Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu

Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu 29.05.2023, 15:15, Patryk Bielski 11505 komentarzy

Kanonierzy godnie pożegnali się z rozgrywkami Premier League i w ostatnim meczu sezonu rozgromili na Emirates Stadium ekipę Wolverhamptonu 5-0. Świetne zawody rozegrał Granit Xhaka, który zdobył dwie pierwsze bramki. Dla Szwajcara było to najprawdopodobniej ostatnie spotkanie z w koszulce z armatką na piersi. Gole strzelali również Bukayo Saka, Gabriel Jesus i Jakub Kiwior. Dla Polaka to debiutanckie trafienie w barwach Arsenalu.

Ostatecznie podopieczni Mikela Artety z 84. punktami ukończyli sezon na drugim miejscu, tracąc do lidera Manchesteru City pięć oczek. Czołową czwórkę uzupełnili Czerwone Diabły oraz Newcastle. Dla Arsenalu był to rekordowy sezon pod wieloma względami, jednak to nie wystarczyło, by włożyć do gablotki jakiś puchar. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejny rok pod tym względem będzie inny i Kanonierom uda się zgarnąć upragnione mistrzostwo.

Składy wraz z ocenami dziennikarzy Sky Sports:

Arsenal: Ramsdale (7), Partey (7), White (7), Gabriel (8), Kiwior (8), Jorginho (7), Odegaard (8), Xhaka (9), Saka (9), Trossard (8), Jesus (8).

Ławka rezerwowych: Nelson (7), Vieira (7), Smith Rowe (7), Tierney (6), Nketiah (6).

Wolves: Sa (4), Semedo (5), Collins (5), Kilman (4), Bueno (4), Nunes (5), Lemina (5), J Gomes (5), A Traore (6), Hwang (5), Jimenez (5).

Ławka rezerwowych: Ait-Nouri (5), Neves (5), B Traore (6), Toti (6), Hodge (6).

Gracz meczu:Granit Xhaka

Obszerny skrót spotkania | Statystyki meczu

Raport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Patryk Bielski źrodło: własne . Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
imprecis komentarzy: 65116.06.2023, 09:21

https://www.youtube.com/watch?v=Lk5x-xFnp9o

Tutaj jego sprint w porównaniu m.in. z Wernerem.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.06.2023, 09:20

@Mastec30: odejść odejdzie, ale nie spieszy nam się z tym. Nie możemy być na skinienie Chelsea, trochę ich przetrzymac i wtedy rzucić mniejsza kwotę, nie ma co im bardziej sponsorować transferów.

imprecis komentarzy: 65116.06.2023, 09:19

@ozzy95: Havertz to dynamiczny piłkarz. Nie ma żadnych braków w dynamice. Przed przejściem do Chelsea wykręcił 4ty wynik Bundesligi pod względem szybkości. Wyższy niż m.in. Coman. On wygląda dość flegmatycznie, ale problemów z mobilnością absolutnie nie ma.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.06.2023, 09:19

@Barney: o to chodzi

Mastec30 komentarzy: 763216.06.2023, 09:18

@danielosik napisał: "gdzie Xhaka na razie odchodzi? Odejdzie dopiero jak wzmocnimy te pozycje, wiec możemy grać na czas żeby zbić z ceny, a nie z miejsca dawać 60 mln"

Nie oszukujmy się. Xhaka odejdzie a to, że nie zostało to jeszcze ogłoszone nie ma tutaj znaczenia. Nawet jak nie przyjdzie Havertz i Rice to przyjdą jakieś opcje B i Xhaka odejdzie. Nie wyobrażam sobie, żeby Arteta nie uszanował jego woli. Poza tym Granit też na pewno nie będzie chciał czekać w nieskończoność a im nam zalezy żeby dopiąc transfery jak najszybciej a nie czekać w nadziei że się 5 mln oszczędzi

Barney komentarzy: 2239816.06.2023, 09:18

@danielosik:

Chelsea jest w takiej sytuacji ,że my powinniśmy go kupić za 50 max

Barney komentarzy: 2239816.06.2023, 09:17

Rice to bardziej by się nadawał na kapitana niż Ode.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.06.2023, 09:15

@Mastec30: gdzie Xhaka na razie odchodzi? Odejdzie dopiero jak wzmocnimy te pozycje, wiec możemy grać na czas żeby zbić z ceny, a nie z miejsca dawać 60 mln

ozzy95 komentarzy: 2311 newsów: 116.06.2023, 09:14

A czy to nie jest tak, że Rice wskakuje za Parteya do pierwszego składu, bo Mikel wierzy, że Rice jest stabilniejszy w obronie, nie zdarzają się mu babole itd? A Havertz wskoczy w buty Xhaki? Niemiec nawet podobnie wygląda na boisku. Dużo analogii. Sylwetka, lewa noga, dobre podanie oraz spore braki w dynamice.

Ja bym poczekał z tym Caicedo, pachnie mi tu bardzo przepłaconym transferem. Mac Allister poszedł za śmieszne pinionżki, więc Ekwadroczyk to w tej chwili dla nich (Brighton) to kura znosząca największe złote jaja.

imprecis komentarzy: 65116.06.2023, 09:14

@kwiatinho: Rice na 99% jeśli przyjdzie to na 6tkę. Na 8kę nie jest warty 100m.

Mastec30 komentarzy: 763216.06.2023, 09:12

@danielosik napisał: "Nie lepiej skupić się na Rice i na innych pozycjach, który przecież na wczoraj powinnismy wzmocnić."

A pozycja Havertza nie jest do wzmocnienia ? Odchodzi Xhaka, Vieira raczej niewypał. Poza Ode nie mamy innego ofensywnego pomocnika na poziomie. Juz abstrahując czy Havertz też jest na poziomie ale chodzi mi o sam fakt sprowadzenia kogoś na tą pozycję. Tak naprawdę to kupimy Rice, Havertza i do wzmocnienia pozostaje jedynie Stoper/PO

Womanizer komentarzy: 1017016.06.2023, 09:11

Nie wiem jak może komuś przez palce przejść hasło, że Caicedo jest wart 80 a Rice 100 to za dużo.
Angliik gra dłużej na topowym poziomie, jest otrzaskany na dużych turniejach, w tym finał Euro, lepsze warunki fizyczne, jest profesjonalistą i nie spłakał się w liście do mediów o odejście.

Caicedo pod względem obycia i doświadczenia to jest 2 sezony do tyłu względem Ryżego.

malyglod komentarzy: 654716.06.2023, 09:09

@nt2b: spokojnie spokojnie, nikogo nie wyrzucaj... Każdy może mieć swoją opinię i dzielić się nią jak chce.
A czy ktoś ufa Artecie czy nie bardzo przecież nie wyklucza zgadzania się z nim w temacie konkretnych ruchów transferowych. Easy

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.06.2023, 09:09

Chelsea słabszy klub? Spokojnie

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698216.06.2023, 09:08

Tylko trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy na teraz Havertz jest nam aż tak potrzebny? Nie lepiej skupić się na Rice i na innych pozycjach, który przecież na wczoraj powinnismy wzmocnić. Najgorzej będzie jak później znowu będzie tłumaczenie, ze zabrakło czasu. Cisza tez jest jeśli chodzi o odejście jakiś naszych zawodników, a to tez jest kluczowe.

nt2b komentarzy: 327 newsów: 416.06.2023, 09:05

Przestańcie w końcu p******ć. xD Czy Wy naprawdę nie rozumiecie, że w słabym klubie każdy piłkarz wygląda słabiej?

Ramsdale'a też jechaliście... A najlepszy przykład to Piotr Zieliński - w dobrym klubie topka, w słabej reprezentacji gniot. Zresztą ile to razy piłkarz w jednym klubie był wybitny, potem w drugim niewypał, którego wszyscy skreślali, a po kolejnym transferze znowu odżywał.

Arteta wyciągnął nas z odmętów PL do walki o mistrzostwo. Jeżeli on mówi, że chce Rice'a i Havertza, to ja mu ufam i Wy też powinniście. Jeżeli podobają Wam się bardziej transfery innych drużyn, to WON tam kibicować.

Mastec30 komentarzy: 763216.06.2023, 08:51

@silvano95 napisał: "Zamiast Havertza mozna było sie skupić na Caicedo albo innej pozycji . Gość jest na nie potrzebny albo taki transfer warto było robić pod koniec okna , my potrzebujemy innych transferów na inne pozycje"

Gdyby nie był potrzebny to by go Arteta nie chciał. Ja mam to samo co Garfield, nie grzeje mnie to nazwisko ale po takich transferach jak Ramsdale chociażby to Mikelowi należy się chociaż jakieś tam miminum zaufania. Chce to znaczy, że coś z niego zrobi. W każdym razie jak ktoś się zastanawia jak miałby grać Havertz u nas to niech porzuci standardowe myśli o 8ce bo w takim zestawieniu personalnym takowej raczej nie będzie. Szykujemy się moim zdaniem na odwrócenie systemu w którym to PO (Partey potencjalnie) będzie schodził do środka i z Jorgihno/Rice będą zabezpieczać środek pola. Nr 8 wtedy nie będzie musiał się angażować w obronę tak jak to robił Xhaka, więc Odegaard i Havertz będą odpowiedzialni za kreowanie. Tak to widzę

kamo99111 komentarzy: 753216.06.2023, 08:50

A na moje przewaga Rice nad Parteyem jest przede wszystkim taka, że ma równiejsza formę na przestrzeni całego sezonu. Partey do tej pory w każdym sezonie miał bardzo poważne spadki formy. W tym na końcu podawał piłki do przeciwnika i był słaby w obronie przez co straciliśmy kilka bramek. Już nie mówiąc o jego pierwszym sezonie gdzie połowę czasu siedzial w szpitalu a druga, jak był zdrowy, to gral po prostu słabo. Nie mam jednak wątpliwości, że Partey w szczytowej formie jest na ten moment lepszym zawodnikiem od Rice. Jednak tak jak wspominałem Ghanczyk nie jest w stanie rozegrać całego sezonu na równym poziomie (kontuzje/spadki formy) stąd mając na garbie Ligę Mistrzów trzeba będzie mieć mocny i wyrównany skład łącznie z lawka rezerwowych. Biorąc pod uwagę też nasz ofensywny styl, defensywny pomocnik asekurujący Zine czy ogólnie rozbijajacy ataki przeciwnika jest kluczowa postacią.

nielegalny komentarzy: 57916.06.2023, 08:47

@kwiatinho napisał: "Zamiast porównywać Rice'a z Caicedo Bellinghamem czy innym Rodrim czego nie da się zrobić rzetelnie to warto się skupić na tym że Rice ma zastąpić Xhake a to jest niewątpliwy skok jakościowy."
amen

kwiatinho komentarzy: 1316116.06.2023, 08:45

Zamiast porównywać Rice'a z Caicedo Bellinghamem czy innym Rodrim czego nie da się zrobić rzetelnie to warto się skupić na tym że Rice ma zastąpić Xhake a to jest niewątpliwy skok jakościowy.

Pomimo ostatniego sezonu Granita w którym był niemal genialny to Rice daje ogromną stabilizację w środku pola. Rice nie schodzi poniżej pewnego poziomu i przy nim wszyscy grają lepiej.

Kiedy w najlepszej formie będzie Partey i Rice to środek pola będzie jak forteca a Ode przy niech będzie mógł nabijać sobie staty

malyglod komentarzy: 654716.06.2023, 08:41

Nie bardzo rozumiem dyskusję czy potrzebny jest środkowy pomocnik czy nie.
Można rozmawiać o nazwiskach, kwotach czy dokładnej pozycji ale taki zawodnik jest konieczny.

Barney komentarzy: 2239816.06.2023, 08:40

Partey ma 30 lat ,końcówkę sezonu miał słaba i zdarzają mu się kontuzji, potrzebujemy Rice.

Barney komentarzy: 2239816.06.2023, 08:38

@aguero10:

Bellingham to 100mln ma podstawy tam 30 baniek jeszcze w bonusach

coooyg11 komentarzy: 381716.06.2023, 08:26

@imprecis: zgadzam się z tobą, że Rice to dla nas klucz, jednak w tym momencie Rodri>Rice, to co gra ten facet przechodzi ludzkie pojęcie.

imprecis komentarzy: 65116.06.2023, 08:24

Rice nie jest gorszy od Rodriego. Gra w gorszym klubie i to jest główna różnica.

aguero10 komentarzy: 861216.06.2023, 08:23

@Lysy1111:

Mudryk też do nas miał przyjść xd . Wjechała lepsza oferta i zawodnik wylądował wiadomo gdzie .

imprecis komentarzy: 65116.06.2023, 08:23

Rice jest na ten moment zdecydowanie lepszy od Bellinghama. Jude jest bardziej magiczny, ale wciąż w jego grze jest sporo błędów, coś jak Camavinga - straty, błędy taktyczne, etc. Rice pod tym względem to maszyna i być może nawet najbardziej inteligentny ŚP na świecie. Nikt nie czyta tak gry jak Rice, nawet Rodri. To jakie on wykręca staty defensywne w ułomnym taktycznie WHU jest niesamowite. Jude jest młodszy, ale też łatwiej zastąpić 8kę inną 8ką niż znaleźć 6tkę. 6ka to ważniejsza rola i trudniejsza do znalezienia. Moim zdaniem ceny za obu powinny być zbliżone, bo jednak Bellingham jest 4 lata młodszy. Natomiast dla AFC to Declan jest ważniejszym graczem. Trzeba dać nawet te 120m. Jeśli pobić rekord transferowy to na niego.

Lysy1111 komentarzy: 55516.06.2023, 08:20

@aguero10:
Możesz to w końcu zrozumieć że Caisedo idzie do Chelsea?
I przestań ciągle płakać o nie swoje pieniądze,patrz transfer Rice.
Rice to top grajek.

coooyg11 komentarzy: 381716.06.2023, 08:15

@aguero10: Rodri to w ogóle inna półka, facet wskoczył na najwyższy możliwy poziom, sam Guardiola powiedział, że potrójna korona to nie przyjście Haalanda, tylko wskoczenia na kosmiczny poziom przez Rodriego, z resztą wczoraj został wybrany znowu zawodnikiem meczu w finale.

Pozycja ŚPD jest bardzo niewdzięczna, niedzielny kibic nie będzie zwracał uwagi na pracę jaką wykonują pomocnicy, Rodri w tym momencie to jest najlepszy zawodnik w City.

aguero10 komentarzy: 861216.06.2023, 08:09

@Piotrek95: @coooyg11:

To w takim razie porównując pozycję City powinno wołać za Rodriego 150 +

Mnie Anglik nie przekonuje . Płacić tyle hajsu za DM'a . Widocznie Arteta uparł się na niego no to przyjdzie . Tak czy siak kiedy Partey jest zdrowy to poprostu jest lepszy od Rice.

coooyg11 komentarzy: 381716.06.2023, 07:44

@aguero10: w tym momencie Rice >>>>> Caicedo i tutaj nie ma nawet o czym gadać.

Zgadzam się, że Bellingham ma większy sufit niż Rice, jednak to są dwie różne pozycje więc ciężko ich porównywać.

Co do Caicedo, fajny zawodnik, jednak nie róbmy sobie jaj, żeby za młodego perspektywicznego zawodnika który dopiero co rozegrał jeden dobry sezon płacić takie siano.

Rice w przeciwieństwie do niego jest etatowym zawodnikiem jednej z najmocniejszych reprezentacji na świecie z którą grał w finale Euro oraz jest kapitanem klubu z którym właśnie zdobył europejski puchar, nie potrafię pojąć jak ktoś może woleć Caicedo od niego...

Piotrek95 komentarzy: 976216.06.2023, 07:42

@aguero10 napisał: "Skoro Belingham poszedł 100 mln euro to Rice na pewno nie jest tyle wart . Wiadomo inna pozycja i inna liga ale dużo lepsze umiejętności i jeszcze Jude się rozwinie . Jeśli Caicedo jest do wyjęcia za 80 mln to Ekwadorczyk jest lepsza opcja na pozycję 6/8 . Chłopak jest bardziej mobilny od Rice .
Arteta ma plan więc zobaczymy co z tego wyjdzie oby nie było płaczu że Anglik przepłacony a inne pozycje kuleja bo zabrakło kasy."


No generalnie to Bellingham z bonusami to koszt 130 mln nie 100

Z jednej strony Jude jest młodszy, z drugiej niesprawdzony nigdzie poza Bundesligą, znamy przypadek Jovica i wiemy jak się skończył.

Rice to gość ograny na poziomie Premier League, tylko 4 lata starszy od Bellinghama

Dochodzi jeszcze kwestia finansów samej ligi, West Ham stoi twardo przy negocjacjach bo wie że istnieje ktoś taki jak Chelsea czy City

Rice to jest taka jakość że zapłaćmy już te 100mln i niech trenuje z zespołem

Z Caicedo zresztą też problemy, Chelsea ponad 100mlm podobno za niego daje

aguero10 komentarzy: 861216.06.2023, 07:20

Skoro Belingham poszedł 100 mln euro to Rice na pewno nie jest tyle wart . Wiadomo inna pozycja i inna liga ale dużo lepsze umiejętności i jeszcze Jude się rozwinie . Jeśli Caicedo jest do wyjęcia za 80 mln to Ekwadorczyk jest lepsza opcja na pozycję 6/8 . Chłopak jest bardziej mobilny od Rice .
Arteta ma plan więc zobaczymy co z tego wyjdzie oby nie było płaczu że Anglik przepłacony a inne pozycje kuleja bo zabrakło kasy.

Garfield_pl komentarzy: 3399016.06.2023, 06:44

@silvano95 napisał: "Z Havertzem to ciężko zrozumieć całą tą sytuacje"
Trochę tak, mnie osobiście ani nie jara, ani nie odrzuca ta opcja, natomiast jeśli Arteta ma na niego plan, to trzeba dać temu szansę. Przypomnę tylko , że jak Ramsdale'a czy White'a kupowaliśmy to były tu chyba nawet większe jazdy po nich:)

TlicTlac komentarzy: 606916.06.2023, 02:50

@Marzag:

Jorginho to nie kosztował kilkudziesięciu milionów i przychodził jako uzupełnienie składu;
a tych dwóch widzę tylko jako uzupełnienie składu, na 1szy skład są po prostu za słabi.

Marzag komentarzy: 42565 newsów: 116.06.2023, 02:09

@TlicTlac napisał: "Havertz zagrał totalnie gówniany sezon, Mount też (w zasadzie to nawet się nie łapał do składu);"
Jorginho też, a potem poszedł do Arsenalu

mlodykanonier komentarzy: 156816.06.2023, 00:21

@TlicTlac napisał: "Havertz zagrał totalnie gówniany sezon, Mount też (w zasadzie to nawet się nie łapał do składu);

macie nadzieję, że wypalą jak Rashford po fatalnym sezonie czy co?"

Chyba ludzi trzyma jeszcze hype na Havertza z Bayeru xD

silvano95 komentarzy: 1006116.06.2023, 00:14

Z Havertzem to ciężko zrozumieć całą tą sytuacje

silvano95 komentarzy: 1006116.06.2023, 00:13

Od Rice wolałbym Caicedo

TlicTlac komentarzy: 606915.06.2023, 23:48

Havertz zagrał totalnie gówniany sezon, Mount też (w zasadzie to nawet się nie łapał do składu);

macie nadzieję, że wypalą jak Rashford po fatalnym sezonie czy co?

silvano95 komentarzy: 1006115.06.2023, 23:39

Zamiast Havertza mozna było sie skupić na Caicedo albo innej pozycji . Gość jest na nie potrzebny albo taki transfer warto było robić pod koniec okna , my potrzebujemy innych transferów na inne pozycje

krzysiu357 komentarzy: 62915.06.2023, 23:32

Coś czuje że ten havertz jest przymierzany na pozycję xhaki. Będziemy grać 1 defensywnym(Rice,Partey,jorginho) oraz 2 ofensywnymi(odegaard,vieira bliżej prawej) (havertz, Smith rowe bliżej lewej). Kreatywnie bardzo ale jeśli dalej bedzie zinchenko na lewej obronie to dziura bedzie niesamowita bo jednak xhaka potrafił zaasekurowac. Co myślicie?

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698215.06.2023, 23:30

Kojarzy ktoś ynwmelly? Chłopa prawdopodobnie wyloguja z gry za jakiś czas

Dominik11 komentarzy: 2076615.06.2023, 23:18

Arsenal will make a second bid for Declan Rice:

£90m guaranteed
£10m in add-ons

They feel hitting that much talked about £100m figure will get the deal done.

kwiatinho komentarzy: 1316115.06.2023, 23:18

Trochę nie rozumiem tego płaczu nad tym że skupiliśmy swoją całą uwagę na Ryżu a odpuściliśmy Caicedo.

Wiem że ostatnio Kroenke nas rozpieszczał ale.ile wydaje się wam że mamy pieniędzy na transfery?

Nie możemy całego budżetu wydać na środek pomocy bo musimy też wzmocnić inne pozycje.

Wciąż w środku pola mamy największą konkurencję. Partey Odegaard Smith-Rowe Jorginho Vieira Elneny Lokonga być może Rice w miejsce Xhaki. Mikel jest też wielkim fanem Gundogana i być może będą próbować go ściągnąć

Mimo iż uważam że Jorginho mógłby już wrócić do Serie A a Premier League nie jest dla Vieiry a Lokonga to placek to ilościowo mamy bardzo dużo piłkarzy.

Rice 90 mln £
Havertz 60 mln £

Mówi się jeszcze o bocznym obrońcy wcześniej mówiło o skrzydłowym

Mikel nie zwykł jakoś mocno rotować składem więc któryś z piłkarzy Partey Rice Caicedo musiałby pogodzić się z rolą rezerwowego.

Wydać 80 mln na Caicedo żeby wchodzić na ogony i grać w pucharze myszki Miki?

Nie widać jakoś parcia na naszych zawodników ze strony innych klubów. W to okienko należy się wzmocnić ale przede wszystkim rozsądnie zarządzać budżetem

Barney komentarzy: 2239815.06.2023, 23:16

@danielosik:

Tier 0

Najlepsze źródło jak oficjalka

grzegorz1211 komentarzy: 1041015.06.2023, 23:02

Kai Havertz to jeszcze szybciej do nas dołączy niż Rice

Gorrann komentarzy: 215015.06.2023, 23:01

Caicedo 120 a Mcalister 35? To są jaja

Garfield_pl komentarzy: 3399015.06.2023, 22:56

Fulham, Crystal Palace and Bournemouth are among the teams interested in Leicester City defender Timothy Castagne.

Arsenal asked about Castagne recently. He's an option but definitely not their first choice, as called by @sachatavolieri.

Embix komentarzy: 213515.06.2023, 22:54

@metjuAFC napisał: "ja mam mało znany Samsung Galaxy Xcover 5. Wytrzymały, niebyt ceglasty bo z ekranem 5,3". Robi to co ma robić czyli dzwonić, odbierać i wysyłać smsy. Moim zdaniem spoko wybór za ok 1200 zł. Mam go drugi rok."
XCover pozostał z nazwy i nic z pancernoscią nie ma wspólnego. 4 GB ramu to już lamus. Ciekawe co będzie oferować 6tka i jaka cena ale 2.5tys za Samsunga ze słabymi parametrami to lepiej już jakiś Ulefone. Ja mam Dogee s95Pro ze 3 lata ale to inna bajka (kosztował 2tys a na Mediaexpercie walnęli się na 899 o północy i kupiłem 8/128). Aczkolwiek model ma mankamenty swoje ale śmiga.
Inna sprawa pancernych telefonów że magnesy od głośników ciągną np opiłki i robi się problem z głośnikami

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady