Benzema za Clichy'ego?

Benzema za Clichy'ego? 16.12.2010, 13:52, Mateusz Marchewka 120 komentarzy

Według brytyjskiej prasy sportowej Real Madryt jest zainteresowany sprowadzeniem Gaela Clichy’ego. W drugą stronę, zamiast gotówki, powędrować miałby Karim Benzema.

Francuski snajper dołączył do Królewskich w 2009 roku, za kwotę 35 milionów euro. Od tamtego czasu jednak regularnie zawodzi. W tym sezonie zagrał w 14 meczach La Liga (jedynie trzy zaczynał w pierwszym składzie) strzelając zaledwie jedną bramkę. Jose Murinho nie kryje, że nie widzi dla Benzemy miejsca w swoim zespole i z chęcią oddałby Francuza do innego klubu.

Prezes Realu Florentino Perez, zapewnia, że wzmocni zespół w letnim okienku transferowym, tymi zawodnikami, których wskaże mu Murinho. Portugalczyk potwierdza, że szuka lewego obrońcy, który byłby w stanie rywalizować z Marcelo – aktualnym lewym defensorem Królewskich. O ile w tym momencie nie do wyjęcia z Tottenhamu jest rewelacja tegorocznego sezonu, Gareth Bale to sytuacja z Clichym nie jest już tak jednoznaczna.

Francuski obrońca Kanonierów nie znajduje się aktualnie w najlepszej formie i wielu fanów Arsenalu domaga się posadzenia go na ławce kosztem Kierana Gibbsa, okrzykniętego już „nowym Ashley’em Cole’em”.

Wenger, który jak mało kto na świecie, zna francuski rynek jest pod wielkim wrażeniem umiejętności Benzemy. Jeśli jego transfer miałby być dla klubu tak opłacalny, jak sprowadzenie przed laty Thierry’ego Henry czy chociaż Sylviana Wiltorda, kibice The Gunners z pewnością nie mieliby nic przeciwko temu.

Napastnikiem Realu zainteresowany jest także Juventus Turyn, ale sam zawodnik zapewnie chętniej dołączyłby do całkiem pokaźnej francuskiej kolonii na The Emirates Stadium.

Clichy dołączył do drużyny Kanonierów w 2003 roku z Cannes. Miał wtedy zaledwie 18 lat i Arsenal zapłacił jedynie ekwiwalent za jego wyszkolenie. W tym momencie wycenia się Francuza na 20 milionów funtów. Jeśli Real rzeczywiście sprowadzi obrońcę na El Stadio Santiago Bernabeu, to będzie on kolejnym, po Nicolasie Anelce piłkarzem, który przyszedł do Arsenalu za bezcen, a potem trafił do ekipy Królewskich za grube miliony.

Gael ClichyKarim BenzemaTransfery autor: Mateusz Marchewka źrodło: MirrorFootball.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
karlo komentarzy: 906917.12.2010, 23:19

Ja jestem " za ", może u nas Benzema mógłby się odrodzić i znów być łowcą bramek.

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27317.12.2010, 15:37

To byłoby znakomite posunięcie. Wzmocnilibyśmy atak i lewą obronę jednocześnie;]

gargamel800 komentarzy: 53217.12.2010, 13:24

Clichy jest lepszy od Benzemy!

Kubo komentarzy: 97817.12.2010, 10:30

No to panowie powracamy teraz na ziemie bo to byla tylko P L O T K A :P

Q_Bert komentarzy: 49217.12.2010, 00:54

Po co nam to drewno. Nie ma szans na taki transfer (całe szczęście). Napad już mamy, gorzej jest właśnie w szykach obronnych.

bomba177 komentarzy: 5116.12.2010, 21:24

Aż tak nie będę sie udzielał bo nie wiem jak Benzema gra .
Ale z Realu do Arsenalu nie wiem czy by go chciał Wenger zobaczymy i sie okaże ale to taka plotka że ho ho.

MatArsenal9870 komentarzy: 216716.12.2010, 21:07

Zamiast Clichy`ego wolałbym wymienić Chamakha.

Tomu15 komentarzy: 77316.12.2010, 21:02

laciek@
Ale on jest jak dobrze mowie na wypozyczeniu

Szogun komentarzy: 28656 newsów: 316.12.2010, 20:51

Benzema bardzo by się przydał ale kolejna strata w obronie to lekki strzał w piętę i szczególnie przy podatności na kontuzje Naszych zawodników może skończyć się tragicznie chyba,że papcio Wenger wtargnie na rynek transferowy i kupi 2 obrońców.

laciek komentarzy: 12816.12.2010, 19:22

traore przecież jest w Juventusie z tego co pamiętam ?

Wikx77 komentarzy: 23916.12.2010, 19:21

Interes dobry ;)
Benzema odzyska formę u nas.Będzie miał wsparcie u innych.Clichy u nas tak sobie,więc odejść może.Szkoda że to sie nie uda w zimowym okienku.Realowi brakuje napastników,no chyba że jakoś kupi z 2.Jeszcze jakby Sebastian poleciał gdzieś a do nas Garry Cahil i było by cudnie.

ntn_17 komentarzy: 72016.12.2010, 19:02

Gibbs już teraz jest świetny ale niestety często nawiedzają go kontuzje. Jego zmiennikiem mógłby być Armand Traore.

Tomu15 komentarzy: 77316.12.2010, 18:49

Niw clichy to odpowiedni zawodnik dla naszego klubu. To naprawde znakomity lewy obronca, lecz czasem miewa oczywiscie slabsze wystepy. Co do benzemy to tak : nie wiem jaka role odgrywal by w Arsenalu. Gdybysmy grali jeszcze formacja 1-4-4-2 to tak by byl zmiennikiem Rvp badz Chamakha. Ale tak napewno nie przebije w formie RvP ani chamkha gral by co najwyzej od czasu do czasu w pucharach. Natomiast za clichego bysmy musieli sprowadzic naprawde bardzo dobrego, klasowego lewego obronce bo wdg mnie gibsa jeszcze nie da rady wystepowac regularnie w pierwszym skladzie i przy tym utrzymywac wysoka forme a eboue i tak odejdzie czy w tym okienku transferowym czy w letnim , to to juz nie ma znaczenie zdecydowanie na NIEEEE!!

KochamArsenal88 komentarzy: 100316.12.2010, 18:37

Można by pójść na taką wymianę ale wtedy tak
Clichy-->Real, w jego miejsce Baines
Benzema do nas, wtedy klub musiał by opuścić Bendtner, do tego sprowadzić Garrego Cahilla a wywalić Squillaciego.
Wtedy linia obrony wyglądała by naprawde bardzo dobrze. aa i pewnie Eboue odejdzie po sezonie w takim wypadku należłao by sprowadzić Van der Wiela. Mili byśmy wtedy najciekawszą linie defensywną w anglii/na świecie:)
Prawa Obrona-Sagna, Van der Wiel
Środek-Vermaelen, Cahill, Koscielny, Djourou
Lewa Obrona- Baines, Gibbs.
Myślę żę na takie transfey trzeba by wydać około 40-45mln Euro, część z tej kwoty by się zwróciła z transferu Bendtnera(około 12mln) i z 6-8 mln za Squilacciego. Te zmiany należało by zaćzać już od styczniowego okienka transferowego.
Mam tu na myśli wymianę z Realem plus zakup Baines'a i sprzedaż Bendtnera, a w wakacje sprzedaż squilacciego i odejście Eboue, a do nas wtedy powinnie dołączyć Cahill, Van der Wiel i perełka Hazard do ofensywy:):)

lordalastor komentarzy: 115716.12.2010, 18:34

no bardzo bym się cieszył następny francuz dobrze by się zgrali może nie długo będzie grała u nas cała reprezentacja francji fajnie będzie heh

Xdkarol komentarzy: 98816.12.2010, 18:12

Za :] Bardzo dobry interes, Benzema by u nas odbydował formę! Sprowadzić jeszcze zmiennika i ALL RIGHT

kanoniersebolek11 komentarzy: 12216.12.2010, 18:08

Jesli przyszedl by Benzema to ok .
Ale odchodzi Clichy i w jego miejsce wchodzi Gibbs.
A gdzie zmiennik . Jesli Gibbs nie da rady to co wtedy ? ;/

soler4 komentarzy: 1216.12.2010, 18:07

No byłoby ciekawie:)

fabregas1987 komentarzy: 2581516.12.2010, 18:03

ja jestem jak najbardziej ZA !!!
Clichy nie pokazuje juz tej samej, dobrej gry co 2 lata temu, a Gibbs to coraz lepszy zawodnik ...
do tego wroci z wypozyczenia Traore i zmiennik tez bedzie ;)
no i Benzema, kapitalny gracz, ktory jednak jest troche przycmiony Ronaldo i nie potrafi pokazac pelni swoich mozliwosci, z tym, ze jak by przyszedl Francoz (ktory jest duzo lepszy od Chamakh'a) ktos musialby odejsc i najprawdopodobniej bylby to Beniek ;)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52016.12.2010, 18:02

KanonierTH1411

Problemem Gaela jest to że jego zamysły co chce grać i jak przewyższają jego realne umiejętności no i te głupie błędy które zdarzają się jemu ale np. praktycznie nie Sagni.

Co do mojego wywodu o Vermie na LB. Musisz przyznać że Gibbs nie udźwignie całego sezonu już teraz Ale gdyby był podział : Verma gra pół sezonu na stoperze pół na LB z czego najtrudniejsze mecze gra na LB a teoretycznie łatwiejsze na stoperze a Gibbs łatwiejsze pół sezonu gra na LB to wszyscy są zadowoleni.

KanonierTH1411 komentarzy: 482816.12.2010, 17:50

sebasz
Co do Vermaelena to mimo wszystko się z Tobą nie zgodzę, to jest ŚO i tam gra najlepiej. Clichy nie gra źle, Nani w drugiej połowie nie potrafił go przejść, jego problem leży w tym że za szybko czuję się zbyt pewnie i dlatego po odzyskaniu piłki często ją zaraz traci (Szachtar czy ostatnio właśnie z MU i sytuacja z Nanimi). Jednak jeśli już to mamy Gibbsa, który nie ma co ukrywać jest naszą przyszłością.

Miszek komentarzy: 35416.12.2010, 17:48

Mogli i by nawet kake oferować ale i tak Clichego bym im nie oddał, to jest prawdziwy kanonier...

Arkadius92 komentarzy: 169816.12.2010, 17:44

@duch94pmi
To zacznij sobie liczyć jego straty w poszczególnych meczach. Albo podania do tyłu i porównaj z tymi do przodu.

kanonier1995 komentarzy: 10916.12.2010, 17:44

Benzema to by było coś, ale Clichy włożył już tyle serca dla Arsenalu, że żal go sprzedawać. Niech Real zabierze Squillaciego i odda Benzemę ;)

Arkadius92 komentarzy: 169816.12.2010, 17:42

@sebasz
Dokładnie. . . Za szybko odeszli Nasi Ivicibles ;/ Nie ma tej równowagi między młodością, a doświadczeniem, które miał wnieść Squillaci O.o

duch94pmi komentarzy: 11716.12.2010, 17:40

@arsenalForever84

Chamakh kontuzje złapał? Nie słyszałem... A FCGB też nie wydaje mi się żeby je miał za często...

Co do tematu: Clichy powinien zosatć, lepiej mieć rywalizacje na lewej obronie, niz mieć jednego Gibbsa. Traore jak dla mnie powinien zostać sprzedany, nie ma u nas miejsca w skladzie. Ale takiego Squillaciego to bym nawet za darmo oddał. Nawet FARSIE. Nie ma to jak sabotaż :D A prawda jest taka, ze nam potrzebny nie DP (song i Denilson są, fakt ze forma niezbyt ale będzie dobrze) a ŚO! Dejcie Jagielke, Cahilla!

A tak BTW. czy Denilson aż taki słaby jest? Mało razy piłki wybijał jak Gibbs uraz w tarkcie meczu łapał? Mało razy piłe na połowie rywala zatrzymywał? Pozostawiam do oceny :)

Arkadius92 komentarzy: 169816.12.2010, 17:39

@aRamsey
Możliwe, że sprawdziłby się Twój scenariusz, też to brałem pod uwagę. Ale może presja wyników i obraz naszej gry, wpłynął by na to, że zdecydowałby się kogoś kupić. Inna sprawa, że Deniego i tak nie sprzedamy ;/

Filiparsenal komentarzy: 65716.12.2010, 17:36

ja nie chce żeby odchodził Clichy tyle lat gra więc już się do niego przyzwyczaiłem i polubiłem.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52016.12.2010, 17:36

@KanonierTH1411

Myślę że nie widziałeś zbyt wielu występów Vermy na LB ale na najtrudniejszych przeciwników myślę że byłby to strzał w 10-tkę bo Clichy nie powstrzyma Naniego Anelki nie mówiąc już o CR czy Messim a jak chcemy być najlepsi to musimy mieć zawodnika który temu podoła jak najlepiej a w takich meczach w takiej walce potrzeba siły szybkości i zwrotności oraz dobrego czytania i zawziętości a Clichy z tego ma chyba tylko szybkość. Skład odnośnie Sezonu podałeś podobny więc mógłbym go zaakceptować.

Co do typowego napastnika takiego rasowego nr.9 to moją propozycją już od jakiegoś czasu jest Andy Carrol z Newcastle. Gość młody 21l. a już ma 10 bramek w lidze i stale oraz bardzo szybko się rozwija i jest anglikiem.

Pamiętam jak Ferguson kupował skład na ostatnie 3 mistrzostwa z rzędu i w jakim wieku.
Rio 23l. Rooney 18l. CR 18l. Vidić 23l. Evra 24l. Park 24l. Nani 20l. Anderson 19l. Carrick 24l.

Powinniśmy się kierować tym samym. Oni grają ze sobą kilka lat i teraz dalszą ciągłość w rozwoju zapewniają Smalling Evans Macheda Obertan Raffael którzy teraz się uczą i za jakiś czas przejmą stery.

A u nas to tak na hula hop działa z łapanki.
Po prostu nie mają się nasi od kogo uczyć a Squillaci ich nie nauczy bez jaj. Jeśli chcieliśmy kogoś doświadczonego to powinien zostać Sol do końca kariery i wejść do sztabu tak jak Vieira na asystenta gdyby odchodził Pat bo teraz nasi po prostu nie czują nad sobą bata.

aRamsey komentarzy: 948616.12.2010, 17:35

@Arkadiusz92
myślisz, że Wenger by kogoś kupił? Mogę Ci powiedzieć, że na 100% nie. Papci by czekał, aż 'dojrzeje' Eastmond czy Frimpong, a kupując kogoś na miejsce Denilsona, "Zahamowałby rozwój innych", już to przerabialiśmy po odejściu Gilberto i Flaminiego. Także nie ma na co liczyć ;/

Arkadius92 komentarzy: 169816.12.2010, 17:27

Jeśli ktoś składa ofertę za Denilsona, przyjąłbym ją od razu. On nic nie wnosi do naszej gry. Te jego truchciki i patrzenie się jak tracimy bramki, np mecz z Bragą, lub MU. Jeśli by odszedł to kupilibyśmy kogoś nowego, nominalnego DP.

KanonierTH1411 komentarzy: 482816.12.2010, 17:23

adam3462
Clichy gra nierówno w tym sezonie ale to też nie jego winna. Wystarczy przeczytać sławny już na całą stronę news/komentarz. Po za tym mimo tej nierównej gry Gael i tak jest lepszy od Traore, którego według mnie powinniśmy sprzedać do Juventusu po sezonie. Tym bardziej że ma tam miejsce w pierwszym składzie a u nas jest dopiero trzecim lewym obrońcą, a na grę w pomocy nie ma w ogóle co liczyć.

Ciasteck2 komentarzy: 446716.12.2010, 17:18

Benzema nie jest nam potrzebny. Moim zdaniem Francuz jest zbyt leniwy ;)

Asiek69 komentarzy: 236616.12.2010, 17:18

co do Traore, ja w nim wielkich nadziei bym nie pokładała, jego ogrywał Peszko spokojnie także co dopiero taki Nani np.

arsenalForever84 komentarzy: 20616.12.2010, 17:18

benzema to rasowy napastnik bardziej przydatny niz chamakh i przynajmniej nie tak czesto lapiekontuzje wiec bylaby to uczciwa tranzakcja ale musielibysmy kupic noweg bocznego obronce zobaczymy co bedzie w styczniu bo jak TV nie wroci predko to konieczny jest nowy obronca

Asiek69 komentarzy: 236616.12.2010, 17:16

Co poniektórzy myślą, że jak Gael, czy kto inny odejdzie to zaraz na jego miejsce ktoś zajebisty, sorry, ale w świecie Wengera tak nie ma ;]

mat21 komentarzy: 2916.12.2010, 17:13

większa a nie 2 razy wieksza.sorki:)

mat21 komentarzy: 2916.12.2010, 17:13

taka wymiana to marzenie. nawet dopłaciłbym za benzeme. Clichy to jeden z niewielu zawodników który ma takie duże wahania formy. moim zdaniem w życiu nie osiągnie takiego poziomu jak kiedys Cole.a benzema jest młody i nie pasuje stylem gry do realu. przypomnijcie sobie jak grałw lyonie i niby7 czemu zainteresował sie nim real i dał taka kase,2wieksza niż barca za fabregasa.to chyba czymś świadczy

adam3462 komentarzy: 273216.12.2010, 17:12

Benzema jest zbędny a Gale mógłby odjeść jeśli wróciłby Traore.

arsenalForever84 komentarzy: 20616.12.2010, 17:09

mowcie co chcecie u nas w druzynue nie ma rasowego napastnika !!!! van persie weicznie kontuzjowany i ostatnio nie ma formy chamakh niby gra w miare dobrze ale nam jest potrzebny napastnik kompletny takim jak jest Drogba mimo ze gra w chelsea to uwielbiam patrzec na jego gre to jest kompletn snajper z takim zawodnikiem mozna zwojowac lige i europe a nasi sa malo skuteczni pomoc wiecej u nas moze zaoferowac niz atak!!! nie wsponie o obrone gdzie powinnismy miec rasowego angielskiego obronce jak cahil albo hangeland oraz drugi DP np scott parker wtedy mozna cos wojowac !!!

KanonierTH1411 komentarzy: 482816.12.2010, 17:09

sebasz
Vermaelen na LO gra dużo gorzej niż na ŚO, to nie jego pozycja, w reprezentacji gra tam tylko czasami i to z konieczności. Jak dla mnie kadra naszej obronny na przyszły sezon powinna wyglądać tak: Sagna, VdV/Eboue (albo obaj), Vermaelen, Sakho, Koscielny, Djourou, Clichy i Gibbs.

KanonierTH1411 komentarzy: 482816.12.2010, 17:05

1. Real ma tylko 3 napastników w tym jednego kontuzjowanego. Oni potrzebują napastnika w pierwszej kolejności.

2. Wenger mówił że nikt w zimie nie odejdzie (mam nadzieję że dla Almunii zrobi wyjątek). Po za tym Clichy to oddany Kanonier. Mamy obecnie w kadrze jedynie 2 LO i nie wyobrażam sobie aby któryś z nich miał odejść, tym bardziej że Gibbs co chwila ma kontuzje.

3. Mamy za dużo napastników. Za góra 2 tygodnie Chamakh będzie jedynie rezerwowym, Bendtner nawet na końcówki nie wchodzi, JET i Vela nawet na ławkę się nie łapią i do tego Nasri zajmuje miejsce w pierwszym składzie jako boczny napastnik/skrzydłowy.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52016.12.2010, 17:03

@evelred maniek56 page

A gdybyśmy zaczęli grać tak w obronie.
Sagna - Koscielny - Djourou - Vermaelen
Wszyscy solidni w wieku ok 25l. a więc dobrym.
Na ławce mamy van der Viel22l. ,Sakho20l. ,Gibbs21l.
Teoretycznie mało ale VdV i Verma mogą też grać na stoperze co więcej ławka jest młoda a już na dobrym poziomie.

Do tego jak możecie pisać że 22 i 20 letni zawodnicy są przereklamowani ?? Nie wierzę w to co czytam !!! Jeden jest wicemistrzem świata drugi gra w liderze Ligue1 i są w wieku jak na tamte ligi juniora a są to wielkie talenty które w takim klubie jak nasz mogą wiele się jeszcze nauczyć bo meczy jest dość. A my uprawiamy taką sinusoidę Eboue ma zostać w klubie bo raz gra gorzej ale przecież raz lepiej ,do tego co zauważyłem po wypowiedziach musi zostać bo niezły z niego jajcarz. Clichy to samo zawala w co drugim meczu i absolutnie nie gwarantuje powstrzymania najlepszych prawo skrzydłowych z drużyn przeciwnych ale to w sumie fajny gość i za to powinien grać.

Za dużo się cackamy i na tym tracimy zbyt wiele.

cescfabregas1991 komentarzy: 136616.12.2010, 17:01

a może benzema za bendtnera??!

VoXy komentarzy: 205716.12.2010, 17:00

"Kierana Gibbsa, okrzykniętego już „nowym Ashley’em Cole’em”." Ja bym nie chciał żeby mnie tak okrzyknięto ;].

Niewiem po co (S)Realowi kolejny lewy obrońca (chyba że Marcelo nie gra już w (S)Realu ;p)

Chciałbym Benzemę zobaczyć w koszulce z Armatą na piersi ;)

maniek56 komentarzy: 300716.12.2010, 16:47

elvered > zgadzam się, Sakho i van der wiel to przereklamowani piłkarze. Poza tym Holender zaraz by się obraził za grzanie ławy. Natomiast sprzedaż Clichyego to nonsens, piłkarz zżyty z klubem, dający z siebie 100%. zgadzam się że w tym sezonie nie idzie mu najlepiej ale myślę że już za niedługi czas Francuz będzie tylko zmiennikiem Gibbsa. Myślę że gdyby nie kontuzje Anglika to już by tak było.

damian199656 komentarzy: 762616.12.2010, 16:46

sebasz ma rację,ale zostawiłbym Clichego i Eboue. Van der Viel do Arsenalu, podobnie Suarez, Sakho, Mexes i kilku innych. A co do Veli powinien iść na wypożyczenie do zespołu pokroju Bolton czy Sunderland, ale wg. mnie powinien siedzieć przynajmniej na ławkę

ostriket komentarzy: 662816.12.2010, 16:45

@page->
dobry lewy obrońca na dłużej : Leighton Baines ^^

evelred komentarzy: 369116.12.2010, 16:43

van der wiel jest przereklamowany, sakho to nie jest poziom Arsenalu, ale squill w sumie też nie

page komentarzy: 1684 newsów: 416.12.2010, 16:41

Cóż, gdyby to nie była oferta tylko z palca wyssana, można by się zastanowić. W końcu Clichy nie będzie już się rozwijał, natomiast Benzema jest jeszcze w młodym wieku. Gdyby jego transfer okazał się niewypałem, na pewno któryś klub poprosił by o Karima za jakieś 20+ milionów. Ciężko jednak byłoby znaleźć dobrego, lewostronnego obrońcę na dłużej.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com