Hunter o sytuacji Higuaina

Hunter o sytuacji Higuaina 16.07.2013, 11:47, Marcin Stefaniak 45 komentarzy

Korespondent TalkSport w Hiszpanii - Graham Hunter - stwierdził, że to Real Madryt dyktuje warunki w sprawie transferu Gonzalo Higuaina i właśnie dlatego Argentyńczyk jeszcze nie dołączył do Arsenalu.

Według niektórych doniesień w pewnym momencie Kanonierzy byli już bardzo bliscy pozyskania Higuaina, jednak w ostatniej chwili Królewscy wycofali się z negocjacji.

- Arsenal był już naprawdę blisko. Real pozwolił już swojemu zawodnikowi na ustalanie warunków kontraktu z Kanonierami, jednak kiedy przenosiny miały być sfinalizowane Królewscy stwierdzili, że cena Higuaina wzrosła.

- Włodarze hiszpańskiego klubu wiedzą, że zainteresowanie 25-latkiem nie słabnie, dlatego też nie obawiają się takich manewrów - powiedział Hunter.

Gonzalo Higuain autor: Marcin Stefaniak źrodło: talksport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125126.07.2013, 22:29

Za dużo chcą jak za takie drewno.

Yakub97 komentarzy: 574621.07.2013, 10:55

Pewnie cena wzrosla bo Wenger rozzloscil dzialaczy Realu swoim zainteresowaniem Suarezem

InArseneWeTrust09876 komentarzy: 29416.07.2013, 22:23

artu ale po co Higuain z Suarezem - albo 1 albo 2 ;)
dla mnie jakiś dobry napastnik typu Higuain lub Suarez, def pomocnik -np. Fellaini, Javi Martinez+ solidny ograny środkowy obrońca typu David Luiz

damstr2407 komentarzy: 63516.07.2013, 22:18

musimy powalczyć o Suareza

artursad komentarzy: 10516.07.2013, 19:44

Jak bysmy Higuaina i Suareza + Fellainiego ściągneli to było by bosko.

Leehu komentarzy: 1049616.07.2013, 18:31

@Bartek1923: Właśnie nie wiem skąd oni to wiedzą może wczoraj gadali z Wengerem przez telefon i dostali cynk. Na razie próbowaliśmy ściągnąć Jovetića i Higuaina, oni byli już na prawdę blisko naszego klubu i nagle negocjacje się urywały, za tydzień pewnie Suarez będzie już na testach aż tu nagle negocjacje utkną w martwym punkcie.

@rock4choice: Ja nie lubię jak ktoś używa sformułowania "płaczecie jak polaczki" to wygląda tak jakbyś wyrzekł się swojej ojczyzny. A ludzie zawsze spontanicznie wyrażają to co czują w komentarzach.

Bartek1923 komentarzy: 94 newsów: 116.07.2013, 17:24

Skąd pewność że weźmiemy Suareza ?

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 216.07.2013, 17:03

No i my bierzemy Suareza, a wy jesteście w czarnej dupie, bo wielu napastników nie zostaje na rynku. Cavani, Falcao i Suarez to teraz TOP 3, jedynie Ibra zostanie Realowi

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 116.07.2013, 16:32

mało elegancko się zachowali. oby udało się zakontraktować Suareza.

bialysul komentarzy: 369916.07.2013, 16:16

Nie przystoi zmieniac warunkow ktore juz wczesniej sie ustalilo, Real pokazal spory brak szacunku i nieprofesjonalizm.

Oby zostali ze swoim Higuainem na kolejny sezon, a my sprzatniemy im Suareza.. to bylby epicki manewr

rock4choice komentarzy: 34216.07.2013, 15:33

@Tyson880:
Dokładnie. Choć to Mou go trochę zmarnował, zobaczymy, jeśli zostanie, to może Ancelotii znajdzie dla niego rozwiązanie, on czasami lubi grać dwoma napastnikami.

@FabsFAN:
No okej, pewnie, ale my tutaj konkretnie o klubach rozmawiamy, a jak dobra jest sytuacja realu, to każdy wie. Wiadomo, że teraz niełatwo prowadzić jakikolwiek biznes w hiszpanii. Dopóki Real ma się dobrze, to nie zaglądam Perezowi do jego prywatnych biznesów.

Co do Higuaina, napisałem tam niżej co o nim sądzę i dlaczego miał słaby sezon. On potrzebuje zaufania szkoleniowca, a chyba czuł, że Mou zawsze wolał Benzemę.

rock4choice komentarzy: 34216.07.2013, 15:30

radzio_TRN

Nazywanie mnie madryckim płaczkiem (co już trochę o Tobie mówi) jest o tyle nietrafione, że jestem ogólnie kibicem hiszpańskiej piłki. Wolę Real niż Barce, ale tych też lubie, Messiego, Inieste, Puyola.. I gdyby analogiczna sprawa dotyczyła zawodnika Barcelony/Sociedad/innego klubu z PD, zachowałbym się tak samo. Ja argumentuje, jeśli ktoś płącze, to z całym szacunkiem - Ty. Podałem Ci argumenty, ty zamiast zareagować podobnie (argumentami) spinasz się, zaczynasz mnie obrażać, obrażać kluby, ale w porządku, Twoja rzecz, mnie to . Po kolei:

Tak, za taki talencior tyle się płaci z dwóch powodów. Pierwszy (najważniejszy, po którym powinieneś się uciszyć) - taka była KLAUZULA odstępnego. Perez, jak wiadomo, chciał taniej, ale Sociedad zerwało negocjacje. Więc wpłacili klauzule. Gdyby tego nie zrobili, pewnie ktoś inny by go wyciągnął za rok, za te same pieniądze, proste, co? Więc jeśli do kogoś powinieneś mieć pretensje, to do Aperribaya (prezes Sociedad), że jak się mu oferuje 20koła za 21 latka, to on mówie NIE. I tutaj pojawia się drugi powód - taki jest rynek. Zauważ, że Hiszpanie sprzedają inaczej niż Anglicy, inaczej też kupują. Zresztą, każdy teraz sztucznie pompuje cene za swoich piłkarzy. O, przepraszam - nasz zarząd puścił kiedyś jednego gościa do Barcelony za bezcen (Chyba 35mln? Fabs był warty wtedy przynajmniej 50). Ale ty przecież chcesz tego, Tobie się podoba, że tak daliśmy się wykiwać Barcelonie i trochę Fabsowi? Popatrz, za ile sprzedają inne kluby piłkarzy, którzy są mniej wartościowi. Za ile Valencia sprzedawała Mate? Tak chodzą piłkarze w hiszpanii.

Nie jest tyle wart? Znowu nie podajesz żadnego argumentu, jedynie swoje zdanie, które nic dla mnie nie znaczy. Bo nie ty ustalasz cene, tylko Perez - to jego piłkarz. A ja znów podam Ci argument z poprzedniego posta, choć nie lubie sie powtarzać: Podstawowy napastnik Argentyny, jedna z najwyższych średnich gola na czas gry w europie, coś koło 100 bramek dla realu w 180 kilku meczach. Jak miał przedostatni sezon fenomenalny i strzelił 30 pare bramek mimo, że grał mniej niż Benzema, to był warty ponad 40mln. W tym roku cały Real grał słabizne, Higuain na tym cierpiał bo to typowy sęp pola karnego. Do tego to taki napastnik, który potrzebuje zaufania, a Mou zawsze wolał Benzeme. Wybacz, on jest spokojnie warty te 25-30 mln Euro.
Aha, i jeszcze jedno. Wierzysz w tego newsa, którego zapodał jakiś dziennikarzyna z Anglii (tak, jakbyś nie wiedział jak tam działają media), a nie wierzysz samemu Perezowi, który zaprzeczył, aby jakakolwiek oferta była. Arsenal tego nei zdementował. Wybacz, kto tu jest bardziej wiarygodny?

"Real to taki trochę cyrk, trochę klub. Bardziej nastawiony na marketing niż na jakąkolwiek inną płaszczyznę. W życiu bym nie chciał czegoś takiego w Arsenalu, więc nie wiem jakim prawem mi to w ogóle przypisujesz."
- Tutaj uśmiałem się najbardziej. Czy ty sobie zdajesz sprawę, że charakteryzujesz Arsenal? To właśnie nasz klub jest nastawiony na marketing, naszym maksimum była ostatnio walka o TOP4, która zapewnia ligę mistrzów, co daje utrzymanie prestiżu klubu i gwarancje popularności w krajach azjatyckich etc. Mamy jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie, nazwa Arsenal naprawdę dużo znaczy i generuje ogromne pieniądze. I tutaj różnica - Perez te pieniądze ładuje w klub - a to baza dla piłkarzy (właśnie powstała) a to transfery, a to coś innego. Tam każdy chce grać. A od nas uciekają, bo Kroenke i spółka jakoś nie chcą tych generowanych pieniędzy dać na piłkarzy/tygodniówki. Brzmi znajomo, co? I tak, masz racje, to nie wygląda jak cyrk, te coroczne deklaracje o tym, ile to nie wydamy. Ciekawe, zawsze jak w lutym już wiadomo, że nic nie wygramy, to pojawia się Gazidis, który na przemówieniu zapewnia, że nasze cele są najwyższe i za rok będzie lepiej. Reszty nie trzeba dopowiadać...

Cyrkiem to sobie nazywaj kluby rosyjskie bądź takie jak Monaco, które nie zapracowały na swoją markę, ale pompują chore pieniądze w piłkarzy. I takie City płaci 40mln za Fernandinho, którego nawet nie ma w kadrze brazylii. Wybacz kolego, zupełnie nie rozumiem Twojego rozumowania. Tym bardziej ze nie chcesz zebym zrozumiał, bo tylko sie spinasz i obrażasz. Mnie, klub, piłkarzy, prezesa. Czy ty wgl masz świadomość, że Real spełnia warunki finansowego Fair Play?

Jeśli cokolwiek CI przypisałem, to tylko na podstawie Twojej wypowiedzi, nad którą najwyraźniej nie zapanowałeś. W zasadzie zupełnie nie odniosłeś się merytorycznie do podstawowych faktów z poprzedniego posta, więc nie rozumiem spiny.
Pozdro.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 316.07.2013, 15:04

rock4choice
Może dla klubu potrafi zarobić, ale niech dokładniej zacznie przyglądać się finansom swojej firmy, która ma ostatnio problemy.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 316.07.2013, 15:01

Kiedy patrzę na grę Giroud i Higuaina, to wydaje mi się, że Argentyńczyk nie byłby żadnym wzmocnieniem. Człowiek nie znający zasady spalonego i marnujący 5 setek na mecz ma pomóc Arsenalowi w zdobyciu mistrzostwa Anglii? Wątpię. Gość, któy przez chyba 6 lat gry LM zdobył niej uwaga AŻ 8 goli raczej nie przyda się w tych rozgrywkach. Nie wiem czemu, ale sądzę, że zarząd ma ochotę na jego kupno tylko dlatego, że gra w Realu Madryt.

tyson880 komentarzy: 1049616.07.2013, 14:47

Niech już Real nie marnuje tego zawodnika, bo on ma duży potencjał. Myślę, że Higuain byłby lepszym napastnikiem grając regularnie w innym klubie.

pajdi komentarzy: 378016.07.2013, 14:44

Real nie ma presji żeby go sprzedać. Zostali z samym Benzemą i Moratą, więc jeśli zostanie Igła to im będzie to na rękę.
Z drugiej strony natomiast sam piłkarz przecież ogłosił, że chce odejść, zobaczymy co z tego wyjdzie.

magicos komentarzy: 25516.07.2013, 14:05

Nie wiem czy Higuain to tej klasy napastnik co Suarez czy choćby Hulk więc raczej nie warto dokładać Realowi żeby go na siłę ściągnąć. Lepiej zainwestować więcej pieniążków w zawodników o których wspomniałem wyżej czy nawet kupić takiego Benteke - tańszy niż Igła i obyty, ograny w PL.

radzio_TRN komentarzy: 2714 newsów: 1316.07.2013, 13:38

rock4choice, uspokój się madrycki płaczku, bo zaraz na zawał zejdziesz..

Talencior na miarę Xabiego Alonso? A od kiedy za takie talenciory płaci się prawie 40 milionów? Perez i reszta jemu podobnych idiotów tak niszczą rynek, że później ty i tobie podobni, przesiąknięci chorą ideologią zsyłaną z najwyższego szczebla klubu, któremu kibicujecie - traktujecie takie wynaturzenia jako coś normalnego i jeszcze wielce oburzeni, jeśli się zwróci na to uwagę.

Higuain nie jest wart tyle ile żąda wasz prezes, więc cytując ciebie - tak, niech wsadzi go sobie w takim przypadku w dupę. Znacznie bardziej opłaca się dołożyć trochę kasy i ściągnąć o klasę lepszego napastnika. A za takie numery jak zmienianie ceny kiedy już wszystko jest ustalone, mam nadzieję, że się srogo przejedzie.

Real to taki trochę cyrk, trochę klub. Bardziej nastawiony na marketing niż na jakąkolwiek inną płaszczyznę. W życiu bym nie chciał czegoś takiego w Arsenalu, więc nie wiem jakim prawem mi to w ogóle przypisujesz. Podobnie jak podstarzałego, wypalonego Kaki nikt by tutaj nie chciał.

Mariusz28 komentarzy: 495116.07.2013, 13:31

fabregas1987 dobrze że nie dali im więcej kasy. Dobrze wiedzą że tylko dwa kluby były nim zainteresowane, niestety Juve odpadło bo kupili znacznie taniej Teveza. Arsenal złożył dobrą ofertę, niestety Real wydał dużo za dużo kasy na jakiegoś "no-name" i teraz chcą odzyskać jej część.
Arsen dobrze robi interesując się Suarezem, daje Realowi do myślenia że albo przyjmą warunki Arsenalu, albo Igły nie sprzedadzą.
Moim zdaniem Papcio dobrze zrobi jeśli nie zgodzi się na warunki Realu.

mitmichael komentarzy: 4924316.07.2013, 13:22

Powiem tylko: zasrance, jezeli to w ogole jest prawda

fabregas1987 komentarzy: 2578416.07.2013, 13:13

I było kuźwa dać im te 5 mln. więcej i mieć już nowego napadziora na tournée, ale nie trzeba kisić w kieszeni każdego pensiaka

rock4choice komentarzy: 34216.07.2013, 13:12

@Radzio_TRN,

łojezu łojezu jaki polaczkowy ból dupy o to, ze ktoś wydaje swoje własne pieniądze jak ma. Illarra coś tam coś tam, nigdy nie widziałeś go jak gra to co się wypowiadasz, jakbys widział to inaczej byś mówił, bo to talencior na miare Xabiego Alonso, a Real nie chce popełnić tego błędu co 10 lat temu jak Baska puścił do liverpoolu. Do tego odmładzają i hiszpanizują drużynę, zaczynasz cos kapować? Czy może argumenty nei przemawiają i pozostaniesz przy swoim gadaniu w stylu "przepłacili tralalalalalala"? To nie są Twoje pieniądze, Real wydaje a Ciebie niech o to głowa nie boli, chciałbyś, żebyśmy dawali tyle na transfery. Bo pewnie jak sie skonczy okno i pozostaniemy bez napastnika, bez tego krytykowanego teraz (o dziwo! Niedawno kazdy go chciał) Higuaina, to będzie wielki płacz czemu Wenger ściągnął tylko Sanogo + Rasiaka za 10 mln, A PRZECIEŻ DO WYDANIA MIELIŚMY 70! HELOŁ.

Druga sprawa, Real nie ma sztucznie pompowanej kasy, to klub, który (podobnie jak Arsenal) generuje sam w sobie ogromne ilości gotówki. Z takich Isco i Illaramendiego (w sumie koło 62mln za transfery) hajs zwróci się bardzo szybko, powinieneś to wiedzieć. Wydają to co zarobią, i tak powinien funkcjonować klub? To że na przestrzeni ostatnich 10 lat zrobili dużo głupich transferów, to inna sprawa, ale jak w klubie przez ten czas transferami zajmowały się osobno 3 osoby (Valdano, Perez, aktualny trener) to co się dziwisz. Dopiero Mou zrobił z tym niejaki porzadek, i teraz jest kupowanie z głową (trener decyduje). Też polecam Ci zapoznać się z historią tego, dlaczego VdV, Snejider i RObben poszli za pół darmo (sprawa z prezesem Calderonem - ale co, lepiej nawrzucać jak się nic nie wie). Przyjście Kaki poza tym, że liczono na jego wielkość po wyleczeniu kontuzji (niefortunnie, przydarzały się kolejne i Rickardo nigdy się nie odrodził) to też chwyt marketingowy. Śmieszne 68mln które za niego płacono to on już dawno dla klubu zarobił, podobnie jak na opłacenie 10mln które pobiera rocznie. Myślisz, że dlaczego Real prowadzi ciągle w rankingach na najdroższą markę, najlepiej prosperujący klub itp, a do tego od czas do czasu (wiadomo, poza okresem dominacji wielkiej podówczas barcelony) zdarza mu się coś wygrać? Tak prosperuje nowoczesny klub-przedsiębiorstwo, a takiego Pereza to akurat chciałbyś w Arsenalu, bo on kase dla klubu zarabiać umie, a też chce ją wydawać na piłkarzy, nie do kieszeni, jak nasi panowie z szanownego zarzadu. Przemyśl sobie to. A, i jakbyśmy Kake mieli sprowadzić, to pewnie też byś pierwszy się ślinił i gadał, że on sie u nas odrodzi.

SOry za offtop, ale już mnie boli ciągłe narzekanie i polaczkowanie tutaj, ponadto zdumiewa mnie, że czytam wypowiedzi różnych osób z przed 3 tygodni i z teraz. Wtedy: "TAK, HIGUAIN DO NAS, będe zachwycony!:. Teraz: "Nie potrzebujemy tego drewna, wypad z nim, wyjazd, perez niech sobie go w dupe wsadzi!".

Co w tym złego, że chcą wziąć dużo za podstawowego napastnika reprezentacji Argentyny? (Nie Tevez czy Aguero, ale Igła nim jest).

A, tak, bo my próbujemy pozbyć się Bendtnera. To był dopiero strzał w dziesiątkę, transfer "na miarę Kaki", co?

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 216.07.2013, 13:07

sorry tam miał być link... :)

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8349 newsów: 216.07.2013, 13:06

http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/arsene-wenger-chce-sprowadzic-francuska-perle/ljrrt?utm_source=onetlink&utm_medium=cpc&utm_campaign=eurosport.onet.pl&utm_term=www.kanonierzy.com jestem za! ;D

Hans_Zimmer komentarzy: 594516.07.2013, 13:04

Pewnie skończy sie tak ze pójdzie do jakiegoś klubu za max 20 mln.

Namess4 komentarzy: 851 newsów: 116.07.2013, 12:42

Benteke - Spurs

Kondziu10 komentarzy: 89116.07.2013, 12:27

According to THE METRO, Arsenal’s long going negotiations with the Gunners have ended in a sweet fruit for Arsenal as the Argentine Gonzalo Higuain has verbally agreed a contract to play with the Gunners from the upcoming season.

After the deal was verbally agreed between Arsenal and Gonzalo Higuain it was reported that newly appointed manager of Real Madrid Carlo Ancelotti didn’t want the deal to commence because he had Argentine in his future plans.
The deal was expected to be wrapped up quickly but Real Madrid’s president Florentino Perez stepped in and denied any interest from Arsenal despite of Higuain’s verbally agreed terms with The Arsenal.
Apparently this step was taken to draw out more money from Arsene Wenger’s strong transfer kitty.
Now Arsene Wenger wants Higuain to step up and commence his verbally agreed terms with the Gunners.
If the deal doesn’t turn out to be successful Arsene Wenger might turn his attention towards Luis Suarez as they already have had a £30m bid rejected. Though Arsenal look favorites to land the Uruguayan if Higuain deals falls out.

Co wy na to?

batofator komentarzy: 237616.07.2013, 12:25

Jeśli uda nam się kupić Suareza, to damy Realowi podwójnego kopniaka w rzyć.

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 316.07.2013, 12:24

Suarez do nas a Rooney do chelsea i real pozostanie bez wzmocnien z przodu ;)

R9Falcao komentarzy: 57416.07.2013, 12:22

i dobrze ze nie wypalilo, kasa w bloto 4rtemu napastnikowi realu stanowczo nie :P

thide komentarzy: 32389 newsów: 185216.07.2013, 12:20

hmm wydaje mi się, że jeśli nadal tak będzie to będzie tak:
Jovetić-Napoli
Higuain zostaje
Suarez do nas
Benteke-?

Elvis93 komentarzy: 15416.07.2013, 12:19

ło fuck, sory za spam xD

radzio_TRN komentarzy: 2714 newsów: 1316.07.2013, 12:19

Perez jest śmieszny. Myślałem, że szczyt głupoty osiągnął ściągając za niebotyczne pieniądze Kakę i oddając za grosze Wesa Sneijdera, Robbena czy VdV, ale się myliłem. W tym oknie przebił wszystko i wszystkich, totalnie pomylony facet, jak można było na tego Illara..coś tam wydać 32 czy 38 milionów euro, to już tylko on sam wie. Przy tych jego tańcach, cyrk który odwala z naszym niedoszłym transferem to prawie jak wzorowa transakcja. Niech się udławi tym Higuainem, a do nas gdyby dołączył Suarez to by była magia.

Elvis93 komentarzy: 15416.07.2013, 12:18

Zgadzam się z Rybolem, Papcio chciał wszystko dopiąć pewnie przed Azją itp dlatego się wpienił jak Ci nagle podwyzszyli cenę i teraz na złość chcą wykupić Suareza, w sumie mi się taki obrót spraw podoba :D

lays komentarzy: 3987116.07.2013, 12:18

I bardzo dobrze. Niech Wenger nie przeplaca! Real na tym straci

Elvis93 komentarzy: 15416.07.2013, 12:18

Zgadzam się z Rybolem, Papcio chciał wszystko dopiąć pewnie przed Azją itp dlatego się wpienił jak Ci nagle podwyzszyli cenę i teraz na złość chcą wykupić Suareza, w sumie mi się taki obrót spraw podoba :D

lays komentarzy: 3987116.07.2013, 12:17

I bardzo dobrze. Niech Wenger nie przeplaca! Real na tym straci

lays komentarzy: 3987116.07.2013, 12:16

I bardzo dobrze. Niech Wenger nie przeplaca! Real na tym straci

Elvis93 komentarzy: 15416.07.2013, 12:16

Zgadzam się z Rybolem, Wenger się wpienił bo na pewno chciał wszystko dopiąc przed meczami w Azji dlatego teraz będzie chciał zrobić na zlość Realowi i kupić Suareza.... w sumie taki obrót spraw mi się podoba :D

lays komentarzy: 3987116.07.2013, 12:16

I bardzo dobrze. Niech Wenger nie przeplaca! Real na tym straci

lays komentarzy: 3987116.07.2013, 12:16

I bardzo dobrze. Niech Wenger nie przeplaca! Real na tym straci

Rybol komentarzy: 162 newsów: 716.07.2013, 12:12

Jeśli to prawda to Wenger pokazał jaja - zrobił coś na zasadzie - "tacy cwani jesteście? to ja wam gwizdnę sprzed nosa wasz cel transferowy"

i stara się o Suareza

Korss komentarzy: 234216.07.2013, 11:58

Trolling Pereza vs trolling Wengera. Kto będzie lepszy?

Paniu76 komentarzy: 1246416.07.2013, 11:57

Lepiej dać te 24 mln za Fellainiego, niż za Higuaina 20

14tomek komentarzy: 109816.07.2013, 11:49

Jak sobie będą tak podbijać ceny to się na końcu okna zdziwią...

Z drugiej strony stać ich na trzymanie niepotrzebnych graczy.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com