Dixon atakuje Gallasa
15.04.2008, 21:46, Afc 35 komentarzy
Lee Dixon zaatakował Gallasa i stwierdził, że jego zdolności przywódcze są wybrakowane.
Końcówka sezonu była dla Kanonierów niebywale dramatyczna. Wygrali bowiem raptem jedno z ośmiu spotkań w Premiership i odpadli z walki o Ligę Mistrzów.
Dixon twierdzi, że problemy mogą mieć swoje źródło w bardzo emocjonalnym podejściu Gallasa do wyrównującego gola, które Birmingham zdobyło w potyczce z Arsenalem na St. Andrews.
"Wiem, że morale po meczu z Birmingham spadło." - powiedział Dixon The Times.
"Zawodnicy patrzyli się na kapitana i pytali: 'Co on robi ?' Nie zachowywał się jak lider, przez cały sezon się tak nie zachowywał."
"Prawdziwy kapitan nigdy, ale to nigdy nie powinien pozwolić, żeby emocje wzięły nad nim górę. Zawsze powinien myśleć o swoich kolegach z zespołu i być dla nich przykładem."
"Gallas nie wydaje się osobą, która jest do tego zdolna." - zakończył były prawy obrońca Arsenalu.
źrodło: Setanta SportsDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Dixon ty tam siedz cicho jak tak masz gadac. Zeby ci ktos nie przypomnial twojej super bramki.
A zapomniałes o tym jak strzela, najwazniejsze bramki?? I tym daje najlepszy przykład.
może i Dixon ma jakiś % prawdy ,ale tą wypowiedzią trochę przesadził... Gallasowi zdarzają się może "małe wpadki" ,ale przecież nikt nie jest idealny...jak dla mnie Gallas w roli kapitana się sprawdza :)
Według mnie mamy świetnego kapitana mógł się zdenerwować w meczu z Birmingham zresztą nie dziwie się mu, ale w meczu z Milanem wspaniale zmotywował naszą drużynę i tego na pewno mu nie zapomne
wedlug mnie gallas jest bardzo dobrym kapitaniem oddanym druzynie. Mnie bardzo odpowaida ze to wlasnie on pelni te funkcje w zespole.
ja bym się częściowo zgodził ze zdaniem Dixona. Gallas nie jest tym który może pociągnąć do wygranej, wprawdzie ratuje nam często skórę i wbija gole w krytycznych sytuacjach ale jakoś tak jakby stoi z boku. Nie rozmawia na boisku z innymi, nie poucza ich zbyt często, nie potrafi się wydrzeć jak trzeba.
Chyba Gallas to nie Superman! Zdarzy mu się pomyłka, ale bez przesady żeby Dixon tak od razu takie teksty!
myśle że kapitanem powinien być Fabregas jest młody ale gra owiele dłużej od Gallasa i potrafi ciągnąć Arsenal do zwycięstwa.
To moje zdanie pozrawiam
moim zdaniem kapitanem powinien być Fabregas,jest młody ale o wiele dłuzej gra od Gallasa w Arsenalu i potrafi ciągnąć Arsenal do zwycięstwa
To moje zdanie pozdrawiam
Kazdemu zdaza sie jakis blad albo Wielki albo taki mniejszy...ale no bez przsady przytoczcie mi jakies wieksze bledy Gallasa zeby odrazu go mowic ze sie na kapitana nie nadaje:PP
Ja uważam, że Gallas jest dobrym kapitanem, mimo tego, że czasami trochę za bardzo pokazuje swoje emocje :)
Delikatnie przesadził ale kapitan powinien mieć charakter, a nie być jakąś ciotką. Dla mnie Gallas zasługuje na kapitana.
nie wiem czemu Dixon się czepia Gallasa...przecież to najlepszy motywator w meczu!
Tak, dokładnie, Gallas jest bardzo dobrym kapitanem, oglądałem jego rozmowy z zawdonikami przed meczem, jeszcze w dresach, stali w kułeczku a Gallas mówił co i jak, każdy mu się przyglądał, tak się powinien zachowywać kapita..
Pozdrawiam
Ja to was nieraz nie rozumiem...Jak rozgrywal znakomite mecze i nie popelnial zadnych bledow to kazdy mowil ze on sie najlepiej nadawal i ze to jest prawdziwy kapitan...A teraz jak przeczytaliscie jedna wypowiedz juz zmieniacie zdanie? Jak dla mnie nie ma lepszego zawodnika na posade kapitana ni Gallas :D
Toure na kapitana!!!!!!! :-)
i tu ma racje, Gallas powinien dawać innym przykład jako kapitan, po prostu nie nadaje się do tej funkcji, trzeba to zmienić!
"Jest najbardziej doswiadczonym zawodnikiem (poza Jensem)"
A Kolo Toure, czy Gilberto. Wydają się bardziej dośwaidczeni od francuza.
W byciu kapitana nie tylko staż się liczy, ważny jest charakter, a tu chyba każdy mi racje przyzna że Gallasa naprawde sie nadaje.
Nie można zwalić przegranego sezonu na jednego William !
Gallas moze faktycznie jeszcze nie jest kapitanem z prawdziwgo zdazenia ale juz nie dlugo bedzie widac ze bardzo mu zalezy. Jest najbardziej doswiadczonym zawodnikiem (poza Jensem) i to jego atut ktory wykorzysta
Afc: chciałem przez to pokazać, że każdemu zdarzają się błędy (zagrania ręką, faule etc.)
I nie chodzi mi o sama sytuacje z Birmingham, ale o jego biernosc i zrezygnowanie. To na pewno zle wplywa na pilkarzy.
Ja uwazam, ze zachowanie Gallasa moglo miec zly wplyw na graczy. Od meczu z Birmingham w nasze szeregi obronne zaczely wkradac sie nerwy i zaczelismy tracic mase bramek. 2 bramki z Chelsea, 2 z MU, 6 bramek w trzech meczach z Liverpoolem i 2 bramki z Boltonem. Malo tego. Uwazam, ze to bierna postawa Gallasa zmusza takich pilkarzy jak Toure czy Senderos do popelniania bledow. I mowcie co chcecie o Senderosie, ale ten pilkarz zawsze jak dostawal szanse w kilku meczach z rzedu to on te sanse wykorzystywal, a jego forma rosla. Teraz z Gallasem nie potrafi grac ani Toure ani Senderos.
Kejtow: a widzisz subtelną różnicę pomiędzy zagraniem Adebayora a Gallasa ? Ręką Adebayora dała nam prowadzenie, a Gallasa sprawiła, że je straciliśmy :p
Syjon - jak najbardziej zrozumiała i składna wypowiedz :]
Na kapitana najbardziej zasługuje Flamini waleczny i krzyczy na piłkarzy to nasz taki Gattuzo ,,,,
Fabregas nie może być kapitanem ponieważ on się nie nadaje a Gallas wtedy źle zrobił
ja nie powiedziałem, że jest typem lidera i sam nie wiem kto z aktualnej drużyny Arsenalu mógłby nim być, tylko powiedziałem że jest dobry i wiele razy ratował drużyne, więc nie zgadzam się z oczernianiem go, miejmy nadzieje, że pozostałe mecze Arsenalu będą wygrane i rozegrane w pięknym stylu, a następny sezon będzie naszym sezonem! wracając do wypowiedzi Afc - Adebayor w meczu z Manchesterem zdobył bramke ręką
FABIAŃSKI NA KAPITANA I KONIEC SPRAWY
ketjow - może i jest najlepszym defensorem, ale nie jest typem lidera..
lepsi zawodnicy popełniali o wiele większe błędy, więc twoja wypowiedź w ogóle mnie nie śmieszy
No, najlepszy defensor, a jego ręka w polu karnym to najlepszy przykład :P
każdy ma prawo do wypowiedzenia się na dany temat, ale w tej wypowiedzi Dixon trochę przesadził, mecz z Birmingham był już dawno, wątpie aby to wydarzenie miało tak olbrzymi wpływ na pozostałe mecze, poza tym William Gallas jest jednym z najlepszych jak nie najlepszym obrońcą w zespole i udowadnia to w każdym meczu.
motywował, motywował... jego reakcje podczas meczów są co najmniej kuriozalne, jeśli nie szokujące i śmieszne. tak nie powinien zachowywać się kapitan, zgadzam się z Dixonem. tak nawiasem mówiąc, to Arsenal nie ma w składzie prawdziwego Lidera, który mógłby w każdej sytuacji pociągnąć skład i zmotywować do walki.
Co za kretyn ! Ta przez to ze Gallas raz sie dał ponieść emocjom to ARSENAL słabo sobie radził w końcówce sezonu ?? on chyba prywatnie nie lubi WILLIAMA wnioskując jego wypowiedz,
Nie można tak mówić!!!!Gallas nie jest niczemu winien, William motywował kolegów z drużyny na maksa na pewno i zawsze...
zgadzam się z nim lecz nie do konca w meczu z Boltonem to właśnie bramka gallasa pomogła się podnieść...także w meczu pierwszym z Chelsea strzelił gola jedynego w meczu...