Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę!

Arsenal demoluje Leeds 5-0, ale traci Odegaarda i Sakę! 23.08.2025, 20:55, Łukasz Wandzel 280 komentarzy

Kanonierzy w pierwszej kolejce Premier League zagrali na wyjeździe. Tydzień później wrócili na Emirates Stadium i pokonali Leeds United 5-0. Początek dzisiejszego meczu przypominał spotkanie na Old Trafford – londyńczycy w swoim stylu wykorzystali rzut rożny, gdy długo nie udawało się przełamać obrony rywala. Worek z bramkami otworzył Timber, przed przerwą podwyższył Saka, a w drugiej połowie swoje umiejętności zaprezentował Gyokeres. Wysokie zwycięstwo może mieć jednak równie wysoką cenę – meczu z powodu kontuzji nie dokończyli Odegaard i Saka.

Składy obu drużyn

Arsenal: Raya – Timber (64' Mosquera), Saliba, Gabriel, Calafiori (64' Lewis-Skelly) – Odegaard (38' Nwaneri), Zubimendi, Rice – Saka (53' Trossard), Gyokeres, Madueke (64' Bowman)

Leeds: Perri – Bogle, Rodon, Struijk, Gudmundsson – Tanaka (58' Longstaff), Gruev, Stach – James (66' Aaronson), Piroe (58' Nmecha), Gnonto (66' Okafor)

Od początku gra częściej toczyła się na połowie Leeds. Gospodarze zmarnowali kilka dobrych szans, lecz wynikało to raczej z braku zgrania nowych zawodników niż świetnej postawy gości. Widać to było, gdy Arsenal wysokim pressingiem wymusił błąd przeciwnika, a Gyokeres pospieszył się z atakiem. Chwilę później Madueke, mając piłkę na lewej nodze, zdecydował się na podanie, zamiast spróbować uderzenia.

Przełamanie przyszło w 33. minucie po stałym fragmencie gry. Rice dośrodkował z rzutu rożnego, a Timber celną główką otworzył wynik spotkania. Kanonierzy podwyższyli prowadzenie przed zejściem do szatni – po skutecznym przerwaniu kontrataku przez Rice’a i Zubimendiego piłka trafiła na skrzydło do Saki, który z ostrego kąta pokonał Perriego.

Krótko po przerwie Gyokeres uciszył pierwszych krytyków, którzy nie dali mu nawet kilku meczów na pierwsze trafienie. Szwed w swoim stylu, jak w lidze portugalskiej, przedarł się przez kilku rywali i umieścił piłkę w siatce.

W 56. minucie Timber wpisał się na listę strzelców po raz drugi – po rzucie rożnym w zamieszaniu skierował piłkę do bramki. W doliczonym czasie gry Gyokeres ustalił wynik meczu na 5-0 z rzutu karnego.

Sporą łyżką dziegciu w tej beczce miodu są kontuzje odniesione przed meczem z Liverpoolem. Jeszcze w pierwszej połowie z powodu urazu murawę opuścił Odegaard, a w drugiej Saka, czyli trzon ofensywy Arsenalu.

Do wyróżnienia: bardzo aktywni boczni obrońcy Arsenalu. Nie tylko Timber z dwoma golami na koncie, lecz także Calafiori, który ostatecznie zaliczył dwie asysty. Włoch na lewej stronie regularnie angażował się w ataki drużyny.

Miły akcent: w meczu zadiebiutował Cristhian Mosquera – nowy nabytek Kanonierów sprowadzony z Valencii, a także młodziutki Max Dowman, który w doliczonym czasie gry wywalczył rzut karny. 15-latek nie pobił jednak Ethana Nwaneriego, który w 2022 roku zadiebiutował, mając 15 lat i 181 dni. Poprzedni rekord należał do Cesca Fàbregasa – debiut w wieku 16 lat i 177 dni w 2003 roku.

Leeds UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Artetaballer komentarzy: 70324.08.2025, 13:32

@Dziadyga napisał: "Jak chcemy grac takie badziewie jak wiekszosc poprzedniego sezonu to faktycznie nie pasuje.Przyszedł po to by strzelac i,żeby styl był bardziej bezposredni co nam bardziej własnie powinien odpowiadać."
Bezpośredni styl gry nie spowoduje, że zaczniemy grać pięknie.. do tego trzeba odpowiednich graczy tj. Jesus, Zina, Odegaard, Trossard, Zubi i dać im więcej swobody.. wtedy stracimy 3 bramki, może strzelimy 4 albo nie i do przodu.

Arteta sprowadził Gyo, żeby mieć więcej opcji w ofensywie... teraz już po pierwszych meczach widać, że RICE będzie naszym kluczowym zawodnikiem. Długa piłka na Gyo i jak on traci to szybki doskok Anglika... wczoraj tak bodajże Saka strzelił gola.

Także to jest kolejny wariant gry Arsenalu. Takie połączenie stylu Guardoli i Kloppa.. że długa piłka na "kontrolowaną aferę" (Liverpool) - zagranie bezpośrednie do Gyokeressa. A następnie szybki odbiór piłki 3-5 sekund po stracie (City, pressing) - Rice, Zubi, Ode doskakujący, napierający na przeciwnika.

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 13:26

@Theo10 napisał: "Może to kwestia różnicy w interpretacji, natomiast komentarz o treści „wydał tyle i tyle, dostał kogo chciał, nie ma wymówek” ma dla mnie taki wydźwięk, jakby Arteta literalnie dostawał każdego piłkarza jakiego chce, a Arsenal pod kątem wydatków i wzmocnień kompletnie odjechał reszcie ligi. I z tym już się nie zgadzam."

No nie wiem. Dla mnie Hiszpan dostał to co chciał i pod względem wydatków i wzmocnień odjechaliśmy reszcie ligi. Jesteśmy dosłownie na równi z City, które jeszcze kilka lat temu cały piłkarski świat tak krytykował za wydawanie ogromnych kwot.

Womanizer komentarzy: 1061624.08.2025, 13:25

Arteta ma cieplarniane warunki pracy w klubie, jak w sumie każdy trener z czołówki PL. Każdy piłkarz na liście, czy to nr 1 czy nr 2 to jest topka światowa i gorący towar za gruby hajs.

W Milanie czy innym Juventusie. Dostałby liste nazwisk do wyboru.
David, Embolo, Boniface na napad.
I godzinny wykład, dlaczego nie dostanie Zubimendiego. Ale w zamian 40 letni Modrić na free kontrakcie z kondycją na 45 minut. Ewentualnie niech mu kogoś poszukają w przedziale do 30 mln z ligi belgijskiej

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 13:23

https://www.facebook.com/share/r/1EC5SjhZBW/?mibextid=wwXIfr

Wspaniały widok. Gyo, Eze.

Barney komentarzy: 2435524.08.2025, 13:22

@Rynkos7:

a co on ma tam za konkurencje oprocz Realu nawet bez transferow powinni pojechac reszte ligi.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 13:22

@Rynkos7: prawda

A ja dodam od siebie, że wiele zespołów w Championship grałoby o topke w Bundeslidze

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 13:20

@Rynkos7: Tak, Arteta ma takie warunki w Arsenalu, że naszym obowiązkiem jest bycie w topie i walka o LM i PL, a nie zdobycie tych trofeów będzie porażką.

Może to kwestia różnicy w interpretacji, natomiast komentarz o treści „wydał tyle i tyle, dostał kogo chciał, nie ma wymówek” ma dla mnie taki wydźwięk, jakby Arteta literalnie dostawał każdego piłkarza jakiego chce, a Arsenal pod kątem wydatków i wzmocnień kompletnie odjechał reszcie ligi. I z tym już się nie zgadzam.

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 13:20

@pablofan:

No widzisz, ja nie będę pisał co mi się wydaję a co nie, tylko to co pisały brukowce, dziennikarze itd. Przy Gyokeresie niewiadomą był zawsze jego wiek i fakt, że nie został sprawdzony w żadnej mocniejszej lidze a kosztował niemało. Przy Sesko natomiast pisano o tym jakim młodym jest zawodnikiem i jak duży ma potencjał, bardziej kategoryzowano go w ramach inwestycji. Zresztą rok temu Sesko odrzucił transfer do Arsenalu bo dowiedział się, że nr 1 dalej będzie Havertz i będzie musiał z nim rywalizować. Także tylko fakt, że Sesko miał być takim "valuable asset" w naszej drużynie mógł postawić go na 1 miejsce i fakt, że Havertz był i jest cały czas ceniony w tym klubie. Tutaj też trzeba cały czas mieć na względzie interesy i przyszłe zyski klubu a nie tylko zachcianki i wyrzucanie pieniędzy na lewo i prawo, więc ja w życiu bym nie powiedział że Gyokeres nie pasował Artecie. Zresztą w tym okienku wydaliśmy 50 mln na rezerwowego (Madueke) do tego ściągaliśmy za grubą kasę Eze i Zubiego i serio myślisz, że ktoś w klubie ściągnąłby napastnika, którego Arteta nie chciał bo był 10 mln tańszy? Napastnika, którego od kilku lat ewidentnie nam brakuje w klubie. Dla mnie to jest całkowicie odrealniony argument.

Artetaballer komentarzy: 70324.08.2025, 13:19

Martinelli pewnie jedną nogą w nowym klubie, a my tracimy Sake i być może wstrzymamy transfer. Trochę czarnowidztwa, ale to dość prawdopodobny scenariusz... no chyba, że blisko też jest już Rodrygo, to jest cień szansy.

Nwanerii upiera się przy grze na 10, a o wiele lepiej wygląda na PS. Chłopak musi szybko zrozumieć, że od dzisiejszych 10tek wymaga się większej pracy w defenywie i odpowiedzialności za piłkę... a jeśli potrzebuje nieco więcej swobody, to niech wróci na PS lub spróbuje swoich sił na 9. Obie te pozycje są moim zdaniem lepsze dla niego

Dziadyga komentarzy: 1071824.08.2025, 13:16

@pablofan napisał: "@ArsenalChampion: tak samo uważam ;p Gyo do nas pasuje jak pięść do nosa, ale lepszy ryc niż nic."

Jak chcemy grac takie badziewie jak wiekszosc poprzedniego sezonu to faktycznie nie pasuje.Przyszedł po to by strzelac i,żeby styl był bardziej bezposredni co nam bardziej własnie powinien odpowiadać.

Artetaballer komentarzy: 70324.08.2025, 13:11

@Be4Again napisał: "Zaledwie 12 mcy temu w analogicznej sytuacji za Sake by wchodził Sterling, za Ode Jorgi, a za Havertza GJ lub Trossard… i pewnie mecz na Anfield przypominałby obronę Częstochowy, a na k.com wylewałby się gorzki lament o fatum."
Ale pewnie i tak zdobylibyśmy przynajmniej 1 punkt ;p

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 13:09

@Theo10:

No tak, ale dostał to co chciał. Wzmocnił każdą pozycję, która tego wymagała z krótkiej listy celów transferowych (topowych na rynku), którą razem z innymi osobami z klubu zapewne wspólnie przygotowywał. Nie ma, że jakiejś pozycji nie wzmocnili, że nie było pieniędzy, albo jakiś cel był nierealny. Wybierał dosłownie towar z najwyższej półki. Tutaj nie ma co mówić, że ten to był tylko nr 2, więc nie dostał tego czego chciał.

pablofan komentarzy: 538124.08.2025, 13:06

@Rynkos7: a mnie się wydaje, że Gyo w ogóle nie był na liście MA;p dopiero przyjście Berty zmieniło sytuację, a trudności w negocjacji z team Sesko oraz RB były mu na rękę. wydawać by się mogło, że jego niechęć do tego transferu tylko przyspieszały sprawy ze Szwedem. Sam mówił o tym, że jak później fajka agentom Sesko i RB zmiekl to on już miał to w pompce.

Arsenal2004 komentarzy: 619824.08.2025, 13:06

@coooyg11: chyba, że Arteta chce go dawać z ławki za Gyökeresa na N, dopóki nie ma Kaia. Chociaż ja i tak wole z ławki Merino na N.

Tomi7 komentarzy: 26824.08.2025, 13:05

@pablofan napisał: "ale lepszy ryc niż nic."
Chyba Rydz... Boże, ratuj...

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 13:05

@Rynkos7: „ Nie ma takiego trenera i klubu, który wchodzi do zarządu i mówi na LS potrzebuje Mbappe, na 9 Sesko, na PS Yamala itd. inny piłkarz mi nie będzie pasować do "koncepcji". Na tym też polega praca trenera, że musisz umieć ułożyć te klocki i odpowiednio wykorzystać swoich zawodników, a nie że kupujesz sobie skład jak jakieś itemy w grze i sobie same grają. Arteta dostał dosłownie topowego zawodnika na każdą pozycję, który był dostępny na rynku.”

Przecież właśnie napisałeś to co ja, tylko innymi słowami.
Nie ma takiej sytuacji, że trener dostaje wszystkich zawodników dokładnie takich jak chce. Zawsze jest gdzieś jakiś kompromis z możliwościami klubu i dostępnością na rynku.

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 13:03

@Theo10:

Wystarczy sobie porównać w jakich warunkach pracuje np. Flick w Barcelonie. Dostał tylko bramkarza i jakiś odpad z Manchesteru na ławkę rezerwowych i musi z tego lepić skład na mistrza.

pablofan komentarzy: 538124.08.2025, 13:00

@ArsenalChampion: tak samo uważam ;p Gyo do nas pasuje jak pięść do nosa, ale lepszy ryc niż nic.

coooyg11 komentarzy: 434624.08.2025, 13:00

Ciekawe co musi mieć w głowie Martinelli, który widzi jak w 60 min meczu wchodzi 15 latek i w 30 min pokazuje więcej niż on przez większość poprzedniego sezonu (chodzi o umiejętności czysto piłkarskie).

Nie kupuję już argumentu, że Brazylijczyk dobrze „pracuje” w obronie, wczorajszy mecz dobitnie pokazał (tak wiem to tylko Bolki z Leeds) ile daje skrzydłowy który nie boi się zrobić przewagi i minąć 1/2 zawodników, a nie wziąć łeb w dół i wypuścić sobie piłkę za stadion…

Madueke i Dowman pokazali się wczoraj z bardzo dobrej strony, teraz jak przyszedł jeszcze Eze który też pewnie nie raz zacznie na LS to Martinelli jedyne gdzie będzie mógł się pokazać to jakieś Kukuryku Cup czy mecz w LM z farmerami, śmierdzi to jakimś transferem

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 12:58

@Theo10:

To stwierdzenie jest jak najbardziej trafne. Nie ma takiego trenera i klubu, który wchodzi do zarządu i mówi na LS potrzebuje Mbappe, na 9 Sesko, na PS Yamala itd. inny piłkarz mi nie będzie pasować do "koncepcji". Na tym też polega praca trenera, że musisz umieć ułożyć te klocki i odpowiednio wykorzystać swoich zawodników, a nie że kupujesz sobie skład jak jakieś itemy w grze i sobie same grają. Arteta dostał dosłownie topowego zawodnika na każdą pozycję, który był dostępny na rynku. Pisanie potem, że Gyo to nie zawodnik, którego chciał tylko dlatego bo może rzeczywiście był nr 2 na liście transferowej jest bez sensu. Salah był chyba nr 2 czy 3 na skrzydło w Liverpoolu z tego co pamiętam.
Zresztą Sesko wcale nie musiał być piłkarzem lepszym w raportach skautów. Pozycjonowanie go na pierwszym miejscu mogło wynikać głównie z jego wieku i po prostu wydawał się być lepszą inwestycją a skoro jego cena była znacznie, ale to znacznie wygórowana to zdecydowano się na Gyokeresa. Może to właśnie piłkarsko Szwed był bardziej ceniony jednak jego wiek był wielką niewiadomą? To kto jest pierwszym wyborem lub drugim nie zawsze jest rzeczą stricte piłkarską. Piłka nożna to też biznes i pieniądze.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:58

@Be4Again: jak 99% procent graczy grających przeciwko Arsenalowi… :) całe szczęście że chłop ma na codzień treningi przeciwko najlepszej defensywy na świecie i takim sztabem.

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 12:57

@Marzag: Ale ja się tylko czepiam samego stwierdzenia „dostał kogo chciał”, bo tak nigdy nie jest nie będzie. Gdyby tak było, to pewnie na szpicy biegałby teraz Isak, a na skrzydle Rodrygo.

Żadnej dziury w całym nie szukam. Skład jest wzmocniony i pogłębiony, a transfery zrobione za adekwatne pieniądze. Jak się uda jeszcze dopiąć kila transferów out, to dla mnie okienko jest 10/10.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:57

@timiiiii: oj timi, timi.. szkoda że nie wziąłeś udziału w naszym zakładzie 30 bramek Gyokeresa w 1 sezonie.. a po sezonie będziesz bryndzlowal

Arsenal2004 komentarzy: 619824.08.2025, 12:56

W ogóle Arteta mnie zaskoczył, że dał Dowmanowi aż 30 min gry. To tylko pokazuje, jak wielkim talenetm jest że już w wieku 15 lat potrafi rywalizować z dorosłymi piłkarzami.

Be4Again komentarzy: 515224.08.2025, 12:56

@Womanizer napisał: "Pewnie miał na myśli akcje Szweda w Lizbonie, gdzie na połowie boiska obrócił sie z piłką z Salibą na plecach. Wyprzedził go szybkościowo i później bark w bark z Kiwiorem uderzył w słupek"

Możliwe, ale pozostałe 14 przegrał.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1257524.08.2025, 12:56

@Marcinafc93:

Możliwe, a Oxlade kiedyś też chciał grać w środku chociaż wszyscy trenerzy po kolei wrzucali go na skrzydło, bo tam po prostu pasował. Ja widzę w Nwanerim skrzydłowego, myślę że tam by najpewniej wykorzystał swoje atuty, a na środek pola to on po prostu trochę za wolno myśli.

