Hoeness: Chcieliśmy zatrudnić Wengera
11.03.2013, 11:18, Adam Cygański 36 komentarzy
Prezydent Bayernu Monachium – Uli Hoeness – przyznał, że bawarski klub kilkukrotnie próbował przekonać do pracy w roli menedzera Arsene’a Wengera.
W środę Bayern Monachium podejmie na swoim stadionie drużynę Wengera, w rewanżowym meczu 1/8 Ligi Mistrzów. Pierwszy mecz wygrali Bawarczycy 3-1.
- Kilka razy próbowaliśmy przekonać go do pracy w Bayernie. Pierwszy raz jeszcze przed jego wylotem do Japonii, w 1995 roku. Wtedy ja i Franz Beckenbauer udaliśmy się do Nicei, aby porozmawiać z nim i wszystko wydawało się jasne, jednak on postanowił pojechać do Kraju Kwitnącej Wiśni. Byliśmy bardzo zaskoczeni tą decyzją. Po Japonii Wenger trafił do Arsenalu. Od tego czasu zawsze, gdy szukaliśmy nowego menedżera, braliśmy go pod uwagę – powiedział Hoeness.
- To bardzo poważny człowiek, bardzo silny i ma wielkie pojęcie o piłce. Było kilka momentów, gdy dyskutowaliśmy nad jego kandydaturą na naszego menedżera, jednak on zawsze pozostawał lojalny Arsenalowi i to jest świetne zachowanie – zakończył.
źrodło: skysports.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
teraz go raczej nie chcieliby pozyskać patrząc na jego trenerska formę a Wenger pozostanie w Arsenalu , tylko oby zmienił strategie na rynku transferowym
Dlatego nie można się go pozbyć bo to nasza najwieksza gwiazda w szatni :P
Podoba mi się to co mówi ten niemiecki miś o Stalowym Papciu "To bardzo poważny człowiek, bardzo silny i ma wielkie pojęcie o piłce."
Wenga, show them who's the King!!
Nie jakiś Alex "gram z kontry i mam szybkich fullbacków to moja cała taktyka" Ferguson czy też Jose "jestem chamem i gram na zero z tyłu" Mourinio czy też Pep "wygrywam zawsze gdy mam drużynę już przygotowaną przez innych" Guardiola TYLKO Arsene "przyszedłem i z gówna niszczący bat ukręciłem" Wenger!!!
Wenga wygrywa LM i z trzy tytuły mistrza Anglii i jest trenerem wszechczasów. Dein pomóż mu opanować wrodzone skąpstwo i znów jesteśmy Weltmeisterschaft, bitch shit nigga, please!
Pewnie tyle klubów pytało o Wengera, że nawet nie jesteśmy tego świadomi :).
Niestety, WojO, zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Nie kibicuję może Arsenalowi tak długo, jak Ty, ale od kiedy byłem z nimi, byłem też i z Wengerem. Wkurzało mnie, kiedy czytałem komentarze skierowane
w jego stronę, wkurzało mnie, kiedy z sezonu na sezon nic się nie działo. Wkurzało mnie, i nadal mnie to wkurza. Uważam Wengera za jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego ówczesnego menadżera, uwielbiałem jego tok myślenia, jego politykę, dla której głównie zacząłem przygodę z Arsenalem. Szanuję tego Pana, i szanować będę do końca, bez względu, gdzie będzie pracował.
Ale niestety..i powiem to tylko raz, w tym temacie..jego czas powoli dobiega końca na The Emirates. Chciałbym, żeby było inaczej, ale nie jest. Osobiście dałbym mu ostatnią szansę, choć wiem, że takową dostać już powinien dawno.
I powtarzam - uwielbiam tego Pana i uwielbiać nie przestanę, i szalenie bym chciał, żeby został z nami do końca. Ale równie szalenie pragnę, aby w końcu ktoś z Kanonierów wzniósł w górę Puchar, abym nie musiał znów czytać: "beznadziejny Arsenal tylko remisuje", "Kanonierzy odpadają z walki o Puchar" itp..
Potrzeba zmian, i to natychmiast!
A to, co zrobił Wenger dla tego klubu - tego żaden kibic Arsenalu nie zapomni. Tak to mniej więcej wygląda..
Choć podobno wiara czyni cuda.
Śmiać mi się chce jak wy zaślepieni jesteście tym kredytem pod stadion.
- mamy najdroższe bilety, chyba na całym globie
- dostajemy regularne dotacje za lige mistrzów
- reklamy
- co sezon wielki plus kasy za zawodników
- jedne z niższych tygodniówek(drużyny z czołówki)
a wy dalej mówcie że Arsenal jest biedny.
Od początku byłem przeciwny przenosin z Highbury na to coś bez klimatu. Od samego początku wiedziałem, że wszyscy będą się zasłaniać kredytem i oto stało się, długo czekać nie musiałem.
Mało tego, jesteśmy ciągle wymieniani w grupie najbogatszych klubów, a nie stać nas na wyłożenie 30mlnów za klasowego napastnika?! Coś tu jest chyba nie tak.
Nie kwestionuję nikogo lojalności, tylko uważam, że jeśli nie ma progresu przez tyle lat, to nie należy się żadna podwyżka. Z roku na rok jest coraz gorzej. 8lat to wystarczający kredyt zaufania dla tego pana. Powinien się spakować razem z Gazidis i dać szanse komuś innemu.
Do tego roku wspierałem i broniłem Wengera od każdego zarzutu, ale teraz i ja mam dość upokorzeń. Dlatego mimo wszystko liczę że przemyśli sprawę i zrezygnuje po sezonie.
(to jest moja opinia i jako wieloletni kibic mam do niej prawo)
A no i Adams, no i w sumie było takich ludzi więcej, ale Wenger w tym rankingu byłby w top3.
Miałem na myśli bardziej zawodników i ogólnie ludzi związanych z klubem w ostatnich latach.
Jedyne co mnie bawi to to, że niektórzy przeciwnicy Wengera jak i sojusznicy wypowiadają się w komentarzach zależnie od newsa. jak jest artykuł, w którym jest krytyka na Wengera (jak na przykład wypowiedzi Wrighta) to nagle połowa strony się odzywa i wszyscy zgodnie krzyczą WENGER OUT! WENGER OUT! Tylko jednostki opowiadają się za Wengerem. Lecz kiedy tekst zdecydowanie Wengerowi pochlebia, to większość krzykaczy się chowa, a więcej już Wenger ma zwolenników niż pod artykułami go krytykującymi. Dużo mniej jest też Wengeroutowców...
Nie wiem czy po prostu ktoś nie ma własnego zdania, czy po prostu potrafi się wypowiadać tylko wtedy, kiedy ma oparcie w innych "swojego rodzaju". Bardzo mnie boli fakt, że niektórzy nie dość, że Wenger traktują jak śmiecia, życzą mu niepowodzeń i odejścia z posady, którą kocha to większość z nich nie potrafi się nawet wypowiedzieć w niewygodnym dla nich środowisku. Oczywiście to działa też w drugą stronę.
@Wojo
No sorry, ale jak kwestionujesz lojalność Wenger do Arsenalu to nie wiem kto był lojalny wobec niego... Równie lojalny wobec klubu był może Bergkamp i nikt więcej. Mów co chcesz, ale dla mnie to Wenger zasługuje na pieniądze, które zarabia. Po za tym, gdyby Wenger nie był lojalny wobec klubu, to za dwa razy takie pieniążki przeniósłby się do PSG czy Realu. tam uczyniliby z niego najlepiej zarabiającego menagera na świecie, ustanawiając w tym rekord.
I wytłumacz mi co rozumiesz przez "kop dla Arsenalu", bo ja rozumiem tu tylko iw wyłącznie uczynienie z niego klubu, który szasta pieniędzmi na prawo i lewo, kupując każdego zawodnika, który kiedyś tam błyśnie.
I proszę nie próbuj mi wmówić, ze oczekujesz JEDYNIE dwóch światowej klasy zawodników, którzy do nas przyjdą. Bo tych dwóch klasowych zawodników to wydatek na ok. 80 mln funtów. To są pieniądze, które przeciętnie podczas okienka wydają Chelsea, Real czy City.
Sory, ale czasy starożytne, w których Wenger ma niby żyć, to już minęły i zawodnik ZAPOWIADAJĄCY się na gwiazdę w przyszłych latach już kosztuje dobre 30 mln.
Wengera nie jeden klub by chciał, ale ja mam nadzieje, że zdobędzie trofeum z Arsenalem i pokaże, że myślał bardziej w przód niż niektórym mogło się wydawać.
Wnger - nasza legenda ;)
@WojO: Dobra to teraz niech United wybuduje nowy stadion za kredyt i zacznie oszczędzać żeby go spłacić. Ciekaw jestem ile utrzymaliby się w top 4 jakby im na tygodniówki dla van Persiego i Rooneya nie starczyły, Giggs pewnie by został tak jak Bergkamp. Myślicie że Sir Alex by wyrobił. Wierzę że okres bez zdobywania pucharów już minął i za nie długo Wenger będzie mógł zbierać owoce swojej ciężkiej pracy, bo mu się należy. Nam też się należy. ;P
Szkoda że Arsenal nie jest wierny w grze Wengerowi
wojo
To, ze najlepsze kluby swiata chca go zatrudnic pokazuje, ze jest jednym z najlepszych trenerow na swiecie. Wenger wprowadzil futbol ktore probuja nasladowac top kluby z calego swiata. Zmiana trenera mogla by (w najlepszym przypadku) doprowadzic do chwilowej zwyzki formy ale pozniej poszlo by gwaltownie w dol.
W moich oczach to po prostu frustracja ktora przez ciebie przemawia. Gdzie tu logika? Kazdy chce Wengera w swoich szeregach, jedynie kibice Arsenalu go nie chca? Po prostu najlatwiej jest winic trenera i nie wchodzic w detale. Stad, wszyscy frustraci chca go wywalic, co w tej branzy stalo sie chlebem powszednim.
Cale szczescie to nie kibice maja decydujacy glos i mam nadzieje, ze Wenger zostanie u nas do 'usranej smierci'.
Wszyscy chcą Wengera zatrudnić, a fani Arsenalu chcą go wypieprzyć. Dziwne?
To dobrze , że Papcio tak kocha Arsenal , oby pociągnął jeszcze parę ładnych lat.
PRzecież to wiadome że gdy Wenger odejdzie np teraz, to tej drużyny nie pozbiera nikt, i Arsenal z np 5 miejsca spanie na 8 lub dalej. Ciężko jest przejąć drużynę w środku sezonu, czego przykładem jest gra Chelsea. Lepiej zostawić to na kolejny rok, poczekać czy Wenger wyciągnie wnioski, i dopiero wymagać rezygnacji.
Odejdzie to ledwo będziemy trzymać się w PL
Widzicie, tylko wy - fani Arsenalu nie doceniacie Wengera... Zrozumcie, że on jest geniuszem i skarbem u nas, a wy go traktujecie jak śmiecia.
Myślę, że Wenger owszem menedżerem jest znakomitym ale jaką mamy pewność, że gdzie indziej poradziłby sobie lepiej. Przecież pracuje w Arsenalu od prawie 2 dekad. W tym czasie zmieniło się w piłce bardzo wiele, poprzez taktykę, piłkarzy, zarząd no i oczywiście pieniądze b bogatych właścicieli niektórych klubów. Wenger podążył Arsenalem drogą, która jest b trudna bo bazuje na zachowaniu równowagi w wydatkach i przychodach, a także na dawaniu szansy młodym zawodnikom, na rozwijaniu nieoszlifowanych talentów i na grze atrakcyjnej dla oka. To wszystko sprawia iż taki kierunek rozwoju jest najbardziej skomplikowanym z możliwych - pytanie czy Wenger w wieku 65 lat sobie z tym poradzi? czy wystarczy cierpliwości fanom? czy nie odwrócą się sponsorzy?
Rider, trudno nie być lojalnym za takie pieniążki i wielbienie przez łachudry z zarządu.
Arsenal potrzebuje kopa w dupe, a nie głaskania po głowach i dawania szans 11 młodych, bo jak sami wiecie, oni po 2latach od nas odchodzą i mają nas gdzieś. Powtarzałem to tyle razy i powtórzę jeszcze raz: ARSENAL FC, to nie szkółka piłkarska.
Szanuje Wengera za to co zrobił, ale jego czas minął 4 miejsce, to nie puchar ! Z takimi aspiracjami nie można wygrać nawet z tottenhamem. Wenger out - powiem, to nawet jeśli wygra wszystkie spotkania do końca sezonu, co zresztą się nie wydarzy. Dla mnie czas hasła: Arsen we trust minęło jak gangam style, tyle że nie wyszło z mody, ale trzeba wiedzieć kiedy odejść, a Wenger powinien to zrobić już dawno.
Adrian12543
Zgadzam sie ze wszystkim co napisałeś! Na puchary przyjdzie czas wystarczy poczekać cierpliwie !:D
nie wykazał się za bardzo przez 8 lat ale lojalny jest
wito88, to że jest tu tyle lat i inne kluby chcą go zatrudnić lub chciały w przeszłości nie znaczy że ma być tu do usranej śmierci. Jesteśmy podobno klubem z górnej półki, a od 8lat nie wygraliśmy nic, nawet głupiego pucharu ligi.
Przeczytajcie tylko to co napisał dacR. Szacunek dla tego Pana.
Wenger jest naprawdę lojalny ! nie wyobrażam go sobie w innym klubie . Jak odejdzie to pewnie emeryturka :D
Taka rekomendacja potwierdza, ze mamy jednego z najlepszych trenerow na swiecie. Czy istnieje jaki kolwiek klub ktory w momencie kiedy szukala by menedzera, odmowil by wspolpracy z Wengerem?
Dlaczego wiec polowa kibicow Arsenalu chce jego odejscia? Bo sa sfrustrowani! Zmiana trenera tu nic nie pomoze, sa inne posady i inne problemy z ktorymi musi sie uporac Arsenal, ale do nich na pewno nie nalezy kiepski trener.
według mnie Boss to świetny fachowiec; troszkę się już jednak starzeje, a na starość trudno pozbyć się pewnych "wyuczonych" zachowań, w tym m.in. upartości; a ta właśnie cecha, moim zdaniem, sprawia, iż osiągamy takie, a nie inne rezultaty; iż gramy tak, jak gramy; nie wiem czemu akurat staję po stronie przeciwników Francuza; na moje oko, nikt na tą chwilę nie poprowadziłby Kanonierów lepiej niż właśnie on; tyle tylko, że to właśnie on jest po części winny temu, że te "najskuteczniejsze prowadzenie" ponownie pozwoli nam się emocjonować tylko i wyłącznie walką o Ligę Mistrzów... irytuje mnie również regularne desygnowanie do gry osób, które wyraźnie odstają od reszty zespołu; pomijanie świetnych piłkarzy "milczeniem", a także nieustanne zaglądanie na rynek francuski, gdzie, od dłuższego już czasu, nie ma nic i nikogo wartościowego do gry, a przynajmniej nie wśród tych "nonameów", którymi lubuje się Wenger... z drugiej strony Boss stworzył ciut wyjątkowy klub, który pozytywnie wyróżnia się na tle "worków bez dna"; i może właśnie dlatego warto go jednak zostawić, żeby nie zatracić tej wyjątkowości, pomijając już fakt, iż osiągnięcie sukcesu skromnym Arsenalem wydaje się znacznie bardziej satysfakcjonujące niż osiągnięcie sukcesu Arsenalem, który argumentowałby się przede wszystkim grubymi pieniędźmi; także pozostaje trzymać kciuki i być cierpliwym ; p
No bo co by nie mówić Wenger to świetny trener.
Ważne, że został z nami. Ale zainteresowanie innych klubów jego osobą jest najlepszą rekomendacją...
Kto wie? Może w niedługim czasie dojdzie do wymiany trenerów na linii Arsenal-Bayern? :) Zobaczymy tylko, jak Guardiola sprawdzi się w całkiem innym środowisku :)
Rafson95- czasem nawet najlepsi trenerzy wypalają się w danym środowisku. Lippi, Ancelotti to wspaniali fachowcy ale przyszedł czas że musieli odejść. Sugerowanie się wielkim wyjątkiem Fergusona nas zgubi, Wenger nie adaptuje się do zmian w piłce a co gorsza nie umie dzielić się obowiązkami. Jeśli znalazłby się dobry fachowiec w młodym wieku to jak dla mnie Wenger powinien spróbować swoich sił poza Anglią.
wystawili mu jak najlepsze świadectwo bo to wielki trener
Wcale się nie dziwię, że go chcieli. Wenger ma ten profesjonalizm w sobie. Wielu na jego miejscu już dawno by stąd odeszło, a lojalności do klubu, co poniektórzy mogliby się od niego uczyć.