Komentarze użytkownika sebasz
Znaleziono 4984 komentarzy użytkownika sebasz.
Pokazuję stronę 78 z 125 (komentarze od 3081 do 3120):
GunnersFan9
>>>Tyle ode mnie,dziekuje za uwagę.Więcej pisać nie bedę by Cię bardziej nie ośmieszyć.
Tu wyszedł właśnie poziom intelektualny jaki prezentujesz nie mając argumentów idziesz w stronę właśnie takiego taniego ośmieszania którym to ośmieszasz właśnie siebie samym wspominaniem i pisaniem o tym.
Gunner 995
W tej chwili jest za słaby na Arsenal.
On i Sagna mają po 27 lat. Jak teraz kogoś nie sprowadzimy to zostaniemy z dwoma dziadkami i brakiem gości na który przejmie stery na tej pozycji.
Gunner995
>>>Ja w to nie wierzę... Na Arsenal TV w wywiadzie mówił że dla niego liczy się tylko Arsenal. Że w Londynie jest mu najlepiej i że jak wygra z nami trofeum to zrobi nam taką niespodziankę, że nie zapomnimy mu tego do końca życia.
A który piłkarz tak nie mówi ??? Pewnie że mu dobrze zarabia kilkadziesiąt tysiaków w tydzień ,może pajacować ,podstawowym grajkiem nie jest więc presji na nim nie ma. Jak wejdzie na boisko to ani nie zaszkodzi ani nie pomoże. Żyć nie umierać !!!
Wenger zawodnikom mówi jasno i z tym się zgadzam. >> Żadnych gwarancji !!!
Nic z tej dobrej atmosfery nie wynika.
Proszę was albo budujemy klub albo temu dajemy kontrakt bo jest niezły jajcarz temu bo dobrze gra w bierki a temu bo opowiada świetne kawały. Co to kabaret. Już mnie to denerwuje. W co po niektórych zawodnikach po prostu nie widzę ochoty do rywalizowania z najlepszymi. Potrzeba nam lepszych zawodników i konkurencji.
GunnersFan9
Nie wiem o co Ci chodzi. Najpierw porównujesz KFC z tymi na których mogą trafić w LM a teraz wyjeżdżasz z Nami.
>>>zremisowali u siebie z Sunderlandem,który na wyjazdach gra "więcej niż gówno" > Inter, cień samego siebie.Nie będę sie rozpisywał kto ich klepie jak dzieci w lidze włoskiej bo nawet nie warto tego sprawdzać.
Werder to samo. Liverpool na wyjazdach-katastrofa. Chelsea- największy dołek od kilku lat
Żebyśmy w końcu coś osiągnęli musimy szukać zawodników młodych z doświadczeniem i przede wszystkim lepszych od tych których mamy.
Prawda jest taka że Eboue grając w finale LM i kolejnych 2 sezonach pokazał wszystko i też się pewnie oburzali że jakiś Sagna przychodzi i w końcu Manu skończył na ławce i już z niego wielkiego pożytku nie ma. Co to Arsenal to zespół zmienników czy co ??
IGWC - z Partizanem błagam Cię co to za osiągnięcie. To samo w CC z rezerwami srok.
Powiem wam tyle. Kolejne transfery przede wszystkim Squillaci chyba jeszcze bardziej osłabiają morale w drużynie. Jak z takim gościem myśleć o powstrzymaniu najlepszych napastników świata bo albo chcemy być najlepsi albo ciągnąć to co jest czyli dla takiego klubu jak Arsenal niestety biedę.
No i wielkie G z tej atmosfery. Powtarzam wielkie G.
Tyle z niej wynika że po porażce cieszą się a przynajmniej nie smucą. Pamiętam jeden obrazek po porażce z MU u siebie 2-4 ale wtedy Boss wygłupił się wstawiając do składu Almunie i Cygana przypominam 2004r. Pires i Bergkamp po końcowym gwizdku nie mieli odwagi spojrzeć w oczy kibicom tacy byli zawiedzeni tacy źli.
GunnersFan9
Wyniki KFC
dom MC 0-0
dom AV 2-1
dom Inter 3-1
wyjazd ARS 3-2
dom werder 3-0
dom LFC 2-1
dom Chelsea 1-1
W meczu z nami nie załamali się ,pokazali charakter i nie tylko w meczu z nami. Wyniki mówią same za siebie. To kogo by mieli jeszcze ograć żeby Ci zaimponowali. Mają szeroką wyrównaną kadrą. Przebili się do top 4. Toje argumenty nie mają podstaw. VdV dobra kontuzjowany ale jak grał ile zrobił ,a nasi to co też ich porównasz z ligą hiszpańską ?? Tu można złapać kontuzję i tu. Bez jaj to się robi śmieszne. RvP przy tym to powinien grać w kręgle a Cesc to co jest od tamtego roku w bierki i jeszcze kilku powinni wziąć do towarzystwa.
@Charlie
A kto przepraszam Cię szaleje ?? Np. u nas - może Clichy ?? który na mundial nawet chyba się nie załapał. Gość jest młody ale już doświadczony z osiągnięciami. Albo zaczniemy sprowadzać zawodników klasowych albo się ukisimy w sosie własnym. Eboue już prawie nic nie wnosi do drużyny poza charakterem który do zwycięstw nie prowadzi. Z każdym rokiem jet z nim coraz słabiej. Albo to zauważymy albo dalej będziemy się zachwycać jak umie pajacować podczas rozgrzewki i go wychwalać pod niebiosa. Gdyby Ferguson takie coś zobaczył jego suszarka skończyła by się między trzonowcami afrykanina. Jeśli potrzebujemy jaj może zatrudnijmy klauna na ES ????
Powiem tyle. Lubię Eboue ale czas dobrej zabawy w Arsenalu jaki prezentuje Emanuel dla mnie się skończył. Albo się weźmiemy do roboty albo będziemy dalej pajacować z coraz gorszym skutkiem. Dają 5 mln ok ,dołóżmy drugie 5 może trochę więcej i bierzmy van der Viela i zróbmy konkurencję Sagni i miejmy równorzędnego młodego 22l. zawodnika który jest obecnym wicemistrzem świata i potrafi jak ostatnio w wyjazdowym spotkaniu z milanem ( 2-0 dla ajaxu ) zagrać w razie potrzeby na CB.
Wóz albo przewóz. Dalsze cackanie nie ma sensu.
@arsenallors
>>>Myślę że każdy z tych zespołów, które wymienił GunnersFan9 mogą spokojnie wyeliminować Tottenham.>W Lidze Mistrzów może nie w grupie, ale w dalszej fazie każdy może wygrać z każdym.
GunnersFan9
Nie odbieraj kogutom szans z żadną z tych drużyn bo dla mnie to one mogą mieć większy problem z nimi niż na odwrót. KFC to już nie to samo co choćby sezon temu czy dwa trzy. Pozyskali kilku doświadczonych zawodników ( VdV Gallas ) którzy mają za sobą duże turnieje. Objawił się genialny Bale ,mają solidnego bramkarza i kilku zawodników typu Defoe czy Modrić. W lidze ograli na 2 razy z rzędu. Obecnie od 8 spotkań są niepokonani a grali min. z nami Interem LFC czy Chelsea. Mówcie co chcecie ale po ich meczach widać coś czego brakuje u nas czyli taką zawziętość za wszelką cenę. Żaden wynik ich nie peszy z nami z 0-2 wyciągają na 3-2 z 0-4 w Mediolanie wyciągają w końcówce 3 bramki co pokazuje że mecz z nimi zabić jest piekielnie ciężko i jedynie na OT wyszedł ich brak doświadczenia na tym już najwyższym poziomie ale mieli słupek jakieś akcje walczyli - nie to co MY.
Śmialiście się z KFC jak mówili że dalej zajdą w LM niż my ale jak trafimy na Barcę albo nasz słaby dzień który to jest dniem raz w tygodniu a Spurs trafią z losowaniem to wesoło tu nie będzie.
Rzucili nam pożywkę że się nie obijają na treningach. Do tej pory na filmikach z treningu widzieliśmy tylko pogaduchy i kawały. To znak że chyba trochę w klubie boją się presji i to nam podsunęli bo jeszcze nie widziałem takiego filmiku z grą w dziadka w naszym wykonaniu. Nareszcie rzadkie miny. Może teraz zamilkną w prasie jak to oni co roku wygrywają to mistrzostwo.
Ja chciałbym przytoczyć jeśli chodzi o wynik do tego który wywieźliśmy z OT mecz Barcelony z MU z 2008r. gdzie też było 1-0 dla United.
youtube.com/watch?v=2uEFI45NwUk&feature=related
youtube.com/watch?v=KHQlZnUyyaU&feature=related
Jakość może nie powala ale zobaczcie jak różny jest rytm i tempo tego meczu od naszego a jak złudnie taki sam jest jego wynik.
Zobaczcie sobie akcję z 1:53 min. W naszym przypadku po tym mielibyśmy co najmniej akcję bramkową bo nie potrafimy zastosować tak agresywnego pressingu ale bez faulu. Tak jak wymieniał BOSS89 to jeden z naszych największych mankamentów.
Dalej 2:25 narzekamy na dziury w środku pola ale zobaczcie co jest przy bramce Scholesa między liniami barcy.
Znowu kontra United 7:18 i jakie krycie jaki pressing jaka nieustępliwość. W meczach z nami takie akcje kończyły się golami.
A teraz na sucho porównajcie tą barcę z tego meczu z barcą parę miesięcy później która wygrała wszystko. Zaryzykuję stwierdzenie że barca w tym meczu zagrała takim stylem jak grało MU ale miała słabszych wykonawców. Popatrzcie na jej skład : Zambrotta za słaby - nara !!! Milito też - nara !!! Deco też - do widzenia !!! W odpowiednie pozycje wstawili zawodników i poszło już łatwiej.
Ale także szkielet Valdes - Puyol - Xavi - E"too był doświadczonym oparciem. Ci zawodnicy obcowali z najlepszymi jacy przewinęli się przez drużynę jak Ronaldinho Henry Larrson i inni i wiedzieli że na treningach powstrzymują najlepszych ( obrońcy ) albo próbują przejść najlepszych ( napastnicy ).
Nasz problem polega na tym że kręgosłup drużyny nie istnieje. Jakie gwarancje powstrzymania najlepszych daje Squillaci który nigdy z nimi nie grał i nie wygrywał a uchodzi z racji wieku za doświadczonego. Tak jak barca miała kilku nieodpowiednich zawodników z nami jest to samo i Boss musi coś z tym zrobić.
Musimy wreszcie znaleźć stabilizację przede wszystkim w składzie. U nas w tym sezonie broniło już 3 bramkarzy z czego dwóch było określonymi nr.1. a nie minęła połowa sezonu. Litości co ma czuć obrona nawet taka niepewna jak nasza gdy nigdy nie wiadomo kogo się ma za plecami ?? Co ma czuć pomoc gdy nie wie czego spodziewać się po obronie co w innym składzie personalnym.
A teraz popatrzcie na występ Rosickiego przeciw MU a także na postawę drużyny w tym skrawku.
youtube.com/watch?v=vkLqnxUZSdE
Kosmos. Bo wtedy nie czuliśmy się gorsi słabsi itd. Jeszcze na tych zawodników działała magia niedawnych mistrzostw ,pucharów ,finału LM. W 90 % obecna kadra tego nie pamięta i po jednym dwóch meczach jest w euforii.
I jeszcze jeden skrawek z przed 2-3 sezonów.
youtube.com/watch?v=_zEi4G-1ljk&feature=related
Fantastyczne rytm i tempo mimo porażki. Ale zobaczcie jeszcze jeden fakt. Mianowicie skład.
Hleba nie ma Ade nie ma Lehmana nie ma Gallasa nie ma Toure nie ma Gilberto nie ma.
A oto skład MU
Edwin van der Sar Wes Brown Patrice Evra Owen Hargreaves Rio Ferdinand Gerard Pique
Cristiano Ronaldo Paul ScholesWayne Rooney Michael Carrick Ji-Sung Park
Praktycznie prócz oczywistych transferów z tych które musiały być widzimy tą samą kadrę co ja mówię to prawie ta sama XI która została odpowiednio uzupełniona na kluczowe pozycje a raczej pewnie wymusiły je kontuzje ( Vidić ) a Hargrevsa pooli można porównywać do RvP.
Arsene po prostu za dużo szaleje w składzie i to się wymknęło spod kontroli. Teraz zatraciliśmy to wszystko co jest potrzebne do wygrywania w takich meczach.
Eyeless
Gibbs się zrobił bardzo szklany ostatnio. Po 15 min. przeważnie schodzi. Verma gdzieś przepadł bez wieści. Sagna też jest już mocno zajechany. I jak tu budować solidną obronę na resztę sezonu jak to tak wygląda.
Jedyny pozytyw - Diaby wraca za 4 dni.
Strus Eyeless
Pisałem już o tym kiedyś. Boss źle oblicza sezon jeśli chodzi o fizyczne natężenie spotkań dla zawodników. To czym się różnimy od MU jeśli chodzi o przekrój sezonu to tym że my na pierwszy mecz sezonu chcemy zawsze mieć przygotowaną całą kadrę i nią grać cały sezon a tak się nie da bo ta kadra jednakowo w pewnym momencie sezonu po prostu zostaje zajechana. Nie to co w MU gdzie kilku zawodników przygotowuje się na dalszą cześć sezonu i można powiedzieć w zimę do gry wchodzą zawodnicy bardzo świeży. Porównajcie 11-stkę MU z początku sezonu i teraz. Całkiem inni zawodnicy. Choćby przytoczę pozycję prawego obrońcy. Na przeciwko Sagny który ma 19 meczy rozegranych staje no właśnie kto ?? bo nie wiem kto jest podstawowy w MU. Raffael 12 meczy O'Shea 12 meczy Nevile 2 mecze. I jak Sagna ma dobrze wyglądać szybkościowo i wydolnościowo skoro ma praie połowę meczy więcej niż jego vis a vis z drużyny rywala ?? To samo przede wszystkim Chamakh. Jego odpowiedniki z MU - Berbatov 16 meczy Rooney 10 Chicharito 9 Macheda 5. A nasz nowy Marokańczyk na dzień dobry 24 mecze - zgroza !!!. Takie tempo to można wytrzymać na bramce ,stoperze i ew. DM ale nie na pozycjach gdzie trzeba śmigać jak mały samochodzik. Popatrzcie jak nam w ostatnich meczach zniknęli Giggs i Scholes kiedy to brylowali na początku sezonu. Pamiętam mecz z Fulham Scholes Chicharito Berbatov to była siła rażenia a teraz na środkową część sezonu weszli Park Carrick i Anderson i robią to samo - wcale nie odstają. Tamci odpoczną na rozstrzygającą cześć sezonu a my do tej pory z taką polityką będziemy oddychali rękawami.
@Strus
Jak byś tego nie zestawił to sprawa rozbija się o to czy mamy jaja czy nie. Niestety w tej chwili mamy ten drugi wariant. Boimy się tych drużyn już tydzień przed meczem. Na dobrą sprawę z roku na rok prezentujemy się w takich meczach coraz słabiej. Prawda jest taka że brakuje charakteru w zespole ,zawodników w szatni na których każdy co gra może wejść i sobie pomyśleć ooo jest ten ten i ten to damy radę a teraz tego nie ma. Pierwsza XI MU jest dużo dużo silniejsza i dużo bardziej doświadczona niż nasz cały skład i przed meczem wierzymy bo to przecież kwestia 90 minut czyli jednego meczu który można przecież wygrać ale sprawa rozbija się o coś więcej. Kiedyś było powiedziane atak wygrywa mecze a obrona wygrywa trofea.
Taka jest prawda. Czemu umieliśmy ograć MU w latach 2006 czy 2007 a nawet pojedynczo później ??? Bo w naszym składzie grali zawodnicy utytułowani ,tacy którzy przebili mur i później już szło łatwiej. W sezonie 06/07 wygraliśmy 2 razy w lidze bo MU było taką drużyną jak nasza teraz a więc praktycznie bez sukcesów. Pamiętajcie że to świetne MU między sezonem 02/03 a 06/07 też ligi nie wygrało choć miało świetnych zawodników ale w tym sezonie 06/07 mimo porażek z nami przebiło ten mur i potem już poszło.
Przypomnę tylko jeden mecz :
youtube.com/watch?v=73IT9Z3H93c
MU -- ARS 6-1
A walczyliśmy o mistrza i przed tym meczem 25 lutego 2001 roku byliśmy liderem tabeli.
A oto skład :
David Seaman
Oleg Luzhny
Igors Stepanovs
Gilles Grimandi
Silvinho
Ashley Cole
Ray Parlour
Patrick Vieira
Robert Pires
Thierry Henry
Sylvain Wiltord
A oto konkluzja :
Atak nie wygrywa trofeów tylko obrona. Ten skład został w większości utrzymany ale zdecydowanie wzmocniony w obronie i w 2003/2004 mieliśmy inviincibles.
Wenger jednak musi zrozumieć to że potrzebujemy obrony z prawdziwego zdarzenia utrzymanej przez kilka sezonów a nie ciągłe zmiany i kupowanie zawodników typu Squillaci którzy długo nie zabawią tylko wtedy jak się zgrają to będą musieli odejść bo będą za starzy. Potrzebujemy stabilizacji i ciągłości.
Pary stoperów w meczach z MU:
04/05 A Campbell Toure H Campbell Cygan
05/06 A Senderos Toure H Campbel Toure
06/07 A Djourou Toure H Senderos Toure
07/08 A Gallas Toure H Gallas Toure
08/09 A Song Toure H Gallas Silvestre
09/10 A Gallas Vermaelen H Gallas Vermaelen
10/11 A Squillaci Koscielny
A MU od 2006 gra regularnie Vidić - Ferdinand z rzadkimi wyjątkami ale są goście stale od kilku lat podstawą ,a u nas to jest brak zaufania między sobą w zespole bo kto ufa gościom którzy pierwszy sezon grają w PL ?? i Squillaciego Wenger za 1-2 sezony wywali i znowu będziemy zaczynać od nowa z nowym gościem. To samo bramkarze. VDS gra w MU z tą obroną od 2006 roku a przyszedł rok wcześniej. My od tego czasu mieliśmy Lehmana Almunie Fabiana i teraz bronił Szczęsny.
W naszej drużynie brakuje stałości w składzie.
Mam takie wrażenie że do przegrywania w tych meczach ( MU CFC ) cały Arsenal się już przyzwyczaił od zawodnika po managera. Nie ma sportowej złości po meczu wszyscy uśmiechnięci ,przecież nie można od nich wymagać żeby wygrali. Goni nas nie tylko w tabeli już nawet KFC. Jeszcze niedawno łączenie z nimi świetnych zawodników zmieniających kluby mogło wywoływać uśmiech na twarzy ale teraz niezależnie od ceny walczą o każdego nie rzadko z dobrym skutkiem. Jeśli nie zaczniemy sprowadzać zawodników najwyższej klasy dla konkurencji w zespole to te kluby KFC MC mogą nas szybko wyprzedzić nie mówiąc już od równaniu się z MU czy CFC.
Mam takie wrażenie że do przegrywania w tych meczach ( MU CFC ) cały Arsenal się już przyzwyczaił od zawodnika po managera. Nie ma sportowej złości po meczu wszyscy uśmiechnięci ,przecież nie można od nich wymagać żeby wygrali. Goni nas nie tylko w tabeli już nawet KFC. Jeszcze niedawno łączenie z nimi świetnych zawodników zmieniających kluby mogło wywoływać uśmiech na twarzy ale teraz niezależnie od ceny walczą o każdego nie rzadko z dobrym skutkiem. Jeśli nie zaczniemy sprowadzać zawodników najwyższej klasy dla konkurencji w zespole to te kluby KFC MC mogą nas szybko wyprzedzić nie mówiąc już od równaniu się z MU czy CFC.
Nie zgadzam się z kilkoma ocenami bo chyba są one wystawione wyłącznie pod wpływem wyniku spotkania. Fakt mecz był słaby ale i z jednej i z drugiej strony. Odnosząc się już do ocen to obrona nie zagrała wcale fatalnie bo straciliśmy tylko jedną bramkę i to taką trochę pechową ale zgadzam się że kilku zawodników na Arsenal jest po prostu za słabych. Sagna rozegrał przyzwoite zawody tak na 5.5 ,Koscielny ocena ok. ale pozostali dwaj nie zasłużyli też na tak nisko ale ci dwaj to zawodnicy którzy nie dają gwarancji powstrzymania zawodników tych wysokiej klasy i naprawdę musimy szukać zawodników lepszych. Wilshere zagrał też nieźle pamiętajcie ile ma lat a jedyny miał odwagę zrobić spięcie z Flecherem i dobić do ziemi Evrę. Song ewidentnie dał z siebie o dużo za mało. Chamakha walka miedzy stoperami MU wyraźnie przerosła i przepychał go nawet Raffael. Rosicky przyzwoicie ale nie było zawodnika na boisku do którego mógłby dograć a ten by coś zrobił bo Arshavin zawiódł kompletnie co potwierdzały jego strzały które oddając musiał mieć tętno podchodzące pod zawał. Tak chyba działał na naszych zawodników VDS któremu nie wiedzieli jak strzelić. Ogólnie zagraliśmy bardzo słabo szczególnie też pod względem charakteru. Myślałem że po nie wykorzystanym karnym rzucimy się na nich ale nic z tego. Nawet nie mogliśmy wrzucić na aferę.
Topek
Ona nie była zła ona była za słona.
Mamy za miałkich zawodników ,nie powiem z umiejętnościami ale nie charakterem. Pokazały to minuty od niewykorzystanego karnego do gwizdka końcowego.
Arsenal jest spalony. Nie umiemy wygrywać w ważnych meczach. Oduczyliśmy się tego. Brakuje zawodników z charakterem. Jest tylko Szczęsny i Wilshere a to za mało bo nie stanowią o sile zespołu. Baliśmy się MU i tyle ,po raz kolejny. Obrona nie zagrała źle ale gdy przegrywaliśmy zdawało się że gramy jakbyśmy to my wygrywali co najmniej ze dwoma bramkami. Jesteśmy przewidywalni i rozgrywamy piłkę za wolno. Brakuje ikry. Wszystko to jakieś miałkie nikt nie zagrzeje do walki powtarzam do do jakiegoś zrywu nawet na farta - a my przegrywając w ostatnie 5-7 min nie potrafimy nawet wrzucić piłki na aferę. Jak tak dalej pójdzie to z Invinicibles zostanie stara historia bo MU w obecnym czasie ma na to szansę bo liga się wyrównała w dół.
Karne dla MU na OT to już tradycja.
Mecz żałosny z jednej jak i z drugiej strony. Nasze strzały kończymy na tętnie podchodzącym pod zawał serca ( Arshavin Walcott ) a w 2poł. nawet się specjalnie nie staramy. Jakieś to tempo strasznie fatalne a raczej jego brak. Wszystko czytelne ,jakieś te nogi powiązane. Strasznie się to oglądało.
Nie mamy jaj narazie żeby wejść solowo w pole karne bo podania są kasowane.
Pyta dziennikarz Arsena o Wojtka a ten odpowiada jak by to była pierwsza runda Carling Cup. Szoking.
@patryk878
Ja też ostatnie 2-3 dni jestem mocno nakręcony. Dzisiaj rano jadę na uczelnię ,w radio w busie słyszę - według angielskiej prasy w meczu z MU w bramce Arsenalu stanie Szczęsny i jednocześnie nie wiem czy się cieszyć czy płakać.
kamil malin
Kluczowa to będzie obrona. Bramkę to można strzelić nie powiem ale teraz zależy ile się straci. Nasi CB chyba jeszcze nie grali przeciw MU a co dopiero na OT. Niestety MU zagra jutro pewnie na nas dwoma napastnikami a tak z nami praktycznie nikt nie gra bo wszyscy grają praktycznie na jednego. Dołożyć do tego jeszcze Naniego i jest nieciekawie. To będzie otwarty mecz. Musimy się dobrze bronić.
Chciałbym po jutrzejszym dniu widzieć coś takiego :
youtube.com/watch?v=neqyaG5R0UQ
A tu mamy coś ciekawego z garści statystyk !!!
>>>Natomiast Kanonierzy nigdy nie wygrali ligi, jeśli przegrywali na Old Trafford. Co więcej, w czterech z pięciu poprzednich przypadków, kiedy goście nie tracili bramki w Manchesterze, sięgali potem po tytuł.
@ Topek
Dostanie jak wyjdzie na boisko.
Oj do poniedziałku jeszcze dużo może się zdarzyć.
Ciężej przewidzieć nasz skład niż no nie będę szalał 5-tkę w totka. Tak czy siak pewne miejsce z przodu ma chyba tylko Song ,Nasri i Arshavin.
Oby nie było tego co z tym Botelho który bodajrze z tego powodu już 3 lata kisi się gdzieś w Hiszpanii na wypożyczeniu.
@Topek
Pamiętaj że z Partizanem nie zagraliśmy nawet na pół gwizdka a co do Wilshera który to niby odpoczywał to moje zdanie jest takie że to nie mecz co 3 dni tylko między środą a poniedziałkiem jest prawie 5 dni odpoczynku a przy tak wolnym tempie nasi raczej się nie zmęczyli. Ciężko powiedzieć czy to nie funkcjonowało w końcu RvP Nasri i Theo strzelili gola przy takiej grze bez zaangażowania. Wiadomo że lepiej jest u nas jak jest rozgrywający ale jeśli trzeba Denilson też umie rozdzielać piłki jeśli podchodzi do meczu odpowiednio skoncentrowany a tak w ogóle to nie po to zmienił fryz żeby siedzieć na ławie. Co jeszcze do RvP to absolutnie uważam że nie jest gotowy do gry z takim rywalem pełnych 90 min. Raczej postawił bym na to że Chamakha koło 70 min zmieni Bendtner bo Marokańczyk pewnie też nie wytrzyma tego tempa. Sporo będzie zależało od Arshavina który miał w głowie chyba już tylko MU ostatnio a stanie naprzeciw młodego Raffaela. Na drugim biegunie jest Clichy naprzecie Naniego.
@Arsenal1994
Dla mnie pod nieobecność Cesca takie ustawienie na dzisiaj jest optymalne.
------- Song ---- Denilson ------
Nasri ------ RvP ------ Arshavin
--------- Chamakh --------------
Po pierwsze z przodu na odpowiednich pozycjach 4 zawodników którzy w tym sezonie strzelają bramki. Chamakh wchodzi między stoperów i tym samym RvP ma więcej miejsca. Nasri i Arshavin wiadomo na swoich nominalnych pozycjach ubezpieczani przez dwóch pomocników w środku pola. Teraz pytanie czy nie będzie tu brakowało typowego rozgrywającego ( Cesc , Rosa ). Jeśli tak a powinien to wiedzieć Boss jeden z nich ( Cesc jeśli się wyleczy albo Rosa ) powinien zagrać za Denilsona i rozgrywać bardziej głębi pola i też być skupionym na obronie.
Tak czy owak kluczowa będzie postawa całej drużyny i to czy popełnimy głupie błędy jak np. sprokurowanie karnego czy jakiś klops. Bardzo ważny będzie dobry zorganizowany pressing. Ławkę mamy więc ,musimy mocno nacisnąć.
@Arsenal1994
Ani mowy nie ma żebyśmy tak wyszli.
Po pierwsze w trójce z przodu dałeś rekonwalescenta ( RvP ) który ma ledwie chyba 1 bramkę tym sezonie do tego z karnego z potęgą Partizan do tego od stoperów MU by się odbijał a potrzebujemy kogoś na głowę w polu karnym ( Chamakh ) ,kolejny Rosicky jest dobrym rozgrywającym ale jego forma strzelecka jest fatalna. Nasri jest najbardziej bramkostrzelny na tą chwilę ( 12 bramek ) a ty go dajesz do środka pola i jak on ma coś strzelić jak będzie rozgrywał ?? Djourou miał jakiś uraz i wątpię żeby zagrał. Wilshere mimo umiejętności i serca do gry mógłby się w tym meczu zagubić a Denilson ma niezbędne doświadczenie żeby ubezpieczać Songa no i jeszcze zależy trochę czy Cesc się nie wyleczy.
Dobrze że Evra wypowiada się w tym tonie ,choć zdążyłem się już do tego przyzwyczaić to dobrze że buduje napięcie przed meczem a tego chyba oczekujemy co nie ??? Nie chcemy wzajemnych pochwał czy komplementów itp. itd. ,chcemy zbudowania takimi wypowiedziami atmosfery przed meczem. Evra jest pewny siebie to zrozumiałe. Nasi zawodnicy muszą tej presji sprostać wychodząc na OT bo umiejętności mają ale mieć to inna sprawa niż mieć i zaprezentować w tak wymagającym meczu.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
W pełni zgadzam się z tym co napisał Topek i muszę powiedzieć że czekałem aż właśnie Wojtek wejdzie na mecz PL i z miejsca zostanie pierwszym bramkarzem Arsenalu na lata. Prawda jest taka że znaleźliśmy w końcu gościa który idealnie pasuje do kalibru klubu. Już dla mnie nie ma sensu pisanie że Wojtek za 2-3 lata będzie nr. 1. On ma ogromną szansę w tym sezonie już nim być i zostać na długi czas. Zaczyna w młodym wieku ale każdy kapitalny bramkarz tak zaczynał mając właśnie między 18 a 21 lat. Myślę że mając takiego gościa nasza obrona chociaż pod względem pewności kogo ma za sobą będzie nieco lepsza. Ja wiem Almunia może był niezły Fabian też grał ostatnio całkiem dobrze ale Wojtek to jest ktoś kto pod każdym względem ma ogromną szansę aspirować już niedługo do światowego topu bramkarzy a takiego nam trzeba. Teraz dać mu regularnie grać i przynajmniej na tej pozycji będziemy mieli zawodnika którego czołowe zespoły będą nam zazdrościć ,kogoś na poziomie VDS-a czy Cecha.