Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
DzejCoop komentarzy: 326422.09.2022, 08:29

Xeka na szczęście został we Francji, przeszedł do Rennes. Uff

Garfield_pl komentarzy: 3245022.09.2022, 07:29

@Marzag napisał: "Zdaniem Rosji NATO nie przestrzegało paktu, od wielu lat przecież było słychać z Rosji głosy potępiające rozmieszczanie wojsk nato we wschodniej części Europy."
Ruskim nie chodziło o nieprzestrzeganie paktu, tylko o to, żeby nie było w pl i krajach bałtyckich wojsk NATO, tarczy antyrakietowej itd., bo mieli i mają chrapkę ponownie zająć te kraje lub mieć je w swojej strefie wpływów, co na szczęście im się nie udało;) inna sprawa, że ruskie nigdy nie mówią prawdy, a skoro obawiali się NATO za blisko swoich granic, to po co im Ukraina? Tak mieli bufor bezpieczeństwa, a teraz mają wpier.... xD nie ma dla ruskich żadnego usprawiedliwienia tej napaści,żadnego, i żadnemu ruskiemu nie uwierzę, że on chce pokoju. Na ulicę wyszli nie sprzeciwiać się wojnie, tylko jak im się pod dupą zapaliło,że pójdą na front, więc jak dla mnie niech idą i ginie ich jak najwięcej, nawet bym do niewoli nie brał ;)

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 06:36

@Er4s:

Ani ze mnie misiu, ani mały. Nie mam tez TikToka i nie tracę również czasu na oglądanie go. Nie powiedziałem tez nic obraźliwego na Xhake. Celność twoich strzałów godna pozazdroszczenia. Probuj dalej.

TheRealBart komentarzy: 59022.09.2022, 04:39

@Er4s napisał: "kulturalny ze mnie gość"
Raczej nie

johnnycage1909 komentarzy: 112622.09.2022, 04:07

Ladnie sobie z nerwow stulejki ponaciągaliscie

Lamoreaux komentarzy: 360322.09.2022, 02:35

o!

już mam drugą parę do walki na galę K.COM MMA 1

Er4s komentarzy: 372422.09.2022, 02:29

@Catalonczyk:
Misiu mały, wracaj do koleżanek i kolegów z TikToka. Nie zapomnij czasem ze ****c PiS i Xhake tak o bo trzeba mimo ze nie wiem co to i kto to.

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 01:43

@Er4s:

Nie wiem czemu wyjeżdzasz z porównaniem do zgwałconego chłopca, ale widzę ze masz ciężkie doświadczenia z wujkiem. Wyjaśnić czy wyzywać od debili to możesz swoje otoczenie a ja idę na kanapę po mojego 4paka harnola. Elo

PS. Wy****c to możesz barana w ścianę, zrobisz przysługę innym.

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 01:38

@zychuasnl:

Ja jak byłem pierwszy raz na meczu swojej ulubionej drużyny, to byłem w takim ciężkim szoku, ze nie wiedziałem czy patrzeć na murawę czy na telebim na którym leciała wersja transmitowana w telewizji :D

zychuasnl komentarzy: 36122.09.2022, 01:36

Dziwne, a zaraz piękne uczucie, że kolejny mecz będzie mi dane oglądać z wysokości trybun Emirates, a nie na Viaplay :D
Jaraankooo

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 01:10

@Er4s: widać, że auto napisałem przez pomyłkę, przepraszam.

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 01:08

@Er4s napisał: "No jeśli się czepiasz ze napisałem „gimnazjalista”"

A uważasz, że słusznie napisałeś ?

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 01:07

@Marzag napisał: "W polityce nigdy nie chodzi o emocje, a Putin to nie jest świr który jest gotów spalić kraj w imię idei. Byc może Ukraina została zaatakowana ponieważ Putin nie chciał utracić wpływów na Ukrainie bo przez ostatnie lata Ukraina kierowała się ku zachodowi, to zaczęło się już za Juszczenki."

1. Putin strzelając w pobliżu reaktorów jądrowych potwierdził, że jest normalny. Poświęcając setki istnień w tym dzieci i kobiet nie jest najlepszym sposobem rozgrywaniem gier politycznych.
2. To sprawa Ukrainy gdzie się kierowała czy w stronę zachodu czy wschodu.

@Marzag napisał: "Zdaniem Rosji NATO nie przestrzegało paktu, od wielu lat przecież było słychać z Rosji głosy potępiające rozmieszczanie wojsk nato we wschodniej części Europy. USA + unia walczą z Rosją walczą o wpływy na Ukrainie"

3. Rozmieszczenie wojsk nie jest bezwarunkowym powodem, żebym atakować jakikolwiek suwerenny kraj. Trzeba sobie odpowiedzieć czy Rosja zawsze była w porządku w przypadku negocjacji - temat dość dyskusyjny.

@Marzag napisał: "Dla Ukraińców lepiej by było żeby próbowali dorównywać zachodnim standardom niż Rosyjskim i widocznie większość Ukraińców świetnie sobie z tego zdaje sprawę, a z racji tego że Rosja już nie ma realnego wpływu na socjotechniki stosowane w Ukrainie to nie ma jak odwrócić tego trendu."

4. Nadal to indywidualna sprawa Ukrainy czy i komu chce dorównywać. Rosja powinna sobie zdawać sprawę, że powodowanie konfliktu jest złe i wiąże się z niepotrzebnymi ofiarami, temat socjotechnik w obliczu śmierci wielu osób to nie jest temat najwyższej wagi.

@Marzag napisał: "Gdy Rosja wjechała 24 lutego na Ukrainę to mieli w zamyśle przegonić Zelenskiego, wstawić w jego miejsce Janukowycza i robić w Ukrainie to co robi PiS w Polsce czyli indoktrynować społeczeństwo tak by budować w nich nastroje prosowieckie i trzymać Ukrainę(a potem pewnie więcej krajów) pod swoimi skrzydłami."

5. Nie wiem co Rosja miała w zamyśle gdy zaczęli bombardować bez powodu miasta. Z pewnością były inne metody, żeby wstawić swojego polityka.
6. Nie będę się wypowiadał nt. partii rządzącej co robi ze społeczeństwem i jakie nastroje budują. Jestem zdania, że każdy ma własny rozum i może ocenić po swojemu co kto robi. Ja mam dobry nastrój byłem dziś na długim spacerze ale nie potrafię ocenić czy to zasługa partii rządzącej czy nie.

Rowerinho komentarzy: 225222.09.2022, 00:58

@Er4s: eras ziomuś walnij wiaderko i daj na luz. Wszyscy walnijmy najlepiej i dobranocka, rano do pracy

Er4s komentarzy: 372422.09.2022, 00:52

@drewniane_krzeslo:

No jeśli się czepiasz ze napisałem „gimnazjalista” zamiast nie wiem jakbyś wolał słówkolapie „8 klasista” będzie Ok?
Widać ze auto?
Nie ma od wszystkich lat takiego stwierdzenia jak „widać ze auto” bardzo merytoryczna wypowiedz.

Od razu widać ze gość wygrał swoją wiedzę na temat polityki w gumie do żucia. Zero argumentu tylko pospolita krytyka. Masz jakieś wonty?

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 00:45

"widać, że auto" to przez pomyłkę.

Marzag komentarzy: 42474 newsów: 122.09.2022, 00:45

@drewniane_krzeslo napisał: "Rosja "wpadła" na pomysł, że Ukraina jest zła bo jest zła to zrobimy im wjazd na chatę. W ramach chorej ideologii jednego człowieka to światu się nie spodobało."
W polityce nigdy nie chodzi o emocje, a Putin to nie jest świr który jest gotów spalić kraj w imię idei. Byc może Ukraina została zaatakowana ponieważ Putin nie chciał utracić wpływów na Ukrainie bo przez ostatnie lata Ukraina kierowała się ku zachodowi, to zaczęło się już za Juszczenki. Rosja i tak już teraz straciła dużo wiecej wpływów na rzecz USA niż by chciała. Zdaniem Rosji NATO nie przestrzegało paktu, od wielu lat przecież było słychać z Rosji głosy potępiające rozmieszczanie wojsk nato we wschodniej części Europy. USA + unia walczą z Rosją walczą o wpływy na Ukrainie. Dla Ukraińców lepiej by było żeby próbowali dorównywać zachodnim standardom niż Rosyjskim i widocznie większość Ukraińców świetnie sobie z tego zdaje sprawę, a z racji tego że Rosja już nie ma realnego wpływu na socjotechniki stosowane w Ukrainie to nie ma jak odwrócić tego trendu.

Gdy Rosja wjechała 24 lutego na Ukrainę to mieli w zamyśle przegonić Zelenskiego, wstawić w jego miejsce Janukowycza i robić w Ukrainie to co robi PiS w Polsce czyli indoktrynować społeczeństwo tak by budować w nich nastroje prosowieckie i trzymać Ukrainę(a potem pewnie więcej krajów) pod swoimi skrzydłami.

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 00:44

@Er4s napisał: "Boże. Gimnazjalista. Nie obrażaj mnie karaluchu bo jak Cię wyjaśnię to pójdziesz do kąta jak zgwałcony chłopiec. Kolejny debil który powtarza durne hasła nie znając żadnego paragrafu, ustawy i śledzący politykę z kanapy zza 4 paka harnola"

Uwielbiam takie merytoryczne wypowiedzi widać, że autor powyższej wypowiedzi jest na "bieżąco".

@Er4s napisał: "Boże. Gimnazjalista."

Gimnazjum od kilku lat nie ma xd

widać, że auto

Er4s komentarzy: 372422.09.2022, 00:40

@Catalonczyk:
Mnie obraziłeś zjebie. Wy****lbym Ci w ryj na ulicy mimo ze kulturalny ze mnie gość.

enrique komentarzy: 2017822.09.2022, 00:37

Eh, po wpisach widać że jest przerwa na reprę ;(

Er4s komentarzy: 372422.09.2022, 00:34

@Catalonczyk:
Boże. Gimnazjalista. Nie obrażaj mnie karaluchu bo jak Cię wyjaśnię to pójdziesz do kąta jak zgwałcony chłopiec. Kolejny debil który powtarza durne hasła nie znając żadnego paragrafu, ustawy i śledzący politykę z kanapy zza 4 paka harnola. A kysz hejterku, powtarzaj nagłówki z onetu przez resztę życia, takich karaluchów nigdy za dużo.

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 00:23

@drewniane_krzeslo napisał: "Wiadomo, że masz rację, że działania USA były/są inaczej interpretowane. Amerykanie zrobili to w sposób bardziej "wyrafinowany". Przykładowo Husajn nie lubił amerykanów i miał spore arsenały broni chemicznej. Ameryka interweniowała w ramach "walki z terroryzmem" czyt. surowce.

Rosja "wpadła" na pomysł, że Ukraina jest zła bo jest zła to zrobimy im wjazd na chatę. W ramach chorej ideologii jednego człowieka to światu się nie spodobało."


+1

Pierwszy od 2 godzin co stwierdził co myślę i dobrze to sformułował :D

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 00:18

@Dziadyga napisał: "Mnie to się po prostu nie podobają podwójne standardy,bo jak USA coś zrobi,były napady na suwerenne państwa również no to "wojna z terroryzmem" itd to akceptacja spoleczenstw byla,ruskie zaatakowały również suwerenny kraj to największe bandziory itd."

Wiadomo, że masz rację, że działania USA były/są inaczej interpretowane. Amerykanie zrobili to w sposób bardziej "wyrafinowany". Przykładowo Husajn nie lubił amerykanów i miał spore arsenały broni chemicznej. Ameryka interweniowała w ramach "walki z terroryzmem" czyt. surowce.

Rosja "wpadła" na pomysł, że Ukraina jest zła bo jest zła to zrobimy im wjazd na chatę. W ramach chorej ideologii jednego człowieka to światu się nie spodobało.

kwiatinho komentarzy: 1316022.09.2022, 00:08

Nothing has changed about Shakhtar Donetsk position on Mudryk: €30m Everton bid turned down, no bid from Arsenal [talks with his agents, strong interest but no proposal made].

Shakhtar remain on the same point: they want more than €50m for Mudryk

drewniane_krzeslo komentarzy: 282122.09.2022, 00:08

@ArsenalChampion napisał: "@Dziadyga napisał: "Już wolę USA od ruskich,ale żeby ich wielbić bezkrytycznie to trzeba też na głowę upaść."

A kto ich bezkrytycznie wielbi?
Tylko porostu USA ma lepsz oferte cywlizacyjna od Rosjan i to tak ze 100 razy.
Porównaj sobie rozwój Polski pod wpływami ruskimi, a rozwój Polski pod wpływami zachodu.
Tak samo porównanie rozwoju Polski i Ukrainy od upadku komunizmu. Gdzie Ukraina została pod wpływami Kremla.
Trzeba być zmanipulowanym człowiekiem zeby wypisywać ze USA i Rosja to podobne gówno. Gdzie od Rosyjskiego świata kazdy praktycznie ucieka"


W Rosji niedługo nie będzie stał kamień na kamieniu z przyczyn decyzji jednego człowieka. Co do USA wiadomo, że nie jest to "American Dream" jak to było wcześniej. W USA da się żyć mimo tego jakie złe rzeczy się tam dzieją.

Na tej stronie widziałem mnóstwo rzeczy które ocierały się o abstrakcję ale stawianie znaku równości między USA a Rosją jest "mało zabawne".

Idąc tym tokiem rozumowania niedługo się dowiem, że:
- ziemia jest płaska bo samochody nie zjeżdżają w dół;
- "oddychamy pierwiastkiem który nazywa się powietrzem".

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 00:07

@ArsenalChampion napisał: "Trzeba być zmanipulowanym człowiekiem zeby wypisywać ze USA i Rosja to podobne gówno. Gdzie od Rosyjskiego świata kazdy praktycznie ucieka"

Mnie to się po prostu nie podobają podwójne standardy,bo jak USA coś zrobi,były napady na suwerenne państwa również no to "wojna z terroryzmem" itd to akceptacja spoleczenstw byla,ruskie zaatakowały również suwerenny kraj to największe bandziory itd.Ja to jestem z tych co po prostu uważa,że powinno się karać podobnie a nie,że ktoś ma lepszy PR.Tylko jako zwykły smiertelnik to nic nie mogę zrobić.Wiec wtedy wyrzucać repre USA ze wszystkiego jak teraz ruskich(zasłużenie).Więc w przypadkach wywoływania konfliktów i interesów to są państwa "gówna" no niestety,bo nie akceptuje agresorów obojętnie jakby się nazywali.
A to,że USA jest bardziej rozwinięte czy bardziej cywilizowany kraj wewnętrznie od Rosji to oczywiście jest fakt i nikt temu nie zaprzecza.Rosja jest zacofana do zachodu minimum kilkadziesiąt lat.

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:59

@Dziadyga napisał: "A wolałbym,żeby państwo zamiast w socjale to inwestowali w technologię wojskowe i inne a nie wiecznie liczyli na obcych.Wczesniej "przyjaciele" z Rosji w Legnicy i u mnie a teraz znowu u mnie "przyjaciele" z USA.Coz,sojusz jest ważny,ale my ważniejsi i powinniśmy robić wszystko by samemu potrafić się obronić czy zaatakować w odwecie przy ewentualnej pomocy kolegów."
Ty kompletnie nie rozumiesz. Polska dołaczając do NATO, tak jak i reszta krajów Europy wschodniej. Spowodowała to ze Ruskim do ich pustych łbów nie przyszło odzyskiwać wpływów w swoich dawnych państwach satelickich. A wiadomo jak to robią Rosjanie, gdy nagle tracą wpływy. Przykład Ukrainy.
A to ze Polska jest w Nato to ma potencjał aby zmieniać stary sowiecki sprzęt nie nadający się do nieczego na model zachodni i to często robi

Lamoreaux komentarzy: 360321.09.2022, 23:53

Ja was widzę Panowie w co-main evencie K.COM MMA 1

4 x 4 minuty ( no bo Arsenal hehe )
Rękawice kuchenne albo niech będą piastkowki
Budka telefoniczna albo inna rzymska klatka
I soccer kicki obowiazkowo

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:51

@Dziadyga napisał: "Już wolę USA od ruskich,ale żeby ich wielbić bezkrytycznie to trzeba też na głowę upaść."
A kto ich bezkrytycznie wielbi?
Tylko porostu USA ma lepsz oferte cywlizacyjna od Rosjan i to tak ze 100 razy.
Porównaj sobie rozwój Polski pod wpływami ruskimi, a rozwój Polski pod wpływami zachodu.
Tak samo porównanie rozwoju Polski i Ukrainy od upadku komunizmu. Gdzie Ukraina została pod wpływami Kremla.
Trzeba być zmanipulowanym człowiekiem zeby wypisywać ze USA i Rosja to podobne gówno. Gdzie od Rosyjskiego świata kazdy praktycznie ucieka

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 23:50

@ArsenalChampion napisał: "To ze Polska jest w sojuszu obronnym z USA i weszła do NATO powoduje to ze w Polsce nie masz jeszcze Rosyjskich czołgów jadących po ulicach.
Bo inaczej Ruscy by robili wszystko, aby odzyskać swoje dawne wpływy, które czyniły ich mocarstwem"


A wolałbym,żeby państwo zamiast w socjale to inwestowali w technologię wojskowe i inne a nie wiecznie liczyli na obcych.Wczesniej "przyjaciele" z Rosji w Legnicy i u mnie a teraz znowu u mnie "przyjaciele" z USA.Coz,sojusz jest ważny,ale my ważniejsi i powinniśmy robić wszystko by samemu potrafić się obronić czy zaatakować w odwecie przy ewentualnej pomocy kolegów.

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 23:47

@ArsenalChampion napisał: "Przecież tutaj nawet widać ewidentnie powiązanie komu zależy na szerzeniu informacji anty szczepionkowych."

I dobra.Ponad 12 mln dorosłych Polaków nie wzięło 1 dawki.Mam rozumieć,że wszyscy to onuce,tak? A mnie się wydaje,że po prostu człowiek sobie przeanalizował czy mu się to opłaca + nachalna nadgorliwość + szybki czas stworzenia,że niby bezpieczna bla bla bla.Do tej pory nie wiadomo jakie długotrwałe skutki po jej przyjęciu a miał ktoś brać 2 lata temu? Tak więc twoja teoria o kant dupy,bo może 1-2% nie zdecydowali się dlatego,że jakiś tekst przeczytało.aMi nie była potrzebna do szczęścia albo szantażu,że nie pojadę tu czy tam :) i niby demokratyczny zachód a niczym od totalitarystow wschodnich się nie różnili.. @ArsenalChampion napisał: "No to własnie Usa daje ci mozliwośc zycia w wolnej Polsce. W przypadku Rosjan nie ma nawet takiej mowy, bo dla nich mniejsze państwo nie moze same o sobie decydować. Masz przykład Ukrainy czy Białorusi.
Dla Rosjan to jest geoplityczna tragedia ze stracili wpływy w Europie środkowo wschodzniej. A jak dobrze wiemy w czasach zimnej wojny mieliśmy marionetkowy rząd
Do tego cały rozwój, technologia idzie z USA."


Już wolę USA od ruskich,ale żeby ich wielbić bezkrytycznie to trzeba też na głowę upaść.

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:41

@Dziadyga: To ze Polska jest w sojuszu obronnym z USA i weszła do NATO powoduje to ze w Polsce nie masz jeszcze Rosyjskich czołgów jadących po ulicach.
Bo inaczej Ruscy by robili wszystko, aby odzyskać swoje dawne wpływy, które czyniły ich mocarstwem

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:39

@Dziadyga napisał: "Wolę żyć w Polsce

Przereklamowany,najbogatszy kraj 3 świata USA gdzie ludzie muszą na 2 roboty robić,bez ubezpieczenia zdrowotnego zapewnionego vs Syf,kiła i mogiła w Rosji..bieda na każdym kroku oprócz 2-3 metropoli..

Jednak Polska."

No to własnie Usa daje ci mozliwośc zycia w wolnej Polsce. W przypadku Rosjan nie ma nawet takiej mowy, bo dla nich mniejsze państwo nie moze same o sobie decydować. Masz przykład Ukrainy czy Białorusi.
Dla Rosjan to jest geoplityczna tragedia ze stracili wpływy w Europie środkowo wschodzniej. A jak dobrze wiemy w czasach zimnej wojny mieliśmy marionetkowy rząd
Do tego cały rozwój, technologia idzie z USA.

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:35

@Dziadyga napisał: "Wojna trwa od 8,5 roku a nie od 0,5 roku.To po pierwsze.A po drugie ruskie dezinformują w PL od 33 lat a nie od pol roku.Widać to po wyborach kto u nas przez lata wygrywał.Ale teraz nagle "misja" takich oświeconych jak Ty co poszukują nie mając najwidoczniej nic ciekawszego do roboty.
A Ty jak te swoje bzdury rowniez opowiadasz to twoje zdanie czy "opłaconych ekspertów" z drugiej strony frontu/czy też koncernów."

No i oczwyście ze dezinformacja jest juz od dłuzszego czasu. Ale od 0.5 roku przybrała na sile. Wojna trwa od 8 lat. Ale w takiej skali jaka ma miejsce to dopiero od pół roku. A ty porostu popłynąłeś z nurtem dezinformacji. Zaczęło się od stron Anty szczepionkowych
I zeby nie robić z siebie takiego nie omylnego, to z początku sam się na to nabierałem i same w sobie teorie o szczepionkach zacząłem uwazać za sensowne
Ale w pewnym momencie trzeba otrzeźwieć i przyznać sie do błędu.
Przecież tutaj nawet widać ewidentnie powiązanie komu zależy na szerzeniu informacji anty szczepionkowych.

Gofer999 komentarzy: 1496821.09.2022, 23:32

@Dziadyga: Niestety ale wybór sprowadza się do życia pod butem jednego lub drugiego.

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 23:31

@Gofer999 napisał: "Sprawa bardzo prosta, wolicie żyć jak w USA czy jak w Rosji?"

Wolę żyć w Polsce

Przereklamowany,najbogatszy kraj 3 świata USA gdzie ludzie muszą na 2 roboty robić,bez ubezpieczenia zdrowotnego zapewnionego vs Syf,kiła i mogiła w Rosji..bieda na każdym kroku oprócz 2-3 metropoli..

Jednak Polska.

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 23:27

@ArsenalChampion napisał: "Człowieku, obok naszej granicy jest wojna. To nie dziwne ze Polsce szerzy się dezinformacja, bo nasz kraj jest jednym z kluczowych sojuszników jednej ze strony. To ze jest masa rosyjskiej dezinformacji to kazdy dobrze wie.
Problemem jest to ze ty próbujesz zgrywać osobe, która myśli samodzielnie nabijasz się z ludzi którzy ogladają tvpis. A sam masz tak wyprany mózg przez różne teorie w internecie ze zwolennicy Pisu, to sie nawet moim zdaniem nie umywają.
Jeszcze nieudolnie próbujesz udawać ze to jest twoje zdanie xD"


Wojna trwa od 8,5 roku a nie od 0,5 roku.To po pierwsze.A po drugie ruskie dezinformują w PL od 33 lat a nie od pol roku.Widać to po wyborach kto u nas przez lata wygrywał.Ale teraz nagle "misja" takich oświeconych jak Ty co poszukują nie mając najwidoczniej nic ciekawszego do roboty.
A Ty jak te swoje bzdury rowniez opowiadasz to twoje zdanie czy "opłaconych ekspertów" z drugiej strony frontu/czy też koncernów. @ArsenalChampion napisał: "To znajdź ten komentarz i to udowodnij"

Nie chce mi się czegoś z przed ponad roku szukać.Jak komuś się chce to jak najbardziej.Ale zawsze wyśmiewałes ludzi mających inny punkt widzenia i wtedy też tak bylo.Z nikim nie pomyliłem,bo z tb są zażarte dyskusje.

Dobranoc.

Gofer999 komentarzy: 1496821.09.2022, 23:21

Sprawa bardzo prosta, wolicie żyć jak w USA czy jak w Rosji?

Mickeylo komentarzy: 281921.09.2022, 23:18

Obczajałem sobie kompilację flopów Harrego Magłajera na instagramie i teraz wyświetlają mi się posty związane z MU. Wie ktoś jak się pozbyć tego gówna?

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:15

@Dziadyga napisał: "Dobrze,Ja jestem ruska onuca a Ty człowiek koncernów farma.Zadowolony? Możesz iść teraz grzecznie lulu.A w 4 ścianach też widzisz ta ruska dezinformację? Da się to leczyć,lub zaakceptować,że ktoś ma inne zdanie czy ma w dupie ta igłę o której tak płaczesz.Zyje mam się dobrze."
Człowieku, obok naszej granicy jest wojna. To nie dziwne ze Polsce szerzy się dezinformacja, bo nasz kraj jest jednym z kluczowych sojuszników jednej ze strony. To ze jest masa rosyjskiej dezinformacji to kazdy dobrze wie.
Problemem jest to ze ty próbujesz zgrywać osobe, która myśli samodzielnie nabijasz się z ludzi którzy ogladają tvpis. A sam masz tak wyprany mózg przez różne teorie w internecie ze zwolennicy Pisu, to sie nawet moim zdaniem nie umywają.
Jeszcze nieudolnie próbujesz udawać ze to jest twoje zdanie xD

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 23:12

@Dziadyga napisał: ": Tak,to ty pisales,że właśnie polowa strony to onuce,bo ludzie twierdzili,że będzie 4 dawka w ciągu roku niecałego i że pierdzielimy głupoty i jakieś znowu"teorie spiskowe" xD (uwielbiam to hasło)Fakt,że obracasz kota ogonem jak zawsze,że niby tak nie pisałeś.W końcu to tylko z tobą takie zażarte boję prowadzę na tematy geopolityczne itd na tej stronie,z nikim innym."
To znajdź ten komentarz i to udowodnij

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 23:01

@ArsenalChampion napisał: "Ale to jest akurat ciekawe ze własnie te strony, które szerzyły treści anty szczepionkowe, po wybuchu wojny w Ukranie zaczeły szerzyć Ruska dezinformacje.
No ale ty jako fan treści anty szczepionkowych, bo przez długi czas wcześniej wypisywałeś tego typu teorie, to ze zacząłeś potem szerzyć rosyjska dezinformacje to jest pewnie przypadek. Ty na pewno myślisz samodzielnie, bo myślisz analitycznie i łączysz kropki To nie jest tak ze ty czytasz tego typu treści. Bo chyba nie włączyłeś myślenia po to zęby robić takie rzeczy"


Dobrze,Ja jestem ruska onuca a Ty człowiek koncernów farma.Zadowolony? Możesz iść teraz grzecznie lulu.A w 4 ścianach też widzisz ta ruska dezinformację? Da się to leczyć,lub zaakceptować,że ktoś ma inne zdanie czy ma w dupie ta igłę o której tak płaczesz.Zyje mam się dobrze.

PS : Tak,to ty pisales,że właśnie polowa strony to onuce,bo ludzie twierdzili,że będzie 4 dawka w ciągu roku niecałego i że pierdzielimy głupoty i jakieś znowu"teorie spiskowe" xD (uwielbiam to hasło)Fakt,że obracasz kota ogonem jak zawsze,że niby tak nie pisałeś.W końcu to tylko z tobą takie zażarte boję prowadzę na tematy geopolityczne itd na tej stronie,z nikim innym.

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 22:52

@pLYTEK napisał: "Bez urazy, ale jesli ty to piszesz a powaznie, to masz sprany beret. Wypisujesz takie debilizmy, że aż wstyd. Naczytales sie jakis bzdur w necie i powielasz te teorie z dupy. Kto to w ogole wymysla ?"

O miałem już nie pisać,ale teraz doczytalem to mnie oburzyło.Powinienes mnie przeprosić,bo Ja tylko pisze co widzę i przewiduje co się wydarzy jak ludzie tego całego szaleństwa nie powstrzymają,a te sprane berety mają Ci u szczytu władz w wielu krajach,opłacane pachołki a nie Ja.

Ja tylko łącze kropki,coś z czymś,bo nie powiesz,że jak prąd 500% w górę i każda dziedzina z jedzeniem podstawowym itd też po 100% w górę(A nie oficjalne 16%) to jest to czysty przypadek.Albo ta są mega tępe tłuki albo pacany na sznurkach sterowane,są dwie ewentualności.

I Ja tylko wchodzę w umysły tych capow,przez 2,5 roku tyle już się narobiło,że nie zdziwię się,że i ta atomówka rypnie,mimo,że uważam na 99%,że nie.Ale nic mnie nie zdziwi.Normalnwgo zjadacza chleba może dziwić po co to wszystko w takim razie.Mnie też nie pytaj,bo nie wiem jakie mają motywację.Ja bym chciał,żeby nie było wojen,żeby normalnie się żyło każdemu w tym kraju i na świecie a jakieś kłótnie to takie jak tu np nt czy Richarlison to leszcz czy dobry gracz.

Ale jak widać świat taki nie jest,bo np na 8mld ludzi trafi się tysiąc świrów akurat na stołkach i trzeba myśleć jak oni,żeby nie dać się przechytrzyć,czy zrozumiałeś?

gbn komentarzy: 410221.09.2022, 22:47

@rubl14: A pytałem wcześniej czy ktoś był tam w październiku :p

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 22:42

@Dziadyga: Ale to jest akurat ciekawe ze własnie te strony, które szerzyły treści anty szczepionkowe, po wybuchu wojny w Ukranie zaczeły szerzyć Ruska dezinformacje.
No ale ty jako fan treści anty szczepionkowych, bo przez długi czas wcześniej wypisywałeś tego typu teorie, to ze zacząłeś potem szerzyć rosyjska dezinformacje to jest pewnie przypadek. Ty na pewno myślisz samodzielnie, bo myślisz analitycznie i łączysz kropki To nie jest tak ze ty czytasz tego typu treści. Bo chyba nie włączyłeś myślenia po to zęby robić takie rzeczy

Rafson95 komentarzy: 1060921.09.2022, 22:37

@ArsenalChampion napisał: "Irak zaatakował Kuwejt. Wieć Usa opowiedzili się po stronie zaatakowanego."

Ja nie lubie Rosji i jestem USA Team ale dla sprecyzowania.

To było podczas I wojny w zatoce perskiej i to było słuszne.

Natomiast atak na Irak w 2003 roku (chyba) to była II wojna w Zatoce Perskiej. USA argumentowało atak tym, że Irak ma nielegalną broń atomową oraz ma związki z terrorystami odpowiedzialnymi za atak na WTC. Koniec koncow okazało się to nieprawdą.

Chodziło tylko o kontrolę nad złożami ropy.

Dziadyga komentarzy: 899021.09.2022, 22:26

Ja już kończę.Obudzicie się z ręką w nocniku i nie będzie latania na Majorki czy Dominikanę.Ja wiem,że niektóre rzeczy mogą się nie mieścić w głowie normalnego człowieka,że ma być usunięta np klasa średnia czy,że jakieś państwo może odebrać wszystko(a przecież sami twierdzicie,że się z niczym nie kryją i nie udają) i oby większość rzeczy nie udało się dla tych bezczelnych "elit",bo niestety żeby ich przechytrzyć to trzeba myśleć mniej więcej ich tokiem rozumowania,jeśli chodzi o gospodarkę itd.Oby nie spełniła się miska ryżu słynna,która jednak dzięki działaniom takim a nie innym zbliża się dla wielu dużymi krokami.Banda nasza miejscowa nawet nie udaje,że próbują "walczyć" z inflacja itd.Udanego wieczoru i sobie przemyślcie na spokojnie pewne aspekty..

ArsenalChampion komentarzy: 847021.09.2022, 22:26

@Dziadyga napisał: "Bo Irak i Afganistan to Marsjanie zaatakowali? Oba mocarstwa mają wiele krwi na rękach.Hameryce też brud i ubóstwo w LA np tak jak gdzieś w Samarze.Ja już Ci pisałem,módl się żeby zachód nas znowu nie poświęcił,bo mam jedno życie a nie 10 jak ruski coś mocnego walnie na PL tfu,tfu."
Irak zaatakował Kuwejt. Wieć Usa opowiedzili się po stronie zaatakowanego.
Afganistan w którym do władzy chcieli dojść talibowie, którzy chcą wprowadzać w państwach islamskich prawo szariatu i tym samym narzucać innych państwom jak mają funkcjonować. Byc moze i oba państwa mają krew na rękach, ale jednak bardzo łatwo wskazać gdzie jest imperium kłamstwa i zła
Powiedz mi jaki świat jest atrakcyjniejszy i bardziej sprawiedliwy do zycia?
Demokracja zaprowadzana przez USA czy Ruski mir? My jako państwo, które było cześcią obu tych swiatów, powinnismy wiedziec to doskonale @Dziadyga napisał: "Nigdzie nic nie czytam w przeciwieństwie do Cb,gdzie piszesz jak typowy propagandzista bez koszty zastanowienia.Pamuetam jak tu wyzywales od onuc połowę strony jak twierdzili,że po 3 dawce będzie 4 i może kolejne a Ty oczywiście piszesz i pisałeś to co powyżej,że skąd te teorie itd :D po prostu ludzie myślą.."
Ty to jak zwykle nie masz argumentów to zarzucasz mi jakieś totalne bzdury, których nigdy nie pisałem

ZielonyLisc komentarzy: 2033921.09.2022, 22:22

Speszyl operejszyn przebiega zgodnie z planem, straty własne 6 tyś ludzi, sprzętowe jeszcze mniejsze, Ukraińców zabitych 100 tyś więc ogłaszamy mobilizację!!

rubl14 komentarzy: 37521.09.2022, 22:20

@gbn: Koleszko, jakie info o Albanii? Byłem w sierpniu.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady