Graham: Sprzedaż Fabregasa to nie katastrofa

Graham: Sprzedaż Fabregasa to nie katastrofa 23.05.2010, 12:50, Marcin Witkowski 41 komentarzy

George Graham jest przekonany, że Arsenal szybko wyleczy się ze straty Ceska Fabregasa, jeśli ten zdecyduje się odejść.

Hiszpan jest bezustannie łączony z przejściem do katalońskiego giganta - Barcelony. Prasa rozpisuje się również o tym, jakoby sam piłkarz na spotkaniu z Wengerem wyraził chęć opuszczenia Kanonierów. Mówi się, że Boss będzie oczekiwał za pomocnika 50 mln. funtów.

- Jeśli Barca znajdzie pieniądze na zakup gwiazdy Arsenalu, to nie będzie to dla klubu katastrofa, jak uważają kibice. Skoro chłopak chce odejść, to trzeba go puścić. Kanonierzy otrzymają olbrzymi zysk z jego sprzedaży i będą grać dalej. Podobnie było z Nicolasem Anelką - powiedział Graham.

- Jego odejście nie spowoduje końca Arsenalu na żadnej płaszczyźnie. Jeśli Katalończycy zaproponują cenę, jakiej żąda klub, to nie ma powodu, żeby trzymać zawodnika, który nie chce być dłużej częścią zespołu - zakończył były menedżer Kanonierów.

Cesc FabregasGeorge Graham autor: Marcin Witkowski źrodło: Mirrorfootball.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Rzaq komentarzy: 5524.05.2010, 16:27

waldek_89----> Taa... Na spłatę długów i 2 szesnatolatków chyba;/

laskowski19051995 komentarzy: 494524.05.2010, 14:32

Oszaleli Cesc Fabregas nigdzie nie odchodzi zostaje w Arsenalu sam tak powiedział :[

waldek_89 komentarzy: 573524.05.2010, 10:59

no jak by się go udało sprzedać za dość dużo to przecież byśmy mieli kasę na innych zawodników.

Biggestfan87 komentarzy: 129423.05.2010, 22:57

Co nic sie nie stało jak odszedł henry? Od tego czasu nie zdobyliśmy żadnego trofeum!
Czy wy sobie sprawy nie zdajecie kim dla arsenalu jest w tej chwili cesc? To krtękosłup drużyny bez niego w składzie będziemy musieli przeorgtanizować cała grę i przede wszystkim znaleźć nie gorszego od niego rozgrywającego, który od razu będzie miał po 20 asyst i 15 bramek w sezonie. Bo jeśli z cesciem nie zdobyliśmy 5 raz z rzędu trofeum to bez niego ma sie nam to udać. Zejdzcie na ziemie, cesc ma ważny kontrakt, nie puszczać go TERAZ tym bardziej ze na dzień dzisiejszy bylby w barcy tylko zmiennikiem dwojki xavi, iniesta. ODEJŚCIE FABREGASA TO BĘDZIE DLA ARSENALU KATASTROFA, NIE PO TO TYLE LAT CIERPLIWIE BOSS KREOWAŁ NA GWIAZDE TEGO ZAWODNIKA BY TERAZ GDY JUŻ NIĄ JEST ODSZEDŁ Z KLUBU NIE POMAGAJĄC MU WYWALCZYĆ CHOĆBY JEDNEGO TROFEUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barteqqqq komentarzy: 104323.05.2010, 21:39

Ja żadnej prasie nie wierze z tym transferem , dopóki Wenger lub Fabregas czegoś nie powie to nie będę wierzył :P

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1523.05.2010, 20:53

Znowu jakieś porównanie, tym razem do Anelki. Różnica jest bardzo duża. Anelka był napastnikiem, Fabregas to playmaker, kręgosłup drużyny, środkowy pomocnik, to na nim opiera się gra całego zespołu. Jeżeli odejdzie, to mam nadzieje że Wenger znajdzie podobnego zastępce, jak Henry w miejsce Anelki, wtedy będziemy mieli nawet lepszego piłkarza niż Cesc !

Tomasz komentarzy: 48023.05.2010, 20:31

Dobrze gada , jak chce to niech odejdzie , to jego wybór. A barca niech lepiej kase zbiera ...

Brzuziak94 komentarzy: 42923.05.2010, 19:59

Był Henry odszedł nic sie nie stało...
Jest Fabregas odejdzie nic sie nie stanie...
Mamy wiele talentów...

arsenallord komentarzy: 30569 newsów: 11723.05.2010, 19:55

To na pewno nie będzie katastrofa o ile Wenger sprowadzi kogoś na jego miejsce jakiegoś dobrego zastępce typu Gourcuff

TomekO komentarzy: 275823.05.2010, 19:44


Niech odchodzi... Z niewolnika nie ma gracza przykład Adebayora z zeszłego sezonu. Wenger chyba widzi upadek swojej polityki transferowej więc zarobione pieniądze zainwestuje tym razem w zespół. Dla mnie Fabregas nie jest genialnym piłkarzem, nie jest typem wojownika, ten zespół to zawsze byli wojownicy i genialni wirtuozi gry... fabregas jest dobrym graczem ale nie typem lidera i fightera... za pewne w Barcelonie się lepiej odnajdzie...

Kisiex komentarzy: 46423.05.2010, 19:43

Nie wiem w ogóle skąd pomysł, że Fabregas chce już odchodzić?

Michal95 komentarzy: 111323.05.2010, 19:37

Oczywiście, że jeżeli fabregas będzie chciał odejść to nie ma co go na siłę zatrzymywać ale mam nadzieję, że uda się Bossowi przekonać go do pozostania na The Emirates. Nie do końca zgodzę się z panem Grahamem bo strata Cesca to jednak bardzo dużo i nie wiem jak można go zastąpić w naszym klubie. Nie mamy drugiego środkowego pomocnika gotowego do gry na najwyższym poziomie. mam jednak nadzieję, że Hiszpan zdecyduje się pozostać w Londynie. Jest w końcu bardzo młody i prawie cała kariera przed nim a w Barceonie nie byłby pewny regularnych występów w 1 jedenastce.

Koroniarz komentarzy: 1041123.05.2010, 18:53

No nie wszystko wskazuje na to ze Cesc odejdzie za "grosze" f**k!!! Niech barca do te 60 baniek i po sprawie a jak nie to jak ktos tu napisal zaproponowac go realowi za kase albo kasa+jakis zawodnik

marjan1 komentarzy: 8523.05.2010, 18:00

Jeśli naprawdę chce odejść to niech chociaż zapłacą godziwe pieniądze za piłkarza pokroju Kaki lub CR.

lukasz19031989 komentarzy: 136223.05.2010, 17:51

FCB chce dać 30 mln.Arsenal żąda powyżej 60 mln.
Cesc chce odejść i co t tego wyjdzie?sam już nie wiem.Najgorzej będzie jak odejdzie za grosze.
Najlepiej spróbować podrzucić go Realowi(jak już ma odejść)zapewne mogli by dać więcej.

Miodek174 komentarzy: 27623.05.2010, 17:25

Fabregas1987- Muntari'ego ?! jestem pewien ze nie ogladales wiecej niz 3 meczy z jego udzialem. On jest beznadziejny.

Miodek174 komentarzy: 27623.05.2010, 17:20

Polityka Wengera. Fabregas mlody , opieralismy jak mial 16lat na nim przyszlosc. Prosze..rozwinal sie..Panie Wenger udalo sie zrobic kolejna gwiazde..ale nie ma sukcesu i zawodnik ktorego pan wychowywal chce odejsc..i tak jest z kazdym..

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2023.05.2010, 16:33

Wenger nawet jak będzie miał 500 milionów, to i tak zrobi to samo co teraz. W najlepszym wypadku kupi bramkarza, dobrego obrońcę i jego zmiennika i może pomocnik. A to i tak jest tylko w sferze spekulacji, bo żadnych konkretów nie ma.

Sam już nie wiem, czy Cesc odejdzie, czy nie odejdzie. Wczoraj pisali, że nie, dzisiaj, że tak. Wcześniej, że 80 baniek, teraz, że 30. I tak w kółko.

W każdym razie wydaje mi się, że jeśli odejdzie, to wrócimy do 4-4-2. To całe 4-5-1 przechodzące w 4-3-3 było typowo pod Fabregasa. Teraz odpadła ta przyczyna, a w dodatku doszedł Chamakh w ataku, Bendtner w tym roku wóz albo przewóz, więc będzie próbowany i podobnie Eduardo. Przy jednym napastniku mogą się nie zmieścić. Nicklas i RvP na prawym skrzydle to takie... nie teges.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3523.05.2010, 16:25

mitmichael - nie wygrywał spotkań? Spotkanie z Boltonem na Reebok Stadium, Everton na Goodison, AZ Alkmaar na nas, a przede wszystkim Aston Villa u nas. Do tego dorobek 19 bramek i 15 asyst.

mitmichael komentarzy: 4924323.05.2010, 16:14

Długow nie ma, sa pieniadze na transfery - jeszcze jakby Cesc odszedł byłoby wiecej do wydania na transfery. Znajac Bossa dobrze zagospodoaruje pieniadze na zakup zawodnikow. Jeden Fabregas przeciez nie wygrywał za nas spotkan. Za cene 80-90mln mozna juz niezle wzmocnic druzyne.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3523.05.2010, 16:08

Oczywiście, że nie będzie to koniec świata. Po transferze Henry'ego też mieliśmy spać do Championship, mimo wszystko cały czas utrzymujemy się w Wielkiej Czwórce.

Napewno zajmie trochę czasu przyzwyczajenie się do gry bez Cesca, ale nikt nie jest niezastąpiony. United bez Ronaldo też mieli grać w Championship, a jak widać zakończyli sezon wyżej od nas.

mir4ek komentarzy: 100723.05.2010, 15:12

mrCriminal;
won!

mrCriminal komentarzy: 3723.05.2010, 14:38

Fabregas won.

pedro61 komentarzy: 219923.05.2010, 14:35

Ośmielam się twierdzić,że ewentualne odejście Fabregasa to znacznie większa strata niż przywołana przez Grahama sprzedaż Anelki.Owszem,w miejsce Nicolasa przyszedł Henry i straty nie odczuliśmy,bo nastąpiła eksplozja formy tego ostatniego.Z Fabregasem będzie trudniej,bo wokół tego piłkarza budowano drużynę,a trudno byłoby obecnie znaleźć jego następcę.Gourcouff,a może dać szansę Samirowi Nasri?Mimo wszystko po Fabregasie Arsenal też będzie istniał.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9823.05.2010, 14:24

Jeżeli pieniądze z transferu Ceska zostaną dobrze zainwestowane to jego straty możemy nie odczuć tak mocna jak nam się wydaje. Ale jest warunek. Nie możemy kupić kogoś anonimowego, tylko zawodnika klasowego, który od razu mógłby wejść do podstawowej 11 i kierować grą kanonierów. Moim kandydatem jest Gourcouff, jest Francuzem więc szybko by się zaaklimatyzował no i po przyjściu Chamakha mógłby z nim stworzyć wspaniały duet z tego względu, że grali razem w Bordeaux. Jednakże Fabregas jeszcze nigdzie nie odszedł i miejmy nadzieję, że niedługo odetnie się od tych plotek i powie, że zostaje w Arsenalu.

fabregas1987 komentarzy: 2611923.05.2010, 14:22

nie sadze zebysmy zdolali pozyskac Gourcuff'a, chociaz to by bylo najlepsze posuniecie, a co wy na to zeby kupic Muntari'ego z Interu, albo Veloso, Moutinho, Matuid'ego czy Van der Vaarta ja na miejscu Bossa kupilbym jeszcze:
- Hart'a na bramke
- Cahill'a na obrone
- Muntari'ego i Matuidi'ego na pomoc
- a na atak mamy juz Chamakh'a ;]

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26423.05.2010, 13:51

Koniec świata to nie będzie ale na pewno będzie ciężko bez niego jeśli odejdzie.

PvL komentarzy: 185023.05.2010, 13:51

Nie wiem dlaczego naciskacie na Cesca. Ostatnie jego "osobiste" wypowiedzi były o tym, że kocha Arsenal i zostaje w tym klubie.
To, że od jakiegoś czasu pojawiają się newsu, że ktoś powiedział, że Fabregas mu powiedział, że idziedz Do Barcy... to tylko pomówienia.
Przypomnijcie sobie jak Fabregas jasno powiedział, iż zostaje w Arsenalu i nie będzie wkółko dementował wymysłów dziennikarzy.

SzczecinWGrze90 komentarzy: 148923.05.2010, 13:40

Mam nadzieję, że Cesc zostanie.

Gunner_995 komentarzy: 655023.05.2010, 13:38

Hahaha ale to są dowcicpy... Raz jest że Barcelona chce za niego zapłacić 30 mln potem że 45 mln , następnie że 80 mln a teraz że 50 ...

evac komentarzy: 34123.05.2010, 13:30

Jeżeli odejdzie, to będzie zwykłym kłamcą, który jeszcze dwa miesiące temu zaklinał się, że zostaje w Arsenalu ale nikt mu nie wierzy.

pawciunio komentarzy: 103423.05.2010, 13:25

Mam to w oczach jak calowal nasz herb, wskazujac przy tym na kibicow. Czy to nie jest po prostu podłe? Czy to jest wlasnie to DNA Barcelony o ktorym tak czytalem? Po pierwsze, mam nadzieje, ze Wenger wyciagnie z tego nauczke. Po drugie, caly dochod ze sprzedazy "kapitana" zostanie przeznaczony wraz z srodkami z klubowej kasy na wzmocnienia skladu a nie kasy klubu. Po trzecie, koniec interesow z Barcelona. Po czwarte, Wenger musi pojsc w koncu na kompromis i zrozumiec, ze zasady wspolczesnego, beztroskiego z finansowego punktu widzenia swiata sa czasami nie do ominiecia. Trzeba wydawac! Niech przestanie byc egoista i zamiast skupiac sie na wlasnych marzeniach o mozolnym budowaniu silnej druzyny, niech pomysli takze o kibicach i samych pilkarzach poniewaz my i oni tez maja swoja wizje. Fabregasa juz sie zmienila...

Matiiii13 komentarzy: 48523.05.2010, 13:22

kasiacesc Masz rację Gourcuff na pewno fantastycznie zrozumiał by się z Chamkiem

Kondzior12 komentarzy: 490023.05.2010, 13:16

Ja wierze , że Cesc nie chce odejść a to , że on chce odejść to jest wymysł prasy.

GarosS komentarzy: 74723.05.2010, 13:16

Jestem fanem Arsenalu, ale jeśli Cesc odejdzie to zrozumiem jego decyzję. Gdybym był tak utalentowany, to też chciałbym dużo osiągnąć. Ale weźcie pod uwagę to, że Arsenal już w poprzednim sezonie miał szansę na mistrza, gdyby nie kontuzje. W tym roku, gdy Wenger zrozumiał potrzebę doświadczenia, sprowadzi kilku defensorów i pomocnika (za Cesca) i nie sądzę, żeby ktokolwiek był w stanie nam zagrozić. A do Realu przejdzie Mourinho i przewiduję, że tytuł mistrza powróci do Madrytu. Jeśli moje prognozy się sprawdzą, a są całkiem prawdopodobne, to kto będzie żałował? Liga hiszpańska - 2 zespoły żądzą, 3 są jakie takie, a pozostała 15 to poziom angielskiej Championship. Ja na jego miejscu bym się nie przenosił, ale zrozumiem jego decyzję. I pamiętajcie, że nie ma piłkarzy niezastąpionych... ;)

CescAde komentarzy: 32523.05.2010, 13:09

Zgadzam się z tymi słowami! Jest mi trochę żal że Arsenal ma takiego kapitana, jeśli zostanie chciałbym żeby odebrali mu opaskę. Ze względu na to że Fabregas milczy

kasiacesc komentarzy: 187823.05.2010, 13:07

Jeżeli Boss dobrze by sporzytkował te pieniądze to niech Fabregas leci do tej Barcelony....jest co prawda światny, ale skoro ma grać na siłę to większy porzytek będzie z nowego zawodnika. Na tym miejscu myślę, że świetnie by sie sprawdził Gourcuff....idealnie rozumie sie z Chamakhiem i jest francuzem, więc szybko by sie zaklimatyzował.

gooner80 komentarzy: 129323.05.2010, 13:01

Cesc to świetny piłkarz ale nie wiem po co Wenger robił z niego kapitana, jak dla mnie nie ma on w ogóle cech przywódczych, pierwszy spuszcza głowę kiedy nam nie idzie, nie ma ambicji żeby gryźć ziemię... no ale w sumie to Wenger robił wszystko żeby tylko Cesc nie myślał o przejściu do Barcy, teraz już raczej wiadomo że to i tak było za mało, nawet najwyższa tygodniówka go nie przekonała... też uważam, że nie będzie to żadna tragedia jeśli go sprzedamy za właściwe pieniądze pod warunkiem że wydamy je co do funta na konkretne wzmocnienia a nie na zasilenie klubowej kasy.

Theo10 komentarzy: 854923.05.2010, 12:59

Też tak uważam. Jeżeli wytargujemy porządną cenę, a następnie pieniądze z tego transferu wykorzystamy na transfer nowych porządnych zawodników to wcale nie wyjdziemy na tym źle, a przynajmniej zaoszczędzimy sobie nerwów bo te ciągłe newsy odnośnie Cesca są już męczące, denerwujące jest również to że sam Cesc w żaden sposób ich nie dementuje.

Arsenal1994 komentarzy: 749723.05.2010, 12:57

Nie będzie katastrofy, ale jego brak będzie mocno odczuwalny gdyż jestem pewien, że za niego w tym okienku nikogo nie kupimy i co spowoduje wg. mnie niestety kolejny sezon bez trofeów :( i kolejni piłkarz na odstrzał (v.Persie?, Arshavin?) :/

arsenal82zuri komentarzy: 3523.05.2010, 12:56

bardzo dobre slowa nie chce grac z arsenalem to niech spada na drzewo ,,, tylko niech zachowa sie po ludzku i powie co zamierza bo od kapitana sie tego wymaga a on chyba nie dorosl to niego !! po co calowa cherb ???!!!

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady