Arsenal z ofertą za Aubameyanga?
07.01.2016, 18:12, Adam Cygański 113 komentarzy
Arsenal rzekomo złożył Borussii Dortmund ofertę w wysokości rekordowych 60 milionów euro za Pierre-Emericka Aubameyanga. The Gunners już w styczniu chcieliby ściągnąć reprezentanta Gabonu na The Emirates.
Informacje te podał hiszpański dziennikarz Kike Marin, który latem 2014 roku jako pierwszy poinformował o ofercie Kanonierów za Alexisa Sancheza.
26-letni Aubameyang w obecnym sezonie prezentuje niesamowitą formę, przez co największe kluby europejskie zaczęły się nim bardzo poważnie interesować. Spekulacje transferowe dodatkowo podsycił fakt, że Gabończyka zabrakło na ostatnich treningach Borussii, jednak niemiecki klub zdementował pogłoski, jakoby miało to coś wspólnego z ewentualnym transferem.
Aubameyang w 27 meczach w obecnym sezonie strzelił 27 goli i zanotował 6 asyst.
źrodło: thesportreview.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
hot995
O czym ja od początku pisze? Przeczytałeś mój post zanim zacząłeś mi po raz kolejny tłumaczyć coś co doskonale rozumiem?
"..Przede wszystkim znaczenie ma to, w jakim klubie gra dany zawodnik, a nie kto się o niego ubiega" - a teraz napiszę Ci coś co było w poprzednim komentarzu.
"Cena piłkarza zależy w dużej mierze od klubu który ją oferuje. Bo przecież do Monaco za 60 by nie poszedł. Co innego jeśli do gry włączyłyby się kluby z Topu..."
Czyli od początku mówiłem że jeżeli zgłosi się po niego lepszy klub to po prostu będzie chciał odejśc i Bayern zaakceptuje te 60 mln bo za zawodnika który przyszedł za darmo taka kwota to i tak spory zarobek. To samo ma się z jego następcą dla Bayernu.
Przepaść to jest, ale nie między Giroud a Lewym, tylko między Lewym a Aguero i Suarezem. Auba spoko, ale ja wolałbym wolniejszego gracza, który ma więcej mózgu na boisku. Mamy już Alexisa, Walcotta i Oxlade, wystarczy dynamicznych gości, lubiących tracić piłkę.
Na pewno nie w tym okienku transferowym.
Problem w tym że Wenger nigdy w życiu nie rzuci tyle hajsu za zawodnika który nie wiadomo czy wypali w PL.
@ Catalonczyk:
Sądząc po tym co piszesz właśnie wychodzi na to, że obserwujesz okienka transferowe od dziś. Powtórzę się po raz kolejny. Na cenę piłkarzy wpływ ma wiele czynników. Wartość rynkowa to tylko jeden z wielu. Poza umiejętnościami i formą przede wszystkim znaczenie ma to, w jakim klubie gra dany zawodnik, a nie kto się o niego ubiega. Wytłumaczę Ci to na przykładzie chociażby tak wielbionego przez Ciebie Suareza. Nie da się porównać Liverpoolu z Bayernem, bo to obecnie niebo i ziemia. Lewandowski gra w klubie sto razy lepszym i bogatszym od The Reds, co jednoznaczne jest z tym, że Bawarczycy nie muszą sprzedawać swoich najlepszych piłkarzy do żadnego innego klubu. Jeżeli ma dojść do transferu Polaka to chęci muszą być po obu stronach, tj. zawodnik-klub. Jako, że taki zespół jak Bayern Monachium nie potrzebuje jakichkolwiek pieniędzy to potrafię sobie wyobrazić sprzedaż Roberta za jeszcze większe pieniądze niż te, za które kupiono Urugwajczyka.
a co do 60 milionów euro za Pierre-Emericka Aubameyanga to moim zdaniem byłoby bardzo tanio. Teraz nie ma za dużo tak dobrych napastników i kluby raczej trzymają ich u siebie za wszelką cenę.
A czy może ktoś wymienić 9 lepszych napastników od Lewandowskiego? Bardzo mnie to ciekawi.
hot995
Nie jestem naiwny ale nie od dziś obserwuje okienka transferowe. Cena piłkarza zależy w dużej mierze od klubu który ją oferuje. Bo przecież do Monaco za 60 by nie poszedł. Co innego jeśli do gry włączyłyby się kluby z Topu. Mówię tutaj o Realu United Barcelonie czy Bayernie ale tam akurat gra. Myślę że do każdej z tych drużyn za 60 mln przeszedłby spokojnie. Bez urazy że nie biorę tutaj pod uwagę Arsenalu a wziąłem Man UTD, ale dopóki Arsenal nie będzie regularnie wygrywał czegoś więcej jak puchar ogórka, to piłkarze z topu będą wybierać inne kierunki. A United to United, klub o którym marzy większość. Nie szukaj tutaj mojej uszczypliwości, ale po prostu ja tak uważam. Twoje zdanie również szanuję.
Pozdrawiam !
Lewandowski to nie jest nawet w TOP30 napastników. Maksymalnie TOP50.
Lewandowski i top 5 to spora przesada, ale w top 15 może i by się znalazł w moim zestawieniu.
Kubex
Moim zdaniem puści. Mueller może grać na pozycji Roberta, a łatwiej znaleźć kogoś na pozycje Muellera.
@ Catalonczyk:
Wartość rynkowa to nie wszystko. Jesteś najwyraźniej zbyt naiwny, żeby to zrozumieć. W grę wchodzi jeszcze wiele innych czynników, dlatego Lewandowski nie odejdzie z Bayernu za tak małe pieniądze.
@Catalonczyk - nie puści go za 60mln bo nikogo lepszego w tej cenie nie kupi.
60 mln jedna noga Lewandowskiego? Jezu co ja czytam. Suarez kosztował ok 80mln a jest napastnikiem lepszym. 60 mln to kwota za którą Bayern na pewno puści Lewego. Fenomenem jest to że gdyby nie 5 bramek w kilkanaście minut to Lewy wciąż byłby Lewym a tak przez niektórych uważany jest za Top 5. Rozumiem że to nasz rodak ale bez przesady.
rayuuuu to nie pierwsza taka wypowiedź Pierre'a praktycznie w każdej gdy pytany jest o swoją przyszłość pokazuje przywiązanie do barw BVB a kierunek który podaje jako jedyny który rozważałby jeśli chciałby gdzieś odejść to Hiszpania (jak pamięć mnie nie myli mówił o Barcelonie) przekreślając całą Anglie. Jednak jak wiemy w dzisiejszych czasach słowa piłkarzy są nic nie warte wspomnę choćby słowa naszego byłego kapitana Fabregasa odnośnie klubu w którym gra Jeśli kiedykolwiek założę koszulkę Chelsea, macie zgodę, by mnie zabić.
A ten El neny tak w ogóle to przylatuje czy nie ? on miał teraz przerwe świąteczną + przygotowania do cięższych warunków w BPL to on gotowy będzie jak Coq będzie zdrowy i odpadniemy z ligi mistrzów :v
rayuuu
to coś w stylu wengera : "Nie wiem kto to Cazorla" :P
:(
Z polskiej strony kibiców BVB:
"Pierre-Emerick Aubameyang po odebraniu nagrody dla najlepszego afrykańskiego piłkarza 2015 został zapytany o swoją przyszłość i możliwe odejście z Borussii Dortmund.
- Nie odchodzę do Arsenalu - skomentował krótko reprezentant Gabonu."
:(
Ojjjjjjj aż się rozpłynąłem. Ktoś taki... papa, dołożę jbc tego funta do transferu, tylko go zrób!
Jak dla mnie druga najlepsza opcja po Lukaku. Sam chciałem go już gdy grał w Saint Etienne gdzie już wtedy pokazywał znamiona wielkiej klasy. Po transferze do BVB początkowo Klopp na siłę stawiał go na skrzydle przez co pierwszy sezon jak na siebie miał słabszy. Teraz drugi sezon jest nie tylko czołowym graczem swojej drużyny ale i całej ligi. Gabończyk ma wszystko by być gwiazdą również Premier League. Sam jednak gdybym mógł decydować o transferze postawiłbym jak wspomniałem wcześniej na Lukaku młodszy, lepsza gra głową, bardzo silny (czego w naszej kadrze brakuje) i przede wszystkim ograny i sprawdzony w PL. Obie opcje byłyby wspaniałymi transferami jednak nie ma co się oszukiwać szanse na jakieś znaczące wzmocnienie w styczniu są raczej małe
Porównanie Aubameyanga do Gervinho jest na poziomie porównania Neymara do Oxa
Ale by bylo :) Jak najbardziej za
60 mln to kosztuje jedna noga Lewandowskiego.
60 melonów można by już aktualnie bez większego wstydu wysłać sondująco za Lewandowskiego albo innego Griezmanna.
Jednego Gabończykowi nie można odmówić- punktuje w tym sezonie, do pożądanej przez nas charakterystyki sprintera z dobrą koordynacją dorzucił skuteczność. Czy utrzymałby takie statystyki w Premier League? Większość jego bramek w tym sezonie to umiejętność wyjścia na pozycję do prostopadłego podania i odpowiednie ustawienie się w polu karnym dzięki któremu wykańcza w punkt akcje kolegów. Słowem- to czego brakuje Giroud i to czego szukamy przy naszej kosmicznej pomocy- szybkość i skuteczność u napastnika.
Jeżeli pokazywałby to samo co w Niemczech to byłby dla nas skrojony. Czy tak by było? Nikt tego nie przewidzi. Kwota 60 baniek śmieszy, ale jeżeli tutaj w lato z tego co pamiętam bez łaski akceptowano podobne kwoty za Benzemę który w Lyonie i Realu oscylował zawsze wokół 12-13 bramek w sezonie to wydaje się to niegłupie. Tym bardziej że zawodnik który strzela bramki w Premier League na poziomie skuteczności van Pershinga, Suareza albo innego Ronaldo nie kosztuje 60 melonów ale jest po prostu bezcenny (Henry był tylko jeden :) ).
Podsumowując- nas stać, a gość strzela jak na zawołanie w silnej lidze niemieckiej. Nie byłby to zły ruch. W jego wieku z zawodników którzy mają podobny i nie pierwszy taki sezon z dorobkiem bramkowym jest tylko z klasycznych 9-tek Lewandowski i Suarez, obaj poza zasięgiem. Czasem warto zaryzykować, grunt żeby tylko nie skończyć jak Liverpool z Balotellim.
Albo ON albo Lukaku i mamy napastnika na lata, trzeba się liczyć z tym że Oli dobija już do trzydziestki i musi mieć następce, więc wolałbym Lukaku, bardziej pasuje do naszego stylu gry i nie musi jeździć na PNA.
Tak, na pewno Wenger wyda w zimie 60 mln na jednego zawodnika...
kawa07
Racja, tylko nie zgodzę się z tą techniką jak u Alexisa. Tutaj trochę popłynąłeś, ale reszta ok.
Również nie rozumiem, jak można stwierdzić, że to pierwszy dobry sezon w karierze Gabończyka. To aż śmieszne :D
Nie sądzę by zarówno Borussia jak i Aubameyang zgodzili się na transfer w połowie sezonu. Szkoda bardzo ciekawy zawodnik
Jeśli faktycznie miałby przejść na Emirates to latem, bo chyba nie odpuści korony króla strzelców Bundesligi. Ale pomarzyć zawsze można, atak Alexis-Aubameyang-Walcott, wspierany trójką Ozil-Coquelin-Ramsey chyba zniszczyłby każdą obronę na świecie ;)
Zdarzają się takie transfery w zimę, ale to bardzo rzadko i raczej nie w Arsenalu. Nie ma co się nawet nastawiać, choć wcale nie twierdzę, żebym nie chciał. Bardzo chętnie zobaczyłbym Aubameyanga w naszej drużynie.
@kawa07
Zgadzam się absolutnie ze wszystkim co napisałeś. Jedynie uważam, że w przypadku przybycia tej dwójki majstra mielibyśmy już w kieszeni. Oby tylko Papcio się postarał
Prawda jest taka, że jest to fantastyczny gracz, którego chciałem zobaczyć u nas jeszcze kiedy grał we Francji. Teraz rozwinął się i to bardzo w wykończeniu i praktycznie ze skrzydłowego zrobili "9 zabójce". Gość ma szybkość Walcotta, technike Alexisa przy wzroście Giroud. To jest gracz, który zdecydowanie może przechylić szale mistrzostwa na naszą korzyść. Jestem zdecydowanie na tak, jednak mam nadzieję ze papa nie zapomni o środkowym obrońcy, który mógłby również grać jako DM. Myśle, że Carvalho + Aubameyang to byłaby prawdziwa bomba, która przybliży nas do majstra. Bo jak nie teraz ryzykować to kiedy?
99,99% niemożliwe. Ale dla dyskusji uwierzmy w ten 0,01%. Jeśli jest dostępny za 60 mln Euro to gadanie, że nie warto bo za drogi jest totalną głupotą, jeszcze od tych samych osób co mówią, że za mało wydajemy. Potrzebujemy klasowego napastnika, wierzę że Gabończyk nim jest. W obecnych realiach kogo byśmy wzięli za niższą kwotę? Jasne, fajnie z wychowanka na którego wydało się tylko koszt banana i soku zrobić legendę i totalnego kozaka. No ale ciągle na to licząc daleko nie zajdziemy. Po za tym dobrych napastników jest mało i nikt nie chcę ich wypuścić. To oczywiste, że za tą pozycję trzeba naprawdę dużo zapłacić.
wydaje mi sie ze niektorzy nie darza sympatia tego zawodnika dlatego ze rywalizuje z robertem lewandowskim o miano najlepszego strzelca i wygrywa! pisanie ze on jest gwiazda jedego sezonu jest jakims kiepskim zartem, od trzech lat rozwija sie i z roku na rok gra coraz lepiej. jedyna niewiadoma jakby sie odnalazl w PL ktora jest jednak specyficzna liga. Ale nie przyjdzie do nas
Niech lepiej zostanie.
Taki transfer lub jego brak może być odpowiedzia na pytanie na ile zdeterminowani są Wenger ,Gazidis i Stan w osiągnięciu celu jakim jest mistrzostwo. Gadanie,że jest to za dużo to zwykłe bzdury - trzeba mieć tylko pewność co do jakości gracza - nie chodZi o ilość lecz jakosć.Sporo klubów w lidze wydało latem po 50/60 mln i nie mówię o tych największych.Wydali taką kasę na kilku graczy nie jednego;ale kasę wydali.My powinniśmy sie cieszyć,ze mimo nie wydania latem ani funta jesteśmy gdzie jesteśmy i żeby tą pozycje obronić należy coś zrobić.Skoro cześć klubów żeby uniknąć degradacji wydaje tyle to tym bardziej opłaca sie to żeby wygrać ligę.I tu zgodzę się z Wengerem i tymi wszystkimi którzy widzą jedno - nie potrzebujemy dużo transferów;ale żeby myśleć realnie o mistrzostwie trzeba 2 klasowych graczy zakupić.W grudniu i teraz widać jak wyglądamy - ledwo ciągniemy i fart niebawem nas może opuścić.Szczęściu trzeba pomóc.
Ten transfer jest nie mozliwy i nie prawdziwy. Weneger nie kupuje zawodników którzy nagle staja sie gwiazdami i juz wykłada za nich nie wiadomo jakie sumy i ja uwazam ze jest w tym sens ze tak nie robi. Patrzcie przyklad Lacazette ,był w niesamowitej formie 2014/15 a teraz w tym piach.
Właśnie na wiosnę to on ich ciągnął w tabeli w górę. Obecnie obok Mullera najlepszy zawodnik BL.
Na napastnika z topu trzeba niestety rozbić bank.
@marimoshi - bardzo dobry tylko Borussia wszystko przegrywała.
Nie kwestionuje jego umiejętności tylko nie sądzę żeby był wart 60mln... z drugiej strony skoro Martial kosztował prawie tyle samo... Te ceny są z kosmosu.
Tak czy inaczej Wenger go nie kupi, więc nie ma tematu :P
Jakie pierwszy świetny sezon? Poprzedni miał bardzo dobry. Wcześniej zdobył koronę króla strzelców L1. Więc tych sezonów się u niego uzbiera.
Nie do zrobienia,ale Reus nie błyszczy mysle do wyciagniecia...tylko Wenger szybko odpuszcza... gdy chodzi o kase.... swietnie by bylo moze sie uda powedzenia Panie Wenger na zakupach....
60mln? Nie jest tyle wart, a po za tym Wenger za Suareza tyle nie chciał dać a co dopiero za Aubameyanga, który ma pierwszy świetny sezon w karierze.
rozum podpowiada ze to wymysl mediow, jednak serce chce go w Arsenalu
Już w letnim okienku transferowym pisałem, że chciałbym u nas Gabończyka. Wtedy oferta ok. 30-40 mln euro i na pewno byłby nasz, ale teraz gdy gra sezon życia to będzie nie do wyjęcia. Nie wierzę już w ten transfer, a szkoda bo zawodnik według mnie pasujący do nas. On i Giroud by wystarczyli na pozycję napastnika w zupełności. Obydwaj dobrze, ale każdy inny i mający swoje atrybuty. Niestety, ale nie ma co się łudzić na transfer Auby ani teraz, ani latem.
Moze jest i w tym ziarenko prawdy bo o ile sie nie mysle Borussia nie grala w tym roku w europie wiec Aubame bylby wzmocnieniem na wszystkie fronty.
z tych zawodników co wymieniłeś to Griezman nie jest środkowym napastnikiem, Zlatan ma swoje lata i niestety widać już to po jego grze, w lidze francuskiej ciśnie bramy bo to słaba liga i obrońcy zostawiają mu dużo miejsca, poprzedni sezon był ostatnim sezonem dobrego Teveza teraz to już nie to samo, Higuain dla mnie ten sam poziom co Oli, Sturridge gra tyle co Jack czyli prawie wcale więc nwm czy jest sens o nim wspominać, natomiast zapomniałeś wymienić Dybalę, który z pewnością jest lepszy od Oliego, Czyli w top 10 jest miejsce dla żwirka :)
Jak można porównać Aubame do Gervonho?! Nawet szkoda podejmować rozmowę... Ten sam typ co Walcott? Bo jest szybki? Ja *******e ludzie wy macie chodź trochę pojęcia o tym sporcie?
Nie wierze w ten transfer ani w te 60 mln na stole.
Prosze, niech on do nas przyjdzie. Wtedy bedziemy mieli sklad po prostu na kazdego
Panowie. Myślę, że wielu z was, w głębi duszy już wie, że okienko dla Arsenalu już jest zamknięte.
Myślę, że warto dać za Aub.. 60mln euro i wcisnąć Giroud albo Walcotta na ławkę, ale to się zwyczajnie nie stanie. :P