Komentarze użytkownika timiiiii
Znaleziono 2099 komentarzy użytkownika timiiiii.
Pokazuję stronę 37 z 53 (komentarze od 1441 do 1480):
Powinni zabronić wyników 0:0 albo 1:0 w piłce. O ile fajniej ogląda się taki mecz. 5 brameczek na połowę to powinno być minimum :p
AubucazzetOut
MartinelliIn
A Ozil gdzie był przy tej bramce? Jego mowa ciała mówiła że mu się nie chce
@polandblood napisał: "o tego szybsze tempo gry i większą ilość miejsca na wyjazdy."
heh. wlasnie wyobrazilem sobie ze MJ wchodzi dzis na boisko. ciekawe jaka by byla srednia...
@aaron_maj napisał: "To niech go do nędzy nie wystawi raz w LE"
PL to jest calkiem inna intensywnosc gry. lepiej go ograc w LE. gosc musi byc gotowy na 100% bo jak wyjdzie i odnowi mu sie konutuzja na pol roku to znow bedzie narzekanie ze sztab medyczny jest do d....
@pLYTEK: @aaron_maj:
niestety cos sie wladzom koszykowki porobilo w glowach. najgorzej ze FIBA idzie w ta sama strone. za niedlugo nie bedzie mozna sie dotykac. to nie jest ta sama gra w ktora gram od dzieciaka :(
@DoomSlayer:
moze to dlatego ze ciagle nie slyszy z kazdej strony o sobie "opinii" jaki on to jest slaby i ze sie nie nadaje na ten klub.
@Simpllemann napisał: "Holding poprawny występ."
i to oddaje niekonsekwencje uzytkownikow k.com (nie do Ciebie personalnie @Simpllemann jest to skierowane ale do tych co juz go wstawiaja w pierszya jedenastke)
jakby Mustafi taki blad (przy pierwszej bramce) popelnil to by zostal zjechany i zwyzywany. Holding ma tu status jakiegos boga chyba bo juz wszyscy go widza w pierszym skladzie...
co do Balerona i Tierneya - nie ma nawet co z nimi drzewek robic. poki nie beda gotowi na 100% na PL to nie wyjda na boisko. to jest calkiem inna intensywnosc gry niz LE
I to jeszcze były kurczak strzela
Ale go Holding pilnował. W PL już by było 0:1. Do pierwszego składu go!
co ogladacie o 16? Leicester vs Burnley ??
@hot995:
wiadomo ze nie beda sie "obrzucac gownem". jednak cala narracja w zasadzie trzyma sie faktow. byl atak, Ozil bal sie o rodzine, kto wtedy moze normalnie trenowac? potem jeszcze przytrafila sie choroba.
jasne ze Ozil nie jest numerem jeden u Emerego jak u Wengera. u niego sa inne zasady doboru zawodnikow. sam bylem za tym zeby jak najszybciej sie Ozila pozbyc, ale po tym wywiadzie jeszcze wstrzymuje sie z ocena. jesli za miesiac Ozil nadal nie bedzie w skladzie przyznam racje ze powinien odejsc. cos jednak mam przeczucie ze to sie inaczej skonczy
@hot995:
przeciez Ozil ostatnio swoim wywiadem powiedzial jaka jest sytuacja. tak samo Emery mowil w jednym z ostatnich wywiadow. jesli bedzie gotowy, dostanie szanse.
takie zafiksowanie na EmeryOut i robienie z kazdej sytuacji jego winy jest smieszne. rozumieim ze mozna miec swoje zdanie i byc przeciwnikiem trenera, ale trzeba tez byc troche obiektywnym. skoro nawet zawodnik mowi ze czeka na szanse i sam poniekad przyznaje ze calkiem gotowy nie byl to jaka to jest wina trenera?
@Barney:
no to na nosidlo juz sie nadaje. jak nie masz problemow z plecami czy cos to polecam. teraz robia takie cuda ze wniesiesz dzeciaka na plecach wszedzie
@Barney:
jak juz zacznie "trzymac glowke" to cyk kup Pan nosidlo i w gory. ja wczoraj wlasnie zaliczylem z moim 3 latkiem jego pierwsze wejscie na wlasnych nogach na 1300m ;)
@NIKEy:
hmmm. moze i dyskusja by sie jakas wywiazala. ale czy to by cos zmienilo na naszej scenie politycznej? raczej w to watpie. dyskusja o tym ze "nie ma na kogo glosowac" trwa zreszta nie od dzis i tak do niczego to w zasadzie nie prowadzi...
@NIKEy napisał: "Wystarczy wpisać hasło w google "wybory parlamentarne 2015 głosy nieważne""
szkoda tylko ze trzeba przekopac pol internetu zeby do tego dojsc... a jak podaja media wyniki to ktos te glosy bierze w ogole pod uwage? nie zauwazylem... nie ma cie w mediach, nie ma cie w ogole...
@NIKEy napisał: "To jak nie masz na kogo glosować, to twoim zasranym obowiazkiem jest wrzucić nieważny glos do urny."
tez kiedys bylem mlody i naiwny. i nawet duzo moich znajomych w wyborach kilkanascie lat temu tak zrobila. i ja tez. tylko wiesz co? w pl nawet sie nie podaje w wynikach ile tych glosow niewaznych zostalo oddanych.
aaaa. i skad pewnosc ze ktos nie "policzy" mojego niewaznego glosu do wyniku partii ktora mu pasuje? bo znajac ten kraj tak wlasnie sie moze dziac...
@patryksz:
Chyba nie za bardzo wiesz o czym ja piszę... Nikogo nie przekonuje że ktoś jest dobry czy zly. Mówię że specjalnie tworzy się podziały bo tym łatwiej sterować.
@patryksz napisał: "Nikt nikogo nie chce podzielić."
Serio? Przecież główna taktyka obu partii które ostatnio tworzyły rząd to właśnie gra na emocjach i tworzenie podziałów. My dobrzy i oni, ci źli. Jak tego nie widzisz to współczuję
@patryksz:
Masz rację. Z tym wschodem wyjechałem bo sam jestem z Rzeszowa, mieszkam akurat teraz w Krakowie i widzę jaka jest różnica nawet pomiędzy takimi miastami.
Wszędzie jest masa ludzi którzy są mało tolerancyjni. Ale również dużo tolerancyjnych. Niestety ludzie nie potrzebnie dają się wciągać w ten sztucznie wytworzony spór który ma na celu podzielić ten naród jeszcze bardziej. W jakim celu chcą nas podzielić to ten kto jest trochę myślący sam się domysli
@MaciekGoooner napisał: "Po prostu nie zgadzam się ze stwierdzeniem @timiiiii, że Polacy są nietolerancyjny."
To pojedz sobie do jakiś małych miasteczek na wschodzie. To zobaczysz jaka tam jest tolerancja. Polska to nie tylko wielkie miasta bo tam jest oczywiście inaczej. W ogólnym rozrachunku myślę że trudno powiedzieć że jesteśmy tolerancyjni.
Historia nie ma tu nic do rzeczy.
Oczywiście nie mam nic do ludzi z małych miasteczek. Może to zaznaczę bo inaczej zostanę zjechany...
Tak sobie czytam i nie wiem czy się śmiać czy płakać...
Kłótnie jak na urodzinach u cioci. Czy na prawdę nie widzicie ludzie że do polityki nikt nie idzie naprawiać państwo? Oni w tv się wyzywaja a potem wódkę razem piją. Czy na prawdę myślicie że to że w danym okresie jest lepiej gospodarczo zależy od jakiejś partii która "rzadzi" w Polsce?
A jeśli chodzi o spory światopoglądowe to sami sobie je tworzymy. Polska to nie jest tolerancyjny kraj i choćby nie wiem kto był u władzy tego nie zmieni.
Oczywiście jest trochę kwestii które się zmieniają podczas gdy rząd jest taki lub inny ale na pewno nie są to takie kwestie jak tu wymieniacie. Myślenie że tak jest jest naiwne i o to w całych tych "wyborach" im chodzi...
ze zrodla:
"However, you only have to go back a few weeks to a time where Emery was under pressure at Arsenal. If results don’t go their way and they fall away from the top four, this could creep back upon him.
If a situation occurs where Emery may move on in the summer, that could quite easily open the door for Ozil to work his way back into the Arsenal team."
"tlumaczenie":
" Pomocnik ewidentnie nie jest częścią planu Emerego na ten sezon, ale to sytuacja klubu na koniec rozgrywek da nam odpowiedź, czy Hiszpan ma racje. Postawa zespołu w pierwszych meczach nie zachwyca i w mediach pojawiały się już głosy nawołujące do zmiany menedżera. Brak awansu Arsenalu do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie może sprawić, że władze klubu zdecydują się na taki ruch, a to oznaczałoby dla Özila nowe rozdanie w północnym Londynie."
chyba redaktora troche fantazja poniosla...
@kwiatinho:
jak zwykle celny komentarz. nie chce juz sie tu nawet wchodzic i czytac caly czas o tym braku stylu...
@mitmichael napisał: "Eriksen w styczniu, Kane i Ali po sezonie i tyle z Tottenhamu. Tak sie działo u nas po wybudowaniu Emirates i to samo czeka teraz ich"
bzdura. mam akurat kontakt z kibicem Totkow z Londynu, ktory mi opowia zawsze troche. oni calkowicie inaczej stworzyli budzet do finansowania budowy stadionu. nawet ich prezes mowil w lato ze mogli spokojnie wydac wiecej na rynku transferowym. tak latwo nam rywal nie ubedzie...
@lordoftheboard napisał: "no Willock niestety ostatnio nie.
Druga zmiana, w której nic nie dał."
ludzie to mysla ze taki mlodzik wejdzie do druzyny i od razu zagra caly sezon na rownym poziomie. oni jeszcze potrzebuja mase czasu zanim beda regularni. a bez doswiadczenia tego sie nie da osiagnac
@Armata500 napisał: "My wyniki mamy solidne i miejsce w tabeli dobre, ale to tylko iluzja. Iluzja, ponieważ jeśli gra się nie poprawi, to liga "upomni się o swoje" i sprowadzi nas tam, gdzie nasze miejsce z taką grą, czyli środek tabeli."
to samo pisane jest od 3 sezonow a jeszcze z tej szostki nigdy nie wypadlismy. nie wypadniemy i tym razem...
@n0thing napisał: "przeczytaj całą moja wypowiedz, a nie tylko wklejasz jeden fragment,"
to jest niestety bardzo czeste zachowanie tutaj. wyciac kawalek wypowiedzi i ja zjechac, nie odnoszac sie do calosci. tak robia Ci ktorzy nie maja zadnych argumentow...
@Mihex:
jasne. zawsze jest taka obawa. ale skad tez mozemy mniec pewnosc ze wtedy nie odpali Pepe? albo nie zacznie strzelac seryjnie Laca? ta druzyna to nie jest zespol jednego gracza
@patryksz napisał: "No tak, ale Ceballos, Ozil czy nawet Willock potrafią kreować grę, więc dlaczego z tego nie skorzystać. Jak trener nie ma pomysłu, zawsze można dać wolną rękę.
I tak nikt już nie zagra gorzej niż Pepe..."
no tak. ale jakby wyszedl Ozilem, bysmy przegrali i do tego "bez stylu" to gownoburza by byla taka ze zalalo by caly Londyn. on musi myslec o wynikach bo za to jest glownie rozliczany.
@Mihex:
dobrze wiesz ze nie chodzilo o konkretne wyliczenia ale o sama istote tego tekstu "bez niego byla by tragedia"
@patryksz:
kolejna bzdura ze "bez bramek Auby bylibysmy na dnie".
a gdzie by byl Live bez bramek Mane? a gdzie by bylo City bez bramek Kuna?
jest w skladzi i strzela i to tez wina trenera?
@illpadrino:
a poza tym wybierasz sobie czesc wypowoedzi do ktorej sie mozesz przyczepic zamiast odpowiedziec merytorycznie. typowe.
nigdzie nie napisalem ze chce zeby bylo jak w Sunderlandzie.
do tego wyraznie zaznaczylem ze tez chcialbym ogladac fajna gre. nawet sie Twoja wypowiedz kupy nie trzyma....
@illpadrino:
wszystko pieknie. a ile to City wydalo na transfery przez ostatnie 5 lat? tyle w temacie
na poczatku zaznacze ze tez chetnie bym zobaczyl fajny, ofensywny AFC grajacy "z naszym stylem" ale...
po pierwsze to nie jest Fifa ani FM. trener nie przyjdzie i nie ustawi "taktyka ofensywna" z rozwijanej listy, musi stosowac to co zna i co uwaza da wyniki za ktore jest rozliczony. tak realnie. ilu jest trenerow na swiecie ktorzy graja ladnia pilke i maja wyniki? 3? gora 4? wszyscy zajeci. wiekszosc tu w zyciu nie miala nawet stycznosci z jakims zespolowym sportem, nie maja pojecia na czym polega dynamika szatni itp a glosza swoje bzdurne teorie co drugi dzien. moze polecam ogladniecie "Sunderland az po grob"? tam co prawda jest inna sytuacja, inny klub itd ale chociaz moze troche zmieni to sposob postrzegania niektorych "ekspertow"
po drugie. prosze dajcie juz spokoj z tym "za Wengera byl chociaz styl mimo ze przegrywalismy". owszem za Wengera byl styl ale ile lat temu to bylo? jeszcze troche ponad rok temu ze swieca bylo tu szukac ludzi ktorzy nie narzekali na gre ekipy Wengera. teraz 90% chce jego powrotu...
i ostatnie. poki sa wyniki i realna szansa na top4 nikt trenera nie zwolni bo to by bylo samobojstwo. i gadanie o tym w ogole nawet nie ma sensu. zwalniac to moga sobie w MU. zobaczcie gdzie oni sa i zastanowcie sie czy faktycznie mamy na co narzekac?
@Simao12:
no to sie mecz dalej swoim padem dla bogatych :P
@Simao12:
najlepiej pada ustawic programem x360ce. instrukcje znajdziesz w wujku G
@Simpllemann: dziex
znajdowalem to wczesniej ale antywirus ja blokowal...
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Trzeba przyznać AMN że inteligentnie się tam zachował cofajac się na podanie.
Ozil też nie próbował walić na siłę tylko dogral na pewnego gola.
Fajna amxja