pablofan komentarzy: 538124.08.2025, 12:56

Nie ma jeszcze newsów dot. Saki, ale obawiam się, że nie zobaczymy go kilka miesięcy. Niestety od zeszłego sezonu Arteta zbiera żniwa z sezonu 23/24. Żyłowanie zawodników z urazami, większymi bądź mniejszymi, niestety na dłuższą metę potrafi zniszczyć zdrowie. White grał praktycznie pół sezonu na blokach bo nie było komu za niego grać, a tytuł był realny. Jak się w końcu wzięli za rehabilitacje jego kolana, to gość nie może wrócić do zdrowia. Timbera traktuje podobnie. Ledwo gość wrócił do zdrowia z poważnej kontuzji, to mimo chęci dbania o jego zdrowie i tak ryzykuje. Z Tomiyasu było podobnie. Jak tylko mógł to od
Razu wracał do składu bo była potrzeba i chłopa nie ma już w poważnej piłce.
Z saka czuje, że może skończyć się podobnie jak z Pedrim. Niby żelazne zdrowie, rekordy minut itp. Ale granice jednak istnieją. Sama jego reakcja z boiska nie wróży nic dobrego. Następny powód do zmartwień to Kai. Gość potrafił grać do końca spotkań mimo, że wyglądał na boisku jakby uleciało z niego życie i finalnie mięśnie nie wytrzymały. Fizycznie wygląda świetnie, zrobił mega postęp w tym aspekcie i aż chce się go oglądać bo mentalem mało kto mu dorównuje w tym zespole, ale coś zaczyna się sypać… w Chelsea i leverkusen wyglądał jak tyczka i nic mu nie doskwierało, a wystarczyło przyjść do nas, pograć do maksimum możliwości pod MA i pyk. Zdrowie leci jak domino.
Nie martwiłbym się tymi sprawami gdyby nie fakt, że to co się dzieje jest regularnym zjawiskiem.
Liczę na to, że mimo wszystko Saka wróci szybko tak jak i Ode, choć jego kontuzja co prawda dotyczy barku, ale i takie urazy potrafiły wyłączyć nawet na kilka miesięcy. Kto pamięta Debuchego to wie.
Nie wiem co się dzieje ze sztabem, ale ewidetnie jest nad czym pracować.

Be4Again komentarzy: 515224.08.2025, 12:55

To, że Sesko nie wypali w UTD nie jest absolutnie żadnym wyznacznikiem... Oni nawet Alexisa potrafili "zepsuć".

Sesko to materiał na bardzo dobrego napastnika. Na pewno na ten moment jeszcze nim nie jest. Jak ułoży go Amorin to czas pokaże. Na pewno jego styl i taktyka mocno "premiuje" silną 9tkę potrafiącą grać w powietrzu oraz tyłem do bramki. Wahadłowi UTD jak są w formie potrafią dorzucać z boku "czyste" piłeczki, a Bruno wiadomo... Mimo niechęci do tego zawodnika to jest on topowym "posyłaczem" kluczowych podań w lidze. W teorii Sesko będzie miał wszystko żeby się rozwinąć, w praktyce... to UTD i oni nie jednego zawodnika już "zmielili" i uwstecznili...

Womanizer komentarzy: 1061624.08.2025, 12:54

@Be4Again: Pewnie miał na myśli akcje Szweda w Lizbonie, gdzie na połowie boiska obrócił sie z piłką z Salibą na plecach. Wyprzedził go szybkościowo i później bark w bark z Kiwiorem uderzył w słupek

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 124.08.2025, 12:53

@Gunnerrsaurus: Nwaneri mówi, że najlepiej czuję się jako 10, a nie skrzydłowy

Marcinafc93 komentarzy: 33870 newsów: 124.08.2025, 12:52

Oglądam teraz przebitki z rozmowy Saki z fizjoterapeutą, jak siedzi na murawie i mówi „It’s cramp” także poczekajmy na te skany, i będziemy mądrzejsi

timiiiii komentarzy: 252624.08.2025, 12:51

@Dzulian napisał: "Bo nie było na boisku gościa, który przebiegł z piłką 30 metrów i zapakował przy słupku."

jak on "zapakowal" tego gola to przypomne ze juz prowadzilismy 2:0, po wlasnie stalym fragmencie i znanym od lat golu w stylu Saki wynikajacym glownie z jego dobrej decyzyjnosci. wiec dalej, nic z tego nie wynika.

@Dziadyga napisał: "Dlaczego Jesus tym słabiakom nie potrafił strzelać przez prawie rok?"

a co to ma do rzeczy? to nic nie wnosi do tematu. jeden gol niczego jeszcze nie gwarantuje a podniecacie sie jakby juz wygral nam mistrzostwo

@vitold: a do Ciebie nie ma nawet co odpisywac bo jestes zwyklym trollem

ArsenalChampion komentarzy: 920324.08.2025, 12:51

Może się mylę i mam taką nadzieję. Ale mi to trochę wygląda tak że Arsenal kupil napastnika pasującego do Manchesteru United. A United kupili napastnika pasującego do Arsenalu

Gunnerrsaurus komentarzy: 1257524.08.2025, 12:51

Oglądam sobie powtórkę meczu i tak się zastanawiam, dlaczego jak wszedł Dowman to Arteta nie zamienił ich miejscami z Nwanerim? Dla mnie Nwaneri to typowy skrzydłowy, nie radzi sobie w tłoku w środku, potrzebuje więcej przestrzeni i mniej przeciwników wokół siebie, potrafi zejść do środka i uderzyć z doskonale ustawionej lewej nogi. Dowman myślę że to bardziej taki SPO który potrafi się zakręcić pomiędzy rywalami. Chciałem go zobaczyć na środku, niestety będę musiał jeszcze trochę poczekać.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:50

@ArsenalChampion: Ale tak będzie wyglądało 90% naszych spotkań. Najważniejsze, by nasza ofensywa miał a oczy w uszach i widzieli jak wychodzi na wolne pole.

jakoś City gra tak samo, a Hochland wali 20+ bramek jak szalony. Ważna jest umiejętność zagrania w czas i zejścia Gyo na nogę. Całą topka gra na zamokniętych przeciwników, ale nasza armata nie da rady…

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 12:50

@Rynkos7: Nie ma być usprawiedliwieniem. Bardzo się wzmocniliśmy, a Arteta w Arsenalu ma niewątpliwie świetne warunki do pracy.

Po prostu irytuje mnie samo stwierdzenie „dostał kogo chciał”, bo nie jest ono zgodne z rzeczywistością.

Be4Again komentarzy: 515224.08.2025, 12:48

@Marcinafc93 napisał: "Gyo będzie wypełni siły kondycyjnej, będzie niszczył obrońców, jak graliśmy ze Sportingiem to zarówno Gabriel, Saliba i Kiwior mieli z nim nie lada problem, to dopiero przedsmak tego co Szwed da Arsenalowi."

Proszę fałszywie nie hypować Gyo :) W barwach Sportingu, w meczach z AFC i City w CL, Szwed na 16 pojedynków z obrońcami EPL wygrał 2. On wcale nie musi niszczyć i gwałcić obrońców, nie z taką misją tu przychodzi. On ma wybiegać do długich piłek posyłanych na wolną przestrzeń od Zubiego, Gabiego i Kalafiora. Jak nie spali i dobiegnie to po prostu ma uderzyć tak jak przy 1 golu z Leeds. Do wygrywania pojedynków jest Havertz lub opcjonalnie Merino. Gyo ma po prostu strzelać i szukać sobie przestrzeni.

TH14 też nie wygrywał pojedynków tak jak np Havertz, on bazował na swojej dynamice i technice. Nie bez powodu Szwed ma nr po nim :)

Marzag komentarzy: 44876 newsów: 124.08.2025, 12:48

@Theo10 napisał: "Chyba jednak dostał innego napastnika niż chciał (obstwiam, że nr.1 był Isak, nr. Sesko)."
No ale to przecież już szukanie dziury w całym, chciał mieć napastnika który może się rozwinąć na topowego napastnika ale dostał takiego który już teraz jest topowym napastnikiem.

To nie jest downgrade

nt2b komentarzy: 544 newsów: 424.08.2025, 12:47

@ArsenalChampion: wtedy Szwed będzie umiał wyprzedzić przeciwnika w polu karnym i wykorzystać jedną z miliona centr w pole karne. :)

Nicsienieda komentarzy: 2212 newsów: 124.08.2025, 12:47

Przy przeciętnej kreatywności lewego skrzydłowego i lewego pomocnika, Calafiori robi tam dużą różnicę. Więcej się tam dzieje dzięki niemu. Trzeba trzymać kciuki za zdrowie.

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 12:47

@vitold: „ Jakoś nie widzę chłopaczka z numerem 14 za taką kasę.”

No za taką kasę to tylko United mogło go wziąć :D

Rynkos7 komentarzy: 845424.08.2025, 12:47

@Theo10 napisał: "Chyba jednak dostał innego napastnika niż chciał (obstwiam, że nr.1 był Isak, nr. Sesko).
Pewnie wolałby też Rodrygo od Madueke (a najlepiej obu).

Ja wiem, że się czepiam, ale strasznie mnie irytują te ciągłe teksty o tym, jak to Arteta dostaje w każdym okienku kogo chce. A tak naprawdę, to często nie wiemy kto był celem nr.1, a kto jedynie kompromisem z uwzględnieniem możliwości klubu i dostępności na rynku."


Komentarz w stylu "chłopak nie dostał Bugatti, ale w zamian za to dostał Koenigsegg'a". I że niby to ma być jakieś usprawiedliwienie?

ArsenalChampion komentarzy: 920324.08.2025, 12:45

Akurat Sesko moze stylem gry by mógł lepiej pasować do Arsenalu, Ja rozumiem ze Gyokeres bestia strzela mase bramek, ale co bedzie gry przeciwnicy bedą grać niską obroną i bronić ciasno praktycznie pod własnym polem karnym. Zobaczymy co wtedy Szwed pokaże. Bo wygląda na piłkarza który potrzebuje miejsca na tym boisku.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:42

Berta, a przepraszam - PAN Berta przy stole uświadomił Artete co byłoby lepszym wyborem - Arteta w szoku. Sesko imo zgnije w tej lidze max 6 goli w lidze

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:40

@Theo10: no pewnie chciał 22 latka na którym byłaby presja świata na zdobycie mistrzostwa, który nagle marzył o UTD.

Jakoś nie widzę chłopaczka z numerem 14 za taką kasę.

Sama poprawa fryzury pokazała kto bym numerem 1

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:38

Gyokeres przebije liczbowo G/A w 1 sezonie naszego tytana pracy którego Chelsea pozbyła się bez pierdniecia bąką tracąc tylko 5 mln

Nie zapraszam do dyskusji

Theo10 komentarzy: 906824.08.2025, 12:38

@Matelko: „ Arteta dostał to co chciał.”

Chyba jednak dostał innego napastnika niż chciał (obstwiam, że nr.1 był Isak, nr. Sesko).
Pewnie wolałby też Rodrygo od Madueke (a najlepiej obu).

Ja wiem, że się czepiam, ale strasznie mnie irytują te ciągłe teksty o tym, jak to Arteta dostaje w każdym okienku kogo chce. A tak naprawdę, to często nie wiemy kto był celem nr.1, a kto jedynie kompromisem z uwzględnieniem możliwości klubu i dostępności na rynku.

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:35

@Marcinafc93: dokładnie. A ci hejterzy do domu. Chłop bez koszulki wygląda tak że aż czytam książkę pt. Koń z Valony, dołóżmy do tego adaptację

XD

vitold komentarzy: 213724.08.2025, 12:33

@Marzag: hehe, daj mu czasu. 95 kilo żywej wagi przy tym wzroście i osiągach na siłowni. Niech tylko trenerzy go kierują. Chłop na codzień walczy i trenuje z najlepszą defensywą na świecie. Jest i będzie Bestia.

Dziadyga komentarzy: 1071824.08.2025, 12:33

@timiiiii napisał: "Póki co to tylko Leeds które poleci z tej ligi z hukiem. Poczekajmy aż chociaż komuś poważnemu coś strzeli bo to że potrafi strzelać slabiakom to wszyscy wiedzieli"

Dlaczego Jesus tym słabiakom nie potrafił strzelać przez prawie rok?

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady