Falstart po przewie na kadrę: Bournemouth 2-0 Arsenal

Falstart po przewie na kadrę: Bournemouth 2-0 Arsenal 19.10.2024, 22:06, Łukasz Wandzel 375 komentarzy

Powrót do gry w Premier League po meczach reprezentacji sprawia, że zespoły muszą na nowo złapać rytm ligowy. Piłkarze Arsenalu dali tego przykład przeciwko Bournemouth. Ich rywale stosowali wysoki pressing, choć zwykle to londyńczycy naciskają swoich przeciwników. Kanonierzy znani są też ze skuteczności w rozgrywaniu stałych fragmentów, ale tym razem sami stracili po nich dwa gole. Przez czerwoną kartkę grali oraz będą grać w osłabieniu, bo niewątpliwie takim będzie brak Saliby w meczu z Liverpoolem. Do tego szansy na zastąpienie Francuza na pewno nie zwiększył swoim występem Kiwior, który zszedł z murawy po błędzie dającym Wisienkom rzut karny.

Składy obu drużyn

Bournemouth: Kepa – Araujo (46' Smith), Zabarnyi, Senesi, Milos – Scott (63' Kluivert, Cook – Semenyo, Tavernier (63' Christie), Ouattara (63' Sinisterra) – Evanilson (82' Unal)

Arsenal: Raya – White, Saliba, Gabriel, Calafiori – Rice, Partey, Merino (81' Nwaneri) – Sterling (37' Kiwior, 81' Jesus), Havertz, Trossard (64' Martinelli)

Czerwona kartka i rzut karny są skutkami, a nie powodami, przez które Kanonierzy przegrali spotkanie na Vitality Stadium. Londyńczycy prezentowali się słabiej od rywali przez pierwsze pół godziny meczu. Mieli kłopot z przeniesieniem akcji na połowę Bournemouth, a w pewnym momencie świetnemu przed przerwą reprezentacyjną Davidowi Rayi zdarzyło się nawet zagrać piłkę za lekko, co mogło poskutkować golem, gdyby Semenyo lepiej przymierzył.

W 30. minucie Saliba sfaulował Evanilsona, który był już za plecami wszystkich zawodników z pola. Arbiter najpierw ukarał francuskiego stopera żółtą kartką, lecz po analizie VAR-u, zmienił swoją decyzję, i od tej pory Arsenal grał w 10. W związku z utratą obrońcy hiszpański szkoleniowiec wprowadził Kiwiora kosztem Sterlinga.

W osłabieniu piłkarze Mikela Artety wytrzymali ponad godzinę. Mimo wszystko sami wciąż realnie liczyli się w grze o trzy punkty, choć ostatecznie to zmiennicy Bournemouth zakończyli bezbramkowy remis. W 69. minucie bliski szczęścia był Martinelli, lecz Kepa wybronił strzał Brazylijczyka. Z kolei już po chwili sytuacja obróciła się o 180 stopni i to Wisienki wyszły na prowadzenie. Dośrodkowanie z rzutu rożnego na bramkę zamienił Christie. Niecałe 10 minut później złe zagranie Kiwiora spowodowało, że Raya faulował w polu karnym. Piłkę z wapna uderzał Kluivert, który uderzeniem po ziemi ustalił wynik meczu na 2-0 dla gospodarzy.

Stracone bramki z pewnością będą miały wpływ na wybory Artety w następnych spotkaniach. Sailba nie wystąpi przeciwko Liverpoolowi, a do tej pory tworzył z Gabrielem podstawowy duet środkowych stoperów. Z kolei konsekwencją drugiej bramki był fakt, że Kiwior zszedł z murawy przed ostatnim gwizdkiem sędziego, mimo że grał od 37. minuty. Jego błąd przyczynił się do karnego, lecz jednocześnie przez niekorzystny rezultat został wymieniony na napastnika. Nie wiadomo, jak będzie to rzutować na liczbę minut, które Polak będzie dostawać od trenera.

BournemouthPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
pirell komentarzy: 31020.10.2024, 15:22

I wlasnie przed chwila Gvardiol pokazal co powinien zrobic Saliba wczoraj, zamiast szukac "sprytnego" faulu

Socjopata komentarzy: 36920.10.2024, 15:21

Jak widać Wolves ma swojego Martinellego

Gofer999 komentarzy: 1507520.10.2024, 15:19

2-0 powinno być. o,O

mar12301 komentarzy: 2330020.10.2024, 15:18

Czyli City wygra po prostu 3-1

Gofer999 komentarzy: 1507520.10.2024, 15:14

Żeby teraz szybko nie stracili braki to może remis dowiozą. :D:D:D

youngboy komentarzy: 210520.10.2024, 15:09

Który to już raz City dostaje bramkę na początek? I tak wiemy, że się skończy 1-4 ;).

pawel_1986 komentarzy: 54020.10.2024, 15:09

@Elastico07: Oczywiście. Finalnie wilki będą zgwałcone

sonic komentarzy: 88920.10.2024, 15:09

Dobra kończyć mecz prosze xd

Elastico07 komentarzy: 1332120.10.2024, 15:08

I tak city to wygra.

Armata500 komentarzy: 4449 newsów: 13020.10.2024, 15:02

Szczerze mówiąc jak zobaczyłem wczoraj skład przed meczem, to tak czułem, że będą ciężary. Czy spodziewałem się, że aż takie? Nie. Jestem bardzo rozczarowany postawą piłkarzy oraz decyzjami Mikela we wczorajszym spotkaniu. To był zdecydowanie najsłabszy mecz w 2024 roku w naszym wykonaniu. Dywagacje nad tym, czy Salibie faktycznie należała się czerwona kartka (jeśli przyjmiemy, że rywal udawał) czy należał się rzut karny nie mają już teraz znaczenia. Sędzia wybroni się z każdej decyzji, którą wczoraj podjął przeciwko nam. Nie zmienia to faktu, że zagraliśmy bardzo źle, wręcz fatalnie i przegraliśmy zasłużenie.

To co mnie zdenerwowało, to jakby kompletny brak wiary w dobry wynik przy stanie 0:0, taka jakaś straszna niemoc, prawie w ogóle do przodu nie graliśmy, a ja uważam, że nawet grając w 10-tkę wciąż mieliśmy na boisku drużynę, która jakością przerastała Bournemouth i powinniśmy atakować, przynajmniej próbować. Odnosiłem wrażenie, że gramy na hamulcu ręcznym zaciągniętym wyjątkowo mocno i byle tylko gola nie stracić, co niestety prawie zawsze się mści, tym bardziej, gdy nie wykorzystujesz piłki meczowej (prawdopodobnie) którą miał Martinelli będąc sam na sam z bramkarzem.

Jestem zły na drużynę oraz Artetę, jak już wspomniałem. Szkoda mi Kiwiora. Okej, popełnił błąd, zagrał za lekko do bramkarza, wyszedł z tego rzut karny i drugi gol dla przeciwnika. Potem ta wędka, no przykry obrazek. Przykre jest jednak to, jak on jest wyzywany, wyszydzany, szczególnie przez polskie media i wielu polskich kibiców. Takie błędy zdarzyć się mogą najlepszemu obrońcy. W tym meczu nie wychodziło nam praktycznie nic, wszystko było przeciwko nam od samego początku, sami sobie pod górkę robiliśmy i nie wyżywałbym się na Kiwiorze. Chłopak jeszcze się przyda w tym sezonie, szczególnie w obliczu tylu kontuzji, które pewnie nam nie odpuszczą jeszcze. I jestem pewny, że zagra jeszcze nie jedno solidne lub dobre spotkanie. Dopiero co przecież dużo osób mówiło, że dobrze, że Arteta nie oddał Kiwiora w lecie, bo w obliczu tylko urazów obrońców przyda się taki solidny zmiennik. A teraz jeden fatalny mecz całej drużyny, jeden błąd i już chłopa pogonić, bo do niczego się nie nadaje? Ja myślę, że Arteta na 100% porozmawiał z Kubą po meczu i wytłumaczył mu swoją decyzję z wędką i wszystko jest ok. Nie wiem czy wystawi go na Liverpool, pewnie nie od początku, ale na pewno go nie skreśli tak jak tutaj wiele osób w komentarzach.

Czerwone kartki, które dostajemy, to również niepokoi. I jasne, nie dostajemy ich za brutalne faule, ale właśnie za takie głupoty. I prawda jest jedna: sędzia, choćbyśmy nie wiem jak go wyzywali, wybroni się z tych decyzji. Naszym piłkarzom brakuje chłodnej głowy w tym sezonie, choć uważam, że wszystkie te czerwone kartki było bardzo surowymi karami, za surowymi. Choć to nie zwalnia z myślenia piłkarzy, właśnie mając na uwadze kiepskie sędziowanie.

Było też niestety widać wyraźnie brak Saki i Odegaarda, a potem Williama. Bez liderów jesteśmy niestety gorszą drużyną, choć tutaj ameryki nie odkryłem, to oczywiste. I w końcu się to odbiło czkawką.

Co będzie na koniec sezonu, to można gdybać. Jeśli znowu nie zdobędziemy mistrzostwa, zacznie się rozkładanie tego na czynniki pierwsze, że ten mecz, albo tamten zaważył, ta czy tamta strata punktów. Natomiast wciąż jest to początek sezonu. Przecież nikt nie zakładał chyba, że mu już nie przegramy do końca kampanii ligowej. Gdzieś ta porażka przyjść musiała no i niestety przyszła w dość niespodziewanym momencie ze średnim rywalem. I jasne, że mistrzostwo zdobywa się przede wszystkim w regularności w wygrywaniu ze średniakami w lidze, bo na nich najwięcej punktów się nabija. No ale to była na razie jedna wpadka. Czy będzie więcej? Chciałbym wierzyć, że nie, ale przecież tego nie da się przewidzieć.

Niektórym to tutaj styki się poprzepalały i mam na myśli takie opinie/komentarze, w stylu, że już po mistrzostwie. No gdzież, przecież mamy jeszcze październik, a teraz przyszła pierwsza porażka w sezonie. Wszyscy jeszcze potracą punkty w tej lidze i nam się też to przytrafi ponownie. Nie można popadać ze skrajności w skrajność. Jestem bardzo zły na nich za wczorajszy mecz i jak to wyglądało na boisku, ale też i do głowy mi nie przyszło przekreślać szans na końcowy triumf. Jeszcze jest bardzo dużo meczów do rozegrania i myślę, że najbliższe kolejki wiele nam powiedzą. Mamy trudny terminarz, bo to jest zdaje się Liverpool, Newcastle i Chelsea. Zobaczymy gdzie będziemy po tych meczach, ale na teraz, na dziś, okej - można mieć pewne obawy, ale skreślać drużynę w październiku? No nie, tego nie rozumiem. Tutaj się wszystko jeszcze może zmienić 1500 razy. Na wydawanie wyroków przyjdzie czas. Na razie jest smutno po wczoraj, ale nie jest wykluczone, że za tydzień o 20 będziemy wszyscy uśmiechnięci od ucha do ucha. Kibic ma z reguły krótką pamięć :)

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 14:55

@NLF napisał: "1 mecz"
Dzięki, to dobra wiadomość
Bo źle brzmiało 3

NLF (redaktor) komentarzy: 50 newsów: 4920.10.2024, 14:42

@GreKa: 1 mecz! Zapraszamy na najnowszy odcinek NLF, gdzie Adam Targowski tłumaczy to i owo!

youtu.be/Xng2fElpQH4

damianARSENAL komentarzy: 914320.10.2024, 14:13

Moim zdaniem Saliba pauzuje tylko z Liverpoolem, bo była to czerwona kartka za faul taktyczny a nie niebezpieczny.

Rosomak komentarzy: 258720.10.2024, 13:55

Więc tak wczoraj przegraliśmy bo po pierwsze zgraliśmy po prostu słabo i nie co do tego wątpliwości. Druga sprawa to to że Arteta też nasz słabo ustawił zagraliśmy bez rozgrywającego za to 3 dm w środku pola i to było widać. Kolejną sprawą jest to że niestety wczoraj się potwierdziło że var w naszych meczach będzie działał tylko w jedną stronę - Skipp chce złamać nogę Martinelliemu spoko, Haaland uderza specjalnie piłką w głowę Gabriela też wszystko ok i jest super po co w tych sytuacjach var? przecież to nie byłoby zgodne z duchem gry. Można nas w jakikolwiek sposób uwalić - var dział w ciągu 3 sekund bo przepisy trzeba bezwzględnie egzekwować.

Barney komentarzy: 2226720.10.2024, 13:54

@Kondek87nh:

Ja po prostu uważam ,że nawet w 10 powinniśmy grać z nimi jak równy z równym tymczasem Mikel zawsze kapituluje. To jest jego wada on się boi cokolwiek zaryzykować.

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 13:37

@Champishere napisał: "Panowie Saliba pauzuje tylko na Liverpool ?"
Ktoś pisał 3 mecze

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 13:29

@Er4s napisał: "No tak oczywiste że sam widzisz niżej - ludzie potrafią napisać że to jak wyglądaliśmy wczoraj to był nasz plan na mecz i że 3 punkty ukradł nam sędzia
Ręce opadają…"

3 pkt ukradli sobie sami, swoja postawą

Champishere komentarzy: 2220.10.2024, 13:28

Panowie Saliba pauzuje tylko na Liverpool ?

Kondek87nh komentarzy: 2320.10.2024, 13:27

Wczoraj zły bardzo słaby mecz ale nie róbmy tragedii co nie którzy dostali totalnej odkleiki ale spokojnie wiara w Ta drużynę jest wygrać z Szachtarem i całe siły na nd czuje że emirates odleci będzie dobrze

Waskitcz komentarzy: 450620.10.2024, 13:25

Halo Poznań!
Jadę za tydzień na PGA i chciałem spytać czy poleci ktoś jakiś fajny PUB do oglądania El Clasico. Próbuję coś namierzyć na FB ale ciężko znalesc, jak macie jakieś fajne miejsca z jedzeniem lub craftowym piwkiem to też chętnie przyjmę propozycje.

Z góry dziękuję.

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 13:25

@GreKa:
No tak oczywiste że sam widzisz niżej - ludzie potrafią napisać że to jak wyglądaliśmy wczoraj to był nasz plan na mecz i że 3 punkty ukradł nam sędzia
Ręce opadają…

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 13:21

@Er4s napisał: "zagrał wczoraj bardzo zły mecz za co jest odpowiedzialne kilka osób i trzeba z tego wyciągać wnioski żeby stać się lepszym a nie udawać że nic się nie stało"
No ale to raczej oczywiste. Każdy zdroworozsądkowy tak zrobi

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 13:16

@GreKa:
Jesteś zabrany.
Klub nie jest żadnym dnem ale zagrał wczoraj bardzo zły mecz za co jest odpowiedzialne kilka osób i trzeba z tego wyciągać wnioski żeby stać się lepszym a nie udawać że nic się nie stało - to tchórzostwo

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 13:14

@Er4s napisał: "Aha, ktoś napisał fakt że City wczorajszy mecz by pewnie wygrało bo tak by pewnie było i to jest uwaga GLORYFIKACJA.
Jesteście śmieszni i niepoważni. Nie ma co tu zaglądać po porażkach faktycznie bo jak ma się inną narrację niż sędzia nas oszukał to jest się placzkiem i wrogiem klubu"

Widzę od wczoraj masz jedna naracje, która jest mega męcząca. Każda wypowiedź która nie znaczy Arsenal to klub dno, Arteta slaby trener, będziesz negował.
Nawet jak ktoś uzna, że City nie jest w cale takie mocne, nie ma co ich gloryfikowac to też jprdl źle! Ty serio jesteś fajny.

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 13:13

@Nicsienieda:
No i proste. Nie oszukujmy się że jesteśmy zespołem który stać na mistrzostwo i będzie spokój.
Mam wrażenie że City w zeszłym sezonie długo radziło sobie bez De Bruyne, całkiem długo bez Haalanda czy Stonesa i zajęli dosyć wysokie miejsce na koniec sezonu. Real Madryt? Na guten Morgen zrywa więzadła ich podstawowy bramkarz i stoper, później kolejni gracze i na koniec imprezy mają mistrzostwo kraju i puchar ligi mistrzów.
Oddzielmy Nas w takim razie raz a dobrze grubą kreską od najbardziej klasowych drużyn w europie skoro wypada nam dwóch zawodników i musimy się bronić od 30 minuty z 15 drużyną w lidze, ze stadionem na 10 tys ludzi a kibice jeszcze tego bronią…..
parodia.

Kiepomen komentarzy: 456620.10.2024, 13:10

@Nicsienieda napisał: "Mieliśmy eksperymentalny skład z przymusu i naszym planem było wystawienie samych destruktorów, dowiezienie 0 z tyłu i wbicie przypadkowej bramki, może ze stałego fragmentu. Jeśli ktoś oczekiwał fajerwerków niesprawdzonym składem to zupełnie nie docenia poziomu innych drużyn w lidze."
Z takim podejściem to Wenger by był do dzisiaj z takimi problemami kadrowymi jakie miał, kompletny minimalizm z tego komentarza bije

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 13:07

@GreKa:
Aha, ktoś napisał fakt że City wczorajszy mecz by pewnie wygrało bo tak by pewnie było i to jest uwaga GLORYFIKACJA.
Jesteście śmieszni i niepoważni. Nie ma co tu zaglądać po porażkach faktycznie bo jak ma się inną narrację niż sędzia nas oszukał to jest się placzkiem i wrogiem klubu

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 13:02

@Er4s napisał: "City nie ma stylu ale nie oczekujmy że się będą głupio potykać jak my.
To właśnie napisałeś. Po co?"

Ja odpisałem na gloryfikacje City, na twierdzenie że ich styl dałby im wygrana wczoraj.
Nie wiem co to ma do oczekiwan niespodzianki dzisiaj.

miki9971 komentarzy: 7100 newsów: 220.10.2024, 13:02

@Nicsienieda napisał: "Mieliśmy eksperymentalny skład z przymusu i naszym planem było wystawienie samych destruktorów, dowiezienie 0 z tyłu"

I mając jakby nie patrzeć 7 defensywnych zawodników, dowieźliśmy 2 z tyłu.

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 12:58

@GreKa:
City nie ma stylu ale nie oczekujmy że się będą głupio potykać jak my.
To właśnie napisałeś. Po co?

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 12:56

@Er4s napisał: "Hipokryci.com"
To o sobie?

Kaczaza komentarzy: 746620.10.2024, 12:56

@Olczyck: bo mamy ławkę jaką mamy, kiepsko to trochę wygląda

Nicsienieda komentarzy: 1352 newsów: 120.10.2024, 12:54

@Er4s napisał: "W takim razie wymagam od niego jasnego przekazu przed sezonem „jeśli ominiemy kontuzje kluczowych graczy zawalczymy o mistrzostwo, jeśli jednak nie to bijemy się jak równy z równym z każdym zespołem w lidze i walczymy o TOP4” I mamy wtedy sprawę jasną"
Ale tak jest co sezon, że kontuzje kluczowych zawodników decydują o finalnej pozycji w lidze. Kto może grać decyduje o tym, gdzie się kończy na koniec sezonu, a nie jakieś abstrakcyjne 'wola walki' czy 'więcej chcieli'. Gdyby z naszego składu wylecieli Odegaard, Saka i Saliba na dłużej, nie mamy szans na mistrza (chyba że to samo spotka City).

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 12:54

@GreKa:
Tak wiem, będę oczekiwał tylko w meczu z nami.
Wczoraj od Bournemouth nie oczekiwałem sensacji.
Hipokryci.com

Gofer999 komentarzy: 1507520.10.2024, 12:51

@M4rcin: Ale to są ludzie z telewizora, a wiesz że takie mają wiekszy autoryrtet. :D:D:D

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 12:50

@Er4s napisał: "Pewnie dzisiaj bez tego stylu rozjadą trzy, cztery zero wilki"
Ale nie oczekuj od Wolves sensacji.

Gofer999 komentarzy: 1507520.10.2024, 12:48

@Nicsienieda: Tak, na pewno planem było bronić się w tym meczu i wbić przypadkową bramkę. hahahahaha. :D:D:D:D

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 12:47

@GreKa:
Pewnie dzisiaj bez tego stylu rozjadą trzy, cztery zero wilki

GreKa komentarzy: 398620.10.2024, 12:44

@arsenallord napisał: "Różnica między nami a City jest taka, że oni w 10 nie tracą swojego stylu i wczoraj wygraliby ten mecz."
Oni wraz z kontuzja Rodriego stracili styl. City osra sie w tym sezonie, tak jak połowa k.com po porażce

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 12:42

@Nicsienieda:
Nie no chyba sobie żartujesz.
Skoro Mikel Arteta w letnim okienku sprowadza do klubu Sterlinga który ma pensje większą niż cała formacja ofensywna wisienek, nie sprzedaje Jesusa, nie ściąga upgrade’u za Nketiaha, Vieire czy ESR to nie rozśmieszaj mnie że teraz mamy mu współczuć że nie wbił przypadkowej bramki ze stałego fragmentu gry tak jak to sobie zaplanował z Bournemouth, któremu absolutnie nie umniejszam. W takim razie wymagam od niego jasnego przekazu przed sezonem „jeśli ominiemy kontuzje kluczowych graczy zawalczymy o mistrzostwo, jeśli jednak nie to bijemy się jak równy z równym z każdym zespołem w lidze i walczymy o TOP4” I mamy wtedy sprawę jasną.

Nicsienieda komentarzy: 1352 newsów: 120.10.2024, 12:36

Mieliśmy eksperymentalny skład z przymusu i naszym planem było wystawienie samych destruktorów, dowiezienie 0 z tyłu i wbicie przypadkowej bramki, może ze stałego fragmentu. Jeśli ktoś oczekiwał fajerwerków niesprawdzonym składem to zupełnie nie docenia poziomu innych drużyn w lidze.

Er4s komentarzy: 391520.10.2024, 12:33

@jurasmolas44:
No jeśli fachowością nazywasz wieczne „nic się nie stało, okradł nas sędzia” po każdym beznadziejnym występie to tak będziemy trwać w przeciętności i nienawiści do innych zespołów które będą podnosić puchary. Mam nadzieję że w organizacji nie mają takiego podejścia i ktoś kto powie Artecie żeby się trochę ogarnął bo o ile go kocham to jak mu wypada jakiś element układanki to strada zmysły….

arsenallord komentarzy: 30581 newsów: 11720.10.2024, 12:31

@Rynkos7: Wątpię żeby ta osoba myślała racjonalnie

Rynkos7 komentarzy: 768520.10.2024, 12:30

@arsenallord napisał: "I przynajmniej jeden z dwójki Saka-Odegaard musi być na boisku. Inaczej nie mamy ofensywy."

Jeszcze niedawno ktoś pisał, że nasz ofensywa wygląda lepiej bez Odegaarda xd

Ashburton komentarzy: 458520.10.2024, 12:28

@Kiepomen: Nie, Rice nie zawodzi, jeżeli każe się drużynie grać jakieś autobusy i kontry,, to wychodzi w praniu że teoretycznie druga czy trzecia najlepsza linia pomocy w lidze gra piach.
Jak Xhaka był w składzie to nie przeszkadzało dominować ogórków, a teraz nagle jest problem i ktoś tu widzi winę Rica czy Parteya, ciekawe. Artecie wczoraj decyzyjnie mecz nie wyszedł i tyle.

wajktor1998 komentarzy: 156320.10.2024, 12:27

@arsenallord: dokladnie, latwo sie Mikela o wszystko krytykuje, ale dwoch najwazniejszych pilkarzy nie bylo dostepnych na ten mecz. Do tej pory bez Ode Mikelowi udawalo sie znalezc rozwiazanie na gre, ale dodajac do tego brak Saki to juz za duzo, na ten moment.

arsenallord komentarzy: 30581 newsów: 11720.10.2024, 12:23

I przynajmniej jeden z dwójki Saka-Odegaard musi być na boisku. Inaczej nie mamy ofensywy.

jurasmolas44 komentarzy: 191720.10.2024, 12:21

I trenera

jurasmolas44 komentarzy: 191720.10.2024, 12:19

@M4rcin: tam merytorycznie i fachowo podchodzą do sprawy a nie beczą na drużynę po stracie punktów i wylewają pomyje na zawodników nie trenera

Rynkos7 komentarzy: 768520.10.2024, 12:19

@M4rcin napisał: "Słabe United grające w 10 przeciwko porto z którym my mieliśmy dużo problem ciśnie i doprowadza do remisu a my się bawimy w bronienie wyniku z Bournemouth

Gdyby do mistrzostwa wystarczyło 80-85pkt to może chwalibym taką grę, ale gdy potrzebujemy 90+ to w każdym meczu trzeba grać o zwycięstwo bo te remisy z tak słabymi druzynami nam nic nie dzadza"


Dla mnie nasz występ wczoraj też był żenujący. Za dużo kalkulacji ze strony Artety i drużyny, granie pełną defensywką i liczenie na kilka kontr. Próbowaliśmy czegoś co sprawdziło się w poprzednich meczach, ale w każdym z nich mieliśmy dużo szczęścia. Brighton marnowało mnóstwo sytuacji a City nie radziło sobie w ataku pozycyjnym gdy cały Arsenal był w polu karnym. Bournemouth gdyby miało kilka bardziej klasowych napastników spokojnie by nam wbiło więcej bramek bo swoje sytuacje mieli. Z kolei z naszej strony jakieś pojedyncze zrywy, ale brak jakiejkolwiek chęci zaatakowania rywala. Fakt, że graliśmy w 10 na bok, to był totalnie żenujący występ.

Następny mecz
Ostatni mecz
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Brentford - Arsenal 1.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady