Arsenal wyruszył na obóz do USA

Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 13:42, Trempa 611 komentarzy

Pierwsza drużyna Arsenalu wyleciała na obóz przygotowawczy do USA. Mikel Arteta zabrał ze sobą 26-osobowy skład.

Mieszanka doświadczonych graczy i młodych talentów będzie reprezentować nas w Stanach Zjednoczonych w meczach z Bournemouth, Manchesterem United i Liverpoolem.

Ze względu na występy w Copa America i Euro, Gabriel Magalhaes, Gabriel Martinelli i Kai Havertz dołączą do drużyny 25 lipca.

Natomiast gracze biorący udział w ostatnich etapach Euro 2024 - Declan Rice, Aaron Ramsdale, Bukayo Saka, David Raya i William Saliba - dołączą do kolegów po powrocie drużyny z Ameryki.

Kieran Tierney (ścięgno podkolanowe) i Takehiro Tomiyasu (kolano) pozostaną w Londynie, aby kontynuować leczenie w Sobha Realty Training Centre.

Skład Arsenalu na tournée:

Bramkarze: Karl Hein, Tommy Setford, Lucas Nygaard, Alexei Rojas

Obrońcy: Ben White, Oleksandr Zinchenko, Jurrien Timber, Josh Nichols, Jakub Kiwior, Ayden Heaven, Omar Rekik

Pomocnicy: Thomas Partey, Jorginho, Michal Rosiak, Myles Lewis-Skelly, Martin Odegaard, Emile Smith Rowe, Fabio Vieira, Ethan Nwaneri, Salah–Eddine Oulad M’Hand, Jimi Gower

Napastnicy: Leandro Trossard, Reiss Nelson, Charles Sagoe Jr, Gabriel Jesus, Eddie Nketiah

Okres przygotowawczyPre-sezonUSA autor: Trempa źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
notopyk komentarzy: 360511.08.2024, 19:39

I po obozie :) grunt, że bez kontuzji

bizooon komentarzy: 730026.07.2024, 08:38

@nt2b napisał: ": ta cytacja to nigdy nie działa. Próbowałem z kilku przeglądarek, wyłączałem adblocka i wszystko. RAZ mi załapało, na naprawdę wiele prób. xD"
a próbowałeś zaznaczyć cytowany tekst?

bizooon komentarzy: 730026.07.2024, 08:37

@CaptainAmerica napisał: "Vieire trzymać a Smitha wyrypac xD jedynie chyba,że za Portugalia żadnych ofert co się nie dziwię,więc zostaje.Nic za gościem nie przemawia."
Nic za nim nie przemawia, ale za to on potrafi po hoszpańksku przemawiać. Emile to cichy chłopak, może Fabio jest bardziej komunikatywny? Może na mental stawia Mikel?

nt2b komentarzy: 291 newsów: 425.07.2024, 13:40

@CaptainAmerica: ta cytacja to nigdy nie działa. Próbowałem z kilku przeglądarek, wyłączałem adblocka i wszystko. RAZ mi załapało, na naprawdę wiele prób. xD

Gonzo92 komentarzy: 23525.07.2024, 13:07

@artur759: popieram, Eze wydaję się być wymarzonym transferem.

Garfield_pl komentarzy: 3068425.07.2024, 12:54

With the signing of Riccardo Calafiori set to be announced, Arsenal may turn their attention to other reinforcements, including Real Sociedad’s Mikel Merino. [@ed_aarons, Guardian] #afc

artur759 komentarzy: 74825.07.2024, 12:48

Ciekawe czy odejście ESR, spowoduje ruszenie po np. Eze?

Jakby dorzucić do tego Merino to głębia pomocy byłaby niesamowita: Rice, Ode, Eze, Merino, Partey, Jorginho.

3 25-latków, wspieranych przez 3 doświadczonych graczy. Praktycznie każdy możliwy profil pomocnika. No idealnie wyglądałoby to. Tym bardziej, że tak czy siak Partey i pewnie Jorginho odejdą po sezonie, więc i tak pomocników potrzebujemy.

bizooon komentarzy: 730025.07.2024, 12:14

@Damper napisał: "Nwaneri zostanie wlaczony do 1 zespolu + 2 transfery i ilosc sie zgadza."
Póki co nie widać innej opcji, bo jak nie będzie transferów to jakieś kontuzje mogą znów spowodować że braknie punktu czy dwóch do celu

Garfield_pl komentarzy: 3068425.07.2024, 12:02

Riccardo Calafiori will travel to London shortly to undergo the first part of his Arsenal medical, before flying to the United States for the final checks. [@FabrizioRomano] #afc

kamo99111 komentarzy: 726125.07.2024, 11:58

No cóż. ESR... chyba mój ulubiony zawodnik z obecnej kadry. Ale tak jak piszą wszyscy poniżej - chlop jest kontuzjowany przez 70% czasu, a nawet jak jest zdrowy to Arteta mu nie bardzo ufa. Żeby iść do przodu musimy mieć ławkę na poziomie 1 składu. Inaczej co sezon będą becki od City. Tu zamiana wydaje się logiczna. Idzie ESR a przychodzi Kalafior, czyli zawodnik który pewnie zbierze więcej minut w sezonie.

Szkoda, że jeszcze Vieiry z taką łatwością nie opchniemy :-) ale może go udałoby się włączyć w jakąś wymianke ofensywnego zawodnika żeby obniżyć kwotę transferu :-D

Joker_224 komentarzy: 539025.07.2024, 11:51

@CaptainAmerica: iphone?

Mastec30 komentarzy: 690425.07.2024, 11:50

@CaptainAmerica: Nigdzie nie napisałem że bez sensu. A klauzula byłaby przydatna bo mamy dzięki temu wszystko w swoich rękach i nie przepadnie nam wtedy zawodnik ktory może jeszcze wystrzelić jak dostanie regularne minuty których u nas by nie dostał. City wrzuca takie klauzule do prawie każdej sprzedaży z akademii i myślisz że dla nich to bez sensu ? Dalej monitorują ich rozwój i jak któryś wystrzeli to zawsze mogą go mieć z powrotem a w międzyczasie jest hajs i FFP się zgadza

ozzy95 komentarzy: 2099 newsów: 125.07.2024, 11:47

@Barney: ok, widzę, że w sumie kto inny napisał Vieira>ESR, zwracam honor.

CaptainAmerica komentarzy: 9225.07.2024, 11:43

@Mastec30: Tak odebrałem Twój komentarz "W sumie bez sensu sprzedawać
ale jak już coś to miejmy możliwość odkupu"

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 11:36

@ozzy95:

Kto tu napisał ,że on ma lepsze umiejętności???

Arsenalord napisał ,że dla niego we wszystkim jest lepszy ESR ja i ktoś jeszcze odpisaliśmy ,że podania to ma lepsze Vieira.

Cała dyskusja była tylko o podaniach Vieiry.

Druga sprawa tematu sprzedaży Vieiry nie ma bo nie było oferty.

CaptainAmerica komentarzy: 9225.07.2024, 11:33

@Rynkos7: Nie doprecyzowałem, ale bardziej mi chodzi o sytuacje kiedy z wyżej wymienionych wymienionych jest w słabej formie lub niedostępny ale masz racje jest to jeden ze słabszych argumentów ale jednak jest

Mastec30 komentarzy: 690425.07.2024, 11:33

@CaptainAmerica: Gdzie ja tu niby chce pozostania ESR :D Ja tylko mówie że musimy umieszczać klauzule odkupu przy sprzedaży wychowanków

CaptainAmerica komentarzy: 9225.07.2024, 11:22

@arsenallord:

Cytacja mi nie działa :(

ale na te komentarze zwróciłem uwagę zanim napisałem swój

Dziadyga

Vieire trzymać a Smitha wyrypac xD jedynie chyba,że za Portugalia żadnych ofert co się nie dziwię,więc zostaje.Nic za gościem nie przemawia.

Mastec30

Ja się tylko boje jednego. Emil mając pewny plac w Fulham bo na milion % będzie tam starterem zaliczy dobry sezon, pewnie nawet wróci do reprezentacji a my za rok będziemy szukać takiego zawodnika i będziemy z zazdrością spoglądać na Emila. Trzeba w takich dealach umieszczać też klauzule odkupu. Pewnie w tym przypadku się nie uda ale przy każdym kolejnym sprzedanym wychowanku trzeba to robić. City w każdym dealu umieszcza dwie klauzule, odkupu albo jeżeli sie na niego nie zdecydują to % od sprzedaży. I to musi być w przyszłości u nas standard.

arsenallord komentarzy: 30114 newsów: 11725.07.2024, 11:20

@ArsenalChampion: A to minąłem. Dzięki. Ale od tego usera za dużo nie oczekuję od dawna.

Rynkos7 komentarzy: 729925.07.2024, 11:19

@CaptainAmerica napisał: "Zresztą popatrzcie Tomiyasu też szklanka, Partey też szklanka a jednak są pierwsi do wejścia jak są dostępni. To o czymś świadczy."

To o niczym nie świadczy. Na LO masz słabo broniącego Zinę oraz Kiwiora a nie widziałem aby Tomiyasu grał za White'a. Na 6/8 jest tylko Rice i wiekowy Jorginho. Na pozycje Emila masz Martinellego/Trossarda i Odegaarda na 10. O ile uważam za słuszność sprzedaż Emila tak ten argument jest chyba najsłabszy jaki można napisać wypisując wszystkie ZA.

ArsenalChampion komentarzy: 836825.07.2024, 11:18

@malyglod napisał: "Wg mnie bez sensu sprzedawanie ESR.
Nie weźmiemy więcej niż 30-35 mln a nikogo lepszego nie będzie do rotacji.
Rozumiem, że zawodnik musi grać i to dla niego lepsze rozwiązanie, ale dla klubu już nie."

@arsenallord:

sidtsw komentarzy: 331425.07.2024, 11:17

tu nie ma tematu wogole, 35 mln nam jest potrzebne i tyle, papa ESR szacun i powodzenia, wiadomo ze Vierie tez mozna by sprzedsc ale nikt go nie chce i nie ma co tu drążyć

arsenallord komentarzy: 30114 newsów: 11725.07.2024, 11:15

Tak z ciekawości. Proszę o jeden cytat komentarza, że ktoś chce pozostania ESR przy tej ofercie Fulham.

CaptainAmerica komentarzy: 9225.07.2024, 11:14

Niektórzy chcą tu zostawić Emila a ja uważam że 35mln to świetna oferta. Gość szklanka mało daje. Na ten moment casus Wilshera. Idealna maskotka, wychowanek, dynamicznie grający ale mało dający przez brak rozwoju i kontuzje. Zresztą popatrzcie Tomiyasu też szklanka, Partey też szklanka a jednak są pierwsi do wejścia jak są dostępni. To o czymś świadczy.
Myślę że koniec sentymentów i gościa trzeba sprzedać tym bardziej za dobrą kwotę. W zeszłym sezonie był płacz o Balguna... i co? chłop 7 bramek w lidze bez szału. Wierzę w Artetę bo zwyczajnie widzi więcej

ozzy95 komentarzy: 2099 newsów: 125.07.2024, 11:08

@Barney napisał: "Już pomijając ,że typ bez formy i jest szklanka ,który od 2 sezonów nic nam nie pomógł.
Zamknąć dyskusje powinno to ,że arteta i tak na niego nie stawia."


W sumie to samo można by napisać o Vieirze.

Co oczywiście nie powinno być argumentem za nie sprzedawaniem ESR. Ale to udowadnianie na siłę, że Vieira ma dużo lepsze umiejętności... Chłop się nie nadaj do tej ligi, on jest do odstrzału w następnym okienku, nie wierzę, że się jakoś magicznie odkręci, sorry.

Joker_224 komentarzy: 539025.07.2024, 10:59

@ArsenalChampion: to Fabio nie ma umiejętności Davida Silvy i co chwilę ktoś go przestawia, więc jeśli umiejętności się nie dorobi to wypadałoby popracować nad innymi aspektami.

coooyg11 komentarzy: 341725.07.2024, 10:59

Z jednej strony oczekujecie, żeby Arsenal zaczął wygrywać puchary, z drugiej zaś strony chcecie aby bezproduktywny od dwóch lat ESR dostawał więcej minut...

Poza tym, Emilek nie przechodzi do zespołu który sportowo jest na naszym poziomie, tylko do średniaka ligi który aktualnie jest w jego pułapie.

Przecież jak ta kwota okaże się prawdą, to jest to jedna z najlepszych sprzedaży zawodnika w historii tego klubu.

ArsenalChampion komentarzy: 836825.07.2024, 10:53

@Joker_224: Ale co ty masz z tą muskulaturą vieiry? Mało to jest piłkarzy kompletnie nie umięśnionych którzy grac w piłkę potrafią? To jedt naprawdę najmniejszy problem, chyba że chcesz popatrzeć na jego ciało

darek250s komentarzy: 10715 newsów: 525.07.2024, 10:45

@Barney napisał: "Argumenty ludzi za zostawieniem Emila są śmieszne.

Już pomijając ,że typ bez formy i jest szklanka ,który od 2 sezonów nic nam nie pomógł.
Zamknąć dyskusje powinno to ,że arteta i tak na niego nie stawia"


+1

Dodatkowo przecież z trójki Nketiah, Nelson, ESR to najmniej chyba temu zespołowi dał Emilek. Nie patrząc na minuty, bo każdy miał mniejsze bądź większe szanse na występy, ale najwięcej w szpitalu siedział ESR.

Joker_224 komentarzy: 539025.07.2024, 10:42

Ciekawe, że przez tyle czasu nikt w klubie nie jest w stanie poradzić sobie z muskulaturą Fabio. Dietetycy, przygotowanie fizyczne, siłownię a nie widać progresu

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:42

Argumenty ludzi za zostawieniem Emila są śmieszne.

Już pomijając ,że typ bez formy i jest szklanka ,który od 2 sezonów nic nam nie pomógł.
Zamknąć dyskusje powinno to ,że arteta i tak na niego nie stawia.

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:40

@malyglod:

Już się nie bój o naszą ławkę. ESR tak jak mówię nie dał nic w zeszłym sezonie jak i w poprzednim. Jego udział w zdobytych pkt jest znikomy ,grał słabo nawet z Luton jak dostał motm to nie wiem za co.

Damper komentarzy: 295125.07.2024, 10:34

@arsenallord napisał: "Barney: @Damper: On ma u nas ledwie 7 asyst bodajże z czego ledwie 4 w Premier League. Nie róbmy z niego Odegaarda."

Nie 7 tylko 9 i nie robie z niego Odegaarda, tylko porównuję jakość podań Vieiry do ESR.

FlameDood komentarzy: 164325.07.2024, 10:33

Z całą sympatią do Emila ale grzechem by było go nie sprzedać za taką kasę, która może być rekordem sprzedaży klubu - za zawodnika, który od 2 lat prawie nic nie gra i jest co chwilę kontuzjowany. Skoro Arteta nie ma do niego zaufania i nie daje mu szans na regularne granie to niech idzie do Fulham i walczy o swoje. Jak dla mnie będzie to sytuacja win-win dla klubu i samego Emila.

malyglod komentarzy: 652625.07.2024, 10:32

@Barney: i pusta ławka :)

Dziadyga komentarzy: 863825.07.2024, 10:31

Czyli podsumowanie takie,że Smith lepszy od Vieiry,ale też nie mozna robić z chłopaka jakiegos mitycznego bóstwa co niektórzy na tej stronie od miesięcy robią.Kasa fajna trzeba przyjąć,ale po prostu szkoda mimo wszystko,bo jak dostawał ogony 5-10 minut to jak tu się rozegrać.Niech w Fulham pokaze na co go stać.

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:29

@malyglod:

Za niego ,a ktoś musi zastępować gościa?
Przecież on u nas nie istnieje więc nikt go nie musi zastępować. Czysta kasa czysty zysk

Rynkos7 komentarzy: 729925.07.2024, 10:29

@Mastec30:

W obu tych meczach, które przytoczyłeś został zmieniany przez Tomiyasu by później zostać przez niego zastąpionym na stałe. W pewnym momencie Arteta zrezygnował z Kiwiora, ale to nie dlatego bo Zinchenko grał lepiej od Kuby, ale dlatego bo Zina jest lepiej ofensywnie usposobionym ofensywnie graczem względem Kiwiora co przydało się w meczu z Luton i Brighton.

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:29

@arsenallord:

Ja oglądałem wszystkie mecze i ma lepsze passy niż esr. Miał jakąś super ładna asystę nie pamiętam z kim. Mało grał na razie bo słaby fizycznie.

W każdym razie ESR i tak jest w słabej formie i nie gra idiota by go nie sprzedał za tą kasę.

malyglod komentarzy: 652625.07.2024, 10:27

Vieira nie będzie w PL kimś takim jak Bernardo Silva czy David Silva. To nie ten wymiar kapelusza.
Vieira sprawdzi się w mniej siłowej lidze, bo techniki mu nie brakuje.

arsenallord komentarzy: 30114 newsów: 11725.07.2024, 10:24

@Barney: @Damper: On ma u nas ledwie 7 asyst bodajże z czego ledwie 4 w Premier League. Nie róbmy z niego Odegaarda. Fabio ma fajny styl gry. Piłka krótko przy nodze, ale to bardzo przeciętnej jakości. Taka konkretną jego asysta co pamiętam to do Nketiaha bodajże. Bo do Martinelliego z AV czy Jesusa z United to bardzo proste zagrania. Brakuje mu odwagi.

malyglod komentarzy: 652625.07.2024, 10:19

@Barney: a kto za niego? Merynos na DP?

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:19

@arsenallord:
Oczywiscie,że vieira w podaniach asystach jest dużo lepszy od ear ,ślepiec na galopującym koniu by to widział.

Mastec30 komentarzy: 690425.07.2024, 10:18

@Rynkos7 napisał: "Potem za Kiwiora do składu wskoczył Tomiyasu, więc to nie jest tak że Zinchenko wrócił do zdrowia i wrócił do składu. Po kontuzji został ewidentnie odstawiony na boczny tor."

No właśnie trochę tak było. Nie od razu ale Kiwior zaczął tracić miejsce w okolicach meczu z City. Po nim wskoczył Zinchenko i z przerwą na 1 połowe z Bayernem kiedy zagrał Kiwior to na kolejne 3 mecze z Luton, Brighton, AV Zina wyszedł w pierwszym składzie. I dopiero potem wskoczył Tomiyasu a Kiwior już pojawiał się sporadycznie na poedyncze minuty. Także pomimo dobrego okresu Kiwiora to dośc szybko po powrocie do zdrowia innych LO to oni zaczęli grać a Kuba siedzieć na ławce

Barney (zawieszony) komentarzy: 2140625.07.2024, 10:17

@malyglod

przez dwa lata on w niczym nam nie pomógł, arteta ma na niego wylane. Świetna decyzja 41,5mln ojro za niego.

Rynkos7 komentarzy: 729925.07.2024, 10:17

@malyglod napisał: "Wg mnie bez sensu sprzedawanie ESR.
Nie weźmiemy więcej niż 30-35 mln a nikogo lepszego nie będzie do rotacji.
Rozumiem, że zawodnik musi grać i to dla niego lepsze rozwiązanie, ale dla klubu już nie.
Młody Anglik z doświadczeniem w lidze i to niemałym. Chyba że zapewnimy sobie prawo odkupu. To jeszcze jakoś można wytłumaczyć.
Dziwny ruch, ale może środowisko gracza naciska na grę, a Arsenal mu takiego zapewnienia nie daje."


Ogólnie się zgadzam, ale problemem ESR są kontuzje i jego ostatnie absencje. Potrzebuje minut jak tlenu aby się odbudować, w Arsenalu ma na ten moment małe szansę. Z jednej strony również chciałbym aby został bo później będzie płacz, że kadra krótka albo że nowy zawodnik który przyjdzie będzie drugim Vieirą lub Lokongą, a tu masz w miarę pewnego Anglika no ale sytuacja ESR jest dość specyficzna i mimo wszystko lepiej będzie jak odejdzie, z bólem serca bo Emila uwielbiam.

malyglod komentarzy: 652625.07.2024, 10:14

Wg mnie bez sensu sprzedawanie ESR.
Nie weźmiemy więcej niż 30-35 mln a nikogo lepszego nie będzie do rotacji.
Rozumiem, że zawodnik musi grać i to dla niego lepsze rozwiązanie, ale dla klubu już nie.
Młody Anglik z doświadczeniem w lidze i to niemałym. Chyba że zapewnimy sobie prawo odkupu. To jeszcze jakoś można wytłumaczyć.
Dziwny ruch, ale może środowisko gracza naciska na grę, a Arsenal mu takiego zapewnienia nie daje.

Garfield_pl komentarzy: 3068425.07.2024, 10:14

Fulham have sent new bid to Arsenal for Emile Smith-Rowe.

Proposal worth up to £35m as reported by @David_Ornstein, talks ongoing between the two clubs with player open to the move.

Fulham, ahead of Crystal Palace now and pushing to get it done.

Damper komentarzy: 295125.07.2024, 10:14

@arsenallord napisał: "Damper: Podania to on ma zazwyczaj do tyłu. Jedno na mecz dobre do przodu. Mu brakuje siły i mam wrażenie, że odwagi. Ten sezon zdecydowanie powinien być kluczowy i jak nie będzie postępu to ostatni."

Mówienie, że Vieira nie ma podań to już ujmowanie mu na siłę. Do wszystkiego można się przyczepić, ale nie do tego. Zobacz sobie nawet statystykę asyst na minuty gry- w porównaniu z ESR to jest przepaść na korzyść Vieiry. Zrobił 9 asyst przez 1800-1900 minut gry dla Arsenalu.

Rynkos7 komentarzy: 729925.07.2024, 10:11

@Mastec30 napisał: "Akurat Kiwior wskoczył do składu jak Zina był kontuzjowany i po prostu potem Arteta nie zrobił od razu zmiany ale ostatecznie posadził Kiwiora. I w sumie w kilku pierwszy meczach właśnie wskoczył Zinchenko a potem Tomiyasu"

Kiwior wskoczył do składu i przez pewien czas był dość pewnym i stabilnym punktem drużyny. Okres, w którym Kiwior grał w 1 składzie to jeden z lepszych okresów tej drużyny w poprzednim sezonie. Pojedyncze błędy nie zmieniają faktu, że Zinchenko na jesieni miał średnio kilka wylewów na mecz i kilka punktów przez to straciliśmy. Potem za Kiwiora do składu wskoczył Tomiyasu, więc to nie jest tak że Zinchenko wrócił do zdrowia i wrócił do składu. Po kontuzji został ewidentnie odstawiony na boczny tor.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
? : ?
Arsenal - Brighton 31.08.2024 - godzina 13:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City33009
2. Liverpool33009
3. Brighton32107
4. Arsenal32107
5. Newcastle32107
6. Brentford32016
7. Aston Villa32016
8. Bournemouth31205
9. Nottingham Forest31205
10. Tottenham31114
11. Chelsea31114
12. Fulham31114
13. West Ham31023
14. Manchester United31023
15. Leicester30121
16. Crystal Palace30121
17. Ipswich30121
18. Wolves30121
19. Southampton30030
20. Everton30030
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland40
N. Madueke30
D. Welbeck21
Mohamed Salah21
Son Heung-Min20
C. Palmer13
B. Saka12
Y. Wissa11
K. Havertz11
A. Semenyo11
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl