Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal

Czas na Puchar Anglii: Southampton vs Arsenal 04.04.2026, 14:12, Patryk Bielski 1303 komentarzy

Przed nami emocjonujące starcie w ćwierćfinale Pucharu Anglii, gdzie Southampton podejmie Arsenal na St Mary’s. Gospodarze, pod wodzą trenera Tondy Eckerta, po kiepskim początku sezonu wrócili na właściwe tory i są już tylko o punkt od strefy barażowej.

Arsenal, mimo niedawnej porażki 0:2 z Manchesterem City w finale Pucharu Ligi, wciąż ma szansę na potrójną koronę. Kanonierzy są liderem Premier League i nadal walczą w Lidze Mistrzów. Wygrana w tym meczu podtrzyma ich marzenia o zdobyciu trzech trofeów.

Wieści z obozu Southampton

Trener Southampton, Tonda Eckert, nie będzie mógł skorzystać z zawieszonych Flynna Downesa i Kuryu Matsukiego. Po przerwie reprezentacyjnej musi także uważać na obciążenie niektórych zawodników, takich jak Finn Azaz, Ryan Manning i Shea Charles. Dobre wieści to powrót do treningów Leo Scienzy i Rossa Stewarta, a także poprawiający się stan kostki Jacka Stephensa.

Eckert podkreślił wagę nadchodzącego spotkania: - Cała presja spoczywa na nas, i tak powinno być. Jeśli chcesz wygrać mecz, musisz czuć tę presję. Naszym zadaniem jest przyjąć ją na klatę i zagrać dobry mecz.

Wieści z obozu Arsenalu

Na konferencji prasowej przed meczem Mikel Arteta unikał jednoznacznych odpowiedzi na temat dostępności zawodników po przerwie reprezentacyjnej: - Zobaczycie sami. Pozwolę wam spekulować, a potem ocenicie, czy miałem rację.

Arteta podkreślił również znaczenie Pucharu Anglii dla Arsenalu: - Jesteśmy blisko finału i wiemy, jak ważne są te rozgrywki dla nas. Zrobimy wszystko, by wystawić najsilniejszy skład.

Zapytany o kontuzję Noniego Madueke, Arteta uspokoił kibiców: - Nie jest tak źle, jak się wydawało. Noni był zaniepokojony po wcześniejszej kontuzji kolana, ale teraz nie jest to nic poważnego. Powinien wrócić do gry za kilka dni.

Odnośnie Eberechiego Eze, Arteta przyznał: - Ebz jest niedostępny. To wyjątkowy zawodnik i ciężko powiedzieć, kiedy wróci. Natomiast Martin Zubimendi i Jurrien Timber mają szansę znaleźć się w kadrze.

Przewidywany skład Southampton Peretz, Bree, Taylor Harwood-Bellis, Quarshie, Manning, Bragg, Jander, Charles, Fellows, Azaz, Larin

Przewidywany skład Arsenalu Kepa, White, Mosquera, Gabriel, Lewis-Skelly, Norgaard, Odegaard, Havertz, Dowman, Jesus, Martinelli

KontuzjeMikel ArtetaZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: lastwordonsports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:51

@alexis1908: odebrałem tą wypowiedź w kontekscie Arsenalu. W dodatku nie ma co porównywać RM do nas bo jak my raz na kilka lat coś wygramy także skala nie ta. Także z tym się zgadzam.

pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:48

@alexis1908: „Bo uważam że jak wygramy mistrzostwo będziemy oglądać inny Arsenal z którego zejdzie cała presja”

Na pewno zejdzie presja, ale nie licz na to, że w następnym sezonie będzie lepiej. Już poprzedni sezon był słaby i mega wymagający dla nich, a nie zapominajmy, ze to już ich 4 z rzędu, w którym walczą o to mistrzostwo. Problemy ze zdrowiem w obecnym sezonie ma praktycznie każdy nasz gracz i nie zdziwię się jak oni je poświęcają jeszcze bardziej na rzecz sukcesu. White’a nam zabrało na ponad rok jak nie dłużej bo chłop na blokach grał gdy nie było komu na PO. Także mam szczerą nadzieję, że się uda w tym sezonie chociaż to mistrzostwo ugrać bo później takiej szansy może już nie być.

TlicTlac komentarzy: 635505.04.2026, 16:48

@gbn napisał: "A jaki Kolega posiada budżet?"

do 10k, jednak jak znajdę coś dobrego, to tańsze też wpadną od 6 do 10k;
wyżej to jednak już bardziej na PCta bym się decydował, bo pod najlepsze osiągi "łatwiej" poskładać PCta i wymieniać części, przynajmniej tak słyszałem.

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 16:47

@pablofan: no chłop wymienił Real to napisałem jak Real traktował puchar Hiszpanii ? Gdzie tu masz o tym że my olaliśmy ?

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 16:46

@pablofan: no chyba postawili sobie za cel wygrać mistrzostwo w 1 kolejności a nie kukuryku cup FA Cup dlatego to co ty widzisz i czujesz mnie nie interesuje ;)

Barney komentarzy: 2630705.04.2026, 16:45

Nasi od dwoch miesięcy wygladaja zenujaco nawet jak dowieziemy lige to nowy trener inaczej bedzie jak ze Slotem. Wydaje mi sie ,ze nasi pilkarze maja juz dosc tej ochydnej taktyki Mikela i sie mecza.

pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:44

@alexis1908: „real to to odpadł z 3 ligowcem i im często zdarzało się olać puchar Hiszpanii.”

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 16:43

@Marzag: nie no nie odpuściliśmy tego meczu po prostu przegraliśmy i tyle nie ma co tu dorabiać teorii zmiennicy zawiedli zwłaszcza bramkarz bo nie dał nic ekstra myślę że Raya by wyciągnął obydwie 2 bramki. Nie ma co płakać trzeba cisnąć lige i LM dojść najdalej jak się da czy wygrać być może. Bo uważam że jak wygramy mistrzostwo będziemy oglądać inny Arsenal z którego zejdzie cała presja.

pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:42

@Marzag: możliwie najśliczniejszy jaki mógł wystawić to wystawił.

pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:42

@alexis1908: to czy tobie zależy bardziej czy mniej na jakimś pucharze, to w sumie jajo kogo obchodzi.
Liczy się postawa drużyny jako całości. Postawili sobie za cel wygrać czy to kukuryku czy PA, ale ani jednego ani drugiego nie ma. Dla nich było to istotne, a i tak nie dali rady. Z ich perspektywy jest to rozczarowanie i kolejna porażka do kolekcji w drodze o trofea. Dla ciebie „malo warte trofea”.
Dlatego nie obchodzi mnie Co ty czujesz czy myślisz. Patrzę na drużynę i widzę, że chcieli, ale ich postawa, forma i jak widać umiejętności, nie pozwoliły osiągnąć celu jakim jest puchar. Z pewnością jest to druzgocące dla tych zawodników, ale są wciąż jeszcze w grze. Natomiast to co grają i mental jaki prezentują na boisku nie pozwał patrzeć z optymizmem na końcówkę sezonu.

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 16:41

@pablofan: widzę czytanie ze zrozumieniem się kłania ;) napisałem gdzieś że celowo odpuściliśmy ten mecz ? Nie, napisałem że nie jesteśmy w stanie zdobyć 4 pucharów a nawet 3 i takie są fakty.

Marzag komentarzy: 49855 newsów: 105.04.2026, 16:41

@pablofan napisał: "Ale uświadom sobie jedną rzecz kolego - Arteta nie odpuścił wczorajszego meczu, a go przegrał."
Ta? A jaki skład w podstawie był, możesz przypomnieć?

damianARSENAL komentarzy: 1029005.04.2026, 16:40

Jak my oddamy mistrzostwo to będziemy chyba największym pośmiewiskiem w świecie piłkarskim. Ja tego nie zniosę, ale najgorsze będzie to, że to będzie czysta prawda.

pablofan komentarzy: 747005.04.2026, 16:36

@alexis1908: Ale uświadom sobie jedną rzecz kolego - Arteta nie odpuścił wczorajszego meczu, a go przegrał. Ot, taka mała, a jednak znacząca różnica. Także nie dorabiaj teorii, że celowo ktoś coś wczoraj odpuścił i, że puchar jest nie ważny. Bo dla Arsenalu i Artety, jak się okazuje, każdy był istotny. Nie widziałem, aby w meczu city o kukuryku Arteta nie był zaangażowany czy zawodnicy. Tak samo było wczoraj. Przegrali bo nie dali rady. Przykre, ale prawdziwe.

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 16:15

@losnumeros: real to to odpadł z 3 ligowcem i im często zdarzało się olać puchar Hiszpanii. Super że są ważne za wengera zajmowaliśmy 5 miejsce w lidze i wygrywaliśmy puchar Anglii tyle nam to dawało że hoho. I nie mówię że mamy się z tego cieszyć po prostu na ten moment nie jesteśmy w stanie zdobyć 4 pucharów i tyle, Liverpool też w zeszłym sezonie przegrał finał Carabao odpadł z LM w 1/8 z pucharu Anglii też ale wygrał ligę i nikt nie powie że to był słaby sezon.

losnumeros komentarzy: 1641905.04.2026, 16:09

@alexis1908: Nie rozpaczam tylko stwierdzam fakty które są bardzo proste, puchar krajowy to też bardzo ważne rozrywki czego niektórzy nie rozumieją, z pucharu myszki miki rozumiem odpaść, z Fa cup i jeszcze cieszyć się z tego? To już jest absurd i mamy nazywać się topkiem gdzie odpuszczamy krajowy puchar, już widzę jak Bayern, Real, City cieszą się że odpadli z krajowego pucharu ich kibice pieją z radości i skupiają się tylko na lidze bo w sumie tylko to jest ważne, absurdy sięgają tutaj ku granice i to jest niemożliwe co stało od pięknej gry do grania gówna i odpadnie z pucharów

damianARSENAL komentarzy: 1029005.04.2026, 16:04

Banda nieudaczników i tyle. Dostać bęcki i jeszcze gówno pokazać. Kolejny mecz. I zaraz będzie o wyciąganiu wniosków.

Marzag komentarzy: 49855 newsów: 105.04.2026, 15:57

@Szogun napisał: "Zobaczymy teraz jak dostaniemy gonga od Sportingu który w konstrukcji akcji jest dużo lepszy od Nas"
W lidze portugalskiej to by się Tottenham o mistrzostwo bił

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 15:44

@Szogun: ehh nie dostaniemy od Sportingu, jak będą gdzieś problemy to w półfinale dopiero.

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 15:43

@losnumeros: no to rozpaczaj że przegraliśmy fa cup ja Ci nie bronię po prostu od początku sezonu to mówiłem że mało mi zależy na tych 2 trofeach mogliśmy odpaść już w pierwszych rundach byłby spokój z dodatkowymi meczami ;) @Dziadyga: nie można bagatelizować oczywiście ale większy wyznacznik niż wczorajszy mecz to ten z City i tam faktycznie daliśmy dupy , presja nas zjadła w finale podstawowym składem. Moim zdaniem jak my wygramy ligę to to drgnie zaczniemy grać lepiej i te puchary będą wpadać co sezon ale to moja opinia. Dobrze wiesz że ja jakiś psycho fanem Artety nie jestem :D

losnumeros komentarzy: 1641905.04.2026, 15:41

@kamo99111: Mądry zrozumie, a inni będą szukać wymówek lub wbijać szpilkę w utd lub spurs, w sumie nawet spurs wygrali ligę europy. Ten sezon zbyt bardzo przypomina 15/16 gdzie lisy wygrały ligę i w tym sezonie czołówka też gra jedno wielkie gówno, gdyby tuta my lub City grali tak jak 2 sezony i sezon temu to byłaby przepaść między 1 zespołem a reszta, oczywiście my jak zawsze musimy dostosować się do rywali zamiast grać swoje, w tym sezonie każdy zawodników na czele z Mikelem dali tyłka, jedyny gość dzięki któremu jesteśmy w grze to Jover i SFG działały do momentu

MutatedBlueberry komentarzy: 64105.04.2026, 15:29

@kamo99111 napisał: "jeżeli 16-o latek wygląda najlepiej z całej drużyny w tym od doświadczonego Odegaarda, który jest kapitanem no to sorry ale coś jest nie tak."
Po prostu ten 16-latek nie został skażony filozofia Artety, to jest aż tak proste

kamo99111 komentarzy: 966205.04.2026, 15:27

Wymówka, że graliśmy rezerwowym składem do mnie totalnie nie przemawia. Ja rozumiem jakbysmy grali z Chelsea, City, a nawet Wolves. Można wtedy tłumaczyć, że wyszliśmy rezerwowym składem itp itd. Ale my przegraliśmy z obecnie 7 drużyną Championship. Tu nawet nasz rezerwowy skład powinien sobie bez problemu poradzić. A jeżeli 16-o latek wygląda najlepiej z całej drużyny w tym od doświadczonego Odegaarda, który jest kapitanem no to sorry ale coś jest nie tak.

A nawet jeżeli cofając się do wcześniejszego meczu z City. Tam graliśmy praktycznie pierwszym garniturem. I nawet zakładając, że Kepa popełnił błedy, które bezpośrednio prowadziły do bramki to nasza gra wyglądała tragicznie. Tam na bramkę dla City zapowiadało sie od początku drugiej połowy. Za taką grę naszym powinno być wstyd. I śmiem twierdzić, że nawet jakby Raya stał w tym meczy zamiast Kepy to City i tak by znalazło drogę do naszej bramki. My nie mieliśmy żadnych argumentów w tamtym meczu. Dlatego uważam, że zdobycie jakiegokolwiek trofeum w tym sezonie będzie bardzo ciężkie.

losnumeros komentarzy: 1641905.04.2026, 15:25

@alexis1908: no nie trwa podobne gadanie od 20 lat bo dopiero od 4 się liczymy znowu o mistrzostwo, a jeśli dowieziemy mistrzostwa na na prawdę mało mnie interesuje to fa cup bardziej mi szkoda Carabao bo tam przegraliśmy finał.

Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Nie cieszysz się z Fa CUP bo dostaliśmy becki tak samo jak w nic nie znaczącym pucharze. Widzę że część osób kibiców naszej drużyny ma swoje kryteria czyli: puchar myszki miki > fa cup oraz top2 > puchary. W sumie mogli zostawić Wengera bo nic nie zmienia się w gablocie

Ups147 komentarzy: 472705.04.2026, 15:24

@Garfield_pl: A kto jest w formie?

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 15:21

@tom8203 napisał: "Wiadomo co z "Gabim "?"
Jeszcze nie

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 15:21

@Ups147 napisał: "Jak rywale się przestaną potykać o własne nogi, to ciężko będzie o trofea."
A no tak, bo to wszystko zasługa rywali xD wiadomo, słaba liga, wszyscy bez formy ;)

Ups147 komentarzy: 472705.04.2026, 15:16

@Garfield_pl: Jak rywale się przestaną potykać o własne nogi, to ciężko będzie o trofea.

tom8203 komentarzy: 190505.04.2026, 15:14

Wiadomo co z "Gabim "?

Szogun komentarzy: 33651 newsów: 305.04.2026, 15:13

Zobaczymy teraz jak dostaniemy gonga od Sportingu który w konstrukcji akcji jest dużo lepszy od Nas a Nasi w obronie ostatnio to jakiś nieśmieszny żart. Nie ma szans na LM a jeśli z takiej pozycji przegra Ligę to będzie po prostu śmieszne. Facet powinien według mnie po sezonie się pakować. Nie potrafi dostosować gry żeby pokonać chłopców do bicia a brak stylu gry powoduje,że z tym zespołem ciężko się utożsamiać.

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 15:09

@Mastec30 napisał: "Tak jakby obecny coś nam gwarantował"
No co najmniej pozycję w top 2 regularnie :) a może w tym sezonie zagwarantuje PL i w następnych kolejne trofea, kto wie;)

gbn komentarzy: 502405.04.2026, 15:04

@TlicTlac: A jaki Kolega posiada budżet?

Mastec30 komentarzy: 1181405.04.2026, 15:04

@Garfield_pl napisał: "To można odbić piłeczkę, i " jak zmienimy trenera" to wszystko wygra już w 1 sezonie, wstaw dowolne nazwisko;)"

Tak jakby obecny coś nam gwarantował

Mastec30 komentarzy: 1181405.04.2026, 15:03

@Dziadyga napisał: "Nie można bagatelizować odpadnięcia z leszczami w ćwierćfinale"

Mi tego na pewno nie musisz mówić

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 15:03

@Mastec30 napisał: "No właśnie formatka jest ta sama jeśli dowieziemy ... (Tu wpisz co chcesz) To będzie dobrze. I tak w kółko jaki by trener nie był. Jak dowieziemy LE w ostatnim sezonie Wengera będzie dobrze, jak dowieziemy LE za Emeryego uratujemy sezon, jak będzie mistrzostwo za Artety to zapomnimy mu inne porażki. I tak w kółko od wielu lat zmieniasz tylko nazwę pucharu i trenera"
To można odbić piłeczkę, i " jak zmienimy trenera" to wszystko wygra już w 1 sezonie, wstaw dowolne nazwisko;)

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 15:02

@Nicsienieda napisał: "takim kontekście jedynie narzekanie na Kroenke ma sens."
I to nawet nie, bo Kroenke dopiero od jakiegoś czasu ma full kontrolę nad klubem. Swoją drogą na szczęście, bo chciał nas przejąć Usmanow i moglibyśmy być obecnie w kiepskiej sytuacji;)

Mastec30 komentarzy: 1181405.04.2026, 15:01

@alexis1908 napisał: "no nie trwa podobne gadanie od 20 lat bo dopiero od 4 się liczymy znowu o mistrzostwo, a jeśli dowieziemy mistrzostwa na na prawdę mało mnie interesuje to fa cup"

No właśnie formatka jest ta sama jeśli dowieziemy ... (Tu wpisz co chcesz) To będzie dobrze. I tak w kółko jaki by trener nie był. Jak dowieziemy LE w ostatnim sezonie Wengera będzie dobrze, jak dowieziemy LE za Emeryego uratujemy sezon, jak będzie mistrzostwo za Artety to zapomnimy mu inne porażki. I tak w kółko od wielu lat zmieniasz tylko nazwę pucharu i trenera

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 14:58

@Mastec30 napisał: "Ty się zachowujesz jakby ostatnie 20 lat się nie wydarzyło. Ja oceniam rzeczywistość a ty opierasz narracja tylko i wyłącznie na tym co się może wydarzyć biorąc to za pewnik i wypierając to ile razy takie gadanie kończyło się porazkami"
Ja nie żyje przeszłością, pamiętam te dobre i złe chwile z tych 20 lat, i tym bardziej teraz, gdy jesteśmy najbliżej mistrzostwa w ostatnich latach, nie będą miały dla mnie znaczenia ostatnie 2 mecze, gdy podniesiemy puchar;) już nieraz pisałem, że wieczne zakładanie najgorszego, to nie jest droga do sukcesu, i to że coś się nie udało kiedyś, nie oznacza że zawsze nie będzie się udawać. Więc może jestem niepoprawnym optymistą, ale wolę tą opcję, niż sobie ryć banię wiecznie tym, jak to będzie źle, no kiedyś też było. Na przeszłość wpływu nie mamy, na to co będzie mamy ciut większy, tak jak piłkarze na najbliższe spotkania;) boli odpadnięcie, ale martwił bym się, gdyby to nasza podstawowa 11 tak odpadła. Kolejny mecz we wtorek, zobaczymy jak będzie;) może Gyo rozszarpie swój były klub już w 1 spotkaniu;)

Dziadyga komentarzy: 1231705.04.2026, 14:56

@alexis1908 napisał: "@Mastec30: no nie trwa podobne gadanie od 20 lat bo dopiero od 4 się liczymy znowu o mistrzostwo, a jeśli dowieziemy mistrzostwa na na prawdę mało mnie interesuje to fa cup bardziej mi szkoda Carabao bo tam przegraliśmy finał. Tak samo nie zgadzam się że Arteta nie jest gwarantem czegokolwiek bo jednak od 4 lat jesteśmy jednym z najlepszych klubów na świecie każdy się z nami liczy."
Nie można bagatelizować odpadnięcia z leszczami w ćwierćfinale.Ja tu cały czas słyszę,że mamy być potężnym klubem,wygrywać wszystko..no to właśnie trzeba było zacząć od pucharu myszki miki nawet.Jakby tak Guardiola i City myśleli to by mieli może 5 trofeów a nie bodaj 19 za łysego.

Garfield_pl komentarzy: 4318305.04.2026, 14:49

https://youtube.com/shorts/5D8_tRyJs5k?is=-AWKmMBCTtO1XxXQ

Warto obejrzeć

kamo99111 komentarzy: 966205.04.2026, 14:48

Panie jeżeli są i Panowie. Po co te kłótnie? Przecież nasza gra to jest master plan Artety. Przecież ten nasz styl wynika z chęci zdobywania trofeów. Czyż nie? Wielokrotnie tu czytałem, że gramy pragmatycznie tudzież słabo bo chcemy wygrywać. Nie wiem zatem o co wam chodzi - kontynuujemy to co zaczęliśmy już jakieś półtora sezonu temu. Nie ma co się załamywać - do wygrania jest jeszcze PL i LM. A jak nie? To przyszły sezon będzie już na pewno tym sezonem. Tylko wcześniej w okienku jeszcze trzeba kupić kolejnego "Madueke" za 80 milionów. Tylko tym razem na lewą stronę. Najlepiej z Chelsea ;-)

TlicTlac komentarzy: 635505.04.2026, 14:47

Pany, polecacie jakiś bardzo dobry laptop gamingowy?

Obecnie mam stary, karta graficzna 128 MB, pamięć 250 GB, procesor 2x 3 GHz, pamięc RAM 8 GB i zdecydowanie pamięć RAM i karta graficzna nie domaga, nawet na jakieś starsze gierki z 2015 roku, nawet nowe Diablo II ma za duże wymagania ^^

Ktoś może coś polecić? Bo tego jest tyle do wyboru, że można spędzić parę dni zastanawiając się nad zakupem :>

alexis1908 komentarzy: 988005.04.2026, 14:46

@Mastec30: no nie trwa podobne gadanie od 20 lat bo dopiero od 4 się liczymy znowu o mistrzostwo, a jeśli dowieziemy mistrzostwa na na prawdę mało mnie interesuje to fa cup bardziej mi szkoda Carabao bo tam przegraliśmy finał. Tak samo nie zgadzam się że Arteta nie jest gwarantem czegokolwiek bo jednak od 4 lat jesteśmy jednym z najlepszych klubów na świecie każdy się z nami liczy.

Mastec30 komentarzy: 1181405.04.2026, 14:13

@Nicsienieda: Nie winie Artete za późnego Wengera ale zwracam uwagę na kibicowskie gadanie Garfielda który wszystkie porażki bagatelizuje bo może będzie mistrzostwo. Podobne gadanie trwa dobre 20 lat obojętnie kto by nie był trenerem.

TlicTlac komentarzy: 635505.04.2026, 14:11

@mistrzu973:

Wenger wygrał na początku swojej przygody, a ostatnie 10 lat, szczególnie pod koniec były bardzo złe, nie radził sobie z presją.

I jak widać zwolnienie Wengera wyszło na dobre, z drużyny walczącej o top4, zrobiła się drużyna wicemistrzów, w miarę jedzenia chce się więcej, oby było to mistrzostwo, wszystko mają w swoich nogach.

Nicsienieda komentarzy: 3213 newsów: 105.04.2026, 14:10

@Mastec30 napisał: "Ty się zachowujesz jakby ostatnie 20 lat się nie wydarzyło"
Ty się zachowujesz jakby ostatnie 20 lat był ten sam trener, kiedy jedyną częścią wspólną jest zarząd i ty jako kibic. To że nie odnosiliśmy sukcesów za późnego Wengera nie ma zależności z tenurą Emery'ego, co nie ma zależności z pracą Artety. Boli brak trofeów przez ten czas, ale jeśli chcesz winić Artetę to konkretnie za 7 lat, a nie wylewać żale za 20, bo w takim kontekście jedynie narzekanie na Kroenke ma sens.

Mastec30 komentarzy: 1181405.04.2026, 14:06

@executer1 napisał: "Cesc również nie jest gwarantem czegokolwiek. Jeśli ma tu ktoś przyjść to ktoś kto już ma za sobą sukcesy trenerskie, a nie tylko potencjał"

Tak właściwie to Mikel też nie jest gwarantem czegokolwiek. Nie wiem czy my się musimy aż tak bać potencjalnej zmiany trenera

executer1 komentarzy: 338105.04.2026, 14:03

Cesc również nie jest gwarantem czegokolwiek. Jeśli ma tu ktoś przyjść to ktoś kto już ma za sobą sukcesy trenerskie, a nie tylko potencjał

SoulStorm komentarzy: 821405.04.2026, 14:00

Na pytanie reportera TNT Sports, co poszło źle, Arteta odpowiedział zaskakująco krótko: - Rezultat. Zwłaszcza te dwa stracone gole. Jednak dziennikarz dalej dopytywał: - Co się stało, co według ciebie poszło źle? - Nic, dominowaliśmy, mieliśmy wiele sytuacji w polu karnym - odparł 44-latek. - Straciliśmy pierwszego gola w nietypowy dla nas sposób w obronie pola karnego (Ben White źle obliczył tor lotu piłki przy wyskoku), drugiego też z gry - kontynuował. Dopiero wtedy ostrzej ocenił grę swojego zespołu.

Musisz wykorzystywać okazje. W innym wypadku, jeśli popełniasz w obronie błędy takie jak my tym razem, trudno awansować do półfinału - powiedział. Przy tym docenił postawę Southampton. - Nie jestem zaskoczony. Są bardzo mocną drużyną, mają bardzo dobrą serię i trzeba im pogratulować - podkreślił.

Reporter dopytywał Hiszpana o różne problemy, jakie mógł mieć jego zespół w tym spotkaniu. Nie tylko z licznymi kontuzjami, ale także choćby z warunkami. - Jakimi warunkami? - Wiatrem - odparł dziennikarz, na co Hiszpan sugestywnie zakręcił głową, jakby trochę nie dowierzając w to, co usłyszał.

Musisz się dostosować do wiatru, kontuzji, czegokolwiek. Chcesz być w każdych rozgrywkach [...], trzeba się dostosować do trudnych sytuacji w sezonie. [...] Teraz musimy pokazać, kim naprawdę jesteśmy - dodał. Według niego trudno szukać wymówek, dlaczego Arsenal nie pojedzie na Wembley. - To nasza odpowiedzialność - skwitował.

SoulStorm komentarzy: 821405.04.2026, 13:53

EXCLUSIVE: There is growing frustration within Arsenal following their FA Cup exit to Southampton... They consider it unacceptable to be knocked out by a club from the EFL Championship.

Arsenal believe it has shown a lot of patience with Mikel Arteta and still sees him as the right manager for the project, but now they want titles IMMEDIATELY.

If Arsenal fail to win either the Premier League or the Champions League this season, it could potentially be Arteta’s last season at the club.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady