Wenger: Bilety są zbyt drogie

Wenger: Bilety są zbyt drogie 19.02.2011, 10:50, Łukasz Kęczkowski 52 komentarzy

Arsene Wenger twierdzi, że bilety na mecze finałowe wszelkich rozgrywek powinny być tańsze. UEFA w tym tygodniu ogłosiła ceny biletów na finał Ligi Mistrzów, który zostanie rozegrany na Wembley. Będą one droższe niż kiedykolwiek wcześniej. Najtańsza możliwa wejściówka kosztować będzie £176, co jest bardzo wysoką ceną. Według Wengera powinny one być tańsze.

- Ceny są zbyt wysokie dla fanów. Nie ważne czy jest to finał Mistrzostw Świata, Ligi Mistrzów czy FA Cup. Wydaje mi się, że zawsze są one za wysokie - powiedział Boss Arsenalu.

- Jestem zaskoczony, że ludzie cały czas przychodzą na te mecze. Osobiście wolałbym, żeby bilety na takie mecze były tańsze. Jestem za tym, żeby nie dokonywać selekcji na mecze mniej i bardziej ważne, albo przynajmniej powinno się wydzielić dużą część stadionu, na którą wejściówki byłyby dostępne w przystępnych cenach - zakończył Wenger.

Arsene WengerLiga Mistrzów autor: Łukasz Kęczkowski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
luq007 komentarzy: 289920.02.2011, 12:58

Drogie bo drogie ale jak sie kocha klub to wiadomo ,ze kibic i tak przyjdzie i na tym wlasnie trzepia kapuste..

aRamsey komentarzy: 948620.02.2011, 00:30

Z tymi cenami to na głowę chyba upadli.... Obyśmy kiedyś uświadczyli takiego Finału w Polsce lub na ES :D

rudy13jol komentarzy: 40619.02.2011, 22:06

Drogie ale kazdy fan przyjdzie za wszelka cene na mecz swojej druzyny zeby zobaczyc mecz na zywo ;)) choc moglyby byc troche tansze ;D ale to juz nie od nas zalezy ani od Wengera.

Kondzior12 komentarzy: 490019.02.2011, 21:50

UEFA podnosi ceny bo wiadomo , że kibice przyjdą obejrzeć mecz nawet za najwyższą cene.

bergkamp komentarzy: 111019.02.2011, 20:50

UEFA wie co robi. Ludzie dadzą się pociąć, byle przedtem obejrzeć zwycięstwo swojej drużyny w finale LM. Nawet gdyby bilety kosztowały 10.000 funtów, to i tak znaleźliby się nabywcy.

RomanAbramov komentarzy: 80319.02.2011, 20:44

co ci da karnet na LIGE MISTRZOW?: d

mixer komentarzy: 21119.02.2011, 19:36

Sporo pięniedzy, ale w takim wypadku chyba zostaje już kupno karnetów.

KanonierTH1411 komentarzy: 482819.02.2011, 18:27

sebasz
Ale żeby dodać nowe rzędy czy nowy poziom potrzeba będzie usunąć obecny dach i założyć nowy (tak jest w twoich informacjach). To będzie kosztowało grube, grube miliony. Dlatego prędko stadion nie zostanie rozszerzony. Ale zaciekawiłeś mnie tym projektem, masz jakąś grafikę, żeby zobaczyć jak miałoby to wyglądać?

szynka410 komentarzy: 3419.02.2011, 17:55

ma racje no przecież niekturzy niepujdą na mecz bo ich nie będzie stać na taki duży wydatek

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.02.2011, 15:40

Edit: bo źle to wyszło i źle się czyta. SORRY!!!

Współpracuję z jednym z architektów, którzy pomogli zaprojektować i zbudować nowy stadion Arsenalu, a nawet mieszkał na miejscu, gdy był w trakcie budowy, więc jeśli ktoś wie faktów robi i tak będzie się teraz!

(Mam bombardowani do niego z pytaniami i po co mi powiedziano)

Stadion może być rozszerzony i będzie, to tylko kwestia czasu. To było przed wymaganą specyfikację projektu, aby umożliwić być przyszłościowe. Pierwotnie był on przeznaczony do 80.000 miejsc stadion z rozsuwanym dachem, ale z powodu sprzeciwu rady Islington i czas budowy, jak również koszt, to teraz na 60000 zdolności. Bądźmy szczerzy, to jest dobry skok w wielkości od 38000 jako Highbury było.

Teren wokół boiska mogą być wykorzystane do siedzenia w razie potrzeby i zapewni do 5000 miejscami siedzącymi. Dla nowych regulamin stadionu, obszar ten musi być jednak wolny od siedzenia. To jest dobrą rzeczą, jak stadiony, które zostaną wybrane do 2018 World Cup muszą przestrzegać tej zasady, np. Wembly jako inny stadion.

Jeśli chodzi o rozszerzenie stadionu, istnieje kilka prostych sposobów można to zrobić.. Emirates Stadium jest czterech warstwowych design, po prostu dodanie warstwy (podobnie jak nakładanie się na siebie warstwy pierwszej i drugiej ligi) doda wymaganej zdolności lub po prostu, aby dodawać nowe kroki do pierwotnego stadionu jak to jest, co oznacza wzrost kroki z tylnym rzędzie.

Istnieje około 1000 miejsc w ostatnim rzędzie na stadionie. Jeśli wziąć dodatkowych 10 kroków, to będzie 10.000 miejsc. Innym czynnikiem, patrzeć na to wysokość stadionu. Zasady budowania gdyby trzeba było o maksymalnej wysokości, która jest teraz tak jak poniżej na stadion zbudowano poniżej poziomu gruntu.

Wracając do maksymalnej pojemności, zajmie 40 kroków, aby dodać 40000 miejsc (to ostrożne szacunki) i uzupełnić o łącznej pojemności do ponad 100.000.

Dach trzeba będzie usunąć i założyć nowy dach zastępując go, ale jak widać nie jest to koszmar architektonicznym mówienia.

Mogę iść i na, statystyk i danych itp.

Najważniejsze jest to, że po podziemnych, naziemnych i infrastruktury drogowej poprawę w przyszłości (Arsenal musi wywiązać się ze swoich obietnic oryginału), to widzimy, że dzieje.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.02.2011, 15:34

@KanonierTH1411
Znalazłem tą wypowiedź odnośnie rozbudowy naszego stadionu tak jak już wcześniej pisałem. Wrzuciłem w translatora bo mi nie chce dokładnie tłumaczyć.

Tak więc sorry za jakość tekstu ale najważniejsze są informacje.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Współpracuję z jednym z architektów, którzy pomogli zaprojektować i zbudować nowy stadion Arsenalu, a nawet mieszkał na miejscu, gdy był w trakcie budowy, więc jeśli ktoś wie faktów robi i tak będzie się teraz!

(I have bombarded him with questions and the following is what I have been told) (Mam bombardowani do niego z pytaniami i po co mi powiedziano)

The stadium can be expanded and will, it is only a matter of time. Stadion może być rozszerzony i będzie, to tylko kwestia czasu. This was a pre-required specification of the design to allow it to be future-proof. To było przed wymaganą specyfikację projektu, aby umożliwić być przyszłościowe. It was originally designed to be an 80,000 seater stadium with a retractable roof, but because of Islington council objection and time to build as well as cost, it is now at 60,000 capacity. Pierwotnie był on przeznaczony do 80.000 miejsc stadion z rozsuwanym dachem, ale z powodu sprzeciwu rady Islington i czas budowy, jak również koszt, to teraz na 60000 zdolności. Let us be honest, it is a good jump in size from 38,000 as Highbury was. Bądźmy szczerzy, to jest dobry skok w wielkości od 38000 jako Highbury było.

The area around the pitch can be utilised for seating if needed and would provide up to 5,000 more seats. Teren wokół boiska mogą być wykorzystane do siedzenia w razie potrzeby i zapewni do 5000 miejscami siedzącymi. For new stadium regulations, this area is required to be free of seating however. Dla nowych regulamin stadionu, obszar ten musi być jednak wolny od siedzenia. This is a good thing as stadiums that will be selected for the 2018 World Cup have to adhere to this rule, eg Wembly as another stadium. To jest dobrą rzeczą, jak stadiony, które zostaną wybrane do 2018 World Cup muszą przestrzegać tej zasady, np. Wembly jako inny stadion.

Regarding expanding the stadium, there are a few simple ways this can be done. Jeśli chodzi o rozszerzenie stadionu, istnieje kilka prostych sposobów można to zrobić. Emirates Stadium is a four-tiered design, simply adding an extra tier(just like the overlapping tier between the first and second tier) will add the capacity required or simply to keep adding steps to the original stadium as it is, ie increase the steps from the back row. Emirates Stadium jest czterech warstwowych design, po prostu dodanie warstwy (podobnie jak nakładanie się na siebie warstwy pierwszej i drugiej ligi) doda wymaganej zdolności lub po prostu, aby dodawać nowe kroki do pierwotnego stadionu jak to jest, co oznacza wzrost kroki z tylnym rzędzie.

There are approximately 1,000 seats in the last row of the stadium. Istnieje około 1000 miejsc w ostatnim rzędzie na stadionie. If you take an extra 10 steps, then that would be 10,000 seats. Jeśli wziąć dodatkowych 10 kroków, to będzie 10.000 miejsc. Another factor to look at is the height of the stadium. Innym czynnikiem, patrzeć na to wysokość stadionu. Rules in building it were it had to be of a maximum height, which it is below now anyway as the stadium was built below ground level. Zasady budowania gdyby trzeba było o maksymalnej wysokości, która jest teraz tak jak poniżej na stadion zbudowano poniżej poziomu gruntu.

Getting back to the maximum capacity, it would take 40 steps to add 40,000 seats (This is a conservative estimate) and bring the total capacity to over 100,000. Wracając do maksymalnej pojemności, zajmie 40 kroków, aby dodać 40000 miejsc (to ostrożne szacunki) i uzupełnić o łącznej pojemności do ponad 100.000.

The roof will need to be removed and a new roof replacing it, but as you can see it is not a nightmare architectually speaking. Dach trzeba będzie usunąć i założyć nowy dach zastępując go, ale jak widać nie jest to koszmar architektonicznym mówienia.

I can go on and on, with statistics and figures etc. Mogę iść i na, statystyk i danych itp.

The bottom line is that once the underground, overground and road infrastructure is improved in future (Arsenal has to live up to their original promises) then we can see it happening. Najważniejsze jest to, że po podziemnych, naziemnych i infrastruktury drogowej poprawę w przyszłości (Arsenal musi wywiązać się ze swoich obietnic oryginału), to widzimy, że dzieje.

KanonierTH1411 komentarzy: 482819.02.2011, 15:28

andrzej93
Stadion na 100tys zapewne też by się zapełnił i u nas i w MU. Ale aby taki stadion zbudować trzeba wyłożyć zdecydowanie więcej kasy niż wyłożyliśmy. A tani nasz obiekt i tak nie był, bo wydaliśmy na niego 357mln funtów. Zresztą nie wiem czy ten nasz obecny stadion można jakoś powiększyć.
United musiałoby natomiast tą najmniejszą trybunę całkowicie rozwalić i zbudować nową, taką która byłaby tak samo duża jak ta po przeciwnej stronie. Wtedy osiągnęli by może z 90tys. Ich stadion łatwiej można byłoby powiększyć, ale United też mają spore długi, więc nie ma się czego spodziewać.

KanonierTH1411 komentarzy: 482819.02.2011, 15:22

Najtańszy bilet prawie 200 funtów, to nie w kij dmuchał, ale 90tys fanatyków swoich klubów odda znacznie więcej żeby zobaczyć taki mecz na żywo i widzieć najważniejsze zwycięstwo w historii klubu.

Co do biletów na Emirates. Na każdym meczu jest komplet lub prawie komplet, czasem kibice gości zawalą, ale naszych fanów jest niemal zawsze komplet. Zarabiamy średnio na jednym meczu 3mln funtów, ale jak wspomniał Axxxe, to być może dlatego tracimy na atmosferze, bo na mecze chodzą zazwyczaj tylko ci najbogatsi. Ci kibice, którzy odpowiadają za atmosferę na stadionie jest ich strasznie mało. Jak ogląda się zwykłe mecze ligowe czy pucharowe to kibicuje 1/4 stadionu, dlatego nie czuć tej atmosfery z Highbury. Ale trzeba też zrozumieć klub, który chcąc jak najszybciej wyjść z długów musi jak najwięcej zarobić.

brg2104 komentarzy: 36519.02.2011, 15:11

jak już mówi to czlowiek ktory zarabia pożądne piniądze, to jednak musi miec troche racji...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.02.2011, 14:30

Szkoda, że stadion nie ma większej pojemności. Gdyby najwyższy sektor w całości miał wysokość aż po dach jak w miejscach poza narożnikami to myślę że to dałoby wynik 70-75 tys. Faktem jest że u nas jest bardzo drogo a wyniki finansowe z dnia meczu mamy nawet większe niż MU mimo że mamy mniejszą pojemność o 16 tys. Loże dają ogromny przychód a my mamy ich cały poziom.

W tej chwili na rozbudowę nas raczej nie stać a czy jest to możliwe ?? Trudno powiedzieć. Koszty byłyby duże ale zapełnienie nowych miejsc byłoby pewne. Gdzieś czytałem że były takie przymiarki do rozbudowy i może gdy wyjdziemy z długów temat wróci.

andrzej93 komentarzy: 119619.02.2011, 14:17

Nie mogą rozbudować stadionu do tych 80tys wtedy mogliby obniżyć przynajmniej na te gorsze miejsca ceny biletów. A o komplet nie było by trudno. Choć ja uważam że taki klub jak Arsenal czy MU powinnien mieć stadion około tych 100tys jak nie więcej

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11519.02.2011, 14:03

Niby gramy na tyle ladna pilke zeby miec najdrozsze bilety w calej lidze, ale z tego powodu tracimy na atmosferze na ES. Dla klubu licza sie bardziej wyniki sportowe oraz finansowe i dopoki nie splacimy ES ceny wejsciowek nadal beda wysokie. Smiech mnie ogarnia jak zarzad chce zalagodzic sytuacje flagami dla kibicow na jeden mecz w sezonie, ktore powinny obecne na ES niezaleznie od rangi spotkania. Oszczedzamy na wszystkim i zarabiamy kosztem kibicow,
niskich kwot wydanych na transfery, a nawet trofeow. Na razie udanie wyszlismy na arsenalizacji montujac Clock End, nazywajac trybuny i zamieszczajac na jednej z nich armatke odslaniana zreszta przez niektorych kibicow pod koniec meczu, a to za malo. Nic sie nie zmieni dopoki ceny biletow nie obniza sie

dicpauca komentarzy: 296619.02.2011, 13:59

ma Wenger racje;P ale bilety to srodek utrzymania i trzeba sie liczyc ze jak chcesz obejrzec dobra druzyne i dobergo przeciwnika w waznym meczu to tanio nie wyjdzie;];P

arturo komentarzy: 61419.02.2011, 13:56

Bardzo dobrze Boss mówi:)

titi_henry komentarzy: 356819.02.2011, 13:29

Na mecz z ManU na Emirates trzeba zaplacic okolo 333 Euro... ja piernicze...

karlo komentarzy: 906919.02.2011, 13:27

Niższa cena biletów, zawsze komplet na trybunach.

Ciasteck2 komentarzy: 446719.02.2011, 13:22

Mniejsza cena biletów spowoduje przypływ chętnych. Ludzie będą się zabijać o bilety ;P

Gunner48 komentarzy: 792919.02.2011, 13:15

Szczerze jestem troszkę zaskoczony cenami tych biletów. Nigdy nie byłem na meczu w Londynie, ale spodziewałem się niższych cen.

ziom komentarzy: 190019.02.2011, 13:11

Odnośnie cen biletów to Arsenal ma jedne z najdroższych w Anglii.Rozumiem to że klub chce jak najwięcej zarobić,spłacić długi zaciągnięte na budowę nowego stadionu.Ja na miejscu władz zastanowiłbym się nad rozbudową naszego stadionu(o ile się to da zrobić) bo dostać wejściówkę na mecz naszej drużyny jest ciężko.Zresztą jakby rozbudowali to te gorsze miejsca mógłby mieć niższą cenę.Co mecz to u nas jest komplet.Myślę że jak nasz stadion mieściłby nawet 80 tys to byłby pełny w każdym meczu,ponieważ Londyn jest ogromnym miastem a my gramy najpiękniejszą piłkę obok Barcy na świecie.

Arnold14 komentarzy: 130719.02.2011, 13:09

IGWC

Nie często klub takiej rangi jak Arsenalu przyjeżdża na stadion beniaminka. Dla kibiców Stoke jest to możliwość zobaczenia światowych gwiazd, a ich zarząd na tym korzysta i podnosi cenę. To oczywiście jest jak najbardziej normalne.

A czymże jest obejrzenie często brutalnej kopaniny w wykonaniu stoke dla kibica Arsenalu? No właśnie. Dlatego bilety są odrobinę tańsze.

Weź pod uwagę również, że to cena OD np 150 euro, i gdybyś zakupił sobie taki najtańszy bilet, gwarantuje Ci , iż oglądałbyś siatkę i tyłek Szczęsnego przez cały mecz, lub siedział bez ruchu w ciemnym rogu :D Ah ten nasz Arsenal. Pozdrawiam.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9819.02.2011, 13:05

Teraz wszystko jest cholernie drogie. Dla klubu ważne jest, że stadion się zapełnia co kolejkę, a nie atmosfera. A na finały i tak zawsze będą komplety ile by bilety nie kosztowały.

Kanonier95 komentarzy: 288219.02.2011, 13:02

fabregas1987---> no to można powiedzieć ,ze jest jakiś akcent z komuny ;]

fabregas1987 komentarzy: 2578919.02.2011, 12:56

slyszeliscie jak bedzie sie odbywac sprzedaz biletow na ME 2012, żalosne ...
losowanie, ja pier.. ..

pioafc komentarzy: 4384 newsów: 219.02.2011, 12:50

IGWC, nie wiem taką stronę znalazłem;) i ceny są w ojro, nie w funtach, co nie zmienia faktu, że są kosmiczne.

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 119.02.2011, 12:48

Sory za dubla... ale jescze jedna myśl mi teraz przyszła.

Wg tej stronki Cena biletu na mecz Arsenalu ze Stoke, jest większa gdy mecz odbywa się na Britannia Stadium niż u nas. Coś mi tu śmierdzi.

Kanonier95 komentarzy: 288219.02.2011, 12:46

stefcio15---> szło to zauważyć w trakcie meczu z barcą na samym środku siedziały stare babki i ludzie co se przyszli popatrzyć na mecz, a za bramkami(ulubione miejsce angielskich kibiców) zdzierali gardła aż miło było słuchać. na mecze z wolves przychodzą tylko same babki ,dziadki i słychać jak różaniec odmawiają ale np. na wyjeździe gdzie bilety są tańsze w meczu z Wolves naszych było słychać jak nigdy .

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 119.02.2011, 12:46

Ekhm...
Jeśli link od pioafc jest w 100% autentyczny, to powiem wam, że jestem w szoku. Widziałem o drogich biletach na ES ale wg worldticketshop najtańsza wejściówka na mecz z MU kosztuje 333 GBP!!! Jakaś pomyłka?? Ktoś mnie oświeci?? Bo przy tej kwocie nawet 176 funtów na finał CL wydaje się znośną ceną...

Seraphee komentarzy: 102319.02.2011, 12:37

uuu, a ostatnio czytałam jak ktoś z zarządu mówił o planowanych obniżkach, no niefajnie

Arnold14 komentarzy: 130719.02.2011, 12:29

Seraphee

Odniosłem się do Twoich słów z zgodnością, dodałem też kilka tych innych aspektów, ale mimo to nie byłbym pewny znaczących obniżek. Jak myślę, iż wiesz, podatek VAT w Wielkiej Brytanii znacznie wzrósł. Komunikat z oficjalnej strony Arsenalu:

"Following the increase in VAT from 17.5% to 20%, announced in the 2010 Budget Report, Arsenal Football Club confirms that its prices in a number of areas will be adjusted to reflect this increased rate of VAT."

No właśnie.

Szef komentarzy: 1303519.02.2011, 12:14

no to trzeba awansowac do tego finalu zeby nie placil boss za wejsciowke hehe

grzegorz17 komentarzy: 109819.02.2011, 12:14

owszem bardzo drogie, ale i tak chętnych nie zabraknie żeby obejrzeć finał xD

Seraphee komentarzy: 102319.02.2011, 12:11

@Arnold14

chyba nie do końca zrozumiałeś mój przekaz. Obniżki będą. Chodzi o to, że przepaść cenowa między biletami na Highbury a ES wynika właśnie z faktu wybudowania tego drugiego, tak? Kasa została wywalona na stadion, co poskutkowało wysokimi cenami na mecze. Po latach dług "stopniał", również dzięki biletom, które dają około 50% łącznych zysków klubu. Ze względu na dobrą sytuację finansową zarząd szykuje obniżenie cen, teraz wszystko jasne? Bo odniosłam wrażenie jakbyś odebrał moje słowa w jakiś pokrętny sposób ;)

Kaziu09 komentarzy: 325319.02.2011, 12:09

Zgadzam się, ale to przez to, że mamy nowy stadion ...

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223719.02.2011, 12:03

Danielo_Gunners - nie inaczej:/ To sie nazywa właśnie Modern Football, wszystko kreci sie kolo kasy a prawdziwi kibice, tacy ktorzy przychodza dopingowac klub nie maja kasy;/

Danielo_Gunners komentarzy: 264119.02.2011, 12:02

ciekawe ile karnet by kosztował :)

pioafc komentarzy: 4384 newsów: 219.02.2011, 11:56

titi_henry@
proszę bardzo
worldticketshop.pl/bilety/bilety_arsenal_fc

titi_henry komentarzy: 356819.02.2011, 11:45

Ja pierdziele... A ile kosztuje taki mecz Arsenalu ? Np z takim hmm...zespolem okolo 10 w tabeli ? Pytam z ciekawosci :)

andrzej93 komentarzy: 119619.02.2011, 11:42

Większe stadiony zbudować i problem rozwiązany.

Arnold14 komentarzy: 130719.02.2011, 11:38

Seraphee

Tak, to jest główny czynnik, lecz jest ich kilka. Jednak weź pod uwagę, iż Arsenal to bardzo bogaty klub (w głównej mierze dzięki świetnemu ekonomiście jakim jest Wenger), który praktycznie pospłacał większość kredytów. Więc ja nie widzę żadnych przeciwwskazań do obniżek. Dzisiaj na mecze chodzą w większości ludzie bogaci, ze swoimi rodzinami tak zwani "piknikowcy". Nie mam nic przeciwko im, lecz uważam ,iż szanse powinny być wyrównane dla każdego kibica Arsenalu. I dla bogatszego i biedniejszego kibica. Ktoś podał bardzo dobry przykład z Highbury. Świetna atmosfera panowała, przyśpiewki były bez przerwy, a teraz raz na 30 minut, kilka grupek uraczy nas atmosferą ,która ciągle panowała na starym stadionie. O ile dobrze pamiętam to taki Manchaster Utd ma aż 900 mln długu. Więc nie ma wymówek AFC, trzeba popatrzeć na swoje, zanim będziemy krytykować innych.

Seraphee komentarzy: 102319.02.2011, 11:23

@Arnold14

ceny biletów na mecze Arsenalu wzrosły ze względu na wybudowanie nowego stadionu. Podobno mają je teraz obniżać

Gunner_995 komentarzy: 655019.02.2011, 11:22

176 GBP ? ;O ;O ??!Czy im sufit na łeb się zawalił?!

Doktorek komentarzy: 27619.02.2011, 11:21

O człowieku ! To ja narzekam że na mecze Pogoni po 20 zł są xD

CLEVER komentarzy: 197919.02.2011, 11:17

Oddałbym ostatnie pieniądze, żeby być na Emirates w momencie strzelenia drugiej bramki przez Arsenal ^^

Arnold14 komentarzy: 130719.02.2011, 10:59

Bilety są stanowczo za drogie. Jak i Champions League, tak i Euro i MŚ.

Jednak za bilet na mecz Arsenalu również zapłacimy spore pieniądze, tym bardziej jak ktoś mieszka w Polsce i będzie musiał kupować funty. Więc na miejscu Wengera nie afiszowałbym się w mediach z tą krytyką, bo Arsenal ma jedne z najdroższych angielskich biletów i znajduję się w czołówce pod tym względem.

Danielo_Gunners komentarzy: 264119.02.2011, 10:57

kiedyś na Higbury słychać było co chwile przyśpiewy kibiców..teraz mobilizują sie tylko na te ważniejsze mecze..drogo i tyle..przychodzą zeby piknikować bogacze..na wyjeździe jest nieraz głośniej ;)

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com