Balogun na celowniku RB Lipsk

Balogun na celowniku RB Lipsk 12.04.2023, 00:44, Adam Cygański 36 komentarzy

RB Lipsk w nadchodzącym letnim okienku transferowym postara się pozyskać napastnika Arsenalu - Folarina Baloguna - donosi Sky Germany.

21-letni napastnik przebywa obecnie na wypożyczeniu we francuskim Stade Reims, gdzie prezentuje się wyśmienicie. Młody Anglik strzelił w lidze już 18 goli i walczy o koronę króla strzelców. Bardzo dobre występy zwróciły uwagę europejskich klubów, a szansę jego transferu zwiększa nastawienie samego gracza. Według mediów Balogun oczekuje od Mikela Artety gwarancji regularnych występów w nadchodzącym sezonie, w innym przypadku nie przedłuży wygasającego za dwa lata kontraktu.

Sytuację tą chce wykorzystać wspomniany niemiecki klub, który w Balogunie widzi idealnego następcę dla Christophera Nkunku, który po zakończeniu obecnego sezonu przenosi się do Chelsea.

Według Davida Ornsteina 21-letnim napastnikiem interesuje się jeszcze AC Milan, Inter Mediolan, Olympique Marsylia czy AS Monaco. Portal Transfermarkt.de wycenia go na 25 milionów euro.

Folarin BalogunRB LipskTransfery autor: Adam Cygański źrodło: Sky Germany
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
notopyk komentarzy: 360615.04.2023, 16:31

Ciężko będzie miał dostać duża ilość minut, js bym go zostawił ale pewnie będzie chciał odejść gdzieś w poszukiwaniu regularnej gry :( Arsenal niech jak już ogarnie jakis pierwokup w umówię albo konkretny % przy następnej sprzedaży

farba122 komentarzy: 15415.04.2023, 11:36

hahahah jaki tEN ARTETA JEST PRZY*****Y . Z SALIBOM TEZ TAK CHCIAL ZROBIC GDYBY NIE KONTUZJE OBRONCOW TO SALIBa by nie dostal szans . A teraz robi to z Balogunim. Arsenal to frajerzy po dawniej kupili lakazetta za większe pieniądze starszego i zmniejsza ilością goli z ostatniego sezonu a teraz chcą sprzedać utalentowanego młodego piłkarza za grosze cena . A ten pan Nketiah nigdy nie będzie napastnikiem on nie potrafi wykaczyc sytuacji ile arsenal mu kreował sytuacji jak Jesus był kontuzjowany. on miał 3 sytuacje 100% w meczu a z tego nic nie strzela i nie mowie tu o jednym meczu. to wole szukać prawdziwego snajpera tak jak borucja dortmund to zrobiła . dać szanse Balogun w Arsenalu .Nketiah dostał i nie sprawdził się

MarioG komentarzy: 123514.04.2023, 01:50

@Peter_HK44: tylko Arteta bardziej ceni Nketiah bo może grać też na boku. Balogun powinien dostać prawdziwa szanse w Arsenalu bo na to zasłużył. Ale jak już sprzedawać to z możliwością odkupu :)

Peter_HK44 komentarzy: 169313.04.2023, 22:25

Nie.
Balogun zasługuje na szansę w PL. Moim zdaniem ma potencjał wyższy niż Nketiah. Chciałbym bardzo zobaczyć go w koszulce AFC w przyszłym sezonie.

Embix komentarzy: 212513.04.2023, 20:25

@ozzy95 napisał: "Eddie nie jest super klasowym napastnikiem, to prawda, ale pisząc, że "dał radę" nie mijam się chyba za bardzo z prawdą. Coś strzelił, w tym dwa razy z United, coś zmarnował, jak każdy napadzior. Jeśli ktoś oczekiwał zastępstwa 1:1 dla Jesusa, no to pewnie może być rozczarowany. Chyba wszyscy wiemy, że to absolutnie nie ta półka i nie ten profil napastnika. Ale Eddie na ławkę, jest idealny na dzień dzisiejszy, nie marudzi, coś pogra, coś strzeli i jest spokój."
Jak to nie? I jeden i drugi g... strzela

SzopenWWA komentarzy: 73913.04.2023, 16:15

@Be4Again napisał: "Koniec z "promocjami" w Arsenalu. Możemy im go sprzedać za 30 mln, ale z klauzulą pierwokupu za 45mln. Tyle w temacie. Koniec frajerowania się. Jakby to był piłkarz City czy LFC to w życiu nie byłby do wyjęcia za mniej jak 40mln.

Jednak jakbym był Artetą wolałbym go sprawdzić w okresie przygotowawczym i dopiero wtedy ostatecznie zdecydować czy lepiej sprzedać Nketiaha czy Baloguna. Zbyt pochopne zrezygnowanie z Baloguna może odbić się nam czkawką jak w przypadku Gnabrego..."


Za 30 mln to LFC sprzedawało Solanke kilka lat temu. Masz gościa, co ociera się o króla strzelców L1 i chcesz go na drobne rozmieniać? :))

jumanji komentarzy: 115213.04.2023, 15:11

@LeBob:
Tak, zgadza się, chodzi mi o to, żeby go właśnie sprawdzić na tournee, na treningach i okresie przygotowawczym i sprzedać ewentualnie dopiero w sierpniu, nawet pod koniec sierpnia.

coooyg11 komentarzy: 367513.04.2023, 14:56

@ozzy95: Ornstein właśnie napisał tekst o Baloguie, niby nie ma opcji żeby Arsenal sprzedał młodego anglika, ma być ważną częścią zespołu w przyszłym sezonie.

LeBob komentarzy: 154013.04.2023, 14:53

@jumanji: ja może go sprzedać teraz jak okno otwiera się w lipcu.to chyba jasne że na tournee poleci z drużyną i wtedy podejmą decyzję.

ozzy95 komentarzy: 2254 newsów: 113.04.2023, 14:28

@ziom: Eddie nie jest super klasowym napastnikiem, to prawda, ale pisząc, że "dał radę" nie mijam się chyba za bardzo z prawdą. Coś strzelił, w tym dwa razy z United, coś zmarnował, jak każdy napadzior. Jeśli ktoś oczekiwał zastępstwa 1:1 dla Jesusa, no to pewnie może być rozczarowany. Chyba wszyscy wiemy, że to absolutnie nie ta półka i nie ten profil napastnika. Ale Eddie na ławkę, jest idealny na dzień dzisiejszy, nie marudzi, coś pogra, coś strzeli i jest spokój. Jasne, takie City ma na ławie Alvareza, Liverpool Firmino (jeszcze chwilę) a Brighton fajnego, młodego Fergusona. Newcastle też ma nieźle obsadzony napad i ławkę. Ale pozostałe kluby? Albo jest przepaść między ławką a 1 składem, albo w ogóle brakuje jakości na pozycji 9 (Chelsea, United). Z Eddiem na ławie, Trossardem w odwodzie i tak wyglądamy nieźle na tle reszty. Może dojdzie Roque i też będzie opcją długoterminową.

Balo potencjał ma większy, zgoda, tylko czy on po takim sezonie zaakceptuje rolę rezerwowego? Wątpię. To nie jest kwestia tego kto jest lepszy a kto gorszy, tutaj chodzi też o możliwości dla młodego obiecującego gracza jakim jest Balogun. Na pewno nie zostawimy tych obu graczy na następny sezon, mogę się o to założyć. I większe szanse w tym wypadku na odejście, moim zdaniem ma Balo. Nie ze względu na umiejętności, a inne czynniki.

jumanji komentarzy: 115213.04.2023, 12:11

Nie ma co go teraz sprzedawać. Trzeba go sprawdzić przynajmniej w okresie przygotowawczym. Wierzę w Artete, to bardzo dobry trener i potrafi trenować młode talenty. Myślę, że na pewno lekkomyślnie nie pozwoli odejść Balogunowi, chyba, że otrzyma na prawdę dobrą cenę, taką w granicach 50, 60 mln.

Be4Again komentarzy: 397613.04.2023, 09:52

Koniec z "promocjami" w Arsenalu. Możemy im go sprzedać za 30 mln, ale z klauzulą pierwokupu za 45mln. Tyle w temacie. Koniec frajerowania się. Jakby to był piłkarz City czy LFC to w życiu nie byłby do wyjęcia za mniej jak 40mln.

Jednak jakbym był Artetą wolałbym go sprawdzić w okresie przygotowawczym i dopiero wtedy ostatecznie zdecydować czy lepiej sprzedać Nketiaha czy Baloguna. Zbyt pochopne zrezygnowanie z Baloguna może odbić się nam czkawką jak w przypadku Gnabrego...

MarkOvermars komentarzy: 941313.04.2023, 07:05

@Ashburton: farmerskiej?

Embix komentarzy: 212512.04.2023, 21:11

@AR14 napisał: "BizoNxd6 napisał: "Mało mało, to Angol który lego wartość wzrośnie niesamowicie więc zatrzymałbym go i próbował coś z nim rotować."

No, jego wartość za dwa lata, to może być jakieś 0, jeżeli nie przedłuży kontraktu, a my nie sprzedamy za wczasu ;d"

No rzeczywiście... A niech nie przedłuża i siedzi do końca u nas jak mamy za 25mln oddać.
21latek, 18 bramek w L1 obecnie i powiększy pewnie dorobek i walczy dalej o korone strzelców, pomijam że Anglik i oddać za 25mln? Gdzie tu logika?
Za samo wypożyczenie na następny sezon jak go puścić to z 10mln pasowałoby skasować, zostanie mu rok kontraktu to wtedy niech odchodzi za te 25mln.
Dla mnie wartość powinna być dużo wyższa. 35 to takie minimum, uważam że 25 to wyjmie śmiało połowa klubów PL

AR14 komentarzy: 137712.04.2023, 20:28

@BizoNxd6 napisał: "Mało mało, to Angol który lego wartość wzrośnie niesamowicie więc zatrzymałbym go i próbował coś z nim rotować."

No, jego wartość za dwa lata, to może być jakieś 0, jeżeli nie przedłuży kontraktu, a my nie sprzedamy za wczasu ;d

BizoNxd6 komentarzy: 292212.04.2023, 19:50

Ewentualnie sprzedaż z możliwością wykupu, klauzula cokolwiek w tym stylu, żeby nie było szkoda.

Ashburton komentarzy: 457612.04.2023, 19:01

Pójdzie do farmerskeij bundesligi, strzeli 19 bramek, rb krzykną sobie potem 80 milionów

Pires9999 komentarzy: 121512.04.2023, 16:45

Zostawić i edka i balo.w razie kontuzji skrzydłowego zagra tam Jesus ,do środka ataku Edek z balo na zmianę .czemu nie może być dwóch napastników na ławce?będzie lm puchary Anglii i ligi
No i liga przecież.jak już musi jeden odejść wolę edka .bo balo ma większy potencjał i możemy tego żałować jak go sprzedamy

Elastico07 komentarzy: 1322812.04.2023, 15:52

40-50 Baniek,w innym przypadku zostawić lub wypożyczyć

ziom komentarzy: 190212.04.2023, 15:46

@ozzy95: Nkhetia dał radę jako zmiennik?My chyba oglądaliśmy inne mecze.Dla mnie z Nkheti nic nie będzie.Arsenal to za wysokie dla niego progi.Wolałbym dać szansę Bolugnowi który jest młodszy od Nkheti i wydaje się mieć większy potencjał sportowy.

ozzy95 komentarzy: 2254 newsów: 112.04.2023, 13:54

Jeśli chce regularnie grać to musi odejść, nie ma bata. Myślę, że Arteta i sztab mają dosyć sprecyzowany profil napastnika w klubie (mobilność, kreatywność), Jesus jest tym numerem 1, Eddie w związku z tym że dał radę jako zmiennik i zastępca Gabriela + ma już większe doświadczenie w PL zostanie jako rezerwowy. No i tak jak podejrzewałem, - klub już rozgląda się za młodym zdolnym wilkiem. Już pojawiły się plotki o Roque, czyli młodziutkim talenciakiem, któremu chyba bliżej profilem do Jesusa niż Balo.

A Balo sprzedać za dobry brokuł i wrzucić pierwokup do umowy.

szyszak komentarzy: 94912.04.2023, 12:38

imho będzie sprzedany jesli rzeczywiscie oczekuje gwarancji miejsca w składzie

kuzguwu komentarzy: 550512.04.2023, 12:30

Za 50-60 mln można rozważyć, ale nie na siłę puszczać za jakieś ochłapy.

tomaszszef komentarzy: 178212.04.2023, 12:21

@fabregas1987: zgadza sie. Moze trzeba wydluzyc ławke i miec 22 graczy topowych . PL, LM, fa cup. Sporo tego bedzie a Jesus calego sezonu nie zagra . Mamy Trossarda, ktory moze grac na kilku pozycjach . Jak bym zostawil i Eddiegi i Baloguna. Jesus tez moze skrzydlo obstawic . Duzo opcji fajnych i nie trzeba wydawac kasy na transfer do przodu tylko skupic sie na srodku pola czyli Rice. A moze ktos jeszcze .

fabregas1987 komentarzy: 2610912.04.2023, 11:39

Szkoda byłoby puścić taki talent szczerze mówiąc. Jak dojdzie LM to przyda sie kolejny napastnik poza Eddiem i Gabrielem

Adi17 komentarzy: 334212.04.2023, 11:37

Nie wiem czy jest sens sprzedawać teraz Baloguna. No chyba, że sypną z 50-60mln to wtedy można rozważyć.

Osobiście mam takie samo zdanie jak @GenzoArs: co do dwójki Eddie i Balogun.

Kaczaza komentarzy: 746412.04.2023, 11:01

Gdyby sprzedawał Liverpool to z zasady start od 50 baniek by był.

ArtetaBall komentarzy: 69112.04.2023, 09:57

Mają kasę z Nkunku, także śmiało można wycenić na 40 mln + pierwszeństwo w odkupieniu za 60 mln. Choć z drugiej strony patrząc nawet jeśli będzie strzelał po 20 bramek w Lipsku, to i tak trudno powiedzieć czy u nas byłby wartościowym zawodnikiem.

40 mln to i tak zaniżona wartość jak na 21letniego Anglika. Myślę, że zgłosi się po niego klub z większą kasą - ponad 50 mln. Bayern, Nottingham, Wolves... a idealnie pasowałby do Crystal Palace, tylko nie wiem czy oni są w stanie tyle wyłóżyć. Podobnie Southampton, które stawia na młodych, ale tam kasy też chyba nie wystarczy.

Juventus, PSG? Hugo Ekitike przechodził do Paryża właśnie z Reims, a statystyki miał o wiele gorsze. Juve poza Vlaho ma problem w ataku, a spokojnie znalazłoby się miejsce dla obydwu graczy. Bayern też szuka napastnika, choć oni pewnie rozglądają się za kimś bardziej "pewnym".

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 912.04.2023, 09:21

osobiście wolę jego od Eddiego.
Za Eddiego weźmiemy pewnie lepszą kasę, a Balo mam nadzieję, że będzie dużo lepszy.

Z drugiej strony to Eddie sprawdza się w PL, a nie Balo.

Rzeczywiście twardy orzech dla Artety i jego ekipy

Jacek1s komentarzy: 764612.04.2023, 09:12

Lipsk sam chyba się pogubił w swojej polityce transferowej.

timon2000 komentarzy: 22712.04.2023, 08:34

@BizoNxd6: ale kto powiedział ,że trzeba płacić tyle ile wycenia transfermarkt ? Przykład mudryk

timon2000 komentarzy: 22712.04.2023, 08:32

25 mln euro w transfermarkt więc niech dają 40-50 mln . Tak jak mudryk był wyceniany na 40 mln a szachtar zadał 100 .
I lepiej go sprzedać do Lipska niż jakimś włoskim golodupcom . Tamto by było wypożyczenie na 2 lata z opcją / obowiązkiem ( taaaaa przekonaliśmy się z Torreira ) wykupu ,płatność przy ewentualnym wykupie rozłożona na 5 lat

Mastec30 komentarzy: 748212.04.2023, 08:24

40 mln minimum i niech idzie. Na pewno będzie miał w takim Lipsku dobry rozwój. Ja bym spróbował wpisać klauzulę odkupu po 2 latach. I każdy byłby zadowolony

Krzys komentarzy: 512.04.2023, 08:14

Na pewno zasługuje na realną szanse kosztem np Nketiaha, który udowodnił że mimo wszystko nie jest to poziom top 4 Premier League.

BizoNxd6 komentarzy: 292212.04.2023, 08:11

Mało mało, to Angol który lego wartość wzrośnie niesamowicie więc zatrzymałbym go i próbował coś z nim rotować.

Patriko komentarzy: 556412.04.2023, 03:00

Rozwinąłby się tam, ale oby nie, szkoda że w takiej sytuacji w grę nie wchodzi wypożyczenie, bo chodzi o przedłużenie kontraktu i grę. Arteta i Arsenal mają twardy orzech do zgryzienia z Balogunem.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Everton 14.12.2024 - godzina 16:00
0 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady