Derby Londynu na starcie, znamy terminarz BPL!
17.06.2015, 11:09, 10049 komentarzy
W środę 17 czerwca o godzinie 10:00 na oficjalnej stronie Premier League pojawił się terminarz sezonu 2015/16. Kanonierzy rozpoczną zmagania na Emirates Stadium, a ich rywalem będzie West Ham United. Dojdzie więc do małych derbów Londynu.
W okresie świąteczno-noworocznym podopieczni Wengera zmierzą się z trzema klubami. Najpierw czeka ich wyprawa na St Mary's Stadium, gdzie przyjmą wyzwanie Southampton, następnie - u siebie - podejmą beniaminka z Bournemouth i ekipę Newcastle United.
Poniżej prezentujemy Wam cały terminarz Arsenalu:
Sierpień
08 (sobota) - West Ham United (H)
15 (sobota) - Crystal Palace (A)
22 (sobota) - Liverpool (H)
29 (sobota) - Newcastle United (A)
Wrzesień
12 (sobota) - Stoke City (H)
19 (sobota) - Chelsea (A)
26 (sobota) - Leicester City (A)
Październik
03 (sobota) - Manchester United (H)
17 (sobota) - Watford (A)
24 (sobota) - Everton (H)
31 (sobota) - Swansea City (A)
Listopad
07 (sobota) - Tottenham Hotspur (H)
21 (sobota) - West Bromwich Albion (A)
28 (sobota) - Norwich City (A)
Grudzień
05 (sobota) - Sunderland (H)
12 (sobota) - Aston Villa (A)
19 (sobota) - Manchester City (H)
26 (sobota) - Southampton (A)
28 (poniedziałek) - Bournemouth (H)
Styczeń
02 (sobota) - Newcastle United (H)
12 (wtorek) - Liverpool (A)
16 (sobota) - Stoke City (A)
23 (sobota) - Chelsea (H)
Luty
02 (wtorek) - Southampton (H)
06 (sobota) - Bournemouth (A)
13 (sobota) - Leicester City (H)
27 (sobota) - Manchester United (A)
Marzec
01 (wtorek) - Swansea City (H)
05 (sobota) - Tottenham Hotspur (A)
12 (sobota) - West Bromwich Albion (H)
19 (sobota) - Everton (A)
Kwiecień
02 (sobota) - Watford (H)
09 (sobota) - West Ham United (A)
16 (sobota) - Crystal Palace (H)
23 (sobota) - Sunderland (A)
30 (sobota) - Norwich City (H)
Maj
07 (sobota) - Manchester City (A)
15 (niedziela) - Aston Villa (H)
Objaśnienie skrótów:
H - mecz rozgrywany u siebie
A - mecz rozgrywany na wyjeździe
źrodło: premierleague.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Mark
czy ja wiem... Nie mam pojęcia co ten młodzian sobą reprezentuje, ale jeżeli sięga po niego klub z PL, to z pewnością ma spory potencjał i za 2-3 sezony może stać się podporą defensywy The Reds.
Lewy w top 10 to troche przeginka. Jest bardzo dobrym napastnikiem ale w top 10 bym go nie umieszczal.
simplle
jest cholernie efektywny, za to za grosz efektowany. Piłka go niesamowicie szuka w polu karnym.
Patrząc na transfery których dokonał Liverpool to w życiu bym nie pomyslał że to nazwiska którymi wzmacnia się Liverpool, raczej bym pomyślał że to transfery Newcastle, Aston Villi czy Crystal Palace
Schnor25
Liverpool się stacza
Muller ma to coś, tą nieopisaną rzecz, która sprawia, że jest świetnym piłkarzem bez fajerwerków technicznych.
Joe Gomez to kibic AFC:) Ale te bardzo fajny mlosy obronca, który może grac na PO i ŚO.
Jakiś młody obrońca z Charltonu.
O ile łatwo określić dwóch najlepszych piłkarzy to pierwsza 10 byłaby trudna, bo zawsze znalazłby się ktoś kto powinien tam być, ale się nie załapał. To wygląda tak, że jest Messi, Ronaldo. Długo nikt i kilkunastu piłkarzy na podobnym poziomie (choć różnice między nimi są) i tak, Hazard jest w topie najlepszych :P
a159
google mówi, że młokos grający na pozycji stopera.
arsenallord
No to Neymar, Alexis, Robben, Messi i cala reszta rowniez sa pomocnikami. Zrozum ze chodzi mi o to ze ludzie pieprza iz Alexis jest napastnikiem a Hazard pomocnikiem dlatego ma mniej goli. Poszczac sie ze smiechu mozna. A najwiekszy bol brzucha to jest gdy sa nominacje do ZP i Hazard jest w gronie pomocnikow a Neymar, Robben itd sa w gronie napastnikow.
kto to ten Joe Gomez?
Porownac jakiegos pilkarza to ciezka sprawa tak naprawde. Dzis sie wszyscy zachwycaja Suarezem ale czy ktos pamieta jaki mial pierwszy sezon w Liverpoolu ?
Dajmy na to ze chcemy wymienic top10 pilkarzy na swiecie i jest tam Muller i Alexis.
Obaj strzelaja podobna ilosc goli, obaj zaliczaja podobna ilosc asyst i teraz tak :
- Praca Alexisa w defensywie jest nieoceniona
- Kreatywnoc na duzy wyzszym poziomie
- drybling lepszy
- dosrodkowania lepsze
- rzuty wolne lepsze
- strzal z dystansu lepszy
itd. itp.
Jeszcze nie widziałem Hazarda na szpicy. A skrzydłowy to niby co? Pomocnik właśnie.
@Alonso
TOP5 Europy to TOP5 świata. I jak czołówka, to tylko 5 najlepszych? Mało klubów na świecie jest, że 10 najlepszy nie jest już wkładany do grona absolutnego topu?
Tak samo jest z klubami, są te aboslutnie najlepsze czyli Real, Barcelona czy Bayern i te świetne takie jak Chelsea, Juventus, PSG, Arsenal czy United. Bo co innego?
L`pool klepnął transfer Joe Gomeza z Charltonu.
arsenallord
Przeciez napisalem ze to jest skrzydlowy/napastnik, ta sama pozycja co Messi, Alexis, Robben, Neymar, Bale itd.
michalm---> A kim niby jest Hazard jak nie pomocnikiem?
Top10 zawodników ciężko wytypwoać w kolejności prócz Messiego i Ronaldo ale na pewno bym tam zamieścił takich jak:
Suarez, Naymar, Aguero, Ibra, Lewy, Robben. Reszte ciężko bo zbyt wyrównany ich poziom, jak ktoś umieszka Hazarda to dlaczego by nie Sanchez czy Bale itp.
@Doktor
Czołówka to kilku najlepszych, a nie top10 czy top15. Przynajmniej moim zdaniem wiec tu się nie zgadzamy. Angielksie klby nie są obecnie nawet w top5 europy.
Reus wyżej niż Hazard?? a w żadnym wypadku :P
schnor25
Na stronie barcy jest to info
Arsenal159
Ja rowniez nie rozumiem podniety tym Hazardem. Lubie ogladac jego gre ale :
- Slabe wykonczenie
- Sporo goli z karnego
- dryblingi ktore nic nie przynosza
Najbardziej to nie moge jak ludzie wlasnie twierdza ze to pomocnik mimo ze gra na tej samej pozycji co Neymar, Robben, Alexis itd.
grzegorz
"podobno"...skąd masz te info? Nawet jeśli coś było na rzeczy, to nigdy tego nie udowodnią takiemu Realowi czy Barcie, wszystko zostanie zamiecione pod dywan.
Barca i Real sprzedały mecze Osasunie w sezonie 08/09. Dzięki zwycięstwom Osasuny w dwóch ostatnich kolejkach nad Barcą i Realem, Osasuna utrzymała się w lidze. Podobno prezydent Osasuny dał 2 mln euro zawodnikom Realu. :)
Dla mnie już Reus jest lepszy niż Hazard.
Pauleta19
Pelna zgoda.
Najlepsi za Messim i CR7 są Neymar, Robben, Sanchez i Suarez.
@igiszu
Na trzeciej pozycji nie wstawiłem nikogo. Suareza dopiero dałem na czwartej. :)
Po prostu:
a) poziom nadwybitny: Messi, Ronaldo;
b) poziom tylko świetny: Suarez, Hazard, Robben, Aguero i inni grajkowie tego typu
"Lampard judasz w City, Cech w Arsenalu, Mata w United to Terry'emu zostaje tylko Liverpool"
XDDDD
Ja tam nie rozumiem tego, że ludzie tak się podniecają tym Hazardem. Jest wiele lepszych od niego piłkarzy, nawet nie trzeba daleko szukać, bo Alexis jak dla mnie jest od niego lepszy.
Pytanie - czy klub znajdujący się w TOP10, TOP15 na świecie, jest klubem klasy światowej?
Moim zdaniem - jest.
Myślę że w przyszłym sezonie to Sanchez będzie najlepszym graczem w PL.
@Alonso
TOP10 to dalej czołówka światowa, kto jest niby lepszy? Podaj mi klub, który mógłby któryś z tych klubów wyrzucić z tej listy.
Porto? 1/4 LM jest, ale jakby oni, to w TOP10 dawalibyśmy Basel. Sevilla? LE jest, ale w LM sukcesów brak. Valencia? Mieli przestój, teraz wracają. Lyon? Póki co tylko francuskie podwórko. A może Roma i Lazio?
MarkOvermar
Przereklamowany nie jest, ale stawianie go na jednej półce z CR7 i Messim to lekka przesada. Nie zapominajmy, że gdy tylko Suarez grał w PL, Eden mógł tylko oglądać jego plecy, gdy Urugwajczyk odszedł, nagle z Belga zrobiona wielką gwiazdę, pomimo tego, że poziom jego gry, wcale jakoś wielce się nie powiększył na przestrzeni lat.
Hazard najlepszy to na pewno nie jest ale nie zgodzę się, że jest przereklamowany, no dajcie spokój ...
Doktor
Zawsze mam problem z wytypowaniem czołowki piłkarzy, znajdujących się za CR7 i Messim. Niby w dzisiejszych czasach poziom futoblu jest bardzo wysoki, a umiejscowienie któregoś z wymienionych przez ciebie piłkarzy na 3 pozycji, budzi pewien grymas na twarzy. Spróbuje omowic w skrócie, dlaczego kontrowersyjnie jest umieszczać danych piłkarzy na podium. Hazard, za malo asyst, goli, w najważniejszych meczach często zawodzil. Suarez, często irytujący, mający przestoje w meczu. Robben, męczony kontuzjami, lecz gdy tylko gra to chyba właśnie on jest trzeci. Neymar, niby wszystko z jego grą ok, ale nadal mam co do niego wątpliwości, ciekaw jestem jakby sobie poradził w innej drużynie. Muller, za malo skilla, za to duzo pracy. Ibra, gra w zbyt slabej lidze, dawno już nie zagral meczu o wielką stawkę. Aguero, świetny pilkarz, lecz podobnie jak Robben ,męczony przez kontuzje.
Hazard najlepszy to na pewno nie jest ale nie zgodzę się, że jest przereklamowany, no dajcie spokój ...
Doktor
Muller?! Bez urazy ale lepszych technicznie piłkarzy jest od niego dziesiątki, On nadrabia inteligencją i pracowitością.
@Doktor
Ale w czym te kluby Angielskie co wymieniłeś są w czołówce swiatowej? Bo na pewno nie sporotowo.
polisbrigadesx---> Raczej spokojnie powinna wygrać.
Doktor---> Czołówka to Barca, Bayern, Real i może Juve.
arsenallord;
Wygra twoim zdaniem Joanna z tą Jessicą Penne ?
@arsenallord
Czy Arsenal wg Ciebie znajduje się w dziesięciu najlepszych drużynach na świecie? Bo wg mnie tak:
Barcelona, Bayern, Real, Juventus, Chelsea, Arsenal, Man Utd, Man City, Atletico, PSG
To chyba jest czołówka światowa, nie?
Panowie, pytanko do was. Podczas tegorocznych wakacji mam zamiar wybrać się na jedną z największych kolejek w Europie. Przed przejażdzką muszę tylko zaczerpnąć kilku rad. Po pierwsze, chcę zaznaczyć, że moje serducho nigdy nie było super mocne. Grając w piłkę trochę szybciej się męczyłem itp. Poza tym nie miałem większych problemów zdrowotnych w życiu. Jak myślicie, czy taka przejażdżka jest w miarę bezpieczna? Czy z moim sercem powinno być wszystko ok podczas przejażdżki?Pytam, bo moje osiągnięcia adrenalinowe zatrzymują się na kilku lokalnych parkach rozrywki, więc jestem przystosowany to mniejszych prędkości.
Jeśli miałbym kwalifikować pod względem umiejętności:
1. Messi
2. Ronaldo
3. ---
4. Suarez
5. Robben
6. Hazard
7. Muller
I potem Bejly i inne Nejmary.
Doktor---> A jaki jest obecnie Arsenal? Żadna z AFC czołówka światowa.
A czy Hazard zasłużenie najlepszy? Kłóciłbym się.
Dobra, dobra, Hazrd to jest półka niżej niż Messi i Ronaldo. Każdy grajek to jest półka niżej.
Ale ktoś jest potem?
Suarez, Robben, Hazard?
To już chyba nie będzie jakąś wielką przesadą.
Hazard jest dobry ale w top 3 się na pewno nie łapie , już wyżej cenie sobie umiejętności Suareza.
Hazard to półka niżej niż Messi, CR7 (każdy to wie), ale to i tak znakomity piłkarz. Być może brakuje mu trochę cyferek w postaci bramek czy asyst, ale wykonuje tytaniczną pracę w CFC. Wiemy jak sporą wagę do taktyki przywiązuje Mou, więc Belg też nie ma jakiejś ogromnej swobody w poczynaniach boiskowych.
@arsenallord
Zasłużenie najlepszy w PL w ostatnim sezonie - tylko dobry?
To Arsenal w takim wypadku jest tylko niezły.
Przecież Hazard jest przereklamowany. Jest dobry i tyle. A najbardziej mnie śmieszy jego stawianie obok Ronaldo i Messiego jako trzeciego najlepszego piłkarza na świecie. Serio, Hazard?
Na cholere szukac drugiego Henry'ego? Czy Sanchez jest czyims klonem? Drugim Piresem? W zyciu! Zupelnie inny gracz. A jednak fenomenalny. Trzeba szukac super pilkarzy a nie klonow legend.