Drugi sparing w USA za nami: Arsenal 2-1 Manchester United (k. 3-4)

Drugi sparing w USA za nami: Arsenal 2-1 Manchester United (k. 3-4) 28.07.2024, 14:03, Trempa 169 komentarzy

Arsenal rozegrał drugie spotkanie towarzyskie w Mieście Aniołów. Tym razem naprzeciwko stanęła ekipa Czerwonych Diabłów. Podopieczni Mikela Artety wygrali 2-1, a po meczu standardowo już rozegrano serię jedenastek, w której górą byli przeciwnicy. Obaj trenerzy nie mieli dostępnych kilku kluczowych graczy, a szansę na pokazanie swoich umiejętności dostali młodzi gracze.

Arsenal: Hein; White (Nichols 63), Timber (Magalhaes 63), Heaven (Kiwior 46), Zinchenko (Lewis-Skelly 63); Odegaard (Havertz 71), Jorginho (Partey 63), Nwaneri (M'Hand 46); Nelson (Martinelli 71), Jesus (Nketiah 71), Trossard (Vieira 63)

Man U 1 połowa: Onana; Wan-Bissaka, Yoro (Bennett 35), Maguire, Amass; Casemiro, Collyer; Amad, Mount, Rashford; Hojlund (Hannibal 16)

Man U 2 połowa: Onana; Scanlon, Fish, Evans, Murray; Oyedele, Eriksen; Antony, McTominay, Sancho; Wheatley

Już w 1 minucie po błędzie Yoro szansę na zdobycie gola miał Jesus, ale zbyt długie holowanie piłki w polu karnym pozwoliło młodemu obrońcy naprawić swoją pomyłkę. Kolejne 20 minut to przewaga United, które stworzyło kilka groźnych akcji zakończonych strzałami. Jeden z nich trafił do bramki, a autorem gola został Hojlund. Duńczyk wykorzystał swoją przewagę fizyczną nad Heavenem, łatwo minął Anglika i płaskim strzałem pokonał Heina. Wydaje się, że Estończyk, podobnie jak kolega z obrony, mógł zachować się lepiej.

W drugiej części pierwszej połowy gra się wyrównała, a Arsenal w 26 minucie doprowadził do wyrównania. Zawodnicy po lewej stronie boiska rozegrali piłkę, którą wzdłuż bramki mocno wstrzelił Nwaneri. Tam czekał już Jesus, który dostawiając nogę, strzelił pierwszą bramkę dla Kanonierów. Gdyby to był mecz ligowy, sędziowie z pewnością przyjrzeliby się tej akcji w poszukiwaniu spalonego. Erik Ten Hag na konferencji prasowej nie pozwolił, abyśmy o tym zapomnieli.

Druga połowa to zdecydowana przewaga Arsenalu, która nie skutkowała jednak wieloma klarownymi sytuacjami. W 58 minucie bardzo dobry strzał Trossarda obronił Onana, który popisał się widowiskową paradą.

Dużo dynamiki wprowadził Martinelli, który wszedł na boisko w 71 minucie i sprawiał spore problemy defensywie United. Dobra gra Brazylijczyka przyniosła bramkę w 81 minucie. Tym razem to młoda obrona graczy z Manchesteru pozwoliła napastnikowi z łatwością dojść do sytuacji strzeleckiej.

Powracający z wakacji Martinelli płaskim strzałem pokonał Onanę. Zawodnika komplementował Arteta, który po meczu mówił:

- To jest właśnie mentalność drużyny i każdego z zawodników – jedna sesja treningowa, wchodzi na boisko i gra na takim poziomie. To znaczy, że nie przyjechał on tutaj, aby się przygotować do sezonu. Przyjechał przygotowany, aby pokazać, w jakim miejscu się znajduje i to jest wyjątkowe podejście, które uwielbiam.

Po końcowym gwizdku, zgodnie z ustaleniami, rozegrano serię jedenastek. 4-3 zwyciężyli w niej gracze Manchesteru United.

Skrót meczu:

Manchester UnitedMecze TowarzyskieUSA autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunner27 komentarzy: 55629.07.2024, 17:52

?

Gunner27 komentarzy: 55629.07.2024, 17:52

Mam takie pytanie. Czemu rozgrywane były rzuty karne w meczu z Manchesterem United skoro wygraliśmy 2-1

Szogun komentarzy: 29960 newsów: 329.07.2024, 17:51

Arsenal have reportedly opened talks with Napoli over a sensational summer transfer deal for striker Victor Osimhen Mirror.

Adamarsenal1 komentarzy: 345329.07.2024, 17:48

Sky Sports: Fulham osiągnęło porozumienie z Arsenalem w sprawie transferu Emile'a Smith Rowe'a. Anglik zmieni klub za 27 milionów funtów + 7 milionów funtów w bonusach. 24-latek uzgodnił już warunki swojego kontraktu i przejdzie testy medyczne w tym tygodniu.

artur759 komentarzy: 75729.07.2024, 17:44

Gdyby udało się dopiąć Merino i Gyokresa to nasz skład byłby dla mnie TOP1 ligi.

BR: Raya, Ramsdale?
LO: Calafiori, Timber, Tomiyasu (+ Kiwior/Zinczenko)
PŚO: Saliba, White, Timber, Tomiyasu
LŚO: Gabriel, Calafiori (+ Kiwior?)
PO: White, Timber, Tomiyasu
ŚP/SPD: Rice, Merino, Partey, Jorghinio
ŚPO: Ode, Vieira + Nwanieri
LS: Martinelli, Trossard, Jesus
PS: Saka, Jesus + Nwanieri
N: Gyokeres, Havertz, Jesus

Niesamowita głębia składu. Na prawi każdej pozycji co najmniej 3 ciekawe opcje. Jedyne niebezpieczeństwo to długotrwała kontuzja Ode, chociaż może Jorginho byłby wstanie częściowo go zastąpić przy drobnej zmianie ustawienia. Co do Saki, to dla mnie Jesus jest dobrym zastępstwem, a nawet Trossard czy Martinelli od biedy tam zagrają.

Idealnie jakby odpalił Nwanieri, bo akurat jest to lewonożny ŚPO/PS, czyli te pozycje na których mamy co prawda praktycznie największe gwiazdy, ale nie mamy głębi. Jeśli młody wypali to na każdej pozycji mamy kozaka i świetnego zmiennika.

Damper komentarzy: 317129.07.2024, 16:54

Rola Elnenyego w ostatnich dwóch sezonach sprowadzała się do roli maskotki. Merino, jeśli przyjdzie, to po to aby grać. Byłby ważną częścią kadry, tak jak ktoś niżej napisał, na >2000 minut w sezonie.

pablofan komentarzy: 323229.07.2024, 16:34

Według mnie nie ma sensu porównywać Elnenego do kogokolwiek i twierdzić, że ktoś wejdzie w jego buty, ponieważ wraz z odejściem Mo skończyły się czasy „atmosfericiow” w składzie.
Ponoć był z niego dobry ziomeczek i na tym w sumie jego rola się kończyła.
Obecnie sztab robi wszystko by podnieść poziom składu i na bank nie szukają kogoś kto będzie po prostu zapchajdziura. Prędzej z młodzieży kogoś wstawia, aby uzupełnić szeroki skład lub poszukają kogoś takiego jak Jorginho, który swoje wygrał i przede wszystkim, mimo wieku, wciąż może coś dać ekstra. Czy to na boisku czy na treningu.

Garfield_pl komentarzy: 3226629.07.2024, 16:21

Mikel Arteta & Edu Gaspar are assessing the market for midfield & forward options, but they’re very aware that the pool of players that can elevate Arsenal’s level is quite shallow. They’re prepared to be patient & work more surgically in the market. [@MelissaReddy_] #afc

ozzy95 komentarzy: 2197 newsów: 129.07.2024, 16:21

@Be4Again napisał: "Nie napinaj się tak bo widać, że po prostu nie zrozumiałeś. Chodziło o pozycję w zespole, a nie porównanie zawodników 1:1. To, że Merino jest lepszym zawodnikiem od Elnenego jest tak oczywiste jak to, że mamy teraz lipiec..."

no jeśli dobrze zrozumiałem to Merino musiałby być wyborem nr 4 lub 5 do środka pola, bo tak w istocie było z Momo ostatnimi czasy. No to ja się z tym nie zgadzam, bo jestem w stanie się założyć, że Hiszpan zagra ponad 2000 minut w sezonie, na pewno będzie się częściej pojawiać niż Jorg. Niewykluczone jest to, że podobnie jak w zeszłym sezonie będziemy grać na dwóch pivotów w starciach z mocnymi rywalami, w tym scenariuszu przede wszystkim mam na myśli Declana i Thomasa, ale umówmy się, przy kruchym zdrowiu Ghańczyka na jego miejsce może wskoczyć Merino, bo potrafi też zagrać głębiej, a fizycznie jest potworem, co już sam stwierdziłeś. Ma świetne statystyki w wygranych pojedynkach (ziemie i góra). Kwintesencja naszego podejścia i wymagań Artety - aż przed oczami mam Benka który w tunelu mów do Ode "Duels, duels, duels". Drugi scenariusz to Merino na pół lewej 8, co wydaje się receptą na odczarowanie tej strony boiska w tym sezonie, biorąc pod uwagę przyjście Calafiora - tym bardziej. No i mam nadzieję, że Gabi z tego bardzo skorzysta.

@Be4Again napisał: "Jednak pod względem umiejętności czysto piłkarskich Jorginhio mimo swojego wieku jest zawodnikiem po prostu klasę lepszym. Dlatego w pierwszym składzie grał Ruiz, a nie Merino, kóry jest lepszy z piłką przy nodze."

Nie zgadzam się z tym. Ok, mogę się zgodzić, że w aspekcie podań, celności i prawdopodobnie wachlarzu Jorg jest lepszy, ale naprawdę "poziom" to mocne nadużycie moim zdaniem w kontekście całego wachlarza zagrań. Piszesz o tym Merino jakby to był drągal bez techniki, tylko do główek i przepychanek. A tak po prostu nie jest, Arteta nie ściąga jakiegoś zadaniowca do bronienia rzutów rożnych. Moim zdaniem to w tej chwili o wiele bardziej kompletny piłkarz niż Jorg, potrafi bronić, wygrywać pojedynki, a i ma dobre statystyki w grze do przodu (prostopadłe podania/gole).

@Be4Again napisał: "Po prostu Merino gdyby nie fakt, że jest dostępny w miarę uczciwej cenie (ostni rok kontraktu) i że nie udało się (prawdopodbnie) kupić Bruno oraz zważywszy na sytuację z Thomasem, nie byłby w kręgu naszych zainteresowań. Jest po prostu okazją rynkową, która może poszerzyć naszą kadrę. To nie jest ujomowanie klasie Merino tylko po prostu obiektywna ocena sytuacji. Podobna sytuacja jak z Trossardem i oby była tak samo udana :)"

O ile pamiętam to już się Merino interesowaliśmy dłużej, ok zgodzę się, że to pewnie nie był numer 1 na liście. Mam to samo uważam, że to jest taki transfer w stylu Trossarda, tym bardziej mając w głowie wpływ Belga i jego minuty spędzone na boisku ciężko mi to jakoś logicznie zestawiać z analogiczną pozycją Elnenego w hierarchii środka pola. Ja się zgadzam z tą tezą w całej rozciągłości, więc tym bardziej spodziewam się podobnego wpływu Merino na wyniki i grę, co Belga od półtora roku.

@Be4Again napisał: "Zważywszy na to jakie drużyny grają obecnie w LL i EPL to jest to duża różnica."

Do tego wliczały się wszystkie rozgrywki, razem z CL. Ale chyba możemy się umówić, że to nie świadczy o dwóch diametralnie różnych stylach?

Rynkos7 komentarzy: 757029.07.2024, 16:19

Moim zdaniem transfer Merino to plan na zalepienie przyszłorocznej dziury, taką prewencją na odejście Jorginho i Parteya, które jest nieuchronne w przyszłym roku. Jorgi w grudniu kończy 33 lata a Partey jeżeli zostanie to po wypełnieniu kontraktu również raczej odejdzie, chyba że zgodzi się na kontrakt z dużo mniejszą pensją (co jest mało prawdopodobne biorąc pod uwagę zakusy z Arabii). Podejrzewam, że na pozycję nr 8 mimo wszystko poszukiwany jest piłkarz młodszy, w wieku 24-25 lat, znacznie lepszy od Merino, jednak nie ma zbyt wielu takich opcji obecnie na rynku, jeżeli są to z zaporową ceną jak Guimaraes natomiast Merino jest typem piłkarza, którego za rok i tak musielibyśmy ściągnąć. Dobre uzupełnienie składu, ale mimo wszystko wydaję mi się, że to nie rozwiązuję naszego problemu na tej pozycji.

Xanthi komentarzy: 104429.07.2024, 16:12

@Garfield_pl: ja już czytam od 2 tyg w każdym tweecie czy na fb, nawet u romana i oficjalki jak nie ma tak nie było xD
Już nie mogę tego czytać

Adamarsenal1 komentarzy: 345329.07.2024, 16:10

Skauci Arsenalu przyglądali się Gyokeresowi podczas sparingu Sportingu Lizbona z Athletic Bilbao. Wg kilku źródeł np. Football Insider czy Pedro Almeida - Szwed ma być następnym celem Arsenalu po domknięciu transferów Calafioriego oraz Merino.

Garfield_pl komentarzy: 3226629.07.2024, 16:09

The feeling is that Emile Smith Rowe could seal his move to Fulham this week, with just the final details of the agreement left to finalise the transfer. [@MelissaReddy_] #afc

Mastec30 komentarzy: 735629.07.2024, 16:08

Po ewentualnym przyjściu Merino to Partey będzie na peryferiach składu. Domyślam się że Tomek jednak będzie chciał wypełnić kontrakt ale nie powinniśmy z niego jakoś specjalnie często korzystać poza jakąś rotacja albo wymuszonymi sytuacjami

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11729.07.2024, 15:50

Merino będzie walczył z Parteyem mam nadzieję o pierwszy skład.

ArsenalChampion komentarzy: 846229.07.2024, 15:32

A dla mnie Merino to jest pilkarz do rywalizacji o 1 skład niż jakieś zastępstwo elnenyego

Garfield_pl komentarzy: 3226629.07.2024, 15:14

Riccardo Calafiori is now in the USA ahead of completing his move to Arsenal & meeting his new team-mates. [@skysports_sheth] #afc

Be4Again komentarzy: 396029.07.2024, 14:56

@ozzy95 napisał: "xDDD zastępstwem dla Elnenego to mógłby być jakiś zabawny fizjoterapeuta albo masażysta, ewentualnie ten czekoladowy Labrador, a nie mistrz Europy, który jest jednym z najlepszych środkowych pomocników La Liga. Egipcjanin był fajny, ale to od paru lat typowy atmosferic był. Merino to będzie ważna część zespołu, jeśli przyjdzie to będzie opcja na granie na 8, lewonożny zawodnik, który lubi grać prostopadle piłki."

Nie napinaj się tak bo widać, że po prostu nie zrozumiałeś. Chodziło o pozycję w zespole, a nie porównanie zawodników 1:1. To, że Merino jest lepszym zawodnikiem od Elnenego jest tak oczywiste jak to, że mamy teraz lipiec... @ozzy95 napisał: "Jorginho ma 32 lata i ostatni rok kontraktu, raczej lepszy już nie będzie, wydaje mi się, że zeszły sezon był solidny, a w tym to on raczej będzie pełnił mniejsza rolę w zespole. Merino jest w kwiecie wieku, mam wrażenie, że lekko deprecjonujesz Hiszpana. Wątpię by Jorg był w tej chwili w ścisłej topce pomocników La Liga."

Hiszpan też jest w swoim "prime age" i raczej ciężko oczekiwać żeby znacząco poprawił sowoje umiejętności. Jeżeli już przywołujesz przykład repr. Hiszpanii to warto zauważyć w jakich okolicznościach Merino w ogóle wchodził na murawę. W momencie kiedy zespół potrzebował "fizyczności", a nie siły ofensywnej. Tutaj Merino jest niezaprzeczalnym atutem. Jest wysoki, silny i wydolny. Jednak pod względem umiejętności czysto piłkarskich Jorginhio mimo swojego wieku jest zawodnikiem po prostu klasę lepszym. Dlatego w pierwszym składzie grał Ruiz, a nie Merino, kóry jest lepszy z piłką przy nodze. Dlatego jego rola w Arsenalu może być podobna do tej jaką pełnił Elneny przez lata z tym wyjątkiem, że ma szansę to robić lepiej niż Egipcjanin bo jest po prostu lepszym piłkarzem. Jednak nie oczekiwałbym żeby MA miał wokół Merino budować drugą linię. Trzon środka pomocy do Decla - Ode - Thomas/Jorgi (o ile Ghańczyk zostanie w zespole). @ozzy95 napisał: "Byli pod tym względem na 23 miejscu w ligach top 5, a my na 14. Czy to jest jakaś wielka różnica?"
Zważywszy na to jakie drużyny grają obecnie w LL i EPL to jest to duża różnica.

Po prostu Merino gdyby nie fakt, że jest dostępny w miarę uczciwej cenie (ostni rok kontraktu) i że nie udało się (prawdopodbnie) kupić Bruno oraz zważywszy na sytuację z Thomasem, nie byłby w kręgu naszych zainteresowań. Jest po prostu okazją rynkową, która może poszerzyć naszą kadrę. To nie jest ujomowanie klasie Merino tylko po prostu obiektywna ocena sytuacji. Podobna sytuacja jak z Trossardem i oby była tak samo udana :)

ozzy95 komentarzy: 2197 newsów: 129.07.2024, 14:06

@Be4Again napisał: "Merino to ciekawy zawodnik, ale przychodzi do nas raczej jako poszerzenie składu niż podstawowy zawodnik i nie ma za bardzo co na siłę robić z niego niewiadomo jak wybitnego zawodnika. Jak zostanie Thomas i póki będzie zdrowy to Hiszpan będzie po prostu zastępstwem dla Elnenego tyle, że będzie dostawał więcej minut."

xDDD zastępstwem dla Elnenego to mógłby być jakiś zabawny fizjoterapeuta albo masażysta, ewentualnie ten czekoladowy Labrador, a nie mistrz Europy, który jest jednym z najlepszych środkowych pomocników La Liga. Egipcjanin był fajny, ale to od paru lat typowy atmosferic był. Merino to będzie ważna część zespołu, jeśli przyjdzie to będzie opcja na granie na 8, lewonożny zawodnik, który lubi grać prostopadle piłki.

@Be4Again napisał: "Pod względem umiejętności nie jest to zawodnik lepszy od Jorginhio, ma lepsze warunki fizyczne i faktycznie wygrywa więcej główek"

Jorginho ma 32 lata i ostatni rok kontraktu, raczej lepszy już nie będzie, wydaje mi się, że zeszły sezon był solidny, a w tym to on raczej będzie pełnił mniejsza rolę w zespole. Merino jest w kwiecie wieku, mam wrażenie, że lekko deprecjonujesz Hiszpana. Wątpię by Jorg był w tej chwili w ścisłej topce pomocników La Liga.

@Be4Again napisał: "ale my w 90% przypadków gnieciemy przeciwnika posiadaniem piłki i gramy atak pozycyjny, a w tym aspekcie zarówno Wloch jak i nasz szklany Ghańczyk jest po prostu lepszy. Real Sociedad gra zupełnie inaczej niż my, tam środkowi pomocniczy często grają długą piłka do ataku u nas tak to nie wygląda. My gramy na posiadanie i atak pozycyjny, naprawdę rzadko kiedy gramy długim podaniem."

Nasze średnie posiadanie piłki z zeszłego sezonu to 58,3% a Sociedad 55,5%. Byli pod tym względem na 23 miejscu w ligach top 5, a my na 14. Czy to jest jakaś wielka różnica? Nie będę robił za specjalistę od La Liga, nie będę udawał, że oglądałem Sociedad w zeszłym sezonie, ale czysta statystyka nie pokazuję tego, by miał to być styl, który nie zakłada posiadania piłki i ataku pozycyjnego i był diametralnie inny (bezpośredni?). Wiadomo że pewnie inaczej to wyglądało w spotkaniu z Almeria, a inaczej w starciu na Bernabeu. Dla Sociedad 10% spośród wszystkich celnych podań to długie piłki, no i tutaj prym wiedzie bramkarz i obrońcy, jak np. Le Normand, Zubimendi i Merino notują 8% i 6% długich piłek spośród wszystkich podań... Dla porównania Declan czy Jorginho 6 i 7%. Moim zdaniem ten argument o innym stylu gry to taki trochę na siłę, by coś udowodnić. No i jeszcze dostaje swoje minut w reprze, gdzie wiadomo jaki styl dominuje...

ArsenalChampion komentarzy: 846229.07.2024, 13:39

Neto? Przecież w tej lidze to ciężko o wirksza szklankę. Rywalizowałyby z Parteyem, który spędzi więcej czasu w szpitalu

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 13:33

@mruw napisał: "zajeżdżany?"
Chyba w punkt

mruw komentarzy: 420329.07.2024, 13:23

@bizooon: zajeżdżany?

Be4Again komentarzy: 396029.07.2024, 13:17

@Kaczaza: Moim zdaniem póki w klubie jest GJ i Havertz to nie ma co liczyć na transfer 9tki w takiej kwocie. Havertz od momentu przysunięcia na 9tke mial skuteczność na poziomie najlepszych napastników w Europie. Pewnie gdyby od początku sezonu grał w ataku możliwe że dobiłby do 20 bramek w lidze. Zakup Merino lub innego ŚP/ŚPD też będzie raczej jednoznaczny z tym, że nominalna pozycja Niemca będzie ŚN.

Coś czuję, że trzecim transferem będzie skrzydłowy (Neto, Raphinhia, Williams)

miki9971 komentarzy: 6973 newsów: 229.07.2024, 13:13

Iga dużo lepiej niż w poprzednim spotkaniu, dużo pewniej, może i Parry nie jest jakąś super zawodniczką, ale cieszy fakt, że jest różnica w grze Naszej reprezentantki.

Brawo Iga!

Be4Again komentarzy: 396029.07.2024, 13:10

@artur759: Merino to ciekawy zawodnik, ale przychodzi do nas raczej jako poszerzenie składu niż podstawowy zawodnik i nie ma za bardzo co na siłę robić z niego niewiadomo jak wybitnego zawodnika. Jak zostanie Thomas i póki będzie zdrowy to Hiszpan będzie po prostu zastępstwem dla Elnenego tyle, że będzie dostawał więcej minut. Pod względem umiejętności nie jest to zawodnik lepszy od Jorginhio, ma lepsze warunki fizyczne i faktycznie wygrywa więcej główek, ale my w 90% przypadków gnieciemy przeciwnika posiadaniem piłki i gramy atak pozycyjny, a w tym aspekcie zarówno Wloch jak i nasz szklany Ghańczyk jest po prostu lepszy. Real Sociedad gra zupełnie inaczej niż my, tam środkowi pomocniczy często grają długą piłka do ataku u nas tak to nie wygląda. My gramy na posiadanie i atak pozycyjny, naprawdę rzadko kiedy gramy długim podaniem. Merino może być przydatny z zespołami z top6 lub w momencie kiedy będzie trzeba zmienić Declana lub utrzymać wynik.

Liczyłem na kogoś lepszego do środka pola, jednak mimo wszystko potencjalny zakup Merino uważam za plus, ponieważ da nam to dodatkowe opcje w środku pola. Jednak „Game Changerem” to on raczej nie będzie… Chyba, że MA ma w głowie jakiś „fikoł taktyczny” z Kalafiorem i Merino w rolach głównych i zechce odtworzyć wariant Xhaka-Zina z sezonu 22/23, tyle że w nowej obsadzie. Merino by się do tego nadawał. Wtedy ten ruch może mieć więcej sensu.

Barney komentarzy: 2183929.07.2024, 13:08

Było jakieś info kiedy oficjalka liczyłem ,że dzisiaj

Kaczaza komentarzy: 745729.07.2024, 12:38

Kalafiori (45 mln euro) + Merino (25 mln euro) + Viktor Gyokeres (60-80 mln euro) to byłoby naprawdę zacne okienko

pablofan komentarzy: 323229.07.2024, 12:26

@bizooon: jak na razie MA mu średnio ufa. Umiejętności z pewnością jego ceni go wypchać go z klubu nie chce, ale wielu przed nim już takich było. Np. AMN ;)

Kaczaza komentarzy: 745729.07.2024, 12:19

@bizooon napisał: "Tylko czy Vieira udźwignie (wszyscy wątpimy)"
on jest całkiem spoko grajkiem, uważam że zmienił swój styl gry, spodziewam się widocznego progresu

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 12:13

@pablofan napisał: "myślę, że nasz sztab w końcu dorósł do tego, aby chociaż jednego młodego mieć przy 1 zespole."
Problemem jest marność naszych młodych. Idą do przedostatniej drużyny 2 ligi holenderskiej i nie grają (Rekik) albo odbijają się od niższych lig angielskich (Salah). Tacy gracze są zbyt słabi na grę w Premierleague tym bardziej w drużynie top4. Nwaneri to wyjątek. Ma talent i nie pęka. Osobowość Ma, jak młody Saka nie boi się ciężaru gry. To sprawia że jak nie będzie kontuzji to jest szansa na włączenie go do kadry w nowym sezonie

pablofan komentarzy: 323229.07.2024, 12:07

@bizooon: uważam podobnie. Saka i tak gra od dechy do dechy, a jego zmiennik może liczyć na co najwyżej 1/2 pełne występy w sezonie, więc najrozsądniejsza opcja będzie dołączenie do składu nwaneriego.
Czy tak będzie, to się przekonamy w najbliższym czasie, ale myślę, że nasz sztab w końcu dorósł do tego, aby chociaż jednego młodego mieć przy 1 zespole.
Obecny rynek bardzo mocno promuje nastoletnie „gwiazdy” i jestem zdania, że jest to dobra metoda na chociażby niezły zarobek. Pożyjemy zobaczymy, a nuż trafi się nam drugi Saka ;)
Choć uważam, że nasz sztab nie powinien się bać stawiać na młodych, to jednak nie jesteśmy na pozycji Barcelony, która musi łatać dziury w składzie czym się da. Czy PSG, która ligę wciąga nosem i może pozwolić sobie na ogrywanie młodych graczy w ataku, i jeden czy dwóch juniorów w szerokim składzie z możliwością gry w mniej istotnych spotkaniach by nie zaszkodzil, ale jednak każdy z nas czeka na konkretny puchar w gablocie i margines błędu w tej lidze jest niewielki.

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 12:04

@Matelko napisał: "West Ham interesuje się Nelsonem więc zawsze to można zbić cenę dodając Nelsona oczywiście."
Nelson też do rotacji raczej, nie po to brali Kudusa żeby po sezonie odszedł. Ma tam pewnie Bożena odciążyć żeby nie był ciągle (zajechany w trybie niedokonanym ciagłym) jak Saka.
Ps. Ktoś się podejmie stworzenia takiego czasownika?
Zajechywany? Zajechowywany?

Matelko komentarzy: 337529.07.2024, 11:41

Kai Havertz: ‘The first year at Arsenal was the best year of my career so far’.

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 11:19

@Ech0z napisał: "chodzi o HBO max ?"
HBO MAX to po rebrandingu MAX. Wygląda że tvnowego Playera zamkną w dłuższej perspektywie bo wiele się powiela a właściciel ten sam. Chyba że oglądalność tvnowych shitotasiemvców obline jest wystarczająca do utrzymania infrastruktury (wątpię)

Ech0z komentarzy: 1056329.07.2024, 11:11

Dzięki Pany. A max to jakies VOD czy chodzi o HBO max ?

Matelko komentarzy: 337529.07.2024, 11:09

@Ech0z: dzisiaj możesz popatrzeć na tenis w wykonaniu Polek. O 11 zaplanowano mecze Linette i Igi Świątek. w środę o 8 rano Polska - Brazylia w siatkówkę.

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 11:07

@Ech0z napisał: "masz jakiś poradnik jak oglądać igrzyska?"
Na Maxie najlepiej. Wybierasz co chcesz.
Ps. Ja się w tym roku na Discovery pl wkurzałem bo nie puścili gorączki złota (white water) na playerze nowego sezonu, a tu się ukazuje ze nie zrobili tego bo max ma w ofercie to co plqtformq discovery w innych krajach

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 11:05

Jak nie przyjdzie nikt to zmiennikiem dla Saki będzie pewnie Nwaneri, tzn w sytuacji kontuzji w zespole bo mamy 7 graczy dość uniwersalnych na 4 pozycje (Ode, Vieira, Jesus, Havertz, Saka, Martinelli, Trossard)
Tylko czy Vieira udźwignie (wszyscy wątpimy)

Theo10 komentarzy: 854829.07.2024, 11:05

Zakładając, że w środku będziemy mieć lepszą opcję niż Kai (Partey/Merino), to ja nie widzę sensu sprowadzania Gyokeresa. Mamy w ataku Jesusa (który wydaje się, że odzyskał formę) i Havertza (świetne liczby i gra w drugiej połowie zeszłego sezonu). Jak już kogoś tu kupować, to pewniaka, a nie kota w worku ze Sportingu za gruby hajs, który nawet nie wiadomo czy będzie lepszy od w/w dwójki.
A takiego pewnika aktualnie na rynku nie widzę, więc też wolałbym jakiegoś Kudusa do rotacji z Saką.

Ech0z komentarzy: 1056329.07.2024, 11:04

@bizooon: masz jakiś poradnik jak oglądać igrzyska? Nie mam pojęcia kiedy kto gra o co gra na jakim etapie itp. na Euro to jest prosta sprawa o 21 gra ten i ten o półfinał. A tutaj skacze.miedzy kanałami i raz judo kobiet raz skakanie na główkę Azerbejdżanu. Zero ładu i składu a chciałbym Polaków obejrzeć chociaż

Matelko komentarzy: 337529.07.2024, 10:52

@darek250s: Saka musi mieć zmiennika bo się zajedzie chłopak. Mi ten Kudus się podoba bo zagra za Sake i za Odegarda. Myślę, że 60 mln za niego byłoby lepiej wydanymi pieniędzmi niż na Viktora ze Spirtingu.
Tylko czy zgodzi się przyjść pełnić funkcję rezerwowego i czy Arsenal w ogóle patrzy w jego kierunku?
Wiadomo, ze West Ham interesuje się Nelsonem więc zawsze to można zbić cenę dodając Nelsona oczywiście.

bizooon komentarzy: 744229.07.2024, 10:50

Samcze obserwacje Igrzyskowe:
Siatkarki kadrowane żeby jak najmniej pośladków pokazać,
Dawno nie widziałem za to tak ładnie nóg eksponowanych jak wczoraj w meczu Andreeva - Linette. Było na co popatrzeć

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 529.07.2024, 10:41

@Matelko:

Dokładnie tak, jak już kupować kogoś do przodu to może backup dla Saki na skrzydło i cisnąć na ataku Jezusem i Havertzem. Ale to nie ja podejmuje decyzję w tym klubie. Zobaczymy co się wydarzy, lecz wydawać 86 mln za gościa co w portugalskiej może błyszczy, tak Premier League jest już duża weryfikacja. Przykład Pepe pasuje doskonale :)

Matelko komentarzy: 337529.07.2024, 10:31

@darek250s: ja mam podobne odczucia. Ost Havertz znowu był testowany na pomocy a Jesus z przodu, który zresztą jest w dobrej formie. Gdyby tylko był zdrowy cały sezon… Ciężko jest znaleźć lepszą dostępna 9 na rynku.

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 529.07.2024, 10:25

@Matelko napisał: "Myślę, że to i tak wygórowana kwota , no zobaczymy bo Sporting ma i tak wyższe wymagania i żąda 86 mln za swojego gracza…"

To już wolę grać Havertzem na ataku.

Matelko komentarzy: 337529.07.2024, 10:25

W najbliższych dniach rzekomo chcemy złożyć ofertę 55mln funtów za Viktor Gyökeres. Myślę, że to i tak wygórowana kwota , no zobaczymy bo Sporting ma i tak wyższe wymagania i żąda 86 mln za swojego gracza…

Danielo_Gunners komentarzy: 265029.07.2024, 10:06

Mamy już gwiazdy w naszym zespole. Potrzebujemy teraz zawodników, którzy swoimi umiejętnościami jeszcze bardziej uwypuklą ich talenty. Odegaard, Rice, Saliba, Saka, Havertz, White, Jesus - to nasz trzon. Arteta robi to świetnie. Nie sprowadza kolejnych supergwiazd, tylko obudowuje nasz zespół jeszcze lepszymi graczami. Merino to będzie strzał w dziesiątkę. Wzmocniłby rywalizację jeszcze bardziej. Ale czy to będzie Merino, czy Ruiz, czy nawet Piotrek Zieliński, większość zawodników, grając u boku takich gwiazd, będzie wzbijać się na wyższy poziom. To jest coś fantastycznego, że wzmacniamy naszą ekipę. To pozwala myśleć o pucharach, na które czekamy.

executer1 komentarzy: 287829.07.2024, 09:52

@Ech0z: Dużo będzie zależeć od naszego mentalnego podejścia do takich meczy jak z City czy innymi rywalami na wyjazdach. Jak wiemy z kim City by nie grało czy u siebie czy na wyjeździe to grają bez strachu i wyłącznie pełna pula ich interesuje.
Wiadomo nie zawsze zgarniesz 3 pkt wszędzie i z każdym ale jak chcesz zdetronizować takie drużyny to jadać czy to na Etihad czy Anfield czy w Europie na Bernabeu musisz jechać jak po swoje bez strachu i pokazać kto jest lepszy.
Nawet któryś z piłkarzy City powiedział, że po tym co zaprezentowaliśmy na ich stadionie(strach) dało im ogromny zastrzyk pewności, że to oni znowu sięgną po tytuł

Mastec30 komentarzy: 735629.07.2024, 09:51

Teraz będzie najciekawsza część okienka bo Calafioriego już mamy. Następny cel tj. Merino został określony i pewnie coś tam sie w tym tygodniu podzieje ale wreszcie dowiemy cię kto być może będzie trzecim transferem. Brakuje kogoś do ofensywy a jeszcze nie było jednoznacznych plotek o kim myślimy. Trzymane szczelnie w tajemnicy. Pewnie bliżej Emirates Cup będzie się coś działo w tym temacie

lordoftheboard komentarzy: 837829.07.2024, 09:47

@Cartman_KG: rzemieślników też potrzeba

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady