Gourcuff + 30 milionów euro za Adebayora?

Gourcuff + 30 milionów euro za Adebayora? 12.07.2008, 11:22, Patryk Bielski 64 komentarzy

Najnowsze doniesienia prasowe we Włoszech sugerują, że AC Milan złoży nową ofertę za Emmanuela Adebayora, na mocy której Kanonierzy mieliby otrzymać od Rossonerich 30 milionów euro + piłkarza reprezentacji Francji do lat 21 - Yoanna Gourcuffa.

Odejście togijskiego snajpera wydaje się być coraz bardziej prawdopodobne po tym, jak władze Milanu opublikowały wczoraj wiadomość, jakoby The Gunners zgodzili się na prowadzenie negocjacji dotyczących transferu Adebayora.

Yoann Gourcuff, którym od dawna interesuje się Arsene Wenger jest obecnie wyceniany na 8 milionów euro. Kiedy Francuz w 2006 roku dołączył do włoskiego giganta, okrzyknięto go jednym z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Zafascynowanie Yoannem szybko jednak ustało, gdy po kilku słabych występach został wypożyczony do Girondins Bordeaux.

Gourcuff miałby zasilić szeregi The Gunners dopiero w czerwcu 2009 roku, gdyż wówczas kończy się jego wypożyczenie we francuskim zespole. Natomiast Adebayor wyruszyłby na San Siro natychmiastowo. Dyrektor generalny Milanu, Adriano Galliani ma nadzieję, że uda mu się dopiąć cały transfer w następną środę.

Emmanuel AdebayorTransferyYoann Gourcuff autor: Patryk Bielski źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 818.07.2008, 20:43

Wszystkich nam zabiorom, po prostu wszystkich, no ale dobra ja bym się zgodził na taką ofertę, mieli byśmy Gourcuff'a i 30 milionów euro na transfery, kupili byśmy Martinsa...

Frytek komentarzy: 319713.07.2008, 09:39

A co z tego PAto.. Pato i Pato, on nie jest wcale lepszy od Bendtnera czy Eduardo..

kluch_lbn komentarzy: 176512.07.2008, 22:57

żeby dali chociaż Pato :) ...

kibicmanchesteru komentarzy: 612.07.2008, 20:19

kupcie go i za ta kase kupicie Huntelaara i jeszcze bedziecie miec mlodego dobrego zawodnika i jeszcze ze 10 mln zostanie bo Hunter bedzeie kosztowal ze 20

waldek_89 komentarzy: 573512.07.2008, 18:40

Trochę to dziwne, mnie martwi fakt, że Ade na 100% odejdzie:(

Freddie komentarzy: 26712.07.2008, 18:29

Dziwny układ. Srzedajmy Ade jak najdrozej jedo 5 min sie konczy. Kupmy za tą kase Huntellara.

Piteroff komentarzy: 4812.07.2008, 16:37

Absurd zgadzam sie z toba ale z paula7cor ale raczej powinien sprzedac Ade

Absurd komentarzy: 6412.07.2008, 15:57

Bez przesady, po co nam ten Gourcuff jeżeli będzie mógł dołączyć dopiero w czerwcu ? To prawie 10 miesięcy, co jeśli w tym czasie złapie kontuzje lub jego forma diametralnie spadnie ? Moim zdaniem nie opłacalne jest takie ryzyko. Lepiej wziąć teraz całą sumę, a Gourcuffa i tak będziemy mogli potem kupić. Szczególnie ze Barca dawała więcej niż 38 mln Euro.

paula7cor komentarzy: 17712.07.2008, 15:51

Jakoś nie pamiętam żadnego dobrego meczu w jego wykonaniu, ale może u nas się rozwinie .. .

delta1992 komentarzy: 9712.07.2008, 15:05

Wiceprezydent AC Milan, Adriano Galliani w wywiadzie dla "La Gazzetta dello Sport" stwierdził, że jego klub wycofuje się z negocjacji z Arsenalem Londyn w kwestii zatrudnienia napastnika Emmanuela Adebayora. Działacz "Rossoneri" stwierdził, że cena podyktowana przez "Kanonierów" jest nie do przyjęcia.

Galliani zapowiedział, że teraz Milan skoncentruje się na rozmowach z aktualnymi piłkarzami, począwszy od Kaki na temat wynagrodzeń i przedłużenia umów. Dziennikarze włoscy uważają, że rezygnacja z reprezentanta Togo oznacza skierowanie przez "Rossoneri" uwagi na Ronaldinho. Podobno suma odstępnego jest już uzgodniona i Brazylijczyk wyraził zgodę na złożenie podpisu pod dwuletnim kontraktem.

lecho komentarzy: 96912.07.2008, 14:58

Syjon ---> Nie powiedziałem, że Ade jest jednym z najlepszych zawodników tylko jednym z najlepszych napastników na świecie. No bo jest. Jeśli Ciebie to tak śmieszy to możesz mi powiedzieć ilu napastników jest równie dobrych w grze głową, walce siłowej, technice jak Ade???? Chyba tylko Ibra i Drogba. A poza tym nie wymieniaj mi Raula i Henrego, którzy już dawno mają najlepsze lata za sobą. Mówię o najlepszych napastnikach w tej chwili.

lakinek komentarzy: 5612.07.2008, 14:50

ja tam od tego Gourcuffa wolałbym kake ;Da na serio to Pato

valentino1 komentarzy: 22312.07.2008, 14:37

van persie

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 14:02

W pierwszym składzie?

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 14:02

Tak, ale w dzisiejszej atletycznej piłce the będzie ciężko w ataku, a na skrzydle jest niezwykle trudny do zatrzymania.nawet gdyby został ustawiony jako napastnik, mamy pierwszy skład w ataku: eduardo i theo.Gdyby np. eduardo miał kontuzję( odpukać) to co wtedy?Grał by Bendtner?

jarek1 komentarzy: 59612.07.2008, 13:59

Myślę że jeżeli taka oferta będzie ze strony Milanu to czeba brać kasa i zawodnik i to jeszcze mlody a Wenger umie pracować z mlodzikami tak więc ja jestem za .

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 13:39

Walcott to napastnik tylko Wenger go tak ustawiał u nas przecież ;/

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 13:23

Tak syjon, ale sprzedanie van persiego oznaczało by szukanie kolejnego napastnika, czyli tak naprawdę rewolucję kadrową w ataku.Po odejściu jego i adebayora mielibyśmy eduardo, bendtnera i velę, bo walcott to dla mnie skrzydłowy.

white komentarzy: 16112.07.2008, 13:15

sgadzam sie z Syjonem......Ade brakuje duzo do jednego z najlepszych.....hmmma co do Yoanna.....w sumei ja bym poszedl na taki uklad...a za te 30mln kupic jakiegos defensywnego pomocnika....i z budzetu klubu jakiegos napadziora;p

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 13:11

dennis ale on co chwile ma kontuzje i tylko potem jest luka w składzie przecież sami wiecie jak u nas z napastnikami

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 13:08

Adebayor jednym z najlepszych zawodników świata hehe dobre..
do nich należy Henry Eto czy Raul oni coś osiągneli i potrafili sami mecze wygrywać nie róbcie z Adebayora Boga on większość goli strzelał po dobitkach lub sam na sam ;/

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 13:06

Syjon- ma kontuzje, ale kiedy jest zdrowy gra kapitalnie i nie widzę sensu w jego sprzedaży.Myślę że ten sezon powinien być dla niego lepszy i powinien wnieść dużo w naszą grę.bez niego tracimy dużo na boisku

lecho komentarzy: 96912.07.2008, 13:05

A moim zdaniem nie jest to dobra propozycja. Stracimy jednego z najlepszych napastników świata, a przyjdzie do nas kolejny młody zawodnik. A jeśli już by odszedł Ade to trzeba się postarać o Martinsa, Huntelaara czy nawet Ville, a nie Falcao.

ArseN01 komentarzy: 22312.07.2008, 12:55

Zgadzam się na taki transfer. Dostaniemy sporo pieniedzy i w dodatku Gourcuff'a, który jest świetny. W miejsce Adebayora przyjdzie Falcao i to mi pasuje.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:53

LordCarrington2008.. wiem że Bendtner nie jest dobrym piłkarzem ale nie licz na to że Wenegr wymieni teraz wszystkich napastników jak dla mnie powinien sprzedać van Persiego on raz na 3-4 miechy ma jakiś uraz albo kontuzje po co ktoś taki tylko zajmuje miejsce ;/ a jak wraca potrzebuje czasu potem dalej kontuzje gdyby był taki świetny już dawno chciałby ktoś go kupić jak na razie nikt przez ostatnie 2 lata się nie zgłosił po holendra.. Był dobry ale d Ajaxie ale nie tu bo chyba nie powiecie że miał jakiś udany sezon

Loghart komentarzy: 3512.07.2008, 12:50

Jeżeli to prawda, i Adebayor odejdzie, to raczej powinniśmy zainwestować w dobrego snajpera takiego jakim jest Huntelaar. Gourcuffa jakoś nie mogę sobie wyobrazić na Emirates.
Bynajmniej ja go tu nie chcę.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:49

Tak wszyscy mówią kto mógłby zostać następcą Adebayora a tu będzie jak w tamtym roku nikt nie słyszał o Eduardo a jakoś przyszedł do nas teraz o Nasrim też sie mówiło że do nas dołączy dopiero przed Euro..

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11512.07.2008, 12:48

Syjon-->> ciągłe wypożyczanie do niczego nie prowadzi. Bendtner miał swój czas w Birmingham, po to aby nabrać doświadczenia. W obecnym wieku powinien szaleć w pierwszym składzie. Niestety, dla mnie jest tylko dobrym jokerem.

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 12:46

Ja osobiście chciałbym Falcao.To właśnie typowy strzelec, po za tym ma bardzo dobre warunki fizyczne.Jest wysoki, na pewno silny i nie da się przepchnąć w polu karnym.Takiego napastnika nam potrzeba( ciekawe jak z jego szybkością i zwrotnością).Dla mnie Adebayor zbyt często gubił piłkę i to że był tak wysoki czasami mu przeszkadzało w pojedynkach jeden na jeden.Natomiast Falcao ma chyba idealne parametry i według mnie warto by było zaryzykować.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:46

robin11 ja znowu dzisiaj czytałem że właściciel Milanu coś zaczyna wątpić w tą formę Brazylijczyka po za tym testów medycznych nie było nawet więc jak ma podpisać kontrakt na 2 lata;/

robin11 komentarzy: 20712.07.2008, 12:44

To bylby dobry transfer, ale Milan mowi ze kupi Ade lub Ronaldinho. A to wiadomosc ktora znalazlem w internecie: "La Gazzetta dello Sport podaje, że nadszedł decydujący dzień dla Ronaldinho. Dzisiaj Adriano Galliani poleci do Barcelony. Kataloński klub obniżył swoje żądania do 15 mln euro. Wieczorem Ronaldinho ma podpisać dwuletni kontrakt, na mocy którego będzie zarabiał 6,5 mln euro rocznie."

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:43

Tak naprawdę pewnym napastnikiem jest tylko Theo bo van Persie to jak zwykle złapie kontuzje to jest tak pewne jak słońce na niebie Adebayor ma chęć odejść Eduardo potrzebuje czasu a Bendtner to powinien zostać wypożyczony bo to co on robi czasami na boisku to nie mieści się w głowie..

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11512.07.2008, 12:37

Sprawa z napastnikami jest dość skomplikowana. Tracę cierpliwość, patrząc na 'popisy' Bendtnera', nie wiadomo jak po kontuzji grać będzie Eduardo, Walcott jest lepszy na pozycji pomocnika, zaś RvP zbyt często miewa kontuzje.
Myślę, że w przypadku odejścia Adebayora do Arsenalu trafi Huntelaar. W końcu sam Holender ma świadomość, że grałby w podstawowym składzie.

wiszi komentarzy: 1112.07.2008, 12:36

dobra oferta moim zdaniem...
manu1234- iteresujemy sie Falcao, takze mozemy dostac 30 baniek + Gourcuffa, a Falcao mozemy kupic za gora 10 baniek takze sie oplaca. Wiem, ze nie wiadomo czy sie sprawdzi ale trzeba ryzykowac:)

manu1234 komentarzy: 128112.07.2008, 12:33

Nawet korzystna ta oferta. Jeśli jednak do tego by doszło Wenger i tak musiałby kupić jakiegoś napastnika żeby uzupełnić lukę w składzie.Nie wyobrażam sobie żeby na przykład Bendtner miałby być naszym podstawowym zawodnikiem. Nie wiadomo też w jakim stylu do gry powróci Eduardo. Natomiast sam Walcott nie wystarczy bo wtedy nie mielibyśmy żadnych zawodników na zmianę. Okienko jeszcze trwa także na razie musimy czekać na decyzje Bossa.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:29

Huntelaar na jednej stronie przed chwilą widziałem że jest co raz bliżej Arsenalu ale to na 100% plotka Z Man Utd Saha odchodzi i chcą go kupić bo zapłacą mniej niż za Benzeme

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:28

nie mówiłem o bramkarzach ..

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11512.07.2008, 12:27

Ciekawa propozycja, jednak wolałbym takiego Gatusso + 20 mln, niżeli kolejnego Francuza + 30 mln. Pato to dosyć słabe rozwiązanie. Nam potrzeba bardziej bramkostrzelnego zawodnika, takiego lisa pola karnego. Takim bez wątpienia jest Huntelaar. Mam nadzieję, że do nas trafi.

Picia komentarzy: 146 newsów: 112.07.2008, 12:26

Nie powiesz mi że Cudicini gra słabo. Może i rzadko, do jednak Cech jest lepszy, to Cudicini powinien być drugim dramkarzem reprezentacji Włoch.

Wracając to temetu, to ja bym wolał samą kasę i kupić za nią Barry'ego. Chyba, że Wenger ma jakieś z nim plany związane na przyszłość to można go wziąść.

RAVENAFC komentarzy: 86312.07.2008, 12:24

mysle że opłacało by nam się

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:14

jeszcze żaden Włoch na wyspach nie grał dobrze tylko Gattuzo w Szkocji ale to wyjątek..

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 12:12

Teraz czytałem na stronie Milanu że Marco Borriello, który został przez nich kupiony chce odejść jeżeli przyjdą inni zawodnicy z ataku np. Adebayor i wtedy on jest gotowy odejść i może dojść do transakcji- my dajemy adebayora a oni nam dają kasę i jego.Podobno chce u nas grać.Szerze mówiąc to nigdy nie widziałem jak gra, ale myślę że lepszym rozwiązaniem jest ten wariant że pieniądze i jakiś gracz.Gourcuff jest dobry, nie wiem co sądzić o tym Włochu.

adaminho77 komentarzy: 332512.07.2008, 12:08

Pato to świetny napastnik... Nie po to Milan tyle walczył o Niego w tamtym roku, żeby teraz Go oddawać... Milan wiąże z Nim plany na przyszłość i na pewno Go nie oddadzą...

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:06

Kto wie oni chcą uzupełnić skład jak najszybciej a najważniejszy dla nich jest Adebayor pewnie nie palili by się tak gdyby Barca cicho siedziała..
Jak dla mnie super układ mamy piłkarza (bardzo dobrego) i 30 mln na transfery czego chcieć więcej.
Potem może być tak że pod koniec okna transferowego Adebayor odejdzie my dostaniemy dużo kasy ale już nie zdarzymy kupić innych

dennis komentarzy: 33412.07.2008, 12:03

pato raczej nam nie dadzą bo to dla nich zbyt wartościowy gracz, choć dla nas było by to opłacalne.Wątpię czy by nawet chcieli dać pieniądze, myślę że wtedy były by opcja zawodnik za zawodnika i ewentualnie 5 mln. dla nas.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 12:03

Ludzie oni mają mało ludzi w ataku w dodatku Inzagi jest stary a Gilardino odszedł do Florentiny
Gourcuffa chcą dać bo mają dużo piłkarzy w pomocy teraz w podstawowym składzie będzie grał Flamini i ich trener chyba nie przepada za nim bo jakoś mało kiedy gra więc jest okazja a chłopak ma talent i potwornie silne uderzenie z dystansu..

Karol_ZKS komentarzy: 12312.07.2008, 12:00

Pato za Gourcuffa i bedzie gitara.

Syjon komentarzy: 66912.07.2008, 11:59

Puszek chyba na głowę upadłeś oni sami dali za niego 22 mln a teraz będą chcieli najmniej 30 :D
a tak po za tym to właśnie Pato i Adebayor mieliby tworzyć atak Milanu. Masz pomysły

Puszek komentarzy: 4712.07.2008, 11:53

A może zamiast Gourcuffa jakiś napastnik moze 15 milonow i Pato np

Gula1991 komentarzy: 9812.07.2008, 11:53

tylko bez odstepow wpisujcie...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com