby się zgrało. Wiem napiszecie o wystawieniu Vermy na LB - bluźnierca ale tak gra w reprze i on mógłby powstrzymać takich zawodników grających na prawym skrzydle jak Nani Anelka a przy odrobinie szczęścia także C.Ronaldo czy Messi bo jest silny szybki i zwrotny a Clichy choćby namiastki takiej pewności nigdy nam nie zapewni a przy tym na stoperze mogło by grać dwóch wyższych zawodników.


Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady