Atletico odmawia wymiany Torreira - Partey

Atletico odmawia wymiany Torreira - Partey 24.09.2020, 11:55, Szymon Ortyl 27 komentarzy

Atletico Madryt nie jest zainteresowane ewentualną wymianą Lucasa Torreiry na Thomasa Parteya nawet w przypadku ewentualnej dopłaty ze strony Kanonierów.

Nie wynika to jednak z faktu, iż Los Colchoneros zrezygnowali ze sprzedaży Ghańczyka, jednak włodarze zespołu uważają, że zawodnicy są obecnie na innym stadium rozwoju swoich karier, dlatego też potencjalna wymiana nie byłaby właściwym rozwiązaniem. W dalszym ciągu biorą jednak pod uwagę kupno Torreiry oraz sprzedaż Parteya za kwotę równą klauzli odejścia.

Fabrizio Romano w swoim podcaście, Here We Go, stwierdził:

- Atletico nie jest w tej chwili zainteresowane wymianą. Jednym z powodów jest to, że zawodnicy ci nie są podobni pod względem taktycznym.

- Trzeba również pamiętać, że Partey jest jedną z gwiazd swojej drużyny i bardzo ważnym zawodnikiem w układance Diego Simeone. Jeśli chodzi o Lucasa Torreirę, nie odgrywa on właściwie żadnej roli w klubie z Emirates Stadium, dlatego też wartość obydwu zawodników jest diametralnie różna.

- Jeśli Arsenal chce zakontraktować Parteya, musi zapłacić kwotę równą klauzuli wykupu a żeby to zrobić, musi sprzedać Torreirę.

Lucas TorreiraThomas ParteyTransfery autor: Szymon Ortyl źrodło: independent.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Koroniarz komentarzy: 1065624.09.2020, 19:18

Boszzzz niech już dadzą te 50 baniek za Tomasa i niech już trafi na ES. Mam dosyć tych spekulacji

bizooon komentarzy: 797724.09.2020, 17:06

@mitmichael: Jak Torreira trafi do Atleti to raczej Partey do Arsenalu. Nie mogą się dogadać widać co do kwoty

mitmichael komentarzy: 4924324.09.2020, 15:45

Pewnie bedzie tak, ze ostatecznie Torreira trafi do Atletico ale Partey do Arsenalu juz nie.

Adi17 komentarzy: 368824.09.2020, 15:36

@fabregas1987:

Też mam problem z myśleniem Panów z Madrytu. Chyba, że koniecznie chcą wypożyczyć Torreire.
W każdym razie trzeba szybko go sprzedać i pozyskać Thomasa, bo alternatywy w postaci innego pomocnika nie widać...

havoc komentarzy: 2071 newsów: 424.09.2020, 15:12

Jak tak pogrywaja to sprzedac Torreire do Wloch i za pieniadze z niego i Martineza aktywowac klauzule Parteya.

fabregas1987 komentarzy: 2635724.09.2020, 14:39

Trochę tego nie rozumiem. Wymiana z dopłatą nie, ale już np sprzedaż Parteya za 50M i kupno Torreiry za 25M jest Ok?

anolis komentarzy: 107624.09.2020, 14:30

Może po prostu czas zacząć żyć i grać że świadomością że żadnego Parteya u nas nie będzie?
Non stop gadanie w koło Macieju, Partey tak a Partey siak... niedługo strach będzie kibel otworzyć że i stamtąd coś wyskoczy.

Arce komentarzy: 110424.09.2020, 14:20

@Arsen258: to już jest mieszanie przez Atletico. Bo albo chcą Lucasa albo nie chca. Atego się nie dowiemy do końca. My wpłacimy klauzule a potem będziemy się bujać. Nasza rozmowa doszła do punktu kulminacyjnego. Rozumiem o co Ci chodzi.

DeWu komentarzy: 85424.09.2020, 13:43

to jest tak, im potrzebne jest duzo kasy, nam Thomas. Zrozumiałe, ze nie zejdą z ceny, więc ja był zrobił głupotę może, ale pożyczył od Kroenke tyle ile Atletico zapłaciłoby w przyszłym sezonie za Lucasa, pożyczka 0% i pewny zwrot po sezonie. Wiem, że zarząd robi wszystko, aby tylko być niezależnym od starego sknery, ale to chyba jedyne rozsądne wyjscie

gunner1990 komentarzy: 392324.09.2020, 13:27

@matikanonier: tyle że oni go chcą wypozyczyc

matikanonier komentarzy: 216424.09.2020, 13:16

Arsenal: Oferujemy 25 mln + Torreira za Parteya
Atletico: Nie. My kupujemy od was Torreirę za 25mln, a jak chcecie Parteya płaćcie 50
XD

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97924.09.2020, 13:14

@Arce: Tak, tylko jeśli Dacia nie jest Ci do końca potrzebna a ktoś inny oferuje Ferrari, to można kasę z Lambo przeznaczyć na Ferrari a jak się Dacii nie uda kupić to się weźmie gdzieś indziej jakieś Deawoo i tyle.

Arce komentarzy: 110424.09.2020, 13:10

@Arsen258: oczywiście. Ale przecież Arsenal dopłaca do tej wymiany. Więc jak to się ma do tego jaką rolę odgrywa piłkarz w danym zespole? Przecież to nie zwykłą wymiana Dacia-Lambo. Tylko Dacia + kasa =Lamborghini

kobza22 komentarzy: 422 newsów: 69524.09.2020, 12:41

Upartość Atletico może nie wynikać z jakiegoś widzimisię czy taktyki negocjacyjnej, ale z przepisów. Z tego, co słyszałem, to Atletico skorzystało z pomocy rządowej dla przedsiębiorców w ramach walki z kryzysem wywołanym przez koronawirus, przez co z każdej otrzymanej przez nich kwoty za zawodnika jedynie 1/4 tych środków może zostać przez nich wydana. Jeśli więc nawet miałoby dojść do wymiany + np. 30 mln, to w takim układzie Atletico mogłoby z tego wydać tylko 7,5 mln, a przy otrzymaniu z góry 50 mln, kwota do wydania wzrasta do 12,5 mln, a w obecnej sytuacji te kilka milionów mogą być decydujące. Dlatego też z finansowo-prawnego punktu widzenia co do zasady Atletico pozbywać się graczy może tylko poprzez sprzedaż, natomiast pozyskiwać może na zasadzie wypożyczenia, ewentualnie wypożyczenia z możliwością/obowiązkiem wykupu w przyszlości.

mck95 komentarzy: 51824.09.2020, 12:41

czas zapomnieć o Parteyu, z tymi mułami nigdy się nie dogadamy, niech gniją wraz z cholo

kowalski komentarzy: 269724.09.2020, 12:40

W końcu się dogadają, tak 5 października.

Elastico07 komentarzy: 1371624.09.2020, 12:36

A za pieniądze od nas+to co mają w kasie mogliby kupić zastępstwo za Parteya o podobnej charakterystyce.Gdyby to byli zawodnicy o tym samym profilu i na podobnym poziomie jaki sens miała by wtedy wymiana.

Elastico07 komentarzy: 1371624.09.2020, 12:33

Jakie ma znaczenie że nie są podobni pod względem taktycznym skoro i tak jednego chcą sprzedać a drugiego kupić więc nie bedą grali razem? Atletico to stan umysłu jednak.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97924.09.2020, 12:32

@Beliar84: Myślę, że można, ale gdy np. potrzebujesz 50 milionów na Idrisse Gueya, a tak to chyba teraz wygląda w Atletico, to na przykład 30 Milionów + Torreira nic Ci nie daje. Za to 50 milionów z góry plus oddzielnie wypożyczenie Torreiry z obowiązkiem kupna za rok już tak. Dlatego najprawdopodobniej nie chcą wymieniać tylko uparli się, na oddzielne transfery.

Hans_Zimmer komentarzy: 597324.09.2020, 12:18

Ciekawe czy dalej bylibyśmy w takiej sytuacji z transferami gdyby Raul dalej pracował w klubie.

Beliar84 komentarzy: 81224.09.2020, 12:18

Nie rozumiem dlaczego róznicy klas zawodników nie można określić kwotą? Przecież o to właśnie się rozchodzi.
Pachnie mi tu jakąś kreatywną księgowością.

RamboAFC komentarzy: 31324.09.2020, 12:14

Przypominam ze kiedyś Torreria zjadal kazdego naszego środkowego pomocnika na śniadanie. Gdzie on zapodział tą formę.. gość powiniene być warty teraz tyle samo co Partey

JessyJames7 komentarzy: 39124.09.2020, 12:13

@Arsen258: dokładnie, a jeszcze lepiej to wypozyczyc od nas i zaplacic jakies ochlapy. Cwaniaczki

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97924.09.2020, 12:10

@lucasnoline: Wygląda to tak, jakby potrzebowali pieniędzy na kogoś innego, a z Torreirą jak uda się tanio to czemu nie a jeśli nie to poszukają gdzieś indziej.

lucasnoline komentarzy: 542324.09.2020, 12:07

No to oczywiste, że wartość obu zawodników nie jest sobie równa. Przecież dlatego własnie chcielibyśmy dopłacić... Już naprawdę męczy mnie postawa Atletico.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97924.09.2020, 12:04

@Arce: Tak, tylko mają trochę racji z tym, że dla nich Partey jest zawodnikiem pierwszego składu grającym właściwie zawsze. U nas Torreira przez rok nie grał prawie wcale. Niestety w ogóle nie używając piłkarzy jak Torreira, Ozil czy Guendo całkowicie rujnujemy jakikolwiek potencjał tranferowy mieli jeszcze rok temu. Coś jak Bale w Madrycie. Nikt go przez dłuższy czas nie chciał ruszyć kijem bo z jakiej racji ktoś ma płacić kupę kasy za gracza, który od miesięcy nie dotknął piłki.

Arce komentarzy: 110424.09.2020, 12:00

Mam nadzieję że jest inna opcja na pozbycie się Lucasa z Arsenalu, niech się to Atletico wypcha mułem.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady