Carragher: Wenger panikuje
20.08.2013, 16:53, Marcin Witkowski 105 komentarzy
Jamie Carragher, ekspert Sky Sports, uważa, że oferta Arsenalu za Yohana Cabaye’a to oznaka paniki Arsene’a Wengera.
Klub z Północnego Londynu złożył ofertę w wysokości 10 milionów funtów za pomocnika Newcastle niecałe 48 godzin po porażce z Aston Villą na Emirates Stadium.
Pomimo obietnicy wielkich zakupów, złożonej na początku letniego okienka transferowego, Arsenal wzmocnił się tylko jednym zawodnikiem – Yaya Sanogo z Auxerre. Kanonierzy nie byli w stanie zakontraktować swoich głównych celów transferowych - Gonzalo Higuaina, Luiza Gustavo czy Luisa Suareza.
Carragher twierdzi, że oferta za Cabaye’a, złożona na dwa tygodnie przez końcem okna transferowego, jest objawem desperacji Arsene’a Wengera.
- Gdyby Cabaye był na liście życzeń Arsenalu, to kupiliby go już do tej pory. Według mnie Arsene Wenger panikuje – powiedział były obrońca Liverpoolu w programie Monday Night Football.
- Jeśli Arsene Wenger jest pod takim wrażeniem gry Cabaye’a, to czemu nie kupił go dwa miesiące temu? Na co czekał?
- Ta sytuacja jest podobna do tej, gdy Arsenal sprowadził Mikela Artetę, Pera Mertesackera i Santosa. Brazylijczyk grał katastrofalnie, Mertesacker mnie nie przekonuje, jedynie Arteta gra poprawnie. Gdy zaczynasz panikować pod koniec okna transferowego, to wiadomo, że nie kupisz tego, kogo tak naprawdę chcesz.
- Jestem byłym graczem Liverpoolu i nie mam nic do Arsenalu, ale oni doprowadzają mnie do frustracji. Rozumiem złość ich kibiców.
Newcastle odrzuciło propozycję Arsenalu, a Alan Pardew stwierdził, że oferta była nie do zaakceptowania. Carragher krytykuje Arsene’a Wengera za bycie zbyt oszczędnym, zwłaszcza gdy ma on spore zasoby finansowe do wykorzystania.
- Jaka była oferta za Cabaye’a? 10 milionów funtów? Czy Newcastle sprzedałoby go za tyle?
- Myślę, że Arsene Wenger określa maksymalną wartość zawodnika i nie zamierza dać za niego ani funta więcej. On nigdy nie przepłaci i patrząc na ten klub myślę, że jedynymi ludźmi, którzy przepłacają, są jego kibice! Kanonierzy mają najdroższe bilety w lidze, ale nie zamierzają przepłacać za zawodnika. Nie rozumiem tego – zakończył Carragher.
źrodło: Sky SportsDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Manchester City | 9 | 7 | 2 | 0 | 23 |
2. Liverpool | 9 | 7 | 1 | 1 | 22 |
3. Arsenal | 9 | 5 | 3 | 1 | 18 |
4. Aston Villa | 9 | 5 | 3 | 1 | 18 |
5. Chelsea | 9 | 5 | 2 | 2 | 17 |
6. Brighton | 9 | 4 | 4 | 1 | 16 |
7. Nottingham Forest | 9 | 4 | 4 | 1 | 16 |
8. Tottenham | 9 | 4 | 1 | 4 | 13 |
9. Brentford | 9 | 4 | 1 | 4 | 13 |
10. Fulham | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
11. Bournemouth | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
12. Newcastle | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
13. West Ham | 9 | 3 | 2 | 4 | 11 |
14. Manchester United | 9 | 3 | 2 | 4 | 11 |
15. Leicester | 9 | 2 | 3 | 4 | 9 |
16. Everton | 9 | 2 | 3 | 4 | 9 |
17. Crystal Palace | 9 | 1 | 3 | 5 | 6 |
18. Ipswich | 9 | 0 | 4 | 5 | 4 |
19. Wolves | 9 | 0 | 2 | 7 | 2 |
20. Southampton | 9 | 0 | 1 | 8 | 1 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 10 | 0 |
C. Palmer | 6 | 5 |
B. Mbeumo | 6 | 0 |
Mohamed Salah | 5 | 5 |
N. Jackson | 5 | 3 |
O. Watkins | 5 | 2 |
L. Díaz | 5 | 1 |
D. Welbeck | 5 | 1 |
K. Havertz | 4 | 1 |
L. Delap | 4 | 0 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Niestety dobrze gada, transfery powinny być załatwione do końca sierpnia, a nie teraz kupować kogo popadnie...
Słusznie prawi. Polać mu!
xfam0us - myślę że mozna określić mianem eksperta gościa który przez prawie 17 lat grał w piłkę w jednym z najlepszych klubów w europie.
Niestety ale mówi sama prawdę a podważanie jego wiedzy tak idiotycznym komentarzem tego nie zmieni
Transfery to sie robi miesiąc przed rozpoaczęciem sezonu a nie po 1 nieudanej kolejce ... kazdy wiedział ze ten zespół potrzebuje wzmocnień ... swoja droga Cabaye to średniak i co on ma dać mistrzostwo anglii ? Oddajemy Fabregasa kreatywnego pomocnika a w jego miejsce idzie Arteta ... gdzie tu logika ?? Nasri Van Persie tym bardziej ... swoja drogą uważam ze Van Persiego mozna było zatrzymać rok temu !! Wystarczyły 3 transfery typu Suarez Cazorla i np solidny obronca ...
overmars - zarzad nie zmieni Wengera zeby nie wiem co. Od dawna wiadomo, ze wydawac kasy to oni nie chca a Wenger za bardzo nic nie protestuje i maja z nim jak w niebie. Bo wiedza, ze jak inny trener by przyszedl to powie dawajcie kase na normalne transfery a jak nie to nara i tyle, wtedy by sie dzien dziecka skonczyl.
xfam0us- - expert czy nie expert nieważne ale dobrze gada!!! dziadowi juz się poje...o w głowie i nie wie co robić. a miało być tak pięknie kasa super transfery na poczatku okienka transferowego a jest jak zwykle czyli dno!! Tragedia!!!!
Nie powiedział nic czego bym nie wiedział, ale im więcej ludzi będzie podkreślało że Wenger w prowadząc drużynę w ten sposób nic już w życiu nie wygra tym lepiej. Albo zrozumie to francuz i zmieni swoje zasady albo zrozumie to zarząd i zmieni Wengera;)
xfam0us
Co w tym śmiesznego? A Gary Lineker, Alan Shearer, Lee Dixon i inni to niby kim byli?
"Mertesacker mnie nie przekonuje" - haha jak on sam całą swoją karierę grał na takim samym poziomie albo niższym ale po za tym chłop ma rację. Ostaniu czytałem tu tekst o pokerze jaki uprawia Wenger w sprawie transferów napisze jedno taki poker mógłby robić w stosunku do jednej maks dwóch pozycji a nie do wszystkich 3 jakie wymagają wzmocnień a jeśli by do wszystkich takie coś stosował i 2 na 3 by mu nie wypaliły to oznaczałoby że w turnieju pokerowym zająłby ostatnie miejsce i sprowadzi jakieś zapchajdziury byleby się nazywało że jakieś transfery zrobił a później tego szrotu by sprzedać nie umiał.
Jamie Carragher, ekspert Sky Sports hehehe olałem sie ze śmiechu.
Gościu gada to co ja już wiele razy powtarzałem - Wenger nie kupuje tanich zawodników bo są "za słabi" a dobrych zawodników nie kupuje bo są za drodzy... błędne koło Arsene Wengera!
sama prawda, zwlaszcza ostatni akapit.
Dokładnie, święte słowa panie Carragher. Żeby już nawet legenda Liverpoolu sugerowała co u nas nie gra...
Szkoda tylko, że aby funkcjonowanie naszego klubu na rynku transferowym się zmieniło trzeba by najpierw rozmontować zarząd. Ciekaw jestem, ile rzeczywiście tej kasy wyciąga co rok Kroenke, skoro Usmanov nie jest w stanie nabyć jego akcji, mimo takich chęci inwestowania w klub.
Zgadzam sie z Carragher'em, ale to nie jest jeszcze akt paniki Wengera.
Panike i desperacje to my zobaczymy w ostatni dzień okienka wtedy beda sie sypały 10-cio milionowe ofery za jakis ogorkow, ktorzy zagraja ze 2 razy w całym sezonie.
krawiec - I tu sie moim zdaniem mylisz bo zgadza sie, ze statystyki tak pokazuja ale jednak wiekszosc meczy w sezonie nie gra sie z Chelsea, City itd a na tle tych druzyn ci pilkarze wlasnie odstaja, a te staty nabijaja na gorszych w lidze.
david92
manu1234
krawiec - omfg nie chodzi mi o to, ze Wenger nie probuje kupic jakichs Neymarow i innych ale jesli nie widzisz roznicy miedzy np. Fabregasem a Arteta, Gervinho a Nasrim albo van Persiem a Podolskim to juz nie moj problem.
A ja zgadzam się w 90% z tym co napisał Skyrim.
david92
czyli santos zły, a merte i arteta ok- 2/3 transferów trafionych- niech pan carrager zobaczy na lfc i skuteczność tamtych "skołtów"...
po 1 wygranej widzę ładnie w piórka obrośli :D
manu1234 - nie ma sie co oszukiwac, ze taki Arteta, Mertesacker, do nie dawna Gervinho itd. to nie sa zawodnicy, ktorzy stana do rownej walki przeciwko takiej Chelsea, Barcy, Realowi itd. Na walke o top4 starcza ale o nic wiecej. Smutne bo kiedys bylo duzo inaczej, ostatnim takim byl van Persie czyli pilkarzem z absolutnego topu a teraz nie widze nikogo takiego w druzynie. Ktos powie, ze moze Cazorla ale to tez nie to, Wilshere tez jeszcze nie teraz.
Sama prawda. Wenger wypad, zanim zrujnujesz ten klub do końca.
Brak mi słów. Pełen szacunek dla Carraghera. Lepiej bym tego nie ujął. Zgadzam się z dosłownie każdym słowem jego wypowiedzi.
amigo@ dokładnie
David92---> Masz absolutną rację. Transfery o których wspomniałeś były przeprowadzane rzutem na taśmę i wynikały z bezmyślnego potraktowania okienka przez Wengera. Santos na początku grał nawet nawet, później jak wiadomo dno. Mertesacker jest solidny ale raczej przeciętny i zbyt wolny na PL. Artera owszem ciągnie zespół, ale też nie jest nadzwyczajny. Zaowdnikiem TOP, który ciągnął zespół i był prawdziwą marką był Fabs czy Robin. Nie uważacie że to "obniżenie lotów" kiedy zawodnik typu Arteta jest jednym z najlepszych w zespole? Nie mam nic do niego, bo daje z siebie wszystko, ale uważam że mieliśmy lepszych graczy, z którymi nas kojarzono.
Sto procent racji Carra.
a jak mówili to kibice LFC to po nich jeździliście...
Co znaczy autorytet.
może i panikuje a moze to presja kibiców...
Jeśli Arsene Wenger jest pod takim wrażeniem gry Cabaye’a, to czemu nie kupił go dwa miesiące temu? Na co czekał?
- Ta sytuacja jest podobna do tej, gdy Arsenal sprowadził Mikela Artetę, Pera Mertesackera i Santosa. Brazylijczyk grał katastrofalnie, Mertesacker mnie nie przekonuje, jedynie Arteta gra poprawnie. Gdy zaczynasz panikować pod koniec okna transferowego, to wiadomo, że nie kupisz tego, kogo tak naprawdę chcesz.
To niech Wenger przeczyta ze sto razy i sie zastanowi co on robi, Carragher genialnie to ujal wszystko.
Trudno się nie zgodzić z jakąkolwiek tezą głoszoną przez C.Fakt - jedyni którzy przepłacają to kibice przychodzący na the Emirates.Teraz pewnie AW będzie tydzień się zastanawiał czy jednak nie zaszaleć i nie dać 11mln + funt,a może 11mln i 11 funtów.Podoba mi się zwłaszcza konkretne ujęcie przez b. gracza LFC wszystkich głównych problemów które toczą nasz klub i jego trenera.
W pełni popieram wypowiedź zawodnika LFC.
Moim zdaniem klub zasługuje już na nową postać na ławce- wiele zawdzięcza się Wengerowi, ale w czasach gdy najdroższe transfery kosztowały po 10mln. Facet zatrzymał się w czasie i myśli, że dalej będzie ściągać najlepszych za 10-20mln.
Z całym szacunkiem, ale kibice (tacy jak my, którzy tylko w TV oglądają, a zwłaszcza Ci którzy płacą nie małe pieniądze za karnety i bilety na mecze) zasługują aby ktoś ambitniejszy przejął ten klub i zaczął budować zespół na tym co mamy plus naprawdę odważne transfery.
Do tej pory rozumiałem, że jest kredyt i trzeba zacisnąć pasa, ale skoro Gazidis mówił, że są wielkie pieniądze a my póki co mamy Sanogo i to za DARMO to jest coś nie halo z panem Wengerem...
Sorki za frustrację, ale jak dostałem smsa z wynikiem to oniemiałem z wrażenia oraz po tym co przeczytałem i zobaczyłem na stronce :)
Pamiętajcie że to tylko jedna strona medalu. Po drugiej stronie są zamknięte drzwi, zarząd i Kroenke.
Wenger jest zbyt honorowym człowiekiem by nawet wspomnieć że pewne rzeczy nie zależą od niego, albo ktoś w klubie blokuje transfery.
100 % :)
Ma 100% racji, gdyby byl wynik odwrotny w sobote to zadnej oferty za Kabaja by nie bylo...
Zawsze byłem zwolennikiem Wengera, ale stwierdzam, że on już nie wie co gada i robi... Jak dla mnie to 100 % racji Carraghera, czas na jakieś zmiany :/
Niekoniecznie, ma dużo racji, ale nie jest powiedziane, że Cabaye był pierwszym wyborem. Pewnie jest opcją rezerwową.
w kilku zdaniach ujął każdą skaze tego Wengerowskiego klubu. mam nadzieje że ten wywiad dotrze do Wengera, bo to co powiedział Carragher jest oczywiste ale pierwszy od niedawna ktoś tak prawdziwie ujął polityke w tym klubie.
@banach
Akurat transfer Pera to jednak trochę niewypał. 9 mln funtów za tego obrońcę to za dużo.
Brakuje mu dynamiki, nawet dobrze czyta grę, ale zero zwinności i praktyczny brak wślizgów zdecydowanie nie przemawia za nim.
Jeszcze zważywszy na to, że Wengerowi szkoda było 7 mln za Cahilla czy 10 mln za Vertonghena to Mertesacker to przy nich totalny niewypał.
Cały ten temat to jedno wielkie nieporozumienie.
Przede wszystkim wychodzi na to że albo w ogóle nasz sztab transferowy nie istnieje i Wenger wygadywał bzdury, albo naprawdę nie udało im się sprecyzować żadnych celów transferowych i po prostu liczą że ściągną kogoś kto się sprawdzi.
Wpierw Wenger mówi że nie może nikogo znaleźć, a dzień później według wielu serwisów idą od nas 3-4 oferty za zawodników których spokojnie można było kupić znacznie wcześniej bez żadnych perturbacji, przepracować z nimi okres przygotowawczy i mieć ich gotowych na ligę.
To naprawdę jest akt desperacji, i to już nie pierwszy raz kiedy tak się dzieje.
Nie rozumiem kompletnie polityki klubu w chwili obecnej. Albo Wenger zdziadział na maxa, albo jest zablokowany przez zarząd, Kroenke czy kogoś innego i dopiero protesty fanów, media i ogólne oburzenie środowiska związanego z Arsenalem wymogły przeprowadzenie transferów.
Pomimo licznych wad szanuję Wengera i jeszcze ma u mnie jako taki kredyt zaufania; zaczynam się zastanawiać nad tym wpisem Lady Bracewell-Smith o tym że żałuje, że sprzedała swoje udziały Kroenke i doprowadziła do tego że przejął władzę w klubie... może dzieje się coś o czym nie wiemy; może po prostu Kroenke ma głęboko w dupie jakiekolwiek sukcesy Arsenalu a jedyne co się dla niego liczy to czysty zysk, a nie inwestowanie w drużynę.
Kurcze trafił w dyszkę. Zwłaszcza to stwierdzenie, że przepłacają kibice. Wenger powinien przejrzeć na oczy albo odejść póki nie jest jeszcze aż tak znienawidzony.
ehh z mila checia zobaczyl bym u nas Griezmana na skrzydlo i Herrere z Bilbao na defensywnego ale zajmijmy sie Cabaye zeby chociaz on przyszedl
wenger AŁT
ehh ma racje chlop
100% racji.
Niestety, ale w kwestii zachowań Wengera na rynku transferowym dużo racji ma Carragher. Boss zaczyna działać dość chaotycznie i oby nie popełnił takich błędów co podczas tego "hurtowego" zakupu.
Kwestia która mnie naprawdę interesuje to to ile winy w tym całym okienku leży po stronie Wengera i jego wad (skąpstwo, nadmierna wiara we własny skład), a ile w pechowych próbach, które - nie z jego winy - ale po prostu nie wyszły? (czy Gustavo tak po prostu odrzucił ofertę Arsenalu, czy Suareza dałoby się wyciągnąć zaczynając całą sagę wcześniej? Higuain był kiedykolwiek na naszych radarach?)
Racja w 100%. Nie mówię, że transfery Artety i
pera były nietrafione, ale widać było to robione w akcie desperacji. Kogo tym razem ściągnie Wenger w ostatniej godzinie okienka? Kogoś pokroju Santosa? kadra powinna być już gotowa przed Tourne a nie na ostatnią chwile...
W 100% go popieram.
Racje ma. Jamie na prezydenta
Zgadzam sie z tym co powiedział w 100%