Francuska Robota: RC Lens vs Arsenal

Francuska Robota: RC Lens vs Arsenal 02.10.2023, 07:34, Dominik Kwacz 1340 komentarzy

Liderzy grupy B wyruszają do Francji z nadzieją na podtrzymanie dobrej formy. Drugim rywalem Arsenalu w rozgrywkach fazy grupowej Champions League będzie Racing Club de Lens.

Ekipa Les Sang et Or ma za sobą fenomenalny sezon. Podopieczni Francka Haise byli o krok od mistrzostwa Francji, kończąc rozgrywki ze stratą zaledwie punktu do PSG. Podczas letniego okna transferowego odeszło jednak dwóch kluczowych piłkarzy: Lois Openda zasilił RP Lipsk, a Seko Fofana zdecydował się na ruch do Al-Nassr. Klub pobił też swój rekord transferowy, ściągając młodego napastnika Montpellier Elye Wahiego. Jednak bez swoich czołowych graczy drużyna Przemysława Frankowskiego zaczęła sezon o wiele gorzej, gromadząc zaledwie 7 punktów w siedmiu kolejkach i zajmując piętnastą pozycję w tabeli. Warto tu jednak odnotować, że sześć z tych siedmiu punktów Les Artésiens zdobyli w dwóch ostatnich spotkaniach, pokonując Toulousę i Strasbourg. Udało im się również zremisować na wyjeździe z Sevillą. Po tragicznym początku sezonu Francuzi powoli odnajdują więc swoją formę.

Kanonierzy powrócili do najbardziej prestiżowych rozgrywek z przytupem, nie pozostawiając złudzeń ekipie PSV Eindhoven, demolując Holendrów przed własną publicznością 4:0. Wciąż pozostają też jedną z dwóch niepokonanych ekip w Premier League. Wtorkowe spotkanie może być szansą dla kilku zawodników drugiego szeregu, bowiem już w niedzielę Arsenal mierzyć się będzie z liderami tabeli, Manchesterem City.

W drużynie gospodarzy kontuzje leczą Jimmy Cabot, David Costa, Wuilker Farinez i Massadio Haidara. W Arsenalu do składu powraca Leandro Trossard, jest też szansa na powrót Gabriela Martinelliego. Poza składem pozostaje Timber. Thomas Partey trenował z zespołem, ale nie wiadomo czy będzie gotowy.

Pomimo arcyważnego spotkania w najbliższy weekend, nie należy spodziewać się, żeby Arsenal wyszedł na murawę Stade Félix-Bollaert w rezerwowym składzie. Być może szansę odpoczynku dostanie dwóch lub trzech czołowych graczy, jednak w Lidze Mistrzów lekceważenie przeciwnika nigdy nie jest dobrym pomysłem. Kanonierzy nie stracili w tym sezonie bramki w meczu rozgrywanym na wyjeździe i są faworytami w starciu z Francuzami, którzy jednak z pewnością nie oddadzą punktów bez walki.

Rozgrywki: Liga Mistrzów
Miejsce: Stade Félix-Bollaert , Lens
Data: Wtorek, 3 października, godzina 21:00 czasu polskiego
Sędzia: Marco Guida
Transmisja: 21:00 w Polsat Sport Premium 3

Liga MistrzówMikel ArtetaRC Lens autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
notopyk komentarzy: 360609.10.2023, 13:23

Słaby mecz w naszym wykonaniu, Jesus strzeliłby na 2-0 to byłoby po meczu a tak to wynik niekorzystny

tomawwa komentarzy: 39806.10.2023, 16:12

@Lamoreaux: jestem tego samego zdania. Raya tak bardzo chce pokazać jak to on cudownie gra nogami jak nikt inny, że będzie nas to kosztowało tyle samo punktów co odjebki Arona który wg. mnie jest lepszy na linii.

Lamoreaux komentarzy: 362705.10.2023, 17:28

@Gunner18AFC napisał: "Raya jest za grzeczny, żeby u nas bronić. Potrzeba nam charakterów"

Ciekawe spostrzeżenie. Ja też uważam, że bramkarz to powinien mieć dużą dawkę charyzmy w sobie, którą powinien wręcz zarażać swoich kolegów z bloku defensywnego. Raya może jest jeszcze trochę nieśmiały bo nowy - nie wiem jak u niego było z tym elementem w Brentford.

Natomiast to mityczne granie nogami i passy na kilkadziesiąt metrów to trochę wygląda jak reklama kubełków KFC - na reklamie się wysypują kurczaki a jak zamówisz to kubełek do 1/3 zapełniony.

Wolałbym Ramsdale na bramce niż Raye.

Czeczenia komentarzy: 1261604.10.2023, 18:32

W pewnym sensie stoję po stronie Havertza. Nie, nie dlatego, że go cenię. Gra jak gra, modliłem się by tu nie przychodził.

Tu trzeba walić w Artetę. Chłop wzoruje się na Guardioli, co żadną tajemnicą i złośliwością nie jest. Zamarzył mu się Gundogan w Arsenalu, to mamy Gundogana w Arsenalu. Niestety, nasz był bity w Chelsea, to wygląda jak wygląda.

Mimo wszystko, życzę mu dobrze. Wylewanie na kogoś wiadra pomyj tylko dlatego, że kiepsko kopie piłeczkę to przesada. Ale jeżeli oddamy bez żalu ESR kosztem niemieckiego flopa to pęknie mi serce.

Reamoner komentarzy: 480904.10.2023, 18:23

Słabsza forma Aarona zbiegła się z momentem gdy jego partnerka poroniła i nie ma przypadku że miał wtedy nogi jak z waty ale końcówkę sezonu miał dobrą i początek tego też więc dlaczego Mikel ??

Gunner18AFC komentarzy: 3500 newsów: 304.10.2023, 18:01

No i po tym genialnym wykopie Rayi straciliśmy pierwszą bramkę.

Gunner18AFC komentarzy: 3500 newsów: 304.10.2023, 17:58

Raya jest za grzeczny, żeby u nas bronić. Potrzeba nam charakterów

alexis1908 komentarzy: 388404.10.2023, 17:45

@kamo99111: No tak to wygląda że teraz punktować a szczyt formy ma przyjść później . W zeszłym sezonie zaczelismy za szybko i na dobre nam to nie wyszło

cieniak14 komentarzy: 174404.10.2023, 17:45

@Elastico07 napisał: "@sickstick napisał: "Nie zgadzam się z większością na tej stronie odnośnie hejtu na Havertza"

Daj coś sensownego na jego obronę"


Tez z chęcią przeczytam. Ja zdążyłem zauważyć,ze Havertz daje nam:
-zwolnienie akcji,ktore przez niego przechodza
-zamiast posyłać piły do przodu to cofa do tyłu,zeby nie brac na siebie odpowiedzialności
-sporo lekkich podań,ktore nie dochodzą do celu i narażają nas na kontry
-poruszanie na boisku porównywalne do wozu z węglem
-marnowanie okazji,ktore przeciętny brazol za 10mln by zamienił na bramke

Co niektorzy tutaj zapominają,ze Havertz to nie chłopaczek kupiony za 5mln na sprawdzenie, tylko gość,za którego klub wyłożył kupe siana. Obecnie ten chlopaczek więcej zabiera drużynie, niż daje.

Czeczenia komentarzy: 1261604.10.2023, 17:44

Mnie, a propos super gry nogami Rayi, zastanawia, jakie ma to przełożenie na naszą grę w warunkach meczowych. Bo, że ma wyższą celność podań to jedno, ale czy przekłada się to na szybsze po przenoszenie piłki z obrony do ataku? Czy przekłada się to na kreowanie większej liczby sytuacji? Czy skuteczniej wychodzimy spod pressingu przeciwnika?

A może gówno z tego wynika, różnica jest niezauważalna, a prawdziwym testem będzie mecz z City i kilka tego typu starć w sezonie, gdzie to mityczne rozgrywanie od bramkarza ma przełożyć się na dwie sytuacje wykreowane więcej w meczu.

Nikt, totalnie nikt, nie zająknął się w kwietniu czy maju, że to Ramsdale zawalił nam mistrzostwo, mimo, że akurat w końcówce miał słabsze momenty, słabsze mecze. Czy Arteta uważa, że Raya dorzuci te dodatkowe 2-5%? Na to wygląda.

kamo99111 komentarzy: 748804.10.2023, 17:42

Hmm... a może właśnie taki był zamysł Artety żeby najlepsza formę piłkarze osiągnęli w drugiej części sezonu? Nie jesteśmy w szatni, więc nie wiemy dlaczego zespół obecnie obniżył loty w stosunku do zeszłego sezonu? Być może Mikel wzoruje się na zeszłorocznym City, gdzie w drugiej połowie sezonu przejeżdżali się po każdym jak walcem? Teraz ważne żeby nie tracić kontaktu z liderem na więcej jak 5-8pkt. A wdrugiej części może zaczną odwalać wirtuozerie? Takie moje przemyślenie po wczorajszym meczu :-p

Elastico07 komentarzy: 1327304.10.2023, 17:06

@sickstick napisał: "Nie zgadzam się z większością na tej stronie odnośnie hejtu na Havertza"
Daj coś sensownego na jego obronę

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 404.10.2023, 16:42

@M4rcin napisał: "Pewnie, ze powinien walczyć. Gość został odstawiony na ławke a niczym nie zawinił bo Arteta wymyślił sobie, ze bedzie grał Raya, który lepiej gra piłką i spoko, jego decyzja i ma do tego prawo. Tylko po co to gadanie o rotacji, jakieś innowacyjne zmiany bramkarzy w trakcie meczu itp jak i tak Raya gra wszystko w lidze i LM a Ramsdale dostał tylko jakiś mecz w kukuryku cup? Mi by sie odechciało poprostu"
To samo było jak Ramsdale przychodził za Leno. Po prostu musimy pogodzić się z tym, że każdy (może poza Saką) może zostać zastąpiony i trzeba wszędzie szukać wzmocnień. Nie rozwiniemy się jeśli będziemy kierować się sentymentami. Nie wiem czy Raya okażę się lepszy, ale jeśli Arteta tak czuje, to nie widzę problemu.

Mastec30 komentarzy: 752604.10.2023, 16:36

No każdy łyknął tą bajeczkę o dwóch równorzędnych bramkarzach i rywalizacji a od początku mówiłem, że coś takiego nigdy nie działało i Arteta na ten moment też postawił na jednego bramkarza. Dziwna decyzja że to jednak Raya ale ma chłop ewidentnie słabość do niego. Ocenimy po czasie czy się opłacało ale na ten moment jest niesmak po tym jak Aaron został potraktowany

M4rcin komentarzy: 193504.10.2023, 16:28

Pewnie, ze powinien walczyć. Gość został odstawiony na ławke a niczym nie zawinił bo Arteta wymyślił sobie, ze bedzie grał Raya, który lepiej gra piłką i spoko, jego decyzja i ma do tego prawo. Tylko po co to gadanie o rotacji, jakieś innowacyjne zmiany bramkarzy w trakcie meczu itp jak i tak Raya gra wszystko w lidze i LM a Ramsdale dostał tylko jakiś mecz w kukuryku cup? Mi by sie odechciało poprostu

Mastec30 komentarzy: 752604.10.2023, 16:18

ChrisWheatley: Kaoru Mitoma podpisał nowy 5-letni kontrakt z Brighton. Jego agent wynegocjował i uzgodnił umowę wartą prawie 80 000 funtów tygodniowo. Nowy kontrakt zostanie ogłoszony w ciągu 24 godzin.

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 16:04

Oczywiście Ramsdale a nie Leno :P

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 16:04

Jeśli Leno po 1 sezonie na ławie zacznie płakać że chce odejść, to d* z niego a nie walczak. Jeśli gość jest takim fighterem na jakiego się go kreuje, to po wylądowaniu na ławie powinien zacząć trenować 2x ciężej i zawalczyć o wywalczenie sobie bluzy nr 1. Mam zresztą nadzieję że właśnie tak będzie.

Leno był fajnym gościem, ale wystarczy na niego spojrzeć i już wiesz że nie jest walczakiem. Aaron to walczak, to wylądowanie na ławie dobrze mu zrobi i wróci silniejszy.

aguero10 komentarzy: 861204.10.2023, 15:50

Jeśli Ramsdale będzie dalej tak grzać ławę to z pewnością po sezonie będzie chciał odejść . Chłopak jest za ambitny aby być numerem 2 . To samo było z Leno jak przyszedł Anglik .

Traitor komentarzy: 10411 newsów: 2404.10.2023, 15:38

@sWinny:

tu sie zbieraja w WWA https://www.facebook.com/events/1319980888891301 - bylem rok temu tez na ars-city i bylo bardzo fajnie (niestety wynik niefajny :P)

FlameDood komentarzy: 188704.10.2023, 15:25

@Er4s ja się z tym zgadzam. Ale w moim wpisie chodziło o wczorajszym mecz. Mimo że cała drużyna zagrała bardzo słabo za wyjątkiem Rice to Havertz wcale nie był taki zły w tym meczu jak inni koledzy z drużyny, a i tak znajdą się tacy co winę zwalą na niego. Havertz miał wczoraj dobrą okazję do strzelenia bramki, dobrze wyszedł na pozycję, uderzył dobrze ale trochę za lekko. Oprócz tego mógł mieć asystę przy akcji Trossarda. W pierwszej połowie miał bardzo dobre dwa odbiory w środku pola z których mogły pójść dobre akcję. I powtórzę się jeszcze raz, nie bronie Havertza bo patrząc na kwotę transferu, zaufanie jakie daje mu trener to jest zdecydowanie za mało.

sWinny komentarzy: 815904.10.2023, 15:19

Orientuje się ktos z was czy w niedzielę obejrzę gdzieś spotkanie w Warszawie? jakiś lokal, pub?

Arsenal2004 komentarzy: 474604.10.2023, 15:15

@SzamanTheGunner: Zgadzam się że Sanchez u nas to był często gamechanger, ale co wygraliśmy z nim w składzie? Arteta buduje zespół, który ma się dopełniać na boisku i który będzie rywalizował o najważniejsze trofea. Nie potrzebujemy w tym momencie zawodników którzy mogliby podzielić szatnie jak Alexis czy Auba na końcu. Potknięcia jak z Lens czy Fulham będą się zdarzały i mogą być frustrujące, ale pisanie takich rzeczy jak ty po 2 meczu LM w fazie grupowej jest po prostu bez sensu.

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 15:14

@kaman17 napisał: "Ja natomiast widziałem te fakty trochę inaczej połączone. Martinez grał tyle miesięcy na środkach przeciwbólowych z niedoleczonym urazem, a dopiero lekarz z Arsenalu jak przyszedł to go odsunął i zdecydował o dokładnym wyleczeniu urazu."
Nieno, moja teza jest mocno hipotetyczna, natomiast ta twoja jest zupełnie nietrafiona. Tak go odsunął od składu, że pozwolił mu zagrać w 6 meczach aż wreszcie jego uraz nie pogłębił się w meczu z Arsenalem do tego stopnia że potrzebna jest kolejna operacja. Tak więc ja tutaj nie widzę jakiegoś zdecydowanego odsunięcia od gry, a wręcz przeciwnie - pozwalał mu grać tak długa aż ten się ostatecznie doprawił.

Er4s komentarzy: 388204.10.2023, 15:10

@FlameDood:
Może dlatego ze każdy inny piłkarz jak zagra mecz, dwa padaki to odpowie kilkoma dobrymi występami, bramka, asysta, kluczowa interwencja… a Havertz od początku sezonu nie uciułał choćby kilku dobrych fragmentów gry. Zastanawiam się czy poza dobrze strzelonym karnym był choćby jeden…

stanyal komentarzy: 146104.10.2023, 14:54

@SzamanTheGunner:

W srody nie pisz. W srody Tobie .....

Nawiazujac do pewnego klasyka ;)

Cale szczescie ze nie jestes kibicem CFC czy United bo pewnie juz bys przerzucal sznur przez galaz.

Garfield_pl komentarzy: 3337904.10.2023, 14:41

@SzamanTheGunner napisał: "Gdzie jest zmiana tytułu nagłówka?? Pewnie do teraz nie mogą się zdecydować jak opisać naszą beznadziejną sytuację w parlamentarnych słowach

Co za żenujący mecz tak BTW.
City to nas zmiecie z murawy jak my nie zaczniemy
STRZELAĆ GOLI Z WYPRACOWANYCH SYTUACJI
STRZELAĆ BRAM, ŁADOWAĆ

Kwintesencja futbolu, należy STRZELAĆ I ZDOBYWAĆ BRAMKI. Mamy ku temu niby wszystko czego trzeba a wpieprzą Ci jakiegoś Havertza, pewnie syna jakiegoś oligarchy, który ma grać i koniec ! Ciamajda, pewnie chłopaki woleliby grać w 10 niż z tym popaprańcem.

I CO TU ROBI TEN CHING CHANG CHONG ja się pytam??? UUUUŁŁŁAAA HAIIIIIIIIIA, strzał na alibi

I Ben White aka GRAM NA ALIBI. Nasz Londyński Sergio Ramos.

Kiedyś był Alexis, wymieszał dwóch, pizdnąl zza pola na budę, z wolnego na budę, z bani, z ręki, kolanem, plecami ale brał ciężar gry na siebie i szło. Nie wiem :((((

Rice'y za 150 baniek Bramkarze Jesusy Timbery, a ja tu nie widzę mistrzowskiej ekipy na zdobycie tytułu. Nie udało się nam zremisować z Lens, no masz ci los! Frustracja daje siłę mi i wzrasta. Jestem Szamanem"

Widzę ktoś tu jeszcze nachlany i zapomniał kultury, po co wyzywanie piłkarzy? A skoro za duża frustracja , to zalecam odpoczynek od strony i może oglądania AFC , bo ewidentnie Ci szkodzi

pablofan komentarzy: 374204.10.2023, 14:36

@kaman17: Gabriel w tym sezonie uważam, ze jak na razie jest równiejszy od Saliby :) nie pamietam żadnego jego
Błędu w obronie, a saliba mino, ze ratował się opresji to kilka baboli mu się przytrafiło.

Rynkos7 komentarzy: 766004.10.2023, 14:31

Na takie mecze jak ten z Lens kiedy nie bardzo nam cokolwiek wychodzi potrzeba takich magików jak Henry czy van Persie, którzy załadują bramkę z niczego albo kogoś takiego jak Haaland, który nawet jak ma gorszy dzień to przynajmniej zamęczy obrońców swoją fizycznością. Napastnik to mus na styczeń. Nie jestem przekonany do tego Toney'a, przyznam też że za wiele jego meczów nie oglądałem, ale jeżeli Arteta widzi w nim wartość dodaną to będzie mile widziany.

FlameDood komentarzy: 188704.10.2023, 14:30

Kolega po wczorajszym meczu chyba nie doszedł do siebie jeszcze.

Adi17 komentarzy: 336504.10.2023, 14:29

Nie wiem czy w Polsce już pojawił się "Tranq" z USA, ale po poście kolegi poniżej jest to całkiem możliwe.

SzamanTheGunner komentarzy: 91604.10.2023, 14:23

Gdzie jest zmiana tytułu nagłówka?? Pewnie do teraz nie mogą się zdecydować jak opisać naszą beznadziejną sytuację w parlamentarnych słowach

Co za żenujący mecz tak BTW.
City to nas zmiecie z murawy jak my nie zaczniemy
STRZELAĆ GOLI Z WYPRACOWANYCH SYTUACJI
STRZELAĆ BRAM, ŁADOWAĆ

Kwintesencja futbolu, należy STRZELAĆ I ZDOBYWAĆ BRAMKI. Mamy ku temu niby wszystko czego trzeba a wpieprzą Ci jakiegoś Havertza, pewnie syna jakiegoś oligarchy, który ma grać i koniec ! Ciamajda, pewnie chłopaki woleliby grać w 10 niż z tym popaprańcem.

I CO TU ROBI TEN CHING CHANG CHONG ja się pytam??? UUUUŁŁŁAAA HAIIIIIIIIIA, strzał na alibi

I Ben White aka GRAM NA ALIBI. Nasz Londyński Sergio Ramos.

Kiedyś był Alexis, wymieszał dwóch, pizdnąl zza pola na budę, z wolnego na budę, z bani, z ręki, kolanem, plecami ale brał ciężar gry na siebie i szło. Nie wiem :((((

Rice'y za 150 baniek Bramkarze Jesusy Timbery, a ja tu nie widzę mistrzowskiej ekipy na zdobycie tytułu. Nie udało się nam zremisować z Lens, no masz ci los! Frustracja daje siłę mi i wzrasta. Jestem Szamanem

taxi_driver komentarzy: 120304.10.2023, 14:08

@coooyg11:

Kompletnie przestrzeliłeś z argumentacją przeciwko mnie. Gdzie ja napisałem, że cały poprzedni sezon graliśmy super piłkę? Napisałem, że do końca poprzedniego roku graliśmy najlepiej a nie cały sezon i takie są fakty.
Oczywiście bywały słabe mecze, gdzie przepychaliśmy ale City miało więcej takich meczy i dopiero po Nowym Roku wskoczyli na super poziom a my zeszliśmy niżej.

Nie tylko przeze mnie ale przez wszystkich ekspertów choćby z ''Viaplay'' byliśmy uważani za najlepszy zespół rundy jesiennej, więc tym bardziej nie rozumiem twojej krytyki wobec mnie. Ja tylko napisałem, że gramy dużo gorzej niż graliśmy rok temu i to jest prawda i wszystko to odzwierciedla i tylko tyle w temacie i nic więcej.

aguero10 komentarzy: 861204.10.2023, 13:57

@kaman17:

Partey poprostu świetnie porusza się po boisku pomimo że nie jest szybkim zawodnikiem . Do tego potrafi dobrze rozegrać . Co do odbioru nie ma lepszego w PL.

mar12301 komentarzy: 2328504.10.2023, 13:52

Jak saka się rozyebau to mamy przewalone

jedi133 komentarzy: 154104.10.2023, 13:49

@Marzag: jasne że zaangażowanie nie było odpowiednie. Ale zwróć uwagę, że Arsenal nawet przy takim graniu powinien wbić 5 goli. Za każdym razem zabrakło centymetrów. Dlatego nazywam to szczęściem ze strony Lens

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 13:49

@kaman17 napisał: "No ja tęsknię za Parteyem. Nie wiem jak on to robi, ale z nim na boisku potrafimy gnieść rywali. Odbiór piłki zajmuje maksymalnie kilka sekund. Nawet potrafiliśmy to zrobić z City na ich terenie. Rice jest świetny, ale na razie jeszcze nie ma aż tak dużego wpływu na naszą grę. Choć wczoraj razem z Salibą super zagrali. Jedyni zawodnicy do których nie mam żadnych zastrzeżeń."
No ba Partey to naturalny playmaker, a Rice mimo że ogólnie wydaje się być od ghanijczyka graczem dużo lepszym, to jednak nie jest rozgryającym.

Nie zgadzam się z większością na tej stronie odnośnie hejtu na Havertza, ale jednak chyba wszyscy się zgodzimy że trio Partey-Rice-Ode to nasza na ten moment najlepsza pomoc.

kaman17 komentarzy: 506704.10.2023, 13:35

No ja tęsknię za Parteyem. Nie wiem jak on to robi, ale z nim na boisku potrafimy gnieść rywali. Odbiór piłki zajmuje maksymalnie kilka sekund. Nawet potrafiliśmy to zrobić z City na ich terenie. Rice jest świetny, ale na razie jeszcze nie ma aż tak dużego wpływu na naszą grę. Choć wczoraj razem z Salibą super zagrali. Jedyni zawodnicy do których nie mam żadnych zastrzeżeń.

Adamarsenal1 komentarzy: 350004.10.2023, 13:18

Ciekawe czy zoabczymy jakieś zmiany w meczu z City, chciałbym zobaczyć środek pola Partey, Rice, Odegaard ale bez rytmu meczowego Thomasa małe szanse są na to, ponadto wraca Martinelli do treningów więc może dostanie jakieś minuty z City.

kaman17 komentarzy: 506704.10.2023, 13:18

@sickstick:
Ja natomiast widziałem te fakty trochę inaczej połączone. Martinez grał tyle miesięcy na środkach przeciwbólowych z niedoleczonym urazem, a dopiero lekarz z Arsenalu jak przyszedł to go odsunął i zdecydował o dokładnym wyleczeniu urazu.

Mastec30 komentarzy: 752604.10.2023, 12:57

@sickstick: Pytam bo nie kojarze, żeby Saliba miał w tamtym okresie jakiekolwiek problemy. No ale nie wiem, być może.

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 12:55

@Mastec30 napisał: "a to jest gdzieś w jakiś wiarygodny sposób potwierdzone że obaj byli niedoleczeni czy zdanie na postawie śledztwa kibicowskiego ?"
To że Martinez grał niedoleczony na przeciwbólówkach to oficjalne info, zaś to że Arteta był wściekły na O'Discrolla za dopuszczenie Saliby do gry po tym jak doznał uraz w meczu ligowym też swego czasu latało po sieci, z pewnością da się to łatwa odkopać. Ja tylko łączę fakty ;)

Mastec30 komentarzy: 752604.10.2023, 12:53

@sickstick: a to jest gdzieś w jakiś wiarygodny sposób potwierdzone że obaj byli niedoleczeni czy zdanie na postawie śledztwa kibicowskiego ?

sickstick komentarzy: 305104.10.2023, 12:51

Kwiecień 23 - Gary O'Driscoll dopuszcza do gry ze Sportingiem niedoleczonego Salibe, przez co ten pogłębia uraz i wypada na dłuższy czas.
Lipiec 23 - Gary O'Driscoll przechodzi z Arsenalu do Man United
Wrzesień 23 - Gary O'Driscoll dopuszcza do gry ze niedoleczonego Martineza, przez co ten pogłębia uraz i wypada na dłuższy czas.

Hoho, pszypadeq? Niesondze.

Alffik komentarzy: 106804.10.2023, 12:50

@Alffik napisał: "to przeczyta"
tu przytacza*

Alffik komentarzy: 106804.10.2023, 12:48

@Piotrek95 napisał: "każdy ma prawo pisać co chce"
Niestety ;)
Później ktoś to przeczyta jakąś z dupy mądrość, przyzna rację, i tak to się później kręci ;p

Piotrek95 komentarzy: 976204.10.2023, 12:30

Jeśli City zagra swoje to nie ma co marzyć o mistrzostwie w tym sezonie, ale - jest to element budowy tej nowej fazy drużyny.

Każdy widzi że obecnie w piłce nie da się tak po prostu załatać pewnych braków, trzeba zbudować drużynę od podstaw, każdy najmniejszy element

Dosłownie, na każdym kroku macie przykłady jak ciężko jest coś zbudować w piłce, pokazuje to United, pokazuje to nawet Bayern czy PSG czy Barcelona. Pokazywał to też Arsenal pod Emerym

A Arteta ma wieloletnią wizję - kiedys się irytowałem że jeden słaby mecz i Arteta jest zwalniany w momencie gdy nie da się po prostu zagrać wszystkich meczów w sezonie wybitnie, nawet City tego nie robi. Teraz już wiem że emocje biorą górę nad inteligencja więc nawet mnie to nie irytuje, każdy ma prawo pisać co chce

Śmiesznie byłoby gdyby tylko osoby których Arteta tak denerwuje przy tej lini i tak im przeszkadza zawsze wskazywały alternatywę, kto powinien stać tam za niego, bo jakoś nie są skorzy do tego

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 104.10.2023, 12:29

@damianARSENAL napisał: "Saka nam wypadł a wy chcecie ryzykować jeszcze z Martinellim?"
Lepiej wyjść w 10 to mniejsza szansa statystycznie ma kontuzje będzie.

AR14 komentarzy: 138104.10.2023, 12:23

@Piotrek95 napisał: "Część kibiców, jak np taki Dziadyga, nigdy tego nie zrozumie, do nich to nie dotrze"

Na tego to już uwagi nie zwracam, za często łapie odklejki ;d

Piotrek95 komentarzy: 976204.10.2023, 12:20

@AR14 napisał: "Ja trochę inaczej na to patrzę. W końcu tworzymy jakiś styl i chcemy dominować rywali. Jednak ja osobiście nie zapominam, że to wciąż młody zespół, który dopiero co się stworzył w zeszłym sezonie i potrzebuje dotarcia.

Docieranie powoduje, że są mecze jak wczoraj, gdy po prostu nie wyglądamy.

Warto poczekać do końca sezonu i zobaczyć co będzie w następnym, jednak wiadomo, że cierpliwość to nie jest kanoniery.com najmocniejsza cecha."


Dokładnie, ten system z Parteyem na PO też miał swój cel na początku sezonu, Arteta to naprawdę nie jest amator, nie zacznie nagle robić na szkodę klubowi

Obecna sytuacja przypomina trochę początki Arsenalu Artety - próba grania swoich schematów, próba pewnej dominacji rywala, wtedy jakość składu pozwalala na dobre momenty ale wynikowo było to 8 miejsce jedynie

Dużo osób chciała go zwalniać, po czym po pewnym czasie zatrybiło i Arsenal stał sie drugą silą ligi.

I teraz ponownie dzieje się ten sam proces, tylko nie startujemy z pułapu 8 miejsca żeby dobić do drugiego ale z pułapu 2 żeby dobić do mistrzostwa Anglii

Też na początku nie działa wszystko, Havertz wygląda źle, zupełnie jak Xhaka czy Odeegard czy White wtedy

Natomiast to co chce wprowadzić Arteta, czyli dominacja i kontrola rywala to przyszłość piłki, rozwój w jedynym słusznym kierunku, ciężko będzie to wprowadzić ale trzeba dać czas i wierzę że Artecie się uda

Część kibiców, jak np taki Dziadyga, nigdy tego nie zrozumie, do nich to nie dotrze ale wierzę że część osób ogarnie że w piłce trzeba się rozwijać - bo jeśli się nie rozwijasz to rywale się uczą twojego stylu, stajesz się takim Mourinho

Zresztą mieliśmy przykład z początku sezonu - szło opornie z Parteyem na boku, po czym Partey wypadł, wrócił stary system i okazało się że nie jest jednak tak cudowny.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Chelsea18105335
3. Nottingham Forest18104434
4. Arsenal1796233
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1767425
11. Tottenham1872923
12. Brentford1772823
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich1726912
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady