Arsenal wygra wyścig po Gomisa?

Arsenal wygra wyścig po Gomisa? 31.12.2008, 18:52, Mateusz Kolebuk 79 komentarzy

Arsenal, Everton i Manchester City - to według prasy kluby, które będą starały się podczas zimowego okna transferowego pozyskać z St Etienne Bafetimbi Gomisa. 23-letni zawodnik mówił wcześniej, że zamierza w styczniu opuścić Francję. Czarnoskóry napastnik senegalskiego pochodzenia jest zdeterminowany by pokazać wszystkim, że jest w stanie grać przeciwko najlepszym obrońcom w Anglii.

Arsene Wenger, David Moyes i Mark Hughes śledzą poczynania Gomisa, który zadebiutował w reprezentacji Francji na Euro 2008. Nie jest wykluczone, że któryś z dżentelmenów będzie chciał pozyskać tego obiecującego napastnika.

Prezes St Etienne - Bernard Caiazzo twierdzi, że wszelkie informacje pojawią się, gdy tylko okno transferowe zostanie otwarte.

- Kilka klubów wykazało zainteresowanie osobą Gomisa, kontaktowano się nawet z nami w tej sprawie, ale jeszcze nie została podjęta żadna decyzja - twierdzi Caiazzo.

Bafetimbi Gomis zdobył dla St Etienne 10 bramek w sezonie 2006/07, rozgrywając 30 spotkań. W sezonie 2007/08 poprawił ten rezultat, zdobywając 16 goli w 34 meczach.

Bafetimbi GomisSt EtienneTransfery autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
garethemery komentarzy: 80001.02.2012, 19:47

Dawac Gomisa kolo ogarniety;p

rol18 komentarzy: 192908.12.2010, 16:15

gomis to fajny gość j go widzę w arsenalu

Stefan90 komentarzy: 19602.01.2009, 15:44

no fakt, potencjal to on ma ale chyba czolowym strzeclcem zespolu to nie zostanie, zreszta jeszce czas na aklimatyzacje w anglii itd... teraz nie wiem czy by sie przydal,

Fierce_girl komentarzy: 219402.01.2009, 14:59

nie za dużo tych Francuzów?!;P

Kanonier95 komentarzy: 288202.01.2009, 14:35

pomoników i obronców !!!!!!!!!!!

EkEl komentarzy: 298902.01.2009, 14:32

Ja proponuje wymianę Gomisa za Bendtnera i jest git. Możemy nawet dopłacić xD

Henry komentarzy: 49702.01.2009, 14:02

Gomis to naprawdse bardzo utalentowany zawodnik i nie trzeba byc Wengerem żeby to zauważyc, wystarczy sobie oglądnąć jeden z meczów Saint Etienne. Onma potenciał, owsem Bendtneer też ma, ale Gomis jest lepszy tecjnicznie. potrafi powalczyc jest szybki. posiada te ceechy których brakuje bendtnerowi. A Bendtner jeszcze do tego wi dzieliśmy jak fatalknie potrafi zagrać, nie przecze dobre mecze tez mu sie zdarzaja, ale w tym sezonie więcxej jest tych pierwszych.

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13002.01.2009, 13:56

matt91-------->Ostatnio sobie dobrze radzi, oglądałeś Arsenal vs. Portsmouth?

matt91 komentarzy: 8202.01.2009, 13:28

a po co nam bendtner?? przeciez on ostatnio ledwo sobie radzil...

Federer komentarzy: 6102.01.2009, 12:01

Po gówno nam? Jest Bendtner, Vela.

hollarafal komentarzy: 28502.01.2009, 12:01

Gomis jest nam nie potrzebny mamy V.P Ade Eduardo wraca do zdrowie liczmy ze powroci do dawnej formy . Vela jest lepszy od niego . Chyba jedynie jak go wymienimy za Niklasa

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:57

O nim możemy sobie pomarzyć.
Zresztą po co on nam skoro mamy Bendtnera.
Czasami mam wrażenie że on zamiast zdobywać bramki przerywa nasze akcje.

EkEl komentarzy: 298902.01.2009, 00:25

Given i Gomis nam nie potrzebni. Ja jestem za transferami obrońców bądź pomocników.

kluch_lbn komentarzy: 176502.01.2009, 00:06

czyżby Arsene miał w zanadrzu nową taktykę?! granie z pominięciem drugiej linii? bo póki co nie ma pomocy i na tym trzeba by się bardziej skupić. choć jestem fanem talentu tego zawodnika to nie wiem czy jest nam potrzebny na tym etapie, no chyba że pinokio by się przetransferował

kluch_lbn komentarzy: 176502.01.2009, 00:06

czyżby Arsene miał w zanadrzu nową taktykę?! granie z pominięciem drugiej linii? bo póki co nie ma pomocy i na tym trzeba by się bardziej skupić. choć jestem fanem talentu tego zawodnika to nie wiem czy jest nam potrzebny na tym etapie, no chyba że pinokio by się przetransferował

Arsene_ komentarzy: 29201.01.2009, 23:44

po co nam kolejny napastnik ?! mam nadzieję że Wenger go nie sprowadzi bo po co ?! żeby wchodził na ogony ://

kasiacesc komentarzy: 187801.01.2009, 20:50

ooo.....dobry jest !! ale ciekawa jestem za kogo by grał na boisku...

Corthal komentarzy: 111901.01.2009, 20:20

Olo_18- nasi napastnicy wcale nie partaczą. Strzelają raczej gola za golem... jeżeli mają ku temu okazję. Niedawno Adebayor zanotował dwa mecze i dwa gole, po czym... dostał czerwoną kartkę^^. Wcześniej był kontuzjowany (i podniósł się od razu po kontuzji!!!). Van Persie też strzela ważne gole np. te bramki z Chelsea. A nie chcę nic mówić, ale lada dzień na ławce zawita stary nowy transfer, czyli Eduardo. Sezonowcy może nie pamiętają, ale przed kontuzją Chorwat naprawdę zdążył się już wstrzelić w angielskie bramki^^. Bez obrazy, ale żeby zarzucać Kanonierom brak napastników, trzeba być nie w pełni władz umysłowych^^.

A że Bendtner? A czy to w ogóle jest napastnik? Co to potrafi?:P wykopywać piłkę w trybuny w sytuacji sam na sam? Gasić piłkę na 5 metrów? Albo strzelać gola do pustej bramki? To nawet ja myślę, że bym dał sobie z tym radę.

Istotnie, to wina naszych pomocników, że nasi napastnicy nie mają po 15 goli na koncie każdy (bo chyba o to chodzi tym niezadowolonym?)

Jeżeli nasza aktualna podstawowa linia pomocy to Diaby, Denilson, Nasri i Eboue, to ja się pytam kto ma podawać te mistrzowskie prostopadłe piłki? Nasri? To nie jest nominalny rogrywający, a jeżeli nawet to sam to może sobie co najwyżej nogę połamać jak dostanie podwójne krycie od rywali.

Nam potrzeba pomocników i obrońców, dajcie już spokój z tymi bzdurami jak Gomis:P.

kamil_malin komentarzy: 933201.01.2009, 19:20

Generalnie kilka spotkań w jego wykonaniu widziałem. Przypomina wyglądam ale także sposobem gry Adebayora. Uważam, że Gomis jest nam nie potrzebny. Jeżeli już jakiś napastnik to na pewno nie taki.

Szef komentarzy: 1303501.01.2009, 19:13

mam tego dosc, glupie spekulacje i tyle, powiem po raz 10145 trzeba na m def srodkowego pomocnika i skrzydlowych s nie napastnikow czy bramkarzy

cantarro komentarzy: 6401.01.2009, 18:33

Potrzebujemy def. pomocnika każdy się z tym zgodzi. Dlatego proponuje Mohameda Sissoko to jest kawał piłkarza. Już teraz jest znakomity a ma 23lata. To by było naprawde coś ale niestety szanse są 0,01%

madjer komentarzy: 553401.01.2009, 17:59

Powiem krótko Arsenal byłby dla Gomisa idealnym klubem . Wenger takich graczy uwielbia ,tzn Gomis jest francuzem ,a do tego murzynem a co oznacza że ma dobrą kondycję .A w dodatku jest młody .Wypisz ,wymaluj ,istny kanonier.

solar komentarzy: 146501.01.2009, 16:43

pewnie Wenger wygra wyscig, bo padlo slowo obiecujacy :D

ale na cholere nam kolejny napastnik, mamy juz dobrych zawodnikow z tej linii pola

Sitok1989 komentarzy: 19601.01.2009, 16:37

Jest dobry Christian przyznam Ci to.....
a poza tym ze skutecznościom u nas lipa;/

Mi się wydaję,że to wina pomocników bo nie możesz mieć pretensji do napastnika który nie dostaje piłek. Ade i RvP może to nie wszystko i nawet Pinokio nie powininen mieć problemów ze strzeleniem bramki w takim klubie jak Arsenal

Christian komentarzy: 342701.01.2009, 16:24

Sitok1989 popatrz ile nasi napastnicy strzelili goli ;/
1 Bendtner 7 Adebayor i 8 van Persie ;/
czy to jest tak świetna skuteczność ;/

Oglądałem sporo filmików z Gomisem w roli głównej i muszę powiedzieć że naprawdę jest dobry.
U nas mógłby być jeszcze silniejszy :D

Sitok1989 komentarzy: 19601.01.2009, 16:14

To są plotki po co nam napastnik?? Gomis może i jest dobry ale mamy wielu innych. Lepiej żebyśmy kupili pomocnika... bo z tymi kontuzjami... Mimo ,że jakoś dajemy sobie rade i poki co walczymy o Mistrzostwo...to przydal by sie ktos doświadczony w środku pola

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13001.01.2009, 16:14

Może i parę goli to nie taki wielki dowód, ale na YouTubie pokazuje swój potencjał i talent.

madjer komentarzy: 553401.01.2009, 15:49

Nie jestem zwolennikiem talentu Gomisa

cegla5055 komentarzy: 152501.01.2009, 15:20

najgorsze jest to że doświadczonego zawodnika nie ma za taką kwotę jakby chciał Wenger. Ma kasę a nadal kupuje młodych. Mamy ich zaranie trzeba pomyśleć o zawodniku za 15-20 mln. I nie mam na myśli bramkarza tylko pomocnika albo napastnika.

neastle komentarzy: 59201.01.2009, 14:56

Nie no znowu jakiś młodziak. Tbrzeba kogoś doświadczonego, jak Yaya Toure, czy Xabi Alonso.

page komentarzy: 1684 newsów: 401.01.2009, 14:38

Już dajcie spokój z tym Alonso, rok temu wpadł Wam w oko Quaresma, też nic z transferu nie było, i wszyscy prędko zamilkli... to jakiś owczy pęd? Ja wiem, że jest zupełnie kapitalny, ale prodigi dobrze wskazał, dlaczego takie posunięcie jest prawie niewykonalne.

Baks komentarzy: 801.01.2009, 14:33

nie potrzebny nam napastnik, mamy wielu. Poza tym pamiętam jego grę na euro.....bardzo i to bardzo przeciętna.

prodigi komentarzy: 11101.01.2009, 14:02

Myślisz że Liverpool puści Alonso skoro on tam gra pierwsze skrzypce, Liverpool prowadzi w tabeli, w tragicznej sytuacji finansowej też raczej nie są. Żeby taki transfer doszedł do skutku to albo zawodnik musiałby być pokłócony z trenerem lub drużyną, albo siedziec na ławie, albo po prostu nowy klub by mu musiał cos lepszego zaoferawać. Co mu może zaproponować Arsenal na chwile obecną? 5 pozycje w lidze, skład poprzeszywany kontuzjami i młodzikami ? no chyba że mowa o zarobkach, chociaż w przypaku Arsenalu nie pasuje do kompletnie do ich polityki.

Miodek komentarzy: 83801.01.2009, 13:45

Alonso bylby naszym lekiem na zlo !! Jest doswiadczony,swietnie podaje. Pasy w jego wykonani sa wysmienite. jest tez doswiadczony i mysle ze swietnie rozumialby sie z Fabregasem

Java289 komentarzy: 115301.01.2009, 13:43

Ooo to chyba pierwszy Francuz w druzynie by był ...

Christian komentarzy: 342701.01.2009, 13:18

On jest dobry. Przypomina mi swoją grą Drogbę, a ktoś taki przydałby się nam.
Teraz jego klub jest w dołu więc prędzej Wenger będzie mógł go kupić, ale czy to zrobi;/
Niech sprzeda Bendtnera dołoży trochę i kupi Gomisa to byłby dobry ruch na początek okna transferowego:D

Knolek komentarzy: 266401.01.2009, 13:02

ja tam Gomisa nie chce ;P byle by go nie kupowali.

zuczek1987 komentarzy: 640301.01.2009, 12:48

i również zgadzam się z tym że Roma go nie puści :/ ale praktycznie za każde pieniądze można by było go spróbować sprowadzić...

zuczek1987 komentarzy: 640301.01.2009, 12:46

gdyby de rossi do nas by przeszedł to chyba byłoby to spełnienie naszych transferowych marzeń w tym okienku transferowym... nie wiem jak w tym sezonie ale w tamtym grał cudownie świetnie by pasował do Arsenalu i może grać jako def. pom. i jest Włochem jak i w ofensywie bardzo dobrze też sobie radzi poza tym dobry strzał z dystansu chłopak ma !!

prodigi komentarzy: 11101.01.2009, 12:45

Tak, Roma napewno puści jednego ze swoich najlepszych wychowanków i pewny punkt drużyny...
Artera - rzeczywiście, kolejny rozgrywający to dokładnie to czego potrzebujemy, wtedy bedziemy miec ich juz 5 (Fabregas, Denilson, Diaby, Song) nie wiem kto taka głupia plote wymyślił.

Adebayor w Monaco nie byl skuteczny, bo ja wiem czy w Arsenalu jest taki skuteczny? potrafi strzelać od czasu do czasu naprawde ładne bramki na skale napastnika światowej klasy, potrafi też marnować znakomite okazje jedna za drugą jak junior z C klasy. Lubie Adebayora ale na tyle sytuacji co on ma to bilasn bramkowy powinien mieć przynajmniej razy dwa pomnożony.

Defensywnego pomocnika brak, taki transfer jak Veloso to chyba tylko w snach, pewnie Wenger nas zaskoczy jakimś "średnim" na papierze transferem, no ale mam nadzieję że kogoś sprowadzi a nie będzie chciał pokazywać jaki to on uparty i udowadniać że nie jest w panice żeby kupić gracza i skłąd ma wystarczający.

Cortez komentarzy: 579 newsów: 101.01.2009, 12:41

Same spekulacje, a jak przyjdzie okienko transferowe Wenger pewnie znów nikogo nie kupi i będzie utrzymywał się w przekonaniu, ze obecna drużyna może zdobyć wszystko :(

Cesc_Fan komentarzy: 452401.01.2009, 12:21

Podobno Arsenal też chciałby sprowadzić Daniele De Rossiego :) Było by fantastycznie ,gdyby on przyszedł do Arsenalu . Oczywiście by bardzo osłabił naszego rywala w LM :P On jest młody a bardzo doświadczony . Wygrał m.in mistrzostwa świata z 2006 roku z reprezentacją Włoch .
Ma zdolność przywództwa .
Duet De Rossi - Cesc , piękny :)

dawid_neo komentarzy: 73301.01.2009, 12:11

Ja w AFC najchętniej bym widział dwóch DMF, wydaje mi się, że z ofensywą nie mazbytniego problemu, po prostu brakuje nam takich zawodników którzy łączą obrone z 2 linią, kiedyś był Gilberto i Flamini, natomiast mamy aktualnie Songa i Denilsona, którzy grają dobrze, ale moim zdaniem nie potrafią kierować grą pomiędzy tymi dwoma formacjami, bardzo lubie gre Alonso i Veloso, ale można by też sprowadzić sprawdzonych w PL N'Zombie lub Artetę...

Cesc_Fan komentarzy: 452401.01.2009, 12:02

Niewiem czy to będzie dobrze jak Wenger sprowadzi Artete . Lepiej by było gdyby Wenger sprowadził kogoś bardziej defensywnego na pomoc , np. Inler czy Alonso . Teraz jak Cesc ma kontuzje to mógłby Denilson grac na pozycji Cesca a na bardziej defensywnym został Alonso czy Inler.
Tak jak Cesc wróci to będzie musiał grać z Artetą na środku . Obaj są bardziej ofensywnie nastawieni . Więc lepiej by było sprowadzić kogoś defensywnego bardziej . Jeszcze nie jest nic pewne co do Artety :P Najchętniej bym zobaczył w Arsenalu N'Zogbie i Alonso .

Szulinio komentarzy: 15801.01.2009, 11:51

ja chciałbym aby do nas dołączył, wg mnie to dobry piłkarz grający podobnie do adebayora, przydłby się w ataku no bo poza RvP i ade to są tylko bendtner w słabej formie, vela który chyba lepiej spisywałby się na skrzydle ( w osasunie świetnie mu to wychodziło ) no i eduardo tyle że w tym sezonie wiele od niego nie można wymagać, co do statystyk gomisa to może i nie są imponujące ale gdy adebayor też nie miał jakichś super wyników w monaco (78 meczy - 18 goli)

buba14 komentarzy: 24901.01.2009, 11:48

Właśnie odwiedzam sobie inne strony o transferach, Arsenalu itd. coraz bardziej prawdopodobny jest transfer Artety do Arsenalu za 11 mln.

ma_rc1n komentarzy: 5901.01.2009, 10:58

sprzyda się, ale mógłby Wenger w końcu jakiegoś Anglika sciągnąć

groch876 komentarzy: 68401.01.2009, 10:33

Wedlug mnie on jest nie potrzebny ;/

prodigi komentarzy: 11101.01.2009, 09:39

Ani jego gra ani umiejętności jakoś mi nie imponują, wg. mnie to średniak jakich wielu... w tym sezonie w 19 meczach 5 bramek...

cantarro komentarzy: 6401.01.2009, 09:27

Zgadzam się z olo_18.
Większość z was ocenia go przez pryzmat Euro 2008 bo mało kto jak sądzę ogląda co tydzień ligę francuską. To, że na Euro nic nie pokazał a i całej Francji nie wyszło to tylko na naszą korzyść jako potencjalnych nabywców tego talentu. Gdyby był gwiazdą Euro teraz by kosztował jak Arschavin czy inny taki a tak może da radę go mieć za mniejsze pieniądze.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady