Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves

Dwa samobóje i kuriozalne zwycięstwo. Arsenal 2-1 Wolves 14.12.2025, 09:45, Mateusz Kolebuk 1106 komentarzy

Samobójcza bramka w doliczonym czasie gry pozwoliła Arsenalowi pokonać Wolverhampton Wanderers i utrzymać prowadzenie w tabeli Premier League. Spotkanie na Emirates Stadium zakończyło się niezwykle dramatycznie, ale tym razem Kanonierzy byli po zwycięskiej stronie emocjonalnej huśtawki.

Bezbarwna pierwsza połowa

Wielu kibiców spodziewało się, że lider rozgrywek nie będzie miał problemów z drużyną z dna tabeli, ale pierwsza połowa szybko zweryfikowała te oczekiwania. Początek meczu był wyjątkowo spokojny, a pierwszą groźniejszą sytuację miał Jurrien Timber, którego strzał głową z dobrej pozycji minął bramkę.

Wilki pokazały swoje możliwości w kontrataku, gdy Hwang Hee-Chan przemknął się z piłką przez pół boiska i oddał strzał, który obronił David Raya. Podczas tej akcji kontuzji nabawił się Ben White i na boisko wszedł Myles Lewis-Skelly.

Arsenal wyglądał na drużynę bliższą przełamania, zwłaszcza Gabriel Martinelli miał aż trzy okazje. Brazylijczyk najpierw głową nie trafił w bramkę po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, będąc kompletnie niepilnowany, potem jego strzał zblokował Emmanuel Agbadou, a wreszcie spudłował po próbie Sama Johnstone'a. Do przerwy Arsenal nie oddał nawet celnego strzału, podczas gdy Wolves miały swoją szansę, którą zniweczył świetną interwencją Piero Hincapie.

Szczęśliwe trafienie

Po zmianie stron gra nadal nie układała się po myśli gospodarzy. Martinelli próbował rozwiązać sprawę indywidualnie, ale strzelił niecelnie. Mikel Arteta zdecydował się na potrójną zmianę, wprowadzając Martina Odegaarda, Leandro Trossarda i Mikela Merino.

Wreszcie Arsenal zaczął stwarzać zagrożenie pod bramką rywali. Declan Rice dwukrotnie zmusił Johnstone'a do trudnych interwencji - najpierw z rzutu wolnego, a potem po podaniu Trossarda.

W 70. minucie Kanonierzy w końcu objęli prowadzenie, choć w dość nietypowych okolicznościach. Dośrodkowanie Bukayo Saki z rzutu rożnego było tak mocno zakręcone, że piłka odbiła się od słupka, następnie od głowy Johnstone'a i wpadła do siatki.

To otworzyło Arsenalowi drogę do zwycięstwa. Odegaard strzelał tuż obok bramki, podobnie jak Gyokeres i Trossard, ale druga bramka nie chciała paść.

Szalony finisz

W ostatnich minutach Wolves ruszyły do odrabiania strat i ich determinacja przyniosła efekt. W 90. minucie dośrodkowanie Matheusa Mane spadło na głowę Tolu Arokodare'a, który pokonał Rayę. Wydawało się, że Arsenal po raz kolejny straci punkty w końcówce, podobnie jak w ostatnich meczach z Sunderland i Aston Villą.

Jednak w 94. minucie Emirates Stadium eksplodowało radością. Kolejne dośrodkowanie Saki było skierowane w stronę Gabriela Jesusa, ale pod presją Brazylijczyka piłkę do własnej bramki skierował Yerson Mosquera. Kanonierzy tym razem znaleźli się po właściwej stronie późnego dramatu i zwiększyli przewagę na szczycie tabeli do pięciu punktów.

Premier LeagueWolverhampton autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 47905 newsów: 115.12.2025, 07:01

@alexis1908 napisał: "Widać było jaki Rice wczoraj był zadowolony jak schodził z tej fenomenalnej koncepcji taktycznej."
Nie z koncepcji a z braku odpowiedniego poziomu jej wykonania, sam Arteta o tym wspominał w wywiadach. @alexis1908 napisał: "Tu by Haaland grał na szpicy a Saka dalej by wrzucał z tym że Norweg jest lepszym zawodnikiem i lepiej gra głową to może być coś ustrzelił czy strzelał by tyle ile w city śmiem wątpić"
To oczywiście bzdura, taki chochoł do podparcia swojej błędnej tezy. Jeśli Haaland potrafiłby przyjąć trudniejsze piłki to by mu takie zagrywano.

alexis1908 komentarzy: 811215.12.2025, 07:00

@Marzag: nie pasował mu napastnik to mógł kupić następnego obrońcę Guehi był do wyjęcia albo Wirtza do pomocy jestem pewny że u nas by się lepiej wkomponował i też umie grać jak fałszywa 9 grywał tak w Leverkusen

alexis1908 komentarzy: 811215.12.2025, 06:57

@Marzag: w każdym meczu w którym nam nie idzie gramy takie gówno jak wczoraj z wrzutkami i grą pod obwodzie to samo było z interem w tamtym roku i to z Havertzem na szpicy fenomenalny styl. Widać było jaki Rice wczoraj był zadowolony jak schodził z tej fenomenalnej koncepcji taktycznej. Tu by Haaland grał na szpicy a Saka dalej by wrzucał z tym że Norweg jest lepszym zawodnikiem i lepiej gra głową to może być coś ustrzelił czy strzelał by tyle ile w city śmiem wątpić

Marzag komentarzy: 47905 newsów: 115.12.2025, 06:49

W ogóle w ocenie Gyokeresa jest omijane racjonalne rozumowanie jego kolegów na boisko. Ludzie tu zakładają, że on nie dostaje podań bo Arteta zakazał albo że taktyka jest taka żeby podawać tylko do tyłu. Ale piłkarze przecież przed każdym podaniem kalkulują, to nigdy nie jest tak że oddają piłkę koledze na zasadzie "masz, teraz to już twój problem" tylko się zastanawiają czy on sobie z tym poradzi, czy będzie mógł coś z tym zrobić i czy nie będzie straty w momencie gdzy np pół drużyny biegła sprintem za akcją - nie chcesz przecież zajechać swojej drużyny nagłym sprintem w drugą stronę, sam z resztą też będziesz musiał wracać.

I najrozsządniejszym zagraniem na boisku jest po prostu często nie zagrywać do Gyokeresa, zwłaszcza gdy już wcześniej dostał kilka podań i były same straty z tego.

alexis1908 komentarzy: 811215.12.2025, 06:42

@Theo10: kiedy dostawał piłkę na wolne pole ? :D ja co mecz widzę Sake robiącego milion wrzutek jedynie kto próbuje znaleźć u nas napastnika to Madueke i Eze bo mają jeszcze nawyki z poprzednich drużyn.

Theo10 komentarzy: 945415.12.2025, 06:31

@Dziadyga: „W zespole grającym szybko,dając dużo przestrzeni by się odnalazł jak Liverpool np.
To jak Mikel jest takim geniuszem managerskim to myślałem,że przyspieszymy grę,będzie jakaś zmiana na taką faktycznie widoczną bardziej ofensywną grę,żeby wykorzystać atuty Szweda”

Trzeba by jeszcze sprowadzić obrońców z ligi portugalskiej do naszych rywali, a potem zakazać stosowania wobec nas low-błocków. Bo Gyo jest świetny, ale w takich warunkach i z takim trenerem to się nie da :((

A tak serio, to nawet jak Szwed dostawał piłki na wolne pole i miał przestrzeń, to najczęściej przegrywał pojedynki biegowe/fizyczne z przeciwnikiem i żadnych korzyści z tego nie było. To chyba trochę niepoważne oczekiwać, że będziemy zmieniać całą filozofię gry pod gościa, który aktualnie kompletnie sobie nie radzi na poziomie PL.

Marzag komentarzy: 47905 newsów: 115.12.2025, 05:57

@Dziadyga napisał: "A mi się wydaje,że trener nie potrafi znaleźć dla niego miejsca w obecnej taktyce,a taktyka pozostała taka jak rok temu,to po co kupił takiego gracza? Natomiast Brentford kupił gracza pod taktykę + umiejętności gracza = sukces na ten moment sezonu."
Chłop sobie nie radzi z podstawowymi zagraniami, tu nie ma miejsca na żadną taktykę z takim graczem. Nikt nie będzie przecież układał taktyki pod gościa co nie wygląda jak profesjonalny piłkarz.

Champishere komentarzy: 13015.12.2025, 02:18

Szczerze Panowie też bym poszedł w Merino w napadzie, następny mecz dla mnie osobiście może wiele zmienić na przestrzeni najbliższego miesiąca i tu nie ma co liczyć na wielki przebłysk Gyokeresa, Merino jest sprawdzony i to musimy wykorzystać, mój skład taki sam jak kolegi Numer10.
A na crystal pojechał bym mocno rezerwami i jeżeli nic nas nie zaskoczy to bym wyszedł: Raya - MLS- Hincapie - Norgaard - Timber - Rice - Merino - Nwanieri - Martinelli - Gyokeres - Madueke.
No i chciałbym żeby Rice wymienił się z Saliba w przerwie, a Norgaard na 6.

Gunner915 komentarzy: 308415.12.2025, 01:46

A i jeśli Jesus się zgodzi na obniżkę pensji to ja bym z nim przedłużył kontrakt, przyda się ktoś taki na ławce na drużyny które bronią całą 11stka na własnej połowie przeciwko nam. Taki Martinelli totalnie sobie nie radzi w takich meczach.

Gunner915 komentarzy: 308415.12.2025, 01:37

Raya - MLS - Hincapie - Saliba - Timber - Rice - Ode - Eze - Madueke - Saka - Bestia (oczywiście chodzi o Merino). W 60 minucie Trossard in, Madueke/Saka out w zależności kto gra większą padake, Calafiori in, MLS out, Jesus in, Merino do pomocy, Eze out. 3:0 wygrywam i Arteta nie śpi w nocy zapłakany.

Numer10 komentarzy: 76815.12.2025, 01:21

@Champishere:
Raya - Calafiori - Hincapie - Saliba - Timber - Zubi - Rice - Ode - Trossard (jeśli jest zdrowy, jeśli nie to Że, ale Kalafior ma go obiegać po zewnętrznej żeby mógł schodzić do środka i próbować strzałów) - Merino - Saka

W przerwie przy słabej kreatywności Eze/Trossard -> Zubi i Rice idzie na 6 albo

Champishere komentarzy: 13015.12.2025, 00:59

Panowie patrząc na naszą aktualną formę i ciężka przeprawę w premier league jaki skład byście zestawili na mecz z Everton i w środku tygodnia z crystal pałace ?

Barney komentarzy: 2536815.12.2025, 00:10

Patrzac na terminarz ,nasze kontuzje i forme , City nas prześcignie kwestia czasu. Chyba ,że nasi byli zmeczeni , teraz jest jedyna szansa zlapac oddech bo pierwszy raz nie gramy w tyg. Od Evertonu sie zacznie jazda bez trzymanki

alexis1908 komentarzy: 811215.12.2025, 00:10

@lordpat: no sam wymieniłeś jednego Drogba 7 miał ale w trochę dłuższym okresie niż do grudnia :D

Numer10 komentarzy: 76814.12.2025, 23:50

@vitold napisał: "Czekamy na debiut duetu Bestia-Tytan. Widzę Kaia za Viktorem. Niech Havertz tworzy to co potrafi najlepiej i będzie fundamentem linii ataku z Gyokeresem na szpicy. Lecimy dalej!!"

Jeżu nie!!! Havertz to Walczak ale w pomocy wygląda drewnianie, w połączeniu z "błyskotliwą techniką" bestii to będzie gorsze niż zeszły sezon Premier League i mecz z Wolves na raz

miki9971 komentarzy: 8333 newsów: 214.12.2025, 23:46

@vitold napisał: "Oj jeszcze się nastrzela Bestia w tym sezonie, zobaczycie! :-D"

Zesra, a nie nastrzela :D on sie juz nastrzelal w Sportingu

lordpat komentarzy: 344314.12.2025, 23:40

@vitold napisał: "Oj jeszcze się nastrzela Bestia w tym sezonie, zobaczycie! :-D"
minęło pół sezonu.
czekam na statystyki w których piłkarze pokroju Henry, Wright, Drogba itp. strzelili mniej od bestii w pierwszych spotkaniach w nowym klubie.

Czeczenia komentarzy: 1298814.12.2025, 23:21

Sprowadzanie nieskuteczności Arsenalu do dyspozycji Gyo, jest nieporozumieniem.

Dość powiedzieć, że to z Merino w XI Arsenal wygląda najmocniej. I to nie jest kwestia tego, że Mikel tak fantastycznie wykańcza sytuacje. Chłop bierze aktywny udział w rozegraniu, ale też przede wszystkim w odbiorze. Sekret polega na tym, że wyciąga tych obrońców wyżej, robiąc przestrzeń skrzydłowym czy środkowemu pomocnikowi. Na Szweda trzeba psioczyć, że nie nadąża, że jest spóźniony na zamknięciu akcji, ale Arteta też musi zrozumieć, że Gyo to nie jest Havertz.

Haaland jest cztery półki wyżej od VG14, ale jeżeli nie ma odpowiedniego serwisu, to w meczu go nie ma. To oczywiste.

Nie chce mi się nawet poruszać tematu indywidualnej dyspozycji poszczególnych zawodników, szczególnie Odegaarda czy Eze, ale spójrzcie na nasz drugi mecz w tym tygodniu. Mecz z Brugge. Rozumiem, że nie wyszliśmy na galowo w tym meczu, ale mieliśmy ogromne problemy z kreowaniem sytuacji w ataku. Przynajmniej dwie z tych trzech bramek, wynikały z tego, że skrzydłowi potrafili wygrać pojedynek i fantastycznymi strzałami sfinalizować akcję. Mamy na tyle jakości w składzie, że każdy zawodnik może zrobić by różnicę, a jednocześnie nasz game plan zakłada klepanie po obwodzie i pozorną kontrolę wydarzeń.

Trochę na zasadzie - zabezpieczyć tyły, a z przodu zawsze coś wpadnie.

Dziś posypała nam się obrona, ale nie wyobrażam sobie, co się wydarzy w obliczu kontuzji pomocników. Jeżeli chodzi o backup dla pary Rice - Zubi, tu jest największa dysproporcja.

alexis1908 komentarzy: 811214.12.2025, 23:11

@pablofan: no spoko że nie zmieniasz frontu nadal Gyokeresowi kibicuje ale nie będę przymykał oczu na to co gra teraz to jest obiektywizm ;) rozumiem że Ciebie jara gra Sesko mimo że gówno gra mamy inne standardy co do napastnika i tyle.

vitold komentarzy: 381514.12.2025, 23:10

Oczy Wam się otworzą, gdy moje się zamkną

vitold komentarzy: 381514.12.2025, 23:09

Oj jeszcze się nastrzela Bestia w tym sezonie, zobaczycie! :-D

pablofan komentarzy: 635714.12.2025, 23:07

@alexis1908: dokładnie. Nie byłem, a wciąż jestem :) jak się nudzisz to odkop sobie moje wcześniejsze komentarze, w których napisałem, że to Słoweniec :)
Bynajmniej nie jestem pierdołą, która zmienia nagle front ;) zauważyłem, że już Gyo przestał ci pasować wczoraj i już takiej silnej wiary jak poprzednio w niego nie podzielasz :)

alexis1908 komentarzy: 811214.12.2025, 23:02

@pablofan: Ty byłeś fanem Sesko ale nigdy go na oczy nie widziałeś i nawet nie wiesz jakiej jest narodowości po prostu usłyszałeś że jest młody ty to masz nosa pozazdrościć XD

zwierz komentarzy: 243914.12.2025, 23:01

Włączyłem od święta Real na Eleven, no i nie da się słuchać tego przereklamowanego Święcickiego. Czy on z Mekambe wódkę pił, że non stop w transmisji zamiast Mbappe mówi Kylian?

youngboy komentarzy: 249914.12.2025, 22:57

@Damper napisał: "Nie mam pojęcia, widać Arteta też popełnia błędy. W tym przypadku błędem było niezawetowanie pomysłu Berty."
Tylko pamiętaj, że jedyną alternatywą Artety był równie mierny Sesko. Moim zdaniem do naszego stylu gry najbardziej pasował Joao Pedro, ale takiego tematu nawet nie było.

pablofan komentarzy: 635714.12.2025, 22:56

@Damper: „A mi się wydaje, że zacząłeś to pisać w momencie, jak Gyokeres zaczął dawać ciała i chciałeś go jakoś usprawiedliwić. Nie przypominam sobie, abyś takie rzeczy pisał przed transferem. Argumenty, że słabo gra głową były wyśmiewane.”

Zgadzam się! Nie wielu przychylało się do wątpliwej jakości Szweda i akceptowała jego fail kompilacje.
Co najgorsze gość nie dość, że nie umie strzelić głową to jeszcze się w ogóle do dośrodkowania ustawić….
Argumenty, że powinniśmy grać inaczej bo ten umie inaczej mnie śmieszą. To jest Premier League! Jak nie umiesz wygrać główki czy przepchnąć obrońcy, to się nie nadajesz do tej ligii!
Nawet Jesus o głowę niższy potrafi więcej w grze w powietrzu czy z rywalem na plecach… tu nie ma co akceptować jego braków, a usadzić i liczyć na to, że Amorim go będzie chciał XD

pablofan komentarzy: 635714.12.2025, 22:51

@Gunnerrsaurus: @Dziadyga: Gyo to nie transfer MA i jego sztabu. Przed przyjęciem Berty za ch**a nie było tematu w ogóle jego kupna. Gość sobie przyszedł i postanowił postawić na swoim w jednej z najistotniejszych kwestii jesli chodzi o skład.
Generlanie przed jego transferem do nas pokazywano czy wskazywano, że chłop to drewno jeśli chodzi o grę głową i generlanie wybitnie techniczny nie jest.
Nie po to obserwowano zawodnika 3 sezony, żeby zmienić zdanie w ost. Chwili, ale to Arsenal i mimo, że wiele rzeczy zdążyło sie zmienić na lepsze, to jednak wciąż coś kuleje :/
Nie byłem i nie jestem fanem Gyo i nie ukrywam, że żałuję iż do nas trafil, ale mam nadzieję, że ktoś w tym klubie pojdzie po rozum do głowy takie transfery pod publikę przestaną być robione.

miki9971 komentarzy: 8333 newsów: 214.12.2025, 22:43

Dobrze, że City, Liverpool, Chelsea czy Aston Villa stracą jeszcze punkty do końca sezonu. Nie ma co się przejmować nimi, pierwsze miejsce nie jest zagrożone. A nie, czekaj... zaraz...

Damper komentarzy: 455114.12.2025, 22:23

@Dziadyga napisał: "Od początku pisałem,że jeśli mamy grać jak gramy to kupno Gyo jest bezsensowne,bo nawet w Portugalii strzelił chyba jednego gola głową."

A mi się wydaje, że zacząłeś to pisać w momencie, jak Gyokeres zaczął dawać ciała i chciałeś go jakoś usprawiedliwić. Nie przypominam sobie, abyś takie rzeczy pisał przed transferem. Argumenty, że słabo gra głową były wyśmiewane.

@Dziadyga napisał: "żeby wykorzystać atuty Szweda czy nawet takiego Madueke/Martinelii na skrzydłach.
Ktoś popełnił błąd.."


Martinelli 5 goli i asysta w ciągu 294 minut gry w LM, więc z wykorzystywaniem go nie jest tak źle, a i Madueke wygląda dobrze.

Dziadyga komentarzy: 1167214.12.2025, 22:19

@Damper napisał: "Nie mam pojęcia, widać Arteta też popełnia błędy. W tym przypadku błędem było niezawetowanie pomysłu Berty."
Być może,ale w końcu ktoś pisze,że manager też robi błędy ;) to oczywiste,to tylko człowiek.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1301714.12.2025, 22:18

@Dziadyga:

O Jezu, Lewy zrobił wielką karierę a został wyciągnięty z polskiej ligi, wiadomo że są też wyjątki.

I znowu Mikel Arteta bezsensownie wciągnięty w temat. Nawet jeśli kupił nieodpowiedniego piłkarza to nie zmienia to faktu, że Gyokeres jest bardzo słaby.

Dziadyga komentarzy: 1167214.12.2025, 22:18

Od początku pisałem,że jeśli mamy grać jak gramy to kupno Gyo jest bezsensowne,bo nawet w Portugalii strzelił chyba jednego gola głową.W zespole grającym szybko,dając dużo przestrzeni by się odnalazł jak Liverpool np.
To jak Mikel jest takim geniuszem managerskim to myślałem,że przyspieszymy grę,będzie jakaś zmiana na taką faktycznie widoczną bardziej ofensywną grę,żeby wykorzystać atuty Szweda czy nawet takiego Madueke/Martinelii na skrzydłach.
Ktoś popełnił błąd..

Damper komentarzy: 455114.12.2025, 22:16

@Dziadyga napisał: "to po co kupił takiego gracza?"

Nie mam pojęcia, widać Arteta też popełnia błędy. W tym przypadku błędem było niezawetowanie pomysłu Berty.

Dziadyga komentarzy: 1167214.12.2025, 22:13

@Damper napisał: "Może jest lepszym piłkarzem niż Gyokeres."
A mi się wydaje,że trener nie potrafi znaleźć dla niego miejsca w obecnej taktyce,a taktyka pozostała taka jak rok temu,to po co kupił takiego gracza? Natomiast Brentford kupił gracza pod taktykę + umiejętności gracza = sukces na ten moment sezonu.

Damper komentarzy: 455114.12.2025, 22:10

@Dziadyga napisał: "Taki znawca jesteś to powiedz mi czemu taki Igor Thiago ma już ponad 10 goli w Brentford i gra dobrze,gdzie przyszedł z belgijskiej a to poziom portugalskiej"

Może jest lepszym piłkarzem niż Gyokeres.

Dziadyga komentarzy: 1167214.12.2025, 22:07

@Damper napisał: "O poziomie ligi portugalskiej najlepiej świadczy to, że Betoniarek robi tam za gwiazdę. Skoro on jest tam bogiem defensywy, to wiele mówi na temat tego na tle jakich obrońców statystyki nabijał sobie Gyokeres. Chyba nie trzeba przypominać jaki był status Bednarka wśród obrońców Premier League."
Taki znawca jesteś to powiedz mi czemu taki Igor Thiago ma już ponad 10 goli w Brentford i gra dobrze,gdzie przyszedł z belgijskiej a to poziom portugalskiej,ogromne wyrwy w defensywach jak w bundeslidze,dużo goli wpada w tej Belgii i przychodzi sobie taki nieznany facio dla większości,nie robił jakiś kosmicznych liczb, ląduje jeszcze na kontuzji cały rok,bo zerwał więzadła..

Damper komentarzy: 455114.12.2025, 21:57

O poziomie ligi portugalskiej najlepiej świadczy to, że Betoniarek robi tam za gwiazdę. Skoro on jest tam bogiem defensywy, to wiele mówi na temat tego na tle jakich obrońców statystyki nabijał sobie Gyokeres. Chyba nie trzeba przypominać jaki był status Bednarka wśród obrońców Premier League.

Garfield_pl komentarzy: 4176714.12.2025, 21:52

@N_L_Forever napisał: "Czyżby Tomiyasu wracał na boisko?"
Tak, do Ajaxu na resztę sezonu.

lordoftheboard komentarzy: 865414.12.2025, 21:48

@vergil99111: najwyraźniej nie jest na poziomie Hochlanda

Tak to już jest z tą ligą portugalską, Fabio Viera też tam wymiatał. Czasem po prostu zawodnik nie jest w stanie wejść na poziom wyżej.

Topek komentarzy: 14506 newsów: 12614.12.2025, 21:46

Próbowaliśmy z Gyo, teraz czas na zmiany. W sobotę powinien wyjść Jesus w pierwszym, musimy przywrócić płynność w ataku pozycyjnym. Szwed niech walczy z ławki.

N_L_Forever komentarzy: 3214.12.2025, 21:32

Czyżby Tomiyasu wracał na boisko?

alexis1908 komentarzy: 811214.12.2025, 21:30

@vitold: we 2 się będą przewracać po kontakcie z przeciwnikiem ? xD

vitold komentarzy: 381514.12.2025, 21:22

Jakby się udało, to mamy ok. 175 kg żywej masy z przodu ;))

Jak ułożyć wtedy drużynę, by pomieścić tych dwóch? Jak to widzicie w drzewkach?

vitold komentarzy: 381514.12.2025, 21:19

Haha, ale z Was dobre chłopaki :D

Czekamy na debiut duetu Bestia-Tytan. Widzę Kaia za Viktorem. Niech Havertz tworzy to co potrafi najlepiej i będzie fundamentem linii ataku z Gyokeresem na szpicy. Lecimy dalej!!

vergil99111 komentarzy: 145314.12.2025, 21:00

Można cisnąć bekę z Isaka, ale szczęście, że jesteśmy liderem. Bo Gyokeres byłby już ukamieniowany.
Jak to jest możliwe, że zawodnik na poziomie Haalanda i Mbappe nie potrafi zrobić żadnego impactu w drużynie lidera Premier League i Champions League?
A Merino potrafi strzelać, asystować, walczyć w środku, schodzić nisko, presować i wygrywać pojedynki?

arsenallord komentarzy: 33164 newsów: 11714.12.2025, 20:56

Ten Iraola z Bournemouth też wygląda na niezłego przehajpa

alexis1908 komentarzy: 811214.12.2025, 20:55

@Garfield_pl: miejmy nadzieję że ten mecz to tylko wypadek przy pracy i z Evertonem już wygramy bez większych problemów ;)

Garfield_pl komentarzy: 4176714.12.2025, 20:45

@Dziadyga napisał: "Ale Ja przyrownywalem do wczorajszego meczu,co innego faktycznie pech przy takiej dominacji czy Bayernu czy naszej drużyny i może się trafić a co innego jak wczoraj graliśmy katastrofalnie.
Niczym nie różnie się od Cb widocznie w robieniu fikołków,ta druga strona(wiadome Nicki) to jesteście mistrze wymyślania powodów od lat."

Wuja, ale ja też pisałem że był to słaby mecz xD po prostu wbiłem sobie szpileczke do tego komentarza o Bayernie. Żadnego fikołka nie robiłem;) co się tak wuja zirytowałeś, po co mieszasz w to innych;) @alexis1908 napisał: "Ale bądźmy poważni Bayern nawet jak jakiegoś meczu nie wygra to i tak są mistrzem w tej lidze nie ma dla nich rywala ile mają 9 pkt przewagi o bramkach to już nawet nie ma co mówić"
Panie , przeczytaj jeszcze raz moje komentarze sprzed chwili, i zrozumiesz dlaczego o tym Bayernie napisałem:) no ale tak czy inaczej w tak słabej lidze, bez konkurencji to nadal wstyd zremisować z ostatnią drużyną, pech? No może, ale to Bayern odrabiał jednak straty do końca;) @Dziadyga napisał: "Ja nic nie pisałem wcześniej."
Tym bardziej nie rozumiem co się tak odpaliłeś, jakby to był Twój komentarz;) więcej luzu wuja ;)

alexis1908 komentarzy: 811214.12.2025, 20:44

@Dziadyga: wczorajszy mecz to był kwintesencja futbolu na najwyższym poziomie :D zero prób dogrania jakiejś prostopadłej piłki do skrzydeł czy napastnika za linię obrony milion wrzutek XD a jak już Zubi spróbował raz zagrać fajną piłkę górą nie celną to go wszyscy tu ****li że stracił piłkę i kontra poszła. Ale to nie przeraża taki mecz mógł się zdarzyć bardziej irytujące jest że nam jak nie idzie to zawsze tak gramy.

Dziadyga komentarzy: 1167214.12.2025, 20:34

@Garfield_pl napisał: "Statystyki grają,czy liczy się to co w sieci? Bo kojarzę że ty to drugie uznajesz,gdy ktoś Ci podaje xG Arsenalu przeciwko komuś, a teraz to pech Bayernu? xD zdecyduj się;) bo widzisz wuja, jak Ci się pisze, że w piłce różne scenariusze i wyniki mogą być, to nie akceptujesz, ale na przykładzie Bayernu robisz fikołka od swoich poglądów xD"
Ale Ja przyrownywalem do wczorajszego meczu,co innego faktycznie pech przy takiej dominacji czy Bayernu czy naszej drużyny i może się trafić a co innego jak wczoraj graliśmy katastrofalnie.
Niczym nie różnie się od Cb widocznie w robieniu fikołków,ta druga strona(wiadome Nicki) to jesteście mistrze wymyślania powodów od lat.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady