Arsenal remisuje z Brentford 1:1. Partey strzela, ale to za mało

Arsenal remisuje z Brentford 1:1. Partey strzela, ale to za mało 12.04.2025, 21:14, Mateusz Kolebuk 172 komentarzy

Arsenal nie zdołał zdobyć kompletu punktów w starciu z Brentford, mimo że Thomas Partey wpisał się na listę strzelców po błyskawicznej kontrze. Po dość spokojnej pierwszej połowie, która była zupełnym przeciwieństwem emocji z wtorkowego meczu, Kanonierzy objęli prowadzenie w 60. minucie.

Akcja zaczęła się od Davida Rayi, który pewnie złapał piłkę po rzucie rożnym rywali i szybko podał piłkę do Declana Rice'a. Ten ruszył do przodu jak burza, a następnie znalazł Parteya, który wbiegł z prawej strony i pewnie umieścił piłkę w siatce. Niestety, Brentford szybko wyrównało dzięki sprytnemu strzałowi Yoane Wissy, który zaskoczył Rayę. Arsenal nie zdołał już odzyskać prowadzenia, a teraz skupia się na nadchodzącym meczu Ligi Mistrzów w Hiszpanii.

Tierney blisko gola

Po triumfalnym zwycięstwie 3:0 nad Realem Madryt we wtorek, Arsenal musiał skupić się na Premier League, by nie stracić kontaktu z liderującym Liverpoolem. Declan Rice, bohater wtorkowego meczu, był kluczową postacią w pierwszych akcjach Kanonierów. Najpierw podał do Ethana Nwaneriego, którego strzał został zablokowany, a potem zapoczątkował akcję zakończoną rzutem rożnym po strzale Gabriela Martinellego.

Mimo kilku prób, pierwsze 20 minut nie przyniosło większych emocji. David Raya musiał interweniować po wejściu Kristoffera Ajera w pole karne. Chwilę później Arsenal cieszył się z gola Kierana Tierneya, ale radość była krótka – VAR wykazał minimalnego spalonego. Szkot, który wrócił do podstawowego składu po długiej przerwie, trafił do siatki, ale jego radość została przerwana przez technologię.

Goście mogli mieć mniej szczęścia, gdy Christian Norgaard zaatakował Gabriela Martinellego ostrym wślizgiem, ale sędzia ukarał go tylko żółtą kartką. Ajer ponownie uratował Brentford przed stratą gola, blokując strzał Martinellego po świetnym podaniu Williama Saliby. Pierwsza połowa zakończyła się próbą Leandro Trossarda z dystansu, ale Mark Flekken nie dał się zaskoczyć.

Błyskawiczna kontra Kanonierów

Arsenal objął prowadzenie po godzinie gry dzięki spektakularnej kontrze. Raya złapał piłkę po rzucie rożnym Brentford i natychmiast podał do Rice'a. Nasz pomocnik przebiegł z piłką niemal całe boisko i podał do Parteya, który mocnym strzałem pokonał bramkarza rywali. To była akcja jak z podręcznika – od pola karnego do pola karnego w mgnieniu oka.

Mikel Arteta szybko zareagował zmianami, wpuszczając na boisko Martina Odegaarda, Mylesa Lewisa-Skelly'ego i Bukayo Sakę. Kibice na Emirates Stadium znów podkręcili atmosferę.

Brentford odpowiada

Jednak Brentford nie zamierzało się poddać. Po kolejnym rzucie rożnym Nathan Collins zgrał piłkę do Wissy, który efektownie wykończył akcję tyłem do bramki. Arsenal miał szansę na szybkie odzyskanie prowadzenia, gdy Saka przejął piłkę od Flekkena na skraju pola karnego, ale zabrakło mu czasu na oddanie strzału.

Końcówka meczu była trudna dla Kanonierów – Jorginho musiał opuścić boisko z powodu kontuzji, a Arsenal grał w dziesiątkę. Saka próbował jeszcze indywidualnych akcji w doliczonym czasie gry, ale jego podania były skutecznie blokowane przez obronę Brentford.

Co dalej?

Ten mecz był przerywnikiem między dwoma starciami Ligi Mistrzów z Realem Madryt. Arsenal jedzie na rewanż do Madrytu z przewagą 3:0, a zasada goli wyjazdowych nie obowiązuje. Kolejne spotkanie w Premier League odbędzie się w Wielkanocną Niedzielę – 13 kwietnia – na wyjeździe przeciwko Ipswich Town.

BrentfordRaport pomeczowyThomas Partey autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
alexis1908 komentarzy: 426813.04.2025, 12:16

@Damper: sory nie rozumiem co napisałeś kluby PL robią lepsze liczby niż napastnicy w tych zespołach ?

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 12:13

Andrea Berta’s influence on Arsenal’s summer transfer business cannot be understated — for instance, Joan Garcia, long viewed within the club as the ideal no.2 goalkeeper to David Raya, is one deal Berta seems keen to reconsider.

Arsenal have done plenty of groundwork on Garcia, a player initially recommended by goalkeeper coach Inaki Cana, however, sources close to the player have indicated there has been NO contact from Berta since he started work at Arsenal.

Up to 10 clubs have approached Garcia’s representatives & he will be allowed to leave Espanyol for below his release clause this summer, but he is still likely to cost a decent fee.

Garcia remains open to joining Arsenal & would be keen to compete with Raya for the #1 spot at the club, should the opportunity arise. [@RyanTaylorSport]

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 12:01

@Dziadyga napisał: "Jesus i Zinchenko to odpady były faktycznie prawie nic nie znaczące w City to jęczałem od początku i miałem PONOWNIE racje."
Tak, miałeś rację? Chyba w swoim mniemaniu, bez nich nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy i w tamtym sezonie gdy dołączyli nie byłoby takiej walki ;) natomiast to , że w perspektywie kilku sezonów będą rezerwowymi było pewne, nic odkrywczego, natomiast wtedy byli jednymi z najlepszych w drużynie, więc bzdurzenie o odpadzie to tylko w Twoim wykonaniu możliwe ;) ich problem taki, że drużyna poszła do przodu, zobacz że to samo dzieje się z jednym z naszych ulubionych piłkarzy, czyli Whitem, Timber go wygryzł ze składu, i będzie głównym wyborem, czy White to słaby grajek( może jęczałes o kwotę za niego, nie pamiętam) ,no nie, zwyczajnie przyszedł lepszy i tak ma być. W tamtym czasie Jesus i Zina to były dla nas top transfery, które przyniosły i mental, i możliwości, tylko jak mówiłem pamięć złotej rybki, do tego wybiórcza:) @Dziadyga napisał: "KDB przy odpowiednio skonstruowanym kontrakcie byłby natomiast okej,bo udowodnił swoją klasę,jakies liczby też by dołożył czy magiczną grę.Przecież nie jestes w szatni City,a może i jestes jak wszedzie(?) to skąd możesz wiedzieć dlaczego nie grał w klubie i czy dojezdza fizycznie czy nie.Ja bym zaryzykował i tyle.tym bardziej,że za darmo."
Mówisz, i jaki to byłby kontrakt który zaakceptuje? 100tys? Partey nie dostaje nowego między innymi za wiek, być może też sprawy pozaboiskowe, a KDB dostanie emeryturę? Wystarczyło oglądać mecze City w miarę często, żeby było widać czemu nie gra- coraz częściej kontuzje, nie dojeżdża fizycznie. To już nie jest ten KDB co kilka lat temu, i zaraz byłby pojazd że co to za transfer, a uwierz tanio by nie było mimo że free, niech idzie do smerfów itd, my mamy bardzo dobrego grajka na tą pozycję, mimo słabego sezonu

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 12:01

@alexis1908 napisał: "@Damper: i był tak tragiczny w tej pomocy że dopiero przesunięty na 9 zaczął robić jakieś liczby . Ty chyba meczów nie oglądałeś że nie pamiętasz jak Havertz super grał w pomocy XD wziąłeś porównanie które jest tu nie na miejscu porównując 9 z pomocnikiem . Jak już chcesz pokazać że Ode jest niby taki tragiczny to porownuj go z pomocnikami . I tak zgadzam się u Ode zawodzi decyzyjność w tym sezonie ale żeby go sprzedawać i porównywać z Havertzem trzeba ostro coś nie tak mieć ;)"

Havertz grał słabo w pomocy i tak jak przywołałem grał tam przez ponad poł sezonu, a mimo wszystko wykręcił 8 g/a lepszy wynik od Odegaarda. Mówisz, że mam porównywać liczby Odegaarda z pomocnikami, ale to mam go porównywać z Parteyem, albo Ricem? Przecież Odegaard w naszym systemie spełnia rolę praktycznie 4 atakującego, więc mam prawo wymagać od niego liczb. Proszę bardzo, mogę go porównać z Fernandesem, Palmerem, czy Maddisonem. Piszesz, że to logiczne, że napastnik będzie miał lepsze liczby, więc podaję przykłady 10 klubów Premier League, które robią lepsze liczby niż napastnicy w tych zespołach. I przy okazji, o wiele lepsze niż Odegaard.

Artetaballer komentarzy: 1913.04.2025, 11:53

@marimoshi napisał: "Z Odegaardem jesteśmy przewidywalni. Norweg spowalnia gre i ciągle szukał tylko Saki. Nie byloby pressingu z jednym czy drugim jak Ci z przodu biega Trossard. Tak na prawdę kluczowy dla Naszego pressingu jest Havertz. Te powroty Martina to też mityczne bo za każdym razem przegrywa fizycznie i w obronie nic nie daje"
Eeeee nie zgodzę się. Specjalnie zwróciłem uwage na Zine w tym meczu bo pewnie jak nie uda się go sprzedać, to właśnie w tej roli pozostanie. Bardzo wolno wracał do obrony i jego pressing to był żart. Jak ktoś ma dostęp do statystyk, to sprawdźcie ile średnio km robi Ode na mecz, a ile wczoraj zrobił Zina. Całego meczu nie zagrał, ale można porównać tak mniej więcej.

Pressing sprawia, że przeciwnik podaje niedokładnie i mamy szansę szybko odzyskać piłkę. To fundament gry Arsenalu z którego Ode wywiązuje się wzorowo. Można się przyczepić do goli, asyst, ale braku zaangażowania, umiejętności pressowania nie zarzucajcie mu.

alexis1908 komentarzy: 426813.04.2025, 11:49

@Damper: i był tak tragiczny w tej pomocy że dopiero przesunięty na 9 zaczął robić jakieś liczby . Ty chyba meczów nie oglądałeś że nie pamiętasz jak Havertz super grał w pomocy XD wziąłeś porównanie które jest tu nie na miejscu porównując 9 z pomocnikiem . Jak już chcesz pokazać że Ode jest niby taki tragiczny to porownuj go z pomocnikami . I tak zgadzam się u Ode zawodzi decyzyjność w tym sezonie ale żeby go sprzedawać i porównywać z Havertzem trzeba ostro coś nie tak mieć ;)

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 11:48

Arsenal retain an interest in Ajax defender Jorrel Hato ahead of the summer transfer window, though any potential move is likely to hinge on the future of Jakub Kiwior. Hato’s age, potential & versatility is of huge appeal to Mikel Arteta. [@RyanTaylorSport]

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 11:47

The prospect of Arsenal strengthening their defensive options is subject to departures, as the acquisitions of a striker, likely two central midfielders, winger & back-up goalkeeper are currently of greater priority. [@RyanTaylorSport]

Nicsienieda komentarzy: 1630 newsów: 113.04.2025, 11:47

Niestety bandyta Baumgartner nam złamał kapitana. Boję się, że ta kontuzja mu odebrała sprawność kostki, na której tak polega. Liczę na to, że to kwestia do rozwiązania w przerwie letniej, bo jaki Odegaard ma peak każdy wie.

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 11:38

@alexis1908 napisał: "@Damper: To od kiedy Havertz gra w pomocy ? Przecież on od 2 lat gra na 9 chyba logiczne że strzeli więcej niż Ode"

Ale Ty sobie żarty teraz robisz? Havertz ponad połowę pierwszego sezonu grał w pomocy.

alexis1908 komentarzy: 426813.04.2025, 11:35

@Damper: To od kiedy Havertz gra w pomocy ? Przecież on od 2 lat gra na 9 chyba logiczne że strzeli więcej niż Ode .@DyktatorArsene: Co Nwaneri pokazał w ostatnich meczach ? Wczoraj przegrywał każdy fizyczny pojedynek obrońcy przestawiali go jak zabawkę .

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 11:32

@marimoshi napisał: "@Damper:
Najlepsze, że osoby broniące Ode w pierwszej kolejności chcą wywieźć z Emirates Martinellego, który ma lepsze liczby, w obronie gra bardzo dobrze oraz nie boi się ryzyka jak Norweg.
No cóż całe szczęście, że parasol ochronny nad kapitanem się skończył wraz z kontuzja Kaia. Ludzie zaczynają dostrzegać jego fatalny sezon, ale i tak absurdalne wymówki dalej funkcjonują jak narodziny dziecka, brak Saki itp."


Nie wiem czy ten parasol się skończył, spójrz jak określane są cele transferowe Arsenalu. Każdy jak mantrę powtarza, że potrzeba lewoskrzydłowego i napastnika. W domyśle- Martinelli/Trossard sprzedaż/ławka i nowy skrzydłowy do pierwszego składu, Havertz ławka i nowy napastnik do pierwszego składu. W ogóle nie bierze się pod uwagę opcji, że to Odegaard miałby wylądować na ławce, szuka się bolączek i pola do poprawy wszędzie, tylko nie u niego. On jest nietykalny, ma jakiś immunitet? W zestawieniu z tym co oferuje to jest to bardzo przeceniany zawodnik. Największe od lat zwycięstwo Arsenalu, 3-0 przeciwko dominatorowi LM:

https://www.youtube.com/watch?v=rZKOrIiw_rg

Skrót z najlepszymi akcjami meczu. Nie uświadczycie tutaj nawet dotknięcia piłki przez Norwega. Wszystkie najgroźniejsze sytuacje, całe zagrożenie zostało wygenerowane bez jego udziału. Zwróćcie nawet uwagę na to w jaki sposób zostały wywalczone te wolne, po których Rice zdobywał bramki. Wywalczył je w obu przypadkach Saka i zrobił to w środkowym sektorze boiska. Jako skrzydłowy odwalił tak naprawdę robotę, której wykonanie powinno należeć do Odegaarda.

Bartek_ komentarzy: 156713.04.2025, 11:27

@DyktatorArsene: To się zdarzy tylko w jednym przypadku - jeśli Ode złapie kontuzję przed meczem.

Rynkos7 komentarzy: 801913.04.2025, 11:26

@marimoshi napisał: "Najlepsze, że osoby broniące Ode w pierwszej kolejności chcą wywieźć z Emirates Martinellego, który ma lepsze liczby, w obronie gra bardzo dobrze oraz nie boi się ryzyka jak Norweg.
No cóż całe szczęście, że parasol ochronny nad kapitanem się skończył wraz z kontuzja Kaia. Ludzie zaczynają dostrzegać jego fatalny sezon, ale i tak absurdalne wymówki dalej funkcjonują jak narodziny dziecka, brak Saki itp."


Obaj są mierni w tym sezonie. Odegaard też jest bardzo aktywny w grze bez piłki, właściwie to jeden i drugi gracz broni się w tym aspekcie. Problem zaczyna się w grze z piłką. Obaj mają problem z decyzyjnością, boją się podejmować ryzyko, mają kiepski strzał i kiepski drybling a w przypadku Norwega doszedł problem z ostatnim podaniem (coś co funkcjonowało w poprzednim sezonie). Norweg "broni się" się tylko tym, że rok temu radził sobie z większością tych rzeczy przynajmniej w stopniu dobrym, w tym sezonie coś u niego szwankuje, więc tutaj jest pole do "odrodzenia". Martinelli natomiast to gracz, który po prostu ma swoje limity i tutaj nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji, w której jego gra zmienia się w takim stopniu jak np. w przypadku Raphinh'y z Barcy.

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 11:26

Rewanż z Realem musimy dowieźć . Ciężko będzie znieść porażkę po takim dobrym 1 meczu.

Gunner18AFC komentarzy: 3524 newsów: 313.04.2025, 11:14

Odegard zawsze jak ma piłķę to kieruje się do prawej strony na skrzydło, żadnego zejścia do środka czy coś. Od razu wszyscy wiedzą, że trzeba się przesunąć i zamurować tą stronę.

Niech ktoś mu da kubeł zimnej wody, bo taka gra nie przystoi takiemu piłkarzowi. Jakby cofnął się w rozwoju.

Dziadyga komentarzy: 980513.04.2025, 10:58

Odegarda to w tym sezonie zapamiętam tylko jak smarka po 10 razy na mecz na murawe XD brutalne,ale prawdziwe..Chyba,że coś sie odmieni w najwazniejszych meczach w LM.

DyktatorArsene komentarzy: 262713.04.2025, 10:57

Nwaneri za Ode na Madrid

marimoshi komentarzy: 514113.04.2025, 10:50

@Damper:
Najlepsze, że osoby broniące Ode w pierwszej kolejności chcą wywieźć z Emirates Martinellego, który ma lepsze liczby, w obronie gra bardzo dobrze oraz nie boi się ryzyka jak Norweg.
No cóż całe szczęście, że parasol ochronny nad kapitanem się skończył wraz z kontuzja Kaia. Ludzie zaczynają dostrzegać jego fatalny sezon, ale i tak absurdalne wymówki dalej funkcjonują jak narodziny dziecka, brak Saki itp.

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 10:33

@marimoshi napisał: "Tak na prawdę kluczowy dla Naszego pressingu jest Havertz. Te powroty Martina to też mityczne bo za każdym razem przegrywa fizycznie i w obronie nic nie daje"

Zgadzam się, natomiast już z braku laku wymyśla się właśnie takie argumenty na obronę Norwega. Że się wraca (tak jakby inni nie wracali), że pressuje (tak jakby inni tego nie robili). Można by rzec, że wykonuje tytaniczną pracę, z której była zawsze taka beka, kiedy wykonywał ją Laca. Tylko, że mimo wszystko nawet z tamtej było chyba więcej efektów.

veron komentarzy: 467113.04.2025, 10:31

https://www.uefa.com/under21/match/2021148--serbia-vs-spain/lineups/

8 lat temu byłem w Bydgoszczy na meczu Mistrzostw Europy U17 Hiszpania - Serbia, Hiszpania miała już awans więc grali w większości rezerwowi, wtedy znałem z tych co grali głównie D.Suareza który strzelił bramkę i Inakiego Williamsa ale teraz sprawdziłem sobie skład z tego meczu i na środku obrony grał nasz supersnajper Mikel Merino, to jest dopiero uniwersalny grajek :D

nt2b komentarzy: 365 newsów: 413.04.2025, 10:23

@Matelko: Rodrygo to byłby piękny transfer.

marimoshi komentarzy: 514113.04.2025, 10:22

@Artetaballer napisał: "A jak oceniacie grę Ziny na pozycji Odegaarda? Jak dla mnie źle nie wypadał, ale mocno brakowało pressingu i mniej wracał od Martina."

Z Odegaardem jesteśmy przewidywalni. Norweg spowalnia gre i ciągle szukał tylko Saki. Nie byloby pressingu z jednym czy drugim jak Ci z przodu biega Trossard. Tak na prawdę kluczowy dla Naszego pressingu jest Havertz. Te powroty Martina to też mityczne bo za każdym razem przegrywa fizycznie i w obronie nic nie daje

jumanji komentarzy: 121013.04.2025, 10:21

Martinelli jest spoko, ja na niego nie narzekam. Odnośnie wczorajszego występu Ziny to mnie bardzo irytował swoim zachowaniem. Jak nigdy, raz nawet zderzył się z Nwanerim. Według mnie słabo ogarniał grę, widać, że mało co gra i nie rozumie się z innymi. Czasami mnie wręcz denerwował i chciałem, żeby Arteta go jak najszybciej ściągnął.

Bartek_ komentarzy: 156713.04.2025, 10:17

@Dziadyga: Ja tu się zgadzam. Obaj byli za słabi na City, więc zostali ściągnięci przez słabszy klub - Arsenal, który wówczas nie grał nawet w LM.

Jesus został ściągnięty jako środkowy napastnik. Problem był taki, że każdy oglądający City mógł być sceptyczny wobec jego umiejętności gry na tej pozycji.

Zinchenko w pierwszym sezonie sprawdzał się w taktyce Artety - był tym obrońcą, który w fazie przejściowej stawał się środkowym pomocnikiem. Dobrze wywiązywał się ze swojej roli, ale już wtedy widać było, że jego mankamentem jest rzecz kluczowa - gra w defensywie. Im dalej w las tym było gorzej, ale pierwszy jego sezon uznałbym za udany.

Podobno obaj dali szatni dużego kopa mentalnego i wiarę w to, że można wygrywać. No ale jeśli chodzi o te sfery, to możemy bazować tylko ja wypowiedziach piłkarzy.

Artetaballer komentarzy: 1913.04.2025, 10:15

A jak oceniacie grę Ziny na pozycji Odegaarda? Jak dla mnie źle nie wypadał, ale mocno brakowało pressingu i mniej wracał od Martina.

Wczoraj też mocno zaimponował mi Martinelli jak wrócił za Mbeumo, żeby pomóc MLS w obronie. To już było dość późno, ale dalej miał siły i chęć na powrót. Wyobrażacie sobie taką akcje z Mbappe albo Vinicusem w roli głównej? Partey raz pobiegł na 100% i już jakieś problemy, a Martinelli takich zrywów ma często kilkanaście w meczu.

Dziadyga komentarzy: 980513.04.2025, 10:11

@Bartek_ napisał: "Ach, ekspert którego mamy, a na jakiego nie zasługujemy. :D"

No widzisz,od początku z Furgunnem byslimy antyfanami Jesusa.A Zincz średniak w PSV,w City gośc w stylu Maitland-Nilesa,zapchajdziura od wszystkiego(oczywiscie lepsze umiejetnosci mimo wszystko od wychowanka)

Bartek_ komentarzy: 156713.04.2025, 10:09

@Damper napisał: "Trochę przykre jest to, że fatalny sezon de Bruyne to są wciąż liczby 2 razy lepsze od Odegaarda."

Stając w obronie Norwega (tak, jest słabszym piłkarzem niż KdB) jeśli Kevin zalicza fatalny sezon, to Odegaard tym bardziej.

Dziadyga komentarzy: 980513.04.2025, 10:08

@Marcinafc93 napisał: "esus i Zinchenko pomogli Arsenalowi się odbudować, aby wejść do LM, i na pewno nie można było nazwać ich wtedy odpadami, ale gdy drużyna ma walczyć o najwyższe cele, to niestety…"

Ale na pewno gracze z głębokiej rotacji City którzy byli bez żalu pogonieni z klubu,akurat gracze na walke 4-7 i tyle,ale Ja odpowiadałem Garfieldowi na jego standardowe dyrdymały który wspmniał,że nie dojezdza itd gdzie rudy miał fatalny sezon faktycznie na jego standardy a liczby 2x lepsze od Ode i tak jak @Damper wspomniał :) typowy Garfield który musi wybielić wszystko co u nas w klubie.

Bartek_ komentarzy: 156713.04.2025, 10:04

@Dziadyga napisał: "jęczałem od początku i miałem PONOWNIE racje."

Ach, ekspert którego mamy, a na jakiego nie zasługujemy. :D

Marcinafc93 komentarzy: 33235 newsów: 113.04.2025, 10:03

Jesus i Zinchenko pomogli Arsenalowi się odbudować, aby wejść do LM, i na pewno nie można było nazwać ich wtedy odpadami, ale gdy drużyna ma walczyć o najwyższe cele, to niestety…pewnego poziomu nie przeskoczą, dodatkowo historia kontuzji, odejdą za paczkę frytek, albo za darmo. Nikt nie zapłaci grubych milionów.

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 10:01

@Dziadyga: Trochę przykre jest to, że fatalny sezon de Bruyne to są wciąż liczby 2 razy lepsze od Odegaarda.

Dziadyga komentarzy: 980513.04.2025, 09:55

@Garfield_pl napisał: "xD no na pewno pokaże, w City nie dojeżdża w zasadzie już fizycznie, ostatnie lata sporo kontuzji, chyba po to, żebyś potem jęczał, że znów odpady po znajomości z City xD"

Jesus i Zinchenko to odpady były faktycznie prawie nic nie znaczące w City to jęczałem od początku i miałem PONOWNIE racje.
KDB przy odpowiednio skonstruowanym kontrakcie byłby natomiast okej,bo udowodnił swoją klasę,jakies liczby też by dołożył czy magiczną grę.Przecież nie jestes w szatni City,a może i jestes jak wszedzie(?) to skąd możesz wiedzieć dlaczego nie grał w klubie i czy dojezdza fizycznie czy nie.Ja bym zaryzykował i tyle.tym bardziej,że za darmo.

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 09:43

@Garfield_pl: Nowa 9 to priorytet w lato. Oczywiście poza nowymi umowami dla Saki, Saliby i Gabriela.

Swoją drogą chciałbym, żeby Partey został z nami na kolejne dwa lata.

Damper komentarzy: 337813.04.2025, 09:36

@Dziadyga napisał: "Szczerze już drugi,ale ten jest już tak tragiczny,że w końcu co niektórzy nie boją się skrytykować.W drużynie cały czas jest otoczony kordonem.Wszyscy obrywają a Martinek święta krowa."

Tak to niestety wygląda. Podam przykład pierwszy z brzegu.

Havertz od momentu dołączenia do Arsenalu- 33 g/a w Premier League
Odegaard w tym samym czasie- 25 g/a w Premier League

Havertz w tym okresie- największa krytyka zebrana spośród wszystkich graczy + w świadomości większości kibiców potrzeba zastąpienia przez nowego zawodnika

Odegaard w tym okresie- najpierw nagroda dla gracza sezonu, a później szereg usprawiedliwień (wrócił po kontuzji, dajmy mu czas, dziecko mu się urodziło, nie śpi po nocach, nie ma Saki koło siebie, nie ma z kim pograć, dajmy mu innego napastnika, to pokaże na co go stać, a tak w ogóle to przecież słabszy sezon każdemu może się zdarzyć).

Najśmieszniejsze jest to, że zaraz odzywają się osoby, które mówią- ale jak to, przecież Odegaard jest krytykowany, po czym właśnie przedstawiają któreś z usprawiedliwień mających wybielić Odegaarda. Czyli tak naprawdę nie krytykują go, tylko cały czas bronią. To ja pytam, kiedy będzie można zacząć krytykować. Bo wychodzi na to, że jedna strzelona bramka z gry po 32 kolejkach to nadal nie jest wystarczający powód. To powiem tylko, że więcej bramek strzelili Saliba, Magalhaes, Calafiori, Partey, Rice, Merino, Martinelli, Trossard, Saka, Havertz, Nwaneri i Jesus.

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 09:34

@Matelko napisał: "Gabriel Jesus ma być gotowy na nowy sezon? Warto go sprzedać jeżeli pojawi się chętny bo on niestety pogra kilka spotkań i znowu wyleci…"
No szczerze mówiąc nic nie widziałem,że ma być gotowy przed zamknięciem okienka, a wtedy nikt go nie kupi raczej, oczywiście może nasz nowy dyrektor wyczaruje deal, ale moim zdaniem dopiero zimowe okienko da taką możliwość. Fakt , będzie do sprzedania w niedalekiej przyszłości, tym bardziej jeśli kupimy 9

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 09:30

@Garfield_pl: Gabriel Jesus ma być gotowy na nowy sezon? Warto go sprzedać jeżeli pojawi się chętny bo on niestety pogra kilka spotkań i znowu wyleci…

Marcinafc93 komentarzy: 33235 newsów: 113.04.2025, 09:27

@DyktatorArsene:

Tom Canton
@TomCantonMedia
Arsenal get Thomas Partey fitness boost before Real Madrid after Brentford nightmare scenario - Having come off with an injury on Saturday afternoon, there were post-match signs of optimism.

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 09:26

@Matelko napisał: "I jakimś cudem Jesus - 20 mln"
Najwcześniej zimą, nikt go nie kupi w trakcie rehabilitacji.

Garfield_pl komentarzy: 3611113.04.2025, 09:25

@Dziadyga napisał: "Na 1-2 lata brać rudego z City,pokaże mu jeszcze jak się gra po drugie konkurencja mu się przyda."
xD no na pewno pokaże, w City nie dojeżdża w zasadzie już fizycznie, ostatnie lata sporo kontuzji, chyba po to, żebyś potem jęczał, że znów odpady po znajomości z City xD Ode ma słaby sezon, sam o tym wiele razy mówił, ale brak formy to nie jedyna przyczyna braku liczb. W zeszłym sezonie miał cały przód , z którym bardzo dobrze się rozumieli, i nie jeden raz podawał ciasteczka jak KDB, tylko pamięć złotej rybki u niektórych jest nagminna;) to że potrzebny mu konkurent to oczywiste, ale na pewno nie KDB, chyba że bardzo zależy Ci na tym żeby drużyna się nie rozwijała;) Bo ja np chce upgrade na lata, który będzie konkurował z zawodnikami na pozycji na którą przyjdzie i być może wygryzał ich z pierwszej 11. Czy to będzie LS,czy N,Czy ofensywny pomocnik, to w tą stronę ma iść, a nie odwrotnie. Gabi jechany, chcecie go sprzedać bo nie dojeżdża, tyle, że z ławki bardzo dobra opcja, i lepiej sprzedać Trossarda, który młodszy nie będzie, lepszy też nie, dał nam sporo, ale w tym sezonie nie za wiele. Najpierw domagał się 1 składu, a gdy zaczął regularnie w nim grać, czar prysł;) no ale nie ma to jak udzielanie wujkowych rad, siedząc przed ekranem;)

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 09:20

Dużo pracy w lato przed nowym dyrektorem:
Marquinhos - 7 mln
Tavares - 10 mln
Lokonga - 15 mln
Nelson 15 mln
Viera - 15 mln
Zinchenko - 15 mln

I jakimś cudem Jesus - 20 mln

Kwoty które podałem są tylko i wyłącznie moim domysłem i akceptacja:)

Czyli około 100 mln jesteśmy w stanie pozyskać za w/w graczy. Chciałbym aby udało się dyrektorowi sprzedać niepotrzebnych zawodników.

DyktatorArsene komentarzy: 262713.04.2025, 09:13

Co z tym Parteyem on ma jakąś kontuzje? Bo inaczej słabo to może wyglądac w następnym meczu.

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 09:01

Ciekawe czy Ramsdale by chciał wrócić do Arsenalu i pełnić rolę rezerwowego…
Świeci spadają z ligi więc być może będzie promocyjna cena?

adek504 komentarzy: 106913.04.2025, 08:59

@Dziadyga napisał: "Szczerze już drugi,ale ten jest już tak tragiczny,że w końcu co niektórzy nie boją się skrytykować"

Jak to drugi? W poprzednim sezonie został wybrany zawodnikiem sezonu Arsenalu, rozumiem że to nic i według Ciebie był słaby?

@Dziadyga napisał: "skrytykować.W drużynie cały czas jest otoczony kordonem.Wszyscy obrywają a Martinek święta krowa."

Co? Jakim kordonem? Odegaard też jest w tym sezonie krytykowany i wiele razy na to zasłużył, a w drużynie nikt oficjalnie nie będzie go krytykował bo nie na tym to polega, zresztą nikt nie jest oficjalnie krytykowany

Matelko komentarzy: 340013.04.2025, 08:55

Rodrygo - Gyokeres - Saka
Zubimendi - Rice - Odegrad
Skelly - Gabriel - Saliba - Timber
Raya

Lawka: Garcia, Kiwior, Calafiori, White, Tomiyasu, Partey, Merino, Martinelli, Trossard, Nwanieri, Havertz

Takiej kadry w przyszłym sezonie bym sobie i Wam życzył:)

sonic komentarzy: 117113.04.2025, 08:36

Trzeba się skupić na qygraniu LM , to już 1/2 więc wszystko jest możliwe.

Dziadyga komentarzy: 980513.04.2025, 08:19

@alexis1908 napisał: "gra 1 słabszy sezon od 4 lat XD każdemu się może zdarzyć kryzys formy ale wiadomo według Janka z za klawiatury nie może ;)"

Szczerze już drugi,ale ten jest już tak tragiczny,że w końcu co niektórzy nie boją się skrytykować.W drużynie cały czas jest otoczony kordonem.Wszyscy obrywają a Martinek święta krowa.
Na 1-2 lata brać rudego z City,pokaże mu jeszcze jak się gra po drugie konkurencja mu się przyda.

BizoNxd6 komentarzy: 303313.04.2025, 08:18

W lidze Przez decyzję sedziowskie straciliśmy już lekko ponad 9 pkt, ale to żadne usprawiedliwienie. Powinniśmy grać jak po swoje, nie tracić też pkt z Liverpoolem u siebie tracąc gola w doliczonym, takie małe rzeczy później decydują o mistrzostwie...
Przede wszystkim za dużo remisow i brak napastnika w styczniu nas zabiło.

Theo10 komentarzy: 877313.04.2025, 07:32

Tak obstawiałem, że główne emocje w naszym meczu PL, to będzie kolejna absurdalna krzywdząca nas decyzja.
Dobrze że już sobie odpuściłem oglądanie tej gównianej ligi w tym sezonie.

sebastix11 komentarzy: 621212.04.2025, 23:53

najlepsze, że kolejny mecz gdzie sędzia powinien dać czerwoną kartke za faul na naszym zawodniku ... przecież w tym sezonie to kilka razy nas wywalano po absurdalnych decyzjach sędziów, takich punktów nikt nam nie zwróci, przecież lekko 10 punktów na minusie jesteśmy przez takie dezycje

Następny mecz
Ostatni mecz
Ipswich - Arsenal 20.04.2025 - godzina 15:00
? : ?
Arsenal - Brentford 12.04.2025 - godzina 18:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool32237276
2. Arsenal321712363
3. Nottingham Forest32176957
4. Newcastle31175956
5. Manchester City32167955
6. Chelsea32159854
7. Aston Villa32159854
8. Bournemouth321391048
9. Fulham321391048
10. Brighton321212848
11. Brentford321271343
12. Crystal Palace3111101043
13. Everton328141038
14. Manchester United321081438
15. Tottenham321141737
16. Wolves321051735
17. West Ham32981535
18. Ipswich32491921
19. Leicester32462218
20. Southampton32242610
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland213
A. Isak206
C. Wood183
B. Mbeumo165
Y. Wissa152
C. Palmer147
O. Watkins146
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady