Arsenal poważnie zainteresowany Schwarzerem
26.05.2010, 06:34, Eryk Delinger 38 komentarzy
Arsene Wenger zamierza pozyskać Marka Schwarzera z Fulham, który miałby być rozwiązaniem bramkarskich problemów Arsenalu.
37-latek przesunął się na szczyt listy życzeń Kanonierów po tym, jak wysokie ceny innych celów transferowych odstraszyły Kanonierów.
Arsenal obserwuje także bramkarza AZ Alkmaar Sergio Romero i Andrija Pjatowa z Szachtara Donieck. Wenger wolałby jednak zostać przy obecnych zawodnikach, niż przepłacać za nowy numer jeden.
Francuz liczy jednak, że reprezentanta Australii uda się zakupić za niewielkie pieniądze z powodu jego wieku. Kontrakt Schwarzera obowiązuje jeszcze tylko przez rok, więc Fulham może zgodzić się na jego odejście.
Golkiper The Cottagers byłby dla Arsenalu dobrym rozwiązaniem. Wenger nie chce sprowadzać gwiazdy światowego formatu, która zablokuje rozwój młodych, obiecujących bramkarzy na Emirates.
The Gunners największe nadzieje pokładają w 20-letnim Wojciechu Szczęsnym, który ostatni rok spędził w Brentford, a na kolejny sezon zostanie najprawdopodobniej wypożyczony do Championship.
Pod koniec sezonu Wenger stracił wiarę w możliwości Manuela Almunii. Swojej szansy w ostatnich meczach nie wykorzystał jednak Łukasz Fabiański, który zaliczył serię tragicznych wpadek.
Jak na ironię, w ostatnim spotkaniu sezonu, w meczu Arsenalu z Fulham, błąd popełnił także Mark Schwarzer, którego pomyłka dała Kanonierom pierwszego gola.
Arsenal sprowadził już za darmo Marouane'a Chamakha z Bordeaux. Poza nowym bramkarzem londyńczycy szukają także stopera.
Z pewnością nie dojdzie jednak do transferu Brede Hangelanda. Wenger bardzo ceni sobie umiejętności Norwega, lecz obrońca Fulham nie znajduje się już w kręgu zainteresowań klubu.The Gunners śledzą obecnie stopera Dynama Kijów - Senegalczyka Pape Diakhate.
Duńczyk Simon Kjaer z Palermo jest obiektem zainteresowań wielu klubów Premier League, ale już niebawem wygaśnie zapisana w jego kontrakcie klauzula odejścia opiewająca na 10 milionów funtów. Zespół Wengera opuści niebawem William Gallas, natomiast 35-letni Sol Campbell podpisze nowy kontrakt.
źrodło: MirrorFootballDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Wydaje mi się, że to nie jest ten zawodnik, którego potrzebuje Arsenal. Nie widze znaczącej różnicy między nim a Almunią, no może oprócz tego, że Schwarzer jest starszy. Moim zdaniem trochę bez seznu jest sciągąć zawodnika, który z każdym sezonem będzie coraz gorszy. Nie ważne jak bardzo będzie tani. Po prostu moim zdaniem Australijczyk nie jest wystarczająco dobrym zawodnikiem jak na grę w zespole Kanonierów i lepszy raczej nie będzie...
Koleś ogladanie skrutów nie wystarczy żeby uznawać się za wielkiego znawce i krytykować komentarze innych...W tym sezonie opuściłem tylko 2 mecze Arsenalu ze względu na operacje i wypłynięcie w rejs.Poza tym co weekend oglądałe minimum 4-6 meczów PL więc nie wciskaj mi kitów że Schwarzer to dobry bramkarz jeszcze powiedz że klasy światowej który jedyny kiks w sezonie zrobił w ostatnim meczu sezonu.Facet pogra jeszcze 1 max 2 sezony i to nie wiadomo na jakim poziomie a my potrzebujemy wzmocnień i pewności w grze z tyłu.Świetny bramkarz to jest Lloris Buffon Reina najlepszy pewnie Cassilas ale oni są poza naszym zasięgiem ale Igor to piłkarz który wybił sie w reprezentacji Rosji i CSKA i pod wodzą naszych trenerów i samego Wengera i po nabyciu doświadczenia w PL może być bramkarzem pokroju Van der sara.Młody ambitny sprawny pewny przeciwieństwo Schwarzera
kwiatinho - to już się robi żałosne. Wypadałoby przeczytać poprzednie komentarze. Widziałeś pewnie kilka meczów z udziałem Schwarzera, z czego jeden to był ten na Emirates, w którym popełnił JEDYNY błąd w sezonie. Chcesz Akinfiejewa, który jest niesprawdzony w Anglii i ma problemy z chwytaniem piłek zamiast piąstkowania? Gratuluję, dla Twojej wiadomości: oglądałem co najmniej skróty WSZYSTKICH spotkań Premier League w tym sezonie. I wiesz co? Schwarzer, Van Der Sar, Hart i Given to obecnie najlepsi bramkarze ligi.
A kolega, który woli Freya, nazywając Schwarzera 'słabym' niech popatrzy na to, jak MU ściągał Van Der Sara właśnie z Fulham. Też niektórzy 'znawcy' mówili "eee, po co nam taki stary, za słaby jest, trzeba było kupić kogoś innego".
Niektóre komentarze są wprost żałosne. Cieszę się, że w Arsenalu pracują myślący ludzie, a nie tacy jak niektórzy z wypowiadających się tu ludzi. Zgadzam się z tymi, którzy uważają, że Shwarzer to dobry zakup. Zagra rok, dwa, a potem wejdzie Szczęsny. Shwarzer to bramkarz, więc wiek nie gra na tej pozycji aż tak ważnej roli! Zastanówcie się i przestańcie wypisywać głupoty i swoje bezsensowne taktyki i zamysły transferowe. Wenger ma instynkt i wie co robi.
fabregas1987
Dlaczego nie chce wydać forsy? Bo potrzebujemy jeszcze kilku zawodników, np. stopera, który będzie kosztował spore pieniądze. Po co więc wydawać kupę szmalu, skoro ma się bardzo zdolną, trenowaną od lat młodzież?
Ja liczę na to, że Shwarzer trafi na Emites, ponieważ będzie to jasny znak, że Arsene Wagner liczy się z talentem Wojtka Szczęsnego. Tak więc zainteresowanie Swarzerem jest w pewnym sensie powodem do dumy dla polskich fanów Arsenalu. ;)
Jest idealny! Po gra 2-3 sezony a potem pałeczke przejmie Szczęsny.Schwarzer będzie tani a lepiej wybulić kase na zawodnika w polu niż na bramke.
Ja Szczęsnego bym już w przyszłym roku stawiał do pierwszego składu przeciesz ma już 20 lat.
chciał bym żeby to były spekulacje tylko bo bez przesady żebyśmy ściągali emeryta . Potrzebujemy młodego bramkarza z pierwszego zdarzenia a nie bramkarza na jeden sezon
czemu nie chce wydac pieniedzy, na transfery mamy 40 mln. , a jeszcze za Fabregas'a sie ta suma podwoi, a on chce jakiegos, slabego Shwarzera, jesli w ten sposob Arsenal chce sie wzmocnic to ja dzikuje bardzo !!!
Panie Wenger, niech pan popatrzy na sklady Inreru czy Barcy, a potem sie zastanowi czy na pewno chce pan z nimi rywalizowac ?
jak dla mnie Frey i Hart ;]
ChrisWildman - czyli może dla jakiś 10% użytkowników tej strony. Dla reszty Schwarzer to cieniak, no ale rzeczywistość okazuje się bolesna.
Dla mnie Mark nawet meczem w finale Ligi Europy pokazał, że potrafi bronić na najwyższym poziomie. Bardzo dobre występy w lidze, nagroda Piłkarza Miesiąca w lutym, dobre oceny. Tak, po co nam on. Schwarzer to można powiedzieć twórca całego sukcesu Fulham. Australijczyk zalicza świetne występy, ratuje drużynę. Jest wysoki i dobrze łapie piłkę, a to ważne. Do tego jego wiek - idealny! Pogra jeszcze ze 2-3 lata na najwyższym poziomie [może pójdzie w ślady van der Saara i wskoczy na wyższy level, albo zostanie na obecnym - wysokim], a potem grzecznie odstąpi miejsca Wojtkowi lub Vito. I oto nam chodzi, prawda?
To ważne, żeby nowy bramkarz [o ile takowy do nas trafi] nie blokował miejsca w pierwszej jedenastce właśnie ww dwójce. Ściągnięcie Harta byłby wspaniałe. Ale po co nam wtedy Szczęsny? Żeby siedział i gnił na ławce jak Fabiański?
No chyba, że Almunia znowu pofarbuje włosy i zacznie grać jak w sezonie 08/09 :P
Za stary, do tego średniak.
gorzej jak przyjdzie, pogra rok i zakończy karierę, a wojtek nie będzie jeszcze gotowy na I skład, bezpieczniejszym zakupem byłby np. Sorensen
Boże spraw żeby ten news był żartem i wymysłem mediów...Z całym szacunkiem dla Schwarzera ale nie możemy gry naszej drużyny na bramkarzy tego typu!!!Potrzebujemy kogoś kto podyryguje obrońcami i całą drużyną w grze obronnej.Kogoś z autorytetem jak Buffon.A co jeśli zagra kilka meczów jak z nami na koniec sezonu?Jeśli wpuści kilka łatwych piłek i stracimy kilka punktów to co wrócimy do Almunii.Każdy wie że porzebujemy wzmocnień na tej pozycji więc niech Wenger ją wzmocni jakimś klasowym bramkarzem.Proszę o Akienviejeva
Może.
Dla nierozumiejących poprzedniego posta: Schwarzer jest zdecydowanie lepszy od Greena. To fakt oczywisty dla każdego, kto regularnie ogląda wszystkie MOTD.
"Nie jestem przekonany co do Schwarzera, wolałbym Robert Greena. Jest doświadczony i niezbyt drogi (przynajmniej przed MŚ), przez te 2-3 sezony na które bedzie nam potrzebny bramkarz jest idealnym kandydatem, do tego to Anglik których u nas jak na lekarstwo."
Co to za bzdury? W ilu meczach widziałeś Greena? Matko święta, od jednego z najpewniejszych bramkarzy świata wolisz zawodnika, który popełnia mnóstwo błędów i od 2 lat gra coraz gorzej. Gratuluję.
Najpierw radziłbym obejrzeć skróty wszystkich meczów ubiegłego sezonu (ja tak zrobiłem), a potem wypowiadać się w ten sposób.
Jeszcze Hangelanda u nas chcesz :D Powiem Ci coś ciekawego: Brede wyglądałby u nas jak Senderos. W Fulham grają dużo głębiej cofniętą linią obrony. Przez to nie widać jego braku zwrotności, prędkości etc. Lepszym pomysłem byłby już Cahill. Natomiast Richards to kiepski żart - nie chcę kolejnych nieumiejących się ustawiać bezmózgów w Arsenalu.
ej wezmy mzoe jakiegos z emerytury sprowadzmy. mzoe lehman wroci.
; D
Czy ja wiem ...?
Co oni sobie zartuja? Moze kupmy od razu Van Der Sara z Manchesteru..
W ogole tego nie widze.
Nie jestem kompletnie przekonany do tego transferu, ale cos mi sie wydaje ze to własnie schwarzer bedzie tym nowym bramkarzem ;/
Nie jest pewny tego transferu. Chciałbym, aby przyszedł bramkarz światowej klasy, wg mnie Schwarzer jest już za stary na Arsenal, ale zobaczymy.
Nie jestem przekonany co do Schwarzera, wolałbym Robert Greena. Jest doświadczony i niezbyt drogi (przynajmniej przed MŚ), przez te 2-3 sezony na które bedzie nam potrzebny bramkarz jest idealnym kandydatem, do tego to Anglik których u nas jak na lekarstwo.
Brede Hangeland bardzo by nam sie przydał i nie rozumiem czemu Wenger miałby sie nim przestać interesować. Oprócz niego widziałbym także jako kandydatów do gry dla Arsenalu na środku obrony takich zawodników jak: Stevena Taylor'a z Newcastle, Cahila z Boltonu, czy nawet Boatenga z HSV, chyba że da sie ściągnąć Richardsa z MC, co jest jednak bardzo mało prawdopodobne.
A ja tam dalej pozostanę przy swoim. Ja chcę bramkarza światowej klasy. Schwarzer byłby jakimś tam rozwiązaniem ale nie możemy ciągle mieć solidnych czy dobrych graczy. Nam potrzeba bramkarza wybitnego, dlatego jestem przeciwny temu transferowi. Wiem, że mamy perspektywicznego Szczęsnego i Australijczyk byłby zawodnikiem na rok góra 2 sezony. Mając w świadomości fakt, że jest już jego następca, który może być świetny. Ale ja chcę w przyszłym sezonie zobaczyć jakiegoś poważnego bramkarza. Wiem, że zakupienie takowego będzie wymagało wydania sporej kwoty, ale innej możliwości nie mamy. Albo będziemy dalej balansowali pomiędzy 3-4 miejscem albo w końcu ściśniemy poślady i zaczniemy wygrywać.
37 lat troche duzo ale na jeden sezon wystarczajaco
37 lat to za dużo
Skoro poważnie to może coś z tego będzie podobno to dobry bramkarz gdyby Wengerowi udało się go pozyskać byłoby świetnie :]
Gratuluję tym, którzy nie mają kompletnie pojęcia o piłce i wypisują bzdury w rodzaju "wolę Fabiańskiego od Schwarzera". Widać, że nie oglądacie zbyt wielu meczów Fulham i nie wiecie, że Schwarzer to jeden z 5 najlepszych bramkarzy Premier League. Idealny wybór ze względu na to, że kosztować nas będzie maksymalnie 6 milionów, a będziemy mieć kogoś na następne dwa lata do momentu, gdy Wojtek będzie już mógł występować regularnie w pierwszym składzie. Idealny transfer, o który 'modlę się' już ponad pół roku.
Oglądałem skróty wszystkich spotkań Fulham w lidze i znam opinie kibiców The Cottagers. Schwarzer popełnił jeden błąd w całym sezonie - w meczu z nami na Emirates. Oprócz tego jest niewiarygodnie pewny. Może nie imponuje refleksem ani pięknymi paradami, ale gwarantuje spokój. Obecnie przy każdej wrzutce drżymy i gryziemy paznokcie, a ze Schwarzerem w bramce czulibyśmy się zupełnie inaczej. Niestety to pewnie tylko plotka, ale gwarantuję, że jeśli go ściągniemy, to nie będziemy żałować.
Nienajgorsza opcja ale jednak wolałabym tego Harta u nas zobaczyć.
Byłem na nie, ale w sumie to nie jest takie głupie rozwiązanie. Kupi Harta, to już Szczęsny i reszta ma zagrabione. Schwarzer może być w sam raz na rok, góra dwa. Jeśli młode randomy okażą się zbyt słabe, to wtedy Wenger się szarpnie na jakiegoś Harta, Llorisa, czy innego Akinfeeva.
Uważam, że Schwarzer powinien być skupiony za mniej, aniżeli Almunia sprzedany. No ale to może tylko takie moje pobożne życzenia.
Ale mi wzmocnienie.. najpierw mówią, że jest kasa, a teraz Wenger nie chce przepłacać.. chyba po to, żeby mieć kolejny sezon bez trofeów..
Vpr --> to niech lepiej polubi bo widać potem efekty tych bramkarzy za "grosze".
Znając Wengera to i 5 baniek stanie jemu ością w gardle i będzie czekał następne 2 lata żeby go wziąść za darmo... a tak poza tym to żadne wzmocnienie na pozycji bramki, ale ja byłem pewien że Wenger nie zakontraktuje jakiegoś topowego bramkarza, niestety Arsenal stał się taką dziwną hybrydą młodzianów i dziadków na wylocie w innych klubach :/
Z tych trzech bramkarzy najbardziej bym chciał Romero. A obrońcy obydwaj mi odpowiadają.
AlexSong17 > piszesz jakby ściągnięcie danego zawodnika było takie proste. Adler nie opuści Leverkusen, a jeśli tak to za grubą kasę. City nie puści Harta, zwłaszcza w obliczu kontuzji Givena. Mandanda wygrał właśnie podwójną koronę, a Neuer kosztowałby jakieś 20 milionów.
Uprzedzę cię, Lloris byłby za drogi a Akinfiejew nie umie łapać.
Schwarzer nie kosztowałby więcej niż 5M, a wiemy, że Arsene nie lubi wydawać dużo na bramkarzy :P
Boże, jest tylu młodych i utalentowanych bramkarzy typu Hart, Adler, Neuer czy Mandanda a Wągier chce jego..
Simon Kjaer to doskonały wybór popieram w 100%. Ma 21 lat, więc do gry w Premiership zdąży się szybko przystosować.
Co do Schwarzera - mam nadzieję, że to plota. Wole Fabiańskiego niż jego.
By można by było go ściągnąć na dwa lata by może bronił tak jak VdS.
Co to jest?ja rozumiem rozwój ale na 2 czy 3 sezony chyba warto sprowadzić dobrego bramkarza, a nie jakąś miernotę.No z takim podejściem to daleko nie zajdziemy.