Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal

Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 11.05.2025, 20:14, Mateusz Kolebuk 786 komentarzy

Arsenal pokazał charakter, odrabiając dwubramkową stratę na Anfield i zdobywając cenny punkt przeciwko świeżo koronowanym mistrzom Anglii. Mimo że klub z Londynu kończył mecz w dziesiątkę, udało mu się utrzymać passę 13 wyjazdowych spotkań bez porażki w Premier League.

Dynamiczny początek

Już na samym początku meczu Arsenal miał doskonałą okazję, by objąć prowadzenie. Martin Ødegaard precyzyjnie dośrodkował z rzutu wolnego, a Bukayo Saka znalazł się w idealnej pozycji, jednak jego strzał minął słupek. Liverpool odpowiedział groźną akcją, ale David Raya skutecznie zatrzymał Luisa Diaza.

Mecz toczył się w szybkim tempie, a obie drużyny miały swoje szanse. Thomas Partey przejął piłkę w polu karnym Liverpoolu, ale brak porozumienia z Leandro Trossardem uniemożliwił oddanie strzału.

Podwójny cios

Po wyrównanym początku Liverpool zadał dwa szybkie ciosy. Cody Gakpo wykorzystał nieuwagę obrony Arsenalu i głową skierował piłkę do siatki po dośrodkowaniu Andy'ego Robertsona. Chwilę później Dominik Szoboszlai przedarł się przez defensywę Kanonierów, a Luis Diaz dopełnił formalności, podwyższając wynik na 2:0.

Martinelli przywraca nadzieję

Druga połowa zaczęła się dla Arsenalu znakomicie. Gabriel Martinelli zdobył bramkę kontaktową po precyzyjnym dośrodkowaniu Trossarda. To już szóste trafienie Brazylijczyka przeciwko Liverpoolowi, a Arsenal nigdy nie przegrał meczu, w którym Martinelli wpisał się na listę strzelców.

Kanonierzy nabrali pewności siebie. Trossard i Ben White mieli swoje okazje, ale brakowało im precyzji. Martinelli, grający teraz jako środkowy napastnik, również próbował swoich sił, ale obrona Liverpoolu była czujna.

Merino wyrównuje i opuszcza boisko

Determinacja Arsenalu przyniosła efekt. Ødegaard oddał fantastyczny strzał z dystansu, który Alisson zdołał odbić na słupek. Mikel Merino był jednak na miejscu i z bliska doprowadził do wyrównania. Niestety, chwilę później Hiszpan zobaczył drugą żółtą kartkę za nieostrożny faul i musiał opuścić boisko.

Liverpool próbował wykorzystać przewagę liczebną, ale Andy Robertson zmarnował doskonałą okazję, strzelając obok bramki. W doliczonym czasie gry gospodarze zdobyli jeszcze jedną bramkę, ale sędzia anulował ją z powodu faulu.

Co dalej?

Arsenal utrzymuje drugie miejsce w tabeli i przedłuża serię sześciu ligowych meczów bez porażki z Liverpoolem. Przed Kanonierami ostatni domowy mecz sezonu przeciwko Newcastle, który może przypieczętować awans do Ligi Mistrzów. Sezon zakończą wyjazdowym spotkaniem z Southampton.

Gabriel MartinelliLiverpoolRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adek504 komentarzy: 203814.05.2025, 07:39

@pablofan napisał: "powiem tak. Ledwo projekt się zakończył, a wygląda na to, że się rozsypał."

Gdzie niby projekt się rozsypał? Nikt nie odszedł, nic się nie rozsypało, po prostu na chwilę się zatrzymał i tyle

@pablofan napisał: "Zgodzę się, że od roku 22 był zauważalny progres, ale w obecnym sezonie zaliczyliśmy niesamowity spadek jakości. Jedyne poważne kontuzje to Saki i obecnie Gabriela, a z pozostałymi jest i było tak jak z kiwiorem - raz lepiej, a raz gorzej. To nie fundamenty pod to, aby budować zwycięski skład."

No tak, a kontuzje White, Havertza, Martinelliego, Jesusa, Odegaarda i wiele mniejszych które co mecz rozwalalo automatyzmy?
Oczywiście tego pewnie nie widzisz, bo ten czy tamten jest słaby, ale warto trochę przekminic że ciężko cokolwiek robić jak zamiast z meczu na mecz łapać pewność siebie to musisz kombinować jak załatać tą czy ta luke
Siła LFC było właśnie to, że oni praktycznie cały sezon zagrali pierwszym składem

@pablofan napisał: "Także nie interesują nas piłkarze, którzy zadowolą sie miejscem w tabeli. Interesują nas piłkarze, którzy do nas przyjdą bo z równych klubów bądź mocniejszych ze względu na to, że uznają nas za klub zdecydowanie lepszy w drodze po sukcesy."

Oczywiście, że tak, nie wiem gdzie u mnie wyczytałes że jest inaczej

@pablofan napisał: "Na obecną chwilę można o na spowiedziach tyle, że nie dowozimy na końcu sezonu i nie jesteśmy w stanie zrobić tej kropki nad „i” pomimo naszych wysokich aspiracji i na chwilę obecną lokat w tabeli. Uważam, że odbiór nie jest w cale tak pozytywny jakby mogły wskazywać ostatnie „pozycje”."

Zależy kto jak chcę patrzeć, ktoś inny może patrzeć, że ten zespół jest ciągle blisko, ma to doświadczenie i jakość i w końcu przyjdą hurtowo puchary, więc warto wsiąść do tego pociągu i załapać się na grube lata

@pablofan napisał: "P.S
Wam też czasem znikają komentarze po kliknięciu dodaj komentarz? Wpieniające niesamowicie to jest"


Jeżeli problem jest taki jak u mnie to wystarczy cofnąć się na przeglądarce, pojawi się znowu komentarz, skopiować go, zalogować się ponownie, wkleić i dodać

adek504 komentarzy: 203814.05.2025, 07:29

@alexis1908 napisał: "przestań już z tym Havertzem spoko pobiega powalczy a potem z 2 metrów nie trafi do bramki . Klasowy napastnik pobiega powalczy i strzeli gola"

Jak kto się zatrzymał w piłce lat 90 to może tak, teraz napastnik może odgrywać różne role w zależności od tego jak jest zespół zbudowany

Widać, że brakuje Havertza zwłaszcza w fazie zakładania pressingu, często nie ma na kim zawiesić ataku, no i też chyba jednak Havertz absorbował mocniej uwagę obrońców niż Merino

@alexis1908 napisał: "Mistrza w tym roku wygrał Liverpool bo najlepiej punktował trzeba im to oddać my oddawalismy mecze w których prowadziliśmy ile było takich przypadków … oczywiście można zganiać wszystko na kontuzje albo docenić sezon przeciwnika i tyle ;)"

Czytaj może dokładnie co pisze ;)
Napisałem, że LFC wygrał mistrza bez napastnika, pisałem też że zasłużenie wygrali mistrza, ale to nie znaczy że my bez kontuzji moglibyśmy z nimi rywalizować do końca, a oni z kontuzjami mogliby nie wykręcić takiego wyniku

Barney komentarzy: 2377214.05.2025, 07:19

@Ech0z:

Wczesniej bylo pełno wiadomosci ,ze mamy 250-300 i oredzej w to uwierze bo to pierwsze okienko Berty.

My za sprzedaz to nawet 40mln nie zarobimy za bardzo nie ma na kim zarobic.
Jesli chodi o artykul na SkySports to mowili o 100mln plus sprzedaze. Nie wiem czy kasa wydana za Zubiego sie liczy.

Jakby mieli 100 tylko to nie wykladali by 60 za zubimendiego tylko napastnika szukali i na koncu czy starczy na jeszcze kogos.

Ech0z komentarzy: 1081614.05.2025, 06:43

@Garfield_pl: to proszę mnie naprostować bo aż nie chce się wierzyć w takie coś. Chyba że chodzi o to że + to co sprzedamy graczy ale co my dostaniemy za grosze za nich. 200mln to minimum jakie potrzebujemy wydać żeby o czyms myśleć

Ech0z komentarzy: 1081614.05.2025, 06:42

@maniekuw: taa bo Jesus w formie życia strzelający gol za golem łapiący kontuzje to nic takiego. Przecież mamy Havertza

Garfield_pl komentarzy: 3759914.05.2025, 06:16

@Ech0z napisał: "Wczoraj przeczytałem jakiś nieśmieszny żart że Arsenal ma mieć tylko 100mln na letnie wzmocnienia. Jeśli to prawda to wykładam lache na klub który jest tylko dojną krowa dla amerykanca. Tyle to my za samą LM dostaniemy."
To musisz przeczytać że zrozumieniem;)

Garfield_pl komentarzy: 3759914.05.2025, 06:15

Arsenal view Rodrygo as a potential market opportunity & are in ongoing discussions regarding the possibility of signing him this summer. [@SamC_reports]

maniekuw komentarzy: 284614.05.2025, 06:10

@pablofan napisał: "Jedyne poważne kontuzje to Saki i obecnie Gabriela"
I już można przestać czytać.

Ech0z komentarzy: 1081614.05.2025, 06:07

Wczoraj przeczytałem jakiś nieśmieszny żart że Arsenal ma mieć tylko 100mln na letnie wzmocnienia. Jeśli to prawda to wykładam lache na klub który jest tylko dojną krowa dla amerykanca. Tyle to my za samą LM dostaniemy.

sebastix11 komentarzy: 631014.05.2025, 00:42

@pablofan: Havertz ma dokładnie taką samą kontuzje jaką miał Saka, Jesus więzadła, to nie poważna kontuzja ? Odegaard tez 2 miechy nie grał i to na pewno miało wpływ na jego obecną formę, White kontuzja i operacja, długie dochodzenie do siebie, to gracze pierwszego wyboru, a kontuzje miały spory wpływ na grę która była układana, pod tych zawodników, wiadomo trzeba też liczyć na resztę zawodników, ale ta reszta niestety nie była na poziomie tamtych, a i tak dawaliśmy radę przez dłuższą część sezonu i było blisko finału LM. Zgodzę się, że spadek jakości gry do poprzednich sezonów, ale kontuzje podstawowych zawodników i głównych motorów napędowych zespołu miały ogromny skutek na spadek jakości gry zespołu.

pablofan komentarzy: 529314.05.2025, 00:31

@adek504: powiem tak. Ledwo projekt się zakończył, a wygląda na to, że się rozsypał.
Miał być ten sezon, a nie jest. Bardzo dużo w tym „zasługa” MA (w tym jego sztabu) jak i Edu i ch. Wie kogo jeszcze odpowiedzialnego za wzmocnienia.
Zgodzę się, że od roku 22 był zauważalny progres, ale w obecnym sezonie zaliczyliśmy niesamowity spadek jakości. Jedyne poważne kontuzje to Saki i obecnie Gabriela, a z pozostałymi jest i było tak jak z kiwiorem - raz lepiej, a raz gorzej. To nie fundamenty pod to, aby budować zwycięski skład.
Także nie interesują nas piłkarze, którzy zadowolą sie miejscem w tabeli. Interesują nas piłkarze, którzy do nas przyjdą bo z równych klubów bądź mocniejszych ze względu na to, że uznają nas za klub zdecydowanie lepszy w drodze po sukcesy. Na obecną chwilę można o na spowiedziach tyle, że nie dowozimy na końcu sezonu i nie jesteśmy w stanie zrobić tej kropki nad „i” pomimo naszych wysokich aspiracji i na chwilę obecną lokat w tabeli. Uważam, że odbiór nie jest w cale tak pozytywny jakby mogły wskazywać ostatnie „pozycje”.
Temu zespołowi brakuje jakości i bez wyników w postaci pucharów jej nie przybędzie, a wręcz może ubyć.

P.S
Wam też czasem znikają komentarze po kliknięciu dodaj komentarz? Wpieniające niesamowicie to jest

sebastix11 komentarzy: 631014.05.2025, 00:22

@FlameDood: fajnie jakby awansował Sunderland, fajnie by było też Jobe'a Bellinghama od nich kupić

FlameDood komentarzy: 209713.05.2025, 23:51

Oby był powrót Sunderlandu po kilku dobrych latach nieobecności do Premier League.

Marcinafc93 komentarzy: 33424 newsów: 113.05.2025, 23:38

@cieniak14: Miał swoje wpadki, ale patrząc ze gość zajmuje się rynkiem portugalskim, i kto go obserwuje to jest nadzieja. Zobaczymy

cieniak14 komentarzy: 177913.05.2025, 23:36

@Marcinafc93: spoko źródło?

zdyp komentarzy: 511013.05.2025, 23:34

brawo Sunderland

Marcinafc93 komentarzy: 33424 newsów: 113.05.2025, 23:34

EXCL: Arsenal and Sporting have an agreement for the transfer of Viktor Gyökeres

Pedro Almeida
@pedrogva6

inwilshereitrust komentarzy: 66013.05.2025, 23:25

Te 100 mln to chyba licza kwote na amortyzacje

Nicsienieda komentarzy: 1919 newsów: 113.05.2025, 23:19

Czemu Zinchenko, Kiwior, Nwaneri, Tierney nie łapali więcej minut?

Dziadyga komentarzy: 1031813.05.2025, 22:53

@Dzulian napisał: "Przecież niedawno takie było.
Rice, Havertz, Timber. W eurasach pękło 230 mln"


Havertza nie liczę jako tego topu żeby oceniać,że wielkie lato było,ale Rice i Timber owszem.Kai srogo przepłacony.

Dzulian komentarzy: 331213.05.2025, 22:44

@Dziadyga: Przecież niedawno takie było.
Rice, Havertz, Timber. W eurasach pękło 230 mln

Dziadyga komentarzy: 1031813.05.2025, 22:36

O tym wielkim lecie to słyszę co rok xD zobaczę,uwierzę.

alexis1908 komentarzy: 487913.05.2025, 22:10

@adek504: przestań już z tym Havertzem spoko pobiega powalczy a potem z 2 metrów nie trafi do bramki . Klasowy napastnik pobiega powalczy i strzeli gola . Śmiem twierdzić że jakbyśmy mieli w meczu z PSG napastnika z krwi i kości (czyt Gyokeres Isak ) to byśmy teraz grali w finale . Mistrza w tym roku wygrał Liverpool bo najlepiej punktował trzeba im to oddać my oddawalismy mecze w których prowadziliśmy ile było takich przypadków … oczywiście można zganiać wszystko na kontuzje albo docenić sezon przeciwnika i tyle ;)

sebastix11 komentarzy: 631013.05.2025, 22:02

@youngboy: przecież to śmieszne plotki z tymi 100mln, Romano pisał, że to będzie wielkie lato Arsenalu jeśli chodzi o transfery i mówi się o przynajmniej 200 mln

youngboy komentarzy: 221613.05.2025, 22:00

100 mln + kasa ze sprzedaży to szału nie ma. Ledwo starczy na Zubimendiego i napastnika. Myślałem, że trochę więcej zachomikowaliśmy nie wydając kasy przez 3 okienka z rzędu i mimo wszystko robiąc dobre wyniki sportowe.

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 21:36

@pablofan napisał: "To ty się zdecyduj czy wyniki mają znaczenia czy jednak nie ;)"

Wystarczy nie traktować wszystkiego zero jedynkowo ;)

Jak się napisze że wyniki mają znaczenie to nie znaczy że jedynie znaczenie mają trofea, jak się napisze że wyniki nie mają znaczenia to nie znaczy że można co roku robić 8 miejsce i przekonywać najlepszych zawodników do gry dla nas

Chyba się zgodzić że jest różnica przy rozmowie z piłkarzem jak mu pokażesz "broszurkę" klubu, a tam 8, 8 , 5 miejsce i LE, a jak mu pokażesz 2,2,2 i 1/2 LM ;)

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 21:33

@Furgunn napisał: "mamy właśnie, nawet w pełnym składzie. Słaba lewa strona, brak jakościowego napastnika, brak zmiennika dla Saki i Ode. Zina, Tomi to nawet szkoda gadać, bardzo słabi zmiennicy z których nawet Arteta nie chce korzystać. Co Ty mi będziesz wyjeżdzał z jakością? wszystkie mankamenty tego zespołu, oraz brak tej "jakości" ukazał nam się w tym sezonie"

Lewe skrzydło zaczyna nie dojeżdżać, ale nie jest na pewno słabe, jak to niby piszesz

Napastnika też niby nie ma jakościowego, a czy LFC wygrywając mistrzostwo miał jakościowego napastnika?
Havertz jest dobrze skrojony pod nas i widać ile tracimy bez niego, ale to nie oznacza że też nie da się jeszcze tego ulepszyć

Zarówno Saka czy Ode maja zmienników, ale jak to bywa takie gwiazdy w top klubach grają często wszystko, czy Salah ma zmiennika, czy VVD ma zmiennika, czy Rodri ma zmiennika, czy Yamal ma zmiennika?
No nie, bo ciężko o takich

Jak miały nie wyjść mankamenty składu w tym sezonie jak dochodziło do irracjonalnych sytuacji, że jednocześnie wypadało 4 zawodników z linii ataku, 3 PO jednocześnie itd
Ciekawe jak LFC by sobie radzili jak by musieli w jakiej formacji grać bez podstawy, a no tak że jak wyszło na Chelsea środkiem Jones, Elliot, Endo to nie istnieli, bo często zmiennicy są wartością dodana dlatego że są zmiennikami, a nie jak muszą pół sezonu ciągnąć drużynę

W pełnym składzie mieliśmy kadrę
Raya-Timber, Saliba, Gabriel, LS -Partey, Ode,Rice -Saka, Havertz, Martinelli

Neto, White, Calafiori, Kiwior, Jorginho, Merino, Nwaneri, Jesus, Trossard

Na ławkę nie łapali by się Tomyiasu, Tierney, Zina, Sterling

Naprawdę ten skład jest zarówno na wygranie LM czy PL, ale zabiły go kontuzje, a szkoda no i żeby dalej się rozwijać trzeba robić jak wielkie kluby czyli diagnozować najsłabsze ogniwa w składzie i je wymieniać na mocniejsze
Ale najsłabsze nie oznaczają słabych, tylko po prostu tych którzy zaczynają odstawać

pablofan komentarzy: 529313.05.2025, 21:32

@Garfield_pl: „Mikel Arteta will have at least £100m to spend on transfers this summer plus any funds raised from player sales”

No to nie poszalejemy, a potrzeba aż 7nowych zawodników z czego minimum 3 gotowych podnieść poziom tego zespołu -.-

pablofan komentarzy: 529313.05.2025, 21:28

@adek504: „No i kwestia tego, że te gwiazdy też musiały chcieć przychodzić do klubu, a nie jest łatwo przekonać kogoś takimi wynikami”

To ty się zdecyduj czy wyniki mają znaczenia czy jednak nie ;)

@Furgunn: „Co Ty mi będziesz wyjeżdzał z jakością? wszystkie mankamenty tego zespołu, oraz brak tej "jakości" ukazał nam się w tym sezonie, do tego coraz bardziej widoczne zaniedbania podczas okienek transferowych, czy nieporozumienia jak Sterling. Niesamowite jest to, że i tak udaję się zrobić coś tak wielkiego jak top4 w LM.”

Ja rozumiem optymizm i wiarę, ale no nie da się zaprzeczyć, że od początku sezonu była to równia pochyła dla klubu i symptomy były aż nadto widoczne. A Ten typ niestety tak ma, że będzie bog wie co wymyślał na argumenty „za” nawet jeśli nie ma do tego podstaw.

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 21:22

@Ups147 napisał: "A jakoś Partey do nas przyszedł bez LM. Arteta dostał na wejściu właściwie taki budżet jakiego większość klubów nawet z lm może pozazdrościć i swobodnie mogliśmy i wczesniej sprowadzać i gwiazdy, nie tylko od roku jak piszesz"

Partey rzeczywiście był już gotowym produktem, ale z nim też był problem, bo przez jego klauzulę i to że nie dało się nic zbić ani rozbić na raty to nie udało się dograć jeszcze jednego transferu

Właśnie Arteta wcale nie miał od początku takiego super budżetu, w pierwszym pełnym sezonie wydał 80 mln, to jest mniej niż potrafią wydać beniaminkowie

No i kwestia tego, że te gwiazdy też musiały chcieć przychodzić do klubu, a nie jest łatwo przekonać kogoś takimi wynikami

@Ups147 napisał: "ja nie zauważyłem, że to Tobie odpisuje. Po prostu leć dalej, omiń moje komentarze, procesik trwa, wszystko jest w porządku ;)"

Nie no dlaczego, Twoje komentarze są nie do zapomnienia, więc ciężko polecieć dalej ;)

miki007 komentarzy: 65013.05.2025, 21:18

@petroniusz7: przecież już dwa dni temu poszło

Dziadyga komentarzy: 1031813.05.2025, 21:17

Steczkowska jak tańcuje.Zawsze miałem do tej babki słabość cholera xd

Furgunn komentarzy: 1180113.05.2025, 21:07

@adek504 napisał: "No no, nie mamy xd"

No nie mamy właśnie, nawet w pełnym składzie. Słaba lewa strona, brak jakościowego napastnika, brak zmiennika dla Saki i Ode. Zina, Tomi to nawet szkoda gadać, bardzo słabi zmiennicy z których nawet Arteta nie chce korzystać. Co Ty mi będziesz wyjeżdzał z jakością? wszystkie mankamenty tego zespołu, oraz brak tej "jakości" ukazał nam się w tym sezonie, do tego coraz bardziej widoczne zaniedbania podczas okienek transferowych, czy nieporozumienia jak Sterling. Niesamowite jest to, że i tak udaję się zrobić coś tak wielkiego jak top4 w LM. Ale ligę oddaliśmy bez walki, bo kilka kontuzji pokazało nam jak słabą mamy kadrę.

petroniusz7 komentarzy: 1689 newsów: 213.05.2025, 21:07

Poszło ponoć 'Here we go' od Fabrizio Romano - Zubimendi nasz!

Ups147 komentarzy: 417913.05.2025, 20:50

@adek504 napisał: "No nie, byliśmy np zespołem po zajęciu miejsc 8, 8, 5 bez LM, więc logiczne że ciężko było przekonywać gwiazdy i gotowych zawodników, ale już rok później po walce o mistrza z City i kwalifikacji do LM zaczęliśmy się liczyć i wzięliśmy np Rice'a"

A jakoś Partey do nas przyszedł bez LM. Arteta dostał na wejściu właściwie taki budżet jakiego większość klubów nawet z lm może pozazdrościć i swobodnie mogliśmy i wczesniej sprowadzać i gwiazdy, nie tylko od roku jak piszesz. W ogóle ja nie zauważyłem, że to Tobie odpisuje. Po prostu leć dalej, omiń moje komentarze, procesik trwa, wszystko jest w porządku ;)

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 20:31

@Furgunn napisał: "Bo nie mamy :)"

No no, nie mamy xd
3 najdroższy skład na świecie, kadra w pełnym składzie naprawdę jakościowa, ale no nie mamy, masz rację ;)

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 20:30

@Ups147 napisał: "Tak to można było mówić o czasach za Wengera gdzie spłacaliśmy stadion i on faktycznie nie miał budżetu, ale jak od zeszłego sezonu?"

No nie, byliśmy np zespołem po zajęciu miejsc 8, 8, 5 bez LM, więc logiczne że ciężko było przekonywać gwiazdy i gotowych zawodników, ale już rok później po walce o mistrza z City i kwalifikacji do LM zaczęliśmy się liczyć i wzięliśmy np Rice'a

Furgunn komentarzy: 1180113.05.2025, 20:16

@adek504 napisał: "Naprawdę tu są jakieś wieszczenia, że my nie mamy składu"

Bo nie mamy :)

aguero10 komentarzy: 871813.05.2025, 20:09

No tak ciągle co sezon są jakieś braki kadrowe . Jak nie napastnik to skrzydłowe albo obrońca . Ciągle wąska i nie kompletna kadra która będzie walczyć na kilku frontach . Jeszcze przy tylu kontuzjach jak u nas co roku . Ciekawe jak wykaże się nasz nowy dyrektor . Bo roboty w uj .

Ups147 komentarzy: 417913.05.2025, 20:04

@adek504 napisał: "Przez kilka lat byliśmy zmuszeni brać zawodników do rozwoju, bo ciężko było kogoś brać na tu i teraz, dopiero od zeszłego sezonu możemy to robić bo wróciliśmy do LM i do walki o najwyższe cele"

Tak to można było mówić o czasach za Wengera gdzie spłacaliśmy stadion i on faktycznie nie miał budżetu, ale jak od zeszłego sezonu?

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 20:02

@Furgunn napisał: "Oczywiście masz rację, ale uważam, że pewien brak zdecydowania pozbawił nas tytułu w poprzednim sezonie :)"

Jak już to prędzej w tym sezonie, w zeszłym okno letnie było mocne, a ciężko mówić że zimowe zawalone jak na wiosnę mieliśmy 16 zwycięstw, 1 remis i 1 porażkę

@Furgunn napisał: "Czas pokaże, ale zwiększają swoją szansę co roku sprowadzając kogoś do siebie, nawet jeżeli to jest "5 transferów" xd"

Przecież my dokładnie robiliśmy to samo, zwiększaliśmy co okienko swoje szanse podnosząc jakość zespołu, więc nie rozumiem co oni robią tak lepiej

@Furgunn napisał: "my ile teraz potrzebujemy zawodników na przyszły sezon by ta kadra była w końcu jak należy, a nie zabawy w wymiany 1:1. Napastnik, skrzydłowy, do środka już jest ale Partey musi zostać i tak, jakiś jeden obrońca przynajmniej za ten szpital i bramkarz. To jest minimum przy wierzę w cuda, że będzie bez kontuzji. A gdzie zmiennik dla Ode czy Saki? Ktoś realnie naciekający z ławki?"

Tak naprawdę to napastnik, skrzydłowy i sp, który już praktycznie jest
Bramkarz na 2, ale to nie jest jakiś transfer z kosmosu
Obrońca tylko w wypadku jeżeli Kiwior odejdzie, inaczej raczej nie ma sensu

Naprawdę tu są jakieś wieszczenia, że my nie mamy składu, a po prostu potrzebna jest wymiana tych co są już za słabi bo klub urósł a oni nie i dodanie za nich mocniejszych

cobi90 komentarzy: 148913.05.2025, 19:57

@Garfield_pl: 100m do wydania, a 60 poszło na Zubimendiego. Napastnika za 40 to my nie kupimy, a jeszcze skrzydłowy na mus jest potrzebny. Plus jakby Partey odszedł ktoś do środka. Albo źródło kiepskie albo cienko widzę to okienko. Znowu wzmocnimy jakąś pozycję żeby osłabić inną i tak w kółko.

Pikinier komentarzy: 41913.05.2025, 19:55

A ja Wam powiem, że nie odpuszczałbym Šeško.. Wg mnie dobra opcja, chociaż nie wiadomo jaka ostatecznie byłaby cena.. Zwolnić Jesusa, Havertz z powrotem na podwieszonego za napastnikem (ew. na 10), Nwaneri jako backup Saki i pierwszy zmiennik na 10. Plus nowy LS z Martinellim na zastępstwie, Trossard out. No i koniecznie 9 "na już" typu Gyokeres. Tak wiem, pomarzyć fajna rzecz ;).

Garfield_pl komentarzy: 3759913.05.2025, 19:06

Mikel Arteta will have at least £100m to spend on transfers this summer plus any funds raised from player sales

Arsenal are in a very healthy position with regards to the Premier League’s Profit & Sustainability Rules, and are set to pay Martin Zubimendi's €60m release clause as soon as the season ends ✅

The Gunners will also sign a striker this summer but they have not yet narrowed down their options to one name - new sporting director Andrea Berta has been very impressed with Sporting Lisbon’s Victor Gyokeres but RB Leipzig’s Benjamin Sesko also remains a target

ZielonyLisc komentarzy: 2095813.05.2025, 19:04

Dobra, lecimy z treningiem cardio, samo nic się nie zrobi!!!!
LECIMY DALEJ

Furgunn komentarzy: 1180113.05.2025, 18:54

@adek504 napisał: "Przez kilka lat byliśmy zmuszeni brać zawodników do rozwoju, bo ciężko było kogoś brać na tu i teraz, dopiero od zeszłego sezonu możemy to robić bo wróciliśmy do LM i do walki o najwyższe cele"

Oczywiście masz rację, ale uważam, że pewien brak zdecydowania pozbawił nas tytułu w poprzednim sezonie :) @adek504 napisał: "No nie wiem, a co jak się okaże że nie awansują do LM?
Za chwilę brak cierpliwości i może się okazać że Maresca poleci i znowu zabawa od nowa"


Czas pokaże, ale zwiększają swoją szansę co roku sprowadzając kogoś do siebie, nawet jeżeli to jest "5 transferów" xd a my ile teraz potrzebujemy zawodników na przyszły sezon by ta kadra była w końcu jak należy, a nie zabawy w wymiany 1:1. Napastnik, skrzydłowy, do środka już jest ale Partey musi zostać i tak, jakiś jeden obrońca przynajmniej za ten szpital i bramkarz. To jest minimum przy wierzę w cuda, że będzie bez kontuzji. A gdzie zmiennik dla Ode czy Saki? Ktoś realnie naciekający z ławki?

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 18:49

@Furgunn napisał: "Żaden z tych klubów nie bierze zawodnika z myślą, że za 5 lat będą z niego ludzie. City potrzebuje napastnika to bierze, live szuka obrońcy? Bierze najlepszego w lidze. To robi różnicę."

Przez kilka lat byliśmy zmuszeni brać zawodników do rozwoju, bo ciężko było kogoś brać na tu i teraz, dopiero od zeszłego sezonu możemy to robić bo wróciliśmy do LM i do walki o najwyższe cele

@Furgunn napisał: "Chelsea ma szansę szybciej wyjść z tego bałaganu i zrobić coś dobrego od nas"

No nie wiem, a co jak się okaże że nie awansują do LM?
Za chwilę brak cierpliwości i może się okazać że Maresca poleci i znowu zabawa od nowa

Furgunn komentarzy: 1180113.05.2025, 18:45

@adek504 napisał: "Dziwnym trafem w PL kluby które mają jakąś ciągłość procesów i nie działają na tu i teraz (LFC i City)"

Żaden z tych klubów nie bierze zawodnika z myślą, że za 5 lat będą z niego ludzie. City potrzebuje napastnika to bierze, live szuka obrońcy? Bierze najlepszego w lidze. To robi różnicę. @adek504 napisał: "działają na tu i teraz (Chelsea, Spurs, MU)"

Chelsea ma szansę szybciej wyjść z tego bałaganu i zrobić coś dobrego od nas, podążając za procesem i ściągając półśrodki i bawiąc się w sentymenty. I tak pewnie za 2 sezony bez względu czy będziemy mieć trofea czy nie to pół jedenastki będzie zmienione, tylko oby na lepsze patrz City, czy Live.

United i Spurs to burdel :)

pawel_1986 komentarzy: 120213.05.2025, 18:40

@miki007: większość ludzi mówi, że jest szczęśliwa w obecnej pracy a później odchodzi bez sentymentu. Także dopóki nie podpisze nowej umowy uważam, że bardziej prawdopodobne jest to, że odejdzie :)

adek504 komentarzy: 203813.05.2025, 18:37

@Furgunn napisał: "W obecnej piłce nie ma czasu, ani warunków na procesy. Liczą się tylko szybkie działania na rynku, na tu i teraz"

Dziwnym trafem w PL kluby które mają jakąś ciągłość procesów i nie działają na tu i teraz (LFC i City) mają lepsze wyniki niż te dla których nie liczy się proces i działają na tu i teraz (Chelsea, Spurs, MU)

Celowo nie wymieniłem nas, bo oczywiście byś wyśmiał że nie mamy trofeów ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady